Hall

Avis sur Conrad New York Midtown

5 out of 5
Conrad New York Midtown
151 W 54th St, New York, NY

Avis

8,6

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 555 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 267 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 105 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 39 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 34 avis sur 1000." "

9,0/10

Propreté

8,6/10

Personnel et service

8,6/10

Équipements

8,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Francois

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bel hôtel, bien positionné dans midtown pour visiter New York.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 10 avr. 2024
Cher françois,Merci d'avoir évalué votre récente expérience cinq étoiles ! Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour. L'emplacement est l'un des aspects les plus importants d'un voyage, il est donc merveilleux de savoir que le nôtre a été le point culminant de votre visite. Ce fut un plaisir de vous accueillir ici et nous espérons que vous reviendrez bientôt.Jimmy SarfrazDirecteur général

8/10 Bien

Claude

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en septembre 2022

10/10 Excellent

Sarah, Paris

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les chambres rénovées sont idéales et décorées avec goût. Ménage impeccable fait 2 fois par jour.
Séjour de 7 nuits en mars 2020
Réponse de Boris Guerov, General Manager le 18 mars 2020
Dear Sarah, thank you for choosing the Conrad New York Midtown and for your review. We are happy to hear you enjoyed our newly renovated suites and look forward to welcoming you back.

10/10 Excellent

cecile

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel fantastique, tout neuf, très bien placé, malheureusement des problèmes d'ascenseurs rendent les déplacements entre les étages infiniment long.
Séjour de 3 nuits en août 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Séjour de 5 nuits en août 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en juillet 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Emplacement tres bien Surclassement e. Suite proposé apres 1 nuit dans une chambre tres petite Accueill par une hôtesse qui parlait parfaitement français
Séjour de 6 nuits en avril 2019

6/10 Satisfaisant

Michael

Déçu
Notre deuxième expérience dans cet hôtel bien placé mais vieillissant. Pas bien entretenu. Vous nous aviez certifiés être en etage élevé après une confirmation de l’hotel Cela n’a pas été le cas!!!
Séjour de 7 nuits en octobre 2018

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Accueil très décevant
À l’arrivée soit disant plus de chambre. Après négociations finalement ils nous procurent une chambre de la taille d’un placard à la place de la suite réservée Honteux
Séjour de 1 nuit en juillet 2018

8/10 Bien

Stéphanie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en mai 2018

6/10 Satisfaisant

Pascal, France

Bon emplacement mais mobilier à rénover
Cet hôtel bénéficie d'un emplacement intéressant à proximité de Central Park et de Times Square. C'est un hôtel de business, pas vraiment pour les vacances. L'accueil est professionnel mais froid. Le hall est sombre et austère - sans banquette ni fauteuil. Les chambres sont grandes mais le mobilier est usé et la décoration sans charme.
Séjour de 8 nuits en juillet 2017

8/10 Bien

Jasmin77, Vaires sur MArne

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel bien situé et confortable !
Tout le personnel a été très accueillant et au niveau des services, rien à dire. Hôtel propre.

8/10 Bien

mag

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Room not new
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Mikhail Korolko Front Office Manager le 20 mai 2024
Dear Mag,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office Manager - Taskforce

10/10 Excellent

Oscar

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Todo Muy comodo y en excelente condiciones
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Mikhail Korolko Front Office Manager le 19 mai 2024
Dear Oscar,Thank you for the great review of our hotel! We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office Manager - Taskforce

10/10 Excellent

Blake

Voyage en couple
Very nice room, helpful staff, very much enjoyed my stay.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Mikhail Korolko Front Office Manager le 12 mai 2024
Blake,Thank you for the great review of our hotel! We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office Manager - TaskforceConrad New York Midtown

10/10 Excellent

Benjamin

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
great
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Conrad team le 3 mai 2024
Dear Benjamin,Thank you for the great review of our hotel! We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office Manager - TaskforceConrad New York Midtown

10/10 Excellent

Kasey

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Conrad team le 30 avr. 2024
Dear Kasey,Thank you for the great review of our hotel! We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon.Sincerely,Conrad team

6/10 Satisfaisant

yariv

Voyage en couple
The lobby is very small, the condition of the property is poor. We had to move a room because of window not closing- noise. I would expect more from the Conrad brand
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Hilton team le 28 avr. 2024
Dear Yariv,Thank you for telling us about your experience at the Conrad New York Midtown. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At Conrad, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore, your feedback is essential to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrences.We appreciate your sharing your concerns, and we hope you will allow us to serve you in the near future better.Conrad team

10/10 Excellent

Lauren

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great stay, beautiful hotel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 19 avr. 2024
Dear Lauren,Thank you for your compliments on our beautiful property. We are glad you enjoyed your visit, and we look forward to providing you with another five-star stay at Conrad New York Midtown.Jimmy SarfrazGeneral Manager

