Intérieur

Avis sur TownePlace Suites By Marriott Miami Lakes

2.5 out of 5
TownePlace Suites By Marriott Miami Lakes
8079 Nw 154th St, Miami Lakes, FL

Avis

7,6

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 304 avis sur 856." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 261 avis sur 856." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 137 avis sur 856." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 75 avis sur 856." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 79 avis sur 856." "

7,8/10

Propreté

8,2/10

Personnel et service

7,2/10

Équipements

7,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

6,8/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

karine

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Interessant
Séjour de 3 nuits en novembre 2023

2/10 Horrible

Smaïl

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Horrible à éviter !
Le pire appart 'hôtel que j'ai pu faire. Chambre infestée de cafards, éclairage non fonctionnel dans la salle de bain, piscine non entretenue (sale), mobilier de piscine est abîmés, présence d'insectes (cafards ou fourmis) dans les œufs du petit déjeuner. Fourchettes et cuillères manquant dans la chambre, ça m'a nécessité plusieurs aller-retour à la réception pour en avoir. Impossible d'avoir un ouvre-boite, j'ai dû aller en acheter un. Bref je ne comprends pas pourquoi les services d'hygiène américain n'ont pas encore fermé cet hôtel.
Séjour de 5 nuits en décembre 2021
Réponse de GM le 7 janv. 2022
Thank you for choosing to stay at the TownePlace Suites Miami Lakes and providing your honest feedback on the Guest Satisfaction Survey. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for falling short of meeting your expectations. As a teachable moment, we have shared your feedback with the appropriate hotel team to ensure the necessary guidelines are in place to prevent from occurring in the future

8/10 Bien

Maïlys, Montpellier

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et équipements
Hébergement propre et bien équipé. Les partis communes comme la salle pour le petit déjeuner est bien trop petit...
Séjour de 3 nuits en novembre 2019

8/10 Bien

Gilles

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien
Hotel correct et propre mais trop éloigné de miami, en revanche proche de l'aéroport.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

8/10 Bien

pascal, paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

10/10 Excellent

Olivier

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
TownePlace Suites By Marriott Miami Lakes
L'hotel est situé à une quinzaine de miles au nord de L'aeroport de Miami. La voie expresse qui dessert l'hotel est à 500 mètres, on trouve autours de l'hotel de nombreux commerces et restaurants, la station essence et le supermarché est seulement à 2 minutes donc super bien placé !!! L'hotel est relativement recent, les chambres agréables et très confortables, le service de nettoyage est effectuer trois fois par semaine. Le petit dejeuner essentiellement composé de céréales, thé, café, barres de céreales et fruit est accessible de 06h à 09h. Nous recommandons cet hotel à 100%, un bon accueil, des chambres calmes et propres, le wifi fonctionne et surtout sa location est ideal. Nous vous conseillons d'eviter les hotels proches de l'aeroport qui sont certainement plus brillants et sans charme.

10/10 Excellent

Jeremy, Creteil, 94000, France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un SUPER HOTEL !!!!!
UN SUPER HOTEL !!! on si sent comme chez soi !! c tres calme, tres propre , le staff est adorable et est à votre service, LE PARKING EST GRATUIT !! CUISINE TOUTE EQUIPE !!!!! le quartier est riche, calme, et tres trankil, autoroute tres proche, vous arrivez a miami beach en 20 min c tres rapide !!!! Foncez !!!

10/10 Excellent

Alvaro Osmin

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was excellent
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Management le 22 mai 2024
Dear Alvaro Osmin,Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Your experience of your past stay is below our standard.Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. I have shared your feedback with the leadership team to ensure the necessary guidelines are in place and reviewed to prevent this issue from occurring in the future.I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.

6/10 Satisfaisant

asuncion

Voyage en famille, Voyage d’affaires
OLD.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Management le 21 mai 2024
Dear Asuncion,Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Your experience of your past stay is below our standard.Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. I have shared your feedback with the leadership team to ensure the necessary guidelines are in place and reviewed to prevent this issue from occurring in the future.

6/10 Satisfaisant

asuncion

Voyage en famille, Voyage d’affaires
NOISY, OLD.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Management le 21 mai 2024
Dear Asuncion,Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Your experience of your past stay is below our standard.Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. I have shared your feedback with the leadership team to ensure the necessary guidelines are in place and reviewed to prevent this issue from occurring in the future.

10/10 Excellent

Milbia

Voyage en famille
Everything was perfect! I highly recommend this hotel.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Management le 13 mai 2024
Dear Milbia,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your past stay with us.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the entire team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.

8/10 Bien

Janice

Les points forts : Personnel et service et équipements
I liked the size of the rooms very spacious . The tub scared me there was a a dent like the tub was sealed after it broke made me feel as if they did a quick fix but any one can fell while showering very uncomfortable.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Management le 13 mai 2024
Dear Janice,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your past stay with us.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the entire team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.

2/10 Horrible

Orlando, Hialeah

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
This property was the worth Marriott hotel that I have ever stayed at. I would not recommend this hotel to anyone.
Séjour de 5 nuits en février 2024

4/10 Médiocre

Miguel

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Ok
Séjour de 4 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Jean

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff were very accommodating.
Séjour de 6 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

David

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Management le 16 avr. 2024
Dear Guest,Thank you for providing feedback regarding your past stay with us. We will share your feedback with the team about your past experience.

