Divers

Avis sur Hyatt Place New York/Chelsea

4 out of 5
Hyatt Place New York/Chelsea
140 WEST 24TH STREET, New York, NY

Avis

8,4

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 576 avis sur 1191." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 343 avis sur 1191." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 142 avis sur 1191." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 82 avis sur 1191." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 48 avis sur 1191." "

9,0/10

Propreté

8,6/10

Personnel et service

8,0/10

Équipements

8,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,2/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Lise

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gestion des ascenseurs n’est pas optimale.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Assistant General Manager le 22 mai 2024
Dear Lise, Thank you for your feedback regarding elevator efficiency at Hyatt Place New York/Chelsea. We are actively addressing this to improve your experience. We hope your overall stay was enjoyable and look forward to welcoming you back soon for an enhanced experience.Best regards, Justin Schultz,Assistant General Manager, Hyatt Place Chelsea

10/10 Excellent

Marie-Ève

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amazing view!
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Assistant General Manager le 2 mai 2024
Dear Marie-Ève, Thank you for choosing Hyatt Place New York/Chelsea and for your fantastic review. We always aim to provide an exceptional visit for our guests. Therefore, we are delighted we made this happen for you with our breathtaking city views. We loved accommodating your stay and hope to welcome you back soon for another memorable experience.Best regards, Justin SchultzAssistant General Manager Hyatt Place Chelsea

10/10 Excellent

Marjorie Ghio

Voyage en famille
Les points forts : Équipements
Très bien situé, propre et petit déjeuner inclus.
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Assistant General Manager le 27 avr. 2024
Dear Marjorie Ghio, Thank you for your generous words regarding your stay at Hyatt Place New York/Chelsea. Providing a seamless visit for our guests is always our top priority; therefore, we are delighted we made this happen for you with our prime location and immaculate rooms. Additionally, we are thrilled to see that you appreciated our complimentary breakfast buffet. We appreciate you being our guest and hope to have you back for another enjoyable visit in the future.Best regards, Justin SchultzAssistant General Manager Hyatt Place Chelsea

8/10 Bien

Salgueira

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Très satisfaits
Nous sommes très satisfaits de notre séjour. Bon rapport qualité prix. Bien situé. Chambres conformes aux photos. Nous avions pris la chambre avec vue : nous n’avons pas été déçus : la vue est magnifique. Seul bémol : le manque de rangement dans les chambres.
La vue de notre chambre
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Assistant General Manager le 18 févr. 2024
Dear Salgueira, Thank you for choosing Hyatt Place New York/Chelsea! We are delighted that you had a satisfying stay with us and enjoyed the value, location, and magnificent views. Your feedback regarding storage space is noted, and we appreciate your valuable input. We look forward to welcoming you back for another enjoyable experience in the future.Best regards, Justin Schultz,Assistant General Manager, Hyatt Place Chelsea

10/10 Excellent

jerome

Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Assistant General Manager le 28 janv. 2024
Dear jerome, We are delighted you enjoyed your stay at Hyatt Place New York/Chelsea. We strive to provide each guest with an exceptional visit; therefore, it is lovely to know that we exceeded your expectations. We hope you will come back whenever your travels bring you to NYC.Best regards, Justin Schultz,Assistant General Manager,Hyatt Place Chelsea

8/10 Bien

LUCILE

Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Assistant General Manager le 1 janv. 2024
Dear LUCILE, We appreciate you taking the time to leave your generous rating regarding your recent visit to Hyatt Place New York/Chelsea. Your feedback is essential to us. It is a pleasure to know you enjoyed all that we have to offer. We appreciate your patronage and hope to host you again in the future. Best regards, Justin Schultz,Assistant General Manager, Hyatt Place Chelsea

4/10 Médiocre

Sandra Myriam

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Seul avantage la vue sur la high line. Chambres petites. Attente interminable pour l’ascenseur Attente interminable pour une place au petit déjeuner ou bien sûr il n’y a plus rien à manger … Hôtel à éviter !!!
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de Assistant General Manager le 29 nov. 2023
Dear Sandra Myriam, We regret that your experience fell short of expectations, and we apologize for any inconvenience caused by the elevator wait times and breakfast area. Your feedback is invaluable as we strive to improve our services and ensure a more seamless experience for all guests. We're grateful for your recognition of the view and apologize for any discomfort due to room size. Your insights will help us enhance our offerings, and we hope for a future opportunity to exceed your expectations should you consider staying with us again.Best regards, Justin Schultz,Assistant General Manager

