Extérieur

Avis sur YVE Hotel Miami

3.5 out of 5
YVE Hotel Miami
146 Biscayne Blvd, Miami, FL

Avis

7,0

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 609 avis sur 1849." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 400 avis sur 1849." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 344 avis sur 1849." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 257 avis sur 1849." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 239 avis sur 1849." "

7,4/10

Propreté

8,0/10

Personnel et service

6,8/10

Équipements

6,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Nathalie, Ste-Martine

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Accueil chaleureux et grande chambre spatieuse. Lits confortables.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Customer Service le 9 mars 2024
Nathalie, merci d'avoir partagé cette charmante critique. Tout le monde au YVE Hotel Miami Downtown est ravi de savoir que vous avez apprécié l'accueil chaleureux et les chambres spacieuses. Nous sommes très fiers d'offrir des lits confortables et nous sommes heureux que ces aspects aient contribué à un séjour mémorable. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau.

8/10 Bien

Sébastien

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was perfect except the room we got had a connecting door
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 9 mars 2024
Thank you for the 4-star rating, Sébastien!It's pleasing to know we've left you with a great impression. We can't wait to see you again soon so we can share an even better experience with you at YVE Hotel Miami Downtown. Thank you again for sharing!

10/10 Excellent

Nicole

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Customer Service le 27 janv. 2024
Thank you for the fantastic rating, Nicole!It's outstanding you had such a wonderful experience at YVE Hotel Miami Downtown. We care about the satisfaction of our guests. We can't wait to see you again soon!

6/10 Satisfaisant

Gabrielle

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et équipements
On a réservé 4 nuits et on nous a mis dans une chambre sans aucune fenetre, lumière du jour ou vue et cela ne ressemblait clairement pas aux photos de la chambre réservée. Nous avons demandé a être changé de chambre après 2 nuits car ce n'était pas vivable. Le personnel a été compréhensif et nous a changé le soir même dans une chambre avec fenêtre mais avec 2 lits séparés. Ce n'est clairement pas un 4 étoiles, la propreté laissair vraiment à désirer. L'emplacement est bien et permet de faire pas mal de chose à pied notamment très proche de Brickell cependant nous n'y retournerons pas.
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Customer Service le 12 déc. 2023
Gabrielle, nous regrettons de lire que votre chambre initiale n'a pas répondu à vos attentes et nous apprécions votre patience pendant que nous travaillions pour trouver un logement plus adapté. Nous sommes soulagés que les membres de notre équipe aient pu vous aménager une chambre différente, même si nous comprenons que la disposition des lits n'était pas idéale. Merci d'avoir exprimé vos inquiétudes concernant la propreté, nous nous efforçons de maintenir les normes les plus élevées. Cependant, nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié notre emplacement idéal près de Brickell. Nous espérons que cette expérience ne vous dissuadera pas et que nous aurons peut-être une autre chance de vous offrir le niveau de qualité que vous attendez de nous.

10/10 Excellent

Stephan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bel endroit! Propre, près de boutiques et restaurants
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Customer Service le 10 nov. 2023
Stephan, c'est merveilleux d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour au YVE Hotel Miami Downtown. Nous apprécions votre reconnaissance de notre emplacement privilégié et de notre propreté. Nous attendons avec impatience votre prochaine visite pour une autre belle expérience.

4/10 Médiocre

Marie Kathleen

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was dirty!!! The carpet & some linen were obviously stained & dirty.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Customer Service le 13 août 2023
Marie, we are genuinely sorry to hear your recent stay fell short of expectations due to cleanliness concerns. Ensuring our rooms are immaculate for our guests is a priority, and we regret any oversights you experienced. Rest assured, your comments will be brought to the attention of our housekeeping team. We hope for another chance to exceed your expectations in the future.

