Avis sur NH Collection Medellín Royal
NH Collection Medellín Royal
Carrera 42 No 5 Sur 130, El Poblado, Medellín, Antioquia
Avis
9,0
Merveilleux
9,6/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
25 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Sarai Taborda - Guest Relations le 7 sept. 2023
Merci beaucoup d'avoir partagé votre expérience avec nous. Je suis heureux que vous ayez eu une excellente expérience dans notre hôtel. Au plaisir de vous revoir bientôt. Sincèrement,
6/10 Satisfaisant
michel
Voyage en famille
20 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
michel
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Greetings le 22 juil. 2022
Dear Mr Michael
We thank you for choosing us during your stay.
We thank you for your time on qualify us. However, we would like to know more details about your stay so we can apply the corresponding corrections measures to offer you a better service in your next visit.
We hope to have you back very soon. Always welcome
Sincerely,
Jessica Elneser
Customer Service
8/10 Bien
Theophile
Voyage d’affaires
15 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Theophile
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de Customer Service le 15 juil. 2021
Estimado Theophile: le damos las gracias por contar con nosotros durante su estancia en la ciudad de Medellín. Con respecto a su calificación y comentario, nos hubiera gustado conocer mas detalles sobre su experiencia con nuestro menú y así poder revisarlos de la mano del nuestro jefe de Alimentos y bebidas, ya que toda sugerencia es siempre una oportunidad de mejora. Lamentamos mucho si no cumplimos con sus expectativas y necesidades y esperamos que nos de la oportunidad de tenerlo de regreso muy pronto. Bienvenido siempre. Cordialmente, Servicio al Cliente.
8/10 Bien
jamale
Voyage d’affaires
27 janv. 2020
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
jamale
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de Customer Service le 27 janv. 2020
Dear Jamale: we thank very much for rating our services. Remember that you always count on us during your business and leisure trips to enjoy a lot of benefits such as spacious and modern rooms, delicious and varied menu, strategic location and of course an excellent service that will make your stay memorable and special. Sincerely, Customer Service.
8/10 Bien
Catherine
Voyage en groupe
3 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Catherine
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de Customer Service le 3 janv. 2020
Dear Catherine: we thank very much for rating and comment our services, which is very important for our company. Remember that you always count on us during your business and leisure trips to enjoy a lot of benefits such as spacious and modern rooms, delicious and varied menu, strategic location and of course an excellent service that will make your stay memorable and special. Sincerely, Customer Service.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en septembre 2019
Réponse de Customer Service le 2 oct. 2019
Dear Guest: thank you very much for taking the time to rate our hotel, which is very important for our company. Remember that we have spacious and modern rooms, delicious and varied menu, great location and the treatment you deserve for a memorable stay. Hope to see you very soon. Sincerely, Customer Service.
10/10 Excellent
Pascal
Voyage d’affaires
13 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait pour un voyage d'affaires
Pascal
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Customer Service le 16 sept. 2019
Dear Pascal: it is a pleasure to receive your rating and kind comments for which we are more than grateful. Remember that NH Collection Royal Medellin has an excellent service and according to your expectations. We will be always very pleased to help in whichever you may need, as we are so happy to create special memories during your stay in Medellin. We invite you to enjoy again our spacious facilities, modern and clean rooms, delicious and varied menu and of course a great location in the south side of the city. Sincerely, Customer Service.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
3 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en mai 2019
Réponse de Customer Service le 4 juin 2019
Dear Guest: we thank you for counting on us and for taking the time to comment and rate the hotel, as it helps us keep improving to be your favorite choice in Medellin. Remember we have all the necessary like modern and clean facilities, large rooms, great location and excellent service just to make your stay memorable and special. We hope to have you back very soon to make you feel better than at home. Sincerely, Customer Service.
