Extérieur

Avis sur Holiday Inn Port of Miami - Downtown, an IHG Hotel

3.5 out of 5

Avis

7,2

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 562 avis sur 1579." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 345 avis sur 1579." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 275 avis sur 1579." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 185 avis sur 1579." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 212 avis sur 1579." "

7,0/10

Propreté

7,8/10

Personnel et service

6,6/10

Équipements

6,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,0/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

Nancy

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 6 avr. 2024
Nancy, it appears we received a middle-of-the-road rating from your stay. We appreciate it, but we're always striving for excellence. Please share any specific feedback you may have, so we can continuously improve our service to better meet guest needs in the future.

10/10 Excellent

Guylaine

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vraiment proche pour les activités au port 5
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Customer Service le 3 mars 2024
Guylaine, it's pleasing to know that the strategic location of Holiday Inn Port of Miami-Downtown was ideal for your activities. We hope to welcome you back during your next visit.

2/10 Horrible

Diane

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chambre pas propre pas de machine à café pas insonorisé ni frigo pour 600$ sait beaucoup trop chère pour cette hôtel je la recommande pas
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Customer Service le 24 févr. 2024
Diane, nous regrettons d'apprendre que votre récente expérience n'a pas été à la hauteur du niveau élevé que nous souhaitons offrir. Il est regrettable que vous ayez constaté des problèmes de propreté et le manque d'équipements tels qu'une machine à café et un réfrigérateur. En ce qui concerne le problème des prix, nous révisons continuellement nos tarifs par rapport à nos commodités pour en évaluer le rapport qualité-prix. Vos commentaires sont importants pour nous car ils nous aideront à mieux servir nos clients. Merci pour votre avis.

6/10 Satisfaisant

Pierre

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté et équipements
Très dispendieux pour un hôtel Holiday Inn. Vieux et odeur d’humidité. Il y a assurément mieux à trouver à Miami. Très déçu.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Customer Service le 30 déc. 2023
Pierre, c'est décourageant d'apprendre que votre séjour n'a pas répondu à vos attentes. Nous comprenons votre préoccupation concernant l'arôme perçu et nous nous engageons à maintenir un environnement frais et accueillant. Veuillez noter que nous nous améliorons continuellement, dans le but de garantir à chaque client une visite confortable. Nous apprécierions une autre chance de rendre votre voyage à Miami plus agréable à l'avenir.

10/10 Excellent

Robert

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Customer Service le 31 déc. 2023
Thank you for the 5 out of 5 rating, Robert!We're thrilled to see how much you enjoyed staying at Holiday Inn Port Of Miami-Downtown. We look forward to hosting you again in the near future! Thank you again for sharing.

6/10 Satisfaisant

Denis

Voyage en groupe
Les points forts : Équipements
Bien localisé mais ça manque un peu d'amour
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Customer Service le 10 déc. 2023
Denis, merci pour votre contribution. Il est important pour nous de connaître les domaines dans lesquels nos clients estiment qu'il peut y avoir des améliorations, comme le besoin d'un peu plus d'affection. Vos points de vue sont appréciés et guideront certainement les améliorations nécessaires. Nous espérons vous accueillir à nouveau, dans le but de dépasser vos attentes la prochaine fois.

8/10 Bien

David

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Customer Service le 18 nov. 2023
Thank you for the great rating, David!It's wonderful we could provide a pleasant experience for you. We care about the happiness of our guests so we look forward to hosting you again soon at Holiday Inn Port Of Miami-Downtown. We'd like to share an even better experience with you soon.

10/10 Excellent

Jasmine

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chambre propre et confortable, personnel courtois, Bayside market de l'autre côté du boulevard - parfait pour départ de croisière.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Customer Service le 4 août 2023
Jasmine, c'est merveilleux d'apprendre que vous avez trouvé l'Holiday Inn Port Of Miami-Downtown pour avoir une chambre propre et confortable et un personnel courtois. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié la commodité d'avoir le marché de Bayside à proximité et c'était parfait pour votre hébergement avant la croisière. Nous nous réjouissons de vous accueillir la prochaine fois. Voyagez en toute sécurité !

6/10 Satisfaisant

Andrea

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Customer Service le 30 juil. 2023
We appreciate the feedback, Andrea.We're disappointed your time with us was anything less than perfect. We look forward to sharing a more positive experience with you soon.

