Extérieur

Avis sur Sheraton New York Times Square Hotel

4 out of 5
Sheraton New York Times Square Hotel
811 7th Ave, New York, NY

Avis

7,8

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 925 avis sur 2193." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 573 avis sur 2193." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 360 avis sur 2193." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 176 avis sur 2193." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 159 avis sur 2193." "

8,4/10

Propreté

8,2/10

Personnel et service

7,8/10

Équipements

7,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

AUDREY SYLVAINE

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Dommage que personne ne parle français sinon hôtel au top
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Sheraton New York Times Square Management Team le 2 mai 2024
Dear Ms. Sylvaine, Thank you for choosing to stay with us at Sheraton New York Times Square Hotel. We are glad to know you overall had a pleasant stay and hope you enjoyed most aspects of your time with us. That said, we care about the satisfaction of our guests; therefore, we appreciate you letting us know what we can do to make your next stay perfect. We will share your comments appropriately as we strive to improve our guest's experience. We are grateful for your valuable feedback and look forward to welcoming you again.Sincerely,Sheraton New York Times Square Management Team

8/10 Bien

Bruno

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel très bien situé, mauvaise insonorisation des chambres
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Management Team le 20 avr. 2024
Dear Bruno, Thank you for choosing the Sheraton New York Times Square Hotel and for sharing your feedback. While we are delighted to know that you enjoyed our convenient location, we regret not meeting your expectations. Your comments are invaluable, and we will address them appropriately as we are continuously committed to improvements to our overall guest experience. We appreciate your understanding and look forward to welcoming you back the next time you are in the area.Sincerely,Sheraton New York Times Square Management Team

10/10 Excellent

Gérard François

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellente situation et personnel au petit soin
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Management Team le 15 avr. 2024
Dear Mr. François, Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at Sheraton New York Times Square Hotel. We are delighted to hear that you found our proximity to Central Park and Radio City Music Hall convenient for your travel plans. Our team takes immense pride in delivering exceptional service, and we are also pleased to know that their efforts resonated with you. We look forward to welcoming you back the next time you are in the area.Sincerely,Sheraton New York Times Square Management Team

10/10 Excellent

Cecile

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Parfait
Séjour de 6 nuits en mars 2024

2/10 Horrible

Jean-Francois

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Réponse de Management Team le 6 avr. 2024
Dear Guest, Thank you for staying with us. We never want our guests to leave unhappy, and from your rating, it is clear that we let you down. We are very sorry your stay did not live up to your expectations, and we hope you will give us another opportunity to regain your trust.Sincerely,Sheraton New York Times Square Management Team

10/10 Excellent

Jacques Jack

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very good.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Management Team le 1 avr. 2024
Dear M. Jack, Thank you for the perfect rating. We are glad you had a wonderful time at Sheraton New York Times Square Hotel. It was a pleasure having you as our guest, and we look forward to welcoming you back for another outstanding experience.Sincerely,Sheraton New York Times Square Management Team

10/10 Excellent

Guetta

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Super
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Management Team le 10 avr. 2024
Dear Guetta, Thank you for your fantastic rating! We are delighted to know you loved each and every aspect of our hotel. We hope to welcome you back soon to Sheraton New York Times Square Hotel.Sincerely,Sheraton New York Times Square Management Team

10/10 Excellent

samuel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Management Team le 10 avr. 2024
Dear Samuel, Thank you for your fantastic rating! We are delighted to know you loved each and every aspect of our hotel. We hope to welcome you back soon to Sheraton New York Times Square Hotel.Sincerely,Sheraton New York Times Square Management Team

10/10 Excellent

Marc

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
👍
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Management Team le 16 janv. 2024
Dear Marc, Thank you for the perfect rating! We are pleased to know that you enjoyed our convenient location and well-maintained accommodations. It was a pleasure having you at the Sheraton New York Times Square Hotel, and we look forward to welcoming you back for another incredible visit.Sincerely,Sheraton New York Times Square Management Team

