Avis sur Courtyard by Marriott Mumbai International Airport
Courtyard by Marriott Mumbai International Airport
CTS 215, Andheri Kurla Road, Andheri-East, Mumbai, Maharashtra
Avis
8,8
Excellent
9,2/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en groupe
23 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Pooja le 16 mars 2020
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Hanane
Voyage en groupe
1 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hanane
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de anmol le 7 nov. 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
31 janv. 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
Réponse de anmol le 8 févr. 2019
Dear Guest, thank you for your valuable feedback. We look forward to welcoming you back at the hotel.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 nov. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de anmol le 8 nov. 2018
Dear Guest, thank you for your 5 star review. We look forward to welcoming you back again.
10/10 Excellent
Fatima-Zahra
27 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
very good hotel !
Fatima-Zahra
Séjour de 4 nuits en septembre 2018
Réponse de anmol le 22 oct. 2018
Dear Guest, thank you for your 5 star review. We look forward to welcoming you back at our hotel.
8/10 Bien
BEATRICE
3 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
BEATRICE
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de anmol le 5 sept. 2018
Dear Guest, thank you for your positive rating. We look forward to welcoming you back at our hotel.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 déc. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
a renouveler
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 nov. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Decent hotel in Mombai
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Alexandre
24 juin 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alexandre
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 janv. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
halte a Mumbai
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
7 oct. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good Hotel
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 janv. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Vikram
24 mai 2024
Vikram
Séjour de 3 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
GEORGE
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
GEORGE
Séjour de 4 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Joseph
Voyage d’affaires
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joseph
Séjour de 4 nuits en mai 2024
2/10 Horrible
Sivakumar
10 mai 2024
Sivakumar
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Yogendra Indulkar Director of Rooms le 10 mai 2024
Dear Guest, We are very disappointed to hear about your experience. Request you to please share your contact details with me, I would like to discuss this personally with you. You can email me at Yogendra.Indulkar@courtyard.comSincerely,
10/10 Excellent
Mansuk
Voyage en couple
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mansuk
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Team Courtyard Mumbai le 10 mai 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to review your stay with us and for sharing such positive feedback. We understand regarding the work in the neighboring property and regret the inconvenience. We request you to connect with our Director of Rooms for your future visits so that he can personally take care of your arrival. You may email him at Yogendra.Indulkar@courtyard.comWe look forward to having you with us again. Regards,
10/10 Excellent
GEORGE
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
GEORGE
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Victor Chen, General Manager le 16 avr. 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to review your stay with us and for sharing such positive feedback. We truly appreciate your business and your trust in us. We look forward to having you with us again. Regards,
10/10 Excellent
Sandhya
Voyage en famille
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandhya
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Team Courtyard Mumbai le 18 avr. 2024
Dear Guest, Thank you for your rating. We look forward to having you with us again. Regards,
10/10 Excellent
Andy
21 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Andy
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Team Courtyard Mumbai le 16 avr. 2024
Dear Guest, Thank you for your rating. We look forward to having you with us again. Regards,
6/10 Satisfaisant
Ramesh
18 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
Ramesh
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Victor Chen, General Manager le 16 avr. 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to leave us a review. We have noted your feedback which we have shared appropriately within the team. We look forward to having you with us again. Regards,
10/10 Excellent
ATUL
9 mars 2024
ATUL
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Team Courtyard Mumbai le 16 avr. 2024
Dear Guest, Thank you for your rating. We look forward to having you with us again. Regards,
8/10 Bien
Jashanpreet
7 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jashanpreet
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Team Courtyard Mumbai le 16 avr. 2024
Dear Guest, Thank you for your rating. We look forward to having you with us again. Regards,
10/10 Excellent
vadivel
Voyage en famille
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
vadivel
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Victor Chen General Manager le 2 mars 2024
Dear Guest, We are pleased to know that you enjoyed your stay with us. Thank you for taking the time to leave us a review. We look forward to having you with us again. Regards,
10/10 Excellent
Anil
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anil
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Victor Chen General Manager le 27 févr. 2024
Dear Guest, Thank you for sharing your valuable feedback. It has been a constant endeavor of the team to maintain our high standards of service and ensure that each guest is well taken care of. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us. We look forward to another opportunity to have you with us. Best regards,
10/10 Excellent
Dineshchandra
Voyage en couple
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dineshchandra
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Victor Chen General Manager le 27 févr. 2024
Dear Guest, We are pleased to know that you enjoyed your stay with us. Thank you for taking the time to leave us a review. We look forward to having you with us again. Regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
22 févr. 2024
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Team Courtyard Mumbai le 22 févr. 2024
Dear Guest, Thank you for your rating. We look forward to having you with us again. Regards,
6/10 Satisfaisant
SUDHIR
Voyage en couple
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
SUDHIR
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Victor Chen General Manager le 22 févr. 2024
Dear Guest, Thank you for your feedback. We look forward to welcoming you back to our hotel.Regards,
10/10 Excellent
Usha
Voyage en famille
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Usha
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Victor Chen General Manager le 22 févr. 2024
Dear Guest, We are pleased to know that you enjoyed your stay with us. Thank you for taking the time to leave us a review. We look forward to having you with us again. Regards,