6/10 Satisfaisant

Marie Claude

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Ascenseur très lente
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Customer Service le 6 mai 2023
Nous apprécions les commentaires, Marie.C'est dommage que vous ayez eu de tels défis pendant votre temps avec nous. Nous regrettons les désagréments que vous avez rencontrés avec les ascenseurs. Nous nous soucions de la satisfaction de nos clients, nous nous assurerons donc de répondre à vos préoccupations avec les membres appropriés de notre équipe à l'avenir.Nous sommes impatients de partager une expérience plus positive avec vous bientôt.

6/10 Satisfaisant

Valerie

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Terrible le service d ascenceur, 30 minutes et plus d attente et cela à n importe quelle heure nuit, jour, soir. Terrible.
Réponse de Customer Service le 2 mai 2023
Valérie,Merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience dans notre hôtel. Nous comprenons qu'attendre pendant une longue période pour le service d'ascenseur n'est pas une situation idéale, et nous nous excusons que vous ayez dû en faire l'expérience pendant votre séjour. Notre objectif est de fournir une expérience confortable et transparente à tous nos clients, quelle que soit l'heure de la journée.À la lumière de vos commentaires, nous évaluerons de près notre approche actuelle de la gestion du trafic des ascenseurs, en particulier pendant les heures de pointe, et nous nous efforcerons de mettre en œuvre des améliorations. Nous nous engageons à offrir une meilleure expérience et travaillerons avec diligence pour minimiser les temps d'attente pour nos clients à l'avenir.Encore une fois, nous nous excusons pour la gêne occasionnée et nous espérons que, si vous choisissez de revenir dans notre hôtel, nous aurons l'occasion de démontrer notre engagement à offrir une expérience client exceptionnelle. Votre satisfaction est notre priorité absolue et nous apprécions sincèrement votre compréhension alors que nous traitons cette question.Merci pour votre précieuse contribution, et nous espérons vous accueillir à nouveau pour une expérience plus agréable à l'avenir.

10/10 Excellent

Isabelle

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Notre première nuit a été troublé par une femme qui criait et qui claquait la porte de sa chambre. Il y avait une grosse chicanne de couple. Elle demandait à son conjoint de partir. Elle nous a réveillé et nous avons eu des difficultés à se rendormir après.
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Customer Service le 8 mars 2023
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire part de vos commentaires, Isabelle.Il est regrettable que votre temps avec nous n'ait pas été idéal. Nous sommes déçus que vous ayez eu de tels problèmes avec l'isolation phonique de nos chambres. La satisfaction de nos clients est importante pour nous, nous ne manquerons donc pas de discuter de vos commentaires à l'avenir.Nous espérons avoir la chance de vous accueillir à nouveau bientôt afin que nous puissions partager une expérience plus positive avec vous.

10/10 Excellent

Kathy

Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Customer Service le 25 mars 2023
Thanks for the perfect rating, Kathy!We're pleased to hear that you have fully enjoyed your stay at YVE Hotel Miami Downtown, as we strive to create a full service experience for our guests. We can't wait to see you again soon!

4/10 Médiocre

wilfreid mehou

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Z
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Customer Service le 8 mars 2023
Thank you for the feedback, Wilfreid.It's unfortunate we couldn't provide you with a perfect experience. We hold ourselves to a higher standard so please let our team know what we can do to share a more positive experience with you soon. We'd like to discuss your experience further.We hope you give us another opportunity to demonstrate the high-caliber service we're accustomed to sharing with you.

8/10 Bien

Jean francois

Séjour de 1 nuit en janvier 2023

6/10 Satisfaisant

Vanessa

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice location and staff but not great hotel
Location is great and the staff is very nice and welcoming. Had a free cocktail in the bar and was upgraded when the lady saw my kids were 12 and 17 so quite big… The hotel is however in a need of refreshment and clean-up; carpet stained and ripped, headrest ripped, bed cover stained.
Séjour de 1 nuit en décembre 2022

4/10 Médiocre

Jean, Verdun

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Près du port pour croisières. Chambre petite sans éclairage naturel et le tapis de la chambre n’était pas très propre. Le tapis du couloir n’avait pas été nettoyé et il y avait des détritus sur le tapis.
Réponse de Customer Service le 6 déc. 2022
Merci pour le retour, Jean.Nous regrettons que votre temps avec nous n'ait pas été parfait. Bien que nous soyons heureux que vous ayez apprécié notre emplacement pratique, il est regrettable que nos hébergements n'aient pas dépassé vos attentes. Nous nous efforçons de faire en sorte que nos clients aient une expérience agréable, nous nous assurerons donc de discuter de vos commentaires avec les membres appropriés de notre équipe à l'avenir.Nous espérons que vous nous permettrez de partager bientôt une expérience plus positive avec vous.