6/10 Satisfaisant

Vickie

Beds were not confortable at all. We eat everything in the room. I wouldn’t recommend it
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Management Team le 12 janv. 2024
Dear Vickie, Thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize for the inconvenience you encountered with your room. Quality and comfort are central to what we provide our guests; therefore, we regret not meeting these expectations. Thank you again, for bringing this to our attention, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a much-improved visit.Sincerely,Sheraton New York Times Square Management Team

8/10 Bien

Stéphanie

Voyage en groupe, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
The hotel is ideally situated but should be refreshed. You are asked to pay taxes on departure that are higher than announced when you book your stay.
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de Sheraton New York Times Square Management Team le 12 janv. 2024
Dear Stéphanie, Thank you for staying with us. We are happy to see your positive rating and are glad you were pleased with our ideal location. However, we regret your disappointment with the charges applied to your stay. We will address your comments with the appropriate individuals, and we thank you for your patience during this time.Sincerely,Sheraton New York Times Square Management Team

8/10 Bien

Michael

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Management Team le 3 févr. 2024
Dear Michael, It is wonderful to know you enjoyed your time at the Sheraton New York Times Square Hotel and that we exceeded your expectations. We strive to provide everything needed for an excellent getaway. We truly appreciate your kind rating, and we hope you will be able to stay with us again soon.Sincerely,Sheraton New York Times Square Management Team

10/10 Excellent

Nancy

Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Management Team le 3 févr. 2024
Dear Nancy, Thank you for rating your experience at the Sheraton New York Times Square Hotel. It is always our goal to provide a comfortable stay for each guest, and we are glad to see we accomplished this while you were here. We hope to be your hotel of choice whenever you return to the area.Sincerely,Sheraton New York Times Square Management Team

4/10 Médiocre

Pietro

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Management Team le 9 janv. 2024
Dear Pietro, Thank you for choosing our hotel for your stay. We are sorry for not meeting your expectations; please accept our apologies for the issues that impacted your rating. We hope you will allow us to restore your confidence in us on a future visit.Sincerely,Sheraton New York Times Square Management Team

8/10 Bien

GWENAELE CAROLINE

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel idéalement positionné: à côté du métro, de Time square. Très bons équipements. Une conciergerie en revanche pas au niveau de ce type d’hôtel. Un conseil: soyez très vigilant lors de votre Check out tant il est facile de se voir induement prélevé des repas ou services non consommés.
Séjour de 5 nuits en décembre 2023

8/10 Bien

Christophe

Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Management Team le 3 févr. 2024
Dear Christopher, Thank you for being our guest at the Sheraton New York Times Square Hotel. We always want to provide our guests with a comfortable stay, and a rating like yours serves as encouragement to all of us. It was our pleasure to accommodate you, and we look forward to welcoming you back soon.Sincerely,Sheraton New York Times Square Management Team

10/10 Excellent

JEAN PAUL

Voyage en famille
Séjour de 4 nuits en décembre 2023

8/10 Bien

Helen

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un séjour inoubliable
Emplacement idéal pour un séjour en famille! La chambre au 50ème et dernier étage était au top!
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

nathalie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de Management Team le 7 févr. 2024
Dear Nathalie, Thank you for the generous rating. It is always gratifying to receive praise for exceeding expectations, and we are delighted you enjoyed your stay. It was our pleasure hosting you at the Sheraton New York Times Square Hotel; we hope to see you again soon. Sincerely,Sheraton New York Times Square Management Team

10/10 Excellent

corinne

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Emplacement idéal
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Management Team le 7 mars 2024
Dear Corinne, Thank you for your gracious review of the Sheraton New York Times Square Hotel. We are glad our location was convenient for everything you wanted to do on this visit. We appreciate your business and hope to see you again on your next visit to the city.Sincerely,Sheraton New York Times Square Management Team

4/10 Médiocre

Jacky

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et équipements
Les points faibles : Personnel et service
Gros problème de personnel pour les petits déjeuner : beaucoup d'attente alors que la salle est à moitié pleine, réponse à la limite de l'agressif lorsqu'on leur fait part de notre mécontentement. Bref, vraiment déçu, alors que j'en avais gardé un tellement bon souvenir lors de mon précédent séjour à New York
Séjour de 8 nuits en août 2023

