Avis sur Mövenpick Hotel Nuernberg Airport
Mövenpick Hotel Nuernberg Airport
Flughafenstrasse 100, Nuremberg, BY
Avis
9,0
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
4 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Max Kretzer le 9 nov. 2023
Dear Lionel,thank you very much for your feedback.we are looking forward to welcome you soon again
10/10 Excellent
EMMA
Voyage d’affaires
25 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
EMMA
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Max Kretzer le 25 août 2023
Dear EMMA,thank you for staying with us the nice feedback.We are looking forward to welcome you soon again
10/10 Excellent
Karim
Voyage d’affaires
19 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Karim
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Max Kretzer le 22 juin 2023
Dear Karim,thank you for your feedback.Its good to see that you had a good time.We are looking forward to welcome you soon again
10/10 Excellent
Sebastien
Voyage d’affaires
20 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Idéal pour un vol tôt le matin
Sebastien
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Max Kretzer le 29 mars 2023
Dear Sebastien,thank you for your positive feedback.Hopefully we are bale to welcome you soon again.
10/10 Excellent
Olivier
Voyage d’affaires
21 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Olivier
Séjour de 2 nuits en août 2022
2/10 Horrible
Eric
2 avr. 2022
Eric
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de AKAS le 7 avr. 2022
Dear Eric,
Please tell us more about your dissatisfaction.
Kind regards
6/10 Satisfaisant
Alain
Voyage d’affaires
27 oct. 2021
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Pratique
Alain
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Katharina H. le 5 nov. 2021
Dear Alain,
Thank you for your feedback.
We are always trying to improve our service and therefore are thankful for constructive feedback like yours.
We would be happy to welcome you again and send best regards,
Alwin Burkhart
General Manager
10/10 Excellent
Uttaya
Voyage en famille
25 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bonne hôtel, état neuf à prix intéressant.
Uttaya
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de Nadine Jansen le 25 août 2020
Dear Mr Uttaya, Thank you that you rated our hotel after your departure and that you took the time for it. We are very glad that we satisfied you during your time in our hotel and we hope we can welcome you again.
10/10 Excellent
olivier
Voyage d’affaires
3 juin 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel idéal pour une nuit à Nuremberg
olivier
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Katharina H. le 4 juin 2020
Dear olivier, Thank you for your great feedback. It makes me happy that you like our comprehensive breakfast buffet with regional and Swiss specialties and the excellent service offered by my team as well. Of course I will share your comment with my colleagues, because the praise of our guests is highly motivating for us. We are all looking forward to welcome you again soon and send our best regards, Alwin Burkhart, General Manager
10/10 Excellent
Claudio
Voyage d’affaires
28 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Go ahead
Claudio
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Onur Sezer le 29 févr. 2020
Dear Claudio,
Thank you for your feedback.
We are pleased to have you as our guest in Movenpick Hotel Nuremberg Airport.
We are looking forward to have you as our guest again.
Kind Regards
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
23 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Evi S. le 26 janv. 2020
Sehr geehrter Gast,
vielen Dank für Ihre Punktebewertung, die Sie uns nach Ihrer Abreise mitgeteilt haben.
Wir hoffen, dass Sie mit Ihrem Aufnethalt zufrieden waren und wir würden uns freuen, wenn wir Sie bald wieder als unseren Gast herzlich willkommen heißen dürfen.
Mit freundlichen Grüßen,
Alwin Burkhart
General Manger
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
22 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très bien
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Katharina H. le 23 oct. 2019
Dear guest,
Thank you very much for your great rating.
In the name of my colleagues, I would like to thank you for your positive words. Of course, I will share your great feedback with the team as our guests’ praise is the best motivator and highly appreciated.
It´s a pleasure to read that you had a great time staying with us and we are all looking forward to welcome you again soon.
Best regards,
Alwin Burkhart
General Manager
10/10 Excellent
Simon
20 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait pour une nuit à l’aéroport
Simon
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Evi S. le 21 mai 2019
Dear Simon,
Thank you that you rated our hotel after your departure.
We are very glad that we satisfied you during your time in our hotel. I agree with you that our hotel has a great location because you are in few minutes at the check-in counter from the airline or at our reception. Our sauna and fitness area is perfect to relax after a long day.
We hope we can welcome you again very soon.
Sincerely,
Alwin Burkhart
General Manager
10/10 Excellent
Laurent
7 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Laurent
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Evi S. le 10 mai 2019
Dear Laurent,
Thank you that you rated our hotel after your departure.
We are very glad that we satisfied your during your time in our hotel and we all are looking forward to welcome you again.
