Avis
8,4
Très bien
8,8/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Recepcion le 25 avr. 2024
Bonjour Maili, Merci pour cette merveilleuse critique. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau et de vous offrir une autre expérience mémorable à l'avenir.
4/10 Médiocre
Arnaud
Voyage en couple
2 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Arnaud
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Jez le 3 avr. 2024
Hello Arnaud, Thank you for taking the time to complete this survey, we appreciate your valued feedback. Taking a look into this, it appears that we did our best to ensure a great stay by putting you in our highest floor King Sky on the popular side, but we do apologize that it was not to your liking. Regarding the renovations and restaurant closure, we have ensured to place this information on our direct website starting in December and communicated with the third parties to relay to our guests, as well as notifying guests upon arrival. We're in a great food hotspot so our team is always happy to help provide some nearby options! As far as the final cost of your stay, the 100 security deposit will return to your account, I can confirm you were settled for 556.27, please kindly note that valet charge of 75 (added to 481, gives the total). If you have any further questions please do not hesitate to reach out we are more than happy to help! We hope you will give us another chance in the future, our renovations will be complete very soon!
10/10 Excellent
DIAS DA CRUZ
Voyage d’affaires, Voyage en couple
28 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
DIAS DA CRUZ
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Jez le 29 févr. 2024
Thank you so much for being our guest! We hope you will return!
6/10 Satisfaisant
Marion
7 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Marion
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de JS le 9 déc. 2023
Thank you for completing this survey! We understand the sizing of the rooms may be different than the usual however we are a microconcept boutique near all available attractions for the city. We hope to make your future stay most memorable if you decide to stay again with us. Thank you for being our guest!
10/10 Excellent
Hugo
Voyage en couple
25 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Hugo
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Front Desk le 28 nov. 2023
Bonjour Hugo, Nous sommes ravis que vous ayez apprécié tant d'aspects de votre séjour. Ce fut un plaisir de vous accueillir !
10/10 Excellent
Émilie
Voyage en couple
24 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Émilie
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de JS le 25 nov. 2023
d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour et que vous avez apprécié l'emplacement de l'hôtel
8/10 Bien
Danielle
Voyage en couple
17 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Danielle
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Front Desk le 20 oct. 2023
Hi Danielle,We are glad you enjoyed the room and your stay! We are a micro concept hotel so most of our rooms are 150 sq ft. it is designed for people to explore the city and come back to a cozy and intimate room.Thank you for being our guest!
8/10 Bien
Anna
25 août 2023
Anna
Séjour de 9 nuits en août 2023
Réponse de Front Desk le 26 août 2023
Good morning, Anna, thank you for your being our guest, we are glad to hear that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back. Although your stay may have not been a 10/10, we will ensure a most memorable experience if you decide to choose us again. Thank you for being our guests!
8/10 Bien
Anna
Voyage en famille
25 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
L'hotel très bien situé avec la vue sur la ville
Anna
Séjour de 9 nuits en août 2023
Réponse de Front Desk le 25 août 2023
Merci beaucoup pour l’examen, nous sommes ravis de voir que vous avez quitté l’hôtel avec des remarques élevées. Pour les préoccupations suivantes, notre menu de petit-déjeuner est une option de choix, et nous porterons vos préoccupations à notre équipe de restauration pour plus d’options disponibles. En ce qui concerne les environs, nous ne pouvons malheureusement pas contrôler les locaux extérieurs, mais nous faisons de notre mieux pour assurer une expérience plus sûre et mémorable pendant votre séjour à l’hôtel. Merci beaucoup d’être nos invités. Bien que votre séjour n’ait peut-être pas été un 10/10, nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau et d’en faire une expérience des plus mémorables.
8/10 Bien
Sarah
24 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarah
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Front Desk le 25 août 2023
Hello Sarah,Thank you for your kind review. We are very happy to hear you loved the view from your room. We hope to welcome you again in the future.Thank you for being our guest!
