Avis
6,0
6,0/10
Propreté
6,4/10
Personnel et service
6,6/10
Équipements
5,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Up Midtown le 25 févr. 2024
Cher Malik, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de visiter notre hôtel et de laisser votre évaluation. Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié notre emplacement idéal dans un quartier agréable, à proximité à pied de Wynwood et proche des lignes de Trolleys gratuites. Votre satisfaction est notre priorité et nous espérons vous accueillir à nouveau bientôt pour une expérience encore plus agréable. Bien à vous,
10/10 Excellent
Angelo
18 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Charmant spacieux et confortable.
Angelo
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Up Midtown le 19 janv. 2024
Cher Angelo, Nous vous remercions chaleureusement pour votre visite et pour avoir pris le temps de nous évaluer. Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié l'emplacement idéal de notre hôtel Up Midtown, ainsi que son ambiance chaleureuse et conviviale. Nous sommes fiers de notre patio arboré qui ajoute une touche de charme à notre établissement. De plus, nous sommes heureux que vous ayez trouvé nos chambres charmantes, spacieuses et confortables. Votre satisfaction est notre priorité et nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau dans un futur proche. À très bientôt
10/10 Excellent
Angelo
10 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Charme et rapport qualité prix!
Angelo
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Up Midtown le 11 janv. 2024
Cher Angelo, Nous vous remercions chaleureusement pour votre visite et votre évaluation de notre hôtel Up Midtown. Nous sommes ravis de constater que vous avez apprécié le charme et le rapport qualité-prix de notre établissement, ainsi que le confort moderne que nous proposons. En tant que directeurs généraux, cela nous encourage énormément à continuer à offrir une expérience exceptionnelle à nos clients. Nous espérons vous accueillir à nouveau très prochainement pour une nouvelle expérience mémorable à Miami.
8/10 Bien
Marie Françoise
Voyage en famille
13 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marie Françoise
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Up Midtown le 14 mars 2023
Chère Mme. Marie Françoise, Nous tenons à vous remercier pour votre commentaire et d’avoir pris le temps de partager votre expérience sur Hotels.com. Votre commentaire a été partagé avec la Direction. Nous nous réjouissons de vous accueillir pour votre prochain séjour à Miami. Bien cordialement,
10/10 Excellent
david
Voyage en groupe
7 oct. 2021
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
david
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Up Midtown le 8 oct. 2021
David, Nous sommes tellement ravis que vous ayez apprécié votre séjour chez nous. Au plaisir de vous accueillir de nouveau.
10/10 Excellent
Juan Bernardo
14 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
J
Juan Bernardo
Séjour de 7 nuits en avril 2021
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
23 mai 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
FUYEZ !
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2019
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en couple
12 mars 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2019
2/10 Horrible
Jan
1 mars 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Horror scene room
Jan
Séjour de 2 nuits en février 2019
2/10 Horrible
Antoine
30 août 2018
Hotel pourri
Antoine
Séjour de 2 nuits en août 2018
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
27 nov. 2017
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2017
2/10 Horrible
gilbert
22 févr. 2017
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
meme à ce prix il est trop cher
gilbert
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
13 janv. 2017
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
2/10 Horrible
Priscillia, Melun
7 mars 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel insalubre
Priscillia
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
1 févr. 2016
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
HOTEL HORRIBLE
Voyageur vérifié
2/10 Horrible
Matthieu, Abbeville
16 oct. 2015
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
miteux
Matthieu
2/10 Horrible
Frederic, Lyon
16 avr. 2015
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mauvaise expérience.
Frederic
8/10 Bien
Pascal-Eric
10 mars 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Pascal-Eric
2/10 Horrible
S, Montréal
8 mars 2015
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel ?
S
2/10 Horrible
Ben, Canada
8 févr. 2015
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel a Miami
Ben
2/10 Horrible
Nicolas, Boston
11 janv. 2015
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel sale et pas entretenu
Nicolas
6/10 Satisfaisant
Christian, Paris
28 déc. 2014
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Motel sans cuisine ! Mangez aux Restaurants.
Christian
2/10 Horrible
Nono, paris
3 déc. 2014
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ne pas choisir cet Hotel !