10/10 Excellent

Normand

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Customer Service le 11 avr. 2023
Thanks for the outstanding rating, Normand!We're delighted your time at Holiday Inn Port Of Miami-Downtown was so amazing! We strive for excellence. We look forward to hosting you again soon so we can share another fantastic experience with you.

4/10 Médiocre

Jean-Pierre, Saint-Constant

Voyage en famille
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Personnel et service
Situation geographique
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Customer Service le 13 mars 2023
Merci d'avoir pris le temps de partager cette belle critique, Jean-Pierre!Nous sommes ravis de savoir que vous avez vécu une expérience aussi agréable avec nous au Holiday Inn Port Of Miami-Downtown. Nous sommes également ravis que vous ayez apprécié notre emplacement central et la proximité de tant des meilleures attractions de la ville. Nous serions ravis de vous accueillir à nouveau afin de pouvoir partager une autre expérience inoubliable avec vous !Revenez nous rendre visite bientôt!

10/10 Excellent

JOHAN

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Mayra G Camacho le 25 août 2022
Thank you for your feedback and for staying with us, Johan. We hope have the opportunity to have you back in our hotel. Thank you for staying and for choosing Holiday Inn Port of Miami Downtown.

6/10 Satisfaisant

France

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les matelas de notre chambre étaient complètement finis. Vraiment! La toilette a fait un bruit d'enfer toute la nuit. Nous avons demandé le matin une réparation et ils sont venus. Ils ont réparé mais la toilette a encore fait à quelques reprises un bruit infernal. Devrait être changé également. Par contre, le service a été bon. Ils ont répondu rapidement à nos demandes. Le déjeuner au restaurant était très bon.
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Customer Service le 2 août 2022
Nous apprécions les commentaires, France. Bien que nous soyons heureux que vous ayez apprécié notre service efficace et nos délicieuses options de déjeuner, il est regrettable que nos matelas et nos accessoires de salle de bain n'aient pas répondu à vos attentes. Nous regrettons vos défis et les inconvénients, nous répondrons donc à vos préoccupations avec notre équipe à l'avenir. Nous espérons que vous nous donnerez bientôt une autre occasion de partager une expérience plus positive avec vous.

8/10 Bien

Axell

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Hôtel très bien placé mais plutôt vétuste il y a une Caution à faire en arrivant ce n était pas précisé sur le site
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Customer Service le 9 juin 2022
Merci d'avoir pris le temps de partager votre avis avec nous, Axel. Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez vécu une si belle expérience avec nous. Nous nous soucions de la satisfaction de nos clients, nous apprécions donc que vous nous fassiez savoir ce que nous pouvons faire pour rendre votre séjour parfait. Nous nous assurerons de communiquer vos commentaires à notre équipe. Nous sommes impatients de partager une expérience encore plus agréable avec vous bientôt. Merci encore!

8/10 Bien

Carl

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2022

10/10 Excellent

Yohanna

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bien placé pour aller voir un match des Miami Heat, découvrir downtown, centre commercial juste à côté.
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Customer Service le 16 févr. 2022
Merci pour cette belle critique, Yohann! Nous sommes ravis de savoir que vous avez vécu une expérience aussi merveilleuse au Holiday Inn Port of Miami-Downtown. Nous sommes également ravis que vous ayez apprécié notre emplacement privilégié et la proximité de tant des meilleures attractions de la ville. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau afin de pouvoir partager une autre expérience fabuleuse avec vous!

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tres bien situé face à BAYSIDE
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Customer Service le 19 août 2021
Merci de nous avoir laissé cette fabuleuse critique ! Nous sommes ravis que vous ayez passé un moment aussi agréable avec nous à l'Holiday Inn Port Of Miami-Downtown ! Nous nous soucions profondément du confort et de la satisfaction de nos clients, c'est donc merveilleux que vous ayez apprécié notre emplacement central. Nous aimons voir nos clients profiter de notre proximité avec tant d'excellentes attractions. Au plaisir de vous accueillir à nouveau pour un autre séjour inoubliable ! Avoir une journée incroyable!

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le personnel est accueillant, l'emplacement se l'hôtel est pratique avec tout a proximité.
Séjour de 3 nuits en juin 2021
Réponse de Mayra G Camacho le 12 juin 2021
Merci pour votre commentaire. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez passé un bon moment dans notre propriété. N'hésitez pas à nous rendre visite à nouveau. Avec plaisir. Cordialement.

