Avis
7,8
Bien
8,4/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
7,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,6/10
Écoresponsabilité
Avis
26 juil. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
Réponse de HSM Don Juan le 27 juil. 2023
Cher Nicolas.Merci beaucoup pour votre commentaire.Nous espérons vous revoir bientôt.Toute l'équipe de HSM Don Juan vous adresse ses meilleures salutations.
10/10 Excellent
Emma
Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage d’affaires
18 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Emma
Séjour de 7 nuits en septembre 2022
Réponse de HSM Customer Service le 20 sept. 2022
Dear guest, Thanks for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travellers. We are sure that all staff enjoyed your visit. We are delighted that you liked the entire hotel. We will congratulate all the staff, they will be very happy. We will be very pleased to welcome you back again!Best wishes from Mallorca, HSM Customer Service.
8/10 Bien
Annie
Voyage en couple
28 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Annie
Séjour de 4 nuits en mai 2022
Réponse de HSM Customer Service le 13 juin 2022
Dear guest,
First of all, we would like to thank you for sharing your experience at our hotel. We are grateful for your comment, because this helps us to constantly improve and adapt to the needs of our guests.
We would like to thank you for you visit!
Best regards,
HSM Customer Service.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
1 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en août 2019
Réponse de HSM Customer Service. le 5 sept. 2019
Dear guest,
Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective.
We hope to see you again very soon!
Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
16 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en août 2019
Réponse de HSM Customer Service. le 19 août 2019
Dear guest,
Thank you for sharing your opinion with us. We are looking forward to welcome you again soon!
Best regards,
HSM Customer Service
8/10 Bien
Mylène
5 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mylène
Séjour de 8 nuits en juillet 2019
Réponse de HSM Customer Service. le 6 août 2019
Dear Mylène,
Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective.
We hope to see you again very soon!
Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
4 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en juillet 2019
Réponse de HSM Customer Service. le 5 août 2019
Dear guest,
Thank you for the time you invested in your fantastic review. We are happy to know that you have enjoyed of a wonderful stay and let us express our gratitude for your nice comments related to our hotel.
We hope your journey back home was a safe and pleasant one and that you return to our hotel again in the future.
Best regards,
6/10 Satisfaisant
jean denis
7 juin 2019
Les points faibles : Confort de la chambre
Hotel a deconseiller pour le repos
jean denis
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de HSM Customer Service. le 16 juil. 2019
Dear Jean Denis,
Thank you for sharing your opinion with us. All your comments are essential to improve our service. We will share you suggestions about the hotel with our quality department to continue improving our services day after day.
We will be very pleased to welcome you back again at our hotel.
Best regards,
10/10 Excellent
Alexis
18 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alexis
Séjour de 3 nuits en juin 2018
2/10 Horrible
delcroix wendy, magaluf
31 août 2017
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hôtel de dépannage
delcroix wendy
Séjour de 10 nuits en août 2017
8/10 Bien
Thierry
30 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel reposant et propre
Thierry
6/10 Satisfaisant
Joan, Bruxelles
9 sept. 2016
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Magaluf et la fête
Joan
8/10 Bien
Sebastien, France
17 juil. 2016
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Sebastien
8/10 Bien
Hadadi nabil, Toulouse
9 sept. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
climatisation
Hadadi nabil
6/10 Satisfaisant
Lucy
11 déc. 2023
Lucy
Séjour de 6 nuits en août 2023
8/10 Bien
Karri
17 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Karri
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de HSM Don Juan le 18 oct. 2023
Dear Karri,Thank you very much for your comment :)Best regards from all the HSM Don Juan team.
4/10 Médiocre
Larissa
Voyage en groupe
21 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Larissa
Séjour de 6 nuits en septembre 2023
Réponse de HSM Don Juan le 21 sept. 2023
Liebe Larissa Miller,Vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir freuen uns darauf, uns für Sie zu verbessern.Mit freundlichen Grüßen,
8/10 Bien
Claudio
Voyage en couple
4 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Claudio
Séjour de 5 nuits en août 2023
8/10 Bien
francesca
Voyage en groupe
14 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
francesca
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de HSM Don Juan le 15 août 2023
Cara Catia,La ringraziamo per il Suo commento.Ci dispiace che la sua esperienza non sia stata eccellente. Saremo lieti di ricevere nuovamente la sua visita.Cordiali saluti,HSM Don Juan
6/10 Satisfaisant
Justin
21 juil. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Justin
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de HSM Don Juan le 22 juil. 2023
Thank you for your comment.We look forward to seeing you again.HSM Don Juan Team
6/10 Satisfaisant
Azar Farhat
3 juil. 2023
Azar Farhat
Séjour de 8 nuits en juin 2023
Réponse de HSM Customer Service le 3 juil. 2023
Dear guest, Thank you for the time you invested in your fantastic review. We are happy to know that you have enjoyed of a wonderful stay and let us express our gratitude for your nice comments related to our hotel. We hope your journey back home was a safe and pleasant one and that you return to our hotel again in the future. Best regards,HSM Customer Service.
