Réception

Avis sur Milling Hotel Ansgar

3 out of 5
Milling Hotel Ansgar
Østre Stationsvej 32, Odense

Avis

8,0

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 271 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 477 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 160 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 76 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 16 avis sur 1000." "

8,0/10

Propreté

8,6/10

Personnel et service

7,6/10

Équipements

7,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,8/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

dolores

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Déçu
Hôtel vieillissant, mal isolé et pas très propre.
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Reception, Hotel Ansgar le 25 août 2023
Thank you for your feedback. Have a nice day. Regards

10/10 Excellent

haiying

Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Reception, Hotel Ansgar le 18 août 2023
Thank you for your feedback. We wish you a nice day, and hope to see you again. Regards

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté
Hotel un peu vieillot (surtout salle de bain) au confort limité. Chambre un peu petite. Mais l'ensemble reste correct pour Odense en termes de rapport qualité/prix. Centre ville visitable à pied.
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Receptionen le 16 sept. 2022
Thank you for your feedback. We wish you a nice day.

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en famille
nous sommes arrivés, pas de places de parking comme annoncé sur le site, une place prévue le lendemain mais sans certitude. L'hotel est hyper bruyant. Nous avons dû payé en deux fois les chambres car pas possible en une seule fois et l'hotesse nous demandait de payer avec deux CB différentes. Les communs ne sont pas clean.
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Receptionen le 8 août 2022
Thnak you for your feedback. We wish you a nice day.

10/10 Excellent

Annie

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Personnel accueillant. Très bon petit déjeuner.
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Receptionen le 6 août 2022
Thank you for your feedback Merci beaucoup pour vos commentaires.

10/10 Excellent

Boother

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Conforme au descriptif service +
Pratique. Service au rdv. Salle d'eau riquiqui mais rénovée.
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de Receptionen le 13 août 2020
Merci beaucoup pour votre belle critique, nous apprécions vraiment vos commentaires. Nous avons hâte de les revoir. Cordialement Milling Hotels

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amabilité et réactivité du personnel. Café et thé (+ fruits) disponibles gratuitement en journée. Buffet petit déj.
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Nikoline le 17 août 2019
Cher. Merci beaucoup pour vos commentaires.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Emilie le 3 juil. 2019
Dear Guest Thank you for your review of our hotel

8/10 Bien

Philippe

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Odense
Pas de climatisation dans la chambre dans une chambre assez chaude.
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Emilie le 20 juin 2019
Cher Philippe Merci pour vos commentaires.

10/10 Excellent

Alain

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent petit hôtel!
Petit hôtel simple mais très accueillant. Personnel sympathique, boissons chaudes et petites pâtisseries l’après-midi. Chambre petite mais propre, très bonne literie. Petit déjeuner impeccable.
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Emilie le 23 avr. 2019
Dear Alain. Thank you for your feedback. We hope to welcome you back

10/10 Excellent

Edith

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bonne literie,calme,bon petit déjeuner,collation dans l’ap midi,salle de bain un peu petite
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Emilie le 22 avr. 2019
Dear Edith. Thank you for the nice reveiw. We hope to welcome you again soon

8/10 Bien

Vincenzo

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Odense
Visite à notre fils en Erasmus à l'université d'Odense. Découverte de cette belle petite ville danoise illustrée par le fameux conteur danois Andersen
Séjour de 1 nuit en octobre 2018

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel bien situé deux étoiles et non trois, propreté des tapis de chambre pas très accueillant Personnel très accueillant
Séjour de 4 nuits en septembre 2018

10/10 Excellent

elisabeth

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
excellent séjour bon accueil personnel sympathique
Séjour de 1 nuit en août 2017

4/10 Médiocre

Heidi

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It's a great location, but still overpriced for the basic rooms. The room was very dim after sunset, the lamps are naked lightbulbs that do nothing to brighten the room. The shower is just in a corner of the bathroom with nowhere to put any bottles besides the floor. It was clean and convenient and fine for one night, but wouldn't be comfortable for a long stay.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Mvh. Receptionen. le 29 avr. 2024
Thank you for your feedback. We wish you a nice day.