8/10 Bien

Gabrielle

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en septembre 2023
Réponse de Assistant General Manager le 12 sept. 2023
Dear Gabrielle, Thank you for choosing Hyatt Place New York/Chelsea. We are dedicated to providing our guests with a comfortable and pleasing atmosphere; therefore, we love that you had a pleasant stay. It was our pleasure hosting you, and we look forward to another opportunity to make your next visit a great one.Best regards, Justin SchultzAssistant General Manager Hyatt Place Chelsea

8/10 Bien

Laurence

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de Assistant General Manager le 7 sept. 2023
Dear Laurence, Thank you so much for the terrific rating regarding your stay at Hyatt Place New York/Chelsea. We hope you are already planning another trip our way.Best regards, Justin Schultz,Assistant General Manager, Hyatt Place Chelsea

8/10 Bien

Fabrice

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de Assistant General Manager le 30 août 2023
Dear Fabrice, Thank you for choosing Hyatt Place New York/Chelsea. We are dedicated to providing our guests with a comfortable and pleasing atmosphere; therefore, we love that you had a pleasant stay. It was our pleasure hosting you, and we look forward to another opportunity to make your next visit a great one.Best regards, Justin SchultzAssistant General Manager Hyatt Place Chelsea

6/10 Satisfaisant

Bernard

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Rapport qualité prix défavorable
Chambre petite, télévision HS, attente ascenseur anormalement long, salles petit déjeuner sous dimensionnées. Heureusement vue splendide sur New York et quartier sympa.
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Assistant General Manager le 24 août 2023
Dear Bernard, We are grateful for your feedback on your recent stay. We're sorry that certain aspects of your experience, room size, TV, elevator wait, and breakfast space, didn't meet your expectations. Your insights are valuable as we strive to enhance our services. We're pleased you enjoyed the view and the neighborhood. We apologize for any inconvenience caused and hope you'll consider returning for an improved stay. Your support is appreciated as we work to make positive changes based on your feedback. Thank you for taking the time to share your honest thoughts.Best regards, Justin SchultzAssistant General Manager

10/10 Excellent

Yan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très belle endroit pour loger. Se marche bien jusqu’à Time Square. Près du métro. Par contre. Ascenseurs très longue. Il ne faut pas être pressé.
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Assistant General Manager le 20 août 2023
Dear Yan, Thank you for choosing Hyatt Place New York/Chelsea for your stay! We are glad you enjoyed our convenient location and found it easy to explore attractions like Times Square and the metro. We appreciate your patience with elevator wait times and apologize for any inconvenience caused. We're working to improve this aspect to provide a smoother experience. We hope to welcome you back for another pleasant stay, and we appreciate your feedback as we continue to enhance our services.Best regards, Justin Schultz,Assistant General Manager, Hyatt Place Chelsea

6/10 Satisfaisant

jean-philippe

Voyage en famille
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 10 nuits en août 2023
Réponse de Assistant General Manager le 19 août 2023
Dear jean-philippe, Thank you for being our guest. We are pleased if you enjoyed your stay overall; however, we do regret if we missed meeting some of your expectations. We apologize if we disappointed you, and we hope to have another opportunity to welcome you back soon.Best regards, Justin Schultz,Assistant General Manager

8/10 Bien

patrick

Voyage en famille
Les points forts : Équipements
Les chambres sont vraiment trop petite pour 3 adultes, sinon tout est ok
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Assistant General Manager le 10 août 2023
Dear Patrick, Thank you for choosing Hyatt Place New York/Chelsea. We are glad you enjoyed your stay with us. We appreciate your feedback about the room size, as we continuously aim to enhance our guests' comfort. We look forward to welcoming you back for another positive experience.Best regards, Justin Schultz,Assistant General Manager, Hyatt Place Chelsea

10/10 Excellent

Gregory

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dans la description de l’hôtel sur expédia, c’est inscrit stationnement sur place libre service. Ce n’est pas le cas, le stationnement est situé 2 rues plus loin. Nous avions une déception à ce niveau. Le service est très bien, l’hôtel est propre et très bien situé près du métro. Nous le recommandons.
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Assistant General Manager le 31 juil. 2023
Dear Gregory, We apologize for any confusion regarding the parking situation. While our on-site parking is not directly attached to the hotel, we do provide convenient options for guests nearby. Nonetheless, we are glad you found the service excellent and the hotel clean and well-located. Thank you for recommending Hyatt Place New York/Chelsea. We hope you had an enjoyable stay overall, and we look forward to welcoming you back in the future.Best regards, Justin Schultz,Assistant General Manager, Hyatt Place Chelsea

