Avis
8,6
Excellent
9,0/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 10 avr. 2024
Cher françois,Merci d'avoir évalué votre récente expérience cinq étoiles ! Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour. L'emplacement est l'un des aspects les plus importants d'un voyage, il est donc merveilleux de savoir que le nôtre a été le point culminant de votre visite. Ce fut un plaisir de vous accueillir ici et nous espérons que vous reviendrez bientôt.Jimmy SarfrazDirecteur général
8/10 Bien
Claude
5 sept. 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Claude
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
10/10 Excellent
Sarah, Paris
Voyage en famille, Voyage en groupe
16 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarah
Séjour de 7 nuits en mars 2020
Réponse de Boris Guerov, General Manager le 18 mars 2020
Dear Sarah, thank you for choosing the Conrad New York Midtown and for your review. We are happy to hear you enjoyed our newly renovated suites and look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
cecile
22 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
cecile
Séjour de 3 nuits en août 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
13 août 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en août 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
25 juil. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en avril 2019
6/10 Satisfaisant
Michael
7 nov. 2018
Déçu
Michael
Séjour de 7 nuits en octobre 2018
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
13 juil. 2018
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Accueil très décevant
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
8/10 Bien
Stéphanie
1 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stéphanie
Séjour de 4 nuits en mai 2018
6/10 Satisfaisant
Pascal, France
8 août 2017
Bon emplacement mais mobilier à rénover
Pascal
Séjour de 8 nuits en juillet 2017
8/10 Bien
Jasmin77, Vaires sur MArne
4 janv. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel bien situé et confortable !
Jasmin77
8/10 Bien
mag
Voyage en famille, Voyage d’affaires
19 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
mag
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Mikhail Korolko Front Office Manager le 20 mai 2024
Dear Mag,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office Manager - Taskforce
10/10 Excellent
Oscar
Voyage en famille
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Oscar
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Mikhail Korolko Front Office Manager le 19 mai 2024
Dear Oscar,Thank you for the great review of our hotel! We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office Manager - Taskforce
10/10 Excellent
Blake
Voyage en couple
12 mai 2024
Blake
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Mikhail Korolko Front Office Manager le 12 mai 2024
Blake,Thank you for the great review of our hotel! We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office Manager - TaskforceConrad New York Midtown
10/10 Excellent
Benjamin
Voyage en groupe
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Benjamin
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Conrad team le 3 mai 2024
Dear Benjamin,Thank you for the great review of our hotel! We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office Manager - TaskforceConrad New York Midtown
10/10 Excellent
Kasey
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kasey
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Conrad team le 30 avr. 2024
Dear Kasey,Thank you for the great review of our hotel! We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon.Sincerely,Conrad team
6/10 Satisfaisant
yariv
Voyage en couple
28 avr. 2024
yariv
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Hilton team le 28 avr. 2024
Dear Yariv,Thank you for telling us about your experience at the Conrad New York Midtown. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Conrad, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore, your feedback is essential to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrences.We appreciate your sharing your concerns, and we hope you will allow us to serve you in the near future better.Conrad team
10/10 Excellent
Lauren
Voyage d’affaires
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lauren
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 19 avr. 2024
Dear Lauren,Thank you for your compliments on our beautiful property. We are glad you enjoyed your visit, and we look forward to providing you with another five-star stay at Conrad New York Midtown.Jimmy SarfrazGeneral Manager
10/10 Excellent
Amit
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amit
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 16 avr. 2024
Dear Amit,Thank you for taking the time to leave a review. We will pass your compliments on to the team and hope you will visit us again soon for another five-star experience. Jimmy SarfrazGeneral Manager
6/10 Satisfaisant
Michael
10 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Mikhail Korolko le 21 avr. 2024
