Avis
7,6
Bien
7,8/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
7,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,0/10
Écoresponsabilité
Avis
14 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Amagi Aria le 16 févr. 2020
Cher invité,
Salutations du secret caché d'Amagi Aria- Negombo!.
Nous vous remercions pour votre récent séjour à Amagi Aria et pour avoir félicité l'hôtel dans tous ses aspects.
Nous sommes heureux de noter que vous avez passé un séjour mémorable avec nous.
Nous partagerons certainement vos sentiments avec notre équipe et ils seront sans aucun doute ravis d'entendre des commentaires positifs sur leur engagement au service.
Encore une fois, nous vous remercions pour votre avis encourageant sur Amagi Aria et nous nous réjouissons de vous voir bientôt.
Je vous remercie
Sincères salutations
Directeur commercial
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Établissement agréable
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Sales Manager le 14 nov. 2019
Dear Guest,
Thank you for your valuable feedback
Kind Regards
Amagi Aria
8/10 Bien
Voyageur vérifié
3 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Sales Manager le 5 août 2019
Dear Guest,
#WoW #Thankyou for being so #Awesome and for selecting #MandarinaColombo Hotel and to top it off, for sharing your valuable feedback.
We are delighted that you enjoyed your stay with us and that the property location, setting, ambiance, and the services rendered by our colleagues have exceeded your expectations.
This is totally inspiring and certainly is a motivational factor to the entire team, as we strive to meet and exceed our guests expectations.
Thanking you once again for choosing our property for your recent stay, we look forward to your continued patronage and sincerely look forward to welcoming you back at Mandarina Colombo.
Best Regards,
Sales Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
17 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Renuka Coswatte - General Manager le 19 févr. 2019
Greetings from Amagi Aria- Negombo's hidden secret! We thank for the feedback for your recent stay at Amagi Aria and for commending the hotel in every possible aspect. Please kindly specify which we could improve in terms of your feedback. We are trying to anticipate our guest every possible aspect. Once again, thank you for choosing Amari Aria as your holiday destination.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de Renuka Coswatta - General Manager le 13 févr. 2019
Greetings from Amagi Aria- Negombo's hidden secret! We thank for the feedback for your recent stay at Amagi Aria and for commending the hotel in every possible aspect. Please kindly specify which we could improve in terms of your feedback. We are trying to anticipate our guest every possible aspect. Once again, thank you for choosing Amari Aria as your holiday destination.
10/10 Excellent
frederic
14 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Si calme et relaxant
frederic
Réponse de Renuke Coswatte le 14 mai 2018
Greetings from Amagi Aria- Negombo's hidden secret!.
We thank the reviewer for their recent stay at Amagi Aria and for commending the hotel in every possible aspect and very specially about our staff.
We are pleased to note from the review that the reviewer has had a memorable stay at Amagi Aria and in Sri Lanka.
Once again we thank the reviewer for their encouraging review on Amagi Aria and look forward to seeing them soon.
Thank you
Sincere regards
Renuke Coswatte
General Manager
6/10 Satisfaisant
francois
26 janv. 2015
francois
10/10 Excellent
Laure, Lyon
5 janv. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très satisfaisant
Laure
8/10 Bien
Florence, Montpellier
19 mars 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Hôtel très agréable
Florence
10/10 Excellent
Elea, Lyon
19 févr. 2014
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Très bien
Elea
8/10 Bien
blandine, lille
13 janv. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hôtel très agréable face à la lagune.
blandine
6/10 Satisfaisant
NISHAA
19 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
NISHAA
Séjour de 1 nuit en mars 2024
8/10 Bien
James Matthew
14 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
James Matthew
Séjour de 4 nuits en mars 2024
8/10 Bien
Ian
Voyage en groupe
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ian
Séjour de 1 nuit en février 2024
4/10 Médiocre
Zadie
28 févr. 2024
Les points faibles : Propreté
Zadie
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Gail
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gail
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Tetsuo
Voyage en famille avec de jeunes enfants
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tetsuo
Séjour de 1 nuit en février 2024
4/10 Médiocre
Abraham
Voyage en famille
13 févr. 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Abraham
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Sampath le 14 févr. 2024
Dear Abraham,Greetings from Amagi Aria,Thank you very much for your feedback, your comments are really important for us to improve our standard's we always want to give the best service for the guest.Thank you again and hope to have you back for a better experience.