8/10 Bien

Christian, Seester

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nahe an der Innenstadt und Museen
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Reception, Hotel Ansgar le 2 avr. 2024
Dear Christian, Thank you so much for your feedback, we appreciate it a lot.We are happy to hear that you enjoyed your stay here and especially liked the location.Best Regards

8/10 Bien

Lene

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Familiebesøg i Odense
En rigtig god oplevelse at bo hos jer
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Reception, Hotel Ansgar le 23 févr. 2024
Kære Lene,Tak for din anmeldelse, den sætter vi stor pris på.Vi er glade for, at du kunne lide dit ophold her.Med venlig hilsen

8/10 Bien

Stella

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Lækkert men meget støj
Super søde receptionister, fin og hyggelig atmosfære i lobby. Kage, snacks og kaffe var gratis i løbet af eftermiddagen. De var ved at renovere, så der var lidt rodet, men ikke noget, der påvirkede vores ophold. Værelserne var til gengæld slet ikke lydtætte. Vi kunne tydeligt høre naboer og blev vækket af dem om natten. Virkelig ærgerligt.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Receptionen, Hotel Windsor le 21 févr. 2024
Kære Stella,Tusind tak for din ærlige feedback. Vi er glade for at høre, at du havde et behageligt ophold. Vi undskylder for ulejligheden forårsaget af forstyrrelserne fra naboværelserne.Vi værdsætter din feedback, og den vil hjælpe os med at implementere foranstaltninger til at forbedre vores gæsters komfort. Venlig hilsen, Reception Milling hotel Windsor Claire

6/10 Satisfaisant

Robin

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Reception, Hotel Ansgar le 14 févr. 2024
Tak for din feedback. Du ønskes en god dag.

8/10 Bien

Jes

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Mvh. Receptionen. le 14 févr. 2024
Mange tak for din feedback. Du ønskes en god dag.

10/10 Excellent

Mostafa

Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Mvh. Receptionen. le 14 févr. 2024
Mange tak for din feedback. Vi er glade for at du nød opholdet hos os. Vi håber at se dig en anden gang.

8/10 Bien

Louise Lahn

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2024

8/10 Bien

Neel Astrid

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Hyggeligt men lidt slidt hotel, venligt personale, heldig at få p-plads hver gang jeg kom retur til hotellet. Fin morgenmad. Kunne godt savne at man kunne købe vin, drink, øl i baren om aftenen.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Reception, Hotel Ansgar le 6 févr. 2024
Kære Neel,Tak for din anmeldelse, den sætter vi stor pris på.Barens åbningstider er alt efter personalets travlhed og I er altid velkommen til at komme og spørge om den er åben og om vi kan hjælpe.Vi er glade for at hører, at du kunne lide hotellet og dit ophold her.Med venlig hilsen

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Reception, Hotel Ansgar le 6 févr. 2024
Kære,Tak for din anmeldelse, den sætter vi stor pris på.Vi er glade for at hører, at du kunne lide dit ophold her.Med venlig hilsen

8/10 Bien

Lars

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Reception, Hotel Ansgar le 1 févr. 2024
Kære Lars,Tak for din anmeldelse, den sætter vi stor pris på.Vi er glade for at hører, at du kunne lide dit ophold her.Med venlig hilsen

6/10 Satisfaisant

Mia

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Reception, Hotel Ansgar le 1 févr. 2024
Kære Mia,Tak for din anmeldelse, den sætter vi pris på.Med venlig hilsen

10/10 Excellent

Hanne

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Egentligt gode og Rene værelser. Dog blev nattesøvnen afbrudt da det ene ben brækkende af sengen. Morgenmaden mangelfuld. Der blev ikke fyldt op, selv om st der var over 1 time til det sluttede. Desværre ikke den bedste oplevelse at bo på hotellet
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Reception, Hotel Ansgar le 1 févr. 2024
Kære Hanne,Mange tak for din anmeldelse, den sætter vi stor pris på.Vi er kede af, at der var nogle problemer, som gjorde at oplevelsen ikke blev som forventet. Vi vil tage din kommentar omkring morgenmaden med videre til morgenserveringen, så den bliver fuldt op løbende, så der er mad til alle gæster.Med venlig hilsen

4/10 Médiocre

Christiane

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Alt for lydt
Rent, småt og venlig service. MEN helt utroligt lydt. Jeg kunne høre ALT på gangen og hos naboerne - selv når de gik på WC! Det holdt mig vågen længe og der var ikke mulighed for at bytte værelse. Prisen var den samme som Sheraton i London - oplevelse på niveau med vandrehjem.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Receptionen le 24 janv. 2024
Kære Christiane,Mange tak for din anmeldelse. Vi har modtaget din mail og videresendt til ledelsen, hvorfor du vil modtage et svar derigennem :)Vi ønsker dig en dejlig dag!

