Avis sur Extended Stay America Select Suites - Oklahoma City - Norman
Extended Stay America Select Suites - Oklahoma City - Norman
5401 Huettner Drive, Norman, OK
Avis
6,6
7,4/10
Propreté
7,0/10
Personnel et service
5,6/10
Équipements
7,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,8/10
Écoresponsabilité
Avis
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Ray
Voyage d’affaires
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ray
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Robert
6 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Erin
2 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Erin
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Penny
2 mars 2024
Penny
Séjour de 1 nuit en mars 2024
8/10 Bien
Wilfredo
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
29 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wilfredo
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
James
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
James
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Prag
20 oct. 2023
Prag
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Dean
Voyage en famille
2 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dean
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
4/10 Médiocre
Sheila
Voyage en famille
2 oct. 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sheila
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Hotel Management le 3 oct. 2023
Dear Sheila, Thank you for choosing us during your time in the city. We sincerely regret the air conditioning concerns you had in your room and the inconvenience of shifting your room. As with most mechanical and technical equipment, issues do occasionally arise. While our engineering department strives to work as quickly as possible to get everything fully operational, we apologize for any inconvenience this caused you. We appreciate your feedback and look forward to having you back for a future stay. Sincerely,Hotel Management
4/10 Médiocre
Barry
1 oct. 2023
Barry
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
2/10 Horrible
Angela
16 sept. 2023
Les points faibles : Personnel et service
Angela
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
2/10 Horrible
Vicki
11 sept. 2023
Vicki
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Artemio
Voyage d’affaires
17 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Artemio
Séjour de 1 nuit en août 2023
8/10 Bien
Kimberly
16 août 2023
Kimberly
Séjour de 1 nuit en août 2023
2/10 Horrible
Ian
16 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ian
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Hotel Management le 31 août 2023
Dear Ian, Thank you for choosing our hotel. Please accept our apologies for not providing exceptional hospitality in all aspects during your stay. We never intend to disappoint a guest, and your feedback is essential to us. We hope you will return to experience us as you should have on this visit. Thank you again, and safe travels.Sincerely,Hotel Management
4/10 Médiocre
Phillip
29 juil. 2023
Phillip
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
8/10 Bien
Andres R
29 juil. 2023
Andres R
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Hotel Management le 30 juil. 2023
Dear Andres, It was a pleasure to read your fantastic review about your trip to the city, and also, you felt happy about your time spent here. Our goal is to provide superb hospitality; your compliments for the team mean a lot. However, we are sorry for the breakfast experience and will look into the areas of improvement. On behalf of everyone at Extended Stay America, we invite you and your furry friend to stay with us again!Sincerely,Hotel Management
10/10 Excellent
Joann L
9 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Home Away From Home
Joann L
Séjour de 6 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
Artemio
Voyage d’affaires
29 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Artemio
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Hotel Management le 2 mai 2023
Dear Artemio, It was a pleasure having you as our guest at Extended Stay America, and we want to thank you for sharing your review with other travelers. It's great to hear you enjoyed your stay and that our property and service met all your expectations! We look forward to sharing your positive feedback with our team. We hope you will revisit the next time you are in the area.Sincerely,Hotel Management
4/10 Médiocre
Erin
5 mars 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements
Erin
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Hotel Management le 5 mars 2023
Dear Erin, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to provide your feedback. It is disappointing to learn of the issues you experienced during check-in. We know a first impression is essential, and your experience is different; please be assured that this will be addressed, and we are grateful for your feedback. We hope to make your next stay a complete success.Sincerely,Hotel Management
10/10 Excellent
Sheng
Voyage d’affaires
21 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sheng
Séjour de 6 nuits en février 2023
10/10 Excellent
RICARDO
14 févr. 2023
RICARDO
Séjour de 1 nuit en février 2023
2/10 Horrible
William, des moines
16 janv. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
William
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Hotel Management le 15 févr. 2023
Dear William, Thank you for taking the time to share feedback about your recent stay. We are disappointed to learn of the issues you experienced, so we apologize for not meeting your expectations or our high standards. Your comments have helped us identify areas where we may need additional attention, and we will take any necessary action. We hope you will visit again and allow us to demonstrate the outstanding experience for which we are known.Sincerely,Hotel Management
10/10 Excellent
lela
Voyage d’affaires
2 janv. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Keep the place smeeling good and better beds
lela
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Réponse de Hotel Management le 15 févr. 2023
Dear Lela, Thank you for your recent stay at our hotel. We appreciate your taking the time to post your review, as we value our guest's comments and opinions. We were sorry to read you had several issues during your stay, and we are grateful for your patience. We are taking appropriate steps to ensure future guests do not encounter the same issues. We would like an opportunity to show you the hospitality for which we are known, and we hope you will return the next time your travels bring you this way.Sincerely,Hotel Management
