Avis sur Hotel JS Sol de Can Picafort - Adults Only
Hotel JS Sol de Can Picafort - Adults Only
Paseo Colon, 88, Can Picafort, Santa Margalida, Mallorca
Avis
7,8
Bien
8,0/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
7,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
24 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Réponse de Maria le 30 oct. 2023
Dear Kenneth,thank you for sending in your review!As you mentioned, we share the pool with our sister hotels JS Can Picafort and JS Horitzó. The pool is right in front of the hotel.We look forward to welcoming you again soon.Sincerely yours, JS Hotels Team
8/10 Bien
Frank
26 juin 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Frank
Séjour de 5 nuits en juin 2023
Réponse de JS hotel Sol le 27 juin 2023
Liebe Herr Banach,wir freuen uns, dass es Ihnen gefallen hat. wir würden uns freuen, Sie wiederzusehen.Viele Grüsse,JS Hotel Sol Rezeption
10/10 Excellent
Robert
Voyage en groupe
2 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Maria le 4 mai 2023
Dear Robert,first of all, we would like to apologize for not answering in your own language. We are replying in an international language so as to make ourselves understood.Thank you so much for sending in a review, we are delighted you had such a pleasant stay with us.We hope that we will be able to welcome you back soon and that you will be able to enjoy a well - earned rest soon again. With best wishes, the entire JS Hotels Team
6/10 Satisfaisant
Manfred
Voyage en couple
29 oct. 2022
Les points forts : Personnel et service
Manfred
Séjour de 4 nuits en octobre 2022
Réponse de Maria le 2 nov. 2022
Lieber Manfred,vielen Dank für Ihr Feedback. Wir entschuldigen uns vielmals für dieses Missverständnis und wünschen Ihnen noch ein paar angenehme Urlaubstage auf Mallorca.Bitte zögern Sie nicht, während Ihres Aufenthalts alle Anliegen unserem freundlichen Rezeptionsteam mitzuteilen. Das Hauptziel unseres Teams ist es, unseren Gästen Lösungen bereitzustellen, damit sie einen sehr angenehmen Aufenthalt bei uns genießen können. Mit freundlichem GrußIhr JS Hotels Team
10/10 Excellent
carlos
Voyage en famille
3 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
carlos
Séjour de 7 nuits en juillet 2021
10/10 Excellent
Kate
Voyage en famille
11 oct. 2019
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Tæt på alt
Kate
Séjour de 7 nuits en octobre 2019
Réponse de js Hotel Sol le 12 oct. 2019
Dear Mrs. Augustsen,
thanks for all, your opinión is very important for us. we hope see you again.
best regards,
María
8/10 Bien
SILVIA
4 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
SILVIA
Séjour de 8 nuits en août 2019
Réponse de Js Hotel sol le 14 oct. 2019
Apreciada Sra. Silvia,
gracias por darnos su opinión, la cual es muy importante para nosotros. nos complace que haya disfrutado de su estancia y confiamos volver a verles.
saludos cordiales,
María
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
25 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de jshotels le 26 août 2019
we are very pleased to have had you as guests in our hotel, your opinion is very important to us
best regards,
JSHotel Sol reception
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
22 août 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de María le 22 août 2019
Dear Guest,
we thank you for having taken the time to give us an evaluation of your stay. We are very sorry to hear that your stay did not meet your expectations.
We are very sorry you had a disturbed night sleep during your stay. This is absolutely not the experience we expect our guests to have.
Should you stay with us again and are not happy with your room, please do not hesitate to contact our Reception team who will see if there is any way of making you more comfortable.
However, we are also deeply disappointed with your comment about hygiene as this is not representative of our usual high standards. Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused, and note that we have passed on these concerns onto our Head Housekeeper and Maintenance Manager to investigate.
We are very sorry to read that you didn´t enjoy your stay with us entirely.
