Avis sur Wyndham New Orleans - French Quarter
Wyndham New Orleans - French Quarter
124 Royal St, New Orleans, LA
Avis
8,6
Excellent
8,6/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 25 mars 2024
Heidi, it's delightful to hear that you found the service at Wyndham New Orleans - French Quarter to be very good. Your positive feedback is truly appreciated and we hope to host you again in the future.
6/10 Satisfaisant
Romeo Monkouop
Voyage en famille
27 déc. 2023
Les points faibles : Personnel et service
Romeo Monkouop
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Customer Service le 28 déc. 2023
Romeo, appreciation pour laisser un commentaire. Nous sommes ravis de savoir que vous avez eu une expérience acceptable au sein de notre hôtel. Nous espérons vous accueillir à nouveau pour une expérience encore meilleure.
8/10 Bien
Pierre
8 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pierre
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Réponse de Customer Service le 9 nov. 2023
Pierre, vos aimables paroles pour le Wyndham New Orleans - French Quarter font vraiment de notre journée ! Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié le service fourni. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau dans le futur.
8/10 Bien
Frédéric
Voyage en famille
23 août 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Frédéric
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Customer Service le 24 août 2023
Frédéric, merci d'avoir choisi le Wyndham New Orleans - French Quarter et de partager votre retour. Nous sommes heureux que vous ayez trouvé M. TY serviable et gentil. Cependant, il est décevant d'entendre parler de votre expérience concernant la disposition des pièces et le bruit de la climatisation. Notre équipe s'engage à assurer le plus grand confort de nos clients et gardera vos observations à l'esprit à l'avenir. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau pour un séjour plus agréable à l'avenir.
10/10 Excellent
Rene, Marseille
23 août 2023
Rene
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Customer Service le 12 sept. 2023
Rene, thank you for your positive rating of Wyndham New Orleans - French Quarter. Our team is thrilled to see these five stars, they represent the level of care we strive to deliver to each guest. We'd be delighted to welcome you back again for another memorable experience.
6/10 Satisfaisant
Sachelle
Voyage en couple
6 août 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Sachelle
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de Customer Service le 7 août 2023
We appreciate the feedback, Sachelle.While it's great you enjoyed your time with us, we're disappointed your stay was anything less than perfect. We look forward to sharing a more positive experience with you soon.
8/10 Bien
François
Voyage en couple
23 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
François
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Customer Service le 24 juil. 2023
Merci pour la revue, François!Nous sommes heureux que vous ayez passé une excellente expérience avec nous! Nous sommes déçus de voir certaines de vos préoccupations et nous en ferons part à notre équipe. Nous travaillons toujours très dur pour nous assurer que tous nos clients passent un séjour agréable. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau pour une expérience encore meilleure.
10/10 Excellent
Hélène
21 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
Hélène
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Customer Service le 22 juil. 2023
Merci pour cette excellente critique, Hélène !Nous sommes ravis que votre séjour au Wyndham New Orleans - French Quarter ait été si exceptionnel, car offrir à nos clients une excellente expérience est très important pour nous. C'est fantastique que vous ayez apprécié notre personnel amical et serviable ainsi que notre emplacement privilégié. C'est ce qu'on aime voir ! Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau bientôt pour une autre expérience fantastique.
10/10 Excellent
Dominique
Voyage d’affaires
28 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dominique
Séjour de 7 nuits en mai 2023
Réponse de Customer Service le 28 mai 2023
Thanks for the outstanding rating, Dominique!We're delighted your time at Wyndham New Orleans - French Quarter was so amazing! We strive for excellence. We look forward to hosting you again soon so we can share another fantastic experience with you.
8/10 Bien
Patrick
Voyage en famille
11 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patrick
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Craig le 13 mars 2023
Dear Patrick,Thank you for the review of my hotel. We are very happy you enjoyed your stay with us and look forward to having you back the next time you visit New Orleans.
10/10 Excellent
claude
Voyage en famille
8 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
claude
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Craig le 8 mars 2023
Dear Claude,Thank you for the nice review of my hotel. We are very happy you enjoyed your stay with us and look forward to having you back the next time you visit New Orleans.
