Avis
9,6
Exceptionnel
9,8/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
9,2/10
Équipements
9,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,4/10
Écoresponsabilité
Avis
18 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
6/10 Satisfaisant
peruzzi
10 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
peruzzi
Séjour de 2 nuits en mai 2024
8/10 Bien
peruzzi
Voyage en famille
10 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
peruzzi
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Chris le 21 mai 2024
Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at The Blake Hotel. We're glad to hear that you found our property to be nice and clean.Regarding breakfast and the absence of a coffee machine in the rooms, we understand the importance of these amenities in enhancing our guests' experience. While we currently do not offer breakfast, we are constantly evaluating ways to improve our services and amenities based on guest feedback.In the meantime, we do offer a variety of dining options in the surrounding area, and our front desk staff is always available to provide recommendations and assistance in finding the perfect spot to start your day.As for the coffee machine in the rooms, we apologize for any inconvenience this may have caused. We do have coffee machines upon request and complimentary coffee in our lobby. Thank you again for your valuable feedback. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide an even better experience.Warm regards
10/10 Excellent
Yi, San Francisco
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yi
Séjour de 3 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Victoria
Voyage en couple
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Victoria
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Thamara
Voyage en famille
26 avr. 2024
Thamara
Séjour de 1 nuit en février 2024
2/10 Horrible
Paul
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Paul
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
michelle
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
michelle
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Laura, Lincoln City
Voyage en groupe
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Laura
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Chris le 15 avr. 2024
Thank you for staying with The Blake. We hope you enjoyed your stay and would love to have you again.
10/10 Excellent
Eric
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eric
Séjour de 4 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Erica
10 avr. 2024
Erica
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Dahlia
31 mars 2024
Dahlia
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Vasiliky
31 mars 2024
Vasiliky
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
joanne
31 mars 2024
joanne
Séjour de 1 nuit en mars 2024
8/10 Bien
Sandra
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandra
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Kathleen
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathleen
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Maxim
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Maxim
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Douglas
Voyage en famille
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Douglas
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
Patti
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en couple
23 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patti
Séjour de 1 nuit en mars 2024
10/10 Excellent
William
Voyage en couple
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de The Blake Hotel le 21 mars 2024
Dear William,Thank you so much for your kind words and for choosing to stay with us! We are thrilled to hear that you had such a wonderful experience during your time here. Thank you for your feedback on our location and ambience. Our team takes great pride in providing exceptional service, and it's truly heartening to know that their efforts made your stay memorable.We do apologize for the inconvenience in coffee and breakfast options, that you experienced during your stay. Your feedback is valuable to us, and we take your concerns seriously. We will address the issues you've raised to improve our services. Thank you for bringing this to our attention. We hope that you will consider giving us another opportunity to serve you in the future. It would be our pleasure to welcome you back and provide you with an improved experience that exceeds your expectations. If you have any further feedback, please feel free to reach out to us directly.
8/10 Bien
Coleen
Voyage en couple
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Coleen
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de The Blake Hotel le 21 mars 2024
Dear Coleen, Thank you so much for your kind words and for choosing to stay with us! We are thrilled to hear that you had such a wonderful experience during your time here. Thank you for your feedback on our rooms, ambience and staff. Our team takes great pride in providing exceptional service, and it's truly heartening to know that their efforts made your stay memorable.We do apologize for the inconvenience in coffee options during your stay. Your feedback is valuable to us, and we take your concerns seriously. We will address the issues you've raised to improve our services. Thank you for bringing this to our attention. Again, thank you for your feedback and we look forward to welcoming you back and provide you with an improved experience that exceeds your expectations. If you have any further feedback, please feel free to reach out to us directly.
10/10 Excellent
Debbie
Voyage en couple
17 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Debbie
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de The Blake Hotel le 21 mars 2024
Dear Debbie,Thank you so much for taking the time to leave us such a wonderful review! We are thrilled to hear that you had a fantastic experience during your stay with us. It's always our aim to provide our guests with exceptional service and a memorable stay, and we're delighted that we could meet your expectations. We look forward to welcoming you back soon for another wonderful stay! Wishing you all the best in your future travels and endeavors!
10/10 Excellent
Trevor
Voyage en couple
9 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Trevor
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de The Blake Hotel le 21 mars 2024
Thank you so much for taking the time to leave us a great review! We are thrilled to hear you enjoyed the hotel. It's always our aim to provide our guests with exceptional service and a memorable stay, and we're delighted that we could meet your expectations. We look forward to welcoming you back soon for another wonderful stay! Wishing you all the best in your future travels and endeavors!
10/10 Excellent
Dennis
8 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dennis
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de The Blake Hotel le 21 mars 2024
Dear Dennis, Thank you so much for the exceptional review. We are happy to hear you enjoyed your stay. We welcome you back with open arms any time.
