Avis
6,4
6,8/10
Propreté
7,2/10
Personnel et service
6,4/10
Équipements
6,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires, Voyage en couple
23 sept. 2023
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Darren Phillips / General Manager le 26 sept. 2023
Thank you for taking the time to leave us your review.
8/10 Bien
martin
7 mai 2022
martin
Séjour de 4 nuits en mai 2022
4/10 Médiocre
philippe
20 août 2019
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
philippe
Séjour de 1 nuit en août 2019
8/10 Bien
Magali
15 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magali
Séjour de 1 nuit en août 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
31 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Darren Phillips le 5 juin 2019
Thanks for taking the time to leave us your review.
8/10 Bien
FABIENNE
7 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Nuit d'étape entre Yosemite et SF.
FABIENNE
Séjour de 1 nuit en avril 2019
4/10 Médiocre
Simon
11 août 2018
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Simon
Séjour de 1 nuit en août 2018
8/10 Bien
Laurent
21 juil. 2017
Les points forts : Propreté et personnel et service
Hôtel très bien situé et très bien pour une nuit
Laurent
Séjour de 1 nuit en juillet 2017
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
25 août 2015
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
mickael, 44250
23 nov. 2014
Les points forts : Propreté
Correct mais bruyant
mickael
Réponse de Darren le 14 févr. 2015
Thank you for taking the time to leave us a 3 star review. We appreciate it very much. We are personally responsible and strive to ensure you have an exceptional stay with us. We look forward to seeing you again.
8/10 Bien
Patti
13 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Patti
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Darren Phillips / General Manager le 13 mai 2024
Thanks for your feedback. I'm not sure what you mean by 'iffy area' but want to assure you staff are on site 24/7 including Security from 6pm-8am so if you have any concerns, please let us know and we'll be right on it.
10/10 Excellent
Richard
12 mai 2024
Les points forts : Équipements
Richard
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Darren Phillips / General Manager le 13 mai 2024
We're delighted you enjoyed your stay and look forward to seeing you again soon.
6/10 Satisfaisant
Jose
10 mai 2024
Les points forts : Propreté
Jose
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Darren Phillips / General Manager le 13 mai 2024
Thanks for your review. Please let us know what we can do better.
10/10 Excellent
Saowapa
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Saowapa
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Darren Phillips / General Manager le 7 mai 2024
Saowapa, thanks, we look forward to seeing you on your next visit to the Turlock Area!
2/10 Horrible
Anthony, Turlock
16 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anthony
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Darren Phillips / General Manager le 16 avr. 2024
Anthony, you know you were not allowed to even check in based on your previous stay with us, you have a life time ban. (1) Smoking in the room is not permitted (2) we are NOT pet friendly and (3) the state you left the room in. Leaving a negative review will not change the fact you have a lifetime ban.
8/10 Bien
praveen, santa clara
15 avr. 2024
praveen
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Darren Phillips / General Manager le 7 mai 2024
Praveen, thanks for taking the time to review us - we appreciate it!
8/10 Bien
Sendy
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sendy
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Darren Phillips / General Manager le 8 avr. 2024
Thanks for taking the time to leave us a review - we appreciate it very much
10/10 Excellent
Saowapa
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Saowapa
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Darren Phillips / General Manager le 1 avr. 2024
Thanks for your comments, we look forward to welcoming you back.
4/10 Médiocre
Janet
29 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Janet
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Darren Phillips / General Manager le 1 avr. 2024
Thanks for your feedback. The surrounding businesses do have armed security because of the type of business it is. However, it does not affect us. Our staff are available 24/7 to answer any questions.
10/10 Excellent
Silvia
25 mars 2024
Silvia
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Darren Phillips / General Manager le 26 mars 2024
Hello Silvia, thanks for your feedback, we appreciate it very much.
2/10 Horrible
wei
24 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
wei
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Darren Phillips / General Manager le 26 mars 2024
Good Morning Wei, from what I understand, someone called the morning of your arrival to cancel because of a family emergency and then you showed up later that evening. I'm not sure what actually happened, but once a reservation is cancelled it cannot be reinstated and you have to book a new reservation. I'm sorry for any inconvenience this caused.
10/10 Excellent
Terry, Chandler
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Terry
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Darren Phillips / General Manager le 1 avr. 2024
Thanks for leaving us a 5 / 5 Review. We appreciate it very much.
10/10 Excellent
Joaquin
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joaquin
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Darren Phillips / General Manager le 25 mars 2024
Thanks for taking the time to review us, we appreciate it.
6/10 Satisfaisant
Courtney
18 mars 2024
Courtney
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Darren Phillips / General Manager le 25 mars 2024
Thanks for taking the time to review us, we appreciate it.
10/10 Excellent
Saowapa
2 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Saowapa
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Darren Phillips / General Manager le 5 mars 2024
Thank you for Your Review, we appreciate it very much.
10/10 Excellent
Saowapa
1 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Saowapa
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Darren Phillips / General Manager le 5 mars 2024
Thank you for Your Review, we appreciate it very much.
6/10 Satisfaisant
Sukh
26 févr. 2024
Sukh
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Darren Phillips / General Manager le 25 mars 2024
Thanks for taking the time to review us, we appreciate it.
