Piscine extérieure, chaises longues

Avis sur Pullman Miami Airport

4 out of 5
Pullman Miami Airport
5800 Waterford District Drive, Miami, FL

Avis

8,0

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 627 avis sur 1331." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 319 avis sur 1331." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 176 avis sur 1331." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 111 avis sur 1331." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 98 avis sur 1331." "

8,2/10

Propreté

8,4/10

Personnel et service

7,8/10

Équipements

7,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Kandongo

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bel endroit. Très propre. Belles zones communes. Personnel très courtois. Expériences au bar et au restaurant agréables. Gym avec équipement désuet toutefois. Aussi, la vue d’une des fenêtres donnait sur un vieux toit en réparation.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de General Manager le 8 avr. 2024
Merci pour votre évaluation positive du Pullman Miami Airport Hotel ! Même si certains éléments auraient pu être meilleurs, nous sommes heureux que vous ayez apprécié notre hébergement impeccable, nos équipements agréables et notre hospitalité chaleureuse. Votre contribution réfléchie est appréciée et nous espérons que vous reviendrez.

8/10 Bien

Chaouki

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Nice stay, good service and friendly staff
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de General Manager le 1 mars 2024
Dear Chaouki,It is wonderful to know that you had an enjoyable experience with us. Our team is committed to providing high-quality guest service, and we’re thrilled to hear that we made a good impression on you. Thank you for your kind review, and we hope you return soon.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Très près de JFK. Personnel très sympa. Shuttle à disposition
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de General Manager le 11 janv. 2024
Thank you so much for the high rating. We're so happy to know that you had a great time, but we believe you may have left this review for the wrong property. Should you wish to discuss your experience with us further, do not hesitate to reach out. We hope you choose us again the next time you're in Miami.

2/10 Horrible

Pascale

Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Ou sont passées les étoiles du Pullman ?
Une nuit dans une chambre « de luxe »… Autant les parties communes de l’hôtel ont été entretenues autant les chambres c’est la cata Aucun service en chambre … Nous y venions régulièrement il y a quelques années mais nous n’y reviendrons plus
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de General Manager le 27 déc. 2023
Dear Pascale,Thank you for sharing your experience. It's regrettable to hear your recent stay didn't meet the high standards we strive for. We appreciate your past patronage and will take your feedback seriously to enhance our accommodations and services. It would be our privilege to have another opportunity to demonstrate our commitment to excellence and win back your trust.

10/10 Excellent

Valérie

Séjour de 1 nuit en décembre 2023

4/10 Médiocre

louis

Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 Excellent

Salomé

Séjour de 1 nuit en novembre 2023

6/10 Satisfaisant

Raffaella

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Décevant
Bien que le service était excellent la chambre est vieillissante. Les moquettes sont tachées et douteuses, la matelas était tellement usé qu’il était creux. Le carrelage de la salle de bain cassé. Dommage un très bel hôtel pas rénové.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de General Manager le 25 sept. 2023
Dear Raffaella,Guest satisfaction is important to us, so we're happy to hear our friendly staff made you feel welcome. However, we apologize for any concerns about the condition of the rooms, and we'll keep your comments in mind. If your travels bring you back to the area, please come see us again.

10/10 Excellent

Abdelhak

Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Pullman Miami Hotel le 25 oct. 2023
Thank you for your feedback!

8/10 Bien

Josue

Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Pullman Miami Hotel le 22 sept. 2023
Thank you for your response!

10/10 Excellent

Audrey

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Pullman Miami Hotel le 22 sept. 2023
Thank you for your response!

8/10 Bien

Frédéric Bosseloirs

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Très correct. Personnel au top
Étape d'une nuit en sortant de l'aéroport. Hôtel vieillot, lits petits, salle de bains d'un autre temps. Personnel adorable et attentionné. Buffet petit déjeuner super.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de General Manager le 13 juil. 2023
Dear Frédéric,Thank you for choosing to stay at Pullman Miami Airport Hotel. We appreciated the opportunity to host you for one night. While it's unfortunate your bed was a different size than you expected, please know we're proud to also offer accommodations that feature king beds. Our team is grateful for your compliment on our service and delicious breakfast. Safe travels, and we hope you return soon.

10/10 Excellent

Emmanuel

Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Pullman Miami Hotel le 19 juin 2023
Thank you for your response!

