Avis
8,8
Excellent
9,0/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
9,4/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de FOM -Golden Tulip Headington le 19 févr. 2024
Dear Walid,“Warm greetings from Golden Tulip Headington Ruwi “‘Every Guest is a Valued Guest’, and we were delighted to serve you during your recent stay. We hope that you have experienced our services and had a comfortable stay as anticipated by our management and staff. We sincerely appreciate your valuable opinions and suggestions referred by you for the improvisation of our services. Our team is looking forward to meet you on your next visit to Golden Tulip Headington Ruwi. Your feedback will surely help us to improve the areas which you feel that needs improvisation to help us exceed your expectations each time you visit us.Thanks & Regards,Front Office ManagerGolden Tulip Headington - Ruwi
6/10 Satisfaisant
NAZIHA
25 sept. 2023
Les points forts : Propreté
NAZIHA
Séjour de 11 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
25 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en juin 2023
Réponse de Front Office Manager le 2 juil. 2023
Dear sir,“Warm greetings from Golden Tulip Headington Ruwi “‘Every Guest is a Valued Guest’, and we were delighted to serve you during your recent stay. We hope that you have experienced our services and had a comfortable stay as anticipated by our management and staff. We sincerely appreciate your valuable opinions and suggestions referred by you for the improvisation of our services. Our team is looking forward to meet you on your next visit to Golden Tulip Headington Ruwi. Your feedback will surely help us to improve the areas which you feel that needs improvisation to help us exceed your expectations each time you visit us.Thanks & Regards,Front Office ManagerGolden Tulip Headington - Ruwi
8/10 Bien
eric
21 mai 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
eric
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de FOM -Golden Tulip Headington le 31 mai 2023
Dear sir,“Warm greetings from Golden Tulip Headington Ruwi “‘Every Guest is a Valued Guest’, and we were delighted to serve you during your recent stay. We hope that you have experienced our services and had a comfortable stay as anticipated by our management and staff. We sincerely appreciate your valuable opinions and suggestions referred by you for the improvisation of our services. Our team is looking forward to meet you on your next visit to Golden Tulip Headington Ruwi. Your feedback will surely help us to improve the areas which you feel that needs improvisation to help us exceed your expectations each time you visit us.Thanks & Regards,Front Office ManagerGolden Tulip Headington - Ruwi
10/10 Excellent
Farouk
5 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Golden
Farouk
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
10/10 Excellent
Ahlem
4 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Golden
Ahlem
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
10/10 Excellent
dalila
24 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
dalila
Séjour de 5 nuits en juin 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
12 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2019
8/10 Bien
Violaine
3 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait pour un court sejour
Violaine
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en décembre 2018
10/10 Excellent
imene
1 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
imene
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
8/10 Bien
Nissa
24 nov. 2018
Nissa
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
6/10 Satisfaisant
DANIEL
18 févr. 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Moyen
DANIEL
Séjour de 1 nuit en février 2018
10/10 Excellent
meriam, france
27 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super hotel
meriam
Séjour de 7 nuits en septembre 2017
10/10 Excellent
Jan
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very nice hotel. Decent price.
Jan
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de FOM -Golden Tulip Headington le 19 févr. 2024
Dear Jan,“Warm greetings from Golden Tulip Headington Ruwi “‘Every Guest is a Valued Guest’, and we were delighted to serve you during your recent stay. We hope that you have experienced our services and had a comfortable stay as anticipated by our management and staff. We sincerely appreciate your valuable opinions and suggestions referred by you for the improvisation of our services. Our team is looking forward to meet you on your next visit to Golden Tulip Headington Ruwi. Your feedback will surely help us to improve the areas which you feel that needs improvisation to help us exceed your expectations each time you visit us.Thanks & Regards,Front Office ManagerGolden Tulip Headington - Ruwi
8/10 Bien
ling
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ling
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de FOM -Golden Tulip Headington le 19 févr. 2024
Dear Ling,“Warm greetings from Golden Tulip Headington Ruwi “‘Every Guest is a Valued Guest’, and we were delighted to serve you during your recent stay. We hope that you have experienced our services and had a comfortable stay as anticipated by our management and staff. We sincerely appreciate your valuable opinions and suggestions referred by you for the improvisation of our services. Our team is looking forward to meet you on your next visit to Golden Tulip Headington Ruwi. Your feedback will surely help us to improve the areas which you feel that needs improvisation to help us exceed your expectations each time you visit us.Thanks & Regards,Front Office ManagerGolden Tulip Headington - Ruwi
6/10 Satisfaisant
morten
17 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
morten
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de FOM -Golden Tulip Headington le 19 févr. 2024