8/10 Bien

Louis

Séjour de 1 nuit en octobre 2022

10/10 Excellent

Damien

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en février 2022

10/10 Excellent

Sylvie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2021

10/10 Excellent

Marie celine

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en novembre 2021

6/10 Satisfaisant

eric

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Literie très médiocre moquette sale cafards dans la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Customer Service le 1 nov. 2021
Nous apprécions vos commentaires, Éric. C'est décourageant d'entendre que vous avez eu de tels défis pendant votre temps avec nous. Nous sommes déçus que notre propreté n'ait pas été à la hauteur de vos attentes et que votre chambre n'ait pas été rafraîchie correctement. Le confort et la satisfaction de nos clients sont importants pour nous, nous ne manquerons donc pas de répondre à vos préoccupations avec notre équipe à l'avenir. Nous espérons avoir la chance de démontrer le service de haut calibre que nous avons l'habitude de partager avec nos invités.

8/10 Bien

Ilsa

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Very small bathroom
Séjour de 1 nuit en mai 2024

4/10 Médiocre

Josephine Anglin-

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elevators were small and packed , rooms extremely small. Resturant service very poor. No Amenties.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

4/10 Médiocre

Macy

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté
Very small, and the tubs were rusted. One elevator that takes forever to catch and very small.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 26 mai 2024
Macy, thank you for sharing your feedback. We're disappointed that your experience did not meet expectations and will take your comments into consideration. Your insights are valuable and we're committed to improving.

10/10 Excellent

Danna

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The property especially the bathroom was a little dated ..bathroom was very small could barely turn around in .. we only stayed a few hours ..we did get a good deal for the time we were there .
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 26 mai 2024
Danna, thank you for sharing your experience at YVE Hotel Miami Downtown. We're glad you found a good deal during your stay. Your comments about the bathroom will be taken into consideration as we continually strive to make improvements. We hope you'll consider staying with us again in the future.

10/10 Excellent

Peter

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great place to stay. Great staff. Room was nice only thing is bathroom. It is a tiny closet with plumbing. lol. Still, we will be back.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 24 mai 2024
Peter, thank you for your feedback. The team members at YVE Hotel Miami Downtown are thrilled you found it a great place to stay and appreciated your kind words. We look forward to welcoming you back soon!

2/10 Horrible

ABDULLATIF

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The room not clean
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 21 mai 2024
ABDULLATIF, thank you for sharing your experience. Cleanliness is a priority, and the hotel regrets that your stay did not meet expectations in this regard. Your feedback will help in addressing this concern.

10/10 Excellent

Anna

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Older hotel, but clean and quiet.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 20 mai 2024
Anna, thank you for your kind words about YVE Hotel Miami Downtown. Our team is delighted you enjoyed the clean and serene atmosphere. We look forward to welcoming you back!

6/10 Satisfaisant

Frances

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et équipements
El hotel esta en buena ubicación. Se ve deteriorado y Le falta limpieza. Tuvimos problemas con el aire.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 20 mai 2024
Frances, thank you for the feedback. We're glad you appreciated our convenient location. Your comments about the overall condition and cleanliness have been noted. We're sorry to hear about the issue with the air conditioning during your stay. We hope to provide a more satisfactory experience in the future.

8/10 Bien

Nancy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 20 mai 2024
Nancy, YVE Hotel Miami Downtown appreciates your positive rating. We're thrilled that you enjoyed your stay and would love to welcome you back for another great experience!