10/10 Excellent

Sybille

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de General Manager le 27 mai 2023
Dear Sybille,It was a pleasure hosting you at Pullman Miami Airport Hotel! We're glad you enjoyed your visit, and we look forward to seeing you again soon.Yours in hospitality,Dan McDermottGeneral Manager

10/10 Excellent

Audrey

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en mars 2023

8/10 Bien

Gregory

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres bien
Très bien , je suis arrivé tard ( 22h30), et j’ai quand même eu la possibilité de commander à manger.
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de General Manager le 3 oct. 2022
Dear Gregory,Hosting your stay at Pullman Miami Airport Hotel was a pleasure, and we are delighted to hear that you appreciated all we offer. Please come back soon for an even better time; we'd love to see you again!Yours in hospitality,Dan McDermottGeneral Manager

2/10 Horrible

sandrine

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pas du tout au niveau de la marque
Vieil hôtel et cher ! Nous avons du faire intervenir la direction pour un remboursement de notre nuit.
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de General Manager le 29 août 2022
Dear Sandrine,Thank you for your review. Though we are an older building, we do our best to maintain a high level of comfort. That said, we take your feedback seriously and will use it to make positive changes to our property. We wish you well and hope you have safe travels.Best Regards,Dan McDermottGeneral Manager

6/10 Satisfaisant

frederic

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
J'ai l'habitude d'aller dans cet hôtel, mais je suis déçus, la première chambre avait une odeur de nourriture, nous avons du changer. Les chambres sont vieillissante, moquette tachée, mobilier d'époque. Je n'y retournerai pas avant que les chambres ne soient rénovées. Manque de choix buffet petit déjeuner.
Séjour de 5 nuits en juillet 2022
Réponse de General Manager le 23 juil. 2022
Dear Frederic, Thank you for taking the time to share your comments with us. We strive to provide our guests with clean and well-maintained accommodations and delicious breakfast options, and we are sorry to hear that you experienced otherwise. Our team will review these concerns. Safe travels, and we hope to have the opportunity to show you a better experience in the future.

10/10 Excellent

Hervé

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les repas proposes au restaurant sont très bons. Se detendre aupres de la piscine aupres du blue lagoon appreciable
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de General Manager le 15 juil. 2022
Dear Hervé, It was a pleasure to welcome you as our guest, and we’re elated that you thoroughly enjoyed your stay with us. We always endeavor to exceed expectations, and we're thrilled that our delicious offerings and refreshing pool reflected that. Should your travels bring you back to the area in the future, we hope you'll consider staying with us again! Yours in hospitality, Dan McDermott General Manager

10/10 Excellent

Didier

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Pullman Miami Hotel le 9 juin 2022
Thank you for your feedback!

2/10 Horrible

GERALDINE

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
ménage non fait sur le séjour de 2 jours cheveux dans baignoire à l' arrivée Pas de peignoire, demande de café ..non remis
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de General Manager le 14 juin 2022
Dear Geraldine, We appreciate you notifying us of your recent stay, but are sorry to hear your experience was subpar. Guest feedback is used to help us continually improve, so we will be discussing your concerns with our staff. It is our hope you will consider staying with us again so we can improve your perception of our hotel and provide the stay you expected and deserve. Best Regards, Dan McDermott General Manager

4/10 Médiocre

DENIS LOEILLET

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
A éviter
Hormis le personnel accueillant, l'hotel est vétuste. En 5 nuits pas une fois la chambre faite ni les serviettes changées. Petit déjeuner très cher et très basique. Salle de bain, robinet bain qui reste dans les mains. 1ere jour eau chaude défaillante... franchement plus que limite pour le prix.
Séjour de 5 nuits en mai 2022
Réponse de General Manager le 17 mai 2022
Dear Denis, Thank you for choosing to stay with us. While we're glad our commitment to providing excellent customer service shone through during your visit, we regret having fallen short in other aspects. Our goal is to keep our prices competitive for our market, and we apologize if this caused you any inconvenience. Your comments regarding the bathroom have been duly noted and will be promptly addressed. We greatly appreciate your feedback, and we wish you safe travels ahead. Best Regards, Dan McDermott General Manager

6/10 Satisfaisant

Félix

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
accueil très long pour l'arrivée et le départ
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de General Manager le 25 mars 2022
Dear Félix, Thank you for letting us know about your recent visit. We strive to offer a quick and easy check-in and check-out for all travelers, and we will look into what may have caused a delay during your visit. Other than this, we hope you had a great time, and we look forward to welcoming you back in the future. Best Regards, Dan McDermott General Manager