8/10 Bien

Fernande

Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Management Team le 12 oct. 2023
Dear Fernande, Thank you for taking the time to post a nice rating of Sheraton New York Times Square Hotel. We always want our guests to have a pleasant experience, and we are glad to see we were able to accomplish this while you were here. We hope you will revisit so we can provide you with another great stay.Sincerely,Sheraton New York Times Square Management Team

6/10 Satisfaisant

JACKY ROGER LE, RENNES

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pas de frigidaire, le bar et le restaurant très souvent fermés J'étais allé à cet hôtel il y a quelques années, je trouve qu'il est nettement moins bien entretenu et les services ne sont pas à la hauteur. Très très décevant
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de General Manager le 30 août 2023
Dear Mr. Roger, We appreciate you choosing us and providing valuable feedback about your stay. Our goal is for each guest to leave completely satisfied, and we are sorry we did not meet all of your expectations during this visit. We hope you will give us another opportunity to provide you with the outstanding experience you should always expect from us.Jim MooneyGeneral Manager

6/10 Satisfaisant

Salvatore, st julien l ars

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Proche du métro et Times Square, des boutiques à proximité. Les restaurants sonr hors de prix, des options moins chère et avec plus de choix sont dispo dans les rues alentours. Sinon bonne emplacement pour se promener à Times Square etc.
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de General Manager le 21 août 2023
Dear Salvatore, Thank you for staying with us and for evaluating your stay. We are pleased to learn that you liked our location. However, we regret not meeting all of your expectations. We hope to have another opportunity to welcome you back again.Jim MooneyGeneral Manager

10/10 Excellent

Stephane, MOntreal

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It is very close to Central Park, Time Square, Moma, Broadway, it is very well situated. Personnel is very nice and professional. Room was clean and was well replenished when we used shampoo, soap, etc.
Séjour de 5 nuits en juillet 2023

10/10 Excellent

Joel, Perpignan

Voyage en famille
Les points forts : Équipements
Hôtel très bien placé, chambre un peu petite mais super bien située.
Séjour de 6 nuits en juillet 2023

4/10 Médiocre

Tatiana, CRESPIN

Voyage en couple
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
À éviter !!!! L’hôtel est bien situé, la vue de la chambre est belle. Le lit King size confortable. Concernant le reste, ce fut une mauvaise expérience : personnel désagréable et condescendant, refuse de vous écouter quand vous parlez… (Pas uniquement avec moi, j’ai assisté à du mépris du réceptionniste Alex avec d’autres personnes. Celui-ci fut désagréable également avec moi). Il y a soit disant un room service, j’ai demandé pour 23h, 11h ou 12h, je n’ai jamais pu avoir ce service, je ne sais pas quand cela est disponible mais les horaires sont bizarres… De plus, le soit disant restaurant et bar n’ouvre pas le matin, ni le midi… Ni à 14h… Pareil… Horaires flous… Donc aucune possibilité de se restaurer correctement (si ce n’est que des sandwichs sec et froids déjà préparés. La salle de bain était médiocre, pas du niveau d’un sheraton avec une baignoire aussi petite qu’un lavabo. Je terminerai en disant que le système d’ascenseur n’est absolument pas au point… Je n’ai jamais vu un système pareil. Nous avons été bloquées 30 minutes dans le couloir sans pouvoir prendre l’ascenseur, alors que nous étions au 32e étage. J’ai voulu prévenir la réception, mais comme rien ne fonctionne ici, le téléphone de la chambre ne m’a jamais permis d’avoir quelqu’un en ligne. Nous avons dû prendre les escaliers d’urgence, sans que cela n’inquiète le personnel. Bref, hôtel à éviter ! Je déconseille fortement. Je n’ai jamais vécu une expérience pareille (je voyage 4-5 fois par an).
Séjour de 6 nuits en juillet 2023
Réponse de General Manager le 27 juil. 2023
Dear Tatiana, Thank you for choosing to stay with us. We sincerely apologize for the service issues you had while staying at our hotel, and we can certainly understand the frustration this caused. Our team strives to provide impeccable service and timely responses to our guests' needs; therefore, we are very disappointed that this was not your experience. We will share your feedback appropriately as we strive to improve our guest's experience. Furthermore, we are also sorry for the concerns you had with the elevators and the inconvenience this caused. We will address this as we are committed to delivering a seamless experience. We are grateful for your patience and look forward to providing you with the outstanding visit you deserve whenever you return to the area.Jim MooneyGeneral Manager

