Avis
6,2
6,4/10
Propreté
7,0/10
Personnel et service
5,8/10
Équipements
5,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,0/10
Écoresponsabilité
Avis
28 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en août 2023
2/10 Horrible
Felipe
Voyage en famille
17 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Terrible
Felipe
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de William le 18 août 2023
I'm sorry to hear about your negative experience at that hotel. It sounds like you had a truly unpleasant stay, and I understand how frustrating and disappointing that can be. It's essential for hotels to know about areas where they need improvement so that they can take steps to rectify the issues and provide a better experience for future guests. We value your feedback.
10/10 Excellent
Patricia
13 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Patricia
Séjour de 8 nuits en août 2023
Réponse de William le 18 août 2023
Thank you for taking the time to provide your feedback; it is greatly appreciated.
4/10 Médiocre
Chris
11 août 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Chris
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de William le 11 août 2023
I'm sorry to hear about your disappointing experience at the hotel. Your feedback is valuable, and I appreciate you sharing your concerns. It's disappointing when a hotel falls short of expectations, especially with issues like the bed frame, bathroom ventilation, and air conditioning. It sounds like the property could benefit from some improvements and updates. Your comments about the portable AC unit and street noise are also duly noted. I hope that your next hotel stay will be more comfortable and enjoyable.
8/10 Bien
George
8 août 2023
Les points forts : Personnel et service
George
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de William le 9 août 2023
Thank you for sharing this feedback with us.
10/10 Excellent
Terrell
Voyage en groupe
23 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Terrell
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de William le 27 juil. 2023
Thank you for taking the time to share your experince and provide us with positive feedback.
8/10 Bien
Kisha
23 juil. 2023
Kisha
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de William le 18 août 2023
Thank you for taking the time to provide your feedback; it is greatly appreciated.
10/10 Excellent
Carlos
27 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carlos
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de William le 27 juin 2023
Thank you for sharing your exprience with us and providing a 5/5 rating. We are glad you enjoyed your stay and always welcome you back.
6/10 Satisfaisant
Thomas
25 juin 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Miami
Thomas
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de William le 27 juin 2023
Oh no, that sounds like quite an unpleasant experience! Please reach out to me so that we can work together to make this better. We ensure every experience is a good one.
2/10 Horrible
Ros
Voyage en famille
24 juin 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ros
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de William le 25 juin 2023
We apologize for any dissatisfaction you experienced during your stay at our hotel. We strive to provide a high-quality experience for all our guests, and we take feedback like yours seriously. To assist us in addressing your concerns, could you please provide more specific details about the aspects of the hotel that you found to be of poor quality? This information will enable us to investigate the issues and work towards improvements. We appreciate your feedback and look forward to the opportunity to make it right. Thank you for bringing this to our attention.
4/10 Médiocre
Roslyn
Voyage en famille, Voyage en groupe
23 juin 2023
Roslyn
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de William le 23 juin 2023
That's great news! It's always a pleasant surprise when a hotel allows an early check-in. The lobby AC was having issues and we made sure to have it back up and running as soon as we could, Our apologies if this may have caused any inconveniences.
8/10 Bien
Matthew
13 juin 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Matthew
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de William le 13 juin 2023
Thank you for sharing your experience, The location is definitely amazing. Eveything is within walking distance. We hope to see you back again real soon.
2/10 Horrible
Shamel
12 juin 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shamel
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de William le 13 juin 2023
Im sorry to hear about your glases Mr. Shamel, but unfortunatly there is no way to verify this occured. We can always do our best and work with law enforcement if you still wish to file an official report.
8/10 Bien
Aristides, Louisville
Voyage en groupe
12 juin 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Aristides
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de William le 23 juin 2023
Thank you for sharing your feedback with us and leaving us a good rating, we cannot wait till the remodeling process begins. This will greatly enhance the guest experience for sure.
2/10 Horrible
Diana
12 juin 2023
Diana
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de William le 7 juil. 2023
Thank you for taking the time to provide your feedback; it is greatly appreciated.
2/10 Horrible
Guilherme
Voyage d’affaires
6 juin 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Guilherme
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de William le 7 juin 2023
I'm sorry to hear about your negative experience at the hotel, but please keep in mind the importance of adhering to check-out time. We ensure and guarantee a 3:00pm check in time for all our guest.