With kind regards,
Alwin Burkhart
General Manager
8/10 Bien
bruno
31 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres bon hotel excellentes prestations,
bruno
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Evi S. le 1 avr. 2019
Dear Bruno,
Thank you that you rated our hotel after your departure and that you took the time for it.
We hope you enjoyed your stay in our hotel. I will share your feedback with my team and I will be sure they will be glad to hear it.
We all are looking forward to welcome you again very soon.
Sincerely,
Alwin Burkhart
General Manager
10/10 Excellent
Karim
25 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Karim
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Evi S. le 25 mars 2019
Dear Karim,
Thank you that you rated our hotel after your departure.
We are very glad that we satisfied you during your time in our hotel and we all are looking forward to welcome you again very soon.
Sincerely,
Alwin Burkhart
General Manager
8/10 Bien
Marcel, Paris
28 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Danke
Marcel
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Evi S. le 29 janv. 2019
Dear Marcel,
Thank you that you rated our hotel after your departure.
We are very glad that you enjoyed your time during your stay. I agree with you that our hotel has a great location because you are in few minutes at the check-in counter from the airline or at our reception.
We hope we can welcome you again very soon.
Sincerely,
Alwin Burkhart
General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
24 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Peux mieux faire...
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Evi S. le 25 oct. 2018
Dear Guest,
Thank you that you rated our hotel after your departure.
We hope you enjoyed your stay in our hotel. It is true that our hotel is more than 20 years old but I can ensure you that the cleanliness in the whole hotel has our highest priority. Our restaurant is in the airport building in the first floor.
We hope we can welcome you again very soon.
Sincerely,
Alwin Burkhart
General Manager
10/10 Excellent
Hakan
3 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour parfait
Hakan
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Evi S. le 4 oct. 2018
Dear Hakan,
Thank you for your great rating and that you took the time for it.
I am really glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.
Sincerely,
Alwin Burkhart
General Manager
10/10 Excellent
Mustafa
24 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mustafa
Séjour de 2 nuits en mai 2018
Réponse de Monika G. le 29 mai 2018
Dear Mustafa, Thank you that you took the time to rate our hotel after your departure and your great rating. We hope you enjoyed your time with us and will be our guest again soon. Sincerely, Alwin Burkhart, General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
24 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hôtel dans l'aéroport
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2018
Réponse de Monika G. le 29 mai 2018
Dear guest, Thank you that you wrote a review about your stay in our hotel! I agree with you that our directly location in front of the airport is a huge benefit for our guests because within a few minutes you can be at the airport or in our hotel. I are looking forward to welcome you again soon and we send you our best regards, Alwin Burkhart, General Manager
8/10 Bien
Avant l'avion., Laval.
8 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Avant l'avion.
Séjour de 1 nuit en mai 2018
Réponse de Monika G. le 9 mai 2018
Dear Avant l'avion, Thank you very much that you took the time to rate your stay with us after your departure. I am really glad that you had a great time in our hotel and it would be a pleasure for my team and me to welcome you as our guest again soon. Sincerely, Alwin Burkhart, General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2018
Réponse de Monika G. le 2 mai 2018
Dear guest, Thank you very much that you took the time to share your experience of stay! I agree with you that our hotel location is a great benefit for guests who having a early departure or a late arrival. I hope you enjoyed your stay and will be our guest again soon. Best regards, Monika Glanz, Director of Sales and Marketing
10/10 Excellent
Eric
7 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eric
Séjour de 1 nuit en février 2018
Réponse de Monika G. le 7 mars 2018
Dear Eric,
Thank you very much for your great rating.
I hope you had a pleasant time in our hotel and will be our guest again soon.
Best regards
Alwin Burkhart
General Manager
10/10 Excellent
Carole, Munich
2 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
parfait pour un vol départ tôt
Carole
Séjour de 1 nuit en décembre 2017
Réponse de Alwin Burkhart le 3 janv. 2018
Dear Carole,
Thank you for taking the time to write us a detailed review about your stay in our Mövenpick Hotel Nuremberg Airport.
The well-being and satisfaction of our guests is the daily aim of my whole team and therefore I am glad to read that we satisfied you during your stay with us.
I am looking forward to welcome you again soon as our guest and send you my best regards.
Alwin Burkhart
General Manager
10/10 Excellent
Frederic
3 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Frederic
Séjour de 1 nuit en juillet 2017
Réponse de Monika le 6 août 2017
Dear Frederic, thank you for your great rating! I hope you had a great stay and time in our Mövenpick Hotel Nuremberg-Airport and will be our guest again soon. Best regards, Monika Glanz, Director of Sales and Marketing
10/10 Excellent
jean-daniel
23 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
jean-daniel
Réponse de Monika le 25 avr. 2017
Dear jean-daniel,
thank you very much for taking the time to rate our hotel!