8/10 Bien
Krissa
23 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Room key was disabled 15 minutes before check out
Krissa
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
10/10 Excellent
John
22 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
John
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Hotel Management le 15 févr. 2023
Dear John, It was a pleasure having you as our guest at Extended Stay America, and we want to thank you for sharing your review with other travelers. It's great that you enjoyed your stay and that our property and service met all your expectations! We look forward to sharing your positive feedback with our team. Thank you for choosing us; we wish you all the best for your future travels.Sincerely,Hotel Management
10/10 Excellent
Bogar
21 déc. 2022
Bogar
4/10 Médiocre
Holly
4 déc. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
Holly
2/10 Horrible
stephanie
20 nov. 2022
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
stephanie
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
2/10 Horrible
Robin
Voyage en famille
17 oct. 2022
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Robin
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
4/10 Médiocre
Jim, Collinsville
30 sept. 2022
Jim
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
8/10 Bien
Eric
22 sept. 2022
Les points faibles : Équipements
Eric
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
14 sept. 2022
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en septembre 2022
10/10 Excellent
Tonya
Voyage en famille
5 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tonya
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
4/10 Médiocre
Thomas
Voyage en couple
5 sept. 2022
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
8/10 Bien
Brenda
4 août 2022
Brenda
Séjour de 2 nuits en août 2022
2/10 Horrible
Santos
25 juin 2022
Santos
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Astrid -Guest Engagement Team - WoodSpring Suites le 7 juil. 2022
Thank you for rating your stay with us, Santos. We hate to see the lower rating, and apologize for any issues that you encountered while with us. We would love another chance to show you a much better experience the next time your travels bring you this way.
10/10 Excellent
Zugan
23 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Zugan
Séjour de 2 nuits en juin 2022
4/10 Médiocre
Kennilyn
13 juin 2022
Kennilyn
Séjour de 2 nuits en juin 2022
2/10 Horrible
Elizabeth
6 juin 2022
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Won't use WoodSpring again
Elizabeth
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Astrid -Guest Engagement Team - WoodSpring Suites le 7 juil. 2022
Thank you for sharing your experience with us, Elizabeth. We are so sorry that we failed to satisfy your expectations and apologize for the maintenance issues that you encountered. We will make sure that we forward these concerns to our upper management for further action and resolve.
2/10 Horrible
Robert D.
21 mars 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Robert D.
Séjour de 1 nuit en mars 2022
2/10 Horrible
Kurt Donovan
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
4 mars 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kurt Donovan
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Brian -Guest Engagement Team - WoodSpring Suites le 11 mars 2022
Kurt we are disappointed to see that we did not live up to our typical standards, and we are truly sorry your stay was not to your expectation. We hope you will consider giving us another chance to prove we are up to the task of delivering excellent service and accommodations.
2/10 Horrible
Teinert
21 févr. 2022
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Teinert
Séjour de 2 nuits en février 2022
Réponse de Brian -Guest Engagement Team - WoodSpring Suites le 24 févr. 2022
We apologize that you did not enjoy your stay at our hotel. We strive to provide a clean and comfortable stay for all of our guests and apologize this was not your experience. Thank you for your feedback and we wish you all the best in your travels.
2/10 Horrible
Jamie
3 janv. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et équipements
Jamie
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
Réponse de -Sarah, Guest Engagement Team - WoodSpring Suites le 7 janv. 2022
Thank you for taking the time to review your stay. We are saddened to see that we failed to exceed your expectations, Jamie. Thank you for giving us an opportunity to host you. We wish you all the best in your future travels.
2/10 Horrible
Angelica
Voyage en famille avec de jeunes enfants
1 janv. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Angelica
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
Réponse de Shannon, Guest Engagement Team - WoodSpring Suites le 7 janv. 2022
We apologize that you did not enjoy your stay with us, Angelica. Our team strives to provide our guests with excellent stays, and we are disappointed this was not the case for you. Thank you for being our guest and we wish you all the best in your travels.
4/10 Médiocre
Donald
29 déc. 2021
Donald
Séjour de 3 nuits en décembre 2021
10/10 Excellent
Billy
15 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best Hotel Ever
Billy
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de -Sarah, Guest Engagement Team - WoodSpring Suites le 15 déc. 2021
Hello Billy! Thank you so much for the wonderful rating! We are thrilled to know that you enjoyed such a great stay and look forward to seeing you again soon!
10/10 Excellent
Ralph
11 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ralph
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de -Sarah, Guest Engagement Team - WoodSpring Suites le 13 déc. 2021
Hello Ralph. Thank you so much for the terrific rating! We are so happy to see that you enjoyed such a great stay with us! Please come back to see us the next time your travels bring you this way!
10/10 Excellent
Bradley
Voyage d’affaires
9 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bradley
Séjour de 6 nuits en novembre 2021
Réponse de -Sarah, Guest Engagement Team - WoodSpring Suites le 10 déc. 2021
Thank you so much for the incredible rating, Bradley! We are so happy that you enjoyed your stay and would love to welcome you back!