Avis
8,0
Très bien
8,0/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
7,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
24 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Reception, Hotel Ansgar le 25 août 2023
Thank you for your feedback. Have a nice day. Regards
10/10 Excellent
haiying
29 juil. 2023
haiying
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Reception, Hotel Ansgar le 18 août 2023
Thank you for your feedback. We wish you a nice day, and hope to see you again. Regards
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
15 sept. 2022
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Receptionen le 16 sept. 2022
Thank you for your feedback. We wish you a nice day.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
7 août 2022
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Receptionen le 8 août 2022
Thnak you for your feedback. We wish you a nice day.
10/10 Excellent
Annie
Voyage en famille
6 août 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Annie
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Receptionen le 6 août 2022
Thank you for your feedback
Merci beaucoup pour vos commentaires.
10/10 Excellent
Boother
12 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Conforme au descriptif service +
Boother
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de Receptionen le 13 août 2020
Merci beaucoup pour votre belle critique, nous apprécions vraiment vos commentaires. Nous avons hâte de les revoir.
Cordialement
Milling Hotels
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
14 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Nikoline le 17 août 2019
Cher. Merci beaucoup pour vos commentaires.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 juin 2019
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Emilie le 3 juil. 2019
Dear Guest
Thank you for your review of our hotel
8/10 Bien
Philippe
20 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Odense
Philippe
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Emilie le 20 juin 2019
Cher Philippe
Merci pour vos commentaires.
10/10 Excellent
Alain
22 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent petit hôtel!
Alain
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Emilie le 23 avr. 2019
Dear Alain.
Thank you for your feedback. We hope to welcome you back
10/10 Excellent
Edith
18 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Edith
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Emilie le 22 avr. 2019
Dear Edith.
Thank you for the nice reveiw. We hope to welcome you again soon
8/10 Bien
Vincenzo
3 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Odense
Vincenzo
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
30 sept. 2018
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en septembre 2018
10/10 Excellent
elisabeth
5 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
elisabeth
Séjour de 1 nuit en août 2017
4/10 Médiocre
Heidi
Voyage en groupe
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Heidi
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Mvh. Receptionen. le 29 avr. 2024
Thank you for your feedback. We wish you a nice day.
8/10 Bien
Christian, Seester
Voyage en famille
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christian
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Reception, Hotel Ansgar le 2 avr. 2024
Dear Christian, Thank you so much for your feedback, we appreciate it a lot.We are happy to hear that you enjoyed your stay here and especially liked the location.Best Regards
8/10 Bien
Lene
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Familiebesøg i Odense
Lene
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Reception, Hotel Ansgar le 23 févr. 2024
Kære Lene,Tak for din anmeldelse, den sætter vi stor pris på.Vi er glade for, at du kunne lide dit ophold her.Med venlig hilsen
8/10 Bien
Stella
Voyage en famille
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Lækkert men meget støj
Stella
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Receptionen, Hotel Windsor le 21 févr. 2024
Kære Stella,Tusind tak for din ærlige feedback. Vi er glade for at høre, at du havde et behageligt ophold. Vi undskylder for ulejligheden forårsaget af forstyrrelserne fra naboværelserne.Vi værdsætter din feedback, og den vil hjælpe os med at implementere foranstaltninger til at forbedre vores gæsters komfort. Venlig hilsen, Reception Milling hotel Windsor Claire
6/10 Satisfaisant
Robin
Voyage d’affaires
13 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Robin
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Reception, Hotel Ansgar le 14 févr. 2024
Tak for din feedback. Du ønskes en god dag.
8/10 Bien
Jes
11 févr. 2024
Jes
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Mvh. Receptionen. le 14 févr. 2024
Mange tak for din feedback. Du ønskes en god dag.
10/10 Excellent
Mostafa
11 févr. 2024
Mostafa
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Mvh. Receptionen. le 14 févr. 2024
Mange tak for din feedback. Vi er glade for at du nød opholdet hos os. Vi håber at se dig en anden gang.