2/10 Horrible

Eduardo

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
The experience at the hotel was very sad since the air conditioning in the rooms did not work and even though I reported it, they did nothing, it was too hot in the rooms and the floors were dirty.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 27 mai 2024
Eduardo, thank you for bringing your concerns to our attention. It is disappointing to hear that your experience did not meet expectations. Our team will review your feedback to address the issues you mentioned. We hope you will consider giving us another opportunity in the future.

2/10 Horrible

Ashley

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Will not recommend to anyone
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 27 mai 2024
Ashley, it is disappointing that your experience at our property was not satisfactory. Your feedback is important, and the team will look into your concerns to ensure improvements are made. Thank you for taking the time to share your thoughts.

10/10 Excellent

Josh C.

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good stay
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 27 mai 2024
Josh, thank you for choosing Holiday Inn Port Of Miami-Downtown! We're delighted to hear you had a good stay. We look forward to welcoming you back soon!

6/10 Satisfaisant

Barbara

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Location was great. Rooms were dirty and smelled musty.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 26 mai 2024
Barbara, thank you for your feedback. It's wonderful to hear that you enjoyed the location. We apologize that your room did not meet your expectations and will ensure our team addresses this promptly. We hope to have the opportunity to provide a better experience during your next visit.

10/10 Excellent

Diamelys

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excelente ubicación. Cerca de tiendas, y cerca del puerto de cruceros 🛳
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 26 mai 2024
Diamelys, Holiday Inn Port Of Miami-Downtown está encantado de que haya apreciado nuestra ubicación privilegiada. Es maravilloso saber que le resultó conveniente la proximidad a las tiendas y al puerto de cruceros. ¡Esperamos tener el placer de darle la bienvenida pronto!

10/10 Excellent

Christopher, London

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Close and conveient for us for the cruise port
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 26 mai 2024
Christopher, thank you for your fantastic review! The team at Holiday Inn Port Of Miami-Downtown is delighted to know our location made your cruise port experience easier. We look forward to welcoming you back!

10/10 Excellent

Christopher, London

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shoppingarea at pier 5 and didng was great
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 25 mai 2024
Christopher, thank you for sharing your positive experience! It’s delightful to hear you enjoyed the shopping area at Pier 5 and the dining options. The team at Holiday Inn Port Of Miami-Downtown looks forward to welcoming you back soon!

8/10 Bien

Carolyn, Atmore

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Loved the location. Close to Port. 1Staff was very nice. Shower head in room needs to be repaired. Beds comfortable. Restaurant convenient.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 25 mai 2024
Carolyn, thank you for your feedback. It’s wonderful to hear you loved the location and found the beds comfortable. The convenience of the restaurant is something we’re glad you appreciated. We appreciate your mention of our team members' friendliness and will address the minor issue with the shower head. The Holiday Inn Port Of Miami-Downtown looks forward to welcoming you back soon.

6/10 Satisfaisant

Liem

Voyage en couple
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Facility is too old. Need to update.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 25 mai 2024
Liem, thank you for your feedback. Your comments are valued and will be considered for future improvements. We hope to provide a more refreshed experience during your next visit.

4/10 Médiocre

ken

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
This property is super dated and ran down. The elevator situation is an incredible mess. You could easily wait a half hour or more to get down to the lobby at checkout. Some people were literally carrying their luggage downstairs because of how long it took. We stayed here for a Cruise which is what the vast majority of people are doing. Only positive is the price isn't bad injured directly across the street from Bayside market.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 25 mai 2024
Ken, thank you for taking the time to share your feedback. We're glad you found our location convenient and appreciated the pricing. Your comments about the condition of the property and the elevator experience have been noted. We continuously strive to improve and your feedback is valuable to us.

2/10 Horrible

Matthew

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Stayed here 2 days before our cruise,1 elevator was out of order.. smells moldy. .1 cup of coffee in our room(2 guests)we had reservations to come back after our cruise, we tried to cancel but was told they would not refund our $$$$$$00 .. so we had to return. When we came back after our cruise there was a line of people demanding refunds! This time only 1 elevator worked and the line was so long other people had to climb the stairs to get to there rooms. We waited exactually 21 minutes just to get to the 5th floor. We had a bit too much luggage to carry it up 5 flights. Not one staff member even offered any help. This hotel is horrible!,, would not recommend this to anyone!!
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 24 mai 2024
Matthew, thank you for sharing your feedback. The hotel is sorry your experience did not meet your expectations. The team strives to provide a seamless and comfortable stay for all guests, and it is unfortunate that this was not reflected during your visit. Your comments regarding the elevators, room amenities, and overall service will be taken into consideration to improve future guest experiences. We appreciate your feedback and your patience.