10/10 Excellent
Dana
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dana
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Marissa le 29 févr. 2024
Dana,Thank you for your kind words and we hope to see you back soon.
10/10 Excellent
Peng
Voyage en famille
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Peng
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de The Blake Hotel le 21 mars 2024
Thank you so much for taking the time to leave us such a wonderful review! We are thrilled to hear that you had a fantastic experience and loved our rooms, ambience, location and staff. It's always our aim to provide our guests with exceptional service and a memorable stay, and we're delighted that we could meet your expectations. We look forward to welcoming you back soon for another wonderful stay! Wishing you all the best in your future travels and endeavors!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Great Room and Location. No amenities.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de The Blake Hotel le 21 mars 2024
Thank you for your constructive review. We do apologize for the inconvenience in restaurant, coffee and breakfast options that you experienced during your stay. We currently are transitioning with coffee options and are working on a system that is in the best interest of all our guests. If you do decide to give us another chance, our front desk can have a Nespresso machine in your room upon your arrival. Although the restaurant is a separate business apart from the hotel, your feedback for them is valuable to us, and we take your concerns seriously. We will address the issues you've raised to improve our services. Thank you for bringing this to our attention. We hope that you will consider giving us another opportunity to serve you in the future. It would be our pleasure to welcome you back and provide you with an improved experience that exceeds your expectations. If you have any further feedback, please feel free to reach out to us directly.
10/10 Excellent
Scott
18 févr. 2024
Scott
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Ivana
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ivana
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de The Blake Hotel le 21 mars 2024
Dear Ivana,Thank you kindly for taking the time to post this top ranked feedback regarding your recent stay with us! We look forward to welcoming you back anytime you are visiting the area!
10/10 Excellent
Seema
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Seema
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 Bien
Rachel
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rachel
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de The Blake Hotel le 21 mars 2024
Dear Rachel,Thank you so much for your kind words and for choosing to stay with us! We are thrilled to hear that you had such a wonderful experience during your time here. Thank you for your feedback on our staff and ambience. Our team takes great pride in providing exceptional service, and it's truly heartening to know that their efforts made your stay memorable.We do apologize for the inconvenience in restaurant, coffee options that you experienced during your stay. We currently are transitioning with coffee options and are working on a system that is in the best interest of all our guests. For your next stay with us, our front desk can have a Nespresso machine in your room upon your arrival. Your feedback is valuable to us, and we take your concerns seriously. We will address the issues you've raised to improve our services. Thank you for bringing this to our attention. We hope that you will consider giving us another opportunity to serve you in the future. It would be our pleasure to welcome you back and provide you with an improved experience that exceeds your expectations. If you have any further feedback, please feel free to reach out to us directly.
10/10 Excellent
Moishy
31 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Moishy
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
YOU
Voyage en famille
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
YOU
Séjour de 6 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Stephen
Voyage en couple
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephen
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Laurie
Voyage en famille
27 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Laurie
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
2/10 Horrible
Barry
Voyage en famille, Voyage en couple
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Barry
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
2/10 Horrible
Dylan
Voyage d’affaires
12 janv. 2024
Dylan
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
athena
7 janv. 2024
athena
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Patricia
Voyage en famille
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patricia
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de The Blake Hotel le 10 janv. 2024
Dear PatriciaThank you for your glowing review and for taking the time to share your feedback. It was our pleasure to have you as our guest, and we look forward to welcoming you back for another outstanding experience in the future.
10/10 Excellent
Marina
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marina
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Marianne
Voyage en famille
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marianne
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de The Blake Hotel le 10 janv. 2024
Dear MarianneThank you for your glowing review and for taking the time to share your feedback. It was our pleasure to have you as our guest, and we look forward to welcoming you back for another outstanding experience in the future.
10/10 Excellent
Jospeh
2 janv. 2024
Jospeh
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Alex
Voyage en couple
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alex
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Miriam
Voyage en famille
29 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Miriam
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Anne
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Anne
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Russell
26 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very good
Russell
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Katherine
26 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect.
Katherine
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de The Blake Hotel le 10 janv. 2024
Dear KatherineThank you for your glowing review and for taking the time to share your feedback. It was our pleasure to have you as our guest, and we look forward to welcoming you back for another outstanding experience in the future.
10/10 Excellent
Amin
Voyage en famille
22 déc. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Amin
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Gregory
12 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gregory
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Gustavo
Voyage en famille
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel
Gustavo
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de The Blake Hotel le 10 janv. 2024
Dear Gustavo, Thank you for taking a moment to share your comments about your recent stay at The Blake Hotel. Your feedback is important to us as it motivates us to continue to improve. We look forward to welcoming you back for another outstanding experience in the future!