Avis sur Coral Harbour Beach House And Villas
Coral Harbour Beach House And Villas
Ranfurly Drive, Nassau, New Providence
Avis
6,4
6,8/10
Propreté
7,6/10
Personnel et service
5,4/10
Équipements
5,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,0/10
Écoresponsabilité
Avis
16 déc. 2015
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Réponse de Mrs Johnson le 3 févr. 2017
Yes we have worked to correct all issues and updated rooms
8/10 Bien
Eric, Paris
4 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Nice hotel and good value for money.
Eric
Réponse de Mrs Johnson le 28 juil. 2016
Glad you enjoyed your stay with us!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
23 févr. 2012
Les points forts : Propreté
Coral Harbour Beach House And Villas
Voyageur vérifié
8/10 Bien
ernest
Voyage en couple
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ernest
Séjour de 1 nuit en mai 2024
4/10 Médiocre
Miriam
Voyage en groupe
16 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Miriam
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de V le 17 mai 2024
Dear Miriam, Thank you for your review. While it is a standard to have both towels and a coffee maker in each room. We clearly missed the mark and we do sincerely apologize for this. However, with the same token when you mentioned you needed towels the staff member went to retrieve and you requested only beach towels as your preference was to use the towels you brought along with you. The following day you approached another staff member requesting the exact same items you have declined and you approached the situation as if your request was not met. As it pertains to the coffee maker this issue would have been happily addressed whether in the morning when your partner wandered throughout the property engaging with staff members or by your self who frequent the bar complimenting the unique beverages daily. As it appears that despite the mark not being met by the property pertaining to the coffee maker and towels communication is still key pertaining to both parties.As well as respect, in which you neither your partner had on property that also caters to families. Whiles, we are pleased with our guest being comfortable, as you mentioned “its just a place to stay “ even though you were extremely comfortable as if you are at your own home. A matter of fact you were too comfortable that you and your partner indulged and prioritize smoking illegal substance on the property over communicating that you require a coffee maker.Once again, thank you and keep in mind clear communication is always appreciated with any request especially if we missed the mark as we are always happy to serve .As it pertains to the items you made mentioned of they are all available in the room with doing the bare minimum of opening the cupboard. As we make it our priority to not hide necessities.
2/10 Horrible
Donna lee
16 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Donna lee
Séjour de 5 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Joshua
Voyage en famille
4 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joshua
Séjour de 2 nuits en mars 2024
2/10 Horrible
Sandra
31 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandra
Séjour de 1 nuit en mars 2024
2/10 Horrible
Andrei
30 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrei
4/10 Médiocre
Kristen
Voyage en famille
27 mars 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kristen
Séjour de 1 nuit en mars 2024
4/10 Médiocre
Lindsay
Voyage en couple
26 mars 2024
Les points faibles : Personnel et service
Lindsay
Séjour de 1 nuit en mars 2024
4/10 Médiocre
Marty
Voyage en famille
24 mars 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Marty
Séjour de 1 nuit en mars 2024
8/10 Bien
Tarik
Voyage d’affaires
14 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Tarik
Séjour de 3 nuits en mars 2024
4/10 Médiocre
Sabina
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en groupe
28 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sabina
Séjour de 3 nuits en février 2024
2/10 Horrible
Stephanie
25 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 5 nuits en février 2024
2/10 Horrible
Ashley
Voyage en groupe
16 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ashley
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
Patricia
14 janv. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Patricia
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
19 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de V le 19 déc. 2023
Dear Karol, Hope all is well, according to our notes you did not stay with us. You checked in and checked out when you were questioned if all was well or if you could be assisted you informed the staff that your company reserved two different hotels mistakenly and your group is staying at another and that's where you are heading.
4/10 Médiocre
Diane
Voyage en couple
19 déc. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Diane
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Ian
2 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ian
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
David
18 nov. 2023
David
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de V le 20 nov. 2023
Dear David,We are happy to know that you enjoyed your stay, as we do aim to please you. We are hoping to have you visit again .
8/10 Bien
Dan
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
15 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dan
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de V.Johnson le 16 nov. 2023
Dear Dan,We are so happy to know that you enjoyed our property.We hope to have you stay with us again .
8/10 Bien
Louis
17 juin 2023
Louis
Séjour de 3 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
Jack
1 juin 2023
Jack
Séjour de 1 nuit en mai 2023
6/10 Satisfaisant
Dominique
21 mai 2023
Dominique
Séjour de 1 nuit en mai 2023
2/10 Horrible
Constance
1 mai 2023
Constance
Séjour de 1 nuit en avril 2023
2/10 Horrible
Donna
Voyage en famille
9 avr. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Donna
Séjour de 1 nuit en avril 2023
10/10 Excellent
Gregory
3 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gregory
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Office le 4 avr. 2023
Thank you for your Review
10/10 Excellent
Nekeshea
Voyage en famille
20 mars 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nekeshea
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de office le 24 mars 2023
We are happy that you enjoyed your vacation see you soon.
