Avis
7,4
Bien
7,2/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
6,4/10
Équipements
6,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
24 juil. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de manager le 25 juil. 2023
Mr. Raoul you come with high expectation mammoth is a small town and this hotel is affordable for middle class people. your behaver was so unacceptable with receptionist. if you don't like our hotel don't need to stay nobody forced you to stay in our hotel you where yelled at the receptionist even though she offer a refund. you where a guest in our hotel. We did shows our manners even though you don't deserve it.
4/10 Médiocre
Marc-André
Voyage en famille
4 janv. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marc-André
Réponse de Manager le 5 janv. 2023
Dear mark, Thank you for letting us know about this. Your feedback helps us get better. We are looking into this issue and hope to resolve it promptly and accurately.”
10/10 Excellent
Pauline
31 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pauline
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Manger le 31 août 2022
Dear Pauline, Thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.
8/10 Bien
Irina
11 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Irina
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de MANAGER le 12 mai 2024
Dear IRINA, Thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.
10/10 Excellent
Yang, Hacienda Heights
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yang
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de MANAGER le 6 mai 2024
Dear YANG Thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.
2/10 Horrible
Peter
Voyage en famille, Voyage d’affaires
30 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Peter
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de MANAGER le 6 mai 2024
Hi Peter, our hotel has some policy that we can't change for you. The manager tried to help you with different options but you don't want to go with any of options instead you threatened the employs that you will leave a bad review about the hotel if we don't give you a free cancelation. I don't know how Expedia let you to right a review without checking in to the hotel and without experience our hospitality.
8/10 Bien
Wesley
Voyage en famille
30 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Wesley
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de MANAGER le 6 mai 2024
Dear WESLEY Thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.
10/10 Excellent
Maria Consuelo Leones, Napa
Voyage en groupe
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria Consuelo Leones
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de manager le 30 avr. 2024
Dear Maria, Thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.
6/10 Satisfaisant
Lance
24 avr. 2024
Lance
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de manager le 24 avr. 2024
Dear Lance, Thank you for your review and for choosing our hotel.
8/10 Bien
Alex
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alex
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de MANAGR le 10 avr. 2024
Dear Alex, thank you for taking the time to review your stay with us
10/10 Excellent
Rhonda
8 avr. 2024
Rhonda
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de manager le 28 avr. 2024
Dear Rhonda, Thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.
6/10 Satisfaisant
Jerry
7 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Jerry
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de manager le 23 avr. 2024
Dear Jerry , We apologize that our service did not satisfy your expectations. Thank you for letting us know about problems.
10/10 Excellent
Sy
Voyage en groupe
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sy
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de MANAGR le 10 avr. 2024
Dear Traveler. Thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.
8/10 Bien
Elio
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Elio
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de MANAGR le 10 avr. 2024
Dear Eilo, thank you for taking the time to review your stay with us
4/10 Médiocre
marian
24 mars 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
marian
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de manager le 10 avr. 2024
Dear Maria, We apologize that our service did not satisfy your expectations. Thank you for letting us know about problems.
4/10 Médiocre
Alicia Dawn
24 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alicia Dawn
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de MANAGR le 10 avr. 2024
Dear Alicia, We apologize that our service did not satisfy your expectations. Thank you for letting us know about problems.
8/10 Bien
Clive
19 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Clive
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de MANAGR le 22 mars 2024
Thank you very much for the great review! We are pleased you enjoyed your stay!
10/10 Excellent
David
18 mars 2024
David
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de MANAGR le 22 mars 2024
Dear Guest. I appreciate your positive feedback about our hotel. We do take pride in catering to our guests’ needs the best way we can. If you’re traveling to our area again soon, don’t hesitate to call us.
6/10 Satisfaisant
Michele, Burleson
15 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michele
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de MANAGR le 10 avr. 2024
Dear MICHELE, We apologize that our service did not satisfy your expectations. Thank you for letting us know about problems.
10/10 Excellent
FRANK JINGHUA, Temple City
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
FRANK JINGHUA
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de MANAGR le 15 mars 2024
Thank you very much for the great review! We are pleased you enjoyed your stay!
4/10 Médiocre
Albert
5 mars 2024
Albert
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de MANAGR le 10 avr. 2024
Dear albert We apologize that our service did not satisfy your expectations.
8/10 Bien
Nick
Voyage en couple
29 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nick
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de MANAGR le 29 févr. 2024
Dear Nick, thank you for taking the time to review your stay with us and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.
10/10 Excellent
Mark
29 févr. 2024
Mark
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de MANAGR le 22 mars 2024
Dear Traveler. Thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.
8/10 Bien
Cynthia
Voyage en famille
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Cynthia
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de MANAGR le 13 févr. 2024
Dear Cynthia, thank you for taking the time to review your stay with us and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.
6/10 Satisfaisant
Aaron
15 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Aaron
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de MANAGR le 13 févr. 2024
Dear Aaron, thank you for taking the time to review your stay with us and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel
6/10 Satisfaisant
Ruthy
9 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Ruthy
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de MANAGR le 13 févr. 2024
Dear Ruthy, thank you for taking the time to review your stay with us .