Yours sincerely, the entire JS Hotels Team
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
10 juil. 2019
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
Réponse de jssol le 15 juil. 2019
el cliente no pagó nada del cambio de habitación, el cliente pagó por las otras 2 personas que llegarón con él al hotel, porque él reservó por 1 persona y llegaron al hotel 3 personas.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
23 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juin 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
21 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juin 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
19 juin 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en juin 2019
Réponse de Maria le 20 juin 2019
Dear Guest,
first of all, we apologize for not answering in your language.
We are glad to know that you have chosen one of our JS hotels to enjoy the wonderful island of Mallorca.
Our hotel facilities have been designed to offer our guests the greatest possible comfort and to make their vacations an unforgettable experience.
We are also very excited to read that you have enjoyed our food, as our chefs and the entire kitchen team work daily in order to offer our guests a varied offer of the highest quality.
We hope to have the opportunity to be able to welcome you again soon.
Many thanks from the entire JS Hotels Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
1 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Maria le 2 juin 2019
Sehr geehrter Gast,
haben Sie herzlichen Dank für Ihr freundliches Feedback, zeigt es uns doch, dass wir uns auf dem richtigen Weg befinden.
Ihr Lob stellt außerdem eine wichtige Motivation für unser gesamtes Team dar, jeden Tag aufs Neue unser Bestes zu geben.
Hoffentlich dürfen wir Sie nächstes Jahr wieder bei uns begrüßen!
Ein herzlicher Gruß vom gesamten JS Hotels Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
30 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2019
6/10 Satisfaisant
Marina, NRW
17 mai 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Marina
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Maria le 19 mai 2019
Liebe Marina,
wir sind sehr dankbar für den Aufwand und die Zeit, die Sie mit dem Schreiben dieses Kommentars zu Ihrem Aufenthalt in unserem Hotel investiert haben.
Es tut uns leid zu erfahren, dass Sie mit Ihrem Zimmer nicht zufrieden waren. In solchen Fällen bitten wir unsere Gäste immer, Ihre Anliegen an der Rezeption anzusprechen, damit wir gemeinsam eine Lösung finden können, die es Ihnen ermöglicht, einen schönen Urlaub zu verbringen. Vielleicht hätten wir ein anderes Zimmer frei gehabt, das Ihnen besser gefallen hätte.
Es ist auch wirklich sehr schade für uns zu lesen, dass Ihnen der Aufenthalt in unserem Hotel nicht gefallen hat. Wir versichern Ihnen, dass jedes Teammitglied hart arbeitet, um jedem Gast einen angenehmen Urlaub zu ermöglichen.
Wir fragen unsere Gäste immer, ob sie ihren Aufenthalt bei uns genossen haben. Wenn Sie sich dann entschließen, zu diesem Zeitpunkt nichts zu sagen, sondern uns nach dem Auschecken zu schreiben, dann können wir Ihren Aufenthalt leider nicht optimieren.
Alles Gute wünscht Ihnen,
Ihr JS Hotels Team
10/10 Excellent
Kate
19 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super godt og hundevenlige hotel
Kate
Séjour de 7 nuits en octobre 2018
Réponse de Maria le 22 oct. 2018
Dear Kate,
first of all, we would like to apologize for not answering in your own language. We are replying in an international language so as to make ourselves understood.
Thank you for taking the time to review your stay with us.
We are also pleased to read that you found our staff friendly - all the teams consistently strive to provide the highest standards - so they will be very happy with your comments.
The location of our hotel is just wonderful as the beach is close by, and restaurants and bars are not too far away either. Outdoor activities are also in close proximity. It is just perfect and offers something for everyone’s taste.
We are pleased to read that you have enjoyed every minute of your stay with us and we hope to welcome you in the near future.
It was our pleasure to have you and your dog as our guest.
Sunny regards, the entire JS Hotels Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 oct. 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de JS HOTELS le 26 oct. 2018
Estimado huésped,
Queremos darle las gracias por elegir nuestro hotel JS Sol de Can Picafort para sus vacaciones y que se haya tomado su tiempo en comunicarnos sus impresiones.
