Avis sur Hampton Inn & Suites Newburgh Stewart Airport
Hampton Inn & Suites Newburgh Stewart Airport
1 Crossroads Ct, Newburgh, NY
Avis
9,2
Merveilleux
9,6/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
9,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
24 avr. 2024
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GM le 20 mai 2024
Dear Joanne, Thank you for your patronage. We are so happy to know you enjoyed your stay. Please visit again soon. Best, Kristy Tobar, GM
10/10 Excellent
Danielle
4 mars 2024
Danielle
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de GM le 24 mars 2024
Dear Danielle, I'm glad that all aspects of your stay met your expectations. We can't thank you enough for staying with us, and we hope to host you again soon. Best, Kristy Tobar, GM
10/10 Excellent
Richard
Voyage en famille
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de GM le 28 févr. 2024
Dear Richard, I'm sorry to hear that noise pollution interrupted the comfort of your stay. Your comfort is our highest priority, and I regret that we left you less than completely satisfied. Your feedback is welcomed as it allows us to monitor the guest experience. Thank you for taking the time to share your review. Sincerely, Kristy Tobar, GM
10/10 Excellent
Chantal
Voyage en couple
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chantal
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de GM le 28 janv. 2024
Dear Chantal,I'm glad that all aspects of your stay met your expectations. We can't thank you enough for staying with us, and we hope to host you again soon.Best,Kristy TobarGeneral Manager
10/10 Excellent
Paul
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
31 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Paul
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de GM le 1 nov. 2023
Dear Paul,We're happy to hear from you! It's great to know that you enjoyed your stay. Please plan to visit us again the next time you travel to the area.Best,Kristy TobarGeneral Manager
8/10 Bien
roger
14 avr. 2023
Les points forts : Propreté
roger
Séjour de 3 nuits en avril 2023
10/10 Excellent
Nancy
13 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nancy
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Mgr. James le 20 avr. 2023
Thank you for your feedback.
10/10 Excellent
Cathy
Voyage en groupe
9 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cathy
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de James le 17 oct. 2022
We thank you for your feedback. Please come again soon!
10/10 Excellent
roger
Voyage en famille
22 août 2022
Les points forts : Propreté
roger
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de James le 12 sept. 2022
Thank you so much for the feedback! We hope you stay again soon as it was our pleasure having you!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 janv. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Hampton Inn & Suites Newburgh Stewart Airport le 4 févr. 2020
Thank you for your kind remarks regarding your recent stay. We are delighted to read that our team as well as our accommodations were able to meet and exceed your expectations.
10/10 Excellent
Sebastien
Voyage en famille
26 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Propre et confortable
Sebastien
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Hampton Inn & Suites Newburgh Stewart Airport le 7 févr. 2020
Merci de rester avec nous. Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez vécu une expérience parfaite
10/10 Excellent
Maxime
Voyage en famille
17 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Maxime
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Hampton Inn & Suites Newburgh Stewart Airport le 4 févr. 2020
Thank you for choosing to stay with us at the Hampton Inn & Suites Newburgh Stewart Airport. We are happy to hear that you had an excellent experience!