10/10 Excellent

Vanessa

Les points forts : Propreté et personnel et service
La disponibilité de l'ascenseur le matin est infernal. Il n'y a aucune autre option que de descendre les escaliers à pied. Heureusement pour nous, nous étions au 6e étage. Mais pour mes amis qui étaient au 36 et 40e c'était l'enfer le matin !
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Assistant General Manager le 11 juil. 2023
Dear Vanessa, Thank you for choosing us for your visit to New York. We apologize that your experience was anything other than exceptional and regret the inconvenience your friends had with our elevators. Feedback such as yours assists us in improving our service and property. In addition, please know that your comments and issues will be addressed. We hope that you give us another opportunity to serve you. We look forward to welcoming you and your friends again soon.Best regards, Justin SchultzAssistant General Manager

10/10 Excellent

Marie Josee

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nous avions une chambre au 45e et la vue était superbe !
Séjour de 5 nuits en juin 2023
Réponse de Assistant General Manager le 7 juil. 2023
Dear Marie Josee, Thank you for sharing your positive experience at Hyatt Place New York/Chelsea! We are delighted you enjoyed the great view from your room on the 45th floor. We strive to provide our guests with memorable stays and stunning views, and we are thrilled that we could exceed your expectations. We hope to welcome you back for another enjoyable visit in the future!Best regards, Justin Schultz,Assistant General Manager,Hyatt Place Chelsea

10/10 Excellent

remy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tres bien
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Assistant General Manager le 30 juin 2023
Dear Remy, We appreciate you taking the time to share your rating with fellow travelers online. It was a pleasure hosting your visit, and we look forward to welcoming you back again soon!Best regards, Justin Schultz,Assistant General Manager

8/10 Bien

Caroline

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellente situation
Séjour très agréable La situation est idéale et la vue de la chambre imprenable, la contre partie est l’attente aux ascenseurs à certaines heures. Bémol sur le petit déjeuner qui manque de variété pour le prix Cela n’a pas gâché mon séjour, le personnel agréable et à l’écoute
Séjour de 7 nuits en juin 2023
Réponse de Assistant General Manager le 26 juin 2023
Dear Caroline, Thank you for choosing Hyatt Place New York/Chelsea. We strive to make every guest experience the best it can be, and we greatly appreciate your kind words, which will be celebrated with our entire team. We are pleased our excellent location served the purpose of your visit and that you enjoyed the spectacular views from your room. We enjoyed having you as our guest, and we hope to welcome you back anytime you revisit New York.Best regards, Justin SchultzAssistant General Manager Hyatt Place Chelsea

8/10 Bien

Stephane

Les points forts : Propreté et personnel et service
Elevators should be fixed.
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de Assistant General Manager le 28 mai 2023
Dear Stephane, Thank you for sharing your feedback about your stay at Hyatt Place New York/Chelsea. We're glad you had a nice stay overall. We appreciate your observation about the elevators, and we apologize for any inconvenience caused. Our team is constantly working to improve the guest experience, and we'll certainly take your comments into consideration. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an even more enjoyable stay.Best regards, Justin Schultz,Assistant General Manager,Hyatt Place Chelsea

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
correct mais étriqué
hotel relativement récent et en bon état mais largement sous-dimensionné pour accueillir les clients : chambre minuscule (même pas la place de poser une valise au sol), petit déjeuner bondé, attente d'ascenseur de plus de 20 minutes en heure de pointe...
Séjour de 4 nuits en avril 2023
Réponse de Assistant General Manager le 10 mai 2023
Dear Guest, Thank you for your feedback. We appreciate your comments and are glad that your stay was pleasant overall. We understand that the size of the room may not have met your expectations, and we apologize for any inconvenience caused. Our team strives to provide the best possible service to all guests, and we are sorry to hear that you experienced long wait times for the elevator during busy hours. We hope that despite these challenges, you enjoyed your stay with us and were able to take advantage of our convenient location. Thank you again for your feedback, and we hope to welcome you back in the future.Best regards, Justin SchultzAssistant General Manager

10/10 Excellent

LIONEL

Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Assistant General Manager le 31 mars 2023
Dear LIONEL, We are delighted you had an outstanding stay at Hyatt Place New York/Chelsea and that you loved all aspects of our hotel. Thank you for the excellent rating, and we look forward to hosting you again soon.Best regards, Justin SchultzAssistant General Manager Hyatt Place Chelsea

