Plage à proximité, sable blanc, chaises longues, parasols

Avis sur Hotel HSM Don Juan

3 out of 5
Hotel HSM Don Juan
Calderon de La Barca, 4, Magalluf, Calvia, Mallorca

Avis

7,8

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 17 avis sur 64." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 26 avis sur 64." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 17 avis sur 64." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 2 avis sur 64." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 2 avis sur 64." "

8,4/10

Propreté

8,6/10

Personnel et service

8,0/10

Équipements

7,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,6/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Nicolas

Les points forts : Propreté et personnel et service
Bien
Les chambres sont vieillissantes mais l'espace piscine est très agréable. Restaurant OK mais sans plus. Nous avons été ennuyé par des groupes de fêtards très bruyants qui hurlent dans les couloir à 1h30 du matin toutes les nuits. L'hôtel nous a trouvé une solution et le problème a été résolu sur la fin de semaine.
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
Réponse de HSM Don Juan le 27 juil. 2023
Cher Nicolas.Merci beaucoup pour votre commentaire.Nous espérons vous revoir bientôt.Toute l'équipe de HSM Don Juan vous adresse ses meilleures salutations.

10/10 Excellent

Emma

Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Je recommande
Séjour de 7 nuits en septembre 2022
Réponse de HSM Customer Service le 20 sept. 2022
Dear guest, Thanks for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travellers. We are sure that all staff enjoyed your visit. We are delighted that you liked the entire hotel. We will congratulate all the staff, they will be very happy. We will be very pleased to welcome you back again!Best wishes from Mallorca, HSM Customer Service.

8/10 Bien

Annie

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Personnel très très sympathique, propreté irréprochable, par contre l'hôtel est assez bruyant le self est correct, piscine bien entretenue, petite suggestion, un petit frigo serait le bienvenu..
Séjour de 4 nuits en mai 2022
Réponse de HSM Customer Service le 13 juin 2022
Dear guest, First of all, we would like to thank you for sharing your experience at our hotel. We are grateful for your comment, because this helps us to constantly improve and adapt to the needs of our guests. We would like to thank you for you visit! Best regards, HSM Customer Service.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
....................La localisation et les activités et la piscine
Séjour de 6 nuits en août 2019
Réponse de HSM Customer Service. le 5 sept. 2019
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon! Best regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 8 nuits en août 2019
Réponse de HSM Customer Service. le 19 août 2019
Dear guest, Thank you for sharing your opinion with us. We are looking forward to welcome you again soon! Best regards, HSM Customer Service

8/10 Bien

Mylène

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 8 nuits en juillet 2019
Réponse de HSM Customer Service. le 6 août 2019
Dear Mylène, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon! Best regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Parfait hotel propre avec un service de chambre rien a dire
Séjour de 8 nuits en juillet 2019
Réponse de HSM Customer Service. le 5 août 2019
Dear guest, Thank you for the time you invested in your fantastic review. We are happy to know that you have enjoyed of a wonderful stay and let us express our gratitude for your nice comments related to our hotel. We hope your journey back home was a safe and pleasant one and that you return to our hotel again in the future. Best regards,

6/10 Satisfaisant

jean denis

Les points faibles : Confort de la chambre
Hotel a deconseiller pour le repos
Les chambres n'ont aucune isolation. Nous n'avons pas fermé l’œil pendant les 3 nuits de notre séjour. Clients très bruyants et saouls ,cris ds le couloir au milieu de la nuit. Le wifi ne permet que d 'aller sur qq réseau sociaux
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de HSM Customer Service. le 16 juil. 2019
Dear Jean Denis, Thank you for sharing your opinion with us. All your comments are essential to improve our service. We will share you suggestions about the hotel with our quality department to continue improving our services day after day. We will be very pleased to welcome you back again at our hotel. Best regards,

10/10 Excellent

Alexis

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en juin 2018

2/10 Horrible

delcroix wendy, magaluf

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hôtel de dépannage
Le personnel de l'entretien laisse à désirer .. durant les douze jours de notre séjour aucunes fois le balai a été passé et ça malgré notre demande .. je vous laisse donc imaginer l'état de la chambre avec le sable de la plage. Merci à l'accueil de nous en avoir fourni un ! Concernant la restauration ( plutôt spécialité anglaise ) heureusement pour nous les frittes sont universel. Hôtel 3 étoiles dites vous ? j'en attribuerai 1 et demie notamment pour le personnel d'accueil ( rien à dire les concernant ) . Ce n'est pas un hôtel que je recommanderais. Rapport qualité / prix à revoir ++++
Séjour de 10 nuits en août 2017

8/10 Bien

Thierry

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel reposant et propre
Hotel bien equipé et bien organisé avec un personnel très efficace et sympathique.

