Piscine extérieure, tentes de plage, parasols de plage

Avis sur Balboa Bay Resort

4.5 out of 5
Balboa Bay Resort
1221 W Coast Hwy, Newport Beach, CA

Avis

9,0

Merveilleux

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 706 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 158 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 66 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 29 avis sur 1001." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 42 avis sur 1001." "

9,4/10

Propreté

9,2/10

Personnel et service

9,0/10

Équipements

9,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Daniel Z, Front Office Manager le 25 janv. 2024
Thank you for the feedback and we look forward to welcoming you back soon to the Balboa Bay Resort and Newport Beach

10/10 Excellent

Chantal

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bruyant un peu à cause de la route et pour la marche ce n'ets pas super.
Séjour de 6 nuits en mars 2023
Réponse de The Balboa Bay Resort le 5 avr. 2023
Dear Valued Guest,Thank you for your feedback. We will look into the issue and take proper action where necessary. Please feel reach out to us again with any additional feedback. We look forward to your future stay.

2/10 Horrible

FRANCOIS

Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Trop cher - hotel surévalué et bruyant
Pas de voilage aux fenêtres - vue parking donc impossibilité d ouvrir les rideaux - bruyant on entend les personnes dans le couloir et au dessus de nos têtes - concierge absent Les miroirs cassés dans ascenseur
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Shane le 3 sept. 2022
Dear Valued Guest, FRANCOISThank you for choosing Balboa Bay Resort for your stay. It is our apologies for any inconvenience during your stay. We will contact to proper department to fix the issue and make the improvement for the future guest. If there is anything that you like to share with us to make the improvement, please let us know in your convenience.Thank you

10/10 Excellent

Kim

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bel hôtel!
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Réponse de Guest Services le 1 avr. 2022
Hello, thank you for your kind review. We look forward to hosting you in the future! Have a lovely rest of your day.

10/10 Excellent

Nicolas

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This is our second stay where the house car or electric boat were not offered however they are listed in the resort fee.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Carlos

Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

john

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de BBR le 22 mai 2024
Dear John,Thank you for taking the time to post your five star review. We are delighted to hear you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back soon!Sincerely,Balboa Bay Resort Management Team

2/10 Horrible

Laurel

Séjour de 4 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Thorsten, Bobenheim am Berg

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Kendal Ruvalcaba - Front Desk Manager le 28 avr. 2024
Thank you for your response Thorsten! We appreciate your review and look forward to seeing you again soon.

10/10 Excellent

HaiMei

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de BBR le 13 mai 2024
Dear HaiMei, Thank you for taking the time to post your review. We are delighted to hear that you enjoyed your stay and look forward to seeing you again soon! Sincerely, The Balboa Bay Resort Management Team

10/10 Excellent

Winston

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The customer is wonderful. Fab welcomed us to the resort. This was our first visit we will definitely return. Great JOB!!!!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kendal Ruvalcaba - Front Desk Manager le 23 avr. 2024
Thank you Winston for your feedback. We look forward to welcoming you back.

10/10 Excellent

Jennifer

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful property, great location.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kendal Ruvalcaba - Front Desk Manager le 28 avr. 2024
Thank you Jennifer! We look forward to seeing you again.

10/10 Excellent

Tracee

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Room was very clean.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kendal Ruvalcaba - Front Desk Manager le 23 avr. 2024
Thank you Tracee, we will see you again soon.

10/10 Excellent

Jessica

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel staff was amazing! Concierge service thoughtful and available.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kendal Ruvalcaba - Front Desk Manager le 15 avr. 2024
Thank you for your kind words, we appreciate you sharing your experience. We look forward to seeing you again soon!

10/10 Excellent

ANTONIETTA, SAN DIEGO

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The rooms are spacious and the pool is heated, which was perfect for our trip. The food at the restaurant is really good. Service overall was excellent, staff was very friendly. Would stay there again.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kendal Ruvalcaba - Front Desk Manager le 14 avr. 2024
Thank you Antonietta for sharing your experience! We hope to see you again soon.

10/10 Excellent

Veronica

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rooms at the property are amazing. Super comfortable and with a lot of space. Bathrooms have good space too, with 2 sinks, shower and separate bathtub, and a separate small room for toilet. Staff at the hotel is super friendly and super helpful. The concierge gave us recommendations about things to do and places to eat and everything was excellent as they described it. We will stay there again!!! Amazing place and amazing STAFF!!!
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Kendal R Front Desk Manager le 9 avr. 2024
Good afternoon Veronica. Thank you for sharing your experience with us. We are pleased to hear that you enjoyed your stay here at the Balboa Bay Resort. We will see you again soon.

10/10 Excellent

Michael

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kendal R Front Desk Manager le 9 avr. 2024
Thank you Michael for sharing your experience. We are glad you enjoyed your stay.

