Hall

Avis sur Golden Tulip Headington Ruwi

4 out of 5
Golden Tulip Headington Ruwi
High Street, Muscat

Avis

8,8

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 37 avis sur 73." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 26 avis sur 73." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 7 avis sur 73." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 3 avis sur 73." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 0 avis sur 73." "

9,0/10

Propreté

9,0/10

Personnel et service

9,4/10

Équipements

8,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Walid

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de FOM -Golden Tulip Headington le 19 févr. 2024
Dear Walid,“Warm greetings from Golden Tulip Headington Ruwi “‘Every Guest is a Valued Guest’, and we were delighted to serve you during your recent stay. We hope that you have experienced our services and had a comfortable stay as anticipated by our management and staff. We sincerely appreciate your valuable opinions and suggestions referred by you for the improvisation of our services. Our team is looking forward to meet you on your next visit to Golden Tulip Headington Ruwi. Your feedback will surely help us to improve the areas which you feel that needs improvisation to help us exceed your expectations each time you visit us.Thanks & Regards,Front Office ManagerGolden Tulip Headington - Ruwi

6/10 Satisfaisant

NAZIHA

Les points forts : Propreté
Sejour parfait
Séjour de 11 nuits en septembre 2023

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
Séjour de 5 nuits en juin 2023
Réponse de Front Office Manager le 2 juil. 2023
Dear sir,“Warm greetings from Golden Tulip Headington Ruwi “‘Every Guest is a Valued Guest’, and we were delighted to serve you during your recent stay. We hope that you have experienced our services and had a comfortable stay as anticipated by our management and staff. We sincerely appreciate your valuable opinions and suggestions referred by you for the improvisation of our services. Our team is looking forward to meet you on your next visit to Golden Tulip Headington Ruwi. Your feedback will surely help us to improve the areas which you feel that needs improvisation to help us exceed your expectations each time you visit us.Thanks & Regards,Front Office ManagerGolden Tulip Headington - Ruwi

8/10 Bien

eric

Les points forts : Propreté et personnel et service
Loin de tout
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de FOM -Golden Tulip Headington le 31 mai 2023
Dear sir,“Warm greetings from Golden Tulip Headington Ruwi “‘Every Guest is a Valued Guest’, and we were delighted to serve you during your recent stay. We hope that you have experienced our services and had a comfortable stay as anticipated by our management and staff. We sincerely appreciate your valuable opinions and suggestions referred by you for the improvisation of our services. Our team is looking forward to meet you on your next visit to Golden Tulip Headington Ruwi. Your feedback will surely help us to improve the areas which you feel that needs improvisation to help us exceed your expectations each time you visit us.Thanks & Regards,Front Office ManagerGolden Tulip Headington - Ruwi

10/10 Excellent

Farouk

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Golden
Superbe hôtel prestation impeccable
Séjour de 1 nuit en octobre 2019

10/10 Excellent

Ahlem

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Golden
Excellent hôtel près de KFC et d'un quartier commerçant près de tout équivalent au prestations européenne si ce n'est mieux pour un prix défiant toute concurrence . Manque de transat pour la piscine seul bémol
Séjour de 1 nuit en octobre 2019

10/10 Excellent

dalila

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
excellent séjour
Séjour de 5 nuits en juin 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Bien placé, parking très pratique, les chambres grandes et confortable. Chambre donnant sur une cours intérieur avec très très peu de lumière, cours intérieur avec un restaurant indien au rdc qui fait bcp de bruit mais qui s'arrête à 23h. Piscine glaciale.
Séjour de 2 nuits en février 2019

8/10 Bien

Violaine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait pour un court sejour
Nous avons décidé de séjourner à cet hôtel en dernière minute et sommes arrivés tard pour repartir tôt mais le personnel était très accueillant et serviable! Les chambres très propres et spacieuse. Parking sur place Je recommande!
Séjour de 1 nuit en décembre 2018

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très bien. chambre spacieuse, confortable, propre. petit déjeuner fantastique. très bien situé dans un quartier animé à toute heure
Séjour de 2 nuits en décembre 2018

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel agréable dans un quartier indien vivant, bien situé dans l'agglomération de Mascate
Séjour de 5 nuits en décembre 2018

10/10 Excellent

imene

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super! Chambre, lits, propreté, accueil, confort, tout était parfait
Séjour de 3 nuits en décembre 2018

8/10 Bien

Nissa

Chambre agréable
Séjour de 1 nuit en novembre 2018

6/10 Satisfaisant

DANIEL

Les points forts : Propreté et personnel et service
Moyen
Hôtel très difficile à trouver Chambre avec fenetre sur cour bruyante Matelas très dur
Séjour de 1 nuit en février 2018