10/10 Excellent
Philippe
13 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Medellin
Philippe
Séjour de 9 nuits en février 2019
Réponse de Customer Service le 13 févr. 2019
Dear Philippe: thank you very much for rating and comment about our services, which means a lot to us. Remember that being with us you have not only a hotel with all the facilities for a pleasant stay, but a well located place where you receive the kind treatment from our collaborators. We hope to have the pleasure to receive you back to deliver everything you deserve. Welcome always. Sincerely, Customer Service.
10/10 Excellent
Liset
Voyage en couple
27 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Liset
Séjour de 5 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Luis
Voyage d’affaires, Voyage en couple
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Luis
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel NH Collection Medellin le 24 mai 2024
Estimado Sr Luis, gracias por sus comentarios los tendremos en cuenta, ya que esto nos ayuda a mejorar.
10/10 Excellent
Jose Salvador, MEX
Voyage en couple
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jose Salvador
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel NH Collection Medellin le 24 mai 2024
Estimado Sr Jose Salvador gracias por su calificacion.
10/10 Excellent
GUILLERMO, Mount Vernon NY
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en couple
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
GUILLERMO
Séjour de 10 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel NH Collection Medellin le 22 mai 2024
Dear GuillermoThank You for your Comments and Ranking
10/10 Excellent
Muhammad
Voyage d’affaires, Voyage en couple
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Muhammad
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel NH Collection Medellin le 22 mai 2024
Dear MuhammadThank your for Your Comments and ranking.
10/10 Excellent
Patricia, Panama
Voyage en famille
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patricia
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel NH Collection Medellin le 14 mai 2024
Dear Patricia,Thank you for taking the time to share your recent experience through our Guest Satisfaction Survey.We appreciate your feedback and are delighted to learn that you enjoyed your stay and we met your expectations. Your feedback has been shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional guest service.Thank you for choosing to stay with us. We look forward to an opportunity to welcome you back in the near future.Best regards,Hotel NH Collection Medellin
8/10 Bien
Tamara
Voyage en groupe
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tamara
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel NH Collection Medellin le 14 mai 2024
Dear Tamara ,Thank you for taking the time to share your recent experience through our Guest Satisfaction Survey.We appreciate your feedback and are delighted to learn that you enjoyed your stay and we met your expectations. Your feedback has been shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional guest service.Thank you for choosing to stay with us. We look forward to an opportunity to welcome you back in the near future.Best regards,
10/10 Excellent
Daniel
Voyage en couple
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Hotel NH Collection Medellin le 8 mai 2024
Dear Daniel,thank you for your comments
10/10 Excellent
Alberto
Voyage en famille
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alberto
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel NH Collection Medellin le 8 mai 2024
Estimado Alberto, gracias por sus comentarios y tendremos sus sugerencias encuenta para mejorar.
10/10 Excellent
Jerome
Voyage d’affaires
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jerome
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel NH Collection Medellin le 8 mai 2024
Dear Jeromethank you for your comments.
10/10 Excellent
Scott, Las vegas
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Scott
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel NH Collection Medellin le 8 mai 2024
Dear ScottThank you for your comments
10/10 Excellent
Maria
Voyage en couple
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel NH Collection Medellin le 30 avr. 2024
Dear Maria ,Thank you for choosing our hotel and taking the time to share your feedback about your experience with us.We are delighted to learn that you had a memorable stay and we appreciate your kind praise of our team members. I will ensure to share this feedback with them and the rest of the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional customer service.Thank you again for your time.We look forward to welcoming you back to NH Collection Royal Medellín in the near future.Sincerely,
10/10 Excellent
Jason
29 avr. 2024
Jason
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel NH Collection Medellin le 22 mai 2024
Dear JasonThank You for your Ranking
10/10 Excellent
Gabriela
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gabriela
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de NH COLLECTION MEDELLIN le 15 mai 2024
Dear Gabriela.Thank You for your Ranking.
