Plage à proximité, sable blanc

Avis sur Hotel JS Horitzo

3 out of 5
Hotel JS Horitzo
Via Alemania, 1, Can Picafort, Santa Margalida, Mallorca

Avis

7,2

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 23 avis sur 124." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 49 avis sur 124." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 32 avis sur 124." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 14 avis sur 124." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 6 avis sur 124." "

7,8/10

Propreté

8,0/10

Personnel et service

7,4/10

Équipements

6,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,8/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

christian

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Js miramar bien place
Hotel bien place et propre. Petit-déjeuner copieux. Animations ok. Seul bemol kes femles menages peu discrete le matin et le manque d'insonorisation. Dispose dun jacuzzi avec la piscine.
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Maria le 2 oct. 2023
Dear Christian,firstly, we would like to express our apology for not answering in your language. We are responding in English in order to make ourselves understood.What a kind review – thank you so much! Please be assured that we have shared your kind feedback with the team, especially with our Food and Beverage Operations Manager with regards to the our varird breakfast buffet.We encourage our guests to please communicate any issue - the early morning cleaning. to the reception desk next time, who would have been delighted to assist you. All our employees work every day to offer our guests a very personal and friendly service. We hope you will honor us again soon! With sunny greetings from Mallorca, JS Hotels Team

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Idealement placé! Lhotel mériterait grandement de se refaire un beauté. Proximité et vis à vis avec les autres chambres tres importantes. Sitisfaisait juste pour dormir.
Séjour de 4 nuits en septembre 2018
Réponse de María le 18 sept. 2018
Dear Guest, first of all, we would like to apologize for not answering in your own language. We are replying in an international language so as to make ourselves understood. Thank you very much for sending in your feedback following your stay with us. We are also happy that you valued so positively the location of the hotel, so close to the beach, with agreeable restaurants and shops nearby. We are pleased that your stay was satisfactory and we hope to be able to welcome you back here soon. With very best regards from all the team here. Best wishes, JS Hotels Team

8/10 Bien

Mel, Paris

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hôtel charmant mais vieillot
Petit hôtel ancien, qui fonctionne avec celui d’en face, plus moderne. À notre arrivée, nous avons été placés dans une chambre minuscule avec un balcon minuscule donnant sur le bâtiment d’en face, à 2 où 3 mètres de distance seulement !!! Notre premier ressenti a été horrible, avec l'impression de vivre chez et avec le voisin d’en face... Heureusement, la nuit suivante et à notre demande, une autre chambre plus correcte nous a été attribuée sans supplément. Le rapport qualité / prix de la chambre n’est cependant pas satisfaisant. Le restaurant est en sous-sol, ce qui est un peu décevant. En revanche, la nourriture en demi pension est correcte. Il n’y a pas de parking, la seule possibilité de stationnement se trouve dans les rues adjacentes. Le point positif et incontestable, la situation de l’hôtel, idéale, les pieds dans l’eau.
Séjour de 4 nuits en juillet 2018
Réponse de María le 30 juil. 2018
Dear Mel, first of all, we would like to apologize for not answering in your own language. We are replying in an international language so as to make ourselves understood. We are very sorry to read that during your holidays you did not feel entirely comfortable and we offer our sincere apologies for this. However, we are very satisfied with your comment about our gastronomic offer. Our chefs put all their effort into pampering our guests with new culinary options. Also, thank you very much for highlighting our excellent location so close to the Sea. Despite everything, we hope we will have the pleasure of welcoming you back to the hotel again. Best wishes, the entire JS Hotels Team

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Personnel aimable Mobilier vieillot
A part le mobilier un bon rapport qualité prix L'alimentation était bonne N l'hôtel est bien situé face à la mer Une vue magnifique grâce à la terrasse de l'hôtel tout en haut de l'immeuble
Séjour de 7 nuits en juillet 2018
Réponse de María le 17 juil. 2018
Dear Guest, first of all, we would like to apologize for not answering in your own language. We are replying in an international language so as to make ourselves understood. We appreciate your comments very much because this way we can improve and re-evaluate our services and facilities. It is so disappointing to read that you weren’t happy with the room you were allocated with. It is a shame you didn’t ask to see if there was another room in this category while you were there. The rooms do vary in shape, size and décor. Please next time report any issue to our staff at the reception desk. They will be very happy to assist you with anything you may need. The location of our hotel is just wonderful as the beach is so close by, and restaurants and bars are not too far away either. Outdoor activities are also in close proximity. It is just perfect and offers something for everyone’s taste. We hope that we will be able to welcome you back soon and that you will be able to enjoy a well earned rest soon again. With best wishes, the entire JS Hotels Team

