Avis sur The Diplomat Radisson BLU Hotel, Residence & Spa
The Diplomat Radisson BLU Hotel, Residence & Spa
Shaikh Hamad Causeway, Manama
Avis
8,8
Excellent
9,2/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Amal AlNoaimi - Marketing Coordinator le 26 févr. 2024
Dear Guest, Thank you for your feedback! We are glad that you appreciated your stay with us. Thank you for complimenting your stay and our service. We hope to welcome you soon so that you can experience the Blu again. Kind Regards, Amal AlNoaimiMarketing Coordinator
10/10 Excellent
Guillaume
Voyage d’affaires
13 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un hôtel idéalement situé
Guillaume
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Rehab le 6 janv. 2020
Dear Guillaume, thank you for taking the time to rate your stay and let us know about your feedback. We are looking forward to welcoming you back. Thank you
Kind regards
8/10 Bien
Voyageur vérifié
5 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Rehab le 6 mai 2019
Dear valued guest, thank you for taking the time to rate your stay. We are looking forward to welcoming you back. Thank you Kind regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en avril 2019
Réponse de Rehab le 5 mai 2019
Dear valued guest, thank you for taking the time to rate your stay. We are looking forward to welcoming you back. Thank you Kind regards
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Rehab le 2 mai 2019
Dear valued guest, thank you for taking the time to rate your stay. We are looking forward to welcoming you back. Thank you Kind regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en septembre 2018
Réponse de Rehab le 3 déc. 2018
Dear valued guest, thank you for taking the time to rate your stay. We are looking forward to welcoming you back. Thank you Kind regards
10/10 Excellent
aabadi , Paris
26 févr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon accueil personel agréable
aabadi
Réponse de Hamood le 28 févr. 2017
Dear Mr. AAbadi.
Thank you for your feedback and for taking the time to tell us about your positive experience.
We are delighted to know that you have overall enjoyed your recent stay . We look forward to welcoming back soon . Kind regards
Hamood Ramadhan
Reservations Manager
8/10 Bien
Matthieu, Dubai
19 janv. 2016
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Pas à la hauteru de ce que l'on est en mesure d'at
Matthieu
Réponse de Hamood Ramadhan le 26 mars 2016
Dear Matthieu,
Thank you for taking the time on commenting on trip advisor on your recent stay at the Hotel. I am very pleased that you have found our French Front Office Manager very amicable and professional. I must aplogize on behalf of our breakfast team for not allowing you to enter the breakfast room earlier than the opening time of the restaurant. Our team is well known for their friendly approach and I am surprised that they were not so flexible. I will esnure that in the future the team applies our 'Yes I can' philosophy something that we are very proud of.
In the meantime, I hope that I will be able to welcome you back to the hotel in the near future should the opportunity arise and you visit the Kingdom of Bahrain.
Kindest Regards
Panos Panagis
General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 avr. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
7 févr. 2013
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Marek
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marek
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Waleed
Voyage en famille avec de jeunes enfants
11 mai 2024
Les points forts : Équipements
Waleed
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Amal AlNoaimi - Marketing Coordinator le 13 mai 2024
Dear Waleed, Thank you for your feedback! We are glad that you appreciated your stay with us. Thank you for complimenting your stay and our service. We hope to welcome you soon so that you can experience the Blu again. Kind Regards, Amal AlNoaimiMarketing Coordinator
10/10 Excellent
ahmed
Voyage en famille
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ahmed
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Amal AlNoaimi - Marketing Coordinator le 8 mai 2024
Dear Ahmed, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are glad that you appreciated your stay with us. We hope to welcome you soon so that you can experience the Blu again. Kind Regards, Amal AlNoaimiMarketing Coordinator
6/10 Satisfaisant
Gustavo, El Paso
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gustavo
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Amal AlNoaimi - Marketing Coordinator le 30 avr. 2024
Dear Gustavo, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are sorry to hear about the inconvenience faced in regards to the stay. Our ultimate goal is to make every single guest’s experience memorable and we didn’t quite meet the mark in that uncommon instance. However corrective measures have been taken to ensure that we do better next time. Again, thank you so much for your feedback. Kind Regards, Amal AlNoaimiMarketing Coordinator
6/10 Satisfaisant
Mai
Voyage en groupe
3 mars 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Les points faibles : Personnel et service
Mai
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Amal AlNoaimi - Marketing Coordinator le 26 févr. 2024
Dear Guest, Thank you for your feedback! We hope to welcome you soon so that you can experience the Blu again. Kind Regards, Amal AlNoaimiMarketing Coordinator
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Thank you