Lamentamos enormemente saber que no hemos podido satisfacer sus expectativas sobre la modernidad de las instalaciones. Somos conscientes de la antigüedad del hotel aunque, a pesar de sus limitaciones, procuramos mimarlo y mantenerlo en perfecto estado, ya que es nuestro afán ofrecer a nuestros clientes una estancia cómoda para disfrutar sus vacaciones.
Por otro lado, le agradecemos sus amables palabras hacia nuestros compañeros, ya que tenemos un alto compromiso con la calidad y un afán de satisfacer, e incluso superar, las expectativas de nuestros clientes.
Esperamos poder tenerle de nuevo como huésped en nuestro hotel.
Reciba un cordial saludo de todo el equipo de JS Sol de Can Picafort.
10/10 Excellent
Ingrid
7 sept. 2018
Fint hotell ved stranda
Ingrid
Séjour de 4 nuits en août 2018
Réponse de María le 7 sept. 2018
Dear Ingrid,
first of all, we would like to apologize for not answering in your own language. We are replying in an international language so as to make ourselves understood.
Thank you so much for sending in a review, we are delighted you and your dog had such a pleasant stay with us.
We appreciate your comments very much because this way we can improve facilities.
Please next time report any issue to our staff at the reception desk. They will be very happy to assist you with anything you may need.
We hope that we will be able to welcome you and your dog back soon and that you will be able to enjoy a well earned rest soon again.
With best wishes, the entire JS Hotels Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
22 juil. 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Das Hotel ist sehr gut.
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juillet 2018
Réponse de María le 25 juil. 2018
Sehr geehrter Gast,
vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, um Ihre Eindrücke von Ihrem Aufenthalt bei uns im Hotel zu kommentieren. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Urlaub bei uns geniessen und uns weiterempfehlen können.
Ihre netten Worte über unsere Mitarbeiter und deren exzellenten Service erfreuen uns sehr. Wir versuchen immer, einen persönlichen, professionellen und nahen Umgang mit unseren Gästen herzustellen. Selbstverständlich leiten wir Ihre lobenden Worte an unsere Kollegen weiter.
Bezüglich Ihres Kommentars zu Ihrem Zimmer bedauern wir es sehr, dass die Einrichtung nicht Ihren Bedürfnissen entspricht.. Danke für die konkreten Vorschläge, die Sie uns machen. Bitte melden Sie dies direkt bei uns an der Rezeption. Denn nichts liegt uns mehr am Herzen, als dass Sie einen erholsamen und wohltuenden Urlaub bei uns verbringen.
Freundliche Grüße,
das gesamte JS Hotels Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
6 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en avril 2018
Réponse de María le 16 août 2018
Dear Guest,
thank you for staying at our JS Hotel and for sharing your feedback.
We are pleased to read you enjoyed your overall stay with us.
Regarding the menu, we know how important it is for our guests to have a great start into the day, therefore a lot of time and effort goes into deciding upon the food options available and sourcing the best ingredients,
and we certainly try to satisfy and please the culinary preferences of all our guests.
Best regards, JS Sol de Can Picafort Team
8/10 Bien
Ali, Lenzburg, Aargau
13 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very quiet, beach, pool and restaurants are near.
Ali
Séjour de 10 nuits en septembre 2017
Réponse de María le 17 sept. 2017
Dear Guest,
thank you for sharing your experience with other travellers. We are very pleased to know that despite of one or the other downside; you had a great time with us.
We are delighted to hear that you were treated with the care and attention that we strive to offer to all our guests. Comments like yours help us to confirm that we are working in the right direction and keep us highly motivated to carry on doing so.
We have taken note of your suggestions. It is very important for us to know our guest´s opinion, when it comes to planning menus a lot of time and effort are invested. Our guest´s taste play an important part in the decision making process with regard to the improvements to be continuously made.