4/10 Médiocre
Kayla
6 juin 2023
Les points forts : Personnel et service
Kayla
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de William le 7 juin 2023
I'm sorry to hear that you didn't have hot water, but it's great to hear that the front desk was helpful and accommodating. It's important for hotels to provide satisfactory services, and the front desk staff can make a significant difference in ensuring guests have a positive experience.
8/10 Bien
BETSABE
2 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
BETSABE
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de William le 7 juin 2023
Thank you, we always aim to offer the best price available in the area.
10/10 Excellent
Cristina
Voyage en famille avec de jeunes enfants
30 mai 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Cristina
Séjour de 5 nuits en mai 2023
Réponse de William le 1 juin 2023
Crossing the street and a good 30 second walk is all it takes. I'm very glad to hear you enjoyed your stay and the staff did marvelously. Hope to see you again very soon.
8/10 Bien
Kelsey
Voyage en groupe
29 mai 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Kelsey
Réponse de William le 1 juin 2023
We appreciate your positive remarks about your overall experience and hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an even more enjoyable stay.
2/10 Horrible
Jaryt
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
22 mai 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jaryt
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de William le 27 mai 2023
I'm truly sorry to hear about the terrible experience you had at the hotel. It sounds like a series of unfortunate events that greatly impacted your stay. Please keep in mind the hotel's policies regarding theft and the impact it has on both the establishment and other guests. You can always reach out to us via email or phone.
10/10 Excellent
Angelica
11 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Angelica
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de William le 15 mai 2023
Thank you for sharing your feedback! I'm glad to hear that you had an overall great experience during your stay with us. We apologize for the inconvenience with the phone in your room and we hope that our staff was able to promptly address and resolve the issue for you. We appreciate your kind words about our food and staff, and we hope to have the opportunity to welcome you back soon for another enjoyable stay. Thank you for choosing our establishment and for your valuable feedback.
6/10 Satisfaisant
Silvia
2 mai 2023
Les points forts : Personnel et service
Silvia
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de William le 13 juin 2023
Thank you for taking the time and providing a rating to us. We welcome any and all feedback to better the experience of all our guest.
4/10 Médiocre
Alma Gabriela
Voyage en couple
2 mai 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alma Gabriela
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de William le 2 mai 2023
I want to offer my apologies we did not meet your expectations.
4/10 Médiocre
Stephanee
Voyage en famille, Voyage en groupe
28 avr. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanee
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de William le 2 mai 2023
Yes. Our Walk in showers use Glass walls instead of curtains.
4/10 Médiocre
Nordise
27 avr. 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nordise
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de William le 2 mai 2023
Thank you for providing us with feedback. We will have the maintanance team review to see what happened.
6/10 Satisfaisant
Robert
Voyage en couple
27 avr. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de William le 2 mai 2023
My apologies Mr. Robert but the expedia website indicates we have a Bar Restarunt. Breakfast is in fact provided but sold sepperately.
2/10 Horrible
Chrissy
27 avr. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chrissy
Séjour de 5 nuits en avril 2023
Réponse de William le 2 mai 2023
I am sorry to hear that you had a disappointing experience during your stay at our hotel. Please accept our sincerest apologies for any inconvenience that you may have faced.We take all feedback seriously and will investigate the issues that you have raised to ensure that they are addressed promptly.
8/10 Bien
Carlos Andres
Voyage en couple
23 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carlos Andres
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de William le 24 avr. 2023
Thank you for choosing red south beach.Sometimes 1 night is all it takes to recharge ourselves.
10/10 Excellent
Jose
23 avr. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jose
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de William le 24 avr. 2023
Always try and provide good and competive rates for our guest to enjoy the best price possible.
2/10 Horrible
stephanie
Voyage en groupe
19 avr. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
stephanie
Réponse de -Francisco, Operations Hotel Manager le 20 avr. 2023
Dear guest,Thank you for your honest feedback, please be advised that information is being related to our team to ensure we enhance the services in order to make sure you receive the 5-star experience you deserve. We have very exciting changes coming in the near future and want you to experience the hotel in a different light. We would love for you to give us another opportunity in the future, have a great rest of your week.
4/10 Médiocre
Patricia
18 avr. 2023
Patricia
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de William le 24 avr. 2023
Wish you would have provided more information. Really like knowing what we can improve to better our service and overall satisfaction of every single one of our guest.