2/10 Horrible

Marie21, Lyon

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
hôtel style HLM, très vieillissant!
Un mal être s'installe dès l'arrivée dans l'hôtel, étouffement, décoration couvre lit à fleur, vieux tapis qui sent mauvais au pied du lit , le lavabo collé au wc, une seule envie se sauver en courant! Vue sur la rue, minuscule balcon, la réception n'est pas dans cet endroit affreux mais dans l'hôtel d'en face. Les photos correspondent à l'hôtel d'en face, il y a tromperie sur les prestations. La piscine est séparée de l’hôtel et au bout d'une autre rue, les petits déjeuners dans l'hôtel d'a coté. Quand aux repas, horreur, pas de personnel, pas de cuisiniers devant vous, d'immenses plateaux qui arrivent d'une autre pièce, surgelés, très bas de gamme. Nous avons quitté l'hôtel le lendemain matin!
Séjour de 4 nuits en juin 2018
Réponse de María le 4 juil. 2018
Dear Marie, first of all, we would like to apologize for not answering in your own language. We are replying in an international language so as to make ourselves understood. We very much appreciate you taking the time to provide us withyour feedback about your stay. We are very sorry to read that several things throughout your stay did not meet your expectations. We are also very disappointed with the issues that you experienced in your room as this is not representative of our usual high standards. Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused, and note that we have passed on these concerns onto our Head Housekeeper and Maintenance Manager to investigate. Regarding our food offer, we have taken note of your suggestions. It is very important for us to know our guest´s opinion, when it comes to planning menus a lot of time and effort are invested. Our guest´s taste play an important part in the decision making process with regard to the improvements to be continuously made. We are very sorry to read that you didn´t enjoy your stay with. Yours sincerely, the entire JS Hotels Team

6/10 Satisfaisant

yves, luxembourg

Les points forts : Personnel et service
Hotel accueillant, face à la plage
agréable séjour de 7 nuits, dans cet hotel, bien placé face à la plage; personnel sympathique, cuisine correcte.
Réponse de María le 2 oct. 2017
Dear Guest, first of all, we would like to apologize for not answering in your own language. We are replying in an international language so as to make ourselves understood. Further to your recent stay at our JS Hotel, we are in receipt of your feedback which you kindly took the time to complete online. Your review serves as a great motivator to the team and will help other travellers make an informed choice on their accommodation on Mallorca. It gives us great pleasure to learn that you have enjoyed our JS Hotel experience with highlights including the prime location of the hotel, the varied food offer and the excellent service delivered by our proud service ambassadors. We look forward to welcoming you back in the near future. Best wishes, JS Horitzó

6/10 Satisfaisant

Sandrine, France

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Bon mais peu mieux faire
chambre petite mais correcte personnel très aimable repas infectes sans gout et tous les jours la même chose
Séjour de 6 nuits en août 2017
Réponse de María le 14 août 2017
Dear Guest, first of all, we would like to apologize for not answering in your own language. We are replying in an international language so as to make ourselves understood. We take all guest feedback into consideration and we will continue to emphasize the needs of our guest. Your feedback and experience will help us point out the key areas on which to continue to work on. Regarding the choice of food in our restaurant, our chefs make sure to offer a balanced and varied menu on a daily basis with selected ingredients of the highest quality. We are sorry that it wasn´t to your liking. It is so disappointing to read that you weren’t happy with the room you were allocated with. It is a shame you didn’t ask to see if there was another room in this category while you were there. The rooms do vary in shape, size and décor. We hope that we will be able to welcome you back soon and that you will be able to enjoy a well earned rest soon again. With best wishes, JS Horitzó

10/10 Excellent

Massy, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Une expérience unique avec un large choix d'excursion
Réponse de María le 18 mai 2017
Dear Guest, first of all, we would like to apologize for not answering in your own language. We are replying in an international language so as to make ourselves understood. Thank you very much for taking the time to tell us about your stay at our JS Hotel. Comments like yours help us to confirm that we are working in the right direction and keep us highly motivated to carry on doing so. Our aim is to provide our guests with memorable experiences and we are delighted to learn that we were able to leave a positive impression. We are terribly sorry about the WIFI. Please note that we have invested much effort in its improvement. Next time, do not hesitate to report any issue to our very helpful reception staff. However, we hope to be able to welcome you back soon at our JS Hotel. Best regards from the entire Team, JS Horitzo

