Avis
9,0
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
24 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Daniel Z, Front Office Manager le 25 janv. 2024
Thank you for the feedback and we look forward to welcoming you back soon to the Balboa Bay Resort and Newport Beach
10/10 Excellent
Chantal
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
3 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chantal
Séjour de 6 nuits en mars 2023
Réponse de The Balboa Bay Resort le 5 avr. 2023
Dear Valued Guest,Thank you for your feedback. We will look into the issue and take proper action where necessary. Please feel reach out to us again with any additional feedback. We look forward to your future stay.
2/10 Horrible
FRANCOIS
29 août 2022
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Trop cher - hotel surévalué et bruyant
FRANCOIS
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Shane le 3 sept. 2022
Dear Valued Guest, FRANCOISThank you for choosing Balboa Bay Resort for your stay. It is our apologies for any inconvenience during your stay. We will contact to proper department to fix the issue and make the improvement for the future guest. If there is anything that you like to share with us to make the improvement, please let us know in your convenience.Thank you
10/10 Excellent
Kim
28 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kim
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Réponse de Guest Services le 1 avr. 2022
Hello, thank you for your kind review. We look forward to hosting you in the future! Have a lovely rest of your day.
10/10 Excellent
Nicolas
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicolas
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Carlos
6 mai 2024
Carlos
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
john
1 mai 2024
john
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de BBR le 22 mai 2024
Dear John,Thank you for taking the time to post your five star review. We are delighted to hear you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back soon!Sincerely,Balboa Bay Resort Management Team
2/10 Horrible
Laurel
29 avr. 2024
Laurel
Séjour de 4 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Thorsten, Bobenheim am Berg
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Thorsten
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Kendal Ruvalcaba - Front Desk Manager le 28 avr. 2024
Thank you for your response Thorsten! We appreciate your review and look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
HaiMei
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
HaiMei
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de BBR le 13 mai 2024
Dear HaiMei, Thank you for taking the time to post your review. We are delighted to hear that you enjoyed your stay and look forward to seeing you again soon! Sincerely, The Balboa Bay Resort Management Team
10/10 Excellent
Winston
Voyage en famille
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Winston
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kendal Ruvalcaba - Front Desk Manager le 23 avr. 2024
Thank you Winston for your feedback. We look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
Jennifer
Voyage en couple
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kendal Ruvalcaba - Front Desk Manager le 28 avr. 2024
Thank you Jennifer! We look forward to seeing you again.
10/10 Excellent
Tracee
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tracee
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kendal Ruvalcaba - Front Desk Manager le 23 avr. 2024
Thank you Tracee, we will see you again soon.
10/10 Excellent
Jessica
Voyage en famille avec de jeunes enfants
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kendal Ruvalcaba - Front Desk Manager le 15 avr. 2024
Thank you for your kind words, we appreciate you sharing your experience. We look forward to seeing you again soon!
10/10 Excellent
ANTONIETTA, SAN DIEGO
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ANTONIETTA
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kendal Ruvalcaba - Front Desk Manager le 14 avr. 2024
Thank you Antonietta for sharing your experience! We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Veronica
Voyage en famille
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Veronica
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Kendal R Front Desk Manager le 9 avr. 2024
Good afternoon Veronica. Thank you for sharing your experience with us. We are pleased to hear that you enjoyed your stay here at the Balboa Bay Resort. We will see you again soon.
10/10 Excellent
Michael
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kendal R Front Desk Manager le 9 avr. 2024
Thank you Michael for sharing your experience. We are glad you enjoyed your stay.
10/10 Excellent
James
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Réponse de Kendal R Front Desk Manager le 9 avr. 2024
Thank you for taking the time to write a review, we look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
Jake
7 avr. 2024
Jake
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Kendal Ruvalcaba - Front Desk Manager le 28 avr. 2024
Thank you, Jake, for sharing your experience with us. We look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
Scott
Voyage en famille, Voyage en couple
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Scott
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kendal R Front Desk Manager le 9 avr. 2024
Thank you Scott! We hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Jose
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jose
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kendal Ruvalcaba - Front Desk Manager le 28 avr. 2024
Thank you for sharing your experience with us Jose!
8/10 Bien
Laila
Voyage en famille, Voyage en couple
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Laila
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kendal R Front Desk Manager le 3 avr. 2024
Thank you Laila for sharing your experience with us. I have shared your feedback with Hazel and Jose. I do apologize our pool and pool courtyard were closed during your stay as we make enhancements to our pool area. We cannot wait for you to visit us again in the future!
6/10 Satisfaisant
Anthony
Voyage en famille avec de jeunes enfants
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anthony
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Kendal Ruvalcaba - Front Desk Manager le 31 mars 2024
Thank you for your feedback. We look forward to seeing you again soon!
8/10 Bien
Heonsung, Northbook
Voyage en famille
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Heonsung
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Kendal Ruvalcaba - Front Desk Manager le 31 mars 2024
Thank you for your feedback. We hope to see you soon at Balboa Bay Resort.
10/10 Excellent
Tianle
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tianle
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Daniel Z, Front Office Manager le 27 mars 2024
Good to hear and thank you for staying with us, Tianle. We look forward to welcoming you back soon to the Balboa Bay Resort and Newport Beach.
8/10 Bien
Sarah, Colts Neck
Voyage en famille
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarah
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Daniel Z, Front Office Manager le 27 mars 2024
Thank you for the great feedback, Sarah. We look forward to welcoming you back soon to the Balboa Bay Resort and Newport Beach.
10/10 Excellent
Maureen, Holtville
Voyage en famille
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maureen
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Daniel Z, Front Office Manager le 22 mars 2024
Thank you so much for the feedback, Marina. We look forward to welcoming you back soon to the Balboa Bay Resort and Newport Beach.
