3 piscines extérieures, parasols de plage, chaises longues

Avis sur Meliá Nassau Beach - All Inclusive

4 out of 5
Meliá Nassau Beach - All Inclusive
1 West Bay Street - Cable Street, Nassau, New Providence

Avis

7,2

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 247 avis sur 999." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 331 avis sur 999." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 219 avis sur 999." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 113 avis sur 999." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 89 avis sur 999." "

7,6/10

Propreté

7,4/10

Personnel et service

7,0/10

Équipements

7,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

10/10

Écoresponsabilité

Avis

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Guest Experience Manager le 22 août 2019
Dear Guest, Thank you for rating our property. Regards, Cecilia Sit

6/10 Satisfaisant

Max

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Personnel en majorité désagréable, long à réagir. On a l’impression de les embêter.
Séjour de 10 nuits en août 2019
Réponse de Guest Experience Manager le 20 août 2019
Cher Max, Merci pour la note et nous nous excusons pour toutes les attentes non satisfaites. Nous allons travailler dur pour former et améliorer nos services. Nous apprécions votre temps. Cordialement, Cecilia Sit

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en août 2019
Réponse de Guest Experience Manager le 20 août 2019
Dear Guest, Thank you for choosing our resort and we appreciate your feedback. We apologize for areas needing improvement. Hope to see you again. Regards, Cecilia Sit

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
La propreté était excellente et le site aussi. L’attitude du personnel était plutôt moyenne. Il est tres difficile de réserver les restaurants a la carte. Nous en avons essayé 2 et la qualité des restaurants était moyenne; le buffet était meilleur. La chambre sentait l’humidite et nous avons manque d’eau chaude pendant 24 heures
Séjour de 4 nuits en juin 2019
Réponse de Guest Experience Manager le 21 août 2019
Cher invité, joyeux anniversaire. Nous apprécions vos commentaires et avons aimé vos commentaires. Nous espérons célébrer de futures occasions spéciales avec vous. Nous allons travailler dur pour améliorer les domaines qui suscitent des préoccupations. Cordialement, Cecilia

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les extras a payer et impossible d'avoir 2 places dans les restos inclus
Séjour de 10 nuits en mai 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 7 nuits en avril 2019
Réponse de Guest Experience Manager le 5 mai 2019
Dear Guest, Thank you for rating our property. We are glad you enjoyed your stay. Warm regards, Cecilia Sit Guest Experience Manager

8/10 Bien

Pierre

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Bien mais trop cher
L’accueil et le service sont vraiment à revoir. Il semble que le management soit absent, chacun dans le personnel fait comme il veut et souvent pas. l’endroit est beau et le cadre paradisiaque mais le prix est excessif pour la prestation du all inclusive avec différentes options. Réserver les tables dans les différents restaurants à 8h du matin pour le jour même sinon c’est le self buffet uniquement etc....
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Guest Experience Manager le 16 mai 2019
Cher Pierre, Nous nous excusons pour les attentes non satisfaites et vous assurons que ce n'est pas la norme. Nous passerons en revue nos services pour des améliorations. Merci d'avoir laissé un commentaire. Meilleurs voeux, Cecilia Sit Guest Experience Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le buffet super,les autres restaurants plutôt moyens.
Séjour de 4 nuits en mars 2019
Réponse de GuestExp-Kenisha le 25 mars 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback of your recent stay with us! Kenisha - Quality Department

8/10 Bien

Roberto, Sierre

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Personnel très bien, nourriture: très grand choix, ambience très vacances, plein de choix d'activités diverses, plage superbe
Séjour de 8 nuits en décembre 2018
Réponse de GuestExp-Kenisha le 3 févr. 2019
Merci d'avoir partagé votre critique avec notre critique avec nos lecteurs, nous espérons vous voir gagner bientôt!

6/10 Satisfaisant

GREGOIRE

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Décevant
Hotel un peu vieillissant. Rapport qualité / prix moyen. 3 chambres réservées et une déclassée pour cause de surbooking. Aucune solution trouvée par la réception. Service vraiment décevant.
Séjour de 9 nuits en novembre 2018

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
All inclusive
Séjour de 5 nuits en décembre 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Séjour de 7 nuits en décembre 2019
Réponse de Guest Service Center Management le 11 mai 2021
Dear Guest, Thank you very much for your rating and support. We are looking foward to welcoming you back soon. Kind regards,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en janvier 2020
Réponse de Guest Service Center Management le 30 mars 2021
Dear Guest, Thank you very much for your rating and visit. We are looking forward to welcoming you back soon. Kind regards

8/10 Bien

Julie, Ny

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Loved it I just wish they had more things to do at midnight on weekends
Séjour de 4 nuits en juin 2019
Réponse de Melia Nassau le 31 oct. 2020
Thank you for your response. We hope you enjoyed the entertainment during the evenings.

