Avis
9,4
Exceptionnel
9,8/10
Propreté
9,6/10
Personnel et service
9,6/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,4/10
Écoresponsabilité
Avis
2 févr. 2022
Séjour de 3 nuits en janvier 2022
Réponse de Fausto Matias le 3 févr. 2022
It has been a pleasure to serve You, please come back soon !
¡ Ha sido un placer servirle, regrese pronto por favor !
Ce fut un plaisir de vous servir, revenez nous voir bientôt !
Fausto Matias / Hotel Manager / Gerente del Hotel / Directeur d'hôtel
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de Fausto Matías le 4 févr. 2020
Merci pour votre commentaire, il nous motive à continuer à nous améliorer !
Fausto Matias / Directeur de l'hôtel
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
23 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Fausto Matias le 13 oct. 2019
Thank You for your assessment, We hope to serve You again.
Please receive an affectionate greeting.
¡ with great pleasure !
Fausto Matias
General Director
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
19 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en août 2019
Réponse de Fausto Matias le 15 oct. 2019
Nous apprécions votre commentaire, nous améliorerons ce que vous mentionnez.
Merci pour votre choix.
Fausto Matias
Directeur Général
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
16 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de Fausto Matias le 11 avr. 2019
Thank You for your assessment, We hope to serve You again.
Please receive an affectionate greeting.
¡ with great pleasure !
Fausto Matias / General Director
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage d’affaires
13 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de Fausto Matias le 1 avr. 2019
Cher client, veuillez recevoir nos salutations chaleureuses ainsi que nos remerciements pour votre commentaire.
Le fait de savoir que nous obtenons votre entière satisfaction vis-à-vis de nos services et de nos installations nous motive à poursuivre nos efforts d’amélioration continue.
¡ avec grand plaisir !
Fausto Matias / Directeur Général
8/10 Bien
HG, Marseille
8 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Authenticité et luxe
HG
Séjour de 3 nuits en août 2017
8/10 Bien
françois
30 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
françois
8/10 Bien
Antoine, Paris
7 sept. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Belle étape dans un lieu historique
Antoine
10/10 Excellent
Jean-Pierre, Paris
21 févr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Charme colonial au cœur de Oaxaca
Jean-Pierre
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
25 janv. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magnifique séjour
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Felix
Voyage en famille
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Felix
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Frédéric Lejars Director General le 14 mai 2024
Estimado FelixEs un gran placer haberlo atendido como se merece y cumplir con sus expectativas. Agradecemos se tomará el tiempo para expresarnos su experiencia y valoración, esperamos tenerle pronto de vuelta con nosotros para que pueda volver a disfrutar de nuestro histórico recinto En Quinta Real Oaxaca estamos para servirle con gran placer
8/10 Bien
Alan
Voyage en couple
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alan
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Frédéric Lejars Director General le 13 mai 2024
Dear Alan, It is a great pleasure to have served you as you deserve and met your expectations. We appreciate you taking the time to express your experience and evaluation, we hope to have you back with us soon so that you can once again enjoy our historic venue and our friendly and helpful staff.At Quinta Real Oaxaca we are here to serve you with great pleasure.With Great Pleasure.
10/10 Excellent
Edgar
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Edgar
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Frédéric Lejars Director General le 13 mai 2024
Estimado EdgarEs un gran placer haberlo atendido como se merece y cumplir con sus expectativas. Agradecemos se tomará el tiempo para expresarnos su experiencia y valoración, esperamos tenerle pronto de vuelta con nosotros En Quinta Real Oaxaca, para seguir atendiéndoleCon Gran Placer.
10/10 Excellent
Daniel, Sun Valley
Voyage en famille
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Frédéric Lejars Director General le 11 mai 2024
Es un gran placer haberlo atendido como se merece y cumplir con sus expectativas. Agradecemos se tomará el tiempo para expresarnos su experiencia y valoración, esperamos tenerle pronto de vuelta con nosotros En Quinta Real Oaxaca, para seguir atendiéndoleCon Gran Placer.