10/10 Excellent

Amit

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
friendly staff
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 16 avr. 2024
Dear Amit,Thank you for taking the time to leave a review. We will pass your compliments on to the team and hope you will visit us again soon for another five-star experience. Jimmy SarfrazGeneral Manager

6/10 Satisfaisant

Michael

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Mikhail Korolko le 21 avr. 2024
Dear Michael,Thank you for sharing your feedback concerning your stay at the Conrad New York Midtown. Excellent service is what we strive to be known for; therefore, your feedback is essential as it enables us to continually improve our service and provide a memorable experience to our valued guests.I noticed that you rated our “service” experience low. I would greatly appreciate it if you would be willing to provide further information about any problem you may have encountered, as this will help me better understand what happened to anticipate any future occurrence.Our relationship with our guests is of paramount importance. We hope you will allow us to serve you better soon.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office Manager - TaskforceConrad New York Midtown

10/10 Excellent

Brooklynn

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de General Manager le 8 avr. 2024
Dear Brooklynn,Thank you for visiting Conrad New York Midtown and for your five-star review. We are pleased you enjoyed your recent stay with us, and it would be our pleasure to welcome you back anytime.Jimmy SarfrazGeneral Manager

8/10 Bien

YOUJIN

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel is close to Central Park, MoMA, Times square, etc. The hotel room was quiet enough despite its location and the view from my 47th floor was great. My room was not very clean on the first day as the hotel rooms were all sold out but housekeeping service from the second day was impeccable. The shower booth was spacious and the water was soft and warm without any sudden temperature change. The best part of this hotel is the two queen size beds in a bedroom -a rare choice in Manhattan!
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 8 avr. 2024
Dear Youjin,Thank you for choosing to stay with us at Conrad New York Midtown. We are thrilled to read our convenient location, and comfortable accommodations were among the highlights of your trip. However, we offer our sincere apologies if your room was anything short of immaculate upon arrival. Your comments will be relayed to our team to ensure we are meeting our high standards of guest hospitality. Nevertheless, we are glad this was corrected and did not detract too much from your overall experience. The pleasure was all ours, and we hope to welcome you back in the future for another fantastic stay.Jimmy SarfrazGeneral Manager

10/10 Excellent

Orly

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Perfect in every way. Best location, service, and everything in between
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 4 avr. 2024
Thank you for visiting Conrad New York Midtown and for your five-star review. We appreciate your kind words highlighting our impeccable service and ideal location. Having you as a loyal patron is an honor, and we look forward to your next visit.Jimmy SarfrazGeneral Manager

10/10 Excellent

danielle

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Perfect hotel stay for a small family. The living room worked out well with young kids. Great central location where we were able to walk to everything. Also quick valet service where as other hotels we have stayed at can take 45 min to retrieve your vehicle. We never waited more then 10 minutes to get ours. We visit NYC multiple times a year and will stay here again in the future.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 4 avr. 2024
Dear Danielle,From our prime location to our attentive valet service, we are thrilled to know that you enjoyed everything about your time with us! Thank you so much for the five-star rating, and we hope you will join us again at Conrad New York Midtown soon for another unforgettable stay. Jimmy SarfrazGeneral Manager

8/10 Bien

Denise

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Mikhail Korolko le 21 avr. 2024
Dear Denice,Thank you for the great review of our hotel! We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office Manager - Taskforce

10/10 Excellent

Chunsong, Summit

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Location, location, that’s location. Close to everything, shopping, dining, theaters, museums, especially Central Park!
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de General Manager le 4 avr. 2024
Dear Chunsong,Thank you for highlighting our prime location. We are delighted to hear that our proximity to attractions such as theaters, museums, and Central Park contributed to your stay. It is fantastic that you were able to take advantage of all the nearby attractions. We look forward to welcoming you back to Conrad New York Midtown for another five-star visit!Jimmy SarfrazGeneral Manager

10/10 Excellent

Kasey

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Always great service , helpful dedicated employees!
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 29 mars 2024
Dear Kasey,Thank you for taking the time to share your feedback on your recent five-star experience at Conrad New York Midtown. We are delighted to hear of your satisfaction with our high standard of service and will share your kind words with our team. It would be a pleasure to welcome you back in the near future!Jimmy SarfrazGeneral Manager

10/10 Excellent

Diane

Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Mikhail Korolko le 21 avr. 2024
Dear Diane,Thank you for the great review of our hotel! We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office Manager - Taskforce

