Avis
8,8
Excellent
9,4/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
16 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Hotel Management le 18 oct. 2023
Thank you for the review. Come and stay with us again!
10/10 Excellent
Kristelle
Voyage en couple
13 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kristelle
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Lauren Reynor et le personnel de l'hôtel FIDI le 17 août 2023
Merci pour votre merveilleuse critique! Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour chez nous et espérons vous accueillir à nouveau bientôt!
10/10 Excellent
rosann
Voyage d’affaires, Voyage en couple
27 mai 2024
Les points forts : Propreté et équipements
rosann
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 28 mai 2024
We're grateful for your wonderful feedback! It brings us joy to know that you valued our cleanliness and the thoughtful utilization of space. Our goal is to create a cozy and practical atmosphere for our guests, so we're thrilled that your stay was enjoyable. Looking forward to hosting you again in the near future!
10/10 Excellent
Giselle
27 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Giselle
Séjour de 3 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Ar'Myiah
Voyage en couple
27 mai 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ar'Myiah
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 28 mai 2024
Thank you for your review. We're sorry to hear that you found our fees to be a bit pricey and that certain amenities didn't meet your expectations.Please note that we provide a soap bar and shower gel upon check-in, and additional toiletries are available upon request at any time. We also offer steamers for your convenience.While we don't have a pool and the room size was not to your preference, we're glad you enjoyed our complimentary water, tea, and coffee.We hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable experience in the future.
10/10 Excellent
Constance, Birmingham
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Constance
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 27 mai 2024
Thank you for sharing your feedback! We're delighted to hear you had a wonderful experience. Our team strives to create memorable stays, and we're glad our efforts made a positive impact. We can't wait to welcome you back for another fantastic stay soon!
10/10 Excellent
Anthony
Voyage en couple
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anthony
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 26 mai 2024
Thank you for the fantastic rating! We're thrilled you had a five-star experience with us. We hope to welcome you back for another great stay soon!
8/10 Bien
Norma Viridiana
Voyage en groupe
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Norma Viridiana
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 26 mai 2024
Thank you for your feedback! We're thrilled to hear you appreciated our convenient location near the subway station. We strive to provide easy accessibility for our guests, and we're glad it made your stay more enjoyable. We hope to welcome you back again soon!
10/10 Excellent
Theresa
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Theresa
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 26 mai 2024
Thank you for sharing your experience! We're glad you enjoyed our location, clean rooms, and comfortable king bed. While our rooms may be compact, we're pleased they suited your solo travel needs. Your feedback is valuable, and we hope to welcome you back soon!
10/10 Excellent
Jamie
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jamie
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 25 mai 2024
Thank you for leaving a review about your stay! We are delighted to know you enjoyed yourself. We hope to welcome you back soon.
8/10 Bien
Robyn
23 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Robyn
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 25 mai 2024
Thank you for reviewing your stay with us!
6/10 Satisfaisant
Yilin
Voyage d’affaires
23 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Yilin
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 26 mai 2024
Thank you for sharing your feedback with us. We're sorry to hear that you found the room size to be inadequate for your needs as a business traveler. We understand the importance of having a comfortable space to work and decompress during your stay.We appreciate your input and will take your comments into consideration as we strive to improve our accommodations to better meet the needs of our guests.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a more enjoyable stay.
10/10 Excellent
Cara
Voyage en famille
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cara
Réponse de Hotel Management le 22 mai 2024
We're thrilled to hear about your positive experience with us! It's fantastic that you found our hotel lovely, clean, and conveniently located in the Financial District. We're delighted that you enjoyed the nearby dining options and found the subway easily accessible. Making your son's 16th birthday memorable was a pleasure for us, and we can't wait to welcome you back for your next stay! Thank you for your kind words about our exceptional service and value.
10/10 Excellent
Linda
Voyage d’affaires
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Linda
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 21 mai 2024
Hello and thank you for sharing your feedback about our super friendly staff and well kept modern space! We hope to welcome you back soon.
10/10 Excellent
Stormi
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stormi
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 21 mai 2024
Hello and thank you for sharing your positive feedback!
8/10 Bien
monique
Voyage en couple
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
monique
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 22 mai 2024
Thank you for sharing your experience with us! We're glad you enjoyed your Mother's Day weekend stay, despite any discomfort with the bed. Your feedback is valuable, and we hope to welcome you back for another enjoyable stay soon!
10/10 Excellent
Martina
Voyage en famille
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Martina
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 22 mai 2024
We greatly appreciate your feedback! It's wonderful to hear that you had an excellent stay with us in New York. We look forward to the opportunity to welcome you back again soon!
10/10 Excellent
Sergei, La Grange
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sergei
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 22 mai 2024
Hello and thank you for sharing your feedback. We're delighted to hear that you found our staff friendly and your room clean. We hope to welcome you back soon!
10/10 Excellent
Natalie
Voyage d’affaires
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Natalie
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Lauren Reynor and the Staff at The FIDI Hotel le 16 mai 2024
We are so pleased to hear that you found our best so comfortable! Thanks for your review!
10/10 Excellent
Luis
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Luis
Réponse de Hotel Management le 15 mai 2024
Thank you for your review! We hope to welcome you back again in the future!
4/10 Médiocre
Keira
Voyage en couple
12 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Keira
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 13 mai 2024
I'm sorry to hear that your experience didn't match your expectations. We appreciate your feedback and will use it to improve our descriptions and ensure a better match between our listings and the actual accommodations.
10/10 Excellent
Chris
11 mai 2024
Chris
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 13 mai 2024
Thank you for the fantastic review! We're thrilled you enjoyed your stay. If there's anything more we can do to enhance your next visit, just reach out. We can't wait to welcome you back!