4/10 Médiocre

fatima, sains du nord

Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
bien si vous recherchez un lit pour dormir
cette hotel est super bien situé cependant plusieurs points sont a relever : - la propreté : chambre faites quotidiennement, cependant je précise qu'a mon arrivée clé en main ma chambre etait dans le meme état que le client d'avant l'avait laissé (lit défait, serviette usagé, ...), - le voisinage : chambre très bruillante (cloison en polystyrène je pense ), - l'hotel : 1ere surprise l'hotel est separe en 2 parties (hotel js horitzo et js can picafort). donc personnellement j'ai pris une chambre avec petit dej compris j'ai donc etait mis au js horitzo un peu moins "snobe" cependant il faut prendre en compte que les personnes du can picafort déjeune avant vous et vous y aller apres (finir les reste en gros ;), - le bar de l'hotel : située juste en dessous de l'horitzo, je le conseille a tous le monde car le personnel y es acceuillant et gentille en plus de cela il parle tres bien l'anglais, l'espagnol, l'allemand et le francais (surtout Abdoul) donc tous y retrouve un peu de chez lui. Ayant fait l'ensemble des café/restaurant qui sont au bord de la plage je vous le conseille car vous y retrouverez ambiance TRES BON COCKTAILS, et gentilesse ...

4/10 Médiocre

Alain, Madrid, Espagne

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hôtel Horitzo : bien situé, mais ...
Hôtel est très bien situé, à quelques mètres de la splendide plage de sable et dans le centre ville. Il est mal entretenu : si les peintures ont été refaites il y a peu, les sanitaires sont assez délabrés et les portes fines comme du papier à cigarette. Heureusement que les nuits étaient tranquilles ! Chambre trop petite, mais très propre. Serviettes de bain assez à très élimées. Le petit déjeuner et les dîners étaient pris dans l'établissement juste à côté ; pas très varié, et à vrai dire pas très fameux ! ( la seule chose bonne étaient les pommes de terres toujours cuites à point :-)) Maintenant c'est vrai que cela n'était pas très cher...

8/10 Bien

Valérie, Dreux, France

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel Horitzo dans le nord-ouest de Majorque : en bordure de plage
Hôtel correct dans l'ensemble. Très bonne situation, face à la mer et sans route à traverser. Bar de l'hôtel très agréable. Belle taille de chambre (avec télé et climatisation) mis à part la salle d'eau un peu petite. Piscine pas trop fréquentée et avec beaucoup de transats mais mal située, trop près d'une rue et en dehors de l'hôtel. Petit déjeuner très décevant (jus d'orange trop sucré, café brûlé, pain décongelé...). Petite ville touristique mais avec des horaires plutôt allemands qu'espagnols...

4/10 Médiocre

André

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
In die Jahre gekommen, sanierungsbedürftig, für zwei Nächte aushaltbar für mehr nicht geeignet. Wer drei Sterne erwartet wird enttäuscht, wer das weiß kann hier ein paar Tage in netter Umgebung verbringen. Hostel like Hotel! Schlüssel so groß wie ein Smartphone!
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Ana le 13 mai 2024
Lieber André,vielen Dank für Ihr ehrliches Feedback zu Ihrem Aufenthalt bei uns. Es tut uns leid zu hören, dass unser JS Hotel nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Wir nehmen Ihre Anmerkungen zur Kenntnis und werden daran arbeiten, Verbesserungen vorzunehmen, um unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu bieten. Wir hoffen, dass Sie uns in Zukunft erneut besuchen und wir Ihnen eine bessere Erfahrung bieten können. Vielen Dank für Ihr Feedback und für Ihre Zeit bei uns im JS Hotels.Mit besten GrüßenIhr JS Hotels Team

