Avis sur Marigot Beach Club and Dive Resort
Marigot Beach Club and Dive Resort
Marigot Bay, Marigot Bay
Avis
7,2
Bien
7,8/10
Propreté
7,4/10
Personnel et service
6,2/10
Équipements
6,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
9 déc. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Réponse de Front Desk le 9 déc. 2022
Thank you for your review.We do provide adequate information for guest before they arrive on our website and other platforms.There are lower rooms had you mentioned that your wife could not do stairs.
10/10 Excellent
Claudia
Voyage en groupe
18 juil. 2022
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Claudia
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Reservations le 20 juil. 2022
Thank you
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 févr. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Reservations le 2 mars 2020
Thank you.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2017
Réponse de Marcia le 11 nov. 2017
Thank you
8/10 Bien
eric, Rikimadinina
30 avr. 2016
Les points forts : Propreté
Très sympa
eric
Réponse de Marcia le 16 juil. 2016
Thank you for your review.
We do hope that you decide to stay with us in the future.
4/10 Médiocre
Olivier, Suisse
10 avr. 2015
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Vieillot
Olivier
Réponse de Marcia le 5 déc. 2015
Our resort has made many changes since your stay and would love to have you stay with us again to gain a better experience.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
9 avr. 2015
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
hotel sans charme à éviter - accès par ferry
Voyageur vérifié
Réponse de Marcia le 12 déc. 2015
Thank you your review. We have since then made many changes to our resort and would love to have you stay with us once more to give you a better experience.
8/10 Bien
christine
6 avr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Unique hotel avec plage, dans un site merveilleux.
christine
Réponse de MBC Resort le 2 oct. 2015
Thank you for expressing your views.
Use of the gym is free to our guest. While activities are not included in the price, we at reception are here to assist our guest in planning different activities. Having activities included in our prices is something that we will take into consideration.
6/10 Satisfaisant
anne-charlene, Vieux Fort
4 avr. 2015
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Le Marigot Bay Resort, un hotel moyen!
anne-charlene
Réponse de Marcia le 5 déc. 2015
Thank you for expressing your views.
Our resort has made upgrades since your stay and would love to have you stay with us again to gain a better experience.
6/10 Satisfaisant
Denis, Québec, Canada
29 mars 2015
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hôtel sur la marina, service manquant.
Denis
Réponse de MBC Resort le 2 oct. 2015
Thank you for your review. It will be taken into consideration but do visit us again so that we can better improve your experience.
10/10 Excellent
François, Anses d'Arlet
20 mars 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
we à Marigot
François
Réponse de Marcia le 12 déc. 2015
Thank you for your kind words.
We would love to have you stay with us once more.
4/10 Médiocre
Joseph, suisse
16 mars 2015
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pour une courte étape
Joseph
Réponse de Marcia le 5 déc. 2015
We take all reviews in to consideration whether good or bad.
We see them as a way of improving our service where need be.
Our resort has made many changes since your stay and would love to have you stay with us again.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
9 janv. 2015
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Réponse de Marcia le 5 déc. 2015
Visit us again so that we can improve your rating of our resort
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
19 nov. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Marcia le 5 déc. 2015
Visit us again to gain a much better experience.
6/10 Satisfaisant
SEBASTIEN, GUADELOUPE
1 nov. 2014
Les points faibles : Propreté
CORRECT
SEBASTIEN
Réponse de Marcia le 5 déc. 2015
Thank you for your review. We will definitely take it into consideration.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 août 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
moment inoubliable
Voyageur vérifié
Réponse de Marcia le 5 déc. 2015
Many thanks. Would love to here again with us.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
10 juin 2014
Voyageur vérifié
Réponse de Marcia le 5 déc. 2015
Glad it was to your satisfaction.
2/10 Horrible
Veronique, Montreal, QC
24 janv. 2012
Les points faibles : Personnel et service
Le Marigot Beach Club: un peu trop isolé
Veronique
Réponse de Marcia le 12 avr. 2014
Hi Veronique,
Sorry that you are disappointed however crossing should not have been a hassle as there was an alternative ferry that was provided for all of our guests to cross and was free of charge.
Marigot Beach Club is not isolated from the Island. It is part of the island, very beautiful, very scenic and there are several means of transportation to explore the island.
10/10 Excellent
Manu et Céline, Martinique
12 août 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Week-end au Marigot Bay beach cub
Manu et Céline
Réponse de Marcia le 12 déc. 2015
Thank you for your review, we are happy you enjoyed your stay.
6/10 Satisfaisant
Phil, Nice France
12 juil. 2011
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Marigot Beach Club à sainte Lucie
Phil
Réponse de Marcia le 12 avr. 2014
Thank you for the review however there is nothing difficult about crossing when a complimentary ferry is provided for all guests and patrons of the hotel and restaurant.
8/10 Bien
Leanna
27 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Leanna
Séjour de 2 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Sandro
Voyage en famille
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandro
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Reservations le 18 avr. 2024
Thank you for your review.The property style is so that clients can experience a true St Lucian living.
8/10 Bien
Kirk
Voyage en famille
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Kirk
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Reservations le 18 avr. 2024
Thank you.
2/10 Horrible
Nirav
28 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
Nirav
Réponse de Reservations le 28 mars 2024
The hotel did experience water issues which was due to the water company not sending water to the entire area for weeks. Because the hotel is only accessible by boat, we were the most affected by this due to how water is pumped across to the hotel. This is 1st time we faced a situation this bad.However, we do have holding tanks at the property as a back up.We exhausted our water back up system because the water company could not restore the main lines due to their own issues that they were facing. We transparent with all guests as to what was happening and gave our best efforts to make everyone as comfortable as possible.Some were understanding and other were not.The room that was given to you for a shower was not used by others.We kept our word with the promise of a refund. We even confirmed this with the agency that you booked with.If you have not received your refund then you need to check with the agency as they are in possession of the funds.We do understand that your stay was not ideal and we do apologize again for this unexpected situation.