4/10 Médiocre

Irene

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Ikke helt tilfreds
Da vi kom var det kun en dobbelsengen sel v om det var en dobebelseng med oprening det var det vi betalte for og hAde brug for da min mand skulle opredes for lungekræft Så han kunne sove der hvis der blev brug for det Og det hade vi så vi tog hjem en dag før tiden Så lige nu er jeg ikke lige lyst til at bestelle en anden gang hos jer er meget skuffet
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Receptionen le 24 janv. 2024
Kære Irene,Mange tak for din besked. Når man booker et familieværelse og kun er 2 gæster, vil vi ikke lave ekstra opredninger per automatik. Har I specifikt bedt om dette vil vi selvfølgelig gerne redde op. Er I ankommet til et værelse uden, skal I selvfølgelig bare henvende jer i receptionen, så vi får mulighed for at rette op på vores fejl. Vi er her for at hjælpe :)

10/10 Excellent

Jens

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Reception, Hotel Ansgar le 11 janv. 2024
Kære Jens,Mange tak for din anmeldelse, den sætter vi stor pris på.Vi er glade for at hører, at du kunne lide dit ophold her og vi håber at kunne byde dig velkommen en anden gang.Med venlig hilsen

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Køligste hotelværelse
Vi fok et værelse, hvor der ikke havde været tændt for varmen længe. Det var desværre for koldt til at opholde sig på hotelværelset. Jeg forstår godt, at hotellet vil spare på varmen, når værelset ikke er booket. Men personalet burde tænde for varmen inden, gæster tjekkede ind. Vi havde desværre en meget kold nat, og der var først en behagelig temperatur på værelset, da vi skulle tjekke ud. Ved morgenmadsbuffeten måtte vi også spørge efter, at få fyldt nogle madvarer op. Her bør personalet også være opmærksom, da der ikke var mange gæster.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Reception, Hotel Ansgar le 9 janv. 2024
Kære,Tak for din anmeldelse.Vi er kede af, at varmen ikke havde været tændt i tide. Vi vil tage din kommentar med videre til morgenserveringspersonalet, så der forhåbentlig er godt fyldt op til alle gæster.Med venlig hilsen

2/10 Horrible

Søren

Voyage d’affaires
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Reception, Hotel Ansgar le 9 janv. 2024
Kære Søren,Tak for din anmeldelse.Vi er kede af, at du ikke havde det ophold du forventede.Med venlig hilsen

10/10 Excellent

Birte

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super-fornøyd
Veldig fornøyd. Vår lille chihuahua fikk ekstra god behandling og oppmerksomhet, både av ansatte på hotellet og andre gjester ❤️ Veldig god og variert frokost.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Reception, Hotel Ansgar le 9 janv. 2024
Kære Birte,Mange tak for jeres anmeldelse, den sætter vi stor pris på.Vi er glade for at hører, at I kunne lide jeres ophold her.Med venlig hilsen

4/10 Médiocre

biancha

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Reception, Hotel Ansgar le 6 janv. 2024
Kære Biancha,Tak for din anmeldelse.Vi er kede af, at opholdet ikke var som forventet.Med venlig hilsen

8/10 Bien

Janus

Les points forts : Propreté et personnel et service
God oplevelse - fin service og ok værelser. Dog er der alt for lidt lys på værelserne, og så mangler der nogle stik på badeværelset.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Reception, Hotel Ansgar le 6 janv. 2024
Kære Janus,Tak for din anmeldelse, den sætter vi stor pris på.Vi er kede af, at ikke alt var som forventet på værelset. Men glade for at hører, at du kunne lide opholdet her.Med venlig hilsen

10/10 Excellent

Brian

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Reception, Hotel Ansgar le 6 janv. 2024
Kære Brian,Mange tak for din anmeldelse, den sætter vi stor pris på.Vi er glade for at hører, at du kunne lide dit ophold her og vi håber på at kunne byde dig velkommen en anden gang.Med venlig hilsen

8/10 Bien

Sigridur

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Reception, Hotel Ansgar le 15 déc. 2023
Kære Sigridur,Tak for din anmeldelse, den æstter vi stor pris på.Vi er glade for at hører, at du kunne lide dit ophold her.Med venlig hilsen