10/10 Excellent

Anni

Séjour de 4 nuits en octobre 2023

10/10 Excellent

Beshoy

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 5 nuits en octobre 2023

2/10 Horrible

Thomas

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
1x und nie mehr
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Maria le 8 août 2023
Lieber Thomas,zunächst möchten wir uns bei Ihnen dafür bedanken, dass Sie sich Zeit genommen haben, um uns Ihren Kommentar zu Ihrem Aufenthalt in unserem JS Hotel mitzuteilen.Wir verstehen nicht wirklich, was passiert ist?Und wir fragen unsere Gäste immer, ob sie ihren Aufenthalt bei uns genossen haben. Wenn Sie sich dann entscheiden, nichts zu sagen, sondern uns nach der Abreise zu schreiben, haben wir leider keine Möglichkeit, Ihren Aufenthalt zu verbessern.Bitte zögern Sie nicht, das nächste Mal ein Problem an unser hilfsbereites Personal an der Rezeption zu melden, damit wir Ihren sofort behilflich sein können. Es tut uns sehr leid zu lesen, dass Ihnen der Aufenthalt in unserem Hotel nicht gefallen hat. Wir versichern Ihnen, dass jedes Teammitglied hart arbeitet, um jedem Gast einen angenehmen Urlaub zu ermöglichen.Mit freundlichem GrußIhr JS Hotels Team

6/10 Satisfaisant

Maria Isabel

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ist all ok
Séjour de 11 nuits en juillet 2023
Réponse de Maria le 22 juil. 2023
Dear Maria Isabel,Thank you so much for your feedback!We are pleased to read that you are enjoying wonderful days of rest and relaxation at our JS Hotel and that everything is OK.We hope to be able to welcome you again soon.Yours sincerely, the entire JS Hotels Team

8/10 Bien

Helmut

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Das Zimmer war recht klein. Die Klimaanlage war unterdimensioniert. Die Lage ist super. Das Personal sehr freundlich und hilfsbereit. Parkplätze gibt es leider nicht. Auch die Zufahrt zum Haupteingang ist verboten.
Séjour de 7 nuits en juin 2023
Réponse de Maria le 29 juin 2023
Lieber Helmut,herzlichen Dank für Ihre freundlichen Worte und Ihre Bewertung! Es freut uns zu hören, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben.Unser Personal ist immer bemüht, auf die Wünsche und Anliegen unserer Gäste einzugehen und Ihnen auch ein anderes Zimmer zur Verfügung zu stellen, wenn sie sich in dem Ihrigen nicht wohlfühlen.Sollten Sie uns die Ehre erweisen, uns erneut zu besuchen, zögern Sie bitte nicht, sich mit Fragen oder Anliegen direkt an unser freundliches Team an der Rezeption zu wenden. Wir hoffen, Sie beehren uns bald wieder! Mit sonnigen Grüßen von MallorcaIhr JS Hotels Team

10/10 Excellent

marilena

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mai 2023

10/10 Excellent

Anni

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Dejligt ophold, venligt personale
Séjour de 4 nuits en octobre 2022
Réponse de Maria le 20 oct. 2022
Dear Anni,first of all, we would like to apologize for not answering in your own language. We are replying in an international language so as to make ourselves understood.Thank you very much for sending in such a friendly review and for giving us a perfect rating!Its wonderful to read you had an excellent stay with us!Our aim is to provide our guests with memorable experiences and we are delighted to learn that we were able to leave a positive impression. Please be assured that your comments about the excellent service will be shared with the entire team in order to motivate them to always deliver the best to our guests. We hope that we will be able to welcome you back soon and that you will be able to enjoy a well - earned rest soon again. With best wishes, JS Hotels Team

8/10 Bien

Joseph

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Great location and staff
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Maria le 14 oct. 2022
Dear Joseph,thank you for staying at our Hotel on your recent trip to Majorca, and for taking the time to share your kind review with us.We are very happy to read that our staff made you feel at home. This is really one of the things that we try to achieve at our hotel. Hoping to see you again soon!With best regards, JS Hotels Team

8/10 Bien

Sandra

Les points forts : Propreté et personnel et service
Väldigt lyhört. Dålig AC
Séjour de 7 nuits en août 2022
Réponse de Maria le 23 août 2022
Dear Sandra,Thank you for writing a review about your stay with us. We hope you don’t mind that this reply is in English, we are replying in an international language to make ourselves understood. We are very happy to hear that our staff and service met your needs and expectations.Please, do not hesitate to communicate any issue to our reception team during your stay. Our team goal is to provide solutions to our customers in order to offer them a very pleasant stay. Approaching reception and letting them know of the air condition, another room would have been assigned to you upon availability. When visiting us again please make sure our staff is notified of your preferences. We hope you will honour us again soon! With sunny greetings from Mallorca!JS Hotels Team