6/10 Satisfaisant

Joan, Bruxelles

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Magaluf et la fête
Très chouette séjour malgré le fait que Magaluf soit essentiellement une ville remplie de bars et de restaurants ANGLAIS uniquement. Destination pour fêtards principalement. Concernant l'hôtel le service est top, le seul hic est d'avoir une piscine avec de l'eau assez froide et de devoir payer nos boissons (même l'eau ! ) au dîner ayant prit une demi pension. Chouette séjour grâce aux excursions TOP que propose l'hôtel :)

8/10 Bien

Sebastien, France

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
hôtel économique,situé dans un quartier pas très loin du centre de magaluf et de la plage. Par contre très bruyant et mal isolé. Personnel très sympa.

8/10 Bien

Hadadi nabil, Toulouse

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
climatisation
je garde une impression magnifique, et de tres beaux souvenirs. par contre pour les télévisions sa serait mieux de placé des écrans plats dans l'ensemble des chambres de l'Hotel .

6/10 Satisfaisant

Lucy

Séjour de 6 nuits en août 2023

8/10 Bien

Karri

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very friendly and helpful staff. Hotel very clean, easy to walk along to the beach or into Magaluf and Palma Nova. Close to bus stop for the airport.
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de HSM Don Juan le 18 oct. 2023
Dear Karri,Thank you very much for your comment :)Best regards from all the HSM Don Juan team.

4/10 Médiocre

Larissa

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Durchschnittlich gut
Séjour de 6 nuits en septembre 2023
Réponse de HSM Don Juan le 21 sept. 2023
Liebe Larissa Miller,Vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir freuen uns darauf, uns für Sie zu verbessern.Mit freundlichen Grüßen,

8/10 Bien

Claudio

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Weiterempfehlendswert!
Séjour de 5 nuits en août 2023

8/10 Bien

francesca

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tutto ok. Non eccellente ma buono. Unica pecca i vicini di stanza che urlavano e sbattevano tutta la notte
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de HSM Don Juan le 15 août 2023
Cara Catia,La ringraziamo per il Suo commento.Ci dispiace che la sua esperienza non sia stata eccellente. Saremo lieti di ricevere nuovamente la sua visita.Cordiali saluti,HSM Don Juan

6/10 Satisfaisant

Justin

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de HSM Don Juan le 22 juil. 2023
Thank you for your comment.We look forward to seeing you again.HSM Don Juan Team

6/10 Satisfaisant

Azar Farhat

Staffs are wonderful, breakfast and dinner good and clean
Séjour de 8 nuits en juin 2023
Réponse de HSM Customer Service le 3 juil. 2023
Dear guest, Thank you for the time you invested in your fantastic review. We are happy to know that you have enjoyed of a wonderful stay and let us express our gratitude for your nice comments related to our hotel. We hope your journey back home was a safe and pleasant one and that you return to our hotel again in the future. Best regards,HSM Customer Service.

10/10 Excellent

Victoria

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amazing holiday. We had a great time. Food was excellent, very clean, friendly staff. I would highly recommend and definitely we will come back. Thank you 😊
Réponse de HSM Don Juan le 27 juin 2023
Dear Victoria Blagoe,Thank you very much for your words.We hope to see you again soon.HSM Don Juan Team

10/10 Excellent

Gianluca

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en juin 2023
Réponse de HSM Don Juan le 13 juin 2023
Estimado Gianluca Giacomelli,Gracias por su valoración.Esperamos verlo de nuevo.Atentamente,Equipo HSM Don Juan

8/10 Bien

Anja

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Skønt ophold
Vi havde en skøn uge på hotellet. Personalet er super venligt og serviceminded. Rengøring tip top og der er et stort udvalg af maden både til morgenmad og aften. Det smagte super lækkert. Der er sol længe ved poolområdet og masser liggestole til alle gæster. Hotellet er rigtig flot i loungen og restauranten men værelserne kunne godt bruge en opgradering. Sengene er noget hårde, ingen køleskab og ingen engelsktalende kanaler på tv. Aircondition tager ikke varm luft ud, men blæser kun kold luft ind. Så vi kunne ikke rigtig få det køligt på værelset selvom den stod så kold som muligt. Det tager 5-10 min at nå byen og stranden. Hvilket giver ro fra nattelivet. Dog er der lejligheder ligeover for hotellet med unge mennesker som fester og har en del støj, men når terrassedøren var lukket hørte vi det ikke rigtigt og de unge mennesker gik i byen om aften. Tak til HSM don Joan for et hyggeligt ophold.
Séjour de 7 nuits en mai 2023
Réponse de HSM Don Juan le 7 juin 2023
Kære Anja,Mange tak for dine kommentarer.Vi håber at se dig igen.HSM Don Juan Team

10/10 Excellent

AMIELA

Séjour de 5 nuits en septembre 2022
Réponse de HSM Don Juan le 13 oct. 2022
Muchas Gracias por su visita.Esperamos verla de nuevo.