8/10 Bien
Tracey
19 janv. 2024
Tracey
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Sampath le 14 févr. 2024
Dear Tracey,Greetings from Amagi Aria,Thank you for giving us a rating of 8 out of 10 Hope to see you again at Amagi aria for a better experienceThank you,
10/10 Excellent
Jörgen
17 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jörgen
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Sampath le 14 févr. 2024
Dear Jorgen,Greetings from Amagi Aria,Thank you very much for giving us a rating of 10 out of 10 this a great up lift for my team. we are always trying to improve our standard to give a great service to our valued guest.Thank you and hope to see you soon,Thank you,
6/10 Satisfaisant
Joanne
7 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joanne
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Sam le 9 janv. 2024
Dear Joanne,Greetings from Amagi Aria,Hope you enjoyed your stay with us and hope to see you soon at Amagi Aria,Yours Sincerely,Sampath Perera,Hotel Manager,
8/10 Bien
Stella Maria
7 janv. 2024
Stella Maria
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Sam le 9 janv. 2024
Dear Stella Maria,Greetings from Amagi Aria,Hope you have enjoyed your stay with us and hope to see you again at Amagi Aria,Yours Sincerely,Sampath Perera,Hotel Manager
4/10 Médiocre
??
5 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
??
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Sam le 9 janv. 2024
Dear Sir,Greetings from Amagi Aria,Thank you for your feedback, and sorry for the inconvenience caused I will looking to this matter very seriously! and hope to see you soonYours sincerely,Sampath Perera,Hotel Manager
8/10 Bien
hanne
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté
Perfekt for kort opphold
hanne
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Sam le 9 janv. 2024
Dear Hanne,Greetings from Amagi Aria,Thank you for your kind feedback, its nice to hear that you have enjoyed your stay with us. As you said we have started on different kind of Training programs to improve there knowledge of our Team Members to provide a good service to the customer.Once again thank you and hope to see you soon.Yours Sincerely,Sampath Perera,Hotel Manager
10/10 Excellent
Prabin
Voyage en famille
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Prabin
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Sam le 9 janv. 2024
Dear Prabin,Thank you very much for your kind feedback, its nice to see that you have enjoyed your stay with us. Amagi Aria Hotel is a place where guest can relax by the deck in the evenings' where you can see the sunset go down.Once again thank you and hope to see you soon at Amagi Aria.Yours Sincerely,Sampath Perera,Hotel Manager,
8/10 Bien
Vidhyasagar
7 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Vidhyasagar
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Sam le 7 janv. 2024
Dear Vidhyasagar,Greetings from Amagi Aria Kurana Negombo,Thank you for your kind feedback on Amagi Aria, your feedback is very important for us to improve our services.Once again thank you and hope to see you soon,Yours Sincerely,Sampath Perera,Hotel Manager,
8/10 Bien
Richard
19 oct. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
6/10 Satisfaisant
Susan
5 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Very average
Susan
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de IT Manager le 5 juil. 2023
Dear Madam & Dear Sir,Thank you for your rankings on our fan page and for contributing. We hope to see you again soon with our warm welcome and outstanding hospitality. Thank you.Manager– Amagi Hotels
10/10 Excellent
Gopala
16 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gopala
Séjour de 1 nuit en juin 2022
10/10 Excellent
Cilla
28 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Clean, friendly and great location
Cilla
Séjour de 1 nuit en avril 2022
8/10 Bien
Nick
18 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good hotel for Colombo airport
Nick
Séjour de 1 nuit en avril 2022
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
9 mars 2022
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2022
2/10 Horrible
Samuel
10 janv. 2022
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Samuel
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
2/10 Horrible
Natalie
Voyage en famille
8 janv. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Natalie
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
2/10 Horrible
Jennine
Voyage en couple
29 déc. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennine
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
10/10 Excellent
Tiia
19 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tiia
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
4/10 Médiocre
margarita
Voyage en famille
3 déc. 2021
Les points forts : Confort de la chambre
margarita
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
22 mars 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2020
8/10 Bien
Paramasivam
Voyage en famille
13 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Paramasivam
Séjour de 2 nuits en mars 2020
Réponse de Sales Manager le 14 mars 2020
Dear Paramasivam,
Greetings from Amagi Aria.