10/10 Excellent
Victoria
25 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Victoria
Réponse de HSM Don Juan le 27 juin 2023
Dear Victoria Blagoe,Thank you very much for your words.We hope to see you again soon.HSM Don Juan Team
10/10 Excellent
Gianluca
11 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gianluca
Séjour de 7 nuits en juin 2023
Réponse de HSM Don Juan le 13 juin 2023
Estimado Gianluca Giacomelli,Gracias por su valoración.Esperamos verlo de nuevo.Atentamente,Equipo HSM Don Juan
8/10 Bien
Anja
4 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Skønt ophold
Anja
Séjour de 7 nuits en mai 2023
Réponse de HSM Don Juan le 7 juin 2023
Kære Anja,Mange tak for dine kommentarer.Vi håber at se dig igen.HSM Don Juan Team
10/10 Excellent
AMIELA
6 oct. 2022
AMIELA
Séjour de 5 nuits en septembre 2022
Réponse de HSM Don Juan le 13 oct. 2022
Muchas Gracias por su visita.Esperamos verla de nuevo.
8/10 Bien
Anna
21 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Anna
Séjour de 6 nuits en septembre 2022
8/10 Bien
Elisabeth
19 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Elisabeth
Séjour de 5 nuits en août 2022
8/10 Bien
JUAN
2 août 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
bien por lo que vale
JUAN
Séjour de 5 nuits en juillet 2022
Réponse de HSM Customer Service le 5 août 2022
Estimado cliente,
Antes de nada, darle las gracias por compartir su experiencia en nuestro hotel. Estamos agradecidos por su comentario, porque esto nos ayuda a mejorar constantemente y adaptarnos a las necesidades de nuestros huéspedes.
Las cajas fuertes suelen ser de pago en los hoteles.
Nos gustaría darle las gracias por su visita.
Atentamente,
HSM Customer Service.
6/10 Satisfaisant
Fidel
28 mai 2022
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Budget Party Hotel
Fidel
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Réponse de HSM Customer Service le 13 juin 2022
Dear guest,
Thank you for sharing your experience with us. We regret to hear that the location of our hotel has not been to your liking.
The area that you have chosen is known for its nightlife and for the parties that are organized during the summer. We would like to mention that we have more hotels spread over different areas of Mallorca that could be more adjusted to your preferences.
We would like you to give us another opportunity and continue to count with your confidence!
Best regards,
HSM Customer Service.
8/10 Bien
Susan
26 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Susan
Séjour de 8 nuits en mai 2022
Réponse de HSM Customer Service le 13 juin 2022
Dear guest,
Thank you for the time you invested in your fantastic review. We are happy to know that you have enjoyed of a wonderful stay and let us express our gratitude for your nice comments related to our hotel.
We hope your journey back home was a safe and pleasant one and that you return to our hotel again in the future.
Best regards,
HSM Customer Service.
10/10 Excellent
Jerome
Voyage en groupe
23 mai 2022
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
It is what it is, and its great for what you pay
Jerome
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Réponse de HSM Customer Service le 13 juin 2022
Dear guest,
Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective.
We hope to see you again very soon!
Best regards,
HSM Customer Service.
8/10 Bien
CARLOS MANUEL
Voyage en famille
15 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Boa
CARLOS MANUEL
Séjour de 7 nuits en mai 2022
Réponse de HSM Customer Service le 16 mai 2022
Dear guest,
Thank you very much for your lovely comment. We are very pleased to know that you have enjoyed your holidays in our hotel.
We are pleased that you have valued in such a good way the efforts made by our staff because we always try to encourage the kindness and courtesy in our team.