8/10 Bien

LAURENCE

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour 7 nuits en famille
Hôtel bien placé. Services et petit déjeuner bien. Chambres Sky Line avec vue magnifique sur downtown ou ESB. Petit bémol sur le peu de rangement dans les chambres. Très satisfait globalement. Bon rapport qualité/ prix
Séjour de 7 nuits en février 2023
Réponse de Assistant General Manager le 8 mars 2023
Dear LAURENCE, Thank you for selecting Hyatt Place New York/Chelsea during your visit to NYC. It is lovely to read that you enjoyed our superb breakfast and view from the room and found us an excellent value for the area. Thank you for recommending us to fellow online travelers, and we look forward to seeing you again.Best regards, Justin SchultzAssistant General Manager Hyatt Place Chelsea

10/10 Excellent

Estelle

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nous avons passé un super séjour dans votre hôtel, la chambre était top avec cette vue magnifique!!! Très bon petit déjeuner Très bien situé, et le personnel est très aimable. Je recommande 👍😉.
Réponse de Assistant General Manager le 21 févr. 2023
Dear Estelle, Thank you for sharing your experience of Hyatt Place New York/Chelsea. We enjoyed reading your review and learning about the highlights of your stay. We appreciate your comments about our location, excellent customer service, and the many amenities we offer. High above the lively city, we love that we could be a peaceful respite for you and that you enjoyed the amazing city views. It was a pleasure to have you as our guest, and we look forward to seeing you soon.Best regards, Justin SchultzAssistant General Manager Hyatt Place Chelsea

6/10 Satisfaisant

Akram

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Passable
Chambre trop petit ventilation très broyant pas facile de dormir bon placement
Séjour de 2 nuits en janvier 2023
Réponse de Assistant General Manager le 5 janv. 2023
Dear Akram, Thank you for staying with us. We appreciate you pointing out specific areas where we can improve. We are evaluating the instances you mentioned as we are committed to offering better service for our guests. We always like to know what our guests think of our property, which helps us continually evaluate and improve. We hope you will consider a return visit to show you the hospitality we are known for providing.Best regards, Justin SchultzAssistant General Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en novembre 2022
Réponse de Assistant General Manager le 28 nov. 2022
Dear Guest, We appreciate your gracious rating about your stay at Hyatt Place New York/Chelsea. It means a lot to learn that we met all your expectations. Thank you for being our guest, and we look forward to a future visit.Best regards, Justin SchultzAssistant General Manager Hyatt Place Chelsea

8/10 Bien

Ngoc-my

Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Assistant General Manager le 16 nov. 2022
Dear Ngoc-my, Thank you for rating your experience at Hyatt Place New York/Chelsea. It is always our goal to provide a comfortable stay for each guest, and we are glad to see we accomplished this while you were here. We hope to be your hotel of choice whenever you return to the area.Best regards, Justin SchultzAssistant General Manager Hyatt Place Chelsea

8/10 Bien

Erwan jean

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
bien situé
Réponse de Assistant General Manager le 6 nov. 2022
Dear Erwan jean, we are glad you enjoyed your recent stay at Hyatt Place New York/Chelsea. Thank you for pointing out our convenient location close to all you want to do in NYC. It is one of the many reasons our guests choose to stay with us. We look forward to welcoming you again when your travels bring you back into the area.Best regards, Justin Schultz,Assistant General Manager, Hyatt Place Chelsea

10/10 Excellent

Laurent

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bon rapport qualité/prix. Superbe vue vers le sud de Manhattan (depuis le 22° étage).
Séjour de 6 nuits en octobre 2022
Réponse de Assistant General Manager le 31 oct. 2022
Dear Laurent, Thank you for the excellent review of your stay at Hyatt Place New York/Chelsea. We appreciate you pointing out how much you loved our location and the beautiful view from the hotel. We are happy you enjoyed your time with us, and we look forward to welcoming you back for another outstanding experience!Best regards, Justin SchultzAssistant General Manager Hyatt Place Chelsea

8/10 Bien

Germain

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bien
Très, trop cher pour ce que c'est. Chambre microscopique, salle de bain avec porte coulissante pas super pour l'intimité, quand on entre on ne bouge plus. la salle du petit déj est surpeuplé, c'est la queue aux ascenseur.... Mais la vue est plutôt cool.
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Assistant General Manager le 27 oct. 2022
Dear Germain, We appreciate you taking the time to tell us about your stay. We are pleased you liked our hotel and amenities, although we are sorry for your concerns. We will discuss your concerns with the appropriate team members to ensure these issues are addressed promptly. Thank you for choosing us for your visit to the area and for your valuable feedback. We hope you will give us another try so we can provide you with a much-improved experience.Best regards, Justin SchultzAssistant General Manager