10/10 Excellent

Suray

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent choice closed to everything.
Séjour de 9 nuits en mars 2024

6/10 Satisfaisant

Gabriela

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté et personnel et service
.
Séjour de 5 nuits en mars 2024

8/10 Bien

Francisco

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté et personnel et service
A littel more option in breakfast
Séjour de 4 nuits en mars 2024

8/10 Bien

Shalonda

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en février 2024

2/10 Horrible

Jessica

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Worst experience i have ever had at any Marriott property. There were roaches in the room, rooms were old and smelled dirty and stale. Staff was not helpful and they did not thoroughly clean the room upon check-in nor during our stay even though we requested it.
Séjour de 5 nuits en février 2024

6/10 Satisfaisant

Odalys

Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
We liked the area. However, we travel with a small pet at all times and found the room smelled moldy, the bath tub faucets had water running from it and the carpet when walked on barefoot (quickly) felt moist. Not an ideal room—spent the large part of our vacation out of our room—just sleep and oh! The bed way too soft. Overall, not an ideal situation for the prices charged for the week.
Séjour de 6 nuits en février 2024

4/10 Médiocre

Claudia

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Location was good but the rooms are old and had a damp musty smell. Tub was patched up and carpet torn.
Séjour de 10 nuits en février 2024

8/10 Bien

Jose E.

Les points forts : Propreté et personnel et service
Good property if your staying with family.
Séjour de 4 nuits en février 2024

8/10 Bien

Chaundra

Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 Bien

Jorge

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
La verdad me esperaba menos pero, me parecio super bien linpio y tranquilo
Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Katrice

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 Bien

Nadime

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
May need some updating but it was clean and quiet
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Management le 5 févr. 2024
Thank you for taking the time to provide feedback on your past stay with us We will share with the team to ensure all future guests leave satisfied. We hope to host you in the future.

8/10 Bien

Venecia

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 8 nuits en janvier 2024

2/10 Horrible

DIANE

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rundown, outdated, dishwasher falling out of the wall, air conditioner made loud banging noises all night, toilet wouldn’t stop running. Expected a Marriott experience, extremely disappointed.
Séjour de 5 nuits en janvier 2024

8/10 Bien

Karina

Séjour de 14 nuits en janvier 2024

2/10 Horrible

Jorge

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
I don’t understand how this place can be part of a Marriot. Is in terrible conditions and really nasty!

8/10 Bien

Michael

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Kimberly at the front desk was excellent. Room was roomy and okay. However, kitchen sink backed up the entire time, shower could not be adjusted ie it shot water to the back of the bath and could not be adjusted otherwise, the AC/Heater malfunctioned and the reception area could do with a little modernisation.
Séjour de 5 nuits en décembre 2023

8/10 Bien

Aldrin

Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Muy bueno cerca de restaurantes
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

6/10 Satisfaisant

Sharvil

Voyage en couple
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en décembre 2023

6/10 Satisfaisant

Eliza

Séjour de 5 nuits en décembre 2023

8/10 Bien

Ryan

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Don't pay attention to the Google reviews, this hotel is just fine for a short stay. It isn't luxurious, but its solid and for the Miami area it's a great value. For the relative price in this area you could do a lot worse.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

6/10 Satisfaisant

Thufail

Les points faibles : Propreté
Room has bad smell and breakfast counter finish very quickly.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

8/10 Bien

Zaid Farooq

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The stay was excellent. Two slight negatives: 1. The carpets in the hallways smell bad. 2. The breakfast hall is very small for the capacity.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Clifford

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cowboy's and Dolphins 🐬
Hospitality was great, enjoyed trip
Séjour de 6 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Staycation for the Holidays
This was my second time staying here this year and I can say it is a great stay for a low price. No noise or discomfort and the perfect space to be comfortable.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

2/10 Horrible

Marvelous

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ac was not working had to sleep in heat. No one offered to change my room. All tv was not working it stays on for 3 minutes then goes completely off. Sent staff to fix but no one woke speaks English. Offered to refund me but everytime I question about my refund no one knows anything

6/10 Satisfaisant

Amy

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points faibles : Équipements
There was a musty/ dirty smell in the hallways. The room was musty as well. The Continental breakfast was inedible.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023

2/10 Horrible

Sanjib

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Miles away from Marriott Standard
I can not write anything good about this stay. Booked a 2BR suite for 5night stay. After 3 reminders for 3 days, finally got someone to take the trash out. Bathroom shower taps leaking constantly that it was a night time sleep nightmare. Pool didn’t get cleaned. Had to give my room number to get a bottle opener for a suite with full kitchen!!. The carpets are possibly 2 generations old. Not sure how Corporate Marriott even allow this hotel to operate under its brand!!! Get this updated or stop selling under Marriott.
Séjour de 5 nuits en décembre 2023

2/10 Horrible

Hemal

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The property had no hot water, terribly worn out carpets, smelly rooms and terrible housekeeping services
Séjour de 4 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Tomasa

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

8/10 Bien

Franklin

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Good place to stay
Séjour de 4 nuits en décembre 2023

2/10 Horrible

Marvelous

Séjour de 1 nuit en décembre 2023