8/10 Bien

Melissa

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location. Easy subway access. King bed comfortable. Sofa bed not so much and mattress was stained. Staff very helpful
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 13 mars 2024
Dear Melissa,It is always a pleasure to hear from our guests, so thank you for taking the time to leave a review. We are glad that our location served you well and that you appreciated our comfortable accommodations. Our team will be delighted that you highlighted their helpful service. Your feedback is important to us, and we will be sure to address it with our team members. Overall, we trust that you had a great stay, and we look forward to welcoming you back for a stay worthy of a five-star rating. Jimmy SarfrazGeneral Manager

10/10 Excellent

min, brookville

Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Mikhail Korolko le 21 avr. 2024
Dear Min,Thank you for the great review of our hotel! We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office Manager - Taskforce

10/10 Excellent

William

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Mikhail Korolko le 21 avr. 2024
Dear William,Thank you for the great review of our hotel! We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office Manager - Taskforce

8/10 Bien

Arthur, Spring Lake

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Check in was clumsy and they did not have the crib ready for us like I had asked. They also gave us a room with a queen bed when I booked a king. Would stay again as the hotel is nice and location good, but details like this are what differentiate 4 star from 5 star. Service and attention to detail is much better at the St. Regis.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 25 févr. 2024
Dear Arthur,Thank you for taking a moment to leave a review. It was a pleasure having you as our guest recently, and we are delighted our excellent location was a highlight of your visit. However, our goal is to deliver a five-star stay, so we apologize for falling short. Your feedback will be shared with our team to ensure our high standards of hospitality are being met. Additionally, we want you to know that when booking through a third-party site, room assignments and requests are subject to change based on availability. We hope to welcome you back in the future for a seamless visit worthy of a perfect rating. Jimmy SarfrazGeneral Manager

10/10 Excellent

Amna

Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Mikhail Korolko le 21 avr. 2024
Dear Amna,Thank you for the great review of our hotel! We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office Manager - Taskforce

6/10 Satisfaisant

Brandi

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

John

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect Staycation Spot
Séjour de 2 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

Christos

Séjour de 3 nuits en février 2024

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en février 2024

8/10 Bien

catharine

Les points forts : Propreté et personnel et service
Definitely not a 5 Star hotel. Nice big bathroom though.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 6 févr. 2024
Dear Catharine,Thank you for choosing Conrad New York Midtown. We are delighted to hear that you enjoyed the spaciousness of your bathroom. The comments you have shared with us are valued, and we will continue to work towards providing our guests with a five-star experience. It was a pleasure to have you stay with us, and we hope to have the opportunity to serve you even better in the future.Jimmy SarfrazGeneral Manager

10/10 Excellent

Walter

Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Mikhail Korolko le 21 avr. 2024
Dear Walter,Thank you for the great review of our hotel! We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon.Sincerely,Mikhail KorolkoFront Office Manager - Taskforce

10/10 Excellent

Robert

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

Timothy John

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I loved this property and location. Close to subways, shows, central location. We did get a complimentary upgrade to a higher floor. I did ask for a early check in and had to pay $200 for that , I wasn’t told that my Credit Card would be charged 2 times . They said the extra $200 charge would drop off. We. Check in on Thursday and still was on hold on Monday. No big deal, just would have been nice to know in advance. The only downfall for me was the cost of in hotel dining was extremely expensive, which I understand.
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de General Manager le 24 janv. 2024
Dear Timothy,It is wonderful to know that our amazing location was perfect for your needs and that you had a five-star experience with us overall. That being said, we are sorry to hear about any billing issues, so please reach out to us offline so we can better assist you. Thank you, and we hope you will join us again soon. Jimmy SarfrazGeneral Manager

10/10 Excellent

Daniel

Séjour de 2 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

Christine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent service
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de General Manager le 22 janv. 2024
Dear Christine,Thank you for reviewing your stay at Conrad New York Midtown. Our team takes pride in delivering exceptional service, so reading your comments was the highlight of our day. We look forward to welcoming you back for another five-star experience. Jimmy SarfrazGeneral Manager

10/10 Excellent

Catherine

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent staff service!
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de General Manager le 22 janv. 2024
Dear Catherine,Thank you for choosing Conrad New York Midtown and for taking the time to share your lovely five-star review. We have the best, hardest-working team in the business, and they will all be honored to know they helped you enjoy such a memorable visit. It would be an honor to welcome you back on future trips to New York City.Jimmy SarfrazGeneral Manager

8/10 Bien

Daniel

Séjour de 1 nuit en janvier 2024

8/10 Bien

Dawn

Séjour de 2 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

John Michael

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very good value for the price. Reserve a suite if staying a few days.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de General Manager le 16 janv. 2024
Dear John,Thank you for choosing to stay with us at Conrad New York Midtown. You can always expect a fantastic value, especially when booking our suites. Your five-star rating is greatly appreciated, and we look forward to welcoming you back again soon. Jimmy SarfrazGeneral Manager

8/10 Bien

Robert

Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

Imad

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en décembre 2023