Avis sur Hotel HSM Canarios Park
Hotel HSM Canarios Park
Carrer de Cala Antena, 23, Calas de Mallorca, Manacor, Mallorca Island
Avis
7,6
Bien
8,2/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
7,2/10
Équipements
7,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
22 août 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en août 2023
Réponse de HSM Customer Service le 12 sept. 2023
Dear guest, First of all we would like to thank you for sharing your experience with us. Feedback from our guests is a very important tool for us as it enables us to pin point our weak areas and to improve them accordingly. We would like to welcome you again soon!All the best from Mallorca, HSM Customer Service.
6/10 Satisfaisant
Quentin Axel
Voyage en famille avec de jeunes enfants
18 juin 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Quentin Axel
Séjour de 10 nuits en mai 2023
Réponse de HSM Customer Service le 3 juil. 2023
Dear guest, Thank you for sharing your time to comment your experience with us. We take note of your assessment and comments in order to continue improving day by day. We would have like that during your stay you had contacted us to improve your situation. Our highest priority is that our clients feel like home. We hope to see you again very soon!HSM Customer Service.
8/10 Bien
Laly
Voyage en couple
14 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Laly
Séjour de 6 nuits en mai 2023
Réponse de HSM Customer Service le 15 mai 2023
Dear guest, First of all we would like to thank you for sharing your experience with us. Feedback from our guests is a very important tool for us as it enables us to pin point our weak areas and to improve them accordingly. We would like to welcome you again soon!All the best from Mallorca, HSM Customer Service.
8/10 Bien
NOURDIN
Voyage en famille
5 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
NOURDIN
Séjour de 9 nuits en septembre 2022
Réponse de HSM Customer Service le 20 oct. 2022
Dear guest, Thank you for the time you invested in your fantastic review. We are happy to know that you have enjoyed of a wonderful stay and let us express our gratitude for your nice comments related to our hotel. We hope your journey back home was a safe and pleasant one and that you return to our hotel again in the future. Best regards,HSM Customer Service.
8/10 Bien
CLEMENT
Voyage en famille
23 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel au top pour les enfants!
CLEMENT
Séjour de 7 nuits en août 2022
Réponse de HSM Customer Service le 24 août 2022
Dear guest, First of all we would like to thank you for sharing your experience with us. Feedback from our guests is a very important tool for us as it enables us to pin point our weak areas and to improve them accordingly. We would like to welcome you again soon!All the best from Mallorca, HSM Customer Service.
6/10 Satisfaisant
Jeremy
Voyage en famille
23 août 2022
Mitigé !
Jeremy
Séjour de 7 nuits en août 2022
Réponse de HSM Customer Service le 24 août 2022
Dear guest, First of all, we would like to thank you for sharing your experience at our hotel. We are grateful for your comment, because this helps us to constantly improve and adapt to the needs of our guests. We would like to thank you for you visit!Best regards, HSM Customer Service.
4/10 Médiocre
Lucie
20 août 2022
Lucie
Séjour de 7 nuits en août 2022
6/10 Satisfaisant
Mounia
Voyage en famille avec de jeunes enfants
17 août 2022
Mounia
Séjour de 7 nuits en août 2022
Réponse de HSM Customer Service le 17 août 2022
Dear guest,
We regret to read that your vacation did not go as expected; we take notes on your comment. We constantly strive to improve the quality of both our hotel and the services we provide, since the opinion of our guests is a great value to us.
For us is really important the fact that all our guests can fully relax in our entire hotel. We will continue considering possible improvements to maintain the relaxed and quality environment that we want to transmit.
We hope you accept our sincere apologies.
Best regards,
HSM Customer Service.