2/10 Horrible

Quinn

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 20 mai 2024
Quinn, we're sorry to hear your experience did not meet your expectations. If you have specific details you'd like to share, we invite you to reach out directly so we can better understand your concerns and improve our services.

6/10 Satisfaisant

Christie

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Customer Service le 18 mai 2024
We appreciate you taking the time to share your feedback, Christie.We regret that your experience with us was anything less than ideal. We look forward to sharing a more enjoyable experience with you soon.

10/10 Excellent

Ana

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Buena atencion
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 17 mai 2024
Ana, thank you for your kind words about YVE Hotel Miami Downtown. We're delighted to hear that you appreciated the attention you received. We hope to welcome you back soon!

10/10 Excellent

Livianny

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I like this property because it's near to bayside marketplace,you can walk for shopping it's near to the restaurants and have 24 hours front desk.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 16 mai 2024
Livianny, thank you for your positive feedback! YVE Hotel Miami Downtown prides itself on its convenient location, and we're pleased you enjoyed being close to Bayside Marketplace and nearby dining options. It's great to hear our 24-hour front desk service was to your satisfaction. We look forward to welcoming you back soon!

8/10 Bien

Johnnie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 13 mai 2024
Johnnie, it's fantastic to hear you had a satisfying stay at YVE Hotel Miami Downtown. We thank you for your rating and look forward to welcoming you back on your next visit to Miami. Safe travels!

10/10 Excellent

Kerby

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Súper hotel y excelente ubicación
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 13 mai 2024
Kerby, es maravilloso saber que disfrutó de la ubicación excepcional del YVE Hotel Miami Downtown y que le encantó su estadía. Esperamos su próxima visita. ¡Gracias por elegirnos!

10/10 Excellent

Kerby

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excelente ubicación! Y el personal muy atento y dispuesto a ayudar .
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 13 mai 2024
Kerby, es reconfortante saber que valoraste la excelente ubicación del YVE Hotel Miami Downtown. Estamos encantados de saber que los atentos miembros de nuestro equipo pudieron ayudarlo y hacer que su estadía fuera más placentera. Gracias por elegirnos y estamos ansiosos por darle la bienvenida nuevamente en el futuro.

6/10 Satisfaisant

HALEY

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 14 mai 2024
Haley, it seems you had a neutral experience during your stay. Feedback, even when it's wordless, is very valuable and it helps us identify areas where we could do better. We hope to welcome you again for a more satisfying visit in the future.

6/10 Satisfaisant

Diego

Les points forts : Propreté et personnel et service
No me gusto el hotel , buena ubicación pero del lugar. Los elevadores tardaban una eternidad
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 4 mai 2024
Diego, apreciamos tus comentarios y tomarnos el tiempo para compartir tu experiencia. Parece que la velocidad del ascensor fue un problema; nos disculpamos si hubo retrasos indebidos. Nos complace saber que nuestra excelente ubicación fue ventajosa para su visita. Esperamos brindarle una experiencia más fluida en su próxima estadía.

8/10 Bien

Shanae

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Close to shopping, food spots and easy transport to the cruise terminal.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 4 mai 2024
Shanae, we're delighted to hear that YVE Hotel Miami Downtown's location worked so well for you, being near shopping venues, dining options, and transport to the cruise terminal. The team at YVE Hotel Miami Downtown trusts you had an excellent stay and look forward to the honor of serving you again.

10/10 Excellent

Maxann

Okay for a quick stop
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Customer Service le 3 mai 2024
Maxann, thank you for choosing to stay at YVE Hotel Miami Downtown and sharing your feedback. We're pleased to offer convenient, quick stop accommodations for our guests in the heart of the city. We look forward to welcoming you again for any future visits to Miami.

2/10 Horrible

Tracey

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Check out experience horrible with the elevators. Walked down 11 flights of stairs with 3 luggage’s. I also have random charges on my card.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 4 mai 2024
Thank you for taking the time to provide us with your valuable feedback. We strive to provide an exceptional experience to all our guests, and we are sorry that we fell short of your expectations. Your comments have been shared with the relevant departments, and we will do our best to address them promptly. Please feel free to contact us directly if you would like to discuss your stay in further detail. We appreciate your patronage and hope to have the opportunity to serve you better in the future.