10/10 Excellent

James

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Réponse de Kendal R Front Desk Manager le 9 avr. 2024
Thank you for taking the time to write a review, we look forward to seeing you again soon.

10/10 Excellent

Jake

Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Kendal Ruvalcaba - Front Desk Manager le 28 avr. 2024
Thank you, Jake, for sharing your experience with us. We look forward to seeing you again soon.

10/10 Excellent

Scott

Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great experience
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kendal R Front Desk Manager le 9 avr. 2024
Thank you Scott! We hope to see you again soon.

10/10 Excellent

Jose

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kendal Ruvalcaba - Front Desk Manager le 28 avr. 2024
Thank you for sharing your experience with us Jose!

8/10 Bien

Laila

Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Overall we had a good experience. Here's a quick breakdown: • excellent customer service (Hazel was very helpful at the front desk and Jose in the restaurant gave fantastic recommendations) • granted early check-in and a room upgrade (to partial harbour view) and $45 resort credit due to Expedia status, which was lovely – my only concern is that I have noise sensitivities and we were placed not far from an electrical room that could be both heard and felt in our room. We inquired about moving later in the day, but the front desk person suggested we might not be comfortable in a different room due to street noise (neighborhood facing), so we opted to stay. At least the view was pretty. :) • the property is just lovely, but for a $40 taxes resort fee we were disappointed that the pool and pool courtyard were both closed. Guests are given access to the members pool (the hotel is a multi-use facility and must include condo owners as well), but it has a different feeling from the courtyard area/pool, so we didn't make use of it. • $50 tax for a rollaway bed to be added to the room felt steep, but the bed was comfortable (for our 13-year-old) Highly recommend Malibu Farm if you're looking for somewhere farm-to-table to eat. Beautiful food, service and environment Laguna Beach was a favourite in terms of beach options, with a more "tropical" feeling (vs. Huntington).
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kendal R Front Desk Manager le 3 avr. 2024
Thank you Laila for sharing your experience with us. I have shared your feedback with Hazel and Jose. I do apologize our pool and pool courtyard were closed during your stay as we make enhancements to our pool area. We cannot wait for you to visit us again in the future!

6/10 Satisfaisant

Anthony

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice clean place , in a very good location
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Kendal Ruvalcaba - Front Desk Manager le 31 mars 2024
Thank you for your feedback. We look forward to seeing you again soon!

8/10 Bien

Heonsung, Northbook

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Valet attendant to guest checkin receptionist very polite and professional.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Kendal Ruvalcaba - Front Desk Manager le 31 mars 2024
Thank you for your feedback. We hope to see you soon at Balboa Bay Resort.

10/10 Excellent

Tianle

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was a nice stay.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Daniel Z, Front Office Manager le 27 mars 2024
Good to hear and thank you for staying with us, Tianle. We look forward to welcoming you back soon to the Balboa Bay Resort and Newport Beach.

8/10 Bien

Sarah, Colts Neck

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gorgeous interiors. Amazing shower and plush beds.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Daniel Z, Front Office Manager le 27 mars 2024
Thank you for the great feedback, Sarah. We look forward to welcoming you back soon to the Balboa Bay Resort and Newport Beach.

10/10 Excellent

Maureen, Holtville

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Loved the marina.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Daniel Z, Front Office Manager le 22 mars 2024
Thank you so much for the feedback, Marina. We look forward to welcoming you back soon to the Balboa Bay Resort and Newport Beach.

10/10 Excellent

Michael

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I have been to Balboa Bay Resort for apps and drinks. Always enjoyed the experience, so decided to stay one night before a conference. It exceeded my expectations and will certainly be back. Highly recommend.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Kendal Ruvalcaba - Front Desk Manager le 12 mars 2024
We are delighted to hear you had a memorable experience at Balboa Bay Resort and Club. We can't wait to see you again soon.

10/10 Excellent

Tiffany

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Kendal Ruvalcaba - Front Desk Manager le 31 mars 2024
Thank you for staying with us. We appreciate you staying with us.

10/10 Excellent

Monireh

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything is great.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Kendal Ruvalcaba - Front Desk Manager le 12 mars 2024
Thank you for sharing your experience with us! We hope to see you soon.

10/10 Excellent

Mary Claire

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was friendly and welcoming.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Jazmin R. Front desk Manager le 3 mars 2024
Hello Mary Claire thank you for sharing your experience with us.

10/10 Excellent

Will

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location and very nice property. Staff is fantastic!
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Jazmin R. Front desk Manager le 28 févr. 2024
Will, thank you so much for your great review, we are so happy are staff took care of you.