8/10 Bien

Anna

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Séjour de 6 nuits en septembre 2022

8/10 Bien

Elisabeth

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Séjour de 5 nuits en août 2022

8/10 Bien

JUAN

Les points forts : Propreté et personnel et service
bien por lo que vale
buen hotel pero con fallas escenciales: ni un mini refri para guardar agua -super necesario en verano- y caja fuerte de paga.
Séjour de 5 nuits en juillet 2022
Réponse de HSM Customer Service le 5 août 2022
Estimado cliente, Antes de nada, darle las gracias por compartir su experiencia en nuestro hotel. Estamos agradecidos por su comentario, porque esto nos ayuda a mejorar constantemente y adaptarnos a las necesidades de nuestros huéspedes. Las cajas fuertes suelen ser de pago en los hoteles. Nos gustaría darle las gracias por su visita. Atentamente, HSM Customer Service.

6/10 Satisfaisant

Fidel

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Budget Party Hotel
It serves it's purpose for a place to sleep, if it wasn't too loud. Mix of clientele but it definitely catered to the party seen.
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Réponse de HSM Customer Service le 13 juin 2022
Dear guest, Thank you for sharing your experience with us. We regret to hear that the location of our hotel has not been to your liking. The area that you have chosen is known for its nightlife and for the parties that are organized during the summer. We would like to mention that we have more hotels spread over different areas of Mallorca that could be more adjusted to your preferences. We would like you to give us another opportunity and continue to count with your confidence! Best regards, HSM Customer Service.

8/10 Bien

Susan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Basic small hotel but great price for half board. Room a little small but clean and functional with a balcony. Hardly any english tv channels. Reasonably priced drinks. Lovely relaxed friendly staff. Great food. Would definitely come back
Séjour de 8 nuits en mai 2022
Réponse de HSM Customer Service le 13 juin 2022
Dear guest, Thank you for the time you invested in your fantastic review. We are happy to know that you have enjoyed of a wonderful stay and let us express our gratitude for your nice comments related to our hotel. We hope your journey back home was a safe and pleasant one and that you return to our hotel again in the future. Best regards, HSM Customer Service.

10/10 Excellent

Jerome

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
It is what it is, and its great for what you pay
Bachelor party is a perfect place to crash, the breakfast finishes at 10h30 which he could never try( go figure why ) , cleaning and towel changing were never guaranteed. I would go back to the same reasons , nothing else. Hotel over-all is noisy and not updated. Serves it purpose. 4min to the back. 15min walk solid to the party area.
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Réponse de HSM Customer Service le 13 juin 2022
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon! Best regards, HSM Customer Service.

8/10 Bien

CARLOS MANUEL

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Boa
Muito bem boa relação preço qualidade funcionários excelentes.
Séjour de 7 nuits en mai 2022
Réponse de HSM Customer Service le 16 mai 2022
Dear guest, Thank you very much for your lovely comment. We are very pleased to know that you have enjoyed your holidays in our hotel. We are pleased that you have valued in such a good way the efforts made by our staff because we always try to encourage the kindness and courtesy in our team. For that reason, we will congratulate our staff for their great job. Our main objective is that our customers feel like home. We will be pleased to receive you again at our hotel! Best regards, HSM Customer Service.

2/10 Horrible

Deimy

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
El aire acondicionado roto.
Séjour de 7 nuits en avril 2022
Réponse de HSM Customer Service le 12 mai 2022
Dear guest, Thank you for sharing your time to comment your experience with us. We take note of your assessment and comments in order to continue improving day by day. We would have like that during your stay you had contacted us to improve your situation. Our highest priority is that our clients feel like home. We hope to see you again very soon! HSM Customer Service.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en août 2019
Réponse de HSM Customer Service. le 14 oct. 2019
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon! Best regards,

10/10 Excellent

andrew

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
my stay
it was good very nice and helpful staff
Séjour de 7 nuits en septembre 2019
Réponse de HSM Customer Service. le 2 oct. 2019
Dear Andrew, Thank you for taking your time to share your experience with us. Let us express our gratitude for your nice comments related to our service and facilities. Moreover, thank you for highlighting the professionalism and kindness of our staff, be ensured that we will share with the entire team your nice words. We hope to see you soon! Best regards,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en août 2019
Réponse de HSM Customer Service. le 30 août 2019
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon! Best regards,