I hope you had a enjoyable time and felt comfortable during your stay with us.
It would be a pleasure to welcome you again soon!
Best regards
Monika Glanz
Director of Sales and Marketing
8/10 Bien
alain
30 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très pratique à l'aéroport
alain
Réponse de General Manager le 2 déc. 2016
Dear guest,
Thank you for taking the time to write us a feedback on Hotels.com.
I am glad to read that you like our comprehensive breakfast and the location of our Movenpick Hotel Nuremberg-Airport a few steps away from the airport.
In the name of my team I thank you for your positive words. Of course I will share your comment with my colleagues.
Our room rates depend on our occupancy as well as on events in the city. Due to this the room rates are fluctuating from time to time.
I hope you enjoyed your time in our hotel and looking forward to welcome you again.
Best wishes
Nadja Kertel
Sales and Banquet Coordinator
8/10 Bien
laurent
4 mars 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
laurent
Réponse de Monika le 14 mai 2016
Dear laurent,
thank you for your review on Hotels.com.
I am sorry to read that you have not spent a pleasant night with us. I can ensure you that sound protection is really important for us and we will let check the windows by our Chief Technician.
We hope to welcome you again!
Best regards
Monika Glanz
Director of Sales and Marketing
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
30 sept. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Proximité de l'aéroport
Voyageur vérifié
Réponse de Monika le 5 déc. 2015
Dear guest,
Thank you for rating. Our hotel is located just across the street to the airport. You have to walk about two minutes to our lobby. Due to the fact the hotel is also well connected to underground railway, which takes you to the city centre in about 12 minutes. So even if you stay just one night you are able to explore the beautiful old city of Nuremberg.
And if you are tired and need to relax, I recommend our spa area, which is surely a highlight on cold winter evenings.
I am happy, to welcome you again soon,
Au revoir,
Joshua Schindelmann
Banquet and Sales Coordinator
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
20 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Allemagne, August 13, 2015
Voyageur vérifié
Réponse de Monika le 31 oct. 2015
Dear guest,
Thank you very much for your good rating of our Mövenpick Hotel Nuremberg-Airport.
We are happy that you stayed with us and describe our hotel as perfect. The Mövenpick restaurant closes at 08:00pm, but you can order from our smaller hotel bar menu until 11:00pm. As an alternative you can also find the restaurant Terminal90 in the airport terminal.
We hope you will be our guest soon again.
Best regards
Rebekka Neufeld
Assistant Revenue Manager
10/10 Excellent
Joel, La Rochelle
19 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
balade allemande
Joel
Réponse de Monika le 31 oct. 2015
Dear Joel,
Thank you for your review on hotels.com.
After a long day of driving it is nice to come in a cosy and nice guest room, indeed. We are glad you liked the friendliness of our staff and the overall comfort of our Mövenpick Hotel Nuremberg-Airport.
We hope we may welcome you again in the future.
Sincèrement
Rebekka Neufeld
Assistant Revenue Manager
8/10 Bien
Frederic
27 oct. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Frederic
10/10 Excellent
V&L, Canada
16 oct. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
V&L
Réponse de Monika le 21 févr. 2015
Dear V&L,
Thank you for taking the time to share your experiences about our Mövenpick Hotel Nuremberg-Airport.
We are very glad to read how happy you were with your stay. The little rubber ducky in the bathroom is one of the small things with which we want to make you smile. All our team members speak German and English and some of them also other languages as French, Italian, Spanish, Arabic and many more.
We look forward to your next visit in Nuremberg!
Best regards
Rebekka Neufeld
Assistant Revenue Manager
8/10 Bien
Daloz, Strasbourg
29 sept. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Confortable et esthétique
Daloz
Réponse de Monika le 14 mars 2015
Dear Daloz,
Thank you very much for your great comment on hotels.com.
We are glad you liked your stay and felt comfortable in our renovated guest rooms. Making guests smile with small little things is what we aim for and all our staff members give their best every day.
We hope you will be our guest again in the Mövenpick Hotel Nuremberg-Airport.
Best regards
Rebekka Neufeld
Assistant Revenue Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 sept. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Monika le 14 mars 2015
Dear guest,
Thank you very much for sharing your experiences about our Mövenpick Hotel Nuremberg-Airport.