4/10 Médiocre
Xochitl, Los Angeles
Voyage en famille avec de jeunes enfants
3 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Xochitl
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Frédéric Lejars Director General le 4 mai 2024
Thank you for taking the time to rate our hotel in which we will work to improve our guests' experience. I apologize for the inconvenience that occurred during your stay and I will personally check that it does not happen again to the guests who visit us. We hope that on your next visit you will consider us your hosts and we can fully satisfy your expectations. With great pleasure
10/10 Excellent
J
Voyage en couple
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
J
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Frédéric Lejars Director General le 2 mai 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to rate our hotel in which we will be working to improve our guests' experience. We hope that on your next visit you consider us as your hosts and we can fully satisfy your expectations. With great pleasure
10/10 Excellent
Ceferino Gomez
Voyage en couple
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ceferino Gomez
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Frédéric Lejars Director General le 2 mai 2024
Apreciable CeferinoGracias por tomarse el tiempo de escribir una reseña sobre nuestro hotel.Nos alegra saber que disfrutó su estancia, la privilegiada ubicación, que nuestro personal fue amable y servicialCon Gran placer la esperamos en su próxima visita para que sega disfrutando de nuestras instalaciones
10/10 Excellent
Ceferino
Voyage en couple
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ceferino
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Frédéric Lejars Director General le 2 mai 2024
Apreciable CeferinoGracias por tomarse el tiempo de escribir una reseña sobre nuestro hotel.Nos alegra saber que disfrutó su estancia, la privilegiada ubicación, que nuestro personal fue amable y servicialCon Gran placer la esperamos en su próxima visita para que sega disfrutando de nuestras instalaciones
10/10 Excellent
Elda L
Voyage en famille
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Elda L
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Frédéric Lejars Director General le 30 avr. 2024
Dear Elda,Thank you very much for taking the time and sharing your experiences during your stay with us.Your appreciation and comments are very important to us, we are constantly working on the areas of opportunity that our guests and clients mention to us. We are glad that you enjoyed our location, our service and food.We hope to have your visit again and meet your expectations.
10/10 Excellent
Claudia Gabriela
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Claudia Gabriela
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Frédéric Lejars Director General le 22 avr. 2024
Dear Claudia, Thank you for taking the time to rate our hotel in which we will be working to improve our guests' experience. We hope that on your next visit you consider us as your hosts and we can fully satisfy your expectations. With great pleasure
10/10 Excellent
Moira
Voyage en groupe
16 avr. 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Moira
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Frédéric Lejars Director General le 16 avr. 2024
Dear MoiraIt is a great pleasure to have served you as you deserve and met your expectations. We appreciate you taking the time to express your experience and evaluation, we hope to have you back with us soon so that you can once again enjoy our historic facility and our friendly and helpful staff.At Quinta Real Oaxaca we are here to serve you with great pleasure.With Great Pleasure.
10/10 Excellent
Richard
Voyage en famille
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Frédéric Lejars Director General le 8 avr. 2024
Dear Richard, Thank you for taking the time to rate our hotel where we will work to improve our guests' experience. We hope that on your next visit you consider us as your hosts and we can fully satisfy your expectations. With great pleasure
8/10 Bien
Felicitas
Voyage en famille
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Felicitas
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Frédéric Lejars Director General le 5 avr. 2024
Dear GuestIt is a great pleasure to have served you as you deserve. We appreciate you taking the time to express your experience and assessment. We are very saddened by what happened to your son, we wish him a speedy recovery and thus continue playing soccer. We hope to have him back with us soon. At Quinta Real Oaxaca, to continue caring for him.With Great Pleasure.
10/10 Excellent
Cheryl
Voyage en groupe
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cheryl
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Frédéric Lejars Director General le 28 mars 2024
Dear CherylThank you very much for taking the time and sharing your experiences during your stay with us. We are pleased that you were able to enjoy the wonderful city of Oaxaca and that our well-located facilities were to your complete satisfaction. with great pleasure
10/10 Excellent
Nancy
Voyage en famille
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nancy
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Frédéric Lejars Director General le 25 mars 2024
Dear Nancy,Thank you for taking the time to rate our hotel in which we will be working to improve our guests' experience.We are pleased to know that you enjoyed your stay and that we met your expectationsWe hope that on your next visit you will consider us as your hosts.With great pleasure
10/10 Excellent
ARTURO
Voyage en couple
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ARTURO
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Frédéric Lejars Director General le 25 mars 2024
Estimado Arturo,Gracias por tomarse el tiempo para calificar a nuestro hotel en los cuales estaremos trabajando para mejorar la experiencia de nuestros huéspedes Nos complace saber que disfruto de su estancia y que cumplimos sus expectativas Esperamos en su próxima visita nos considere como sus anfitrionesCon gran placer
8/10 Bien
octavio
Voyage en famille
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
octavio
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Gerente de Servicio al Huésped le 25 mars 2024