We thank you for your recent stay at Amagi Aria and for commending the hotel in every possible aspect.
We are pleased to note from the review that you have had a memorable stay with us.
We will certainly share your sentiments with our team and no doubt they will be delighted to hear positive feedback about their commitment to service.
Once again we thank you for your encouraging review on Amagi Aria and look forward to seeing you soon.
Thank you
Sincere regards
Sales Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
21 févr. 2020
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Amagi Aria le 24 févr. 2020
Dear Guest,
Greetings from Amagi Aria- Negombo's hidden secret!.
We thank you for your recent stay at Amagi Aria and for commending the hotel in every possible aspect.
We are pleased to note from the review that you have had a memorable stay with us.
We will certainly share your sentiments with our team and no doubt they will be delighted to hear positive feedback about their commitment to service.
Once again we thank you for your encouraging review on Amagi Aria and look forward to seeing you soon.
Thank you
Sincere regards
Sales Manager
8/10 Bien
Trevor
17 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good place
Trevor
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Sales Manager le 17 févr. 2020
Dear Trevor,
Greetings from Amagi Aria- Negombo's hidden secret!.
We thank you for your recent stay at Amagi Aria and for commending the hotel in every possible aspect.
We are pleased to note from the review that you have had a memorable stay with us.
We will certainly share your sentiments with our team and no doubt they will be delighted to hear positive feedback about their commitment to service.
Once again we thank you for your encouraging review on Amagi Aria and look forward to seeing you soon.
Thank you
Sincere regards
Sales Manager
10/10 Excellent
CharlotteT, London
Voyage en couple
16 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
CharlotteT
Séjour de 14 nuits en janvier 2020
Réponse de Sales Manager le 17 févr. 2020
Dear Charlotte,
Greetings from Amagi Aria- Negombo's hidden secret!.
We thank you for your recent stay at Amagi Aria and for commending the hotel in every possible aspect.
We are pleased to note from the review that you have had a memorable stay with us.
We will certainly share your sentiments with our team and no doubt they will be delighted to hear positive feedback about their commitment to service.
Once again we thank you for your encouraging review on Amagi Aria and look forward to seeing you soon.
Thank you
Sincere regards
Sales Manager
6/10 Satisfaisant
Christina
Voyage en groupe
13 févr. 2020
ok för flygplatshotell
Christina
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Christina le 16 févr. 2020
Kära gäst,
Hälsningar från Amagi Aria- Negombos dolda hemlighet !.
Vi tackar dig för din senaste vistelse på Amagi Aria och för att du lovar hotellet i alla möjliga aspekter.
Vi är glada att notera från recensionen att du har haft en minnesvärd vistelse hos oss.
Vi kommer säkert att dela dina känslor med vårt team och de kommer utan tvekan att vara glada över att höra positiv feedback om deras engagemang för service.
Vi tackar än en gång för din uppmuntrande recension om Amagi Aria och ser fram emot att träffa dig snart.
Tack
Uppriktiga hälsningar
Försäljningschef
10/10 Excellent
Marilyn
9 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lovely place to end our holiday..
Marilyn
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Sales Manager le 10 févr. 2020
Dear Marilyn,
Greetings from Amagi Aria- Negombo's hidden secret!.
We thank you for your recent stay at Amagi Aria and for commending the hotel in every possible aspect.
We are pleased to note from the review that you have had a memorable stay with us.
We will certainly share your sentiments with our team and no doubt they will be delighted to hear positive feedback about their commitment to service.
Once again we thank you for your encouraging review on Amagi Aria and look forward to seeing you soon.
Thank you
Sincere regards
Sales Manager
4/10 Médiocre
Stine
Voyage en groupe
8 févr. 2020
Les points forts : Personnel et service
Stine
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Sales Manager le 10 févr. 2020
Kjære Stine,
Hilsen fra Amagi Aria-Negombos skjulte hemmelighet !.
Vi takker deg hjertelig for ditt siste opphold hos oss.
Vi trives best for å yte en utmerket service til alle gjestene våre for å maksimere opplevelsen hos oss.