10/10 Excellent

Beryl

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very professional staff at the hotel, knowledgeable, polite, kind, respectful and very helpful
Séjour de 4 nuits en août 2022
Réponse de Maria le 16 août 2022
Dear Beryl, Wow! What a wonderful review. Thank you for giving us a perfect rating. We are sure our entire hotel staff enjoyed catering to your needs as much as you enjoyed your stay. We are very happy to read that our staff made you feel at home. This is really one of the things that we try to achieve at our hotel. Hoping to see you again soon! With kind regards, the entire JS Hotels Team

8/10 Bien

Marco-Marcel

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service et équipements
Das Personal war stehts freundlich umd hilfsbereit. Lediglich die Sauberkeit könnte besser sein. Dafür übertrifft die Lage aber alles. Preis Leistung ist top
Séjour de 8 nuits en juillet 2022
Réponse de Maria le 7 août 2022
Lieber Marco-Marcel, zunächst möchten wir uns recht herzlich bei Ihnen für die Zeit bedanken, die Sie sich für die Bewertung bei expedia genommen haben. Unser Team ist sehr effizient und es liegt uns am Herzen, jedem unserer Gäste einen freundlichen und herausragenden Service zu bieten. Persönlicher Service ist einer unserer Erkennungswerte. Wir nehmen Ihre Kommentare über mangelnde Sauberkeit im Zimmer sehr ernst. Unser Reinigungspersonal hat ein ausführliches Protokoll beim Saubermachen der Zimmer zu erfüllen und es tut uns leid, dass dies in Ihrem Fall nicht korrekt erfolgt ist. Bitte melden Sie solche Fälle an der Rezeption, damit wir sofort darauf angemessen reagieren und Sie Ihren Urlaub unter den besten Bedingungen verbringen können. Wir möchten uns bei Ihnen für Ihre Rückmeldung bezüglich des guten Preis-Leistungs-Verhältnis, das unser Hotel anbietet, auch bedanken und hoffen, dass wir Sie wieder bei uns willkommen heißen dürfen. Mit freundlichen Grüßen, das gesamte Team von JS Hotels

6/10 Satisfaisant

mirta

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté
Ok
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
Réponse de Maria le 29 juil. 2022
Liebe Mirta, vielen herzlichen Dank, dass Sie sich für Ihren Urlaub in unserem JS Hotel entschieden haben und dass Sie Ihre Bewertung für die Internet-Gemeinschaft hier veröffentlicht haben. Mit freundlichen Grüßen, Ihr JS Hotels Team

2/10 Horrible

Andrea

Séjour de 7 nuits en juillet 2022

8/10 Bien

Artem

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Auf jeden Fall nur mit Halbpension beste Auswahl
Séjour de 5 nuits en mai 2022
Réponse de Maria le 11 juin 2022
Lieber Gast, wir bedanken uns bei Ihnen, dass Sie sich so freundlich über Ihren Aufenthalt in unserem Hotel geäußert haben. Lieben Dank auch für das Lob an unsere Küche. Unsere Buffetauswahl ist abwechslungsreich und wird täglich frisch zubereitet. Unser Essen wird von unseren Gästen sehr oft gelobt. Schön, dass wir auch Ihre Geschmacksrichtung damit getroffen haben. Wir hoffen, Sie recht bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit sonnigen Grüßen, das gesamte JS Hotels Team

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Localização e funcionários extremamente cordiais que ajudam os hóspedes. Achei muito bom o sistema de refeição que inclui café da manhã e jantar, todos em bufê e com ótimas opções! No jantar você paga a bebida se quiser consumir algo. Paguei € 4 em uma taça de vinho branco.
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Réponse de Ana le 11 juin 2022
Dear Guest, first of all, we would like to apologize for not answering in your own language. We are replying in an international language so as to make ourselves understood. Thank you very much for your kind words and your extraordinarily good rating! We are very pleased to hear that you felt so comfortable with us and that you were completely satisfied. For us it is nice to know that we are on the right track. All our employees work every day to offer our guests a very personal and friendly service. We hope you will honor us again soon! With sunny greetings from Mallorca,JS Hotels Team