6/10 Satisfaisant
saber
4 août 2022
saber
Séjour de 12 nuits en juillet 2022
6/10 Satisfaisant
malaurie
Voyage en famille
20 juil. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
malaurie
Séjour de 7 nuits en juillet 2022
Réponse de HSM Customer Service le 21 juil. 2022
Dear guest,
First of all, we would like to thank you for sharing your experience at our hotel. We are grateful for your comment, because this helps us to constantly improve and adapt to the needs of our guests.
We would like to thank you for you visit!
Best regards,
HSM Customer Service.
8/10 Bien
Papy
Voyage en famille avec de jeunes enfants
14 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Papy
Séjour de 6 nuits en juillet 2022
Réponse de HSM Customer Service le 14 juil. 2022
Dear guest,
Thank you for sharing your time and your experience with us. We feel very proud to have offered you an unforgettable stay in our hotel. Our main goals are your happiness and satisfaction during your holidays.
We are very happy to hear that the service and the attention received have been of your liking.
We would love to welcome you again in our hotel or in one of the hotels within our Hotels Saint Michel chain in Mallorca!
Best regards,
HSM Customer Service.
8/10 Bien
Jamal
17 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jamal
Séjour de 4 nuits en mai 2022
Réponse de HSM Customer Service le 18 mai 2022
Dear guest,
Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective.
We hope to see you again very soon!
Best regards,
HSM Customer Service.
4/10 Médiocre
dominique
7 oct. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Y’a mieux
dominique
Séjour de 4 nuits en octobre 2018
2/10 Horrible
barbara
11 oct. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
barbara
Séjour de 8 nuits en septembre 2023
6/10 Satisfaisant
Bruno
Voyage en famille avec de jeunes enfants
28 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bruno
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
2/10 Horrible
Silke
Voyage en famille avec de jeunes enfants
27 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Silke
Séjour de 11 nuits en septembre 2023
8/10 Bien
Antonio
Voyage en famille avec de jeunes enfants
25 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Antonio
Séjour de 9 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
18 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de HSM Customer Service le 19 sept. 2023
Dear guest, Thank you for the time you invested in your fantastic review. We are happy to know that you have enjoyed of a wonderful stay and let us express our gratitude for your nice comments related to our hotel. We hope your journey back home was a safe and pleasant one and that you return to our hotel again in the future. Best regards,HSM Customer Service.
10/10 Excellent
Peter
Voyage en famille
17 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pleasantly surprised
Peter
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de HSM Customer Service le 19 sept. 2023
Dear guest,Thank you for your comment and for the positive assessment you make about your experience in our establishment. We are proud to know that you feel so comfortable in our hotel and that, as you can prove, for HSM our guests are the most important and your satisfaction is our main objective. We are looking forward to welcome you soon again at our hotel!Best regards, HSM Customer Service.
6/10 Satisfaisant
Line, Horsens
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
7 sept. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements
Line
Séjour de 8 nuits en août 2023
Réponse de HSM Customer Service le 12 sept. 2023
Dear guest, Thank you for sharing your opinion with us. All your comments are essential to improve our service. We will share your suggestions about the hotel with our quality department to continue improving our services day by day. We will be very pleased to welcome you back again at our hotel!Best regards, HSM Customer Service.
10/10 Excellent
Gisselle
Voyage en famille avec de jeunes enfants
1 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gisselle
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de HSM Customer Service le 12 sept. 2023
Estimado cliente,Muchas gracias por sus comentarios y por la valoración positiva que hace acerca de su experiencia vivida en nuestro establecimiento.Nos enorgullece conocer que se sintiera tan cómodo en nuestro hotel y que pudiera comprobar que para HSM nuestros huéspedes son lo más importante y su satisfacción es nuestro objetivo principal.Deseamos seguir contando con su confianza y darle nuevamente la bienvenida a nuestro hotel. Aprovechamos para mandarle un cordial saludo.HSM Customer Service
8/10 Bien
Eveline
Voyage en famille
28 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Eveline
Séjour de 9 nuits en août 2023
Réponse de HSM Customer Service le 12 sept. 2023
Dear guest, Thank you for the time you invested in your fantastic review. We are happy to know that you have enjoyed of a wonderful stay and let us express our gratitude for your nice comments related to our hotel. We hope your journey back home was a safe and pleasant one and that you return to our hotel again in the future. Best regards,HSM Customer Service.