4/10 Médiocre
aaron
Voyage en couple
16 avr. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
aaron
Séjour de 5 nuits en avril 2023
Réponse de Hotel Operations Manager, Francisco le 19 avr. 2023
Hello Aaron, I'd like to personally apologize for the negative experience you had while staying with us, and I assure you that this is not our normal standard. We strive to give the best hospitality and a positive, memorable experience to our guests. I would love to connect with you directly to ensure we do everything we can to improve our property and do whatever we can to ensure your next stay with us is a 5-star experience. Please contact me directly at francisco@staysoflo.com I appreciate your time and hope to hear from you soon.
10/10 Excellent
Alejandro
10 avr. 2023
Alejandro
Séjour de 4 nuits en mars 2023
Réponse de William le 2 mai 2023
Thank you for the 5 out of 5 review. Amazing to now we are doing well.
8/10 Bien
arval
1 avr. 2023
arval
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de William le 24 avr. 2023
Thank you for leaving us a 4 out of 5.
4/10 Médiocre
Gerardo
28 mars 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gerardo
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de William le 30 mars 2023
Thank you for taking the time to leave us a rating.
10/10 Excellent
Gaston
23 mars 2023
Gaston
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de William le 14 avr. 2023
Thank you for taking the time and leaving the hotel a 5 out of 5.
8/10 Bien
Ricardo
Voyage en famille
23 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ricardo
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de William le 23 mars 2023
Thank you for providing us with positive feedback and choosing RED SOBE as your destination home.
6/10 Satisfaisant
Ericka
21 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ericka
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de William le 21 mars 2023
The RED theme does work thru out the whole property Ms. Scott. Seeing your 2nd line, Although I have never heard this before I will make sure to inform the cleaning crew to double check this for us. Thank you for informing us.
10/10 Excellent
Ramon alberto
12 mars 2023
Ramon alberto
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de William le 13 mars 2023
Glad to hear you enjoyed your stay with us.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
5 mars 2023
Les points forts : Personnel et service
Good stay
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en février 2023
Réponse de William le 6 mars 2023
I'm glad you enjoyed your stay with us. Just wanted to let you know for the whole month of march, every Saturday we are hosting pool parties with LIVE DJ's.
8/10 Bien
Danna
3 mars 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Danna
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de William le 23 mars 2023
Thank you for taking the time to leave us a good rating.
4/10 Médiocre
Diana
28 févr. 2023
Diana
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de William le 21 mars 2023
There was no feedback on this review but thank you for taking the time to leave us a rating. If you wish to let us know how we did, you can always contact us via phone or email.
2/10 Horrible
Kashe
Voyage en couple
28 févr. 2023
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kashe
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de William le 28 févr. 2023
Hello Ms. Thompson I'm sad to hear our property did not meet your expectations. We would love to make this right and change the outcome of your overall experience with us. Please reach out to me directly to further discuss this.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
24 févr. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
"Red" Flag. Hotel needs a lot of Work
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de William le 24 févr. 2023
Thank you for leaving great feedback, as always we appreciate any comments that will help us provide a greater and more pleasurable experience for any returning and future customers.
4/10 Médiocre
Mikia
Voyage en couple
20 févr. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mikia
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de William le 20 févr. 2023
Thank you for providing us with useful feedback. I do apologize our property did not meet your standards but do want you to know renovations are indeed in the works. Our service was phenomenal , just imagine when the property is refreshed. I welcome you to keep in touch.
2/10 Horrible
Michael Christopher
19 févr. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael Christopher
Séjour de 5 nuits en février 2023
Réponse de William le 20 févr. 2023
Hello Mr. Christopher. Just wanted to take the moment to apologize for the property not being up to par. Maybe we can make this right for you. Reach out to us directly.
2/10 Horrible
kamala
Voyage en famille
19 févr. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
kamala
Séjour de 4 nuits en février 2023
Réponse de William le 20 févr. 2023
This is a cancelled reservation. Not sure how I can of help but if you do have any issues you can always contact us directly.
2/10 Horrible
Matt
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
18 févr. 2023
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Matt
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de William le 18 févr. 2023
My apologies for being unable to fix these things promptly. During your next stay please reach out to me directly and I will make sure you are taken care of and will be on us.
6/10 Satisfaisant
Eva
Voyage en famille
14 févr. 2023
Les points forts : Équipements
Eva
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de William le 14 févr. 2023
Yes 100% agreed. The city has indeed been making a great push to encourage travelers to not bring cars into the city to keep the traffic light. We are working on brining a valet service to the property to help alleviate this issue.