8/10 Bien

Gerhard

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Top Preis/Leistung
War im Schwester hotel can picafort gegenüber da Horitzo noch zu war, hatte seitlichen Meerblick und HP mit Buffet die voll OK war Terrasse zum Essen in erster Reihe am Meer.
Terrasse
Blick Frühstück
Blick Zimmer
Hotel aussen
Séjour de 8 nuits en avril 2022
Réponse de Ana le 15 mai 2022
Lieber Gerhard, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Meinung über unser JS Hotel mitzuteilen. Wie Sie schon erwähnt haben, ist die sehr gute Lage unseres Hotels genau das Richtige für unsere Besucher, die das Mittelmeer, den weißen Sand und das schöne Wetter zum Baden und Spazierengehen genießen wollen. Es freut uns auch sehr zu lesen, dass Ihnen unser kulinarisches Angebot gemundet hat. Wir sind sehr stolz auf das Können und die Kreativität unserer Köche. Ihr Kompliment leiten wir gern weiter. Vielen Dank auch für die Fotos! Wir hoffen, dass wir Sie wieder bei uns willkommen heißen dürfen, und Sie unseren Service, die Gastronomie und den Strand genießen können. Wir freuen uns schon auf Ihren nächsten Besuch. Freundliche Grüße, das gesamte Team von JS Hotels

8/10 Bien

Rodney

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Staff is super friendly and kind! They will help you with everything!
Séjour de 8 nuits en avril 2022
Réponse de Maria le 9 mai 2022
Dear Rodney, thank you for staying at our JS Hotel on your recent trip to Majorca, and for taking the time to share your kind review with us. We are very proud of our hotel and the team that works here, so it is a pleasure to receive such positive feedback from our guests. We work very hard to ensure our guests have a wonderful time here and we are pleased that you too have enjoyed your experience with us. With kind regards, the entire JS Hotels Team

10/10 Excellent

Robert

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Value for Money. You can expect what you pay. Rooms clean but dated. Staff very frendly and helpful. Around hotel planty of restaurants and shops. 10 sec walk to sandy beach.
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Maria le 4 mai 2022
Dear Robert, thank you so much for your positive review. We are indeed pleased to hear you had an enjoyable stay with us and that we have met your expectations. We are pleased to know that you were fully satisfied with our standards of hygiene. We should also mention that we do our very best to provide our guests with the best possible value for money every day, and we are proud that you feel able to confirm that the quality we provide is on a level with our highly competitive rates. We hope we will have the pleasure of welcoming you back to the hotel again. Best wishes, the entire JS Hotels Team

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Séjour de 7 nuits en octobre 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 8 nuits en août 2019

8/10 Bien

Rona, Aberdeen

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Excellent location and great value. Rooms are small with basic furnishings but beds were good quality and everything was clean and working. The bathroom was tiny and could do with more hooks/shelves but there was plenty hot water and fresh towels. There are no tea/coffee facilities in the room and this had to be bought if you wanted a cuppa out with breakfast hours. Breakfast had a hot and cold buffet which had a good choice. We went half board because the extra cost was so minimal - worth it If you’re on a budget but not if you’re fussy. We stayed in Horitzo but had to cross to Sol for meals. Unlike other reviewers ours was served in the main dining room but this could be because the downstairs dining room appeared to be in use for a karate convention. We used the airport transfer bus which took two hours and many stops. It drops you on the main road and Horitzo is a 2 minute walk but take directions as the driver gives you none.
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de Ana le 18 oct. 2019
Dear Rona, thank you very much for taking the time to tell us about your stay at our Hotel. Comments like yours help us to confirm that we are working in the right direction and keep us highly motivated to carry on doing so. Please next time, do not hesitate to communicate any issue to our reception team during your stay. Our team goal is to provide solutions to our customers in order to offer them a very pleasant stay. We are truly sorry that you would have preferred a bigger room. Please take into account that only for a small additional fee it is possible to enjoy your stay in a double room, suite or a fantastic room with a big terrace and sea view. Rest assured that we will pass your lovely comments about the varied food selection on to our creative kitchen team. We look forward to welcoming you back in the near future. Best wishes, JS Hotels Team

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fabulous location, especially if you had a balcony overlooking the beach, like me. I only had the breakfast which i paid for, it was 8 euros and well worth it. The bedrooms and facilities were very clean and the beds were very comfortable, the best sleep I have had in years. I will definitely be booking again.
Séjour de 4 nuits en septembre 2019
Réponse de Ana le 7 oct. 2019
Dear Guest, on behalf of the entire team we would like to thank you for the trust placed in us. For us, the enjoyment and comfort of our guests is of vital importance to us. It is a pleasure to know that you have enjoyed your stay with us. We are also happy to read that you point out the well-kept and clean condition of our establishment. We invest a lot of effort and time in cleaning and maintaining our rooms and community facilities. It is always refreshing to receive positive comments on the service we provide as a hotel. Your feedback will be transmitted to the relevant departments. Kind regards, JS Hotels Team