We are glad you took the time to rate your stay in our hotel. We do have a small fitness area and a sauna and steam bath. And for those who prefer to be in the nature we have the Marienbergpark nearby which is ideal for jogging and bicycling.
We would be happy to welcome you soon again!
Best regards
Rebekka Neufeld
Assistant Revenue Manager
10/10 Excellent
JEFFREY, san diego
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
JEFFREY
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de David Friedrich le 23 mai 2024
Dear Jeffrey, thank you very much for your excellent review! We are glad that you enjoyed your stay with us and hope to welcoming you back soon.
10/10 Excellent
Sindy
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sindy
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Max Kretzer le 11 mai 2024
Dear Sindy,thank you for your time the nice feedback.We are looking forward to welcome soon again
10/10 Excellent
Tania, Spring Hill
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Tania
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Anita Kneidinger // Assistant Front Office Manager le 17 avr. 2024
Dear Tania, Thank you for staying with us at the Mövenpick Hotel Nuremberg Airport. We are very pleased that you enjoyed your stay with us. Thank you very much for your positive feedback - we are happy to pass it on to our staff. We look forward to seeing you again!Best regards
10/10 Excellent
Daniel
Voyage en famille
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Anita Kneidinger // Stellv. Empfangsleitung le 17 avr. 2024
Guten Tag Daniel, danke, dass Sie bei uns im Mövenpick Hotel Nürnberg Airport zu Gast waren. Es freut uns sehr, dass Sie sich bei uns wohl gefühlt haben. Vielen herzlichen Dank für Ihr positives Feedback - wir geben es gerne an unsere Mitarbeiter weiter. Wir freuen uns auf ein Wiedersehen!Schöne Grüße
10/10 Excellent
Jost
Voyage en famille, Voyage d’affaires
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jost
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Max Kretzer le 10 avr. 2024
Sehr geehrter Jost,vielen Dank für Ihre Zeit und Ihr feedback.Wir freuen uns Sie bald wieder begrüßen zu dürfen.
8/10 Bien
Marcel, Hausen
Voyage en couple
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Marcel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Anita Kneidinger / Stellv. Empfangsleitung le 10 avr. 2024
Lieber Marcel, danke, dass Sie für Ihren Aufenthalt das Mövenpick Hotel Nürnberg Airport gewählt haben. Danke auch für Ihre gute Bewertung. Den Hinweis zur Klimaanlage haben wir zur Kenntnis genommen und werden in dem von Ihnen belegten Zimmer die Anlage noch einmal auf Herz und Nieren prüfen. Wir freuen uns auf ein Wiedersehen! Schöne Grüße
10/10 Excellent
Austin
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Austin
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Anita / Ass. Front Office Manager le 5 avr. 2024
Dear Austin, Thank you for staying with us at the Mövenpick Hotel Nuremberg Airport. We are very pleased that you enjoyed your stay with us. Thank you very much for your positive feedback - we are happy to pass it on to our staff. We look forward to seeing you again!Best regards
8/10 Bien
takeo, Kyoto
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
takeo
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Anita Kneidinger / Assistant Front Office Manager le 3 avr. 2024
Dear Takeo,thank you very much for your good review and for your overnight stay. We are looking forward to welcoming you back to our hotel soon.
10/10 Excellent
Horst
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Horst
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Anita Kneidinger - Stellvertretende Empfangsleitun le 2 avr. 2024
Danke für die tolle Bewertung, Horst. Wir würden uns sehr freuen Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Schöne Grüße aus Nürnberg
10/10 Excellent
David
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Anita Kneidinger / Assistant Front Office Manager le 3 avr. 2024
Dear David, thank you very much for your good review and for your overnight stay. We are looking forward to welcoming you back to our hotel soon. Kind regards
8/10 Bien
Matthew
Voyage d’affaires
2 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Matthew
Réponse de Max Kretzer le 6 mars 2024
Dear Matthewthank you for your time and nice feedback.We are looking forward to welcome you soon againBest regards
8/10 Bien
Nestor
Voyage en famille
1 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nestor
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Max Kretzer le 6 mars 2024
Dear Nestorthank you for your time and nice feedback.We are looking forward to welcome you soon againBest regards
10/10 Excellent
Mahima
Voyage en groupe
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mahima
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Max Kretzer le 6 mars 2024
Dear Mahimathank you for your time and nice feedback.We are looking forward to welcome you soon againBest regards
10/10 Excellent
Annu
Voyage d’affaires
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Annu
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Max Kretzer le 6 mars 2024
Dear Annu,thank you for your time and nice feedback.We are looking forward to welcome you soon againBest regards