10/10 Excellent
DELPHINE
27 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
DELPHINE
Séjour de 8 nuits en juillet 2023
Réponse de Front Desk le 28 juil. 2023
Hello Delphine,Thank you rating us a 5 out of 5!We hope to host you again soon!
10/10 Excellent
Léa
26 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
Léa
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de JS le 26 juin 2023
Bonjour,Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour ici et apprécions votre aimable critique. Nous sommes impatients de vous avoir à nouveau en tant qu'invité !! Veuillez nous contacter directement si vous prévoyez de réserver à nouveau afin que nous puissions rendre votre séjour encore meilleur que la dernière fois.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
24 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en juin 2023
Réponse de JS le 25 juin 2023
thank you for your high score review! we are glad to see that you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back next time.
10/10 Excellent
Ariane
Voyage en groupe
14 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ariane
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Front Desk le 15 juin 2023
Merci beaucoup d'avoir choisi Arlo Nomad pour organiser votre séjour ! Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour avec nos vues spectaculaires. nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau.
4/10 Médiocre
Tardan
2 juin 2023
Tardan
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Front Desk le 4 juin 2023
Hi Tardan, Thank you for completing this survey. Though your stay with us may have not been a 10/10, rest assured that we will do our best to make sure your following stay is as cozy as possible.
10/10 Excellent
karen Brigitte
Voyage en couple
17 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
karen Brigitte
Réponse de Front Desk le 18 mai 2023
Hi Karen, We happy to hear that you enjoyed the view from your room and was able to accommodate any issues that occurred during your stay. The smiling faces of Jamiliah and Jez is what keeps Arlo afloat. Arlo is now your second home so we will be happy to host your stay again in the near future!Thank you for being our guest!
8/10 Bien
Vincent
Voyage en famille
8 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vincent
Séjour de 6 nuits en avril 2023
Réponse de Front Desk le 8 mai 2023
Hello there, thank you for the kind words, I will make sure to share them with the team. We are extremely happy you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back in the future. Thank you for being our guest!
10/10 Excellent
Stephane
Voyage en famille
28 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephane
Réponse de Front Desk le 28 avr. 2023
Hello there, thank you for the kind words, I will make sure to share them with the team. We are extremely happy you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back in the future. Thank you for being our guest!
10/10 Excellent
Sylvie
Voyage en couple
23 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sylvie
Séjour de 4 nuits en avril 2023
Réponse de KH le 24 avr. 2023
Hey there, we appreciate your honest response. We are a microconcept hotel, so our rooms are no more than 150sqft.We strive to meet the standards of every guest that attends our hotel and ensure they leave on a positive note. We are extremely happy you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back in the future.
8/10 Bien
Léa
2 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Léa
Séjour de 6 nuits en décembre 2022
Réponse de Front Desk le 5 janv. 2023
Hello there, thank you for the kind words, I will make sure to share them with the team. We are extremely happy you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back in the future. Thank you for being our guest!
10/10 Excellent
Chloé
Voyage en couple
13 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chloé
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de JS le 14 nov. 2022
Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour ! Nous sommes heureux d'apprendre que l'enregistrement s'est bien passé et qu'il était super pratique. Merci pour vos aimables paroles et votre excellente critique. NOUS sommes impatients de vous accueillir à nouveau en tant qu'invité à l'avenir. N'hésitez pas à nous envoyer un e-mail lors de la création de futures réservations, nous serions ravis de vous aider à rendre votre séjour un peu plus spécial que le précédent.
8/10 Bien
Romain
14 oct. 2022
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Romain
Séjour de 6 nuits en octobre 2022
Réponse de Front Desk le 14 oct. 2022
Hello there, thank you for the kind words, I will make sure to share them with the team. We are extremely happy you enjoyed your stay. Though your stay with us may have not been a 10/10, rest assured that we will do our best to make sure your following stay is as cozy as possible. Thank you for being our guest!