Dear Michael,Thank you for sharing your feedback concerning your stay at the Conrad New York Midtown. Excellent service is what we strive to be known for; therefore, your feedback is essential as it enables us to continually improve our service and provide a memorable experience to our valued guests.I noticed that you rated our “service” experience low. I would greatly appreciate it if you would be willing to provide further information about any problem you may have encountered, as this will help me better understand what happened to anticipate any future occurrence.Our relationship with our guests is of paramount importance. We hope you will allow us to serve you better soon.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office Manager - TaskforceConrad New York Midtown
10/10 Excellent
Brooklynn
Voyage d’affaires
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brooklynn
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 8 avr. 2024
Dear Brooklynn,Thank you for visiting Conrad New York Midtown and for your five-star review. We are pleased you enjoyed your recent stay with us, and it would be our pleasure to welcome you back anytime.Jimmy SarfrazGeneral Manager
8/10 Bien
YOUJIN
Voyage en famille
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
YOUJIN
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 8 avr. 2024
Dear Youjin,Thank you for choosing to stay with us at Conrad New York Midtown. We are thrilled to read our convenient location, and comfortable accommodations were among the highlights of your trip. However, we offer our sincere apologies if your room was anything short of immaculate upon arrival. Your comments will be relayed to our team to ensure we are meeting our high standards of guest hospitality. Nevertheless, we are glad this was corrected and did not detract too much from your overall experience. The pleasure was all ours, and we hope to welcome you back in the future for another fantastic stay.Jimmy SarfrazGeneral Manager
10/10 Excellent
Orly
Voyage en famille
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Orly
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 4 avr. 2024
Thank you for visiting Conrad New York Midtown and for your five-star review. We appreciate your kind words highlighting our impeccable service and ideal location. Having you as a loyal patron is an honor, and we look forward to your next visit.Jimmy SarfrazGeneral Manager
10/10 Excellent
danielle
Voyage en famille avec de jeunes enfants
31 mars 2024
danielle
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 4 avr. 2024
Dear Danielle,From our prime location to our attentive valet service, we are thrilled to know that you enjoyed everything about your time with us! Thank you so much for the five-star rating, and we hope you will join us again at Conrad New York Midtown soon for another unforgettable stay. Jimmy SarfrazGeneral Manager
8/10 Bien
Denise
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Denise
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Mikhail Korolko le 21 avr. 2024
Dear Denice,Thank you for the great review of our hotel! We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office Manager - Taskforce
10/10 Excellent
Chunsong, Summit
Voyage en famille
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chunsong
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 4 avr. 2024
Dear Chunsong,Thank you for highlighting our prime location. We are delighted to hear that our proximity to attractions such as theaters, museums, and Central Park contributed to your stay. It is fantastic that you were able to take advantage of all the nearby attractions. We look forward to welcoming you back to Conrad New York Midtown for another five-star visit!Jimmy SarfrazGeneral Manager
10/10 Excellent
Kasey
Voyage en famille
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kasey
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 29 mars 2024
Dear Kasey,Thank you for taking the time to share your feedback on your recent five-star experience at Conrad New York Midtown. We are delighted to hear of your satisfaction with our high standard of service and will share your kind words with our team. It would be a pleasure to welcome you back in the near future!Jimmy SarfrazGeneral Manager
10/10 Excellent
Diane
19 mars 2024
Diane
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Mikhail Korolko le 21 avr. 2024
Dear Diane,Thank you for the great review of our hotel! We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office Manager - Taskforce
8/10 Bien
Melissa
Voyage en famille
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Melissa
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 13 mars 2024
Dear Melissa,It is always a pleasure to hear from our guests, so thank you for taking the time to leave a review. We are glad that our location served you well and that you appreciated our comfortable accommodations. Our team will be delighted that you highlighted their helpful service. Your feedback is important to us, and we will be sure to address it with our team members. Overall, we trust that you had a great stay, and we look forward to welcoming you back for a stay worthy of a five-star rating. Jimmy SarfrazGeneral Manager
10/10 Excellent
min, brookville
9 mars 2024
min
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Mikhail Korolko le 21 avr. 2024