Estimado Sr. Novaro, le agradecemos haberse tomado el tiempo para evaluar nuestros servicios. Entendemos perfectamente los inconvenientes ocasionados por los eventos que tuvimos durante su estancia y nos complace saber que la solución que pudimos ofrecerle resulto satisfactoria. Como platicamos, cuando planee su próxima visita puede contactarnos directamente. Será un placer asegurarnos de brindarle una estancia totalmente placentera. Nuevamente agradecemos su comprensión y preferencia.Ana Maria ContrerasGerente de Servicio al Huésped
4/10 Médiocre
John
Voyage en famille
23 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
John
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Frédéric Lejars Director General le 25 mars 2024
Dear John, Thank you for taking the time to rate our hotel in which we will be working to improve our guests' experience. We hope that on your next visit you consider us as your hosts and we can fully satisfy your expectations. With great pleasure
10/10 Excellent
Norma Elena
Voyage en famille
19 mars 2024
Norma Elena
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Frédéric Lejars Director General le 25 mars 2024
Estimada Norma,Gracias por tomarse el tiempo para calificar a nuestro hotel en los cuales estaremos trabajando para mejorar la experiencia de nuestros huéspedes Nos complace saber que disfruto de su estancia y que cumplimos sus expectativas Esperamos en su próxima visita nos considere como sus anfitrionesCon gran placer
10/10 Excellent
Hellman A
Voyage en famille
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hellman A
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Frédéric Lejars Director General le 20 mars 2024
Dear guest,Thank you for taking the time to rate our hotel in which we will be working to improve our guests' experience.We are pleased to know that you enjoyed your stay and that we met your expectationsWe hope that on your next visit you will consider us as your hosts.With great pleasure
8/10 Bien
MARIA
Voyage en couple
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MARIA
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Frédéric Lejars Director General le 20 mars 2024
Estimada María,Gracias por tomarse el tiempo para calificar a nuestro hotel en los cuales estaremos trabajando para mejorar la experiencia de nuestros huéspedes Nos complace saber que disfruto de su estancia y que cumplimos sus expectativas Esperamos en su próxima visita nos considere como sus anfitrionesCon gran placer
10/10 Excellent
Carmen
Voyage en famille, Voyage en groupe
14 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carmen
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Frédéric Lejars Director General le 20 mars 2024
Dear Carmen,Thank you for taking the time to rate our hotel in which we will be working to improve our guests' experience.We are pleased to know that you enjoyed your stay and that we met your expectationsWe hope that on your next visit you will consider us as your hosts.With great pleasure
10/10 Excellent
Shuko
Voyage d’affaires
14 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shuko
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Frédéric Lejars Director General le 20 mars 2024
Dear Shuko, Thank you very much for taking the time and sharing your experiences during your stay with us. We are pleased that you were able to enjoy the wonderful city of Oaxaca and that our staff and well-located facilities were to your complete satisfaction. with great pleasure
10/10 Excellent
George Spiridon
13 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
George Spiridon
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Frédéric Lejars Director General le 25 mars 2024
Dear George, Thank you for taking the time to rate our hotel where we will work to improve our guests' experience. We are pleased that you enjoy our privileged location, historical facilitiesWe hope that on your next visit you consider us your hosts and we can fully satisfy your expectations.With great pleasure
10/10 Excellent
Shuko
Voyage d’affaires
8 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shuko
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Frédéric Lejars Director General le 12 mars 2024
Dear ShukoThank you for taking the time to rate our hotel in which we will be working to improve our guests' experience. We hope that on your next visit you consider us as your hosts and we can fully satisfy your expectations. With great pleasure
10/10 Excellent
María Eugenia Said
5 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
María Eugenia Said
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Frédéric Lejars Director General le 5 mars 2024
Estimada María Eugenia Muchas gracias por tomar el tiempo y compartimos sus experiencias durante su estancia con nosotros.Sus apreciaciones y comentarios son muy importantes para nosotros, estamos constantemente trabajando en las áreas de oportunidad que nos mencionan nuestro huéspedes y clientesEsperemos contar nuevamente con su visita y cumplir con sus expectativas
10/10 Excellent
Emma
Voyage en couple
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Emma
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Frédéric Lejars Director General le 4 mars 2024
Dear EmmaThank you for taking the time to rate our hotel in which we will be working to improve our guests' experience. We hope that on your next visit you consider us as your hosts and we can fully satisfy your expectations. With great pleasure
10/10 Excellent
Tina
Voyage en couple
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tina
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Frédéric Lejars Director General le 28 févr. 2024
Dear Tina, Thank you for taking the time to rate our hotel in which we will be working to improve our guests' experience. We hope that on your next visit you consider us as your hosts and we can fully satisfy your expectations. With great pleasureFrédéric LejarsGeneral ManagerQuinta Real Oaxaca
10/10 Excellent
Annisha
Voyage en famille
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Annisha
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Frédéric Lejars Director General le 23 févr. 2024
Dear AnnishaIt is a great pleasure to have treated him as he deserves and met his expectations. We appreciate you taking the time to express your experience and assessment. We are going to review the issue of the seasoning of our food, this situation cannot happen. We hope to have you back with us soonAt Quinta Real Oaxaca, to continue serving youWith Great Pleasure.