Nono
6/10 Satisfaisant
Damaris
Voyage en couple
16 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Damaris
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Brayan
13 mai 2024
Brayan
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Up Midtown le 15 mai 2024
Dear Brayan, Thank You so much for booking Up Midtown and sharing your review on Expedia. We are thrilled to know you enjoyed a pleasant stay and we hope to welcome you again next time your travels bring you back to Miami. Best,
10/10 Excellent
Jasmine
Voyage en couple
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jasmine
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Up Midtown le 13 mai 2024
Dear Jasmine, Thank you for choosing our hotel Up Midtown, and for your wonderful review. We are delighted to know that you appreciated the quietness and convenient location of our hotel. It's always rewarding to receive such positive feedback from our guests. We look forward to welcoming you back soon for another pleasant stay. Thank you once again for your kind words. Best regards,
8/10 Bien
Lenia
Voyage en couple
12 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Lenia
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Up Midtown le 13 mai 2024
Dear Lenia, Thank you for choosing our hotel and for sharing your feedback. We are pleased to hear that your overall experience was good, but we regret to learn about the issue you faced with the air conditioning. We will certainly address this concern to ensure a more comfortable stay for all our guests in the future. We hope to welcome you back soon, providing an experience that fully meets your expectations. Thank you once again for your valuable feedback. Kindest regards,
6/10 Satisfaisant
Ion
12 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Ion
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Up Midtown le 13 mai 2024
Dear Ion, Thank you for choosing our hotel and for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear that your experience did not fully meet your expectations. We appreciate your comment on the maintenance of the property and will certainly look into improving our standards. We hope to have another opportunity to host you in the future, where we can provide a more satisfying experience. Thank you once again for your review. Best regards,
10/10 Excellent
BADGER
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
BADGER
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Up Midtown le 11 mai 2024
Dear BADGER, We would like to express our gratitude for choosing Up Midtown for your accommodation and for taking the time to share your wonderful experience with us. We are thrilled to hear that our staff were able to provide you with the friendly and accommodating service that we strive to deliver to all our guests. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon!
10/10 Excellent
DiDi
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
DiDi
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Up Midtown le 10 mai 2024
Dear DiDi, We are thrilled that you had an overall excellent experience at our Up Midtown, rating us 5/5! However, we apologize for not meeting your dietary needs by not providing vegan options. We appreciate your feedback and are taking steps to introduce more plant-based choices to our menu. We want to thank you for choosing our hotel and for sharing your concerns with us, and we would like to invite you to return and enjoy our enhanced culinary offerings. Kindest regards,
2/10 Horrible
Stephen
7 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephen
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Up Midtown le 10 mai 2024
Dear Stephen, We apologize sincerely for the unbearable experience you had with the mosquito infestation in your room. We have taken immediate action to rectify the issue, including a thorough room inspection and treatment to eliminate the problem. We want to thank you for choosing our hotel and for bringing this to our attention, and we would like to invite you to return and experience the true level of comfort and service we strive to provide. Best regards,
6/10 Satisfaisant
Midlynn
Voyage en couple
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Midlynn
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Up Midtown le 6 mai 2024
Dear Midlynn, Thank you for choosing to stay with us and for sharing your feedback. We're sorry to hear about the issues you encountered with the bathroom, internet connectivity, noise, and language barrier. We're glad you found the bed comfortable, though, and will ensure our housekeeping team refines the cleaning process to improve room freshness. Your comments will help us enhance our services, and we truly appreciate your understanding. We hope you'll consider giving us another chance to provide you with a better experience in the future. Best regards,
10/10 Excellent
Brian
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brian
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Up Midtown le 4 mai 2024
Dear Brian, Thank you for your review! We're thrilled to hear that you enjoyed our Up Midtown Hotel and its location. We apologize, however, for the issue with soundproofing between the walls. We understand the importance of a quiet and comfortable stay, and we're taking steps to improve the sound insulation in our rooms. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back and provide a more peaceful stay.
6/10 Satisfaisant
Damaris
Voyage en famille
25 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Damaris
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Up Midtown le 26 avr. 2024
Dear Damaris, Thank you for choosing our hotel and providing your feedback. We apologize for any inconvenience you experienced with the room door locks and will address this issue promptly. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for a much improved stay. Best regards,
10/10 Excellent
Waleska
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Waleska
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Up Midtown le 19 avr. 2024
Muchas gracias por haber elegido nuestro hotel Up Midtown para su estancia en Miami, y por tomarse el tiempo de compartir su experiencia. Nos alegra saber que disfrutó de nuestro precio y servicio, así como de la amabilidad de nuestro personal. Será un placer recibirle de nuevo en un futuro. ¡Esperamos verle pronto!
10/10 Excellent
Waleska
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Waleska
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Up Midtown le 19 avr. 2024
Estimado Sr. Waleska, Le agradecemos por haber elegido nuestro hotel Up Midtown para su estancia en Miami y por compartir su experiencia positiva. Nos complace saber que disfrutó de nuestro servicio y que encontró la relación calidad-precio satisfactoria. Transmitiremos sus amables palabras a nuestro personal, quienes se esfuerzan por brindar una atención amable y eficiente. Esperamos tener el placer de recibirle nuevamente en un futuro cercano. Sea siempre muy bienvenido.