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Do not stay at this hotel! One of the rooms issued to our party had bed bugs. This wasn't spotted until the next morning and the individual was covered in bites. When it was brought to the attention of the manager she was aggressive, unsympathetic and said that we had picked them up at the airport. Another room was provided but no apology.
Séjour de 6 nuits en août 2019
Réponse de Ana le 23 sept. 2019
Dear Guest, thank you for having taken your time to provide us with your detailed feedback relating to your stay with us. We are sincerely concerned and apologise that we fell short on your expectations. Please note that your feedback has been passed on to our management. Despite this, we hope to be able to welcome you back on a return visit to Mallorca. Sincerely yours, the entire JS Hotels Team

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
This hotel is right on the beach, which means that you can easily go back in to use toilets and showers, which I found really useful. Unfortunately the pictures on this ads are mostly for the sister establishment, JS Picafort. JS Horitzo in fact is much smaller. When I arrived there was sand on the floor and one of my towels had stains, which is my main issue with this property. Other than that, my room was quite small, didn't have privacy curtains, which was a problem as the balcony was about 3m away from the next building. While getting changed I had to drew the blackout curtains to avoid giving a show. Most of the facilities are also in the other hotel. Breakfast is served in the hotel next door. The pool is a couple of streets away. I don't know where the spa is as I couldn't find it. All of this is not a big issue, but I feel the ad should make it clearer. Overall a pleasant stay, aside for the cleanness, which got sorted after the first day.
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Ana le 9 sept. 2019
Dear Guest, we thank you for having taken the time to give us an evaluation of your recent stay with us. However, we are disappointed with the issues that you experienced in your room as this is not representative of our usual high standards. Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused, and note that we have passed on these concerns onto our Head Housekeeper and Maintenance Manager to investigate. It is also so disappointing to read that you weren’t happy with the room you were allocated with. It is a shame you didn’t ask to see if there was another room in this category while you were there. The rooms do vary in shape, size and décor. We will certainly review all the images that are published online to ensure that they correspond with reality, as we believe. Kind regards, JS Hotels Team

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bella location , minimale a JS HORITZO ma buon servizio, aria condizionata , pulizia e servizi annessi tutto ok , così come prospettato. Buona impressione, consigliato
Séjour de 11 nuits en août 2019
Réponse de Maria le 5 sept. 2019
Dear Guest, first of all, we apologize for not answering in your language. We are happy to read that you have enjoyed such a wonderful holiday at our facilities. All of them have been designed to offer maximum comfort to all our guests. We hope to be able to welcome you back very soon. Sincerely, the entire JS Hotels Team

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en août 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Posizione ottima! Servizi piacevoli consigliatissimo ci ritorneremo
Séjour de 6 nuits en août 2019
Réponse de María le 14 août 2019
Dear Guest, first of all, we apologize for not answering in your language. Thank you for taking the time to review your stay with us. We are very happy to read that you felt at ease and that you enjoye the location and friendly service at our Hotel. This is really one of the things that we try to achieve. Your review really helps to motivate the entire team and will help other holidaymakers to make an informed choice as to their accommodation on Mallorca. Looking forward to be able to welcome you back soon! With best wishes, the entire JS Hotels Team

10/10 Excellent

Marco

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en juillet 2019

8/10 Bien

Guest

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Booked into JS Horitzo but was given a room in its sister hotel JS Can Picafort, just across the street. Hotel is very clean, staff are friendly and efficient. The location is excellent, hotel is right on the beach. Downsides: I was half board but the food wasn't great and the toiletries, in my room weren't replenished at all during my stay.
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de María le 16 juil. 2019
Dear Guest, our aim is to provide our guests with memorable experiences and we are delighted to learn that we were able to leave a positive impression. We are very proud of the Team here who work very hard to ensure they deliver high standards of customer service at all times, and that our guests feel welcome and comfortable whilst away from home. Please next time report any issue directly to our staff at the reception desk. They would have been very happy to assist you with anything you may need. Best regards, JS Hotels Team

10/10 Excellent

Daniela

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very nice hotel
Great hotel, the staff is very nice. The room is very clean I would recommend this place to anyone who goes to Can picafort
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
Réponse de María le 15 juil. 2019
Dear Daniela, thank you so much for taking the time to review your stay with us. We are very pleased to hear that our staff made your stay a pleasant one! Looking forward to seeing you again soon. With sunny regards! JS Hotels Team

