Avis
7,0
Bien
7,6/10
Propreté
7,6/10
Personnel et service
6,4/10
Équipements
6,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en groupe
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Paramount Hotel le 9 mai 2024
Greetings Britany,Thank you for the feedback. It's truly great to hear when we are getting it right. Much appreciated and I will share this with the team.Kind regards,AngelAssistant Director of Front Office
4/10 Médiocre
Marie-Josee
21 avr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Marie-Josee
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Kiefer Brazier le 28 avr. 2024
I am terribly sorry, do you care to share more?
8/10 Bien
Vincent
Voyage en famille
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Vincent
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Kiefer Brazier le 23 avr. 2024
Thank you for your valued feedback Vincent.
8/10 Bien
Pascal, Merilheu
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Pascal
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Kiefer Brazier le 13 avr. 2024
Thank you for your valued feedback.
10/10 Excellent
Eve
Voyage en groupe
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eve
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de The Paramount Management Team le 13 avr. 2024
We're thrilled to hear that you enjoyed our hotel's fantastic location! Being near the subway and major attractions, as well as within walking distance of numerous restaurants, cafes, and theaters, is something we take pride in. Thank you for sharing your positive experience, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable stay in the future!
6/10 Satisfaisant
Jean
Voyage en couple
2 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Kiefer Brazier le 3 avr. 2024
Thank you for your valued feedback
10/10 Excellent
Louis
Voyage en famille
2 avr. 2024
Louis
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Kiefer Brazier le 3 avr. 2024
Thank you for your valued feedback
8/10 Bien
anne-marie
Voyage en famille
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
anne-marie
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Ariel Santana le 27 mars 2024
Thank you for taking the time to complete our guest satisfaction survey. On behalf of our entire staff at Paramount Hotel Times Square we apologize for the concerns you shared about your experience at this hotel. I have addressed your concerns with our team, and I assure you we are working diligently to ensure a similar situation does not occur again in the future. We appreciate the feedback and will use it to fine-tune our operations in the hope that upon your next visit, we can exceed your expectations.Paramount Hotel Times Square
10/10 Excellent
Karolyne
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Karolyne
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Ariel Santana le 29 févr. 2024
Thank you for telling us about your stay at Paramount Hotel Times Square. We are glad to hear that you enjoyed your time with us and hope to see you again soon. If we can help with anything else please don’t hesitate to get in touch!Paramount Hotel Times Square.
6/10 Satisfaisant
Bernard-Marc
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bernard-Marc
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Ariel Santana le 29 févr. 2024
Thank you for taking the time to complete our guest satisfaction survey. On behalf of our entire staff at Paramount Hotel Times Square we apologize for the concerns you shared about your experience at this hotel. I have addressed your concerns with our team, and I assure you we are working diligently to ensure a similar situation does not occur again in the future. We appreciate the feedback and will use it to fine-tune our operations in the hope that upon your next visit, we can exceed your expectations.Paramount Hotel Times Square
10/10 Excellent
Bernard-Marc
23 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bernard-Marc
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ariel Santana le 29 févr. 2024
Thank you for telling us about your stay at Paramount Hotel Times Square. We are glad to hear that you enjoyed your time with us and hope to see you again soon. If we can help with anything else please don’t hesitate to get in touch!Paramount Hotel Times Square.
4/10 Médiocre
Lyd
Voyage en couple
15 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lyd
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Guest Services le 15 févr. 2024
Thank you for sharing your comments with us, Tammie. I will make sure that your comments are being passed on to the relevant teams. Paramount Hotel Times Square
2/10 Horrible
Genevieve
Voyage en famille
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Genevieve
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Ariel Santana le 10 janv. 2024
Thank you for taking the time to complete our guest satisfaction survey. On behalf of our entire staff at Paramount Hotel Times Square we apologize for the concerns you shared about your experience at this hotel. I have addressed your concerns with our team, and I assure you we are working diligently to ensure a similar situation does not occur again in the future. We appreciate the feedback and will use it to fine-tune our operations in the hope that upon your next visit, we can exceed your expectations.Paramount Hotel Times Square
4/10 Médiocre
Alexis
1 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexis
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de Ariel Santana le 6 déc. 2023
Hi alexis.Thank you for taking the time to complete our guest satisfaction survey. On behalf of our entire staff at Paramount Hotel Times Square we apologize for the concerns you shared about your experience at this hotel. I have addressed your concerns with our team, and I assure you we are working diligently to ensure a similar situation does not occur again in the future. We appreciate the feedback and will use it to fine tune our operations in the hope that upon your next visit we can exceed your expectations.Paramount Hotel Times Square
4/10 Médiocre
Daniel
Voyage en famille
9 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de The Paramount Hotel Team le 1 nov. 2023
Hey Daniel , We're sorry you had a bad experience. We'll strive to do better and I would love for you to give us another shot .