10/10 Excellent

marie-pierre

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Établissement parfait pour une escale à Miami, juste à côté de l’aéroport et proche de south beach ( 15 mn en voiture). Personnel aimable et service compétent. Deux boissons offertes au bar durant notre séjour.
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de General Manager le 15 févr. 2022
Dear Marie-Pierre, How delightful to hear our prime location close to the airport and other area attractions was convenient for your stay. It was our pleasure to deliver exceptional hospitality, including our tasty drinks from the bar. On behalf of the entire Pullman Miami Airport Hotel team, thank you for being our guest, and come back anytime! Yours in hospitality, Dan McDermott General Manager

6/10 Satisfaisant

Monique

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en janvier 2022
Réponse de Pullman Miami Hotel le 8 mars 2022
Thank you for your feedback!

6/10 Satisfaisant

Julie

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Bon séjour mais je regrette que le ménage ne soit pas fait durant le séjour Par ailleurs on a perdu en rapport qualité prix au cours des années (pas de buffet au petit déjeuner parking payant …)
Séjour de 3 nuits en décembre 2021
Réponse de General Manager le 27 déc. 2021
Dear Julie, It was truly a pleasure hosting you at Pullman Miami Airport Hotel. While we wish your entire visit had been seamless, we are sorry you are unhappy about the parking fee. and changes in housekeeping services. It is our hope you will join us again so we can improve your perception of our hotel. Yours in hospitality, Dan McDermott General Manager

8/10 Bien

SYLVIE

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Petit bémol sur le matelas un peu mou.
Séjour de 1 nuit en août 2021

10/10 Excellent

Jeffrey, Naples

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Jagga

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Loved the rooms
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 26 mai 2024
Thank you for your feedback! We're delighted to hear that you loved the rooms. We look forward to welcoming you back for another enjoyable stay at Pullman Miami Airport Hotel!

10/10 Excellent

olalekan

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amazing hotel
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 26 mai 2024
Dear Olalekan,Thank you for your perfect rating! It was wonderful having you stay with us, and we are delighted you thoroughly enjoyed your experience. Take care, and know we'd be thrilled to welcome you back to Pullman Miami Airport Hotel anytime your plans bring you this way.

6/10 Satisfaisant

Julio C

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
A/C broke down we have to moved to another hotel
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 24 mai 2024
Thank you for your review. It saddens us to hear about the inconvenience caused by the AC unit in your room. We strive to ensure all our rooms are comfortable and functional, and we fell short of that expectation in this instance. Our maintenance team will address this to prevent future issues. We hope you will consider staying with us again to provide you with the comfort you deserve.

4/10 Médiocre

Ashrina

Les points faibles : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

CLAUDINE, Piscataway

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was really nice friendly and courteous
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 21 mai 2024
Dear Claudine,Thank you for your kind words. We're delighted that our team at Pullman Miami Airport Hotel enhanced your stay with top-tier hospitality. We look forward to welcoming you back for another visit.

4/10 Médiocre

esmeralda

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Outside of the hotel people were smoking weed. Room was dirty. The towels were old and thin. Place looks unkept This used to be a beautiful hotel but not anymore.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 21 mai 2024
Dear Esmeralda,We appreciate you expressing your concerns to us. Please accept our sincere apology for a stay that didn't reflect the high standards you associate with our property. Your comments will enable us to address the issues you mentioned, and we hope for an opportunity to deliver a better experience in the future.

10/10 Excellent

Rebecca, Solon Springs

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great place, service was terrific!
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de General Manager le 21 mai 2024
Dear Rebecca, Thank you for taking the time to provide this wonderful review of Pullman Miami Airport Hotel! We are delighted to hear you had an amazing stay and were provided with exceptional service by our staff. We look forward to welcoming you back soon.

10/10 Excellent

Virginia

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very near airport, good quality of rooms
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 21 mai 2024
Dear Virginia,Your compliments regarding our hotel's ideal location and relaxing accommodations are greatly appreciated! Thank you for staying with us at Pullman Miami Airport Hotel, and it would be our pleasure to welcome you back anytime.

8/10 Bien

Kelmeca, brandon

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté
My room was very clean. The parking is horrendous. As a smoker I found it odd to have the ashtrays at the entrance. The location is convenient to the port of Miami and airport.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

4/10 Médiocre

Chris

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté et équipements
1.- No iron in the room, had to request one. 2.- No TV and no WiFi, had to get a technician to activate. 3.- Plumbing issue in the bathroom. Constant whistling akin to a ping in pipe for the toilet all night. 4.- Stains on the sheets in one of the beds. 5.- The tub faucet handle was loose and came off. 6.- While in the shower the water kept cutting off and on. VERY DISAPPOINTING STAY.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 21 mai 2024
Dear Chris,We're saddened to learn you did not enjoy your visit. Please accept our apologies for any concerns about the condition of the room and bathroom as well as for any issues with the TV and WiFi. This does not represent the level of accommodation we aim to provide, and we'll look into your comments further. If you're in the area again, please consider coming back to see us.