4/10 Médiocre
Aeryk
Voyage en groupe
8 janv. 2024
Les points faibles : Propreté et équipements
Aeryk
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de MANAGR le 13 févr. 2024
Dear Aeryk, We apologize that our service did not satisfy your expectations.
4/10 Médiocre
Sean
Voyage en couple
8 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et équipements
Sean
Réponse de MANAGR le 13 févr. 2024
Dear Sean, We apologize that our service did not satisfy your expectations.
4/10 Médiocre
Johanni
Voyage en famille
31 déc. 2023
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Johanni
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de manager le 31 déc. 2023
Dear Johanni, we apologize that our service did not satisfy your expectations
10/10 Excellent
jude
Voyage en famille
25 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
jude
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de manager le 26 déc. 2023
Dear Jude,, thank you for taking the time to review your stay with us and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel
4/10 Médiocre
Evan
23 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Evan
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de manager le 26 déc. 2023
Dear Evan, we apologize that our service did not satisfy your expectations
4/10 Médiocre
scott
20 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
scott
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de manager le 21 déc. 2023
Dear Scott, thank you for taking the time to review your stay with us and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.
10/10 Excellent
Ethan
6 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Ethan
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de manager le 8 déc. 2023
Dear Ethan, thank you for taking the time to review your stay with us and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel
2/10 Horrible
Thomas, Arlington
Voyage en famille
28 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de manager le 8 déc. 2023
Dear THOMAS, We apologize that our service did not satisfy your expectations. You have all your right to refuse the room and ask for a refund but you choose to stay the same hotel why because you know you can't find a place in that price in a place like mammoth lake.. after stayed one day and night utilize all the facility.. we experience ungraceful people like you serval time.
4/10 Médiocre
Xiaohui
Voyage en groupe, Voyage avec des animaux de compagnie
27 nov. 2023
Les points faibles : Personnel et service
Xiaohui
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de manager le 2 déc. 2023
Dear Xiaohui, We apologize that our service did not satisfy your expectations. Thank you for letting us know about problems.
8/10 Bien
Maximillian, san diego
Voyage en groupe
27 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Maximillian
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de manager le 2 déc. 2023
Dear Maximillian, thank you for taking the time to review your stay with us and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel
4/10 Médiocre
McKenzie
26 nov. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
McKenzie
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de manager le 2 déc. 2023
Hi mckenzie, We apologize that our service did not satisfy your expectations.
6/10 Satisfaisant
Drake
19 nov. 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Drake
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de manager le 21 nov. 2023
Dear Drake, thank you for taking the time to review your stay with us and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel
6/10 Satisfaisant
Maike
Voyage en couple
5 nov. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Maike
Réponse de manager le 5 nov. 2023
Dear Maike, thank you for taking the time to review your stay with us and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel
2/10 Horrible
Tyler
Voyage d’affaires
3 nov. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tyler
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de manager le 4 nov. 2023
HI TYLER, Thank you for taking the time to review your stay with us. Thank you for letting us know about problems.
6/10 Satisfaisant
tammy
Voyage en groupe
28 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
tammy
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de manager le 29 oct. 2023
Dear TAMMY, thank you for taking the time to review your stay with us and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel
6/10 Satisfaisant
Briana
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
28 oct. 2023
Briana
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de manager le 28 oct. 2023
Dear Briana , thank you for taking the time to review your stay with us and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel
6/10 Satisfaisant
Robert
Voyage en famille avec de jeunes enfants
27 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de manager le 27 oct. 2023
Robert Lyons, thank you for your stay with us . Your review is extremely valuable to us, We apologize that our service did not satisfy your expectations.
10/10 Excellent
James
26 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
James
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de manager le 26 oct. 2023
Dear JAMES, thank you for taking the time to review your stay with us and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel
8/10 Bien
THOMAS
24 oct. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
You get what you pay for
THOMAS
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de manager le 4 nov. 2023
DearTHOMAS, Thank you for taking the time to review your stay with us. Thank you for letting us know about problems.
4/10 Médiocre
Yanhui
Voyage en famille
23 oct. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yanhui
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de manager le 23 oct. 2023
Dear Yanhui, Thank you for taking the time to review your stay with us. Thank you for letting us know about problems. we have to finish the construction work before next winder. we believe we did the best service for you in the the rate of 109.59 during the weekend you could reject your accommodation or ask for a different room. We are not force anybody stay here it's your choice..
8/10 Bien
CHING-YURN
20 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
CHING-YURN
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de manager le 20 oct. 2023
Dear ching-yurn, thank you for taking the time to review your stay with us and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel
4/10 Médiocre
Jennifer
Voyage en famille
15 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
8/10 Bien
Steven
13 oct. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Steven
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de manager le 14 oct. 2023
Dear Steven, thank you for your stay with us . Your review is extremely valuable to us, We apologize that our service did not satisfy your expectations.
4/10 Médiocre
Timothy
11 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Timothy
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de manager le 11 oct. 2023
Dear Timothy, thank you for your stay with us . Your review is extremely valuable to us, We apologize that our service did not satisfy your expectations.