2/10 Horrible
samy
2 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
samy
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Gabrielle le 1 nov. 2023
Hey Samy , I apologize that your stay here was less than ideal, I would love to hear your feedback!
8/10 Bien
Alain
1 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alain
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de MI le 5 sept. 2023
Thank you for taking the time to give us feedback on your stay. We always try our best to provide the best experience. It looks like we have failed on this occasion. We would love for you to give us another chance next time. Your comments have been shared with the team to learn and assess what we can do to prevent this from happening in the future.Paramount Hotel Times Square
6/10 Satisfaisant
Claudia
Voyage en famille
15 août 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Claudia
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de MI le 5 sept. 2023
Thank you for taking the time to give us feedback on your stay. We always try our best to provide the best experience. It looks like we have failed on this occasion. We would love for you to give us another chance next time. Your comments have been shared with the team to learn and assess what we can do to prevent this from happening in the future.Paramount Hotel Times Square
4/10 Médiocre
Kamélia
Voyage en couple
9 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kamélia
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de MI le 5 sept. 2023
Thank you for taking the time to give us feedback on your stay. We always try our best to provide the best experience. It looks like we have failed on this occasion. We would love for you to give us another chance next time. Your comments have been shared with the team to learn and assess what we can do to prevent this from happening in the future.Paramount Hotel Times Square
8/10 Bien
Christophe
24 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christophe
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
Réponse de MI le 5 sept. 2023
Thank you for taking the time to give us feedback on your stay. We always try our best to provide the best experience. It looks like we have failed on this occasion. We would love for you to give us another chance next time. Your comments have been shared with the team to learn and assess what we can do to prevent this from happening in the future.Paramount Hotel Times Square
8/10 Bien
Jean Francois
Voyage en famille avec de jeunes enfants
21 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean Francois
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de MI le 5 sept. 2023
Thank you for taking the time to give us feedback on your stay. We always try our best to provide the best experience. It looks like we have failed on this occasion. We would love for you to give us another chance next time. Your comments have been shared with the team to learn and assess what we can do to prevent this from happening in the future.Paramount Hotel Times Square
8/10 Bien
Gardner
Voyage en famille
17 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gardner
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de MI le 5 sept. 2023
Thank you for taking the time to give us feedback on your stay. We always try our best to provide the best experience. It looks like we have failed on this occasion. We would love for you to give us another chance next time. Your comments have been shared with the team to learn and assess what we can do to prevent this from happening in the future.Paramount Hotel Times Square
10/10 Excellent
Éric
14 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Éric
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de MI le 5 sept. 2023
Thank you for taking the time to give us feedback on your stay. We always try our best to provide the best experience. It looks like we have failed on this occasion. We would love for you to give us another chance next time. Your comments have been shared with the team to learn and assess what we can do to prevent this from happening in the future.Paramount Hotel Times Square
8/10 Bien
David
13 juil. 2023
David
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de MI le 5 sept. 2023
Thank you for taking the time to give us feedback on your stay. We always try our best to provide the best experience. It looks like we have failed on this occasion. We would love for you to give us another chance next time. Your comments have been shared with the team to learn and assess what we can do to prevent this from happening in the future.Paramount Hotel Times Square
4/10 Médiocre
Marie-Eve
Voyage en famille, Voyage en groupe
9 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Marie-Eve
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de The Paramount NYC Team le 12 juil. 2023
Hi Marie-Eve,Thank you for taking the time to provide us with your feedback. We understand there are certain safety concerns. We will review your concern internally with the proper department.
4/10 Médiocre
Fatima
Voyage en famille
5 juil. 2023
Les points faibles : Personnel et service
Normal
Fatima
Séjour de 4 nuits en juin 2023
2/10 Horrible
Anthony
Voyage en famille avec de jeunes enfants
4 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anthony
Séjour de 8 nuits en juin 2023
8/10 Bien
Michel
Voyage en couple
1 juil. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Michel
Séjour de 3 nuits en juin 2023
8/10 Bien
Anas
21 juin 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Anas
Séjour de 1 nuit en juin 2023
6/10 Satisfaisant
paola, laval
Voyage en groupe
30 mai 2023
Les points forts : Personnel et service
paola
Séjour de 2 nuits en mai 2023
8/10 Bien
Benoit
23 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Benoit
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Chris le 16 juin 2023
Thank you for your kind review. We're really glad to hear that you enjoyed your stay with us, and we hope to see you soon in one of our locations! Paramount Hotel Times Square
8/10 Bien
Christophe
Voyage en famille
6 mai 2023
Les points forts : Personnel et service
Les photos sont trompeuses
Christophe
Séjour de 8 nuits en avril 2023
Réponse de The Paramount NYC Team le 7 mai 2023
Hi Christophe,Thank you for your feedbacks.
