Avis
6,6
6,8/10
Propreté
7,6/10
Personnel et service
5,8/10
Équipements
6,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
12 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Brenda H le 13 juin 2023
We appreciate you choosing Motel 6. Thank you for your feedback. We look forward to you staying with us again.Sincerely,Brenda Harris
6/10 Satisfaisant
Huu Binh An
Voyage en famille avec de jeunes enfants
5 août 2022
Huu Binh An
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
10/10 Excellent
MARTINE
28 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MARTINE
Réponse de GM le 9 sept. 2019
Thank you for taking the time to share your comments concerning your stay with us.
We strive to provide a superior guest experience and valuable guest feedback helps us determine how well we are delivering on that commitment.
I have reviewed your comments and concerns, and I want to assure you that they are appreciated and valued; and hope you will give us an opportunity to better serve you in the near future.
Sincerely,
The General Manager
8/10 Bien
William
Voyage en groupe
13 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
William
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Janet
Voyage avec des animaux de compagnie
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Janet
Séjour de 1 nuit en avril 2024
4/10 Médiocre
Jaylene
Voyage en couple
21 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jaylene
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Mountainside Hospitality le 23 avr. 2024
Jaylene,Thank you for bringing this to our attention. We aim to deliver every guest a clean room every time--We will look into this matter and ensure that we deliver on that promise for future stays.Thanks again for staying with us at Motel 6 and make it a great day!
6/10 Satisfaisant
Jason
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Jason
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Mountainside Hospitality le 14 févr. 2024
Thank you for your comments, Jason. I've reviewed your file and see that the deposit was refunded to you on Feb, 11. We are currently working with our partners to ensure that the information on their sites is correct and accurate. Apologies for any miscommunication. Otherwise, make it a great day!
8/10 Bien
Kathryn
Voyage en couple
8 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kathryn
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Mou le 12 févr. 2024
Kathryn,Thank you for your review! Please keep us in mind for future stays--we'll leave the light on for you.
8/10 Bien
Ally
23 janv. 2024
Ally
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Mountainside Hospitality le 12 févr. 2024
Thank you for your review!
8/10 Bien
Thurman
Voyage d’affaires
19 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thurman
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Mountainside Hospitality Management le 19 janv. 2024
Thank you for your review. Please keep us in mind for your future stays. We'll leave the light on for you.
6/10 Satisfaisant
Victoria
Voyage en famille
7 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et équipements
Victoria
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Mountainside Hospitality Management le 9 janv. 2024
Victoria,Thank you for taking the time to leave us a review and providing feedback. We're disappointed to hear you weren't completely satisfied with your stay. We will work to address these issues and look forward to seeing you again soon!
6/10 Satisfaisant
Samuel
2 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Samuel
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Mountainside Hospitality Management le 9 janv. 2024
Samuel,Thank you for your review.
4/10 Médiocre
Brian
27 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Never again
Brian
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 8 janv. 2024
Hi Brian,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
18 déc. 2023
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Unfortunate
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Mountainside Hospitality Management le 9 janv. 2024
Thank you for your review.
8/10 Bien
Elisabeth
Voyage en famille
15 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Elisabeth
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Mountainside Hospitality Management le 16 déc. 2023
Thank you for your review, Elisabeth. Please keep us in mind for your future stays. We'll leave the light on for you.
8/10 Bien
Michael
Voyage en famille, Voyage d’affaires
15 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Mountainside Hospitality Management le 16 déc. 2023
Thank you for your review. Please keep us in mind for you future stays. We'll leave the light on for you.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
13 déc. 2023
Gone downhill a lot in the last 10 years.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 26 déc. 2023
Hi Traveler,We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
Kevin
10 déc. 2023
Kevin
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Mountainside Hospitality Management le 16 déc. 2023
Thank you for your review. Please keep us in mind for your future stays.
2/10 Horrible
Keith
Voyage en groupe
9 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Keith
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 20 déc. 2023
Hi Keith,We would like to discuss your experience with you further and ask that you reach out to our Guest Relations Team by using the Contact Us feature on our website to connect with us.Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Aimee
Voyage en famille
3 déc. 2023
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aimee
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Mountainside Hospitality Management le 16 déc. 2023
Thank you for your review.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
3 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Nope nope
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 7 déc. 2023
Hi Traveler,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6
4/10 Médiocre
Eric
Voyage en groupe
27 nov. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Eric
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 5 déc. 2023
Hi Eric,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6
4/10 Médiocre
Ashley
20 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Ashley
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Mountainside Hospitality Management le 21 nov. 2023
Thank you for bringing these items to our attention. It is important that we meet our guests' expectations.Please keep us in mind for your next visit.