8/10 Bien

Nathalie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Assistant General Manager le 25 oct. 2022
Dear Nathalie, Thank you for being our guest at Hyatt Place New York/Chelsea. We always want to provide our guests with a comfortable stay, and a rating like yours encourages all of us. It was our pleasure accommodating you, and we look forward to welcoming you back soon.Best regards, Justin SchultzAssistant General Manager Hyatt Place Chelsea

10/10 Excellent

Lea

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Vue à couper le souffle !
Hôtel fantastique grâce à sa vue exceptionnelle sur tout le downtown de Manhattan. Très bonne literie et chambre petite mais bien agencée, cela est suffisant pour deux. Literie de qualité et petit déjeuner gratuit mais peu complet. Le ménage était fait 1 jour sur 2.
Séjour de 5 nuits en octobre 2022

8/10 Bien

NATHALIE CATHERINE

Voyage en famille
emplacement , hotel agreable, petit dejeuner.compris
Séjour de 7 nuits en août 2022
Réponse de Tonya le 27 août 2022
Hello NATHALIE CATHERINE,Thank you for sharing your feedback. We are pleased to hear our hotel is pleasant and you liked breakfast. Please stop by for another stay soon!Best,Tonya

10/10 Excellent

Marcela

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bon emplacement, bon service, volonté d'amélioration comme en témoignent les rénovations des installations. Excellente disposition du personnel pour réaliser un séjour confortable et agréable. Le seul problème est les ascenseurs très encombrés à l'heure du petit déjeuner
Séjour de 4 nuits en avril 2022
Réponse de Tonya le 10 août 2022
Dear Marcela, Thank you kindly for your feedback. We are pleased you enjoyed your stay with us and our excellent location. It is terrific our staff were accommodating. We apologize for any inconvenience with our elevators. We appreciate the feedback and hope to see you again soon! Best, Tonya

4/10 Médiocre

CATHY

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service
Aucun stationnement sur place ! Climatisation très bruyant très difficile de dormir petit déjeuner nul
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Tonya le 8 août 2022
Hello CATHY, Thank you for the feedback. We apologize for any inconvenience with parking or our air conditioning. We appreciate the insight on breakfast. We value your feedback to make improvements. Please come back and stay with us again. We hope to provide a better experience in the future! Kind regards, Tonya

10/10 Excellent

Melinda

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
À 5 mins à pieds de la 5e avenue et de Broadway. Sortie de métro à proximité.
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Anisa le 4 août 2022
Hello Melinda, We are glad you enjoyed being nearby the Metro and the location was convenient for you. We hope to welcome you back again soon! Best,

8/10 Bien

STEPHANE

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les transports a proximité, et le flat Iron
Séjour de 10 nuits en juillet 2022
Réponse de Anisa le 29 juil. 2022
Hello Stephane, We do apologize if you were unable to find transport nearby. We appreciate the feedback and hope to welcome you again soon. Best,

8/10 Bien

Julie

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bien positionné pour visiter la ville. Chambre très belle, belle vue. Un ascenseur ne fonctionnait pas… donc parfois très long pour monter ou descendre… sinon, elle s’arrête tous les étages. Déjeuners supers!
Séjour de 5 nuits en mai 2022
Réponse de Anisa le 17 juin 2022
Hello Julie, We are glad you enjoyed the city and the room. We do apologize if any of the elevators were not working. Thank you for your feedback. Best,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 8 nuits en avril 2022
Réponse de Hyatt Place Chelsea TEAM le 24 mai 2022
Greetings from Hyatt Place Chelsea, Thank you for your feedback! We hope to see you again on your next visit. Take care!