4/10 Médiocre
André
Voyage en couple
27 avr. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
André
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Chris le 30 avr. 2023
Thank you for taking the time to give us feedback on your stay. We always try our best to provide the best experience. It looks like we have failed on this occasion. We would love for you to give us another chance next time. Your comments have been shared with the team to learn and assess what we can do to prevent this from happening in the future.Paramount Hotel Times Square
6/10 Satisfaisant
Emmanuelle
25 avr. 2023
Emmanuelle
Séjour de 3 nuits en avril 2023
6/10 Satisfaisant
Guy, SAINT-EUSTACHE
13 avr. 2023
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Guy
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de The Paramount NYC Team\ le 16 avr. 2023
Hi Guy,Thank you for your feedbacks. We apologize you were effected by the construction across the street. We hope the next time you visit, the construction will be done with.
2/10 Horrible
Julia
12 avr. 2023
Julia
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de The Paramount NYC Team le 2 mai 2023
Hi Julia,Thank you for your feedbacks.
10/10 Excellent
Guylaine
11 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Guylaine
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de The Paramount NYC Team le 2 mai 2023
Hi Guylaine,Thank you for your feedbacks.
6/10 Satisfaisant
Fanny
Voyage en famille
11 avr. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Fanny
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de The Paramount NYC Team le 16 avr. 2023
Hi Fanny,Thank you for your feedback. We want to inform you that we will be going through a renovation later on this year. We want to invite you back and give our new space a try after the renovation.
8/10 Bien
Johanne
Voyage en famille
4 avr. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Johanne
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de The Paramount NYC Team le 5 avr. 2023
Hi Johanne,Thank you for your feedback. We cant wait to host you again!
10/10 Excellent
Madiagne
Voyage d’affaires
30 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Madiagne
Séjour de 6 nuits en mars 2023
Réponse de The Paramount NYC Team le 2 avr. 2023
Hi Madiagne,Thank you for your feedback.
6/10 Satisfaisant
alain
Voyage en famille
28 mars 2023
moyen
alain
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de The Paramount NYC Team le 29 mars 2023
Hi Alain,Thank you for your feedbacks. We also apologize for the negative experience you had during your stay. We will address your comments with our team to better serve you next time you stay with us.
8/10 Bien
Bernard-Marc
25 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bernard-Marc
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de The Paramount NYC Team le 3 mars 2023
Hi Bernard-Marc,It is great to hear you had a great stay. We cant wait to host you again!
8/10 Bien
Victoria, SUCY EN BRIE
Voyage en couple
24 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Victoria
Séjour de 5 nuits en février 2023
Réponse de AJ le 3 mars 2023
Thank you for leaving a great rating.
10/10 Excellent
Charles
Voyage en famille
22 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Charles
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de AJ le 3 mars 2023
Thank you for leaving a great rating.
6/10 Satisfaisant
Michel
21 févr. 2023
Les points forts : Personnel et service et équipements
Michel
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de Paramount Hotel Times Square le 21 févr. 2023
Hey MichelThank you for your review. Please know that we are taking your points on board and will rectify the situation in the future. In the meantime, please feel free to contact me directly should you wish to share any further information.
10/10 Excellent
jonathan
8 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
jonathan
Réponse de The Paramount NYC Team le 9 déc. 2022
Hi Jonathan, We are glad to hear you had a great experience with your stay. We cant wait to host you again next time you are in NYC. Have a great day!
6/10 Satisfaisant
SEBASTIEN
Voyage en famille
28 nov. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
SEBASTIEN
Réponse de Reservations le 10 janv. 2023
Thank you for staying with us. We are committed to providing our guest with excellent service while staying at the hotel. We do apologize, if we did not meet your expectations on this stay. We vow to make things better the next time you stay with us. We are about to start our renovations in the coming months and hope that we will be able to alleviate some of the issues that our guest incurred.Best RegardsReservations Team
10/10 Excellent
Edith
27 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Edith
Séjour de 1 nuit en mai 2024
2/10 Horrible
Makerley
27 mai 2024
Makerley
Séjour de 2 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Suelen
27 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Suelen
Séjour de 2 nuits en mai 2024