Looking forward to having you with us again soon. Best regards, JS Sol de Can Picafort
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
11 sept. 2017
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2017
Réponse de María le 13 sept. 2017
Dear Guest,
thank you for sharing your experience with other travellers. We are very pleased to know that despite of one or the other downside; you had a great time with us.
We are terribly sorry about the WIFI signal. Please note that we have invested much effort in its improvement. Next time, do not hesitate to report any issue to our very helpful reception staff. They will be very happy to assist you with anything you may need.
We thank you for booking with us. Thank you very much indeed.
Yours sincerely, the entire JS Sol de Can Picafort Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
21 août 2017
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Good quiet hotel, 40 meters from beach. Staff ok
Voyageur vérifié
Séjour de 13 nuits en août 2017
Réponse de María le 21 août 2017
Dear Guest,
thank you for staying at our JS Hotel on your recent trip to Majorca, and for taking the time to share your kind review with us.
We are delighted that you had an enjoyable stay at our hotel.
Our aim is to provide our guests with memorable experiences and we are delighted to learn that we were able to leave a positive impression. Thank you for taking the time to share your experience.
We hope this was one of many great stays as it would be our pleasure to welcome you back in the near future.
Sunny regards, JS Sol de Can Picafort
2/10 Horrible
Shane, Canada
2 juil. 2017
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
won't recommend this hotel
Shane
Séjour de 4 nuits en juin 2017
Réponse de Maria le 7 juil. 2017
Dear Guest,
we take all guest feedback into consideration and we will continue to emphasize the needs of our guest. Your feedback and experience will help us point out the key areas on which to continue to work on.
Naturally we are terribly disappointed that our reception staff did not demonstrate the usual level of efficiency which we pride ourselves with. Please be assured that this is not a usual occurrence at the hotel.
Regarding the choice of food in our restaurant, our chefs make sure to offer a balanced and varied menu on a daily basis with selected ingredients of the highest quality. We are very sorry that it wasn´t to your liking.
We always ask our guests if they have enjoyed their stay. Choosing not to say anything at the time gives us no opportunity to improve your stay unfortunately.
Thank your for staying with us and we wish you all the best.
JS Sol de Can Picafort
8/10 Bien
Frank , Yerseke
4 juin 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Weekje Mallorca
Frank
Séjour de 6 nuits en mai 2017
Réponse de María le 5 juin 2017
Dear Guest,
first of all, we would like to apologize for not answering in your own language. We are replying in an international language so as to make ourselves understood.
Thank you for your charming review. It is very rewarding for all the team to receive such feedback and praise. We are delighted that you had an enjoyable stay at our hotel.
We look forward to welcoming you back in the near future.
Best wishes, JS Sol de Can Picafort
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 juin 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hübsches Hotel für Erwachsene in Strandnähe
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en mai 2017
Réponse de María le 7 juin 2017
Sehr geehrter Gast,
Herzlichen Dank für Ihre ausführliche Bewertung!
Wir freuen uns sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt in so angenehmer Erinnerung haben und uns in-fast- allen Bereichen so positiv bewerten. Ihr Lob stellt ausserdem eine wichtige Motivation für unser gesamtes Team dar, jeden Tag aufs Neue unser Bestes zu geben.
Wir freuen uns schon sehr auf Ihren nächsten Besuch.