10/10 Excellent
Thomas A
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas A
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Victor Chen General Manager le 22 févr. 2024
Dear Guest, We are pleased to know that you enjoyed your stay with us. Thank you for taking the time to leave us a review. We look forward to having you with us again. Regards,
10/10 Excellent
Dineshchandra
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en couple
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dineshchandra
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Victor Chen General Manager le 27 févr. 2024
Dear Guest, Thank you for sharing your valuable feedback. It has been a constant endeavor of the team to maintain our high standards of service and ensure that each guest is well taken care of. I have shared your words of praise with the team, and they are thrilled.We look forward to another opportunity to host you with us. Best regards,
10/10 Excellent
shantilal
14 févr. 2024
shantilal
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Team Courtyard Mumbai le 18 avr. 2024
Dear Guest, Thank you for your rating. We look forward to having you with us again. Regards,
10/10 Excellent
Catherine
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Catherine
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Victor Chen General Manager le 2 mars 2024
Dear Guest, Thank you for sharing your valuable feedback. It has been a constant endeavor of the team to maintain our high standards of service and ensure that each guest is well taken care of. It was our pleasure to have you with us.I have shared your words of praise with the team, and they are thrilled. We look forward to having you with us again.Best regards,
6/10 Satisfaisant
Shogo
12 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Shogo
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Team Courtyard Mumbai le 22 févr. 2024
Dear Guest, Thank you for your rating. We look forward to having you with us again. Regards,
10/10 Excellent
anand
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
anand
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Victor Chen, General Manager le 13 févr. 2024
Dear Guest, We are pleased to know that you enjoyed your stay with us. Thank you for taking the time to leave us a review. We look forward to having you with us again. Regards,
10/10 Excellent
Sandhya
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandhya
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Victor Chen General Manager le 22 févr. 2024
Dear Guest, We are pleased to know that you enjoyed your stay with us. Thank you for taking the time to leave us a review. We look forward to having you with us again. Regards,
8/10 Bien
Ashok
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Convenient, comfortable, nice and cozy.
Ashok
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Victor Chen General Manager le 22 févr. 2024
Dear Guest, We are pleased to know that you enjoyed your stay with us. Thank you for taking the time to leave us a review. We look forward to having you with us again. Regards,
10/10 Excellent
Ashesh, Redmond
28 janv. 2024
Ashesh
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Team Courtyard Mumbai le 18 avr. 2024
Dear Guest, Thank you for your rating. We look forward to having you with us again. Regards,
10/10 Excellent
Rita
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rita
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Victor Chen General Manager le 27 févr. 2024
Dear Guest, Thank you for sharing your valuable feedback. It has been a constant endeavor of the team to maintain our high standards of service and ensure that each guest is well taken care of. We are delighted to know that you enjoyed your stay with us. We look forward to another opportunity to have you with us. Best regards,
6/10 Satisfaisant
Bhavesh
Voyage en famille
28 janv. 2024
Les points forts : Équipements
Bhavesh
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Victor Chen, General Manager le 27 févr. 2024
Dear Guest, We appreciate you taking the time to provide us with feedback of your stay. We apologize for your experience. We will ensure your feedback is shared appropriately within the team. We look forward to another opportunity to serve you again. Sincerely,
10/10 Excellent
Harbir
Voyage en famille
27 janv. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Harbir
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Victor Chen, General Manager le 27 févr. 2024
Dear Guest, Thank you for sharing your valuable feedback. It has been a constant endeavor of the team to maintain our high standards of service and ensure that each guest is well taken care of. I have shared your words of praise with the team, and they are thrilled. We look forward to having you with us again.Best regards,
10/10 Excellent
Farida
Voyage en famille
26 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Farida
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Victor Chen General Manager le 22 févr. 2024
Dear Guest, We are pleased to know that you enjoyed your stay with us. Thank you for taking the time to leave us a review. We look forward to having you with us again. Regards,
8/10 Bien
Vivek
22 janv. 2024
Vivek
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Team Courtyard Mumbai le 22 févr. 2024
Dear Guest, Thank you for your rating. We look forward to having you with us again. Regards,
10/10 Excellent
Ferechte
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ferechte
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Team Courtyard Mumbai le 22 févr. 2024
Dear Guest, Thank you for your rating. We look forward to having you with us again. Regards,
8/10 Bien
Joel
16 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joel
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Réponse de Team Courtyard Mumbai le 22 févr. 2024
Dear Guest, Thank you for your rating. We look forward to having you with us again. Regards,
8/10 Bien
Ramesh
9 janv. 2024
Ramesh
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Team Courtyard Mumbai le 22 févr. 2024
Dear Guest, Thank you for your rating. We look forward to having you with us again. Regards,
8/10 Bien
Om
8 janv. 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Om
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Victor Chen General Manager le 22 févr. 2024
Dear Guest, Thank you for your feedback. We look forward to welcoming you back to our hotel.Regards,
10/10 Excellent
Bradford, Lenoir City
6 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bradford
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Victor Chen General Manager le 22 févr. 2024
Dear Guest, We are pleased to know that you enjoyed your stay with us. Thank you for taking the time to leave us a review. We look forward to having you with us again. Regards,
8/10 Bien
Rekha
6 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Rekha
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Team Courtyard Mumbai le 22 févr. 2024
Dear Guest, Thank you for your rating. We look forward to having you with us again. Regards,
8/10 Bien
Gabriel
Voyage en couple
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gabriel
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Victor Chen, General Manager le 27 févr. 2024
Dear Guest, We appreciate you taking the time to provide us with feedback of your stay. We are very sorry to hear that your stay did not meet expectations. We will ensure your feedback will be shared appropriately within the team. We look forward to another opportunity to serve you again.Sincerely,