8/10 Bien
Gurjant
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gurjant
Réponse de Darren Phillips / General Manager le 27 févr. 2024
Thanks for taking the time to review us, we appreciate it and look forward to seeing you again.
4/10 Médiocre
Lean
Voyage en couple
24 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lean
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Darren Phillips / General Manager le 27 févr. 2024
I'm sorry your neighbors were loud. Please inform the front desk anytime by dialing "0" and we will take care of it. We work on a one warning system and quiet hours are from 9pm-9am. Security are on site from 6pm-8am and staff are available 24/7 to assist with any issues.
8/10 Bien
Rodney
23 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rodney
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Darren Phillips / General Manager le 27 févr. 2024
Thanks for your feedback. Although the Daysinn Light breakfast is one wrapped item (granola bar) Coffee and Juice, we had added toaster pastries and oatmeal. Fruit is also usually available. Thanks again.
10/10 Excellent
Gerardo A
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gerardo A
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Darren Phillips / General Manager le 27 févr. 2024
Thank You for taking the time to leave us your review, we appreciate it very much and look forward to seeing you again.
10/10 Excellent
HENRY
Voyage en groupe
30 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
HENRY
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Darren Phillips / General Manager le 5 févr. 2024
Thanks for the 5/5 Review, we appreciate it very much
6/10 Satisfaisant
Ken
Voyage en groupe
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Room stay
Ken
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Darren Phillips / General Manager le 5 févr. 2024
Thank you for your feedback, its always good to know what we're doing well and where we can do better. I appreciate your specific feedback so we can work on these areas. Thank You
6/10 Satisfaisant
Gail
Voyage en famille
28 janv. 2024
Les points faibles : Équipements
Gail
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Darren Phillips / General Manager le 29 janv. 2024
Hello, I'm not sure what your comments mean 'the Property next door'. we always appreciate feedback to know what we're doing well and where we can improve. Thanks again
10/10 Excellent
Guillermo
26 janv. 2024
Guillermo
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Darren Phillips / General Manager le 29 janv. 2024
Thanks for your feedback, we very much appreciate you taking the time and we look forward to seeing you again.
10/10 Excellent
MOHAMAD
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MOHAMAD
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Darren Phillips / General Manager le 23 janv. 2024
Thank you for your review - we appreciate it very much.
10/10 Excellent
Derick
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Derick
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Darren Phillips / General Manager le 8 janv. 2024
Thanks for taking the time to leave us your review, we appreciate it very much and will be delighted to share with our staff.
10/10 Excellent
Javier
14 déc. 2023
Javier
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Darren Phillips / General Manager le 19 déc. 2023
Thank you for taking the time to leave us your review - we appreciate it very much and look forward to seeing you again soon.
2/10 Horrible
Cristina
Voyage en famille
10 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cristina
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Darren Phillips / General Manager le 19 déc. 2023
Thank You for your review. I'm not sure what went wrong but would love the opportunity to make it right.
2/10 Horrible
Valerie
4 déc. 2023
Valerie
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Darren Phillips / General Manager le 5 déc. 2023
Hello, I'm sorry you didn't enjoy your stay. Could you be more specific on what went wrong so we can fix it and make sure it doesn't happen again? Thanks
10/10 Excellent
Elaina
29 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elaina
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Darren Phillips / General Manager le 19 déc. 2023
Thanks for your review, we look forward to seeing you on your next visit to Turlock.
8/10 Bien
Derick
22 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Derick
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Darren Phillips / General Manager le 28 nov. 2023
Thank you for your review. We appreciate it very much and look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
Cindy
Voyage d’affaires, Voyage en couple
6 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cindy
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Darren Phillips / General Manager le 7 nov. 2023
Thank You for taking the time to leave us your review / comments. We appreciate it very much.
8/10 Bien
Derick
10 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Derick
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Darren Phillips / General Manager le 16 oct. 2023
Thanks for feedback, we appreciate it very much.
4/10 Médiocre
Lubo
7 oct. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Lubo
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Darren Phillips / General Manager le 10 oct. 2023
Thanks for your feedback. We appreciate hearing from our guests so we can know what we did well and where we can do better. Thanks for taking the time.
10/10 Excellent
Joseph
Voyage en famille
30 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joseph
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Darren Phillips / General Manager le 3 oct. 2023
Thank you for your feedback, we are delighted you enjoyed your stay and look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
Niels peter
24 sept. 2023
Niels peter
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Darren Phillips / General Manager le 26 sept. 2023
We're delighted you enjoyed your stay with us, and took the time to leave us your review - thank you.
8/10 Bien
Andy
Voyage d’affaires
6 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stay. Clean
Andy
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Darren Phillips / General Manager le 12 sept. 2023
Thank you for your feedback, we appreciate it very much.
8/10 Bien
Lauren
5 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lauren
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Darren Phillips / General Manager le 5 sept. 2023
Thanks for your feedback. Although the dispensary is opposite the Motel, they don't affect us at all. As you stated, they do have Security (as do we) and don't affect each other. The neighborhood is actually pretty nice - I live just a few minutes away and our AGM lives even closer.
10/10 Excellent
Richard
4 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great front desk!
Richard
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Darren Phillips / General Manager le 5 sept. 2023
Thanks for your feedback, we appreciate it very much