4/10 Médiocre

Sylvie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel bien placé personnel très agréable et magnifique skyline vue de la chambre, pour ceux qui veulent dormir vue sur l’empire c’est idéal. Propreté impeccable. Salle de sport très bien. Par contre nous avions une chambre double lit pour 4 personnes donc et déjà à 3 nous nous marchions dessus. Il n’y a aucun rangement juste des portes manteaux (6 je crois) auxquels vous pouvez accrocher des cintres... et les valises vous les posez là où il y a de la place c’est à dire derrière la porte d’entrée donc pas très pratique. De plus quand vous êtes au 44e étage vous devez vous armer de patience pour avoir un ascenseur (pourtant il y en a 4) et aux heures de pointe quand il arrive attendez vous à faire des stops à quasi tous les étages. Le petit-déjeuner était correct pour ceux qui aime manger salé surtout. Sinon pas de viennoiseries juste bagels et toasts, de plus vous devez débarrasser votre table comme à la cantine on ne s’y attend pas...et le monde... nous y avons séjourné pour les vacances de Pâques et la salle n’est pas proportionnée par rapport à la taille de l’hôtel donc les uns sur les autres à manger dans un brouhaha et si vous trouvez une table donc au bout du 3e jour nous en avons eu marre et nous avons décidé d’aller prendre nos petit-déjeuners dehors.
Séjour de 6 nuits en avril 2022
Réponse de Tonia le 26 avr. 2022
Sylvie, Thank you for taking the time to share your experience at our location. We are working diligently on making changes to make for a better experience for our guests.

10/10 Excellent

Simon

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Emplacement et rapport qualité/prix
Séjour de 4 nuits en avril 2022
Réponse de Angelli O. - Director of Front Office le 24 mai 2022
Greetings from Hyatt Place Chelsea, Thank you for your feedback! We hope to see you again on your next visit. Take care!

10/10 Excellent

Annie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vue
Séjour de 3 nuits en avril 2022

8/10 Bien

Cassandra

Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Parfait je recommande bien placée
Séjour de 7 nuits en mars 2022
Réponse de Kalipha Hyatt Place Chelsea le 25 mars 2022
Merci de revenir s'il vous plait

10/10 Excellent

fabrice

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
L'aimabilité du personnel, la propreté de l'établissement, le contexte, l'emplacement
Séjour de 4 nuits en février 2022
Réponse de L.C. le 8 mars 2022
Cher Fabrice, Merci pour vos commentaires et d'avoir choisi le Hyatt Place NY Chelsea pour vos récents voyages dans la ville ! Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour chez nous et que vous ayez trouvé notre personnel sympathique et les chambres propres. Nous espérons vous accueillir à nouveau lors de vos prochains voyages à New York. Meilleures salutations, L'équipe du Hyatt Place Chelsea

10/10 Excellent

CARLIER

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Établissement très propre et moderne, personnel accueillant et petit déjeuner très copieux Vue exceptionnelle de chaque côté Bien situé à deux pas de deux stations de métro, et à 15’ à pied de Times square
Séjour de 5 nuits en février 2022
Réponse de Hotel Manager le 21 févr. 2022
Thank you! We hope you come back soon!

10/10 Excellent

Julien Jocelyn

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tout
Séjour de 4 nuits en février 2022
Réponse de Hotel Manager le 7 févr. 2022
Thank you!

10/10 Excellent

Erin

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The property was great with the exception of the elevators, which seems inadequate.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Daniela, Bronx

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

Constantine, Saint Laurent

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff were friendly, helpful, and a pleasure. The breakfast was perfect. The only concern is those elevators.....yikes.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Assistant General Manager le 26 mai 2024
Dear Constantine, Thank you for your recent stay at the Hyatt Place New York/Chelsea and your very kind review! We were thrilled to read how much you enjoyed your time with us, especially your compliments about our breakfast buffet and devoted associates, which made the highlights of your stay. We will share your gracious comments with them and thank them personally for what they are doing daily. However, we regret knowing about any inconvenience you faced while using our elevators. Thank you once more for taking the time to write a review, and we look forward to welcoming you again very soon.Best regards,Justin SchultzAssistant General ManagerHyatt Place Chelsea

10/10 Excellent

Patti

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hyatt Place Chelsea is a fabulous property. The room was clean and comfortable. It is large by NYC standards. The best aspect of the Hyatt was the staff and service. It was exceptional. The employees could not have been more accommodating and helpful. The Hyatt is now my go to hotel in the Chelsea are of NYC.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Assistant General Manager le 26 mai 2024
Dear Patti, Thank you for your wonderful words regarding your stay at the Hyatt Place New York/Chelsea. It was a pleasure to read that we exceeded your expectations with our spacious and clean accommodations and attentive hospitality by our associates. We strive daily to provide the best service possible for all our guests; we will enjoy sharing your kind remarks with our helpful staff. We are glad that we were able to provide you with an outstanding experience throughout your stay, and we love knowing you plan to return.Best regards,Justin SchultzAssistant General ManagerHyatt Place Chelsea