8/10 Bien
Julie
Voyage en couple
3 sept. 2022
Les points forts : Personnel et service
Julie
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Front Desk le 3 sept. 2022
Bonjour, merci d’avoir choisi Arlo NoMad. Nous apprécions les commentaires honnêtes. Bien que votre séjour avec nous n’ait peut-être pas été un 10/10, soyez assuré que nous ferons de notre mieux pour nous assurer que votre séjour suivant est aussi confortable que possible. Merci d’être notre invité!
6/10 Satisfaisant
Frederic
14 août 2022
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Frederic
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Arlo Management le 14 août 2022
Hello there Frederic,
thank you for choosing the Arlo Nomad to host your recent stay!
We appreciate your feedback regarding your stay with us.
Thank you for being our guest!
4/10 Médiocre
Sofiane
2 juin 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Too expensive for that
Sofiane
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Front Desk le 13 juin 2022
Thank you so much for your feedback on your most recent stay with us. We are sorry your stay was not up to your standards. Thank you for being our guest
8/10 Bien
Pierre
29 mai 2022
Pierre
Séjour de 6 nuits en mai 2022
Réponse de Justin le 2 juin 2022
Hello there, thank you for choosing Arlo NoMad. We do appreciate the honest feedback. Though your stay with us may have not been a 10/10, rest assured that we will do our best to make sure your following stay is as cozy as possible. Thank you for being our guest!
10/10 Excellent
christina
16 mai 2022
Les points forts : Personnel et service
christina
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Justin le 18 mai 2022
Hello there, thank you for the kind words, I will make sure to share them with the team. We are extremely happy you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back in the future. Thank you for being our guest!
10/10 Excellent
miguel
Voyage en groupe
25 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
miguel
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Danny, Front Office Manager le 26 avr. 2022
Hi Miguel, Thanks for the 5 stars! We're so glad you enjoyed our rooftop. We look forward to welcoming you back soon.
10/10 Excellent
Jean-François
Voyage en groupe
18 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean-François
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Justin le 19 avr. 2022
Hello there, thank you for the kind words, I will make sure to share them with the team. We are extremely happy you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back in the future. Thank you for being our guest!
4/10 Médiocre
Sofiane
27 déc. 2021
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sofiane
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Arlo team le 28 déc. 2021
Hey there, thank you for this review. We truly appreciate this feedback and strike to do better during your next visit. We hope that you will be willing to give us another chance in the near future.
10/10 Excellent
Régine, Rosemont—La Petite-Patrie
Voyage en groupe
18 déc. 2021
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Régine
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
Réponse de Danny, Front Office Manager le 19 déc. 2021
Hi Régine, Thank you for the kind words, I will make sure to share them with the team. We are extremely happy you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back in the future. Thank you for being our guest!
8/10 Bien
Mélanie
Voyage d’affaires
26 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mélanie
Séjour de 5 nuits en septembre 2021
Réponse de Miguel Aviles - Director Of Operations le 27 sept. 2021
Hey Melanie,
Thank you for the kind words, I will make sure to share them with the team. We are extremely happy you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back in the future. Thank you for being our guest!
10/10 Excellent
Arletis
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Arletis
Séjour de 3 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
bo
25 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
bo
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Front Desk le 25 mai 2024
Hello Bo,Thank you for your review. We are glad you enjoyed the views from our hotel and hope to welcome you back to turn the next review into 5 stars!
10/10 Excellent
Andres
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andres
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Front Desk le 22 mai 2024
Hello Andres,Thank you for your 5-star review! We hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Elaine
Voyage en famille
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elaine
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Front Desk le 21 mai 2024
Thank you so much for your wonderful review! We're thrilled to hear that you and your sister had a great birthday stay with us at Arlo NoMad.It's fantastic to know that our staff, especially the lady at the front desk, could make your stay even more enjoyable by providing a room with a great view. We're also glad you found our location convenient and enjoyed exploring Koreatown and the nearby shops.We look forward to welcoming you back for another memorable stay in the future!