10/10 Excellent

meriam, france

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super hotel
Hôtel bien situé , très propre et chambre confortable . Le petit déjeuner est très bien aussi . Surtout l accueil du personnel , que ce soit à la réception ou à la restauration a été super , personnels toujours souriants et disponibles . Un grand merci à l homme de chambre qui a été d un grand professionnalisme et de une très grande gentillesse . Le seul point négatif est que la piscine n était pas opérationnelle du fait que l hôtel est récent mais le manager nous a offert l accès à une plage privée en compensation . Je recommande vivement cet hôtel
Séjour de 7 nuits en septembre 2017

10/10 Excellent

Jan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very nice hotel. Decent price.
Very nice hotel. Efficient, professional staff. We stayed there for four nights with pleasure. Highly recomended.
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de FOM -Golden Tulip Headington le 19 févr. 2024
Dear Jan,“Warm greetings from Golden Tulip Headington Ruwi “‘Every Guest is a Valued Guest’, and we were delighted to serve you during your recent stay. We hope that you have experienced our services and had a comfortable stay as anticipated by our management and staff. We sincerely appreciate your valuable opinions and suggestions referred by you for the improvisation of our services. Our team is looking forward to meet you on your next visit to Golden Tulip Headington Ruwi. Your feedback will surely help us to improve the areas which you feel that needs improvisation to help us exceed your expectations each time you visit us.Thanks & Regards,Front Office ManagerGolden Tulip Headington - Ruwi

8/10 Bien

ling

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de FOM -Golden Tulip Headington le 19 févr. 2024
Dear Ling,“Warm greetings from Golden Tulip Headington Ruwi “‘Every Guest is a Valued Guest’, and we were delighted to serve you during your recent stay. We hope that you have experienced our services and had a comfortable stay as anticipated by our management and staff. We sincerely appreciate your valuable opinions and suggestions referred by you for the improvisation of our services. Our team is looking forward to meet you on your next visit to Golden Tulip Headington Ruwi. Your feedback will surely help us to improve the areas which you feel that needs improvisation to help us exceed your expectations each time you visit us.Thanks & Regards,Front Office ManagerGolden Tulip Headington - Ruwi

6/10 Satisfaisant

morten

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Stort dejligt hotel, ligger godt og stor morgenmads buffet. Fint badeværelse, god service, men virkelig dårlige/hårde senge.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de FOM -Golden Tulip Headington le 19 févr. 2024
Dear Morten,“Warm greetings from Golden Tulip Headington Ruwi “‘Every Guest is a Valued Guest’, and we were delighted to serve you during your recent stay. We hope that you have experienced our services and had a comfortable stay as anticipated by our management and staff. We sincerely appreciate your valuable opinions and suggestions referred by you for the improvisation of our services. Our team is looking forward to meet you on your next visit to Golden Tulip Headington Ruwi. Your feedback will surely help us to improve the areas which you feel that needs improvisation to help us exceed your expectations each time you visit us.Thanks & Regards,Front Office ManagerGolden Tulip Headington - Ruwi

10/10 Excellent

takahiro

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de FOM -Golden Tulip Headington le 19 févr. 2024
Dear Takahiro,“Warm greetings from Golden Tulip Headington Ruwi “‘Every Guest is a Valued Guest’, and we were delighted to serve you during your recent stay. We hope that you have experienced our services and had a comfortable stay as anticipated by our management and staff. We sincerely appreciate your valuable opinions and suggestions referred by you for the improvisation of our services. Our team is looking forward to meet you on your next visit to Golden Tulip Headington Ruwi. Your feedback will surely help us to improve the areas which you feel that needs improvisation to help us exceed your expectations each time you visit us.Thanks & Regards,Front Office ManagerGolden Tulip Headington - Ruwi

8/10 Bien

Damian

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel was in a good location, near to the bud terminal, with plenty of shops and a good choice of restaurants and cafes nearby.
Séjour de 4 nuits en novembre 2023

10/10 Excellent

Hitendra

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Keep it up
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 Excellent

enrico

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ottima struttura in centro e con ottimo parcheggio gratuito consiglio
Séjour de 7 nuits en novembre 2023

8/10 Bien

HIROAKI

Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de FOM -Golden Tulip Headington le 31 mai 2023
Dear sir,“Warm greetings from Golden Tulip Headington Ruwi “‘Every Guest is a Valued Guest’, and we were delighted to serve you during your recent stay. We hope that you have experienced our services and had a comfortable stay as anticipated by our management and staff. We sincerely appreciate your valuable opinions and suggestions referred by you for the improvisation of our services. Our team is looking forward to meet you on your next visit to Golden Tulip Headington Ruwi. Your feedback will surely help us to improve the areas which you feel that needs improvisation to help us exceed your expectations each time you visit us.Thanks & Regards,Front Office ManagerGolden Tulip Headington - Ruwi