10/10 Excellent

Mario, Roma

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ottima struttura, personale simpatico ed accogliente
Séjour de 7 nuits en août 2019
Réponse de HSM Customer Service. le 16 août 2019
Dear Mario, Thank you for taking your time to share your experience with us. Let us express our gratitude for your nice comments related to our service and facilities. Moreover, thank you for highlighting the professionalism and kindness of our staff, be ensured that we will share with the entire team your nice words. We hope to see you soon! Best regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good for cheap lads trip
Good hotel if you're doing a lads trip and don't want to break the bank. Rooms were slightly dated but very clean. Housekeeping did a good job, cleaning up every morning. Food was good. Not quite restaurant standard, but good for the price. Slightly noisy, but that's to be expected. Hotel staff were all very friendly. Overall a good pick for a lads holiday.
Séjour de 5 nuits en juin 2019
Réponse de HSM Customer Service. le 16 juil. 2019
Dear guest, Thank you for your fantastic review. We are happy to know that you have enjoyed of a wonderful stay. Let us express our gratitude for your nice comments related to our hotel. We hope your journey back home was a safe and pleasant one and you will return to our hotel again in the future. Best regards,

6/10 Satisfaisant

G

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en juin 2019
Réponse de HSM Customer Service le 16 juil. 2019
Dear guest, Thank you for your comment and for the positive assessment you make about your experience in our establishment. We are looking forward to welcome you soon again at our hotel. Best regards,

10/10 Excellent

David

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HSM Don Juan, noisy but nice!!!
Good place and facilities. The only downside is the young guests running around the halls to the break of dawn partying and making noise. The rooms aren’t very sound resistant and to get a good sleep earplugs are required. The half board is great, same breakfast each morning but the dinner rotated through a weekly menu of yummy items. The pool was very nice too.
Séjour de 27 nuits en juin 2019
Réponse de HSM Customer Service. le 16 juil. 2019
Dear David, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given us about the hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon! Best regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 10 nuits en juin 2019
Réponse de HSM Customer Service le 16 juil. 2019
Dear guest, Thank you for your comment and for the positive assessment you make about your experience in our establishment. We are looking forward to welcome you soon again at our hotel. Best regards,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cortesia personale,pulizia stanza e buona mezza pensione.
Séjour de 6 nuits en mai 2019
Réponse de HSM Customer Service. le 16 juil. 2019
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given us about the hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon! Best regards,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Das an der Rezeption immer gehoffen wurde und für alles eine Lösung gab. Die Zimmer sind etwas hellhörig. Ansonsten war alles ok.
Séjour de 5 nuits en mai 2019
Réponse de HSM Kunden Service le 18 juil. 2019
Sehr geehrter Gast, Wir bedanken uns, für Ihre Kommentare und der Auswahl unseres Hoteles. Es freut uns, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben und wir Sie wieder als Gast in unserem Hotel begrüßen dürfen. Mit freundlichen Grüßen

10/10 Excellent

Simon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rekommenderar!
Trevlig personal, utmärkt mat och lugnt område. Det enda negativa av betydelse var att det inte fanns kyl på rummet. Rekommenderar verkligen hotellet!
Séjour de 6 nuits en septembre 2018

8/10 Bien

LIv Marit

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Don Juan Magaluf
Bodde 1 uke på dette hotell. Det tok 4 min å gå til stranda og til strandpromenaden med masse restauranter, likevel var det et stille og rolig hotell. Prisen pr natt var inkl frokost, men vi kjøpte i tillegg middag for 7 dager for kr 421,- for 2 pers. Utrolig billig. Det var variert og veldig god mat. Utrolig bra hotell til en så billig pris.
Séjour de 7 nuits en octobre 2018

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Mye for pengene
Flott,beliggenhet sam flott service ifra personale,stor frokost,mye for pengene Gunstig prisnivå for overnatting
Séjour de 7 nuits en octobre 2018

6/10 Satisfaisant

Michael

Ok værelse uden at være prangende. Buffeten var meget kedelig både til morgenmad og aftensmad, så vi gik ud og spiste i stedet.
Séjour de 5 nuits en septembre 2018

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Clean and good location, but skip buffet and lifts
The lifts are old and you might get stuck in them, the food is below average, unless you stick to fruits. Rooms are clean. I would not book it again and choose the cheapest option without any food and still be fine. This hotel was built in 70s and got stuck in late 80s or 90s.
Séjour de 3 nuits en août 2018

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Helt ok hotell
Helt ok hotell, väggar tunnare än papper kändes det som. Man kunde verkligen höra sina grannar. Vill man ha lugnare stämning så kikar man vidare men annars är hotellet helt ok för det priset.
Séjour de 6 nuits en août 2018

6/10 Satisfaisant

Neil, Peterborough

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Reasonable hotel if you don't mind the noise
Not the hotel for you if you are a light-sleeper. Unfortunately young adults spoil what would have been a great location for Magaluf's beaches and nightlife by being inconsiderate of others who don't want to party until 6am. Food is also quite basic.
Séjour de 5 nuits en août 2018