8/10 Bien
jean
Voyage en famille
11 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
jean
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Réponse de Craig le 15 déc. 2022
Dear Jean,Thank you for the review of my hotel. We are very happy you enjoyed your stay with us and look forward to having you back the next time you visit New Orleans.
6/10 Satisfaisant
Louise
Voyage en groupe
30 août 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
sejour de 4 nuits
Louise
Séjour de 4 nuits en août 2022
Réponse de Craig le 6 sept. 2022
Dear Louise,Thank you for the review of my hotel. We are very sorry you did not enjoy your stay with us. This is certainly not indicative of our normal level of service. Thank you for the feedback as it allows us to improve our guest experience.
8/10 Bien
ISSIAKA
30 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sejour fantastique bien que très bref.
ISSIAKA
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Craig le 2 mai 2022
Dear ISSIAKA,
Thank you for the review of my hotel. We are very happy you enjoyed your stay with us and look forward to having you back the next time you visit New Orleans.
8/10 Bien
Josee
22 avr. 2022
Josee
Séjour de 2 nuits en avril 2022
Réponse de Craig le 6 mai 2022
Dear Josee,
Thank you for the GREAT review of my hotel. We are very happy you enjoyed your stay with us and look forward to having you back the next time you visit New Orleans.
8/10 Bien
Anisa, south setauket
Voyage en couple
28 mai 2024
Anisa
Séjour de 4 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
robert
Voyage en couple
27 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
robert
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 27 mai 2024
Robert, the team at Wyndham New Orleans - French Quarter is delighted to hear that you enjoyed the location and found it convenient for exploring the area. We hope to host you again soon!
10/10 Excellent
Scott, Burbank
Voyage en famille
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Scott
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 27 mai 2024
Scott, thank you for your feedback. The team at Wyndham New Orleans - French Quarter appreciates your positive remarks about our clean rooms and supportive colleagues. We understand that external noise can sometimes be bothersome, and we value your insights on the surrounding area. We're looking forward to welcoming you back.
8/10 Bien
Jennie
Voyage en famille
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennie
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 27 mai 2024
Jennie, thank you for acknowledging the prime location of Wyndham New Orleans - French Quarter. We are delighted you enjoyed your stay and hope to welcome you back soon.
8/10 Bien
Carla
Voyage en couple
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carla
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 27 mai 2024
Carla, thank you for your feedback. We are delighted you enjoyed the convenient location of Wyndham New Orleans - French Quarter and found the valet parking to be reasonably priced. We look forward to welcoming you back on your next visit!
8/10 Bien
Lenore
25 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lenore
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 27 mai 2024
Thank you for sharing your thoughts with us, Lenore!It's great to see we provided you with such great hospitality. We're hoping we'll be seeing you again during your next visit to Wyndham New Orleans - French Quarter. Thank you and have a lovely day!
8/10 Bien
RAVI
24 mai 2024
Les points forts : Propreté
RAVI
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 26 mai 2024
RAVI, thank you for your positive rating! The team at Wyndham New Orleans - French Quarter is delighted you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back soon!
8/10 Bien
Gloria
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gloria
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 26 mai 2024
Thank you for the 4-star rating, Gloria!It's pleasing to know we've left you with a great impression. We can't wait to see you again soon so we can share an even better experience with you at Wyndham New Orleans - French Quarter. Thank you again for sharing!
6/10 Satisfaisant
Sheenah
Voyage d’affaires
23 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Sheenah
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 24 mai 2024
Sheenah, thank you for sharing your thoughts. We appreciate you bringing these matters to our attention. Your feedback provides valuable insights, and we will address the bathroom and upkeep issues you mentioned. We hope to have another opportunity to improve your experience in the future.
8/10 Bien
William
Voyage en famille
23 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
William
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 23 mai 2024
William, thank you for sharing your experience. The feedback regarding the traffic organization and signage during unloading has been passed along for consideration. Our team aims to create a welcoming atmosphere, and we appreciate your input. We hope to serve you again in the future at Wyndham New Orleans - French Quarter.