10/10 Excellent
John
19 nov. 2023
Les points forts : Équipements
John
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Mountainside Hospitality Management le 21 nov. 2023
Thank you for staying with us! Keep us in mind for your next stay. We'll leave the light on for you.
4/10 Médiocre
Lynette
6 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lynette
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Mountainside Hospitality Management le 7 nov. 2023
Thank you for bringing this to our attention. Please keep us in mind for your future stays.
10/10 Excellent
Cheryl
5 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cheryl
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Mountainside Hospitality Management le 6 nov. 2023
Thank you for your review. Please keep us in mind for your future stays.
10/10 Excellent
Irene
Voyage en famille
5 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Irene
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Mountainside Hospitality Management le 6 nov. 2023
Thank you for bringing this to our attention. Please keep us in mind for your future stays.
2/10 Horrible
Jevon
30 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Unsatisfactory conditions
Jevon
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Mountainside Hospitality Management le 31 oct. 2023
Thank you for bringing these items to our attention. Please keep us in mind for your future stays.
6/10 Satisfaisant
Logan
Voyage en famille
23 oct. 2023
Logan
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Mountainside Hospitality Management le 23 oct. 2023
Thank you for your review. Please keep us in mind for future stays. We'll leave the light on for you!
10/10 Excellent
Marlene
Voyage avec des animaux de compagnie
22 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marlene
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Mountainside Hospitality Management le 23 oct. 2023
Thank you for your glowing review. Please keep us in mind for future stays. We'll leave the light on for you!
4/10 Médiocre
Nicole
21 oct. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicole
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Mountainside Hospitality Management le 23 oct. 2023
Thank you for your review. Please keep us in mind for future stays. We'll leave the light on for you!
8/10 Bien
Robert
Voyage d’affaires, Voyage en couple
19 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Mountainside Hospitality Management le 20 oct. 2023
Thank you for staying with us. We are glad that you enjoyed your stay. Please keep us in mind for your future stays, we'll leave the light on for you.
8/10 Bien
Robert
17 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Mountainside Hospitality Management le 20 oct. 2023
Thank you for staying with us. We are glad that you enjoyed your stay. Please keep us in mind for your future stays, we'll leave the light on for you.
6/10 Satisfaisant
Leslie
8 oct. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Leslie
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Mountainside Hospitality Management le 11 oct. 2023
We are happy to hear that you liked the mattress. Thank you for choosing this location for your stay.
2/10 Horrible
Mart
3 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mart
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Mountainside Hospitality Management le 11 oct. 2023
Thank you for bringing this to our attention. We will address these issues.
10/10 Excellent
Jennifer
2 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 9 oct. 2023
Hi Jennifer,We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Lilith #Team6
4/10 Médiocre
Lisa
30 sept. 2023
Lisa
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Mountainside Hospitality Management le 3 nov. 2023
Thank you for your review. Please keep us in mind for your future stays.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 29 sept. 2023
Hi Traveler, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Jana L, Nelson
Voyage en groupe
25 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service et équipements
Jana L
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 29 sept. 2023
Hi Jana L, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Maz K.#Team6
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
25 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Do not stay at this location.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 29 sept. 2023
Hi Traveler,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention.Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Allen
22 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Allen
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Mountainside Hospitality Management le 25 sept. 2023
We are glad that you enjoyed your stay. Thank you for bringing this to our attention. Please keep us in mind for your future stays.
2/10 Horrible
Elicia
20 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hortible
Elicia
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Brand Experience Team le 29 sept. 2023
Hi Elicia,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
8/10 Bien
Shelley, Kalispell
Voyage en couple
19 sept. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Shelley
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Mountainside Hospitality Management le 25 sept. 2023
Thank you for bringing the lights to our attention. We are happy that you enjoyed your stay.
2/10 Horrible
Naomi
18 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Naomi
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 26 sept. 2023
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6
4/10 Médiocre
Adam
18 sept. 2023
Adam
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Mountainside Hospitality le 11 oct. 2023
Thank you for the review.
6/10 Satisfaisant
Kaye
18 sept. 2023
Les points faibles : Personnel et service
Kaye
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Mountainside Hospitality Management le 25 sept. 2023
Thank you for the review. Please keep us in mind for your future travels.
2/10 Horrible
Shayne
Voyage en groupe
17 sept. 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shayne
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 26 sept. 2023
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6
4/10 Médiocre
Reagan
Voyage en famille avec de jeunes enfants
17 sept. 2023
Les points faibles : Équipements
Reagan
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 26 sept. 2023
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
William
Voyage en famille
17 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
William
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Mountainside Hospitality Management le 11 oct. 2023
We are glad that you enjoyed your stay. Thank you for the review!
4/10 Médiocre
Lilynea
Voyage en groupe
15 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Disappointed
Lilynea
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Nancy Y. le 26 sept. 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6