8/10 Bien
Viktor
Voyage en famille
26 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Viktor
Séjour de 14 nuits en août 2023
Réponse de HSM Customer Service le 12 sept. 2023
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon!Best regards, HSM Customer Service.
8/10 Bien
Jhon
25 août 2023
Jhon
Séjour de 8 nuits en août 2023
Réponse de HSM Customer Service le 19 sept. 2023
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon!Best regards, HSM Customer Service.
4/10 Médiocre
Frederik
Voyage en famille
17 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Ikke for familier med små børn
Frederik
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de HSM Customer Service le 12 sept. 2023
Dear guest, First of all, we would like to thank you for sharing your experience at our hotel. We are grateful for your comment, because this helps us to constantly improve and adapt to the needs of our guests. We would like to thank you for you visit!Best regards, HSM Customer Service.
6/10 Satisfaisant
Doina
Voyage en famille avec de jeunes enfants
17 août 2023
Les points faibles : Équipements
Doina
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de HSM Customer Service le 12 sept. 2023
Dear guest, First of all we would like to thank you for sharing your experience with us. Feedback from our guests is a very important tool for us as it enables us to pin point our weak areas and to improve them accordingly. We would like to welcome you again soon!All the best from Mallorca, HSM Customer Service.
8/10 Bien
julie
Voyage en famille avec de jeunes enfants
11 août 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
julie
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de HSM Customer Service le 12 sept. 2023
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon!Best regards, HSM Customer Service.
4/10 Médiocre
Aleksandra
4 août 2023
Aleksandra
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
Réponse de HSM Customer Service le 12 sept. 2023
Dear guest, First of all we would like to thank you for sharing your experience with us. Feedback from our guests is a very important tool for us as it enables us to pin point our weak areas and to improve them accordingly. We would like to welcome you again soon!All the best from Mallorca, HSM Customer Service.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
1 août 2023
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 11 nuits en juillet 2023
Réponse de HSM Customer Service le 3 août 2023
Dear guest, First of all we would like to thank you for sharing your experience with us. Feedback from our guests is a very important tool for us as it enables us to pin point our weak areas and to improve them accordingly. We would like to welcome you again soon!All the best from Mallorca, HSM Customer Service.
8/10 Bien
Rami
Voyage en famille
30 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rami
Séjour de 6 nuits en juillet 2023
Réponse de HSM Customer Service le 3 août 2023
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon!Best regards, HSM Customer Service.
8/10 Bien
Mads
20 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mads
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
Réponse de HSM Customer Service le 3 août 2023
Dear guest, Thank you for the time you invested in your fantastic review. We are happy to know that you have enjoyed of a wonderful stay and let us express our gratitude for your nice comments related to our hotel. We hope your journey back home was a safe and pleasant one and that you return to our hotel again in the future. Best regards,HSM Customer Service.
6/10 Satisfaisant
Mavi
12 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mavi
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
Réponse de HSM Customer Service le 3 août 2023
Estimado cliente,Antes de nada, darle las gracias por compartir su experiencia en nuestro hotel. Estamos agradecidos por su comentario, porque esto nos ayuda a mejorar constantemente y adaptarnos a las necesidades de nuestros huéspedes.Nos gustaría darle las gracias por su visita.Atentamente,HSM Customer Service.
8/10 Bien
Miroslaw
Voyage en famille
12 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Miroslaw
Séjour de 7 nuits en juillet 2023
Réponse de HSM Customer Service le 3 août 2023
Dear guest, Thank you for the time you invested in your fantastic review. We are happy to know that you have enjoyed of a wonderful stay and let us express our gratitude for your nice comments related to our hotel. We hope your journey back home was a safe and pleasant one and that you return to our hotel again in the future. Best regards,HSM Customer Service.