10/10 Excellent
Shayna
Voyage en groupe
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shayna
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de JS le 20 mai 2024
Good Evening Shayna,Thank you for your kind review, We hope to welcome you back as well and want to thank you for being our guest !
10/10 Excellent
Hannah Sunflower
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hannah Sunflower
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Front Desk le 17 mai 2024
Hi Hannah, Thank you for your 5-star rating! We hope to see you again soon!
6/10 Satisfaisant
Diana
Voyage en couple
15 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Diana
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Front Desk le 16 mai 2024
Thank you for sharing your feedback. We apologize for the inconvenience you experienced during your stay, especially regarding the hot water and lack of coffee. We understand how important these amenities are and regret that we fell short of your expectations. Our rooms are designed to maximize comfort and efficiency in a compact space, and we appreciate your suggestion regarding luggage size. We will take your comments into consideration as we strive to improve our offerings and ensure a better experience for our guests.We hope you'll consider giving us another chance in the future.
6/10 Satisfaisant
sumant
Voyage en couple
14 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
sumant
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de JS le 15 mai 2024
Thank you for sharing your feedback. We're pleased to hear that you found our staff helpful and enjoyed our convenient location. We're sorry to learn that your room did not meet your expectations. Your comments about the room condition and view are concerning, and we will address these issues promptly to improve our guests' experience. We appreciate your review and hope to have the chance to welcome you back, providing you with a stay that better reflects the Arlo standard.- JS
10/10 Excellent
Tawana
Voyage en famille
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tawana
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Front Desk le 24 mai 2024
Hi Tawana,Thank you for allowing us the privilege of hosting you. Your feedback has been noted, and we promise to do better the next time around.
10/10 Excellent
Elizabeth
Voyage en groupe
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elizabeth
Séjour de 8 nuits en mai 2024
Réponse de Front Desk le 12 mai 2024
Hi Elizabeth!Thank you for your kind words! We strive to meet each of our guest standards and ensure they leave Arlo Nomad with positive remarks. Arlo is now your second home so we will be happy to host your stay again in the near future!
10/10 Excellent
David
Voyage d’affaires
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Front Desk le 12 mai 2024
Hi David,Thank you for your feedback. The restaurant is fairly new so we do apologize if th meal us not up to your standards. I will pass on this information to our chefs and makes sure they are aware. Thank you for your feedback.
10/10 Excellent
ricky
Voyage en couple
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
ricky
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Jez le 9 mai 2024
Hi Ricky, thank you so much for leaving us these kind words, we're delighted you enjoyed your stay and hope to host you again in the future!
10/10 Excellent
Kathryn
Voyage en couple
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathryn
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Front Desk le 6 mai 2024
Hi Kathryn,Thank you for your lovely review. Good things really do come in small packages, don't they? You know we sell our scent in candle, spray, and diffuser form - just letting you know in case you want to take a little bit of Arlo home with you next time!
8/10 Bien
Jessica
Voyage en couple
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Jez le 6 mai 2024
Hi Jessica, thank you so much for taking the time to complete our survey! We're delighted to know that you enjoyed your stay and the hotel's prime location! We hope to host you again in the future.
10/10 Excellent
Purity Kaveso
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Purity Kaveso
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de JS le 6 mai 2024
We are glad to hear that you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back
10/10 Excellent
Eric
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Eric
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Front Desk le 6 mai 2024
Hi Eric,Thanks for the 5 stars!Come again soon!
10/10 Excellent
STEPHANIE
4 mai 2024
STEPHANIE
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Front Desk le 25 mai 2024
Thank you, Stephanie! Come again soon!
10/10 Excellent
C
4 mai 2024
C
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Desk le 4 mai 2024
Hi C,Thank you for your 5-star rating. Hope to see you again soon!