10/10 Excellent

kevin

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Would stay here again, had a comfortable stay. Lots of options for eating in the local vicinity, with a shopping mall in either direction. The hotel restaurant served some amazing food.
Séjour de 4 nuits en janvier 2023
Réponse de FOM -Golden Tulip Headington le 5 mars 2023
Dear sir, “Warm greetings from Golden Tulip Headington Ruwi “ ‘Every Guest is a Valued Guest’, and we were delighted to serve you during your recent stay. We hope that you have experienced our services and had a comfortable stay as anticipated by our management and staff. We sincerely appreciate your valuable opinions and suggestions referred by you for the improvisation of our services. Our team is looking forward to meet you on your next visit to Golden Tulip Headington Ruwi. Your feedback will surely help us to improve the areas which you feel that needs improvisation to help us exceed your expectations each time you visit us. Thanks & Regards, Front Office Manager Golden Tulip Headington - Ruwi

8/10 Bien

Yasmin

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very comfortable, friendly and very centrally situated
Séjour de 5 nuits en octobre 2022

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en juillet 2022

8/10 Bien

MD FARUQUR

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent Stay
Séjour de 1 nuit en novembre 2021

10/10 Excellent

Serena

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ok
Everything was OK. Cleaning staff was kind and they helped us.
Séjour de 1 nuit en février 2020

10/10 Excellent

Muhammad Saquib

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mars 2020

8/10 Bien

Vinay

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good
Séjour de 2 nuits en mars 2020

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2020

10/10 Excellent

Magda

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very good breakfast
Very nice hotel. Breakfast had many options. I recommend
Séjour de 1 nuit en février 2020

6/10 Satisfaisant

Jyothi Sara

AC was not working. Had to call at 2 am to get it sorted
Séjour de 1 nuit en février 2020

8/10 Bien

Keshav

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
1 night stay in golden tulip Headington Ruwi
Nice comfortable room. We stayed only for 1 night. We did a very late night check in. Staff was courteous and offered us pineapple juice at 2am also! Very helpful and took our bags to our room. Parking available in the basement. Room is neat and comfy with all amenities. Staff also helped us with directions to nearby supermarket.
Séjour de 1 nuit en décembre 2019

8/10 Bien

Mohamed

Séjour de 1 nuit en décembre 2019

8/10 Bien

Mohamed

Voyage d’affaires
Les points faibles : Confort de la chambre
Average hotel
Hi, its good hotel but considering 4* star level quality is missing. Entrance lobby is fantastic bit tiny rooms & small toilets no space to move. The price they offer is low in comparison, therefore it is preferred by business travellers who stay in heart of city.
Séjour de 2 nuits en décembre 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
This hotel is a fabulous place! Newer property with good amenities at a great price point. The staff were incredibly helpful, welcoming, and diligent. If you are without a car it’s just blocks from the Ruwi bus station that has city routes and a bus to the airport. I stayed here sort of by accident when I found my prebooked hotel was under renovations. I relocated to the Golden Tulip as a result and I couldn’t have been happier with my accommodations!
Séjour de 1 nuit en novembre 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et équipements
The entrance to the hotel needed to be a bit more wide enough to facilitate short term waiting by pick up cars.
Séjour de 1 nuit en novembre 2019

10/10 Excellent

Ahmed

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2019

4/10 Médiocre

Furqan

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et personnel et service
I am a regular visiter to this place .. every time i visit i see the service quality going down instead of improvement. I wasnt satisfied with bell boy, room service and cleanliness from my last 2 visits to this hotel
Séjour de 2 nuits en septembre 2019

10/10 Excellent

MOOKYONG

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en juillet 2019

10/10 Excellent

MOOKYONG

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good service with low price
Séjour de 2 nuits en juillet 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location. Great Staff. Great breakfast. bathroom was not as clean as I would like it. Grout and outside of toilet needed a good scrub. Windows in room were very dirty. Other than that, it was a great hotel in a great location.
Séjour de 3 nuits en mai 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Molto buono, colazione ottima.posizione perfetta per visitare la citta
Séjour de 3 nuits en février 2019

8/10 Bien

Andrea

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gute Lage Nähe Busstation, Restaurants. Zimmer nach innen sehr ruhig, allerdings in den Wintermonaten kalt. Tolles Frühstücksbüffet.
Séjour de 2 nuits en mars 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mars 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
サービスもっと向上してくれたら凄く良いホテル
部屋は新しく綺麗ですごしやすかったが、ドライヤーを使ったら部屋のライト全て消え、それに対しての対応が凄く遅かった。レセプションの人に当たり外れがある。 ドバイ行きのバス停まで徒歩圏内。 車がある人におすすめ。
Séjour de 2 nuits en février 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
窓のない部屋から換えてもらいました。
Séjour de 2 nuits en février 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent!!!
Séjour de 1 nuit en février 2019