Avis
6,6
6,8/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
6,6/10
Équipements
6,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
24 avr. 2022
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Brand Experience Team le 19 mai 2022
Salut Garrel,
Merci d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous nous engageons à vous offrir une nuit de repos confortable et sommes déçus d'apprendre que nous n'avons pas répondu à vos attentes. Nous tenons à nous excuser que votre séjour ait été moins que satisfaisant. Nous nous engageons à satisfaire nos clients et apprécions que vous preniez le temps d'évaluer votre expérience.
Maz K.
#Team6
2/10 Horrible
Raven
21 mai 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Raven
Séjour de 1 nuit en mai 2024
4/10 Médiocre
Sarah
20 mai 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sarah
Séjour de 5 nuits en mai 2024
2/10 Horrible
Masauko
17 mai 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Masauko
Séjour de 7 nuits en mai 2024
2/10 Horrible
Devante
14 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Devante
Séjour de 2 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Maria
Voyage en couple
12 mai 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mai 2024
Hola Maria,Gracias por tu calificación, por favor danos la oportunidad de mejorar tu experiencia en tus futuras reservas.Lilith#Equipo6
2/10 Horrible
Frank
Voyage en famille
10 mai 2024
Frank
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mai 2024
Hi FrankAfter reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
Rawhi
10 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rawhi
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mai 2024
Hi Rawhi,After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Lilith#Team6
2/10 Horrible
Elizabeth
Voyage en famille
5 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elizabeth
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 14 mai 2024
Hi Elizabeth, After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty.In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon.Natalie #Team6
2/10 Horrible
Eric
2 mai 2024
Eric
Séjour de 1 nuit en mai 2024
2/10 Horrible
Amber
30 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amber
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 10 mai 2024
Hi Amber,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
10/10 Excellent
Miranda
Voyage en couple
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Miranda
Séjour de 1 nuit en avril 2024
4/10 Médiocre
George
29 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
George
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mai 2024
Hi George,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6
2/10 Horrible
Rafael
29 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rafael
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 10 mai 2024
Hi Rafael,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
8/10 Bien
Soryvette
29 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Soryvette
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mai 2024
Hi Soryvette,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Luz
Voyage d’affaires
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Luz
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 7 mai 2024
Hi Luz,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
4/10 Médiocre
Mayra
23 avr. 2024
Mayra
Séjour de 1 nuit en avril 2024
4/10 Médiocre
Duane
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage d’affaires
23 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Duane
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 2 mai 2024
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
rita
Voyage en famille
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
rita
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 2 mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Julio
20 avr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Julio
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 2 mai 2024
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Angel
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Angel
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 2 mai 2024
Hi Angel, We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Natalie #Team6
10/10 Excellent
Mark
19 avr. 2024
Mark
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Yathzee
Voyage en couple
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yathzee
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 2 mai 2024
Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels! Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Jorham
14 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jorham
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 25 avr. 2024
Hi Jorham,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
2/10 Horrible
Sharess
14 avr. 2024
Sharess
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 avr. 2024
Hi Sharess,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6
2/10 Horrible
Amanda
Voyage en famille
13 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amanda
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 avr. 2024
Hi Amanda,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6
2/10 Horrible
Jayden
Voyage d’affaires, Voyage en couple
13 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jayden
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 avr. 2024
Hi Jayden,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
8/10 Bien
Rita B
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rita B
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 23 avr. 2024
Hi Rita,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
6/10 Satisfaisant
Arien
12 avr. 2024
Arien
Séjour de 1 nuit en avril 2024
2/10 Horrible
Erik
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
9 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Erik
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 17 avr. 2024
Hi Erik, We appreciate you recognizing our excellent service, though it sounds like your stay might not have been as comfortable as you anticipated. We apologize for any inconvenience and appreciate you taking the time to share your feedback with us. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6
10/10 Excellent
William
8 avr. 2024
William
Séjour de 4 nuits en avril 2024
8/10 Bien
rita
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
rita
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 17 avr. 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We appreciate your support.Natalie #Team6
8/10 Bien
rita
Voyage en famille
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
rita
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 17 avr. 2024
Hi Rita, Thank you for positively rating your stay!Natalie #Team6
2/10 Horrible
candy
Voyage d’affaires, Voyage en couple
1 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
candy
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Safari
27 mars 2024
Les points forts : Propreté
Safari
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 10 mai 2024
Hi Safari,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6
8/10 Bien
Rita B
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rita B
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 2 avr. 2024
Thank you for positively rating your stay!!Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Rita B
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Rita B
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 2 avr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Rita B
26 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rita B
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 2 avr. 2024
We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Nancy Y. #Team6
8/10 Bien
Shaquille
25 mars 2024
Shaquille
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 4 avr. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
4/10 Médiocre
Mayra
Voyage en couple
24 mars 2024
Mayra
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 2 avr. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Rita B
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rita B
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nancy Y. le 2 avr. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
8/10 Bien
Jessica
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage avec des animaux de compagnie
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 26 mars 2024
Hi Jessica,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Matthew
Voyage d’affaires
16 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Matthew
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 26 mars 2024
Hi Matthew,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith#Team6
10/10 Excellent
Matthew
Voyage d’affaires
16 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Matthew
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 26 mars 2024
Hi Matthew,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6
10/10 Excellent
Rita B
16 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rita B
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 26 mars 2024
Hi Rita,Thank you so much for sharing your kind words. We work hard to make your visit the best experience possible. We look forward to seeing you again soon!Lilith#Team6
10/10 Excellent
Anna
12 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Anna
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 19 mars 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels.Natalie #Team6
10/10 Excellent
mohamed
9 mars 2024
mohamed
Séjour de 2 nuits en mars 2024
8/10 Bien
Ramon
9 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Ramon
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 19 mars 2024
Hi Ramon, Thanks for your review, we really appreciate the support.Natalie #Team6
8/10 Bien
Darian, Milwaukee
4 mars 2024
Darian
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 mars 2024
Hi Darian,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
10/10 Excellent
jervis
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
jervis
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 12 mars 2024
Hi Jervis,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6