8/10 Bien

MOHAMED kamel

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bon emplacement
Séjour de 3 nuits en juillet 2023

4/10 Médiocre

Pascal

Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de General Manager le 28 juil. 2023
Dear Pascal, Thank you for choosing our hotel for your stay. We are sorry we did not live up to your expectations; please accept our apologies for the issues that impacted your rating. We hope you will give us an opportunity to restore your confidence in us on a future visit.Jim Mooney,General Manager

10/10 Excellent

Grégoire Alexandre

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Parfait pour visiter nyc
Réponse de General Manager le 30 mai 2023
Dear Mr. Alexandre, Thank you for staying at Sheraton New York Times Square Hotel and for your excellent review. We love receiving comments like yours, as our goal is to ensure a memorable experience for every guest. We appreciate you sharing your feedback and look forward to seeing you on your next visit.Jim Mooney,General Manager

10/10 Excellent

Fabrice

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Super hôtel et bien situé. Chambre et SDB propre. Déco vieillotte mais c’est propre et en bon état.
Séjour de 7 nuits en mai 2023

6/10 Satisfaisant

Michèle

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Il n'y avait pas dans la chambre frigo, bouilloire, peignoir de bain comme c'était indiqué dans le descriptif. Une minie bouteille de champoing pour 2 personnes. Rien à dire pour les serviettes.
Séjour de 8 nuits en mai 2023

8/10 Bien

Isabelle

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tout était parfait sauf que nous n'avons pas trouvé de brochure pour visite de New-York et pas de brochure pour les resto à dans notre chambre.
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de General Manager le 17 mai 2023
Dear Isabelle, It was a pleasure hosting your visit. While we are delighted that our hotel offered you a relaxing retreat, we regret not meeting some of your expectations. We have noted your comments and will share them with our team as we strive to improve our guest experience. Thank you for choosing Sheraton New York Times Square Hotel, and we hope to have you return soon. We wish you all the best with your travels until then.Jim MooneyGeneral Manager

8/10 Bien

Jean Luc

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel très bien placé... proche Time square, Central Park et stations de métro proches Personnel au Top
Séjour de 5 nuits en mai 2023

10/10 Excellent

Guy

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
super hôtel emplacement idéal
Séjour de 6 nuits en mai 2023
Réponse de General Manager le 17 mai 2023
Dear Guy, Thank you for choosing the Sheraton New York Times Square Hotel and for the kind review. We love that our guests can seamlessly access an array of landmark attractions and one-of-a-kind activities from our excellent location. Thanks for your valuable comments, and we hope to see you again on your next visit to the Big Apple!Jim MooneyGeneral Manager

8/10 Bien

Vincent

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en mai 2023
Réponse de General Manager le 14 mai 2023
Dear Vincent, We appreciate your gracious rating of your time at the Sheraton New York Times Square Hotel. It means a lot for us to learn that we met all of your expectations. Thank you for being our guest, and we look forward to a future visit.Jim MooneyGeneral Manager