Dear Min,Thank you for the great review of our hotel! We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office Manager - Taskforce
10/10 Excellent
William
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Mikhail Korolko le 21 avr. 2024
Dear William,Thank you for the great review of our hotel! We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office Manager - Taskforce
8/10 Bien
Arthur, Spring Lake
Voyage en famille avec de jeunes enfants
21 févr. 2024
Arthur
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 25 févr. 2024
Dear Arthur,Thank you for taking a moment to leave a review. It was a pleasure having you as our guest recently, and we are delighted our excellent location was a highlight of your visit. However, our goal is to deliver a five-star stay, so we apologize for falling short. Your feedback will be shared with our team to ensure our high standards of hospitality are being met. Additionally, we want you to know that when booking through a third-party site, room assignments and requests are subject to change based on availability. We hope to welcome you back in the future for a seamless visit worthy of a perfect rating. Jimmy SarfrazGeneral Manager
10/10 Excellent
Amna
20 févr. 2024
Amna
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Mikhail Korolko le 21 avr. 2024
Dear Amna,Thank you for the great review of our hotel! We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office Manager - Taskforce
6/10 Satisfaisant
Brandi
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brandi
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
John
Voyage en famille
8 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect Staycation Spot
John
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Christos
5 févr. 2024
Christos
Séjour de 3 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2024
8/10 Bien
catharine
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
catharine
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 6 févr. 2024
Dear Catharine,Thank you for choosing Conrad New York Midtown. We are delighted to hear that you enjoyed the spaciousness of your bathroom. The comments you have shared with us are valued, and we will continue to work towards providing our guests with a five-star experience. It was a pleasure to have you stay with us, and we hope to have the opportunity to serve you even better in the future.Jimmy SarfrazGeneral Manager
10/10 Excellent
Walter
2 févr. 2024
Walter
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Mikhail Korolko le 21 avr. 2024
Dear Walter,Thank you for the great review of our hotel! We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office Manager - Taskforce
10/10 Excellent
Robert
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Timothy John
Voyage en famille
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Timothy John
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de General Manager le 24 janv. 2024
Dear Timothy,It is wonderful to know that our amazing location was perfect for your needs and that you had a five-star experience with us overall. That being said, we are sorry to hear about any billing issues, so please reach out to us offline so we can better assist you. Thank you, and we hope you will join us again soon. Jimmy SarfrazGeneral Manager
10/10 Excellent
Daniel
20 janv. 2024
Daniel
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Christine
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christine
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de General Manager le 22 janv. 2024
Dear Christine,Thank you for reviewing your stay at Conrad New York Midtown. Our team takes pride in delivering exceptional service, so reading your comments was the highlight of our day. We look forward to welcoming you back for another five-star experience. Jimmy SarfrazGeneral Manager
10/10 Excellent
Catherine
Voyage en famille
19 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Catherine
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de General Manager le 22 janv. 2024
Dear Catherine,Thank you for choosing Conrad New York Midtown and for taking the time to share your lovely five-star review. We have the best, hardest-working team in the business, and they will all be honored to know they helped you enjoy such a memorable visit. It would be an honor to welcome you back on future trips to New York City.Jimmy SarfrazGeneral Manager
8/10 Bien
Daniel
19 janv. 2024
Daniel
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
Dawn
16 janv. 2024
Dawn
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
John Michael
Voyage en couple
13 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
John Michael
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de General Manager le 16 janv. 2024
Dear John,Thank you for choosing to stay with us at Conrad New York Midtown. You can always expect a fantastic value, especially when booking our suites. Your five-star rating is greatly appreciated, and we look forward to welcoming you back again soon. Jimmy SarfrazGeneral Manager
8/10 Bien
Robert
10 janv. 2024
Robert
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Imad
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Imad
Séjour de 2 nuits en décembre 2023