8/10 Bien
Louise Lahn
Voyage en famille
6 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Louise Lahn
Séjour de 2 nuits en février 2024
8/10 Bien
Neel Astrid
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Neel Astrid
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Reception, Hotel Ansgar le 6 févr. 2024
Kære Neel,Tak for din anmeldelse, den sætter vi stor pris på.Barens åbningstider er alt efter personalets travlhed og I er altid velkommen til at komme og spørge om den er åben og om vi kan hjælpe.Vi er glade for at hører, at du kunne lide hotellet og dit ophold her.Med venlig hilsen
8/10 Bien
Voyageur vérifié
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Reception, Hotel Ansgar le 6 févr. 2024
Kære,Tak for din anmeldelse, den sætter vi stor pris på.Vi er glade for at hører, at du kunne lide dit ophold her.Med venlig hilsen
8/10 Bien
Lars
31 janv. 2024
Lars
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Reception, Hotel Ansgar le 1 févr. 2024
Kære Lars,Tak for din anmeldelse, den sætter vi stor pris på.Vi er glade for at hører, at du kunne lide dit ophold her.Med venlig hilsen
6/10 Satisfaisant
Mia
Voyage en famille
30 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Mia
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Reception, Hotel Ansgar le 1 févr. 2024
Kære Mia,Tak for din anmeldelse, den sætter vi pris på.Med venlig hilsen
10/10 Excellent
Hanne
28 janv. 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hanne
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Reception, Hotel Ansgar le 1 févr. 2024
Kære Hanne,Mange tak for din anmeldelse, den sætter vi stor pris på.Vi er kede af, at der var nogle problemer, som gjorde at oplevelsen ikke blev som forventet. Vi vil tage din kommentar omkring morgenmaden med videre til morgenserveringen, så den bliver fuldt op løbende, så der er mad til alle gæster.Med venlig hilsen
4/10 Médiocre
Christiane
Voyage d’affaires
24 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Alt for lydt
Christiane
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Receptionen le 24 janv. 2024
Kære Christiane,Mange tak for din anmeldelse. Vi har modtaget din mail og videresendt til ledelsen, hvorfor du vil modtage et svar derigennem :)Vi ønsker dig en dejlig dag!
4/10 Médiocre
Irene
Voyage en famille
20 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Ikke helt tilfreds
Irene
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Receptionen le 24 janv. 2024
Kære Irene,Mange tak for din besked. Når man booker et familieværelse og kun er 2 gæster, vil vi ikke lave ekstra opredninger per automatik. Har I specifikt bedt om dette vil vi selvfølgelig gerne redde op. Er I ankommet til et værelse uden, skal I selvfølgelig bare henvende jer i receptionen, så vi får mulighed for at rette op på vores fejl. Vi er her for at hjælpe :)
10/10 Excellent
Jens
10 janv. 2024
Jens
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Reception, Hotel Ansgar le 11 janv. 2024
Kære Jens,Mange tak for din anmeldelse, den sætter vi stor pris på.Vi er glade for at hører, at du kunne lide dit ophold her og vi håber at kunne byde dig velkommen en anden gang.Med venlig hilsen
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
8 janv. 2024
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Køligste hotelværelse
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Reception, Hotel Ansgar le 9 janv. 2024
Kære,Tak for din anmeldelse.Vi er kede af, at varmen ikke havde været tændt i tide. Vi vil tage din kommentar med videre til morgenserveringspersonalet, så der forhåbentlig er godt fyldt op til alle gæster.Med venlig hilsen
2/10 Horrible
Søren
Voyage d’affaires
8 janv. 2024
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Søren
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Reception, Hotel Ansgar le 9 janv. 2024
Kære Søren,Tak for din anmeldelse.Vi er kede af, at du ikke havde det ophold du forventede.Med venlig hilsen
10/10 Excellent
Birte
Voyage en famille
6 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super-fornøyd
Birte
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Reception, Hotel Ansgar le 9 janv. 2024
Kære Birte,Mange tak for jeres anmeldelse, den sætter vi stor pris på.Vi er glade for at hører, at I kunne lide jeres ophold her.Med venlig hilsen
4/10 Médiocre
biancha
22 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
biancha
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Reception, Hotel Ansgar le 6 janv. 2024
Kære Biancha,Tak for din anmeldelse.Vi er kede af, at opholdet ikke var som forventet.Med venlig hilsen
8/10 Bien
Janus
18 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Janus
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Reception, Hotel Ansgar le 6 janv. 2024
Kære Janus,Tak for din anmeldelse, den sætter vi stor pris på.Vi er kede af, at ikke alt var som forventet på værelset. Men glade for at hører, at du kunne lide opholdet her.Med venlig hilsen
10/10 Excellent
Brian
16 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Brian