8/10 Bien
Harriet
Voyage en famille avec de jeunes enfants
9 juil. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Harriet
Séjour de 10 nuits en juin 2023
Réponse de HSM Customer Service le 3 août 2023
Dear guest, First of all, we would like to thank you for sharing your experience at our hotel. We are grateful for your comment, because this helps us to constantly improve and adapt to the needs of our guests. We would like to thank you for you visit!Best regards, HSM Customer Service.
6/10 Satisfaisant
Siamak
5 juil. 2023
Siamak
Séjour de 14 nuits en juin 2023
Réponse de HSM Customer Service le 3 août 2023
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon!Best regards, HSM Customer Service.
10/10 Excellent
María
Voyage en couple
25 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
María
Séjour de 5 nuits en juin 2023
Réponse de HSM Customer Service le 3 juil. 2023
Estimado cliente,Gracias por su comentario y por habernos elegido. Estamos felices que haya disfrutado de su estancia y esperamos tenerle de nuevo como huésped en nuestro hotel. Los depósitos de devuelven al cliente cuando haya devuelto lo que ha pedido.Un cordial saludo.HSM Customer Service
8/10 Bien
ANGELA
Voyage en couple
20 juin 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
ANGELA
Séjour de 6 nuits en juin 2023
Réponse de HSM Customer Service le 3 juil. 2023
Estimado cliente, En primer lugar, nos gustaría agradecerle que haya compartido su experiencia con nosotros. El feedback de nuestros clientes es una herramienta muy importante para nosotros, ya que nos permite identificar nuestras áreas débiles y así poder mejorar.Esperamos poder darle nuevamente la bienvenida en uno de nuestros hoteles. Un saludo cordial, HSM Customer Service.
10/10 Excellent
Rebecca
16 juin 2023
Rebecca
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de HSM Customer Service le 3 août 2023
Dear guest, Thanks for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travellers. We are sure that all staff enjoyed your visit. We are delighted that you liked the entire hotel. We will congratulate all the staff, they will be very happy. We will be very pleased to welcome you back again!Best wishes from Mallorca, HSM Customer Service.
8/10 Bien
R.N.
Voyage en famille
29 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Prima verblijf in HSM Canarios Park
R.N.
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de HSM Customer Service le 30 mai 2023
Dear guest, Thank you for the time you invested in your fantastic review. We are happy to know that you have enjoyed of a wonderful stay and let us express our gratitude for your nice comments related to our hotel. We would have like that during your stay you had contacted us to improve your situation about the noise. We hope your journey back home was a safe and pleasant one and that you return to our hotel again in the future. Best regards,HSM Customer Service.
10/10 Excellent
Thomas
29 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Godt sted til familie ferie
Thomas
Séjour de 7 nuits en mai 2023
Réponse de HSM Customer Service le 30 mai 2023
Dear guest,Thank you for your comment and for the positive assessment you make about your experience in our establishment. We are proud to know that you feel so comfortable in our hotel and that, as you can prove, for HSM our guests are the most important and your satisfaction is our main objective. We are looking forward to welcome you soon again at our hotel!Best regards, HSM Customer Service.
8/10 Bien
Emma-Louise
10 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great All-Inclusive break if on a budget.
Emma-Louise
Séjour de 4 nuits en octobre 2022
Réponse de HSM Customer Service le 20 oct. 2022
Dear guest, Thank you for sharing your time and your experience with us. We feel very proud to have offered you an unforgettable stay in our hotel. Our main goals are your happiness and satisfaction during your holidays. We are very happy to hear that the service and the attention received have been of your liking. We would love to welcome you again in our hotel or in one of the hotels within our Hotels Saint Michel chain in Mallorca!Best regards, HSM Customer Service.