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Moderate stay
The bed was good, the A/C was good, the view was not great, but other rooms I could tell had a great view! The food was sometimes delicious and sometimes not so great. The shower was very small. The beach was super super close and beautiful! The Can Picafort area is amazing! I enjoy that beach for sure! I would say that it was quite easy to hear all the noise of the other rooms.
Séjour de 7 nuits en juin 2019
Réponse de María le 15 juil. 2019
Dear Guest, thank you for taking the time to write a review, we really appreciate it! Please, do not hesitate to communicate any issue to our reception team during your stay. Our team goal is to provide solutions to our customers in order to offer them a very pleasant stay. We are truly sorry that you would have preferred another room. Please take into account that only for a small additional fee it is possible to enjoy your stay in a double room, suite or a fantastic room with a big terrace and sea view. Indeed, the hotel is close to the beach. The beach invites for a lovely walk and sunbathing. There are also some restaurants and bars serving lovely meals. We are truly honoured that you chose to stay with us. Best wishes, JS Hotels Team

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Die Lage des Hotels befindet sich gleich an der Promenade, 1 Minute bis zum Strand. Die Zimmer sind sehr klein, besonders das Badezimmer mit der kleinen Dusche. Die Möbel sind auch älter, allerdings wurde täglich geputzt und unser Blick zum Meer vom Balkon hat entschädigt.
Séjour de 9 nuits en juin 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 7 nuits en juin 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté
Etwas älteres Hotel, hellhörig aber sauber! Frühstück gut und ausreichend.
Séjour de 4 nuits en juin 2019
Réponse de María le 17 juin 2019
Sehr geehrter Gast, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihre Meinung über unser Hotel mitzuteilen. Wie Sie bereits erwähnen,  ist unser Hotel von der Einrichtung her nicht das Neueste, aber sehr sauber und gemütlich, und wir bieten unseren Gästen ein sehr gutes Preis –Leistungsverhältnis. Wer kein Luxushotel erwartet, kann herrliche Tage bei uns verbringen. Wir möchten uns bei Ihnen auch für Ihre Rückmeldung bezüglich unseres Frühstücks bedanken und hoffen, dass wir Sie wieder bei uns willkommen heißen dürfen. Mit freundlichen Grüßen, das gesamte Team von JS Hotels

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The location of this hotel is perfect. It’s right next to the beach and shops, cafes and restaurants. The staff were helpful and the food was varied and tasty.
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de María le 7 juin 2019
Dear Guest, we are glad to know that you have chosen one of our JS hotels to enjoy the wonderful island of Mallorca. Our hotel facilities have been designed to offer our guests the greatest possible comfort and to make their vacations an unforgettable experience. We are also very excited to read that you have enjoyed our food, as our chefs and the entire kitchen team work daily in order to offer our guests a varied offer of the highest quality. Indeed, the hotel is close to the beach. The beach invites for a lovely walk and sunbathing. There are also some restaurants and bars serving lovely meals. We are truly honoured that you chose to stay with us. Best wishes,JS Hotels Team

10/10 Excellent

christopher

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 8 nuits en mai 2019

8/10 Bien

Agnes

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Schöne Lage
Matratze gut zum Schlafen, aber 2 Einzelbettmatratzen, die dauernd auseinander gerutscht sind
Séjour de 7 nuits en mai 2019
Réponse de María le 27 mai 2019
Liebe Agnes, zuerst einmal möchten wir uns bei Ihnen dafür bedanken, dass Sie unser Hotel für Ihren Urlaub ausgesucht haben, sowie für die Zeit, die Sie sich genommen haben, um Ihre Kommentare, zu veröffentlichen. Es freut uns sehr zu erfahren, dass Sie einen erholsamen Urlaub in unserem Hotel verbracht haben und die tolle Lage unseres Hotels so hervorheben. Sollten Sie uns wieder einmal besuchen, kommen Sie bitte während Ihres Aufenthaltes mit sämtlichen Anliegen auf uns zu. Unser Hotel hat verschiedene Zimmer mit unterschiedlichen Größen und Eigenschaften. Soweit uns dies möglich ist, versuchen wir immer, unsere Gäste gemäß ihren Präferenzen unterzubringen. Denn nichts liegt uns mehr am Herzen, als dass Sie einen erholsamen und wohltuenden Urlaub bei uns verbringen. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder auf Mallorca begrüßen zu dürfen und wünschen Ihnen bis dahin alles Gute. Ihr JS Hotels Team

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 7 nuits en mai 2019