2/10 Horrible
Veronica
19 mars 2023
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Veronica
Séjour de 4 nuits en mars 2023
Réponse de office le 24 mars 2023
This is the type a reviews you get when a guest don't get what they want and when they did not do there research, this guest did not do their research and book one room with two beds for a husband, wife and a teenager and what to be down Town when the map show that we are not down town . Upon the guest arrival they ask for the nicest room I sense that these guest want something so before I check them in I show the room to them that they booked and they take it. We are not no scam you book a room and we had a room for you. We work hard for what we have and always working to make it better we don't clock in and out we clock in all the time because we love what we have and what we do. about the pigeon in all the years here its the first time seeing a pigeon this pigeon flew all the way from Cuba both leg was labeled with tag. This poor bird was tired and hungry. the bird enter the unit because you leave the door open and for that I am sorry, I am sorry the bird enter your unit. There a bird on this property everyday but none never enter a unit, after I told my friend about the guest behavior with the poor pigeon she send her husband to get the pigeon. Pigeon is now at the Zoo where he could get medical attention.
6/10 Satisfaisant
Robert
18 mars 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de office le 24 mars 2023
Thank you for your review, we will investigate the water pressure in the unit that you stated in .For anyone reading We are old we are not a new building that just build but we do is tried our best to keep up with this world that is consistently changing so some of our unit/Villas or more modern than some.We are on an island and so we give an island vibe which is good our team members are always ready to help if you need something just ask.
8/10 Bien
MARC
Voyage en couple
18 mars 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
MARC
Réponse de Office le 18 mars 2023
Thank you for your review
10/10 Excellent
Ashley Nichole
Voyage en couple
14 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ashley Nichole
Réponse de Office le 15 mars 2023
Thank you for your review I just Love it when Tourist do there research to see where they’re going? What is there for them to do? How is the atmosphere/ ambience.Like we’ve said before, we are authentic, bohemian experience no plastic luxury we are natural, rustic, and beautiful.once again thank you for your review we appreciate it#IslandLife#BeachLife#BestSunset#PerfectVacation#ConchSalad#GreatFood
4/10 Médiocre
James
Voyage en couple
12 mars 2023
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Office le 15 mars 2023
Thank you for your review.I will have one off our team members check it we did not know there was a problem with the Shower if you had mention it to us, we would’ve fix it right away but thank you for your note.
10/10 Excellent
Robert
11 mars 2023
Robert
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Office le 15 mars 2023
Thank you for your score we appreciate it
10/10 Excellent
Valerie
7 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Valerie
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Office le 7 mars 2023
Thank you for your review we are happy that you would recommend us and thank for the review
8/10 Bien
Earl
Voyage en couple
20 févr. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Earl
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de office le 23 févr. 2023
thank for your Review
4/10 Médiocre
Kara
Voyage en famille avec de jeunes enfants
20 févr. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Kara
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de office le 23 févr. 2023
Thank you for your review our apology for the missing pillow an the A/C most of our rooms or villa have four or more pillows sometime one is in the closet two hours before check in the A/C turn on and was working good our A/C Technician was on a different Island but he fly over to fix it that same night, this is the Bahamas its a beautiful place and yes it is not Cheap I am not sure what you paid for your room so I cant comment on it.The Tv do work but if the cable company is having problem then we will have a problem until they fix it we also have Free WIFI in the rooms and villas.
8/10 Bien
Peter
18 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Peter
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de office le 23 févr. 2023
Thank you for the review
8/10 Bien
Lynne
17 févr. 2023
Lynne
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de office le 10 mars 2023
Thank you
10/10 Excellent
Suzanne
Voyage en couple
12 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Suzanne
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de ofice le 23 févr. 2023
Thank you for your review we are happy that you get to stay with us and that you enjoyed your stay here.
10/10 Excellent
Glenn
11 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Glenn
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de office le 12 févr. 2023
Thank you for your review
10/10 Excellent
Douglas
Voyage en couple
22 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Douglas
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de office le 22 janv. 2023
Thank you for your review hope to see you again.
2/10 Horrible
Vantrell
7 janv. 2023
Vantrell
Réponse de Office le 7 mars 2023
Let us know your experience by emailing us
6/10 Satisfaisant
Maria
Voyage en famille, Voyage en couple
29 déc. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Réponse de office le 2 janv. 2023
Thank you for your review, Precious she is always amazing and happy. we are happy that you enjoy your stay as we look forward to see you again.
2/10 Horrible
Jesse
Voyage en couple
12 déc. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jesse
Réponse de office le 2 janv. 2023
We do have a front office as for the mosquitoes ask guest to keep the screen on there sliding door. as for the mattress in the room that you book we will investigate it. we know for a fact that the rooms/villas don't have mold.
2/10 Horrible
Mustapha
Voyage en couple
27 nov. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mustapha
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
Réponse de office le 30 nov. 2022
I often find find that people who have not travelled much in the world can be very rude and ignorant about different culture.We don't advertise a fancy hotel its an island hotel on the beach we are not expensive, we didn't promise you five star ratings we are simply clean and safe villas our staff are friendly and we do our best to keep our customers happy.We believe that there are people in the world that still love the idea of simply things, island things, island feeling, hand made things that is what we sell here, we have a thatch roof bar and restaurant , thatch umbrellas on the beach, do you know what that is called its a work of ARTS, our villas are up to date for an island local hotel and like I told you we don't sell plastic luxury here.
8/10 Bien
Latherio
27 oct. 2022
Les points forts : Personnel et service
Latherio
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de office le 4 nov. 2022
Thank you for your review.
10/10 Excellent
Nicole
25 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicole
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de office le 4 nov. 2022
Thank you for your review it look like you have enjoyed your stay with us hope to see you again.
2/10 Horrible
Eric
14 juil. 2022
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eric
Séjour de 1 nuit en juillet 2022