10/10 Excellent
Kevin
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kevin
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de NH COLLECTION MEDELLIN le 24 avr. 2024
Dear Mr Kevin. Thank you for your comments. We gonna be waiting for the next time here :) Have a great day. Maria RpoGuest Relations Manager
8/10 Bien
Sunny
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sunny
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de NH COLLECTION MEDELLIN le 24 avr. 2024
Dear Sunny,Thanks for your comments. We pass it on to our reception team to continue improving and continue offering memorable experiences from the moment you arrive at the hotel.Thanks for your time.Maria RpoGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Charline
20 avr. 2024
Charline
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel NH Collection Medellin le 14 mai 2024
Dear Charline,Thank you for taking the time to share your recent experience through our Guest Satisfaction Survey.We appreciate your feedback and are delighted to learn that you enjoyed your stay and we met your expectations. Your feedback has been shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional guest service.Thank you for choosing to stay with us. We look forward to an opportunity to welcome you back in the near future.Best regards,
8/10 Bien
Shawn
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shawn
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel NH Collection Medellin le 9 mai 2024
Dear Shawn,thank you for your ranking.
10/10 Excellent
Mark
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de NH COLLECTION MEDELLIN le 24 avr. 2024
Dear Mark, We were happy to have you.Thank you for your incredible & positive comments.NH Collection Medellín your second home.Maria RpoGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Ricardo
Voyage en famille
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ricardo
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de NH COLLECTION MEDELLIN le 24 avr. 2024
Dear Ricardo Thanks for your comments. We were happy to have you.Thank you for surprising us with these positive comments.NH Collection Medellín, your second home.Maria RpoGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Walter
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Walter
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de NH COLLECTION MEDELLIN le 24 avr. 2024
Dear Walter,We loved having you at home.thank you for your comments.We are waiting for you very soon.Maria RpoGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Alexander
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexander
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Hotel NH Collection Medellin le 8 mai 2024
Dear Alexander.thank you for your ranking.
10/10 Excellent
Hugo
Voyage en groupe
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hugo
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de NH COLLECTION MEDELLIN le 24 avr. 2024
Hola querido Hugo,Gracias por tus positivos comentarios. Estamos muy felices de haberlos sorprendido. Los esperamos muy pronto. Maria RestrepoGuest Relations ManagerNH Collection Medellín
8/10 Bien
Dolores
Voyage en couple
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dolores
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de NH COLLECTION MEDELLIN le 24 avr. 2024
Gracias por tu calificación. Estamos felices de haber cumplido tus expectativas. NH Collection Medellín. Maria RpoGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Jose, Doral
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Jose
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de NH COLLECTION MEDELLIN le 24 avr. 2024
Gracias Jose por tu calificación. NH Collection Medellín, te espera muy pronto. Maria RpoGuest Relations Manager
8/10 Bien
Emmanuel
Voyage en famille, Voyage en groupe
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Emmanuel
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de NH COLLECTION MEDELLIN le 24 avr. 2024
Dear Emmanuel,Thank you for your comments. We will improve our spaces so that the experience is increasingly comfortable and memorable.
10/10 Excellent
Patricia, Panama
Voyage en famille, Voyage d’affaires
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patricia
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de NH COLLECTION MEDELLIN le 13 avr. 2024
Dear Patricia. Thanks for your comments.We are happy to have met your expectations.We hope to see you again very soon.
10/10 Excellent
Martina
13 avr. 2024
Martina
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel NH Collection Medellin le 8 mai 2024
Dear Martina,thank you for your ranking.
10/10 Excellent
Mario Ernesto Guerra
Voyage en famille avec de jeunes enfants
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mario Ernesto Guerra
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de NH COLLECTION MEDELLIN le 9 avr. 2024
Querido Mario, Muchas gracias por tus comentarios. Te esperamos muy pronto, para seguir construyendo historias juntos. Maria RestrepoLider Servicio al Cliente.
10/10 Excellent
Sergio
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sergio
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de NH COLLECTION MEDELLIN le 8 avr. 2024
Querido Sergio,Muchas gracias por tu valoración. Deseamos seguir escribiendo historias juntos. Maria RestrepoGuest Relations Manager.