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Amal AlNoaimi - Marketing Coordinator le 26 févr. 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are delighted to hear that you enjoyed the comfort of your room. We are sorry to hear about the inconvenience faced in regards to the stay. Our ultimate goal is to make every single guest’s experience memorable and we didn’t quite meet the mark in that uncommon instance. However corrective measures have been taken to ensure that we do better next time. Again, thank you so much for your feedback. Kind Regards, Amal AlNoaimiMarketing Coordinator
10/10 Excellent
Yousef
22 févr. 2024
Yousef
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Amal AlNoaimi - Marketing Coordinator le 26 févr. 2024
Dear Yousef, Thank you for your feedback! We hope to welcome you soon so that you can experience the Blu again. Kind Regards, Amal AlNoaimiMarketing Coordinator
10/10 Excellent
Meeka
Voyage en couple
9 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Meeka
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Amal AlNoaimi - Marketing Coordinator le 26 févr. 2024
Dear Meeka, Thank you for your feedback! We hope to welcome you soon so that you can experience the Blu again. Kind Regards, Amal AlNoaimiMarketing Coordinator
8/10 Bien
abdullah
Voyage en groupe
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
abdullah
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Amal AlNoaimi - Marketing Coordinator le 26 févr. 2024
Dear Abdullah, Thank you for your feedback! We are glad that you appreciated your stay with us. Thank you for complimenting your stay and our service. We hope to welcome you soon so that you can experience the Blu again. Kind Regards, Amal AlNoaimiMarketing Coordinator
8/10 Bien
KAWTHER
Voyage en famille
24 janv. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Good for families
KAWTHER
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Amal AlNoaimi - Marketing Coordinator le 27 janv. 2024
Dear Kawther, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are delighted to hear that you enjoyed the comfort of your room. We are sorry to hear about the inconvenience faced in regards to the stay. Our ultimate goal is to make every single guest’s experience memorable and we didn’t quite meet the mark in that uncommon instance. However corrective measures have been taken to ensure that we do better next time. Again, thank you so much for your feedback. Kind Regards, Amal AlNoaimiMarketing Coordinator
4/10 Médiocre
William B
Voyage d’affaires
21 janv. 2024
William B
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Amal AlNoaimi - Marketing Coordinator le 21 janv. 2024
Dear William, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are sorry to hear about the inconvenience faced in regards to the stay. Our ultimate goal is to make every single guest’s experience memorable and we didn’t quite meet the mark in that uncommon instance. However corrective measures have been taken to ensure that we do better next time. Again, thank you so much for your feedback. Kind Regards, Amal AlNoaimiMarketing Coordinator
10/10 Excellent
IBRAHIM
Voyage en famille
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
IBRAHIM
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Amal AlNoaimi - Marketing Coordinator le 21 janv. 2024
Dear Ibrahim, Thank you for your feedback! We are glad that you appreciated your stay with us. Thank you for complimenting your stay and our service. We hope to welcome you soon so that you can experience the Blu again. Kind Regards, Amal AlNoaimiMarketing Coordinator
10/10 Excellent
Andrew, Isleworth
15 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Amal AlNoaimi - Marketing Coordinator le 21 janv. 2024
Dear Andrew, Thank you for your feedback! We are glad that you appreciated your stay with us. Thank you for complimenting your stay and our service. We hope to welcome you soon so that you can experience the Blu again. Kind Regards, Amal AlNoaimiMarketing Coordinator
8/10 Bien
Mohammed
Voyage en groupe
9 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
نظيف
Mohammed
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de أمل النعيمي - منسق تسويق le 10 janv. 2024
ضيفنا العزيز،نود أن نشكركم لإكمال الاستبيان الخاص بإقامتكم معنا فآرائكم واقتراحاتكم دافع لنا لخدمتكم بشكل أفضل.يؤسفنا معرفة أن بعض خدماتنا خلال فترة إقامتكم معنا لم تنال رضاكم. فهدفنا الرئيسي هو تقديم تجربة لا تنسى لكل ضيف يقيم لدينا.نعدكم بأن نأخذ جميع اقتراحاتكم وملاحظاتكم بعين الاعتبار لغرض التطوير والحرص على عدم حدوث أمور مماثلة في المستقبل.نتمنى الترحيب بكم مجددا ليتسنى لنا خدمتكم بشكل أفضل.مع خالص التحية،أمل النعيمي منسق تسويق
10/10 Excellent
waqayan
Voyage en famille
5 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
waqayan
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Amal AlNoaimi - Marketing Coordinator le 10 janv. 2024
Dear Guest, Thank you for your feedback! We are glad that you appreciated your stay with us. Thank you for complimenting your stay and our service. We hope to welcome you soon so that you can experience the Blu again. Kind Regards, Amal AlNoaimiMarketing Coordinator
8/10 Bien
Kubilay
30 déc. 2023
Kubilay
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Amal AlNoaimi - Marketing Coordinator le 20 janv. 2024
Dear Guest, Thank you for your feedback! We hope to welcome you soon so that you can experience the Blu again. Kind Regards, Amal AlNoaimiMarketing Coordinator
10/10 Excellent
Yaqoub
15 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yaqoub
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Amal AlNoaimi - Marketing Coordinator le 18 déc. 2023