10/10 Excellent
David
Voyage en famille
30 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice to stay
David
Séjour de 9 nuits en septembre 2022
Réponse de HSM Customer Service le 4 oct. 2022
Dear guest, Thanks for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travellers. We are sure that all staff enjoyed your visit. We are delighted that you liked the entire hotel. We will congratulate all the staff, they will be very happy. We will be very pleased to welcome you back again!Best wishes from Mallorca, HSM Customer Service.
8/10 Bien
Alina
Voyage en famille
17 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alina
Séjour de 7 nuits en septembre 2022
Réponse de HSM Customer Service le 19 sept. 2022
Dear guest,Thank you for your comment and for the positive assessment you make about your experience in our establishment. We are proud to know that you feel so comfortable in our hotel and that, as you can prove, for HSM our guests are the most important and your satisfaction is our main objective. We are looking forward to welcome you soon again at our hotel!Best regards, HSM Customer Service.
8/10 Bien
Kimberley
Voyage en famille avec de jeunes enfants
10 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kimberley
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
Réponse de HSM Customer Service le 13 sept. 2022
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon!Best regards, HSM Customer Service.
8/10 Bien
Uzturre
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
8 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Uzturre
Séjour de 7 nuits en août 2022
Réponse de HSM Customer Service le 8 sept. 2022
Estimado cliente,Muchas gracias por sus comentarios y por la valoración positiva que hace acerca de su experiencia vivida en nuestro establecimiento.Nos enorgullece conocer que se sintiera tan cómodo en nuestro hotel y que pudiera comprobar que para HSM nuestros huéspedes son lo más importante y su satisfacción es nuestro objetivo principal.Deseamos seguir contando con su confianza y darle nuevamente la bienvenida a nuestro hotel. Aprovechamos para mandarle un cordial saludo.HSM Customer Service
8/10 Bien
Hayley
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
30 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Hayley
Séjour de 6 nuits en août 2022
Réponse de HSM Customer Service le 30 août 2022
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon!Best regards, HSM Customer Service.
10/10 Excellent
Vojtech
13 août 2022
Vojtech
Séjour de 7 nuits en août 2022
Réponse de HSM Customer Service le 16 août 2022
Dear guest,
Thanks for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travellers. We are sure that all staff enjoyed your visit.
We are delighted that you liked the entire hotel. We will congratulate all the staff, they will be very happy.
We will be very pleased to welcome you back again!
Best wishes from Mallorca,
HSM Customer Service.
10/10 Excellent
Kelly
Voyage en famille
12 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
10/10 🙌🙌
Kelly
Séjour de 14 nuits en juillet 2022
Réponse de HSM Canarios Park le 14 août 2022
Thank you for your review :)
We are waiting for you to come back.
10/10 Excellent
Amy
Voyage en famille
12 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Great holiday
Amy
Séjour de 14 nuits en juillet 2022
4/10 Médiocre
Khaldoun
Voyage en famille avec de jeunes enfants
11 août 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Khaldoun
Séjour de 5 nuits en août 2022
Réponse de HSM Kunden Service le 11 août 2022
Sehr geehrter Gast oder Kunde,
Es tut uns leid zu erfahren, dass Ihr Urlaub nicht wie erwartet gelaufen ist und haben Ihre Kommentare vorgemerkt. Wir sind ständig bemüht die Qualität und Dienstleistung in unserem Hotel zu verbessern und haben Ihre Kommentare an die zuständige Abteilung weitergeleitet. Die Meinung unserer Gäste für uns von größtem Wert.
Die Rückäußerung von unseren Gästen ist sehr wichtig für uns, damit sich unsere Gäste in unseren Installationen entspannen und wohlfühlen können, versuchen wir die Qualität immer zu verbessern.
Wir hoffen Sie akzeptieren unsere Entschuldigung und verbleiben,
mit freundlichen Grüßen,
HSM Kunden Service