10/10 Excellent
Caroline
11 nov. 2019
Caroline
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
21 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
10/10 Excellent
Patrick
27 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
Patrick
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
28 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
29 avr. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
10/10 Excellent
SG, Sherbrooke, ca
Voyage d’affaires
14 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
SG
Séjour de 1 nuit en mars 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
3 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2018
8/10 Bien
Tiger Woods, Quebec
1 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tiger Woods
Séjour de 1 nuit en novembre 2017
10/10 Excellent
Gail
22 mai 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gail
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de GM le 22 mai 2024
Dear Gail, Thank you for taking the time to write. I’m happy to hear that our crisp, comfortable accommodations and delicious breakfast buffet made for an enjoyable stay. A return visit is the best compliment! Best, Kristy Tobar, GM
8/10 Bien
John
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GM le 17 mai 2024
Dear John, While it wasn't without some flaws, I am glad to hear that your stay was pleasant. Thank you so much for taking the time to share these kind words with us and other potential travelers. I am sorry that our shuttle wasn't available when you needed it and we hope that you will consider a return trip for a flawless experience next time. Best, Kristy Tobar, GM
10/10 Excellent
Athena
Voyage en famille
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Athena
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de GM le 15 mai 2024
Dear Athena, We can't thank you enough for your patronage and for sharing this excellent review. Hosting you was our pleasure, and I am so glad to hear your stay was quiet and convenient. Please see us again anytime you need an overnight stay in the area. Best, Kristy Tobar, GM
10/10 Excellent
Saxon
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Saxon
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de GM le 14 mai 2024
Dear Saxon, Hearing that guests have no complaints about our hotel will never get old! Thank you so much for being our valued guest and for taking the time to share this positive review. We hope that anytime you return to the area that our Hampton Inn will be your hotel of choice. Best, Kristy Tobar, General Manager
8/10 Bien
James, Derby
Voyage en couple
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
James
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de GM le 13 mai 2024
Dear James, Our team strives to provide a pleasant stay. We thank you for writing a review, as your feedback helps achieve this goal. I was sorry to hear about the unenjoyable experience at check-in, and I will discuss your feedback with the front desk team. I appreciate you choosing our hotel while in the area, and we hope to see you again on a return visit. Best, Kristy Tobar, General Manager
8/10 Bien
Jeannette, Sonoma
Voyage en couple
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeannette
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de GM le 4 mai 2024
Dear Jeannette, We are happy to hear from you! Thank you so much for your kind words about the staff. We have a great team dedicated to providing genuine, warm hospitality to everyone who visits us. We appreciate your business and hope to host you again. Best, Kristy Tobar, GM
10/10 Excellent
gabriel
Voyage en famille
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
gabriel
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de GM le 3 mai 2024
Dear gabriel, Thank you for sharing the awesome rating of your experience, and please visit us again. Best, Kristy Tobar, GM
10/10 Excellent
John
Voyage en famille
29 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GM le 30 avr. 2024
Dear John, What an excellent rating! I am thrilled to see that you had a great stay, and I hope that we will be your first choice for lodging from here on out. Thank you for your business, and please come again. Best, Rebecka Jennings, GM
10/10 Excellent
ruth
Voyage en famille avec de jeunes enfants
28 avr. 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ruth
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GM le 29 avr. 2024
Dear ruth, I am glad our hotel provided you with a five-star experience while visiting. Thank you for your business and for taking the time to share your review. We hope to see you again in the future. Best, Kristy Tobar, GM
10/10 Excellent
Lisneth
28 avr. 2024
Lisneth
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GM le 1 mai 2024
Dear Lisneth, Thank you for your positive review and, more importantly, for being our guest. We look forward to being your hotel of choice whenever you return to the area. Best, Kristy Tobar, GM
10/10 Excellent
ruth
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté
ruth
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de GM le 12 avr. 2024
Dear Ruth, We appreciate your return visits! Thank you for your compliments and your recommendation. It's always our pleasure hosting you. Best, Kristy Tobar, GM
10/10 Excellent
Lindsey
Voyage en famille
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lindsey
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GM le 10 avr. 2024
Dear Lindsey, We are happy to hear from you and value your kind review. It is lovely to hear that our location, cheerful service, and amenities all helped make your trip a success. Thank you for your business and your recommendation! We hope to host you anytime your travels bring you back to the area. Best, Kristy Tobar, GM
10/10 Excellent
Jason
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jason
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GM le 8 avr. 2024
Dear Jason, It's outstanding you had such a wonderful experience. We care about the satisfaction of our guests and can't wait to see you again soon! Best, Kristy Tobar, GM
10/10 Excellent
Tammy
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tammy
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de GM le 27 mars 2024