10/10 Excellent
Michael
Voyage d’affaires
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Kendal Ruvalcaba - Front Desk Manager le 12 mars 2024
We are delighted to hear you had a memorable experience at Balboa Bay Resort and Club. We can't wait to see you again soon.
10/10 Excellent
Tiffany
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tiffany
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Kendal Ruvalcaba - Front Desk Manager le 31 mars 2024
Thank you for staying with us. We appreciate you staying with us.
10/10 Excellent
Monireh
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Monireh
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Kendal Ruvalcaba - Front Desk Manager le 12 mars 2024
Thank you for sharing your experience with us! We hope to see you soon.
10/10 Excellent
Mary Claire
Voyage en famille, Voyage d’affaires
29 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mary Claire
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Jazmin R. Front desk Manager le 3 mars 2024
Hello Mary Claire thank you for sharing your experience with us.
10/10 Excellent
Will
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Will
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Jazmin R. Front desk Manager le 28 févr. 2024
Will, thank you so much for your great review, we are so happy are staff took care of you.
10/10 Excellent
Inderjit
Voyage en famille
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Inderjit
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Jazmin R. Front desk Manager le 3 mars 2024
Thank you, Inderjit, for your amazing feedback.
10/10 Excellent
Lance
20 févr. 2024
Lance
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Jazmin R. Front desk Manager le 3 mars 2024
Hello Lance, Thank you for your review.
10/10 Excellent
Joshua
Voyage en famille
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Joshua
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Jazmin R. Front desk Manager le 3 mars 2024
Hello Joshua, we are happy you enjoyed your stay with us.
10/10 Excellent
Luis
Voyage d’affaires
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Luis
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Jazmin R. Front desk Manager le 3 mars 2024
Hello Luis, we are happy you enjoyed your stay with us.
10/10 Excellent
Susie
Voyage en couple
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Susie
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Jazmin R. Front desk Manager le 3 mars 2024
Good afternoon Susie,Thank you for sharing your experience with us. We look forward to seeing you again in the future.
8/10 Bien
Cliff
Voyage en famille
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Cliff
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Jazmin R. Front desk Manager le 3 mars 2024
Hello Cliff,We are pleased to hear you enjoyed your stay with us. We cannot wait to see you soon!
10/10 Excellent
Myriam
Voyage en groupe
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Myriam
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Daniel Z, Front Office Manager le 31 janv. 2024
Excellent to hear and thank you for the feedback, Myriam.We look forward to welcoming you and your family back to the Balboa Bay Resort and Newport Beach.
10/10 Excellent
Dottie
Voyage en couple
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dottie
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Daniel Z, Front Office Manager le 31 janv. 2024
That's great and thank you for the feedback, Dottie.We look forward to welcoming you and your family back to the Balboa Bay Resort and Newport Beach.
10/10 Excellent
Celeste
Voyage en famille
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Celeste
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Daniel Z, Front Office Manager le 31 janv. 2024
Great to hear and thank you for the feedback, Celeste.We look forward to welcoming you and your family back to the Balboa Bay Resort and Newport Beach.
6/10 Satisfaisant
Cooper
Voyage en famille
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Cooper
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Daniel Z, Front Office Manager le 25 janv. 2024
Dear Mr. Cooper, thank you so much for the feedback and our apologies on your experience with the sink in the room. Thank you for the feedback and we look forward to welcoming you back soon to the Balboa Bay Resort and Newport Beach
10/10 Excellent
Larry
Voyage en groupe
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Larry
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Daniel Z, Front Office Manager le 25 janv. 2024
Thank you for the feedback and we look forward to welcoming you back soon to the Balboa Bay Resort and Newport Beach
10/10 Excellent
Jennifer, Fountain Valley
Voyage en couple
16 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Daniel Z, Front Office Manager le 25 janv. 2024
Dear Jennifer,Great to hear and glad you enjoyed it. Thank you for the feedback and we look forward to welcoming you back soon to the Balboa Bay Resort and Newport Beach
10/10 Excellent
Laury
15 janv. 2024
Laury
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Daniel Z, Front Office Manager le 7 févr. 2024
Thank you Laury for the feedback. We look forward to welcoming you back soon to Newport Beach and the Balboa Bay Resort.
10/10 Excellent
Melissa
Voyage en couple
13 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Melissa
Réponse de Daniel Z, Front Office Manager le 25 janv. 2024
Dear Melissa, Thank you for the feedback and we look forward to welcoming you back soon to the Balboa Bay Resort and Newport Beach
10/10 Excellent
Marvin
8 janv. 2024
Marvin
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Daniel Z, Front Office Manager le 31 janv. 2024
Thank you for the feedback, Marvin.We look forward to welcoming you and your family back to the Balboa Bay Resort and Newport Beach.
10/10 Excellent
George
Voyage en famille
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
George
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Daniel Z, Front Office Manager le 9 janv. 2024
Thank you George for the feedback. We look forward to welcoming you back soon to Newport Beach and the Balboa Bay Resort.
10/10 Excellent
Anthony, Bozeman
6 janv. 2024
Anthony
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Daniel Z, Front Office Manager le 27 janv. 2024
Dear Anthony, Thank you for the feedback. We look forward to welcoming you back soon to Newport Beach and the Balboa Bay Resort.
10/10 Excellent
McKenna
Voyage en couple
5 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
McKenna
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Daniel Z, Front Office Manager le 9 janv. 2024
Thank you McKenna for the feedback. We look forward to welcoming you back soon to Newport Beach and the Balboa Bay Resort.