6/10 Satisfaisant

Heydi

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 3 mai 2024
Heydi, thank you for taking the time to leave us your rating. We're committed to improving our services and value your feedback. Please know that our team is dedicated to ensuring guests have a memorable experience. We hope you'll give us another chance to impress you in the future.

10/10 Excellent

Araceli

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
It was pretty dirty. Not what I expected from a well rated hotel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 1 mai 2024
Araceli, we regret to hear your stay did not meet your expectations due to cleanliness concerns. Our team makes every attempt to provide a clean and comfortable environment for all our guests. Your feedback will be addressed to ensure enhanced guest satisfaction in the future. We hope you'll give us another chance to show you the high-quality experience we're known for.

6/10 Satisfaisant

Alyssa

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 1 mai 2024
Alyssa, thank you for your time in rating your recent stay. We see that there were areas where we did not completely meet your expectations. Your feedback is invaluable as it aids in our continuous efforts to enhance our guests' experiences. We hope for another chance to serve you better in the future.

10/10 Excellent

Tanya, Ocean Springs

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We had a great stay!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 30 avr. 2024
Tanya, it's fantastic to hear you enjoyed your stay at YVE Hotel Miami Downtown! We appreciate you sharing your positive experience and hope to have you with us again soon.

6/10 Satisfaisant

Natasha, Detroit

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elevators take forever if the hotel is busy. My bathroom smelled like urine. I didn’t complain because I was only staying one night. It’s very close to the port and they offer shuttle service. I would stay again but they need to do a better job at the bathroom.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 30 avr. 2024
Natasha, we appreciate your helpful feedback. It's unfortunate to hear about your experience regarding the elevator wait times and the cleanliness in your bathroom. Your comments will certainly be taken on board in order to provide better service in these areas. On a more positive note, we're glad you found our proximity to the port and shuttle service convenient. We appreciate your intention to give us another chance and promise to strive for your complete satisfaction on your next visit.

4/10 Médiocre

Desreta

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
The room was little small and the floor was not vacuumed. The nob on the shower fell off. Curtain and the bed skirt was dirty. There not Blankets on the bed, it was on my sheets.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 30 avr. 2024
Desreta, it's regretful to hear that your stay did not meet your expectations. While we strive to maintain a high standard of cleanliness, it seems we missed the mark during your visit. We apologize for any inconveniences you experienced such as issues with the shower and bedding cleanliness. Your feedback is crucial and will certainly be shared with our team members to help improve future guest experiences. We hope to have the chance to show you our genuine hospitality in the future.

8/10 Bien

danilo

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Location for visiting the German Consulate is excellent. Bayside is also in walking distance. Parking is unfortunately very expensive.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 30 avr. 2024
Danilo, thank you for choosing the YVE Hotel Miami Downtown. It's wonderful to hear that our central location was beneficial for your visit to the German Consulate and your exploration of Bayside. However, we understand concerns about parking expenses in such prime downtown areas - rest assured we closely align with the standard rates for the locality. We value your feedback and invite you to join us again on your next trip to Miami.

8/10 Bien

DIANA R.

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 30 avr. 2024
Diana, it's great to hear that you had a positive overall experience at the YVE Hotel Miami Downtown. We're always aiming to improve, so don't hesitate to let us know how we can earn that fifth star next time. Thanks for choosing us.

8/10 Bien

Wykena

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 30 avr. 2024
Thank you for the 4/5 rating, Wykena!We are excited to see that you had an enjoyable experience at YVE Hotel Miami Downtown. We're so glad that you felt comfortably accommodated during your visit. We'd love to host you again for an even more enjoyable stay!

10/10 Excellent

Maxine

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shopping, food and Port nearby.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 29 avr. 2024
Maxine, it's wonderful to know you appreciated YVE Hotel Miami Downtown's convenient location close to shopping areas, restaurants, and the port. We hope to welcome you back for another fantastic stay. Thank you for your review.