Dear Tammy, We strive to provide stellar customer service, so I am thrilled that you recognized our efforts. Thank you for your business and your recommendation. We appreciate both more than you know. Best, Kristy Tobar, GM
8/10 Bien
Caitlin
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Caitlin
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de GM le 28 mars 2024
Dear Caitlin, We strive to provide our guests with exceptional service that keeps them returning to our Hotel, so it is great to hear you enjoyed your stay. Thank you for your support! Best, Kristy Tobar, GM
10/10 Excellent
Heather
23 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Heather
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de GM le 25 mars 2024
Dear Heather, Thank you for taking the time to share your kind review, and please visit us again. Best, Kristy Tobar, GM
10/10 Excellent
Yesenia
Voyage d’affaires, Voyage en couple
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yesenia
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de GM le 23 mars 2024
Dear Yesenia, Thank you for your thoughtful review. I appreciate you choosing us while in the area. It is so rewarding to know that you enjoyed your stay. It was our pleasure to host you, and we look forward to your return. Best, Kristy Tobar, GM
4/10 Médiocre
Irene
Voyage en famille
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Irene
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de GM le 18 mars 2024
Dear Irene, We want to provide every guest with a pleasant stay, so we're sorry that we let you down on this visit. We appreciate your review and hope to have the opportunity to deliver a more positive experience on a return trip. Thank you for staying with us. Sincerely, Kristy Tobar, GM
10/10 Excellent
Glorilu
18 mars 2024
Glorilu
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de GM le 7 avr. 2024
Dear Glorilu, It was a pleasure to have you as our guest, and we're thrilled you found your stay deserving of a five-star rating. Please revisit soon. Best, Kristy Tobar, GM
10/10 Excellent
Kaira, Newburgh ny
Voyage en couple
8 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kaira
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de GM le 9 mars 2024
Dear Kaira, Thank you for taking the time to share a five-star review of your experience with us. We appreciate your support and look forward to serving you again. Best, Kristy Tobar, GM
10/10 Excellent
Nick
Voyage d’affaires
7 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nick
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de GM le 9 mars 2024
Dear Nick, We appreciate your review and recommendation. I'm delighted to know you found your stay to be top-notch. Please find a reason to visit us again soon. Best, Kristy Tobar, GM
6/10 Satisfaisant
Nancy
Voyage en famille
29 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nancy
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de GM le 1 mars 2024
Dear Nancy, While it sounds like you had a lot to like about your stay, I am very sorry that we didn't meet your expectations overall. Your feedback is appreciated as it helps us to focus on the areas that need our immediate attention. Thank you for staying with us, and we hope to host you again. Sincerely, Kristy Tobar, GM
10/10 Excellent
Kayla
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kayla
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de GM le 29 févr. 2024
Dear Kayla, We strive to provide a pleasant stay, so I am thrilled that you recognized our efforts. Thank you for your business and your recommendation. We appreciate both more than you know. Best, Kristy Tobar, GM
8/10 Bien
ruth
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
ruth
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de GM le 27 févr. 2024
Dear ruth, Thank you for your kind review. I'm happy to know your stay was pleasant, and we appreciate you choosing us. Your honest feedback on areas we can improve is welcomed and fosters change for future visits. I will share your kind comments with our entire team as they work hard to make our guests feel at home. Best, Kristy Tobar, GM
10/10 Excellent
Linda
21 févr. 2024
Linda
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de GM le 20 mars 2024
Dear Linda, Thank you for your time in sharing your kind review, and please visit us again. Best, Kristy Tobar, GM
10/10 Excellent
Denise
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very Nice Hotel
Denise
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de GM le 22 févr. 2024
Dear Denise, Thanks so much for your review and recommendation! We appreciate hearing from you and are glad to know you enjoyed your stay and the level of service we provide. We look forward to seeing you on a return trip. Best, Kristy Tobar, GM
6/10 Satisfaisant
Ann
Voyage en couple
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Ann
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de GM le 12 févr. 2024
Dear Ann, We aim to impress you, so I'm sorry that your visit was just okay. I regret that you were disappointed in our amenities and service; please forgive us. Your comments, which highlight our successes and areas for improvement, are welcomed as they foster change for the better. Thank you for taking the time to share your review. Sincerely, Kristy Tobar, GM
6/10 Satisfaisant
Maryjo, River Falls
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Maryjo
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de GM le 12 févr. 2024
Dear Maryjo, I'm sorry to hear that noise pollution interrupted the comfort of your stay. Your comfort is our highest priority, and I regret that we left you less than completely satisfied. Your feedback is welcomed as it allows us to monitor the guest experience. Thank you for taking the time to share your review. Sincerely, Kristy Tobar, GM
10/10 Excellent
Jean Francis
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jean Francis
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de GM le 5 févr. 2024
Dear Jean Francis,Thank you for your positive review and, more importantly, for being our guest. We look forward to being your hotel of choice whenever you return to Newburgh.Best,Kristy TobarGeneral Manager