8/10 Bien

Hector, Concord

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bar & bartender was really good
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 18 mai 2024
Dear Hector,Thank you for your fantastic review of Pullman Miami Airport Hotel! We are delighted that you had an excellent time at our bar and that the bartender left a memorable impression on you. Please come back soon for another terrific experience!

4/10 Médiocre

andrew

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
This property is very tired. The condition makes everything feel and look dirty. Also, our room was dirty, especially in the bathroom. All staff members I spoke to were friendly. I'll be willing to spend more next time I visit MIA to have better accommodations.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 17 mai 2024
Dear Andrew,Thank you for your feedback. While we're glad to hear that our staff was friendly, we regret that the condition and cleanliness of the property did not meet your expectations. Your comments about the room's cleanliness and overall condition are taken seriously, and we will address these issues promptly. We hope you will consider giving us another chance to provide a better experience in the future.

8/10 Bien

Vernangela

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Didn’t get my deposit back
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 15 mai 2024
Dear Vernangela,Thank you for sharing your review and for bringing this to our attention. We apologize for this rare oversight, and we encourage you to contact us so we may address this directly.

8/10 Bien

Geraldeen

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
The rooms are old and out dated
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 15 mai 2024
Dear Geraldeen,Although we are pleased to see that you had a satisfactory stay with us overall, it's disappointing that our rooms fell short of your expectations. Fortunately, we always appreciate feedback from our guests, and your comments will be taken into consideration as we strive to make improvements to our facilities. We trust that the rest of your time with us was a great one, and we look forward to going above and beyond for you on your next visit to Miami.

10/10 Excellent

Alain

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
L’offre de transport vers l’aéroport et vice versa et l’offre de transport vers le port de miami!
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Jose

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Geraldine, Murfreesboro

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
La piscina muy agradable el ambiente.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 14 mai 2024
Querida Geraldine,Gracias por tomarse el tiempo para brindar su opinión sobre Pullman Miami Airport Hotel. Es maravilloso saber que disfrutó del ambiente de nuestra piscina. Realmente ofrece una vista maravillosa del horizonte de Miami. Esperamos que se quede con nosotros nuevamente en el futuro.

8/10 Bien

Sjoerd

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice and friendly staff, good hotel
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 18 mai 2024
Dear Sjoerd,We appreciate your fantastic review! Thank you for choosing Pullman Miami Airport Hotel and praising our team's remarkable service. If your adventures bring you back to the area, please stop by and see us again!

8/10 Bien

Sjoerd

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice but a bit dated
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 14 mai 2024
It was a pleasure hosting you at Pullman Miami Airport Hotel. We are pleased you enjoyed your overall stay, and we assure you we are working on constantly updating our property. We hope to see you again soon.

10/10 Excellent

Ethelwyn

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice hotel. It was my mom's 94th birthday and we had a beautiful time. The grounds in the hotel was just gorgeous, and the staff made us feel very comfortable
Séjour de 2 nuits en avril 2024

8/10 Bien

Patrelle

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The suite was quite spacious, the bed was comfortable, but I disliked that the bathroom was so far away from the bedroom. Also, the elevator made a lot of noise during the night.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 13 mai 2024
Dear Patrelle,Thank you for choosing Pullman Miami Airport Hotel and for taking the time to share your feedback. While we are happy you enjoyed our spacious accommodations and comfortable bed, we are sorry you had a noise concern and that the bathroom didn't quite fit your needs. Your constructive comments will be taken into consideration as we strive to make improvements for the benefit of our guests. It was a pleasure having you here, and we hope to welcome you back and impress you further on your next Miami getaway.

8/10 Bien

Vivian

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Las instalaciones muy lindas pero los baños en malas condiciones
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 13 mai 2024
Dear Vivian,It was a pleasure hosting you at Pullman Miami Airport Hotel! Thank you for staying with us and sharing your constructive feedback, as we find it invaluable. Rest assured, your suggestions will be taken into consideration for potential updates to our property. We hope to see you again soon for a stay that is sure to exceed your expectations.