Sonnige Grüße sendet Ihnen das gesamte Team von JS Sol de Can Picafort
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 mai 2017
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Réponse de Maria le 17 mai 2017
Dear Guest,
first of all, we would like to apologize for not answering in your own language. We are replying in an international language so as to make ourselves understood. thank you for sharing your experience with other travellers. We are very pleased to know that despite of one or the other downside; you had a great time with us. We are pleased that you were able to enjoy the variety of food that we serve and we hope that not only the different buffets, but also the themed areas and the select regional and international cuisine created before you at our show cooking stations, were to your liking as well. We hope that we will be able to welcome you back soon and that you will be able to enjoy a well earned rest soon again. With best wishes, JS Sol de Can Picafort
8/10 Bien
Milena e Albert, Italy
23 août 2016
Les points forts : Propreté et personnel et service
HOTEL ESSENZIALE, TRANQUILLO , VICINISSIMO AL MARE
Milena e Albert
Réponse de the team of the JS Hotel Sol de Can Picafort le 26 août 2016
Dear Guest,
first of all, we would like to apologize for not answering in your own language. We are replying in an international language so as to make ourselves understood.
Before anything else, we would like to thank you not only for choosing our hotel JS Sol de Can Picafort for your holiday, but also for taking the time and making the effort to write your comments.
We are very proud of our hotel and the team that work here, so it is a pleasure to receive such positive feedback from our guests. We work very hard to ensure our guests have a wonderful time here and we are pleased that you too have enjoyed your experience with us. Of course we will let Carlos and Imma know how much you appreciated them.
We would love to welcome you back again.
All the best from the JS Hotel Sol de Can Picafort
6/10 Satisfaisant
Javier, Madrid
12 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pésima comida, buen personal, habitación aceptable
Javier
Réponse de JS Sol de Can Picafort. le 20 juil. 2016
Estimado cliente, primero de todo nos gustaría darle las gracias por haber confiado en el JS Sol de Can Picafort para sus vacaciones y haber dedicado el tiempo necesario para compartir con nosotros sus impresiones sobre nuestro hotel. Nos complace leer sus amables comentarios sobre nuestro personal, y que haya podido disfrutar de nuestra excelente ubicación en Can Picafort.
Por otra parte, lamentamos no haber cumplido sus expectativas con la comida. Normalmente recibimos comentarios positivos de nuestros clientes, haciendo hincapié en la calidad y variedad. Por supuesto, tomamos nota de todos sus comentarios y sugerencias, puesto que la opinión de nuestros huéspedes es muy importante para seguir mejorando.
Esperamos volver a verle de nuevo, el equipo de JS Sol de Can Picafort.
10/10 Excellent
Samy, München, Bayern
30 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Schönes Hotel in Strandnähe!
Samy
Réponse de Maria le 14 mars 2016
Sehr geehrter Gast,
wir bedanken uns bei Ihnen für die Zeit, die Sie sich genommen haben, um Ihre detaillierten Erfahrungen und Ihre Eindrücke von Ihrem Aufenthalt bei uns, mit den Nutzern von Expedia zu teilen. Wir freuen uns sehr, dass Sie Ihren Urlaub bei uns so genossen haben und uns weiterempfehlen können. Wir sind sehr erfreut, dass Ihr Aufenthalt Ihren Erwartungen und Ihrem Geschmack entsprochen hat, und es wäre uns eine Freude, Sie recht bald wieder in unserem Hotel willkommen heissen zu dürfen.
Mit freundlichen Grüßen,
Ihr JS Sol de Can Picafort Team
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
28 août 2015
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
will not come back..
Voyageur vérifié
Réponse de Maria le 14 mars 2016
Sehr verehrter Gast,
vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren Aufenthalt in unserem Hotel zu bewerten. Jede Rückmeldung ist ein wertvoller Beitrag zu unserer Qualitätskontrolle und hilft uns, unsere Leistungen stets zu verbessern.
Es tut uns sehr leid zu lesen, dass Ihnen Ihr Aufenthalt nicht gefallen hat. Wir versichern Ihnen, dass jedes Teammitglied hart arbeitet, damit jeder Gast einen angenehmen Urlaub genießen kann. Ihre Kommentare haben wir notiert, und werden diese an die entsprechenden Stellen weiterleiten.
Wir wünschen Ihnen alles Gute.
Mit freundlichem Gruss,
Ihr JS Sol de Can Picafort Team