Dear Morten,“Warm greetings from Golden Tulip Headington Ruwi “‘Every Guest is a Valued Guest’, and we were delighted to serve you during your recent stay. We hope that you have experienced our services and had a comfortable stay as anticipated by our management and staff. We sincerely appreciate your valuable opinions and suggestions referred by you for the improvisation of our services. Our team is looking forward to meet you on your next visit to Golden Tulip Headington Ruwi. Your feedback will surely help us to improve the areas which you feel that needs improvisation to help us exceed your expectations each time you visit us.Thanks & Regards,Front Office ManagerGolden Tulip Headington - Ruwi
10/10 Excellent
takahiro
4 janv. 2024
takahiro
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de FOM -Golden Tulip Headington le 19 févr. 2024
Dear Takahiro,“Warm greetings from Golden Tulip Headington Ruwi “‘Every Guest is a Valued Guest’, and we were delighted to serve you during your recent stay. We hope that you have experienced our services and had a comfortable stay as anticipated by our management and staff. We sincerely appreciate your valuable opinions and suggestions referred by you for the improvisation of our services. Our team is looking forward to meet you on your next visit to Golden Tulip Headington Ruwi. Your feedback will surely help us to improve the areas which you feel that needs improvisation to help us exceed your expectations each time you visit us.Thanks & Regards,Front Office ManagerGolden Tulip Headington - Ruwi
8/10 Bien
Damian
Voyage en groupe
27 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Damian
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Hitendra
Voyage en famille
27 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hitendra
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
enrico
Voyage en couple
14 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
enrico
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
8/10 Bien
HIROAKI
5 mai 2023
HIROAKI
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de FOM -Golden Tulip Headington le 31 mai 2023
Dear sir,“Warm greetings from Golden Tulip Headington Ruwi “‘Every Guest is a Valued Guest’, and we were delighted to serve you during your recent stay. We hope that you have experienced our services and had a comfortable stay as anticipated by our management and staff. We sincerely appreciate your valuable opinions and suggestions referred by you for the improvisation of our services. Our team is looking forward to meet you on your next visit to Golden Tulip Headington Ruwi. Your feedback will surely help us to improve the areas which you feel that needs improvisation to help us exceed your expectations each time you visit us.Thanks & Regards,Front Office ManagerGolden Tulip Headington - Ruwi
10/10 Excellent
kevin
Voyage en couple
6 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
kevin
Séjour de 4 nuits en janvier 2023
Réponse de FOM -Golden Tulip Headington le 5 mars 2023
Dear sir, “Warm greetings from Golden Tulip Headington Ruwi “ ‘Every Guest is a Valued Guest’, and we were delighted to serve you during your recent stay. We hope that you have experienced our services and had a comfortable stay as anticipated by our management and staff. We sincerely appreciate your valuable opinions and suggestions referred by you for the improvisation of our services. Our team is looking forward to meet you on your next visit to Golden Tulip Headington Ruwi. Your feedback will surely help us to improve the areas which you feel that needs improvisation to help us exceed your expectations each time you visit us. Thanks & Regards, Front Office Manager Golden Tulip Headington - Ruwi
8/10 Bien
Yasmin
4 déc. 2022
Yasmin
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
13 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en octobre 2022
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en juillet 2022
8/10 Bien
MD FARUQUR
Voyage d’affaires
22 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent Stay
MD FARUQUR
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
10/10 Excellent
Serena
Voyage en famille
9 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ok
Serena
Séjour de 1 nuit en février 2020
10/10 Excellent
Muhammad Saquib
Voyage d’affaires
13 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Muhammad Saquib
Séjour de 2 nuits en mars 2020
8/10 Bien
Vinay
Voyage d’affaires
13 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Vinay
Séjour de 2 nuits en mars 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2020
10/10 Excellent
Magda
5 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very good breakfast
Magda
Séjour de 1 nuit en février 2020
6/10 Satisfaisant
Jyothi Sara
4 mars 2020
Jyothi Sara
Séjour de 1 nuit en février 2020
8/10 Bien
Keshav
Voyage d’affaires
9 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
1 night stay in golden tulip Headington Ruwi
Keshav
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
8/10 Bien
Mohamed
24 déc. 2019
Mohamed
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
8/10 Bien
Mohamed
Voyage d’affaires
22 déc. 2019
Les points faibles : Confort de la chambre
Average hotel
Mohamed
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
25 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
10 nov. 2019
Les points forts : Propreté et équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
10/10 Excellent
Ahmed
17 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ahmed
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
4/10 Médiocre
Furqan
5 sept. 2019
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Furqan
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
10/10 Excellent
MOOKYONG
5 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MOOKYONG
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
10/10 Excellent
MOOKYONG
2 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good service with low price
MOOKYONG
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
7 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2019
8/10 Bien
Andrea
Voyage en couple
5 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrea
Séjour de 2 nuits en mars 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
5 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
24 févr. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
サービスもっと向上してくれたら凄く良いホテル
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 févr. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent!!!
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2019