Réception

Avis sur Hampton Inn & Suites Newburgh Stewart Airport

2.5 out of 5

Avis

9,2

Merveilleux

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 497 avis sur 694." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 144 avis sur 694." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 27 avis sur 694." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 14 avis sur 694." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 12 avis sur 694." "

9,6/10

Propreté

9,4/10

Personnel et service

8,8/10

Équipements

9,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Joanne

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GM le 20 mai 2024
Dear Joanne, Thank you for your patronage. We are so happy to know you enjoyed your stay. Please visit again soon. Best, Kristy Tobar, GM

10/10 Excellent

Danielle

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de GM le 24 mars 2024
Dear Danielle, I'm glad that all aspects of your stay met your expectations. We can't thank you enough for staying with us, and we hope to host you again soon. Best, Kristy Tobar, GM

10/10 Excellent

Richard

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Noisy because it is near highway
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de GM le 28 févr. 2024
Dear Richard, I'm sorry to hear that noise pollution interrupted the comfort of your stay. Your comfort is our highest priority, and I regret that we left you less than completely satisfied. Your feedback is welcomed as it allows us to monitor the guest experience. Thank you for taking the time to share your review. Sincerely, Kristy Tobar, GM

10/10 Excellent

Chantal

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de GM le 28 janv. 2024
Dear Chantal,I'm glad that all aspects of your stay met your expectations. We can't thank you enough for staying with us, and we hope to host you again soon.Best,Kristy TobarGeneral Manager

10/10 Excellent

Paul

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de GM le 1 nov. 2023
Dear Paul,We're happy to hear from you! It's great to know that you enjoyed your stay. Please plan to visit us again the next time you travel to the area.Best,Kristy TobarGeneral Manager

8/10 Bien

roger

Les points forts : Propreté
Séjour de 3 nuits en avril 2023

10/10 Excellent

Nancy

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Mgr. James le 20 avr. 2023
Thank you for your feedback.

10/10 Excellent

Cathy

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Facile d’accès, propre, lits grès confortables, grande chambre, café et thé disponibles, très bon déjeuner inclus Je recommande sans hésiter.
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de James le 17 oct. 2022
We thank you for your feedback. Please come again soon!

10/10 Excellent

roger

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
La propriété et l'accessibilité
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de James le 12 sept. 2022
Thank you so much for the feedback! We hope you stay again soon as it was our pleasure having you!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Hampton Inn & Suites Newburgh Stewart Airport le 4 févr. 2020
Thank you for your kind remarks regarding your recent stay. We are delighted to read that our team as well as our accommodations were able to meet and exceed your expectations.

10/10 Excellent

Sebastien

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Propre et confortable
Personnel sympathique, grande chambre, propre et confortable; la piscine a été très appréciée.
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Hampton Inn & Suites Newburgh Stewart Airport le 7 févr. 2020
Merci de rester avec nous. Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez vécu une expérience parfaite

10/10 Excellent

Maxime

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Hampton Inn & Suites Newburgh Stewart Airport le 4 févr. 2020
Thank you for choosing to stay with us at the Hampton Inn & Suites Newburgh Stewart Airport. We are happy to hear that you had an excellent experience!

10/10 Excellent

Caroline

Séjour de 1 nuit en novembre 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
J’aime la proximité de l’autoroute, même si les zig zag de poste de péage sont emmerdants. Je n’aime pas l’insonorisation insuffisante de la bâtisse sur le côté de l’autoroute...
Séjour de 1 nuit en août 2019

10/10 Excellent

Patrick

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
Séjour de 1 nuit en juillet 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
CHôtel bien situé près de l'aéroport de Newburgh.hambres auraient besoin d'être rafraîchies et modernisées. Bon petit déjeuner.
Séjour de 1 nuit en juin 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en avril 2019

10/10 Excellent

SG, Sherbrooke, ca

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Propre, pres de l' autoroute et petit dejeuner compris. Dommage qu' il n' y ait pas un restaurant.
Séjour de 1 nuit en mars 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tout est excellent. Espace déjeuner est super relaxant et propre.
Séjour de 1 nuit en mars 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très belle accueil personnel chaleureux et courtois emplacement très propre.
Séjour de 1 nuit en février 2018

8/10 Bien

Tiger Woods, Quebec

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Accueil chaleureux, meubles de qualité, belle chambre, salle de bain de luxe.
Séjour de 1 nuit en novembre 2017

10/10 Excellent

Gail

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice place good food
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de GM le 22 mai 2024
Dear Gail, Thank you for taking the time to write. I’m happy to hear that our crisp, comfortable accommodations and delicious breakfast buffet made for an enjoyable stay. A return visit is the best compliment! Best, Kristy Tobar, GM