8/10 Bien

alice

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Emplacement idéal entre Times Square et Central Park à côté du métro. Lits petits et le wifi dans la chambre n’a pas marché pendant 2 jours pas pratique pour organiser nos balades. L’hôtel a prélevé 300 dollars mais vous avez un crédit de 180 dollars pour 4 personnes à utiliser dans les restaurants. Au départ le montant prélevé est ajusté en fonction des consommations. Personne ne parle français à l’accueil . Chambre calme et nettoyée tous les jours
Séjour de 6 nuits en avril 2023
Réponse de General Manager le 10 mai 2023
Dear Alice, Thank you for being our guest at the Sheraton New York Times Square Hotel. It is always a pleasure to hear that our guests enjoyed our convenient location and well-maintained accommodations. Thank you for the specific feedback about your stay; we appreciate knowing what our guests enjoy and the things they would change. Thank you again for taking the time to tell us about your visit, and we hope to welcome you back soon.Jim MooneyGeneral Manager

8/10 Bien

Sébastien

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien situé
Hôtel très bien situé Store non occultant Literie 140*190 donc moyen Mal insonorisé Prix petit déjeuner trop cher 38$
Séjour de 3 nuits en mai 2023

6/10 Satisfaisant

Benjamin Louis

Les points forts : Propreté et personnel et service
Idéalement situé. Proche de Times square et central Park. Chambre agréable mais un peu petite. Les lits ne sont pas « grands » dans les chambres standards ils ne s’agit que de lits en 140. Manquerait un frigo dans la chambre également. Autrement personnel très agréable. Bon séjour.
Séjour de 7 nuits en avril 2023

6/10 Satisfaisant

Michel Pierre

Voyage en famille
Très bien situé station de métro à côté donc très pratique. sinon hôtel très moyen bruyant trop de monde , la réception ne désemplit pas! Pas de réfrigérateur dans la chambre pour un soit disant 4 étoiles ! N’ai pas apprécié leur façon de vous pomper de l’argent ! En effet on vous retient environ 35$ par jour et par chambre , somme que vous devez dépenser dans l’hôtel au jour le jour sinon somme perdue !! Autant dire que cette somme est pour ainsi dire perdue d’avance quand vous êtes 4 personnes car les tarifs sont tellement élevés, petits déjeuners minimum 30$ donc à 4 c’est encore vous qui devez reverser de l’argent !! C’est bien calculé ! Total pour 7 nuits on nous a prélevé environ 250$ en plus du prix déjà réglé avec Expédia ! Je ne sais pas si cette pratique est légale car nous étions déjà allé à NY il y a 8 ans nous étions au Marriott Marquis en plein Times Square et nous n’avions rien réglé de plus que ce qu’on avait dépensé dans l’hôtel ! NY a bien changé tout est très cher !
Séjour de 7 nuits en avril 2023
Réponse de General Manager le 9 mai 2023
Dear Mr. Pierre, Thank you for choosing to stay with us and sharing your feedback. We are happy that you appreciated our convenient location; however, we regret your disappointment with some of our additional charges. These fees are competitively priced and listed on our website. We apologize for any miscommunication, and we will share your comments appropriately. We hope to host you again whenever your travels bring you back to New York. Jim MooneyGeneral Manager

10/10 Excellent

stephane

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
On a aimé la literie et la situarion géographique ,on a pas aimé la connexion wifi , on ne capte pas toujours.
Séjour de 6 nuits en avril 2023
Réponse de General Manager le 8 mai 2023
Dear Stephane, Thank you for being our guest at the Sheraton New York Times Square Hotel. We are thrilled you enjoyed our locations and comfortable accommodations. However, we apologize for the issues with the Wi-Fi connection you experienced. We understand how important this service is, and we hope your experience as a whole more than made up for this. We appreciate you bringing this to our attention, and we look forward to having you as our guest again.Jim Mooney,General Manager

8/10 Bien

THIERRY

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bon hébergement. Le personnel a peu près aimable. Seul fausse note les 210 dollars demandés en arrivant pour consommer dans l’hôtel.
Séjour de 7 nuits en avril 2023

8/10 Bien

Jean-Menel

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 6 nuits en avril 2023
Réponse de General Manager le 17 mai 2023
Dear Jean-Menel, Thank you for rating your stay at Sheraton New York Times Square Hotel. Nothing is more important than your satisfaction, so we are delighted you gave us a nice score. We appreciate your business and look forward to seeing you again soon.Jim MooneyGeneral Manager