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Séjour de 4 nuits en avril 2020
Réponse de Melvern Williamson le 9 avr. 2020
Good day, Please give us more information as we would welcome your feedback. Warm regards,

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Séjour de 4 nuits en mars 2020
Réponse de Melvern Williamson le 6 avr. 2020
Dear Anonymous, can we be of assistance?

2/10 Horrible

Sarah

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Closed resort, ignoring request for refund
We arrived on a Sunday, and were told that our stay would be cut short due to closong on Wednesday. No restaurants were open. Just the buffet. No amenities, snorkel gear, etc. Tuesday at 10am we were told to leave by noon. I have not been refunded the 4 nights we had already paid for, and haven't been told they will be refunded or that I'll be compensated in any way. Hotels.com contacted them too, but were told to call back. Phones aren't being answered. Emails ignored. I have emailed the Reservations email as well as the general email address.
Séjour de 6 nuits en mars 2020
Réponse de Melvern Williamson le 30 mars 2020
Dear Sarah, Please accept my apology for the delay in response. Please note, due to COVID 19, the resort operation has been suspended. The resort is closed. We understand your urgency to have this matter resolved and we ask for your patience during this time. All emails will be answered. Warm regards,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
We really enjoyed our four night stay. Pretty much everything was good except the room cleanness. Buffet was decent, service was very friendly. Overall happy, would definitely be back.
Séjour de 4 nuits en février 2020
Réponse de Melvern Williamson le 27 mars 2020
Dear Anonymous, Thank you for such a wonderful review. We truly appreciate you taking the time to comment. We will ensure to share the areas you mentioned with the team. We hope to see you back soon. Warm regards,

10/10 Excellent

Hernandez, Boston

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We enjoyed our stay. Everyone was very accommodating and super friendly! It was our daughters birthday and everyone made her feel so special! The team is wonderful, definitely looking forward to stay there again.
Séjour de 3 nuits en mars 2020
Réponse de Melvern Williamson le 24 mars 2020
Dear Hernandez, Thank you for stay with us and taking the time to give a comments. We hope you will come back and see us soon. Warm regards,

10/10 Excellent

Michelle, Fort Worth

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I'd definitely go back. The food was amazing. Everyone went above and beyond
Séjour de 5 nuits en mars 2020
Réponse de Melvern Williamson le 24 mars 2020
Dear Michelle, Thank you for giving us a post and we hope to see you back real soon. Warm regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff was great, so friendly and welcoming. The room was clean and spacious.
Séjour de 4 nuits en mars 2020
Réponse de Melvern Williamson le 24 mars 2020
Dear Anonymous, Thank you for such a wonderful post. We do hope you will come back and see us very soon as we would love to welcome you. warm regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff was excellent and due to how large the resort is there is something for everyone...
Séjour de 6 nuits en mars 2020
Réponse de Melvern Williamson le 24 mars 2020
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to give us such a wonderful post. We look forward to having you back with us. Warm regard,

10/10 Excellent

Leroy

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I love everything thing, the comfort thr friendly staff the service was excellent
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Melvern Williamson le 24 mars 2020
Dear Leroy, Thank you for a wonderful post. We are happy your choose to stay with us and hope to see you back soon. Warm regards,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 4 nuits en mars 2020
Réponse de Melverne Williamson le 24 mars 2020
Thank you so much for your rating! We look forward to your next vacation with us in Paradise. Warm Regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Variety of restaurants was perfect, pools and hot tubs were great. Proximity to the beach was amazing.
Séjour de 10 nuits en mars 2020
Réponse de Melverne Williams le 24 mars 2020
Thank you soo much for your amazing review! We are so elated that you gave us 5 stars! We look forward to hosting you again in the future. Warm Regards,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
I love the view right outside our room of the pools and the ocean I believe that so many of the rooms have this view. The beaches were clean there were plenty of chairs around for all the pools and the beach. I frequently saw the staff cleaning is this virus is going around I do think it could use a little bit more updating as far as the carpet goes. Cleaning the chairs and inside the room and the curtains seem to be needing cleaned on the cushions.
Séjour de 5 nuits en mars 2020
Réponse de Melvern Williamson le 24 mars 2020
Dear Anonymous, Thank you for sharing your post with us. We sincerely appreciate you giving a wonderful review. Thank you for noticing the staff taking precaution due to the outbreak. We hope to see you when this is all behind us. Warm regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en mars 2020
Réponse de Melverne Williamson le 24 mars 2020
WOW! Thank you for rating! We truly appreciate your feedback! Looking forward to hosting you on your next visit! Warm Regards,

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en mars 2020
Réponse de Melverne Williamson le 25 mars 2020
Thank you for your comments. As a resort we strive to provide exceptional service to all of our guests and we regret that we fell short in this instance. Please note that we will use your feedback as a training opportunity to improve our operations in the future. We trust that you will allow us another opportunity to regain your confidence on a future stay with us. Warm Regards,