10/10 Excellent

Eigil Ingemann

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Reception, Hotel Ansgar le 15 déc. 2023
Kære Eigil,Mange tak for din anmeldelse, den sætter vi stor pris på.Vi er glade for at hører, at du kunne lide dit ophold her og vi håber på, at kunne byde dig velkommen en anden gang.Med venlig hilsen

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Mette - Receptionschef Hotel Ansgar le 15 déc. 2023
Kære,Tak for din anmeldelse, den sætter vi stor pris på.Med venlig hilsen

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Stank
Værelset stank af kloak !!!
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Reception, Hotel Ansgar le 8 déc. 2023
Kære,Tak for din anmeldelse, den sætter vi pris på.Vi er kede af, at der var en kloak lugt, det vil vi prøve at få kigget på.Med venlig hilsen

10/10 Excellent

Henny

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Reception, Hotel Ansgar le 8 déc. 2023
Kære Henry,Mange tak for din anmeldelse, den sætter vi stor pris på.Vi er glade for at hører, at du kunne lide dit ophold her og vi håber at kunne byde dig velkommen en anden gang.Med venlig hilsen

10/10 Excellent

Claus

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Reception, Hotel Ansgar le 6 janv. 2024
Kære Claus,Mange tak for din anmeldelse, den sætter vi stor pris på.Vi er glade for at hører, at du kunne lide dit ophold her og vi håber på at kunne byde dig velkommen en anden gang.Med venlig hilsen

8/10 Bien

Pernille

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
God service, dejligt område og lækker mad. Da vi havde booket 2 værelser med børn var det lidt ærgerligt at de var placeret langt fra hinanden. Der var meget lydt så blot det at gå på gangene irritererede nogle af de andre som blev ganske ubehagelige. Trods det var om eftermiddagen. Det drejer sig om værelse 221 og 219
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Mvh. Receptionen le 28 nov. 2023
Tak for din feedback, er glade for at I nød vores placering og gode mad. Den vigtigste opgave vi har som personale er at give en god service, og vise værtskab overfor vores gæster. Vi er glade for at I følte jeg velkomne hos os. Vi beklager at der er så lydt på gangene. I ønskes en dejlig dag.

10/10 Excellent

Thomas

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Reception, Hotel Ansgar le 17 nov. 2023
Mange tak for din feedback. Du ønskes en god dag :-)

4/10 Médiocre

Sofie

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Utrolig meget støj
Venligt personale og god morgenmad. Dejligt med frit tilgængelig kaffe, te og frugt døgnet rundt. Desværre et rigtig øv værelse med beskidte håndklæder, pletter på sengetøjet, vandet løb ud over hele gulvet når man var i bad og støjen fra Letbanen var så massiv at jeg trods søvn med ørepropper vågnede flere gange og havde to elendige nætter. Værelset nærmest rystede når letbanen kørte forbi. Jeg valgte et lidt større værelse med dobbeltseng, men det skulle jeg ikke have brugt penge på. Generelt meget larm på gangene med døre der smækkede og meget lydt.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Receptionen le 15 nov. 2023
Kære Sofie,Jeg er ked af at læse om din oplevelse hos os! Hvis du oplever nogle problemer under dit ophold, så kom endelig ned til os i receptionen, så vi har mulighed for at finde en bedre løsning til dig - vi er her for at hjælpe!Vi beklager ligeledes, hvis støjniveauet har været uimodståeligt. Vi vil være mere opmærksom på dette fremover - dog kan vi ikke gøre noget ved letbanen. Denne stopper ved midnat i hverdagene og starter igen ved morgenstunden.

8/10 Bien

Niels

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Reception, Hotel Ansgar le 13 nov. 2023
Mange tak for din feedback. Vi er glade for at du fandt dit ophold hos os tilfredsstillende. Du ønskes en dejlig dag.

8/10 Bien

Alen

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Reception, Hotel Ansgar le 6 nov. 2023
Mange tak for din feedback. Vi er glade for at du nød dit ophold hos os. Vi håber at se dig en anden gang.

10/10 Excellent

Ib

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Receptionen le 5 nov. 2023
Kære Ib,Mange tak for din rigtig fine anmeldelse af os! Vi håber, at du har nydt dit ophold! :)

8/10 Bien

Lars

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Reception, Hotel Ansgar le 1 nov. 2023
Mange tak for din feedback. Du ønskes en god dag, måske ses vi en anden gang.

6/10 Satisfaisant

kim

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Reception, Hotel Ansgar le 31 oct. 2023
Tak for din feedback. Du ønskes en god dag.