10/10 Excellent

Carinne

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nous avons apprécié notre séjour dans cet hôtel
Séjour de 6 nuits en avril 2023

4/10 Médiocre

bertrand

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
On a eu des tout petits lits de 1,20 m pour deux personnes au lieu de lits , double de 1,40 m. Le personnel au départ nous ont dit que c’était la norme américaine et que les lits doublent faisaient 1,20 m. Devant notre contestation et le fait qu’on leur a montré que la norme des doubles était de 1,37 m, ils nous ont donné une chambre plus grande, avec de vrais lit doubles. De plus, il y a une queue énorme pour le petit déjeuner. Heureusement qu’on n’avait pas pris cette option. D’ailleurs, on peut prendre des petits déjeuners beaucoup moins cher juste à la sortie de l’hôtel.
Séjour de 8 nuits en avril 2023
Réponse de General Manager le 6 mai 2023
Dear Bertrand, Thank you for being our guest. Thank you for taking the time to write a review of our hotel. We are sorry about the issues you experienced with the bed size. We were happy that our staff was able to resolve everything to your satisfaction but wanted to apologize for this inconvenience. We appreciate your business and hope to see you again soon. Jim Mooney,General Manager

10/10 Excellent

Sarah Maud

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ce que nous avons apprécié, la situation géographique, la qualité des matelas et l’accueil du personnel La salle de bain est un peu vieillotte mais le séjour était très agréable
Séjour de 4 nuits en avril 2023
Réponse de General Manager le 4 mai 2023
Dear Ms. Maud, Thank you for sharing about your time at Sheraton New York Times Square Hotel. We are glad you enjoyed your stay and were pleased with our location and service. We value your business and hope to see you again soon!Jim Mooney,General Manager

10/10 Excellent

Jacques

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
L’Hôtel est bien situé à côté du métro qui vient directement de l’aéroport. On accède à pied à Times Square, à Central Park, au MOMA où au Rockfeller Center en quelques minutes. La salle de sport est top et il est possible de manger sur place.
Séjour de 5 nuits en avril 2023

6/10 Satisfaisant

Frédéric

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et équipements
Chambre quelconque pour un 4 étoiles. Très bon emplacement même si Times Square a beaucoup changé, sale, encombré, avec des odeurs de canalisations de partout. Privilégiez des hébergements vers Soho ou Greenwich
Séjour de 4 nuits en avril 2023
Réponse de General Manager le 23 avr. 2023
Dear Federic, Thank you for staying with us. While we are glad you like our accommodations, we do regret the concerns you had regarding our location. We appreciate your feedback and hope you will reconsider and revisit us soon. Jim Mooney,General Manager

10/10 Excellent

Luc

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
J’ai trouvé le personnel sympathique et attentionné. Nous sommes arrivés en même temps que des groupes de jeunes. Et la réceptionniste a bien pris soins de nous en offrant une chambre mieux adaptée à notre besoin de tranquillité. J aurais apprécié un mini réfrigérateur.
Séjour de 4 nuits en avril 2023

8/10 Bien

dominique

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Belle chambre, bonne literie, salle de bain exigue. Hôtel de taille démesurée, beaucoup trop de monde, le hall de reception est toujours plein, donc attente à la conciergerie et à la reception.... mais le personnel est attentif et agréable, l'emplacement à 2 pas de Time Square, du metro. On a passé un très bon séjour
Séjour de 7 nuits en avril 2023
Réponse de General Manager le 19 avr. 2023
Dear Dominique, Thank you for sharing about your time at Sheraton New York Times Square Hotel. We appreciate the kind remarks, and we are glad you enjoyed our comfortable accommodations, premier service, and excellent location. However, we apologize for the frustrations you experienced during our peak season, and we want to thank you for your patience. We are always looking for opportunities to improve our guest experience, so we are grateful for your feedback. It was a pleasure hosting you; we look forward to welcoming you back soon. Jim MooneyGeneral Manager