Vi har imidlertid lagt merke til at du ikke var helt fornøyd med tjenestene vi har levert.
Vi beklager alle ulemper som er forårsaket og sikrer at vi prøver vårt beste for å få bukt med disse bortfallene i tjenesten.
Det er gjennom konstruktive kommentarer som de ovennevnte at vi har vært i stand til å vokse raskt de siste årene.
Nok en gang takker vi for din anmeldelse av eiendommen vår og ser frem til å se deg snart igjen.
Takk skal du ha,
Vennlig hilsen
Salgssjef
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Amagi Aria le 5 févr. 2020
Kjære gjest,
Hilsen fra Amagi Aria- Negombos skjulte hemmelighet !.
Vi takker for det siste oppholdet ditt på Amagi Aria og for å rose hotellet i alle mulige aspekter.
Vi ser med glede fra anmeldelsen at du har hatt et minneverdig opphold hos oss.
Vi vil absolutt dele dine følelser med teamet vårt, og de vil uten tvil glede oss over å høre positive tilbakemeldinger om deres forpliktelse til service.
Nok en gang takker vi for din oppmuntrende anmeldelse om Amagi Aria og gleder oss til å se deg snart.
Takk skal du ha
Vennlig hilsen
Salgssjef
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
12 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Amagi Aria le 16 janv. 2020
Lieber Gast,
Grüße aus Amagi Aria-Negombos verborgenem Geheimnis!
Wir danken Ihnen für Ihren letzten Aufenthalt im Amagi Aria und dafür, dass Sie das Hotel in jeder Hinsicht gelobt haben.
Wir freuen uns, aus der Bewertung zu entnehmen, dass Sie einen unvergesslichen Aufenthalt bei uns hatten.
Wir werden Ihre Meinung mit Sicherheit mit unserem Team teilen und zweifellos freuen sie sich über positives Feedback zu ihrem Engagement für den Service.
Nochmals vielen Dank für Ihre ermutigende Bewertung zu Amagi Aria und freuen uns auf ein baldiges Wiedersehen.
Vielen Dank
Mit freundlichen Grüßen
Verkaufsleiter
6/10 Satisfaisant
Anna
Voyage en famille
11 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Semesterhotell eller träningsläger?
Anna
Séjour de 6 nuits en janvier 2020
Réponse de Amagi Aria le 16 janv. 2020
Kära gäst,
Hälsningar från Amagi Aria-Negombos dolda hemlighet !.
Vi tackar uppriktigt för din senaste vistelse hos oss.
Vi trivs bäst för att erbjuda en utmärkt service till alla våra gäster för att maximera deras upplevelse med oss.
Vi har dock lagt märke till att du inte var helt nöjd med de tjänster vi tillhandahåller.
Vi ber om ursäkt för alla besvär som orsakas och säkerställer att vi försöker vårt bästa för att komma till rätta med dessa brister i tjänsten.
Det är genom konstruktiva kommentarer som ovanstående som vi har kunnat växa snabbt under de senaste åren.
Återigen tackar vi för din recension på vår fastighet och ser fram emot att träffa dig snart igen.
Tack,
Uppriktiga hälsningar
Försäljningschef
10/10 Excellent
Anna-Lena
Voyage en famille
10 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing hotel!
Anna-Lena
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Sales Manager le 11 janv. 2020
Dear Anna-Lena,
Greetings from Amagi Aria- Negombo's hidden secret!.
We thank you for your recent stay at Amagi Aria and for commending the hotel in every possible aspect.
We are pleased to note from the review that you have had a memorable stay with us.
We will certainly share your sentiments with our team and no doubt they will be delighted to hear positive feedback about their commitment to service.
Once again we thank you for your encouraging review on Amagi Aria and look forward to seeing you soon.
Thank you
Sincere regards
Sales Manager
8/10 Bien
Victor
8 janv. 2020
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Victor
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Sales Manager le 9 janv. 2020
Dear Victor,
We take this opportunity to thank you for selecting Mandarina Colombo Hotel and for the time taken in rating us.
We are delighted with your high review score of us and Thank you once again for choosing our property for your recent stay, we look forward to your continued patronage and sincerely look forward to welcoming you back at Mandarina Colombo.
Best Regards,
Sales Manager