10/10 Excellent
Damaris
Voyage en couple
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Damaris
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Up Midtown le 19 avr. 2024
Dear Damaris, Thank you for booking our Up Midtown and for taking the time to share your positive feedback. We are delighted to hear that you enjoyed our convenient location and value for money. We can't wait to welcome you back soon for another great stay. Best regards,
10/10 Excellent
Keith
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Keith
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Up Midtown le 11 avr. 2024
Dear Keith, Thank you for choosing Up Midtown and for taking the time to leave a review. We are delighted to hear that you enjoyed our nice location. We hope to welcome you back soon for another wonderful stay. Best,
4/10 Médiocre
Byron
9 avr. 2024
Byron
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Up Midtown le 30 avr. 2024
Dear Byron, Thank you for taking the time to share your rating with us. We apologize that we didn't meet your expectations. We value feedback that will help us bolster our guest experience moving forward, and we hope to getting the chance to better serve you next time your travels bring you back to Miami. Sincerely,
10/10 Excellent
Silvia, Orlando
Voyage en famille
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Silvia
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Up Midtown le 9 avr. 2024
Dear Silvia, Thank you so much for being a loyal guest and for taking the time to share your positive experiences at the Up Midtown! We are thrilled to hear that we consistently met your expectations during each visit. We can't wait to welcome you back for another great stay soon!
2/10 Horrible
Nijah
29 mars 2024
Nijah
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Up Midtown le 30 mars 2024
Dear Nijah, Thank you for taking the time to share your rating about your recent stay at our hotel. We are deeply sorry you are unhappy with your visit on this occasion. We really hope we will have the opportunity of restoring your confidence in our hotel on a future occasion. Kindest regards,
10/10 Excellent
Sergiusz
Voyage en couple
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sergiusz
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Up Midtown le 29 mars 2024
Dear Sergiusz, Thank you for booking Up Midtown and for taking the time to leave such a positive review. We are delighted to hear that you enjoyed our excellent property and convenient location. We look forward to having you again next time your travels bring you back to Miami. Best regards,
6/10 Satisfaisant
Rebecca
Voyage en famille
21 mars 2024
Rebecca
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Up Midtown le 22 mars 2024
Dear Rebecca, Thank you for choosing our hotel and taking the time to share your feedback. We are glad to hear that you had a pleasant stay despite some minor issues with the water pressure. We appreciate your kind words about our polite and attentive staff, and we hope to welcome you back soon. Warm regards,
8/10 Bien
Michael
21 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Up Midtown le 22 mars 2024
Dear Michael, Thank you for choosing to stay at our hotel and for taking the time to leave your rating. We are glad to hear that you had a positive experience during your stay. We look forward to welcoming you back soon for another enjoyable stay. Best,
6/10 Satisfaisant
hannah
Voyage en famille
20 mars 2024
hannah
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Up Midtown le 22 mars 2024
Dear Hannah, Thank you for choosing our hotel and taking the time to share your feedback. We are glad to hear that you found your stay decent. We hope to have the opportunity to welcome you back soon for an even better experience. Best,
6/10 Satisfaisant
Jitendra
Voyage en famille
15 mars 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jitendra
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Up Midtown le 17 mars 2024
Dear Jitendra, Thank you for choosing our hotel and taking the time to leave a review. We are glad you enjoyed our easy access and our patio. We look forward to having you again anytime soon. Best regards,
10/10 Excellent
Víctor
6 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Víctor
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Up Midtown le 8 mars 2024
Dear Victor, Thank you so much for booking Up Midtown and sharing your experience on Expedia. We are thrilled to hear you enjoyed your recent stay. We look forward into having you again next time your travels bring you back to Miami. Warm regards,
10/10 Excellent
ramaraj
6 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
ramaraj
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Up Midtown le 6 mars 2024
Dear Ramaraj, Thank you so much for booking Up Midtown and for sharing your kind review. We are thrilled to hear that you had a nice experience with us. We hope to welcome you back soon for another great stay. Warm regards,
8/10 Bien
Paul
1 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Paul
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Up Midtown le 3 mars 2024
Dear Paul, Thank You so much for choosing Up Midtown for your recent stay in Miami, and taking the time to share your kind feedback. We are thrilled to know you enjoyed a pleasant time overall, and we look forward into having you again soon. Sincerely,
2/10 Horrible
Bradley
Voyage en groupe
27 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bradley
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Up Midtown le 27 févr. 2024
Dear Bradley, Thank you for sharing your feedback with us, we truly value your opinion. We apologize that your experience did not meet your expectations. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide a more positive experience. Regards,