6/10 Satisfaisant

L, New York

Voyage en groupe
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Food was poor. Fairly basic Nicer restaurants needed to book few days ahead for decent time. Still not that exciting and wanted extra for decent dishes.... If you drink worth going all inclusive: if not disappointed Room dated and needed some improvements. Cold tap didn’t work, broken. No full length wardrobe. No conditioner (whole hotel ran out) and tight on replenishing toiletries and water
Séjour de 3 nuits en mars 2020
Réponse de Melverne Williamson le 24 mars 2020
Dear L, Thank you for taking the time to share you review from you recent stay with us. We are disappointed that you did not enjoy your stay and restaurants. As a resort we strive to provide exceptional service and we regret that we fell short in this instance. We will definitely use your feedback as a training opportunity to further enhance our resort in the future. Once again we thank you for staying with us. Warm Regards,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en mars 2020
Réponse de Melverne Williamson le 25 mars 2020
Thank you for your review. We truly appreciate you taking the time to write us regarding your stay. We look forward to hosting you again in the future. Warm Regards,

6/10 Satisfaisant

KatGee, Boca Raton,FL

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en couple
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
We were given a room with a view of the construction going on and A tiny view of the water. The front desk staff and dinner reservations staff were rude and extremely unfriendly. To get a dinner reservation is almost impossible so you’ll probably eat at the market place a lot which is bland buffet style foods. If you do get a chance eat at the Mexican restaurant that was delicious and the waiter was great. Also if you happen to get crappy whether like we did with all the heavy winds don’t even count on the pool being heated. Oh yeah and it’s not so family friendly. That hotel was more for young kids and singles.
Séjour de 3 nuits en mars 2020
Réponse de Melverne Williamson le 24 mars 2020
Dear KatGee, Thank you so much for taking the time to give us such as detailed review. We truly appreciate your feedback. As a resort we strive to provide exceptional service to all of our guests and we regret that we fell short in this instance. This feedback will be shared to enhance training across the property. We are happy that you enjoyed the cuisine at our Mexican restaurant. We trust that you will allow us another Warm Regards

6/10 Satisfaisant

Karina, New York

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Like the beach , boardwalk, the nearby market open to resort guess , like the pool and the benches fo seating by the beach and pool , like the pool garden lunch and options , like the inside bar and upstairs bar . Didn’t like the pool bar drinks , didn’t like that for Meliá resort while it advertises didn’t have spring breakers resort was packed with young college age adults pre adults that took up entire resort amenities, bar was mostly unreachable , certain drinks ran out and was surprised they didn’t offer top shelf liquor was not the Meliá experience I am used to and priced paid for having spring breakers onsite was over priced . However resort is beautiful but quality of food and liquor could be better for Meliá reputations .
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Melverne Williamson le 24 mars 2020
Dear Karina, Thank you for your detailed review. We are delighted that you enjoyed the beach, boardwalk, pools and garden. We apologize for any inconveniences experienced during your visit. We will use your feedback to improve our operations in the future. Warm Regards,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
For what I paid I thought the hotel was clean and had all the amenities I expected. My only complaint is that multiple times during the week they claimed to run out of water bottles and felt like I had to pull teeth to get water.
Séjour de 5 nuits en mars 2020
Réponse de Melverne Williamson le 24 mars 2020
Thank you for your detailed review regarding your stay with us. We sincerely apologize for any misunderstanding regarding the distribution of our water bottles. This information has been shared with the respective management team as a training opportunity to prevent reoccurrences in the future. Warm Regards,

8/10 Bien

Lexy, New York

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The property was beautiful, however at times I felt the staff could have been a little more pleasant and accommodating to their guests.
Séjour de 5 nuits en mars 2020
Réponse de Melverne Williamson le 24 mars 2020
Dear Lexy, Thank you for much for taking the time to share your feedback with us from your recent stay. We are elated that you enjoyed our property and the atmosphere. We will certainly use you feedback regarding our associated for training purposes. We hope that you will allow us to regain your confidence in this regard on your next visit. Warm Regards,

10/10 Excellent

Nicole, Brooklyn, NY

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I loved the Melia, we stayed there for six days and enjoyed every second. Such a great all inclusive resort. The food was great, so was the property and the amenities. I definitely would stay again.
Séjour de 5 nuits en mars 2020
Réponse de Melverne Williamson le 24 mars 2020
WOW! Thank you for your awesome review! We truly appreciate you taking the time to share about your stay with us. We pride ourselves in providing exceptional service to all of our guests and are delighted that you enjoyed your stay with us in Paradise! Looking forward to your next visit! Warm Regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en mars 2020
Réponse de Melverne Wiliamson le 24 mars 2020
WOW! 5 STARS! Thank you for your awesome rating! Looking forward to you next stay with us! Warm Regards,