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Reception, Hotel Ansgar le 6 janv. 2024
Kære Brian,Mange tak for din anmeldelse, den sætter vi stor pris på.Vi er glade for at hører, at du kunne lide dit ophold her og vi håber på at kunne byde dig velkommen en anden gang.Med venlig hilsen
8/10 Bien
Sigridur
14 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sigridur
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Reception, Hotel Ansgar le 15 déc. 2023
Kære Sigridur,Tak for din anmeldelse, den æstter vi stor pris på.Vi er glade for at hører, at du kunne lide dit ophold her.Med venlig hilsen
10/10 Excellent
Eigil Ingemann
10 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eigil Ingemann
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Reception, Hotel Ansgar le 15 déc. 2023
Kære Eigil,Mange tak for din anmeldelse, den sætter vi stor pris på.Vi er glade for at hører, at du kunne lide dit ophold her og vi håber på, at kunne byde dig velkommen en anden gang.Med venlig hilsen
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
9 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Mette - Receptionschef Hotel Ansgar le 15 déc. 2023
Kære,Tak for din anmeldelse, den sætter vi stor pris på.Med venlig hilsen
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
3 déc. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Stank
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Reception, Hotel Ansgar le 8 déc. 2023
Kære,Tak for din anmeldelse, den sætter vi pris på.Vi er kede af, at der var en kloak lugt, det vil vi prøve at få kigget på.Med venlig hilsen
10/10 Excellent
Henny
2 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Henny
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Reception, Hotel Ansgar le 8 déc. 2023
Kære Henry,Mange tak for din anmeldelse, den sætter vi stor pris på.Vi er glade for at hører, at du kunne lide dit ophold her og vi håber at kunne byde dig velkommen en anden gang.Med venlig hilsen
10/10 Excellent
Claus
26 nov. 2023
Claus
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Reception, Hotel Ansgar le 6 janv. 2024
Kære Claus,Mange tak for din anmeldelse, den sætter vi stor pris på.Vi er glade for at hører, at du kunne lide dit ophold her og vi håber på at kunne byde dig velkommen en anden gang.Med venlig hilsen
8/10 Bien
Pernille
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
26 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pernille
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Mvh. Receptionen le 28 nov. 2023
Tak for din feedback, er glade for at I nød vores placering og gode mad. Den vigtigste opgave vi har som personale er at give en god service, og vise værtskab overfor vores gæster. Vi er glade for at I følte jeg velkomne hos os. Vi beklager at der er så lydt på gangene. I ønskes en dejlig dag.
10/10 Excellent
Thomas
16 nov. 2023
Thomas
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Reception, Hotel Ansgar le 17 nov. 2023
Mange tak for din feedback. Du ønskes en god dag :-)
4/10 Médiocre
Sofie
Voyage d’affaires
15 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Utrolig meget støj
Sofie
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Receptionen le 15 nov. 2023
Kære Sofie,Jeg er ked af at læse om din oplevelse hos os! Hvis du oplever nogle problemer under dit ophold, så kom endelig ned til os i receptionen, så vi har mulighed for at finde en bedre løsning til dig - vi er her for at hjælpe!Vi beklager ligeledes, hvis støjniveauet har været uimodståeligt. Vi vil være mere opmærksom på dette fremover - dog kan vi ikke gøre noget ved letbanen. Denne stopper ved midnat i hverdagene og starter igen ved morgenstunden.
8/10 Bien
Niels
12 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Niels
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Reception, Hotel Ansgar le 13 nov. 2023
Mange tak for din feedback. Vi er glade for at du fandt dit ophold hos os tilfredsstillende. Du ønskes en dejlig dag.
8/10 Bien
Alen
5 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alen
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Reception, Hotel Ansgar le 6 nov. 2023
Mange tak for din feedback. Vi er glade for at du nød dit ophold hos os. Vi håber at se dig en anden gang.
10/10 Excellent
Ib
5 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ib
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Receptionen le 5 nov. 2023
Kære Ib,Mange tak for din rigtig fine anmeldelse af os! Vi håber, at du har nydt dit ophold! :)
8/10 Bien
Lars
Voyage d’affaires
31 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lars
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Reception, Hotel Ansgar le 1 nov. 2023
Mange tak for din feedback. Du ønskes en god dag, måske ses vi en anden gang.
6/10 Satisfaisant
kim
Voyage en famille
30 oct. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
kim
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Reception, Hotel Ansgar le 31 oct. 2023
Tak for din feedback. Du ønskes en god dag.