Avis
8,2
Très bien
8,8/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
23 déc. 2018
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Nadine Klein le 1 janv. 2019
Dear Guest, Thank you for your reservation and your review here. We are glad, that you felt well and looking forward, to welcome you again next time. Kind regards your IntercityHotel Team and General Management
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Nadine Klein le 11 déc. 2018
Dear Guest, Thank you for your reservation and your review here. We are glad, that you felt well and looking forward, to welcome you again next time. Kind regards your IntercityHotel Team and General Management
6/10 Satisfaisant
Sabrina, Paris
10 mai 2018
Les points forts : Personnel et service
Sabrina
Séjour de 2 nuits en mai 2018
Réponse de Nadine Klein le 25 mai 2018
Dear Guest, Thank you for your reservation and your review here. We are glad, that you felt well and looking forward, to welcome you again next time. Kind regards your IntercityHotel Team and General Management
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 juin 2016
Les points forts : Propreté et personnel et service
Hôtel très pratique
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
1 sept. 2015
Les points faibles : Personnel et service
Correct pour un hôtel 3 étoiles
Voyageur vérifié
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
11 août 2015
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Adrian, France
5 sept. 2014
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Le train
Adrian
8/10 Bien
Kurt
25 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kurt
Séjour de 4 nuits en mai 2024
8/10 Bien
WEIHSIUNG
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
WEIHSIUNG
Séjour de 2 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Tobias
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tobias
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Greg
Voyage en famille
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Greg
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
andrea
27 mars 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
andrea
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Christopher Neuner, General Manager le 31 mars 2024
Liebe Andrea,wir bedanken uns für Ihre Bewertung und sind erfreut zu hören, dass Sie unsere zentrale Lage schätzen. Es tut uns leid, dass Ihr Aufenthalt nicht ganz Ihren Erwartungen entsprach. Ihre Anmerkungen zu den Zimmern und dem Badezimmer nehmen wir ernst und sehen es als Möglichkeit, uns ständig zu verbessern. Wir freuen uns, dass Sie trotz der erwähnten Punkte in Erwägung ziehen, uns erneut zu besuchen. Wir hoffen, bei Ihrem nächsten Aufenthalt in Nürnberg, Ihre Erwartungen vollständig erfüllen zu können.Mit freundlichen GrüßenIntercityHotel Nürnberg
8/10 Bien
Andreas
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andreas
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Christopher Neuner, General Manager le 31 mars 2024
Lieber Andreas,es freut uns zu hören, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt in unserem Hotel zufrieden waren. Ihre positiven Worte sind eine tolle Bestätigung für unser Team und motivieren uns, unseren Service stetig zu verbessern. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen GrüßenIntercityHotel Nürnberg
10/10 Excellent
Manuel
14 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Manuel
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Christopher Neuner, General Manager le 31 mars 2024
Lieber Manuel,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre positiven Erfahrungen zu schildern. Es freut uns sehr, dass Ihnen unser Personal und das Frühstück gefallen haben. Es ist unser Ziel, den Wünschen und Bedürfnissen unserer Gäste gerecht zu werden und es ist erfreulich zu hören, dass wir dies in Ihrem Fall erreicht haben. Wir freuen uns schon darauf, Sie erneut bei uns im IntercityHotel Nürnberg begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,IntercityHotel Nürnberg
8/10 Bien
Takehiko
Voyage d’affaires
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Takehiko
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Christopher Neuner, General Manager le 31 mars 2024
Dear Takehiko,thank you for your review and comment. We are pleased to hear that you generally found your stay with us comfortable. Regarding the bathtub, we ask for your understanding that not all of our rooms are equipped with one.We hope that you will still visit us again on your next trip to Nuremberg and we look forward to welcoming you back to the IntercityHotel Nürnberg.Yours sincerelyIntercityHotel Nuremberg
8/10 Bien
Genniffer
Voyage d’affaires
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Genniffer
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Christopher Neuner, General Manager le 31 mars 2024
Dear Genniffer,we are pleased to hear that you appreciate our location and the friendliness of our staff. It is our goal to ensure that every guest has a pleasant stay. We take note of your comments regarding the beds and pillows and appreciate your feedback as it helps us to continuously improve. We are pleased to hear that despite these points you had an overall great stay with us.We look forward to welcoming you back to the IntercityHotel Nuremberg soon.With kind regardsIntercityHotel Nuremberg
6/10 Satisfaisant
Siu Pang, Tsuen Wan
Voyage d’affaires
3 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Siu Pang
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Christopher Neuner, General Manager le 31 mars 2024