2/10 Horrible
Matthew
Voyage en couple
14 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Matthew
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Reservations le 28 mars 2024
We are sorry that this was your experience.
4/10 Médiocre
Rebecca B
Voyage en famille
5 mars 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Rebecca B
Réponse de Reservations le 13 mars 2024
Thank you for sharing your experience with us. I would 1st like to apologize for the inconveniences caused during your stay.A hotel would not be able to function or even stay open without water for 4 days.We did have interruptions with water due to the island's water supply undergoing repairs.There is a gym and a spa on property.Appointment must be made for the spa.Keys for the gym is collected at the office.While we no longer have a dive shop on property, diving is still an option for all guest.we provide as much information as we can upon arrival and a front desk agent is always available to assist with questions.
4/10 Médiocre
Patricia
Voyage en couple
1 mars 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Patricia
Séjour de 26 nuits en février 2024
Réponse de Reservations le 13 mars 2024
We would be out of business as a hotel if we were not able to provide running water for 10 days. There were interruptions in the water supply due to major work by the water supplier for the island.We do have back up systems however they can only last for so long without being able to replenish from the supplier.Lower rooms are available for person with mobility issues.
2/10 Horrible
Alicia
14 févr. 2024
Alicia
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Reservations le 28 mars 2024
Thank you for your review.
2/10 Horrible
Alicia
11 févr. 2024
Alicia
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Reservations le 28 mars 2024
We are sorry that you were disappointed with your stay.
10/10 Excellent
Julie
Voyage en couple
6 févr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Julie
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Reservations le 13 mars 2024
Thank you for your review.Happy you enjoyed your stay,
10/10 Excellent
Ryan
Voyage d’affaires
5 févr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ryan
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Reservations le 5 févr. 2024
Thank you for your review. It was a pleasure hosting you.
6/10 Satisfaisant
JAMES, Lakeland
3 févr. 2024
JAMES
Réponse de Reservations le 5 févr. 2024
We appreciate your feedback, and we are happy that you had a good stay overall.
8/10 Bien
Stephanie
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté
Stephanie
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Reservations le 5 févr. 2024
Thank you
6/10 Satisfaisant
Marta
Voyage en famille
1 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Marta
Séjour de 10 nuits en décembre 2023
Réponse de Reservations le 9 janv. 2024
Thank you for your review.
6/10 Satisfaisant
Kerry
Voyage en couple
30 déc. 2023
Les points faibles : Personnel et service
Kerry
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de Reservations le 5 févr. 2024
Thank you for your review.As a hotel we have realized that there is guest who will love the hotel, and some will not be due to preferences.One thing we can say is that an effort is always made on the staff part as well a management to address any issues and resolve them before a guest leaves.You did meet with management to address your concerns and was satisfied with the outcome. There are things that are beyond the control of the hotel when it comes to outside factors however, we advise all guest on the area and surroundings.
6/10 Satisfaisant
Jane
Voyage en famille
11 déc. 2023
Les points faibles : Personnel et service
Jane
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Reservations le 9 janv. 2024
Thank you for your review.
8/10 Bien
Marc
5 déc. 2023
Marc
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Reservations le 9 janv. 2024
Thank you.
10/10 Excellent
jeffery
2 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
jeffery
Séjour de 6 nuits en novembre 2023
Réponse de Reservations le 5 déc. 2023
Thank you for this wonderful review.
10/10 Excellent
Royston
26 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Royston
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Reservations le 5 déc. 2023
Thank you
2/10 Horrible
Emily
19 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Emily
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de Reservations le 5 déc. 2023
Thank you for your review.We are sorry that the place was not to your expectations. Not every hotel appeals to every client.
8/10 Bien
Andrew
11 oct. 2023
Andrew
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Reservations le 5 déc. 2023
Thank you for your review.
6/10 Satisfaisant
CARLA
Voyage en couple
3 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
CARLA
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Reservations le 4 oct. 2023
Thank you for sharing your experience with us
8/10 Bien
Patrick
3 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patrick
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Reservations le 4 oct. 2023
Thank you for your review.
10/10 Excellent
Compton
9 sept. 2023
Compton
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Reservations le 4 oct. 2023
Thank you
2/10 Horrible
OLIVIER
Voyage en couple
18 août 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
OLIVIER
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Reservations le 23 août 2023
Thank you for sharing this. We do apologize that this was your experience. We will keep this in mind for future reference.
10/10 Excellent
Shemron
25 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shemron
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Reservations le 25 juil. 2023
Thank you for sharing your experience with us.
4/10 Médiocre
Keith
1 juin 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Keith
Séjour de 5 nuits en mai 2023
Réponse de Reservations le 7 juin 2023
Thank you for your review.One point of correction. The beach is public and is not owned by the hotel.
8/10 Bien
Rayna
Voyage en couple
30 mai 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Rayna
Séjour de 5 nuits en mai 2023
Réponse de Reservations le 7 juin 2023
Thank you for your review.
10/10 Excellent
Ruth
21 mai 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Ruth
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Reservations le 22 mai 2023
Thank you.
8/10 Bien
Ruth
14 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ruth
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Reservations le 18 mai 2023
Thank you for your review.