8/10 Bien

John

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Up to date property that is convenient (enough) to the Newburgh Airport. They advertise a shuttle to the airport, but the service is not available when you need it. I wound up paying 30 bucks for a taxi. Otherwise, it's a good place to stay, what you'd expect.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GM le 17 mai 2024
Dear John, While it wasn't without some flaws, I am glad to hear that your stay was pleasant. Thank you so much for taking the time to share these kind words with us and other potential travelers. I am sorry that our shuttle wasn't available when you needed it and we hope that you will consider a return trip for a flawless experience next time. Best, Kristy Tobar, GM

10/10 Excellent

Athena

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent location to town & very quiet facility.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de GM le 15 mai 2024
Dear Athena, We can't thank you enough for your patronage and for sharing this excellent review. Hosting you was our pleasure, and I am so glad to hear your stay was quiet and convenient. Please see us again anytime you need an overnight stay in the area. Best, Kristy Tobar, GM

10/10 Excellent

Saxon

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Overall good stay no complaints, did the job for what I needed.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de GM le 14 mai 2024
Dear Saxon, Hearing that guests have no complaints about our hotel will never get old! Thank you so much for being our valued guest and for taking the time to share this positive review. We hope that anytime you return to the area that our Hampton Inn will be your hotel of choice. Best, Kristy Tobar, General Manager

8/10 Bien

James, Derby

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Property was fine. The woman who checked us in was not. She was obviously stressed about something and I made the mistake of mentioning that. Hopefully - at least for future travelers - it was a one-off.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de GM le 13 mai 2024
Dear James, Our team strives to provide a pleasant stay. We thank you for writing a review, as your feedback helps achieve this goal. I was sorry to hear about the unenjoyable experience at check-in, and I will discuss your feedback with the front desk team. I appreciate you choosing our hotel while in the area, and we hope to see you again on a return visit. Best, Kristy Tobar, General Manager

8/10 Bien

Jeannette, Sonoma

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was nice
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de GM le 4 mai 2024
Dear Jeannette, We are happy to hear from you! Thank you so much for your kind words about the staff. We have a great team dedicated to providing genuine, warm hospitality to everyone who visits us. We appreciate your business and hope to host you again. Best, Kristy Tobar, GM

10/10 Excellent

gabriel

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great place
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de GM le 3 mai 2024
Dear gabriel, Thank you for sharing the awesome rating of your experience, and please visit us again. Best, Kristy Tobar, GM

10/10 Excellent

John

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very friendly, clean
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GM le 30 avr. 2024
Dear John, What an excellent rating! I am thrilled to see that you had a great stay, and I hope that we will be your first choice for lodging from here on out. Thank you for your business, and please come again. Best, Rebecka Jennings, GM

10/10 Excellent

ruth

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Love this hotel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GM le 29 avr. 2024
Dear ruth, I am glad our hotel provided you with a five-star experience while visiting. Thank you for your business and for taking the time to share your review. We hope to see you again in the future. Best, Kristy Tobar, GM

10/10 Excellent

Lisneth

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GM le 1 mai 2024
Dear Lisneth, Thank you for your positive review and, more importantly, for being our guest. We look forward to being your hotel of choice whenever you return to the area. Best, Kristy Tobar, GM

10/10 Excellent

ruth

Les points forts : Propreté
We go about every other weekend love the place and breakfast
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de GM le 12 avr. 2024
Dear Ruth, We appreciate your return visits! Thank you for your compliments and your recommendation. It's always our pleasure hosting you. Best, Kristy Tobar, GM

10/10 Excellent

Lindsey

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great hotel, super convenient for Stewart airport, nice pool and gym, friendly helpful staff, decent breakfast. Very good value stay.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GM le 10 avr. 2024
Dear Lindsey, We are happy to hear from you and value your kind review. It is lovely to hear that our location, cheerful service, and amenities all helped make your trip a success. Thank you for your business and your recommendation! We hope to host you anytime your travels bring you back to the area. Best, Kristy Tobar, GM

10/10 Excellent

Jason

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de GM le 8 avr. 2024
Dear Jason, It's outstanding you had such a wonderful experience. We care about the satisfaction of our guests and can't wait to see you again soon! Best, Kristy Tobar, GM

10/10 Excellent

Tammy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel workers were very helpful
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de GM le 27 mars 2024
Dear Tammy, We strive to provide stellar customer service, so I am thrilled that you recognized our efforts. Thank you for your business and your recommendation. We appreciate both more than you know. Best, Kristy Tobar, GM

8/10 Bien

Caitlin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de GM le 28 mars 2024
Dear Caitlin, We strive to provide our guests with exceptional service that keeps them returning to our Hotel, so it is great to hear you enjoyed your stay. Thank you for your support! Best, Kristy Tobar, GM

10/10 Excellent

Heather

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de GM le 25 mars 2024
Dear Heather, Thank you for taking the time to share your kind review, and please visit us again. Best, Kristy Tobar, GM