Dear Mr. Siu Pang,i am sorry to hear that you found your stay during the exhibition period expensive. It is our endeavor to always offer our guests good value for money, although there may be increased demand during exhibition periods. We hope that you nevertheless had a pleasant time with us at the IntercityHotel Nürnberg and that we can welcome you again soon as our guest.Yours sincerelyIntercityHotel Nuremberg
8/10 Bien
Peter
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Peter
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Christopher Neuner, General Manager le 27 févr. 2024
Dear Peter, it is a pleasure to hear that you had a pleasant stay at our hotel. We always strive to provide a quality experience for our guests and your feedback confirms that we are on the right track. We hope to welcome you again in the future. Yours sincerely IntercityHotel Nuremberg
8/10 Bien
Heike
Voyage d’affaires
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Zweckmäßig, gut gelegen,Türkartenfunktion schlecht
Heike
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Christopher Neuner, General Manager le 19 févr. 2024
Liebe Heike,zunächst möchten wir uns für Ihre Rückmeldung bedanken. Es tut uns leid zu hören, dass Sie Schwierigkeiten mit unserer Türkartenfunktion hatten. Wir streben stets nach einer reibungslosen und bequemen Erfahrung für unsere Gäste.Bezüglich des Frühstücks, wir bemühen uns, eine abwechslungsreiche Auswahl anzubieten, und bedauern, dass diese Ihren Erwartungen nicht gerecht wurde. Es freut uns jedoch zu hören, dass Sie die Lage des Hotels und das Zimmer trotz der Größe als gut empfanden. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und Ihnen eine noch angenehmere Erfahrung zu bieten.Mit freundlichen GrüßenIntercityHotel Nürnberg
10/10 Excellent
samantha
4 févr. 2024
samantha
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Christopher Neuner, General Manager le 19 févr. 2024
Dear Samantha,we are very pleased to hear that you had an excellent experience with us at the IntercityHotel Nuremberg. Your satisfaction is our highest priority. We look forward to welcoming you again in the near future.With kind regards,IntercityHotel NurembergChristopher NeunerGeneral Manager
8/10 Bien
Thomas
19 janv. 2024
Thomas
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Christopher Neuner, General Manager le 19 févr. 2024
Lieber Thomas,ihre positive Bewertung erfüllt uns mit Freude. Es ist immer unser oberstes Ziel, den Aufenthalt unserer Gäste so angenehm wie möglich zu gestalten. Es freut uns sehr zu hören, dass Sie eine gute Zeit bei uns hatten. Wir hoffen, Sie bald wieder in unserem Hotel begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,IntercityHotel Nürnberg
10/10 Excellent
Karina
Voyage en groupe
3 janv. 2024
Karina
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Christopher Neuner, General Manager le 19 févr. 2024
Liebe Karina,es freut uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns im IntercityHotel Nürnberg als ausgezeichnet bewertet haben. Es ist unser größtes Anliegen, unseren Gästen einen unvergesslichen Aufenthalt zu ermöglichen. Ihre positive Rückmeldung bestärkt uns darin, unseren Service kontinuierlich zu verbessern und unseren hohen Standard zu halten.Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrungen mit uns zu teilen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen GrüßenIntercityHotel Nürnberg
6/10 Satisfaisant
Emily
1 janv. 2024
Emily
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de Christopher Neuner, General Manager le 19 févr. 2024
Liebe Emily,es tut uns leid zu hören, dass Ihr Aufenthalt nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Bei IntercityHotel Nürnberg streben wir stets danach, unseren Gästen ein angenehmes Erlebnis zu bieten. Es ist bedauerlich, dass wir in diesem Fall nicht Ihren Erwartungen gerecht wurden. Wir hoffen, Sie geben uns in der Zukunft eine weitere Chance, um zu zeigen, dass wir in der Lage sind, ein hervorragendes Hotelerlebnis zu bieten.Mit freundlichen GrüßenIntercityHotel Nürnberg
10/10 Excellent
Ozgu
30 déc. 2023
Ozgu
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de Christopher Neuner, General Manager le 19 févr. 2024
Dear Ozgu,we are very pleased that you had an excellent stay with us at the IntercityHotel Nuremberg. Your positive feedback is a great reward for our dedicated team who always strive to offer our guests a pleasant and memorable stay. We hope to welcome you back soon and send you our best wishes. With kind regardsIntercityHotel Nuremberg
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté
Overall ok
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Christopher Neuner, General Manager le 19 févr. 2024
Dear Donald,we are very pleased that you enjoyed your stay at our hotel and appreciated the proximity to the train station and the cleanliness of our facilities. It is always a pleasure to hear that our team was helpful and accommodating. We hope to welcome you back soon.Yours sincerelyIntercityHotel Nuremberg
8/10 Bien
Donald
27 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very good and convenient to rail station
Donald
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Christopher Neuner, General Manager le 19 févr. 2024
Dear Donald,we are very pleased that you enjoyed your stay at our hotel and appreciated the proximity to the train station and the cleanliness of our facilities. It is always a pleasure to hear that our team was helpful and accommodating. We hope to welcome you back soon.Yours sincerelyIntercityHotel Nuremberg
8/10 Bien
HYUNJU
Voyage en groupe
26 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
다 좋으나 공간이 좁아서 불편합니다.