4/10 Médiocre

Miguel

Voyage en famille
Los tres elevadores que tiene la propiedad solo funcionaba uno…. Había que esperar 20 a30 minutos para usarlos ….. TERRIBLE STAY
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 23 mai 2024
Miguel, gracias por tus comentarios. Lamentamos los inconvenientes que tuvo con los ascensores. La satisfacción de los huéspedes es esencial para nosotros y se ha tomado nota de este asunto para su atención inmediata. Agradecemos sus comentarios y esperamos tener la oportunidad de mejorar su experiencia en el futuro.

4/10 Médiocre

Sammy

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elevators were down. No snacks in their dining area. My room was hot and wouldn’t cool down.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 23 mai 2024
Sammy, thank you for your feedback. We're sorry that you encountered some challenges during your stay. We are always working on improvements and appreciate your input. Your experience is important to us, and we hope to have the opportunity to provide a better experience in the future.

8/10 Bien

Kaxiomara, Dorado PR

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
We stayed only one night, it was okay. The rooms were clean but need some repairs or maintenance. Location is a plus if you want to have a lot to do within walking distance.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 21 mai 2024
Kaxiomara, thank you for sharing your thoughts about your stay at Holiday Inn Port Of Miami-Downtown. It is great to hear you appreciated the clean rooms and convenient location. Your feedback on the maintenance of the rooms is valuable, and it will be reviewed further. We hope to welcome you back for an even better experience next time.

4/10 Médiocre

Denise

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
No air conditioner in the hallways, air conditioner in the room did not work properly. It stayed 74 degrees in the room the whole time.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 21 mai 2024
Denise, thank you for sharing your experience. It’s concerning to hear there were issues with the air conditioning. We strive to ensure all guests have a comfortable stay and your feedback is valuable in helping us improve. The team will look into this matter. We hope to offer you a more pleasant experience in the future.

6/10 Satisfaisant

Mikeilah

Voyage en couple
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
This location is fantastic but the rooms are very very hot. We had a room with a malfunctioning air conditioner. Guest services did great and offered a room switch. The second room’s air conditioner turned on but didn’t cool down until the morning of checkout. Good customer service and decent room.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 21 mai 2024
Mikeilah, thank you for sharing your feedback. It's great to hear that you enjoyed the fantastic location and found the customer service to be commendable. We regret that you had temperature issues during your stay, despite our team's efforts to resolve them. We are always working to improve and appreciate your input.

10/10 Excellent

Sharon

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was nice.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 20 mai 2024
Sharon, thank you for your kind words! The team at Holiday Inn Port Of Miami-Downtown is thrilled to hear that everything met your expectations. We look forward to welcoming you back in the future!

6/10 Satisfaisant

Tammy

Voyage en famille
The air conditioning di
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 19 mai 2024
Thank you for sharing, Tammy.We are disappointed to see that your stay with us did not meet all of your expectations. We strive to provide every guest with an excellent experience. Please let us know if there is anything we can do to accommodate you better.We hope you will come back and visit us again soon for a more positive experience.

10/10 Excellent

Velmor, Hinchinbrook

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location, just across the road from Bayside Marketplace. Lots of dining options at Bayside and is a block away from the Miami Heat stadium. Staff were also very courteous and attentive to our needs.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 15 mai 2024
Velmor, thank you for your wonderful feedback! Holiday Inn Port Of Miami-Downtown is thrilled to hear you enjoyed the location and found it convenient for dining and entertainment. Our team members are pleased to know they could be courteous and attentive to your needs. We're looking forward to welcoming you back!

10/10 Excellent

Velmor, Hinchinbrook

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wonderful property filled with attentive and caring staff. Across the road from Bayside Marketplace makes this such a convenient property to stay in. The elevators are a bit dated and slow, but otherwise, the property itself was wonderful.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 15 mai 2024
Velmor, thank you for your kind words about Holiday Inn Port Of Miami-Downtown. Our team members appreciate your recognition of their attentive and caring service. Being located across from Bayside Marketplace indeed offers great convenience. We appreciate your feedback about the elevators and are continuously working to improve our facilities. We look forward to welcoming you back soon.