Dear Yaqoub, Thank you for your feedback! We are glad that you appreciated your stay with us. Thank you for complimenting your stay and our service. We hope to welcome you soon so that you can experience the Blu again. Kind Regards, Amal AlNoaimiMarketing Coordinator
8/10 Bien
Laith
6 déc. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Laith
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Amal AlNoaimi - Marketing Coordinator le 9 déc. 2023
Dear Guest, Thank you for your feedback! We are glad that you appreciated your stay with us. Thank you for complimenting your stay and our service. We hope to welcome you soon so that you can experience the Blu again. Kind Regards, Amal AlNoaimiMarketing Coordinator
10/10 Excellent
Aleksej
29 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Aleksej
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Réponse de Amal AlNoaimi - Marketing Coordinator le 9 nov. 2023
Dear Guest, Thank you for your feedback! We are glad that you appreciated your stay with us. Thank you for complimenting your stay and our service. We hope to welcome you soon so that you can experience the Blu again. Kind Regards, Amal AlNoaimiMarketing Coordinator
10/10 Excellent
Cynthia
Voyage en couple
21 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cynthia
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Amal AlNoaimi - Marketing Coordinator le 9 nov. 2023
Dear Guest, Thank you for your feedback! We are glad that you appreciated your stay with us. Thank you for complimenting your stay and our service. We hope to welcome you soon so that you can experience the Blu again. Kind Regards, Amal AlNoaimiMarketing Coordinator
10/10 Excellent
talal, qortuba
Voyage en groupe
11 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
talal
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Amal AlNoaimi - Marketing Coordinator le 9 nov. 2023
Dear Guest, Thank you for your feedback! We are glad that you appreciated your stay with us. Thank you for complimenting your stay and our service. We hope to welcome you soon so that you can experience the Blu again. Kind Regards, Amal AlNoaimiMarketing Coordinator
10/10 Excellent
talal, qortuba
Voyage en groupe
7 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
talal
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Amal AlNoaimi - Marketing Coordinator le 9 nov. 2023
Dear Guest, Thank you for your feedback! We are glad that you appreciated your stay with us. Thank you for complimenting your stay and our service. We hope to welcome you soon so that you can experience the Blu again. Kind Regards, Amal AlNoaimiMarketing Coordinator
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
25 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good stay
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Amal AlNoaimi - Marketing Coordinator le 9 nov. 2023
Dear Guest, Thank you for your feedback! We are glad that you appreciated your stay with us. Thank you for complimenting your stay and our service. We hope to welcome you soon so that you can experience the Blu again. Kind Regards, Amal AlNoaimiMarketing Coordinator
10/10 Excellent
Mehdi
Voyage d’affaires
16 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing hotel
Mehdi
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Amal AlNoaimi - Marketing Coordinator le 9 nov. 2023
Dear Guest, Thank you for your feedback! We are glad that you appreciated your stay with us. Thank you for complimenting your stay and our service. We hope to welcome you soon so that you can experience the Blu again. Kind Regards, Amal AlNoaimiMarketing Coordinator
10/10 Excellent
Emil
15 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Emil
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Amal AlNoaimi - Marketing Coordinator le 9 nov. 2023
Dear Guest, Thank you for your feedback! We are glad that you appreciated your stay with us. Thank you for complimenting your stay and our service. We hope to welcome you soon so that you can experience the Blu again. Kind Regards, Amal AlNoaimiMarketing Coordinator
2/10 Horrible
Abdulaziz
2 sept. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Abdulaziz
Séjour de 2 nuits en août 2023
10/10 Excellent
talal, qortuba
1 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
talal
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
George
Voyage en famille
3 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
George
Séjour de 3 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
Ethen
3 juin 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Ethen
Séjour de 2 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
Bjørn
26 mai 2023
Bjørn
Séjour de 1 nuit en mai 2023
10/10 Excellent
Ann
Voyage d’affaires
13 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ann
Séjour de 4 nuits en mai 2023
6/10 Satisfaisant
Fawaz, Washington
Voyage en famille avec de jeunes enfants
26 avr. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Fawaz
Séjour de 3 nuits en avril 2023
10/10 Excellent
Julia
8 avr. 2023
Julia
Séjour de 3 nuits en avril 2023
8/10 Bien
Bjorn
22 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bjorn
Séjour de 5 nuits en mars 2023
10/10 Excellent
Silvia
Voyage d’affaires
19 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Silvia
Séjour de 7 nuits en mars 2023
2/10 Horrible
Ali
Voyage en famille
26 févr. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ali
Séjour de 2 nuits en février 2023
10/10 Excellent
Gabriele
17 févr. 2023
Gabriele
Séjour de 3 nuits en février 2023
8/10 Bien
Voyageur vérifié
25 janv. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2023
10/10 Excellent
Mihir
Voyage en famille avec de jeunes enfants
22 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mihir
Séjour de 1 nuit en janvier 2023