HYUNJU
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Christopher Neuner, General Manager le 19 févr. 2024
Dear Hyunju,we are pleased that you appreciate our central location and cleanliness, as well as our service. However, we regret that you found our room small and uncomfortable. We always strive to provide a pleasant and comfortable experience for every guest. Your opinion is very important to us and we value your feedback.We hope to welcome you back despite your experience and wish you all the best until then.With kind regards,IntercityHotel Nuremberg
8/10 Bien
Takeda
Voyage en famille
24 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Takeda
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Christopher Neuner, General Manager le 19 févr. 2024
Dear Takeda,we are pleased to hear that you appreciate our service and the cleanliness of our hotel. We regret that you felt that there was not enough space in your room. Our aim is to make all our guests feel at home. We are proud of our central location and are pleased that you found it positive. Your satisfaction is very important to us and we are pleased that you had a pleasant stay with us overall.With kind regardsIntercityHotel Nuremberg
4/10 Médiocre
Lai Yung
24 déc. 2023
Lai Yung
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Christopher Neuner, General Manager le 19 févr. 2024
Dear Lai,we are sorry to hear that your stay with us did not meet your expectations. At IntercityHotel Nuremberg we always strive to provide our guests with a pleasant experience. Your feedback is very valuable to us and we assure you that we are continuously working to improve our service.Yours sincerelyIntercityHotel Nuremberg
6/10 Satisfaisant
KyoungMi
Voyage en famille
21 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
위치 굿. 욕실 배수 문제
KyoungMi
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Markus
Voyage en famille
17 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Markus
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
Paula
Voyage d’affaires
15 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Paula
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Tsung Chun
13 déc. 2023
Tsung Chun
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Richard A
4 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent location and staff
Richard A
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
charles
25 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
charles
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Minyoung
13 nov. 2023
만족
Minyoung
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Christopher Neuner, General Manager le 30 nov. 2023
Dear Minyoung,we are very pleased that you had a pleasant stay at our hotel, and especially highlight our clean rooms and quiet atmosphere. It is our aim to provide our guests with excellent service at a reasonable price. Your positive feedback is a valuable confirmation for us.We look forward to your next visit and thank you for your excellent review.With kind regardsIntercityHotel Nuremberg
10/10 Excellent
Miroslav
4 nov. 2023
Miroslav
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Christopher Neuner, General Manager le 30 nov. 2023
Dear Miroslav,we are pleased to hear that you enjoyed your stay with us! We strive to provide the best possible experience for our guests. We hope you will come back soon!Yours sincerelyIntercityHotel Nuremberg
10/10 Excellent
Wonsuk
29 oct. 2023
Wonsuk
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Christopher Neuner, General Manager le 30 nov. 2023
Dear Wonsuk,we are very pleased to hear that you had a pleasant stay with us. We always strive to provide the best hospitality to our guests and it is gratifying to know that we met your expectations. Thank you for choosing our hotel!With kind regardsIntercityHotel Nuremberg
6/10 Satisfaisant
ILSIK
27 oct. 2023
ILSIK
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Christopher Neuner, General Manager le 30 nov. 2023
Dear Ilsik,we are sorry to hear that your stay at our hotel did not meet your expectations. We strive to create the best possible experience for every guest and would like to understand why you were not completely satisfied. We would be grateful if you could provide us with more information about your experience so that we can better understand how we can improve in the future. Thank you.Yours sincerelyIntercityHotel Nuremberg
10/10 Excellent
Michael
Voyage d’affaires
14 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Christopher Neuner, General Manager le 27 oct. 2023
Dear Michael,we are very pleased that you enjoyed your stay in our modern and clean hotel. You will find a coffee/tea making facility in our quieter business rooms facing the street. In the standard room this is not part of the equipment.We hope to welcome you again soon.With kind regardsIntercityHotel Nuremberg
8/10 Bien
Ellen
Voyage en famille
7 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ellen