10/10 Excellent

Inderjit

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was very friendly. Beautiful location and the pool was heated.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Jazmin R. Front desk Manager le 3 mars 2024
Thank you, Inderjit, for your amazing feedback.

10/10 Excellent

Lance

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Jazmin R. Front desk Manager le 3 mars 2024
Hello Lance, Thank you for your review.

10/10 Excellent

Joshua

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent property. Incredible location.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Jazmin R. Front desk Manager le 3 mars 2024
Hello Joshua, we are happy you enjoyed your stay with us.

10/10 Excellent

Luis

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Jazmin R. Front desk Manager le 3 mars 2024
Hello Luis, we are happy you enjoyed your stay with us.

10/10 Excellent

Susie

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful property. Large rooms and bathrooms. Very comfortable beds and pillows.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Jazmin R. Front desk Manager le 3 mars 2024
Good afternoon Susie,Thank you for sharing your experience with us. We look forward to seeing you again in the future.

8/10 Bien

Cliff

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Our second time here. The staff is amazing. The facilities are first class and the rooms are large and appropriately appointed. We will be back soon!
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Jazmin R. Front desk Manager le 3 mars 2024
Hello Cliff,We are pleased to hear you enjoyed your stay with us. We cannot wait to see you soon!

10/10 Excellent

Myriam

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful Hotel, confortable, amazing food, I loved the restaurants, great quiality food and amazing ambiance
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Daniel Z, Front Office Manager le 31 janv. 2024
Excellent to hear and thank you for the feedback, Myriam.We look forward to welcoming you and your family back to the Balboa Bay Resort and Newport Beach.

10/10 Excellent

Dottie

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We loved it will come back soon
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Daniel Z, Front Office Manager le 31 janv. 2024
That's great and thank you for the feedback, Dottie.We look forward to welcoming you and your family back to the Balboa Bay Resort and Newport Beach.

10/10 Excellent

Celeste

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We were upgraded to a presidential suite which was amazing! Excellent service
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Daniel Z, Front Office Manager le 31 janv. 2024
Great to hear and thank you for the feedback, Celeste.We look forward to welcoming you and your family back to the Balboa Bay Resort and Newport Beach.

6/10 Satisfaisant

Cooper

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
The over all experience was great. My wife and 2 daughters had a wonderful time, except that our sink kept getting backed up and would fill with a horrendous brown fowl water that would stink up the entire entryway. I had to call down to the front desk twice, and actually go down and talk to someone in person to get the problem addressed. The maintenance man who visited the room was exceptional and extremely professional. Management never once reached out to apologize for any inconvenience at all, just sent a bellhop with a new room key and a cart.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Daniel Z, Front Office Manager le 25 janv. 2024
Dear Mr. Cooper, thank you so much for the feedback and our apologies on your experience with the sink in the room. Thank you for the feedback and we look forward to welcoming you back soon to the Balboa Bay Resort and Newport Beach

10/10 Excellent

Larry

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Daniel Z, Front Office Manager le 25 janv. 2024
Thank you for the feedback and we look forward to welcoming you back soon to the Balboa Bay Resort and Newport Beach

10/10 Excellent

Jennifer, Fountain Valley

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
view fabulous, food delicious and staff was exceptional
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Daniel Z, Front Office Manager le 25 janv. 2024
Dear Jennifer,Great to hear and glad you enjoyed it. Thank you for the feedback and we look forward to welcoming you back soon to the Balboa Bay Resort and Newport Beach

10/10 Excellent

Laury

Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Daniel Z, Front Office Manager le 7 févr. 2024
Thank you Laury for the feedback. We look forward to welcoming you back soon to Newport Beach and the Balboa Bay Resort.

10/10 Excellent

Melissa

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Réponse de Daniel Z, Front Office Manager le 25 janv. 2024
Dear Melissa, Thank you for the feedback and we look forward to welcoming you back soon to the Balboa Bay Resort and Newport Beach

10/10 Excellent

Marvin

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Daniel Z, Front Office Manager le 31 janv. 2024
Thank you for the feedback, Marvin.We look forward to welcoming you and your family back to the Balboa Bay Resort and Newport Beach.

10/10 Excellent

George

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Daniel Z, Front Office Manager le 9 janv. 2024
Thank you George for the feedback. We look forward to welcoming you back soon to Newport Beach and the Balboa Bay Resort.

10/10 Excellent

Anthony, Bozeman

Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Daniel Z, Front Office Manager le 27 janv. 2024
Dear Anthony, Thank you for the feedback. We look forward to welcoming you back soon to Newport Beach and the Balboa Bay Resort.

10/10 Excellent

McKenna

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Daniel Z, Front Office Manager le 9 janv. 2024
Thank you McKenna for the feedback. We look forward to welcoming you back soon to Newport Beach and the Balboa Bay Resort.