10/10 Excellent

Yesenia

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was great, rooms were clean! Will be staying there again
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de GM le 23 mars 2024
Dear Yesenia, Thank you for your thoughtful review. I appreciate you choosing us while in the area. It is so rewarding to know that you enjoyed your stay. It was our pleasure to host you, and we look forward to your return. Best, Kristy Tobar, GM

4/10 Médiocre

Irene

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
I was getting pillows comfortable on the bed and a stink bug slides out from the pillow case. gross. Not sure how that happened if you keep beds clean. we were on the fifth floor and heard the highway outside. I didn't get much sleep. we go for the free breakfast and my father wants coffee and it's in the hallway. why? there are seniors who don't want to walk in the hallway to get their coffee like my dad.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de GM le 18 mars 2024
Dear Irene, We want to provide every guest with a pleasant stay, so we're sorry that we let you down on this visit. We appreciate your review and hope to have the opportunity to deliver a more positive experience on a return trip. Thank you for staying with us. Sincerely, Kristy Tobar, GM

10/10 Excellent

Glorilu

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de GM le 7 avr. 2024
Dear Glorilu, It was a pleasure to have you as our guest, and we're thrilled you found your stay deserving of a five-star rating. Please revisit soon. Best, Kristy Tobar, GM

10/10 Excellent

Kaira, Newburgh ny

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very clean
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de GM le 9 mars 2024
Dear Kaira, Thank you for taking the time to share a five-star review of your experience with us. We appreciate your support and look forward to serving you again. Best, Kristy Tobar, GM

10/10 Excellent

Nick

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great Hotel
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de GM le 9 mars 2024
Dear Nick, We appreciate your review and recommendation. I'm delighted to know you found your stay to be top-notch. Please find a reason to visit us again soon. Best, Kristy Tobar, GM

6/10 Satisfaisant

Nancy

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel was nice and clean. Staff was very polite and courteous. I didn’t like the fact that at check-in they didn’t inform me about an additional charge for incidentals and would be refunded after a few days. Also I know there was a grab bar in the shower but there should be one so it’s easier for people to get off the low toilets.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de GM le 1 mars 2024
Dear Nancy, While it sounds like you had a lot to like about your stay, I am very sorry that we didn't meet your expectations overall. Your feedback is appreciated as it helps us to focus on the areas that need our immediate attention. Thank you for staying with us, and we hope to host you again. Sincerely, Kristy Tobar, GM

10/10 Excellent

Kayla

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de GM le 29 févr. 2024
Dear Kayla, We strive to provide a pleasant stay, so I am thrilled that you recognized our efforts. Thank you for your business and your recommendation. We appreciate both more than you know. Best, Kristy Tobar, GM

8/10 Bien

ruth

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Breakfast was amazing staff was very nice and pleasant Loved everything but how hard the towels and bedding sheets were other than all was well
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de GM le 27 févr. 2024
Dear ruth, Thank you for your kind review. I'm happy to know your stay was pleasant, and we appreciate you choosing us. Your honest feedback on areas we can improve is welcomed and fosters change for future visits. I will share your kind comments with our entire team as they work hard to make our guests feel at home. Best, Kristy Tobar, GM

10/10 Excellent

Linda

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de GM le 20 mars 2024
Dear Linda, Thank you for your time in sharing your kind review, and please visit us again. Best, Kristy Tobar, GM

10/10 Excellent

Denise

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very Nice Hotel
People at first desk were very welcoming and warm.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de GM le 22 févr. 2024
Dear Denise, Thanks so much for your review and recommendation! We appreciate hearing from you and are glad to know you enjoyed your stay and the level of service we provide. We look forward to seeing you on a return trip. Best, Kristy Tobar, GM

6/10 Satisfaisant

Ann

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Not very good amenities. Staff appeared disinterested in serving consumers. Room was clean and quiet, but hot and stuffy.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de GM le 12 févr. 2024
Dear Ann, We aim to impress you, so I'm sorry that your visit was just okay. I regret that you were disappointed in our amenities and service; please forgive us. Your comments, which highlight our successes and areas for improvement, are welcomed as they foster change for the better. Thank you for taking the time to share your review. Sincerely, Kristy Tobar, GM

6/10 Satisfaisant

Maryjo, River Falls

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The rooms are definitely not soundproof. I could hear everything next door and above. Annoying.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de GM le 12 févr. 2024
Dear Maryjo, I'm sorry to hear that noise pollution interrupted the comfort of your stay. Your comfort is our highest priority, and I regret that we left you less than completely satisfied. Your feedback is welcomed as it allows us to monitor the guest experience. Thank you for taking the time to share your review. Sincerely, Kristy Tobar, GM

10/10 Excellent

Jean Francis

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de GM le 5 févr. 2024
Dear Jean Francis,Thank you for your positive review and, more importantly, for being our guest. We look forward to being your hotel of choice whenever you return to Newburgh.Best,Kristy TobarGeneral Manager