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Christopher Neuner, General Manager le 27 oct. 2023
Dear Ellen,We are glad to hear that you appreciate our fair price. Regarding the distance to the train station, we always strive to provide our guests with the best possible experience and are glad that you found our location in a safe area to be positive. We hope to welcome you back to our hotel on your next visit to Nuremberg.With kind regardsIntercityHotel Nuremberg
10/10 Excellent
Kurt
Voyage en couple
3 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kurt
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Christopher Neuner, General Manager le 27 oct. 2023
Lieber Kurt,es freut uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt in unserem Hotel genossen haben. Ihre lobenden Worte bezüglich unserer Lage, der Zimmerausstattung und der Klimaanlage werden unser Team sicherlich erfreuen. Wir sind stets bemüht, unseren Gästen den bestmöglichen Komfort und Service zu bieten. Wir freuen uns schon jetzt auf Ihren nächsten Besuch und werden weiterhin unser Bestes geben, um Ihre Erwartungen zu erfüllen und zu übertreffen.Mit freundlichen GrüßenIntercityHotel Nürnberg
10/10 Excellent
William, Austin
3 oct. 2023
William
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Christopher Neuner, General Manage le 27 oct. 2023
Dear Williamwe are glad to hear that you had a pleasant stay at our hotel. We strive to provide our guests with the highest level of care and comfort during their stay, and we are glad that we were able to meet your expectations. Thank you for choosing us!With kind regardsIntercityHotel Nuremberg
10/10 Excellent
Rajkumar
Voyage d’affaires
1 oct. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Excellent hotel for business travellers near HBF
Rajkumar
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Christopher Neuner, General Manager le 27 oct. 2023
Dear Rajkumar,we are very pleased that you rated your stay with us as excellent. It is always gratifying to hear when guests appreciate our central location right next to Nuremberg's main train station. This confirms to us that we have chosen the right location for our guests.We hope to welcome you again soon in our hotel.With kind regardsIntercityHotel Nuremberg
6/10 Satisfaisant
Keith
30 sept. 2023
Keith
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Christopher Neuner, General Manager le 27 oct. 2023
Dear Keith,we apologize for the dissatisfaction you experienced during your stay. We take all feedback seriously and work hard to provide guests with a more pleasant experience in the future. If you would like to provide any additional feedback that could help us improve, we would love to hear from you. Thank you for taking the time to share your thoughts with us.Yours sincerelyIntercityHotel Nuremberg
10/10 Excellent
Kurt
25 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kurt
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Christopher Neuner, General Manager le 29 sept. 2023
Dear Kurt,we are very pleased that you found the proximity of our hotel to the main railway station advantageous. We always strive to provide our guests with the highest level of comfort and convenience. Thank you very much for your positive review. We hope to welcome you again soon at the IntercityHotel Nuremberg.With kind regardsIntercityHotel Nuremberg
10/10 Excellent
Morten
25 sept. 2023
Morten
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Christopher Neuner, General Manager le 29 sept. 2023
Dear Morten,we are glad to hear that you had a pleasant stay with us. We look forward to welcoming you back soon!With kind regardsIntercityHotel Nuremberg
8/10 Bien
Anne-Margarete
23 sept. 2023
Anne-Margarete
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Christopher Neuner, General Manager le 29 sept. 2023
Dear Anne-Margarete,we are glad to hear that you enjoyed your stay with us. We strive to provide the best hospitality and it is encouraging to know that we have achieved this. We hope that you will visit us again soon!With kind regardsIntercityHotel Nuremberg
10/10 Excellent
hakan
17 sept. 2023
hakan
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Christopher Neuner, General Manager le 29 sept. 2023
Dear Hakan,we are very pleased to hear that you enjoyed your stay with us. We strive to provide our guests with the highest level of comfort and service, and are glad you had a pleasant experience. Thank you for choosing our hotel!With kind regardsIntercityHotel Nuremberg
10/10 Excellent
carolina
11 sept. 2023
carolina
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Christopher Neuner, General Manager le 29 sept. 2023
Dear Carolina,we are glad to hear that you enjoyed your stay with us! We strive to provide each guest with the best possible experience during their stay at our hotel. Thank you for choosing us for your accommodations.With kind regardsIntercityHotel Nuremberg