6/10 Satisfaisant
Edmond
Voyage en famille
23 mai 2024
Les points faibles : Équipements
Edmond
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 23 mai 2024
Edmond, the safety and comfort of guests are top priorities, and any concerns raised about the surrounding area are taken seriously. The area around the hotel is lively, yet we recognize that different guests can have varying experiences. Your feedback about the nearby market and street cleanliness has been noted. We hope for an opportunity to provide a more enjoyable visit in the future.
10/10 Excellent
Yesika
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yesika
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 24 mai 2024
Thank you for your fantastic rating! The team at Wyndham New Orleans - French Quarter is thrilled to see you had a wonderful stay. We hope to welcome you back for another exceptional experience soon!
10/10 Excellent
Beverly
Voyage en groupe
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beverly
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 23 mai 2024
Beverly, thank you for sharing your positive experience at the Wyndham New Orleans - French Quarter. The team is delighted to hear that you found the room comfortable and quiet, especially after a challenging trip. We appreciate your kind words about our team members. We look forward to welcoming you back soon!
10/10 Excellent
Rickey
22 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rickey
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 24 mai 2024
Rickey, thank you for your positive rating! The team at Wyndham New Orleans - French Quarter is thrilled you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back!
10/10 Excellent
Annie
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Annie
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 23 mai 2024
Annie, thank you for your wonderful feedback about your stay at Wyndham New Orleans - French Quarter. It is delightful to hear our team members made your experience enjoyable. We look forward to welcoming you back soon!
10/10 Excellent
Edith
Voyage en famille
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Edith
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 21 mai 2024
Edith, thank you for your kind words about Wyndham New Orleans - French Quarter. The team members are delighted to hear you had an excellent stay and felt well taken care of. We're looking forward to welcoming you back for another wonderful visit.
10/10 Excellent
Wendy
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Wendy
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 22 mai 2024
Wendy, gracias por tus maravillosos comentarios sobre tu estadía en Wyndham New Orleans - French Quarter. Los miembros de nuestro equipo están encantados de que haya encontrado la ubicación perfecta y el servicio excepcional. ¡Esperamos darle la bienvenida nuevamente en su próxima visita!
4/10 Médiocre
Andrew
Voyage en famille
20 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 21 mai 2024
Andrew,Thank you for your feedback. It is great to hear that you appreciated our convenient location. Your comments regarding the room ambiance, bed comfort, and lobby environment will be taken into consideration as we continuously work to improve our services. Should your travels bring you back, we would love the opportunity to provide a more enjoyable experience.
10/10 Excellent
Dante Omar
Voyage en famille avec de jeunes enfants
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dante Omar
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 20 mai 2024
Dante Omar, thank you for sharing your positive experience at Wyndham New Orleans - French Quarter. We're delighted that you found your room clean and appreciated the convenient location. We hope to welcome you back soon!
10/10 Excellent
Tammy
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tammy
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 20 mai 2024
Tammy, thank you for your kind words and for choosing Wyndham New Orleans - French Quarter. The team is thrilled to hear you had a great experience. We're looking forward to welcoming you back!
8/10 Bien
Carol
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carol
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 20 mai 2024
Carol, thank you for choosing Wyndham New Orleans - French Quarter! We're delighted you had a positive experience with us. We hope to welcome you back soon!
10/10 Excellent
SANDI
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
SANDI
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 20 mai 2024
Hello Sandi,Thank you for the fantastic review! The team at Wyndham New Orleans - French Quarter is thrilled to hear that you enjoyed our central location and found our boutique hotel to your liking. We're especially glad Mr. Makolm could provide the assistance you needed during your family's medical emergency. We hope to welcome you back soon.
10/10 Excellent
Saray
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Saray
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 18 mai 2024
Saray, thank you for your rating! The team at Wyndham New Orleans - French Quarter is delighted you had a wonderful experience. We're looking forward to welcoming you back soon!