10/10 Excellent
jerry
Voyage en couple
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
jerry
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Frédéric Lejars Director General le 21 févr. 2024
Dear JerryThank you for taking the time to rate our hotel in which we will be working to improve our guests' experience. We hope that on your next visit you consider us as your hosts and we can fully satisfy your expectations. With great pleasure
8/10 Bien
TOMOKO
Voyage en famille
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
TOMOKO
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Frédéric Lejars Director General le 20 févr. 2024
Dear Tomoko,Thank you very much for taking the time and sharing your experience during your stay with us.We take your opinions seriously and work on the areas of opportunity that you mention to us and invite you on your next visit to ask us on Expedia, your needs so that we can fully satisfy your stay.We hope to have your visit again and meet your expectations.with great pleasure
10/10 Excellent
Judith
Voyage en famille
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Judith
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Frédéric Lejars Director General le 19 févr. 2024
Dear Judith,Thank you very much for taking the time and sharing your experiences during your stay with us.We are pleased that you were able to enjoy the tranquility of our facilities such as the pool.We hope to see you soon back in Oaxaca.with great pleasure
10/10 Excellent
ANDREA
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ANDREA
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Frédéric Lejars Director General le 19 févr. 2024
Dear Andrea,Thank you very much for taking the time and sharing your experiences during your stay with us.We are pleased that you were able to enjoy the tranquility of our facilities such as the pool.We hope to see you soon back in Oaxaca.with great pleasure
10/10 Excellent
RAUL JORDI SAYROLS
14 févr. 2024
RAUL JORDI SAYROLS
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Frédéric Lejars Director General le 19 févr. 2024
Dear Raul Thank you for taking the time to rate our hotel in which we will be working to improve our guests' experience. We hope that on your next visit you consider us as your hosts and we can fully satisfy your expectations. With great pleasure
10/10 Excellent
Elizabeth
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Elizabeth
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Frédéric Lejars Director General le 13 févr. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to write a review about our hotel.We are glad to know that you enjoyed your stay, our privileged location and the attention of our staff.It is with great pleasure that we look forward to seeing you on your next visit.Frédéric LejarsGeneral ManagerQuinta Real Oaxaca
10/10 Excellent
sheila
Voyage en groupe
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
sheila
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Frédéric Lejars Director General le 12 févr. 2024
Dear Sheila,Thank you for taking the time to write a review about our hotel.We are glad to know that you enjoyed your stay, our privileged location and the attention of our staff.It is with great pleasure that we look forward to seeing you on your next visit.
10/10 Excellent
LUIS
6 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Muy buen hotel en Oaxaca.
LUIS
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Frédéric Lejars Director General le 7 févr. 2024
Estimado LuisEs un gran placer haberlo atendido como se merece y cumplir con sus expectativas. Agradecemos se tomará el tiempo para expresarnos su experiencia y valoración, esperamos tenerle pronto de vuelta con nosotros En Quinta Real Oaxaca, para seguir atendiéndoleCon Gran Placer.
10/10 Excellent
Unji
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en groupe, Voyage en couple
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Unji
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Frédéric Lejars Director General le 6 févr. 2024
Dear GuestIt is a great pleasure to have served you as you deserve and met your expectations. We appreciate you taking the time to express your experience and evaluation, we hope to have you back with us soon at Quinta Real Oaxaca, to continue serving you.With Great Pleasure.
8/10 Bien
juan carlos
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
juan carlos
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Frédéric Lejars Director General le 6 févr. 2024
Apreciable Juan Carlos,Es un gran placer haberlo atendido como se merece y cumplir con sus expectativas. Agradecemos se tomará el tiempo para expresarnos su experiencia y valoración, esperamos tenerle pronto de vuelta con nosotros En Quinta Real Oaxaca, para seguir atendiéndoleCon Gran Placer.