For that reason, we will congratulate our staff for their great job. Our main objective is that our customers feel like home.
We will be pleased to receive you again at our hotel!
Best regards,
HSM Customer Service.
2/10 Horrible
Deimy
Voyage en couple
11 mai 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Deimy
Séjour de 7 nuits en avril 2022
Réponse de HSM Customer Service le 12 mai 2022
Dear guest,
Thank you for sharing your time to comment your experience with us. We take note of your assessment and comments in order to continue improving day by day. We would have like that during your stay you had contacted us to improve your situation.
Our highest priority is that our clients feel like home.
We hope to see you again very soon!
HSM Customer Service.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en août 2019
Réponse de HSM Customer Service. le 14 oct. 2019
Dear guest,
Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective.
We hope to see you again very soon!
Best regards,
10/10 Excellent
andrew
1 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
my stay
andrew
Séjour de 7 nuits en septembre 2019
Réponse de HSM Customer Service. le 2 oct. 2019
Dear Andrew,
Thank you for taking your time to share your experience with us. Let us express our gratitude for your nice comments related to our service and facilities. Moreover, thank you for highlighting the professionalism and kindness of our staff, be ensured that we will share with the entire team your nice words.
We hope to see you soon!
Best regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en août 2019
Réponse de HSM Customer Service. le 30 août 2019
Dear guest,
Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective.
We hope to see you again very soon!
Best regards,
10/10 Excellent
Mario, Roma
Voyage en groupe
16 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mario
Séjour de 7 nuits en août 2019
Réponse de HSM Customer Service. le 16 août 2019
Dear Mario,
Thank you for taking your time to share your experience with us. Let us express our gratitude for your nice comments related to our service and facilities. Moreover, thank you for highlighting the professionalism and kindness of our staff, be ensured that we will share with the entire team your nice words.
We hope to see you soon!
Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
11 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good for cheap lads trip
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en juin 2019
Réponse de HSM Customer Service. le 16 juil. 2019
Dear guest,
Thank you for your fantastic review. We are happy to know that you have enjoyed of a wonderful stay. Let us express our gratitude for your nice comments related to our hotel.
We hope your journey back home was a safe and pleasant one and you will return to our hotel again in the future.
Best regards,
6/10 Satisfaisant
G
6 juil. 2019
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
G
Séjour de 5 nuits en juin 2019
Réponse de HSM Customer Service le 16 juil. 2019
Dear guest,
Thank you for your comment and for the positive assessment you make about your experience in our establishment.
We are looking forward to welcome you soon again at our hotel.
Best regards,
10/10 Excellent
David
2 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HSM Don Juan, noisy but nice!!!
David
Séjour de 27 nuits en juin 2019
Réponse de HSM Customer Service. le 16 juil. 2019
Dear David,
Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given us about the hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective.
We hope to see you again very soon!
Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
25 juin 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en juin 2019
Réponse de HSM Customer Service le 16 juil. 2019
Dear guest,
Thank you for your comment and for the positive assessment you make about your experience in our establishment.
We are looking forward to welcome you soon again at our hotel.
Best regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en mai 2019
Réponse de HSM Customer Service. le 16 juil. 2019
Dear guest,
Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given us about the hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective.
We hope to see you again very soon!
Best regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
25 mai 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en mai 2019
Réponse de HSM Kunden Service le 18 juil. 2019
Sehr geehrter Gast,
Wir bedanken uns, für Ihre Kommentare und der Auswahl unseres Hoteles. Es freut uns, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben und wir Sie wieder als Gast in unserem Hotel begrüßen dürfen.
Mit freundlichen Grüßen
10/10 Excellent
Simon
11 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rekommenderar!
Simon
Séjour de 6 nuits en septembre 2018
8/10 Bien
LIv Marit
10 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Don Juan Magaluf
LIv Marit
Séjour de 7 nuits en octobre 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 oct. 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Mye for pengene
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en octobre 2018
6/10 Satisfaisant
Michael
16 sept. 2018
Michael
Séjour de 5 nuits en septembre 2018
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
31 août 2018
Clean and good location, but skip buffet and lifts
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2018
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
20 août 2018
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Helt ok hotell
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en août 2018
6/10 Satisfaisant
Neil, Peterborough
8 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Reasonable hotel if you don't mind the noise
Neil
Séjour de 5 nuits en août 2018