6/10 Satisfaisant
Jimy, Chia
Voyage en famille
29 mars 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Jimy
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de NH COLLECTION MEDELLIN le 1 avr. 2024
Buenas tardes, Señor Jimmy, gracias por sus comentarios. ¡Deseamos prontamente tenerlo con nosotros, para seguir escribiendo historias juntos! Maria RestrepoGuest Relations Manager
10/10 Excellent
carol natalia
28 mars 2024
carol natalia
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de NH COLLECTION MEDELLIN le 24 avr. 2024
Hola Carol. Gracias por tu calificación. Esperamos verte muy pronto en nuestro NH Collection Medellín. Maria Rpo Guest Relations Manager
8/10 Bien
Mariana
16 mars 2024
Mariana
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de NH COLLECTION MEDELLIN le 9 avr. 2024
Hola, querida Mariana, Estamos muy felices de haber hecho parte de esta gran experiencia NH Hotels. Te esperamos muy pronto. Maria RestrepoLider Servicio al Cliente
10/10 Excellent
Oscar, Charlotte
Voyage en groupe, Voyage en couple
16 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Oscar
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de NH COLLECTION MEDELLIN le 20 mars 2024
Querido Oscar, Estamos felices de haber cumplido con sus expectativas. Gracias por elegirnos. Los esperaremos muy pronto, para que juntos sigamos construyendo, Experiencias NH.
8/10 Bien
Luis Enrique
Voyage en groupe
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Luis Enrique
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de NH COLLECTION MEDELLIN le 20 mars 2024
Dear Luis, Thanks for choosing us! We were very happy with you.We will be very attentive to your next arrival.Maria RestrepoGuest Relations ManagerNH Collection Medellin
8/10 Bien
Rafaelina
Voyage en groupe
8 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rafaelina
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de NH COLLECTION MEDELLIN le 20 mars 2024
Dear Rafaelina, Thank you so much for your comment.Thanks for choosing us.We will be very happy to serve you again.Maria RestrepoGuest Relations Manager
10/10 Excellent
FRANK
Voyage en famille
4 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
FRANK
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de NH COLLECTION MEDELLIN le 20 mars 2024
Dear Frank, Thanks for taking your time.nh collection medellin thanks you for your hospitality.We are happy to have served you.Maria RestrepoGuest Relations Manager
10/10 Excellent
Patricia
Voyage en famille avec de jeunes enfants
4 mars 2024
Les points forts : Propreté
Patricia
Séjour de 8 nuits en février 2024
Réponse de NH COLLECTION MEDELLIN le 20 mars 2024
Good day, Mrs Patricia.Thank you so much for your comment. We will be very attentive to your next arrival. Thanks for choosing us! Maria RestrepoGuest Relations ManagerNH Collection Med
10/10 Excellent
Eduard
Voyage en famille
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eduard
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de NH COLLECTION MEDELLIN le 1 avr. 2024
Dear Eduard. We hope to have the next opportunity and improve your perception of our hotel.Thanks for your comments.
4/10 Médiocre
Azizeh
Voyage en couple
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Azizeh
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de NH COLLECTION MEDELLIN le 20 mars 2024
Dear Azizeh,Hopefully everything is going well!Thank you for choosing us and the good comment!I will bring this situation to our team to improve it and continue providing memorable experiences to our guests.Maria Restrepo Guest Relations Manager
10/10 Excellent
Marisol
Voyage en couple
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marisol
Séjour de 9 nuits en février 2024
Réponse de NH COLLECTION MEDELLIN le 23 févr. 2024
Querida Marisol, Gracias por sus comentarios, estaremos haciendo feed-back con nuestro equipo NH Collection Medellín para continuar mejorando y poderles brindar a nuestros visitantes, experiencias memorables. ¡Ten un gran día! Maria Restrepo Guest Relations ManagerNH Collection Medellín