6/10 Satisfaisant

Thembeline

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Close to port. Elevators were not working properly. Food in the dining area wasn’t very good;and the wait staff wasn’t helpful and rude!!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 14 mai 2024
Thembeline, thank you for sharing your feedback. Accessibility and a positive dining experience are important aspects of our service, and it's unfortunate to hear that these elements did not meet your expectations. We apologize for any inconvenience you experienced with the elevators and issues you faced in the dining area. We value your feedback and will use it to continually improve our guest experience. Your comments will be shared with our team to address and rectify such issues for a better experience in the future.

10/10 Excellent

Sofia

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
El hotel está muy bien ubicado, a unos cuantos pasos de Bayside Market. Tienes varias tiendas cerca y si vas a tomar un crucero es ideal pues te dan el servicio de transporte al puerto por 8 usd por persona (mejor que Uber). El personal muy amable en todo momento. Especial agradecimiento a Cayo.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 13 mai 2024
Sofía, es fabuloso saber que disfrutó de su estadía en el Holiday Inn Port Of Miami-Downtown. Nuestra espléndida ubicación cerca de Bayside Market y nuestro conveniente servicio de transporte al puerto nos convierten en una excelente opción para los pasajeros de cruceros. Estamos encantados de que Cayo y los miembros de nuestro equipo puedan hacer que su estancia con nosotros sea aún más memorable con su amable servicio. Esperamos darle la bienvenida nuevamente en el futuro.

10/10 Excellent

Jessica

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Staff is wonderful very kind and professional
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 12 mai 2024
Jessica, it's fantastic to hear that you had such a positive experience at Holiday Inn Port Of Miami-Downtown. We're especially pleased that our team members' professionalism and kindness left a lasting impression. We hope to welcome you back again in the future!

4/10 Médiocre

randy

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Convenient for an overnight. Hotel is very old and in need of a full renovation. Won’t stay again.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 11 mai 2024
Randy, your feedback on the hotel's condition is noted. Our team is constantly making strides to improve the property. We regret that your recent stay didn't meet your expectations. While we understand you won't return, we do hope to have another opportunity to provide a more gratifying experience for other guests.

10/10 Excellent

Javish

Voyage en couple
Excelent
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 11 mai 2024
Javish, it's splendid to see your succinct yet complimentary review! Holiday Inn Port Of Miami-Downtown appreciates guests like you who take the time to leave feedback. We're delighted we were able to provide an excellent experience. Looking forward to serving you again in the future.

8/10 Bien

Victor

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 11 mai 2024
Victor, it's wonderful to see your 4-star rating of the Holiday Inn Port Of Miami-Downtown. We're thrilled you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back in the future. Safe travels!

10/10 Excellent

Letty

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Customer Service le 11 mai 2024
Letty, it's wonderful to know you had a 5-star experience at Holiday Inn Port Of Miami-Downtown. We appreciate your rating and hope to welcome you back soon.

8/10 Bien

Kathy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 11 mai 2024
Thanks for the 4/5 rating, Kathy!We're thrilled you enjoyed your time at Holiday Inn Port Of Miami-Downtown so much! We look forward to sharing an even better experience with you soon. Have a lovely day!

2/10 Horrible

Sokha

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Help desk not good communication
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 9 mai 2024
Sokha, we appreciate the feedback. It's of utmost importance to our growth to learn from guest experiences. Rest assured, we constantly strive to improve our communication for ease and convenience of all guests. Please dare to give us another chance to better serve you during your future travels.

4/10 Médiocre

Mark

Voyage en famille
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
AC doesn't work in rooms
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Mayra G Camacho le 8 mai 2024
I would like to start by apologizing to you for not meeting your expectations. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we will use your comments to coach our team to provide a better experience in the future.I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception.Regards

2/10 Horrible

Michael

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 7 mai 2024
Michael, it seems there's room for improvement based on your recent stay with us. We highly value your rating and we continually strive to deliver a superior experience for our guests. We would greatly appreciate the opportunity to understand your experience further and kindly invite you to share more details privately. Your feedback is crucial for us to make the necessary improvements.

6/10 Satisfaisant

Eve

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Served our needs for overnight accommodation before a cruise departure, was quiet with comfortable and clean quality bed/bedding. Staff was helpful and lobby with nice seating. Expensive for what you get on the amenities side - not unexpected for prime location
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 6 mai 2024
Eve, thank you for taking the time to share your feedback. It's pleasing to know that the accommodations met your needs and that you found the bed and bedding to your liking. We're also glad our team members were able to assist and that you enjoyed our lobby's comfortable seating. In terms of value received, we strive to provide a premium experience in a prime location. We hope you consider us for your future stays.