10/10 Excellent
Alyssa
Voyage en groupe
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alyssa
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 16 mai 2024
Alyssa, the team at Wyndham New Orleans - French Quarter is thrilled to hear about your fantastic stay. It’s great that you found the experience easy and convenient. We look forward to your next visit!
8/10 Bien
Patrick
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Patrick
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 15 mai 2024
Patrick, thank you for your positive feedback. We're thrilled to know that the convenient location and friendly team members at Wyndham New Orleans - French Quarter added to the enjoyment of your stay. We're looking forward to welcoming you back in the future.
6/10 Satisfaisant
Zayir
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Zayir
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 15 mai 2024
Zayir, it's good to know that you enjoyed your stay with us. Thanks for taking the time to share your review. The team hopes to have another opportunity to serve you in the future.
10/10 Excellent
Rayshell
Voyage en groupe
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rayshell
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 15 mai 2024
Rayshell, it's delightful to hear about your positive experience at Wyndham New Orleans - French Quarter. We're thrilled that you found our location to be advantageous for your visit to Bourbon street and appreciated the kindness and attentiveness of our team members. We look forward to welcoming you back in the future.
6/10 Satisfaisant
Mike
Voyage en couple
10 mai 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Mike
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 11 mai 2024
Mike, thank you for sharing your experience. We're glad you appreciated the cleanliness of the interior. As for your concerns about the outer areas, rest assured that guest safety is our top priority. Our team continually works to ensure all areas meet the high standards. Your feedback is crucial in helping us improve. We hope to have another chance to provide you with an enhanced stay.
8/10 Bien
RUBEN
Voyage en famille
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
RUBEN
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 10 mai 2024
Ruben, it's heartening to know that you found your visit to Wyndham New Orleans - French Quarter enjoyable. We've noted your feedback regarding the room size and bed specifications. We strive to provide a fantastic experience and appreciate your suggestion regarding additional amenities such as a mini bar and complimentary water. These are certainly aspects we can consider to enhance our guest experience. Thank you for sharing, and we hope to host you again soon.
10/10 Excellent
LaShonda
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
LaShonda
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 11 mai 2024
LaShonda, it's wonderful to hear that you enjoyed your time at the Wyndham New Orleans - French Quarter. We're thrilled to have provided you a five-star experience and hope to welcome you back in the future. Thank you for choosing our hotel for your stay.
8/10 Bien
Clarence
Voyage en couple
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clarence
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 9 mai 2024
Clarence, it's good to hear you generally enjoyed your stay at Wyndham New Orleans - French Quarter. Your comment regarding the intermittent water temperature has been noted and will be passed along to our maintenance team for review. We value your feedback and look forward to welcoming you back next time.
10/10 Excellent
Carlos
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carlos
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 10 mai 2024
Carlos, thank you for choosing Wyndham New Orleans - French Quarter. We're thrilled to know that your stay was enjoyable. Your support means a lot to us and we'd be glad to welcome you back anytime. Safe travels!
8/10 Bien
Juan
Voyage en famille
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Juan
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 9 mai 2024
Juan, thank you for your enlightening feedback. It's fantastic to read that you found our proximity to key attractions enjoyable and our team members were responsive and efficient. However, it's regrettable that you encountered issues with the room's climate control. Be assured that such incidents are not typical of the experience we aim to provide. The points raised have been noted and will aid in our ongoing efforts to fine-tune our amenities. We truly appreciate your patience and kindly await the opportunity to offer you a seamless stay next time.
10/10 Excellent
James Thomas
Voyage en couple
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
James Thomas
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 9 mai 2024
James Thomas, we're delighted that the Wyndham New Orleans - French Quarter's prime location served you well during your visit, allowing you to easily explore the area. We hope to see you again in the future for another convenient stay in the heart of the city.
10/10 Excellent
Carmena
Voyage en famille
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carmena
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 9 mai 2024
Carmena, it's splendid to hear that Wyndham New Orleans - French Quarter's ideal location made your stay more convenient. We hope to serve you again on your next visit to the city.