10/10 Excellent
Lisa Nicole
Voyage d’affaires
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lisa Nicole
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Lauren Reynor and the Staff at The FIDI Hotel le 16 mai 2024
Thank you for your review. We are so pleased to hear that you enjoyed your stay with us! We hope to see you again!
10/10 Excellent
Stacie, Port Tobacco
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stacie
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Lauren Reynor and the Staff at The FIDI Hotel le 10 mai 2024
Thank you!
6/10 Satisfaisant
Seth
8 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Seth
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Lauren Reynor and the Staff at The FIDI Hotel le 10 mai 2024
Thank you!
10/10 Excellent
Lena Maria
Voyage en famille
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lena Maria
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Lauren Reynor and the Staff at The FIDI Hotel le 7 mai 2024
Vielen Dank für Ihre freundliche Bewertung. Wir freuen uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben und freuen uns, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!
10/10 Excellent
Sardor
4 mai 2024
Les points forts : Propreté
Sardor
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 6 mai 2024
Thank you for the review! Please come and stay with us again.
4/10 Médiocre
Nelson, Washington
Voyage d’affaires
2 mai 2024
Nelson
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel Management le 6 mai 2024
Thank you for your positive review! We're glad to hear you had a great experience with us. Looking forward to welcoming you back soon!
10/10 Excellent
Stacie, Boyds
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stacie
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 6 mai 2024
Thanks for your feedback! We're thrilled you enjoyed the fresh feel. Just to let you know, we offer complimentary coffee in the lobby from 7:30 to 10am. We hope to welcome you back soon!
2/10 Horrible
zhen, BAYSIDE
28 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
zhen
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 30 avr. 2024
Hello and thank you for sharing your feedback. We're sorry for any disappointment. Your feedback is valuable, and we'd like to address any concerns directly. Please reach out to us so we can improve your experience.
10/10 Excellent
Colin
25 avr. 2024
Colin
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Lauren Reynor and the Staff at The FIDI Hotel le 16 mai 2024
Thank you!
10/10 Excellent
Meagan
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Meagan
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 24 avr. 2024
Hello and thank you for your 5 star review!
10/10 Excellent
Meagan
Voyage d’affaires
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Meagan
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 23 avr. 2024
Thank you for your glowing review! We're thrilled to hear you enjoyed your stay, our convenient location, and our newly renovated rooms. Our staff takes great pride in providing exceptional service, and we're delighted that you found them friendly and accommodating. We look forward to welcoming you back on many more occasions!
8/10 Bien
ROBERTO
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
ROBERTO
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 21 avr. 2024
Thank you for taking the time to review your stay with us!
10/10 Excellent
Spencer
17 avr. 2024
Spencer
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Lauren Reynor and the Staff at The FIDI Hotel le 7 mai 2024
Thank you for your review! We hope to welcome you back again in the future!
10/10 Excellent
Gabriella
7 avr. 2024
Gabriella
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 9 avr. 2024
Hello and thank you for sharing your feedback with us!
6/10 Satisfaisant
Valentina
5 avr. 2024
Valentina
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 26 avr. 2024
Hello and thank you for your feedback.
10/10 Excellent
Aaron
Voyage d’affaires
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aaron
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Management le 4 avr. 2024
Hello and thank you for your excellent feedback about your stay with us!
6/10 Satisfaisant
KATHERINE
Voyage en couple
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
KATHERINE
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 5 avr. 2024
Thank you for sharing your feedback with us. We're delighted to hear that you had an overall positive experience during your stay. Although complimentary coffee and tea are served each morning, we apologize for any inconvenience caused by the lack of a coffee pot in your room. Your comment regarding parking challenges is duly noted, and we will look into ways to improve this aspect of our service and hope to welcome you back in the future.
10/10 Excellent
Catherine
Voyage d’affaires
3 avr. 2024
Catherine
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 4 avr. 2024
Thank you for taking the time to review your stay with us!
10/10 Excellent
Gregory
Voyage d’affaires
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gregory
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 4 avr. 2024
Thank you for your review! We hope to welcome you back again soon!
10/10 Excellent
Casie Jo
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en couple
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Casie Jo
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 2 avr. 2024
Thank you for your kind words! We're thrilled to hear you enjoyed your stay with us and our friendly staff.
10/10 Excellent
Rachael
Voyage en famille
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rachael
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Lauren Reynor and the Staff at The FIDI Hotel le 2 avr. 2024
Thank you for your review! We hope to welcome you back again soon!
8/10 Bien
angela
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
angela
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Lauren Reynor and the Staff at The FIDI Hotel le 3 avr. 2024
Thank you for your review. I'm happy that you found our staff helpful and I have addressed your mention of Housekeeping noise in the early morning! We hope to welcome you back again in the future!
10/10 Excellent
Daniel
Voyage en couple
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 31 mars 2024
Thank you! We would love to have you stay with us again.
6/10 Satisfaisant
Stephanie
29 mars 2024
Stephanie
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 19 avr. 2024
Hello and thank you for sharing your feedback with us!
6/10 Satisfaisant
Georg
Voyage en famille
29 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Georg
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 30 mars 2024
Hello and thank you for sharing your feedback about our staff!
4/10 Médiocre
Alison
21 mars 2024
Alison
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 10 avr. 2024
We are sorry that you did not have a pleasant stay. We hope to have you back to restore your faith in us.
10/10 Excellent
Hunter
21 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hunter
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 22 mars 2024
Hello and thank you for your amazing feedback. We're glad that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back soon!
10/10 Excellent
abdula
21 mars 2024
abdula
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 10 avr. 2024
Thank you for the review!