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en février 2020
Réponse de Melverne Williamson le 25 mars 2020
Thank you so much for your review. We truly appreciate your rating. Warm Regards,

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Séjour de 4 nuits en février 2020
Réponse de Guest Experience Manager le 5 mars 2020
Dear Guest, Thank you for your feedback. Warm regards, Cecilia Sit Guest Experience Manager

6/10 Satisfaisant

HV, Toronto

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful beach area, facilities were well maintained. Staff service could be better. More often than expected, the staff seemed stand-offish or indifferent. A handful of them were friendly and helpful however.
Séjour de 4 nuits en février 2020
Réponse de Melverne Williamson le 24 mars 2020
Thank you for your review from you recent stay with us at Melia Nassau Beach. We are delighted that you enjoyed our pristine beached and facilities. We will definitely use your feedback to enhance training amongst our associates. We look forward to hosting you again on another visit. Warm Regards,

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
This resort had little entertainment and the buffet was very low quality food. The longer we stayed, the worse it got. Construction outside our room was very loud - couldn't open glass doors.
Séjour de 5 nuits en février 2020
Réponse de Melverne Williamson le 24 mars 2020
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We will use this feedback to improve our operations moving forward. We trust that you will allow us to regain your confidence in the future. Warm Regards,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Guest Experience Manager le 3 mars 2020
Dear guest, Thank you for your support. We appreciate having you as our guest. Warm regards, Cecilia Sit Guest Experience Manager

8/10 Bien

Tom, Ohio

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was clean in the room and though out the Hotel the food was good and seem to be fresh . The shops were nice the beach was outstanding and well kept .
Séjour de 5 nuits en février 2020
Réponse de Guest Experience Manager le 5 mars 2020
Dear Tom, We really appreciate your feedback and hope to have you again in the future. Sincerely, Cecilia Sit Guest Experience Manager

10/10 Excellent

Chris, Wichita, Kansas

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Spent a four day family vacation here, and really liked this place. I'm not sure I understand all of the complaints I see. It isn't a 5 star resort, but it's not advertised to be a 5 star resort. The rooms were more than adequate, especially considering you don't go to the Bahamas to sit in your room. Food was good, service was good as well. Had no problem getting reservations to any of the restaurant. We made restaurant reservations for the entire trip on the first day. Pools were great, and so was the beach. We would definitely go back here again.
Séjour de 4 nuits en février 2020
Réponse de Melverne Williamson le 24 mars 2020
Dear Chris, Wow! 5 stars! Thank you so much for taking the time to provide such a detailed review! We truly appreciate your loyalty and look forward to hosting you again on your next visit. Warm Regards,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Wonderful property. Was charged $130 for “guests we must have had over for lunch” even tho we had no guests and were part of the all inclusive. Other than that it was a wonderful stay.
Séjour de 4 nuits en février 2020
Réponse de Melverne Williamson le 25 mars 2020
Thank you for taking the time to share your review with us. We sincerely apologize for the miscommunication regarding the lunch charge. We are so delighted to hear that you did not allow this to mar your vacation experience with us. Looking forward to hosting you on your next visit. Warm Regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en février 2020
Réponse de Guest Experience Manager le 3 mars 2020
Dear Guest, We are so happy that you have enjoyed your stay. Thank you for choosing our resort. Warm regards, Cecilia Sit Guest Experience Manager Warm regards, Cecilia Sit

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en février 2020
Réponse de Guest Experience Manager le 5 mars 2020
Dear Guest, We appreciate you rating our resort. Thank you for choosing us. Warm regards, Cecilia Sit Guest Experience Manager

8/10 Bien

Liz, Morristown nj

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Check in was very accommodating getting us adjoining rooms for our family
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Guest Experience Manager le 26 févr. 2020
Dear Liz, Thank you very much for your wonderful feedback. Hope to see you and the family again in the future. Regards, Cecilia Sit Guest Experience Manager

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 7 nuits en février 2020
Réponse de Guest Experience Manager le 26 févr. 2020
Dear Guest, Thank you for rating our resort. Warm regards, Cecilia Sit Guest Experience Manager

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Séjour de 7 nuits en février 2020
Réponse de Guest Experience Manager le 26 févr. 2020
Dear Guest, We appreciate you giving us a ratin and we apologize for not meeting your expectations. Sincerely, Cecilia Sit Guest Experience Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice property. Friendly staff. Food was ok. Nothing special.
Séjour de 4 nuits en février 2020
Réponse de Guest Experience Manager le 26 févr. 2020
Dear Guest, We appreciate you rating our resort, your feedback is important to us. Warm regards, Cecilia Sit Guest Experience Manager