Avis sur Aparthotel HSM Calas Park - All Inclusive
Aparthotel HSM Calas Park - All Inclusive
Calle Cala Romaguera Bajos, 3, Calas de Mallorca, Manacor, Mallorca
Avis
8,2
Très bien
8,8/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en groupe
14 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 10 nuits en août 2023
Réponse de HSM Customer Service le 12 sept. 2023
Dear guest,Thank you for your comment and for the positive assessment you make about your experience in our establishment. We are proud to know that you feel so comfortable in our hotel and that, as you can prove, for HSM our guests are the most important and your satisfaction is our main objective. We are looking forward to welcome you soon again at our hotel!Best regards, HSM Customer Service.
8/10 Bien
Benjamin
3 août 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Benjamin
Séjour de 11 nuits en juillet 2023
Réponse de HSM Customer Service le 9 août 2023
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon!Best regards, HSM Customer Service.
10/10 Excellent
Armelle
23 juin 2023
Armelle
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de HSM Customer Service le 3 juil. 2023
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon!Best regards, HSM Customer Service.
8/10 Bien
Ines
12 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nourriture à revoir
Ines
Séjour de 3 nuits en mai 2022
Réponse de HSM Customer Service le 13 mai 2022
Dear guest,
We regret that your experience with us has not met your expectations. We have taken notes of your comment, since the passion for gastronomy is one of the fundamental pillars in our company.
We hope to still count with your confidence!
Best regards,
HSM Customer Service.
10/10 Excellent
Cloé
23 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait !
Cloé
Séjour de 6 nuits en août 2019
Réponse de HSM Customer Service. le 26 août 2019
Dear Cloé,
Thanks for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travellers. We are sure that all staff enjoyed your visit.
We are delighted that you liked the entire hotel. We will congratulate all the staff, they will be very happy.
We will be very pleased to welcome you back again!
Best wishes from Mallorca,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 août 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 14 nuits en juillet 2019
Réponse de HSM Customer Service. le 6 août 2019
Dear guest,
First of all we would like to thank you for sharing your experience with us. Feedback from our guests is a very important tool for us as it enables us to pin point our weak areas and to improve them accordingly.
We would like to welcome you again soon!
All the best from Mallorca,
6/10 Satisfaisant
christophe
9 juin 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Publicité mensongère : pas de parking
christophe
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de HSM Customer Service. le 16 juil. 2019
Dear Christophe,
First of all, we would like to thank you for sharing your experience with us. The feedback from our clients is a very important tool for us, since it allows us to identify our weak point and be able to improve them.
We regret that the food has not been of your liking, our highest priority is the satisfaction of our customers. We take notes of your comments and we will send them to the kitchen team.
We hope to welcome you again in one of our hotels.
Best regards,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
20 mai 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en mai 2019
Réponse de HSM Customer Service. le 16 juil. 2019
Dear customer,
First of all, we would like to thank you for sharing your time to give us your impressions about the hotel. All your comments are essential to improve our services. We transmitted your complaints to all corresponding departments.
We hope you accept our sincere apologies.
Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
12 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Welcoming, friendly hotel, excellent facilities
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en juillet 2018
8/10 Bien
Petra Ursula, Koeln
Voyage en famille, Voyage en groupe
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Petra Ursula
Séjour de 6 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Sabrina Jasmin
Voyage en famille
14 oct. 2023
Les points faibles : Personnel et service
Sabrina Jasmin
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
8/10 Bien
Katie
20 sept. 2023
Katie
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
8/10 Bien
Deborah
17 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Deborah
Séjour de 8 nuits en septembre 2023
Réponse de HSM Customer Service le 19 sept. 2023
Dear guest, Thank you for the time you invested in your fantastic review. We are happy to know that you have enjoyed of a wonderful stay and let us express our gratitude for your nice comments related to our hotel. We hope your journey back home was a safe and pleasant one and that you return to our hotel again in the future. Best regards,HSM Customer Service.
10/10 Excellent
Leonardo
8 sept. 2023
Leonardo
Séjour de 10 nuits en août 2023
Réponse de HSM Customer Service le 12 sept. 2023
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon!Best regards, HSM Customer Service.
8/10 Bien
Ana Muñoz
30 août 2023
Ana Muñoz
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de HSM Customer Service le 19 sept. 2023
Dear guest, Thank you for the time you invested in your fantastic review. We are happy to know that you have enjoyed of a wonderful stay and let us express our gratitude for your nice comments related to our hotel. We hope your journey back home was a safe and pleasant one and that you return to our hotel again in the future. Best regards,HSM Customer Service.
6/10 Satisfaisant
Ana Susana Andrade
Voyage en famille avec de jeunes enfants
14 août 2023
Ana Susana Andrade
Séjour de 8 nuits en août 2023
Réponse de HSM Customer Service le 12 sept. 2023
Dear guest, Thank you for sharing your opinion with us. All your comments are essential to improve our service. We will share your suggestions about the hotel with our quality department to continue improving our services day by day. We will be very pleased to welcome you back again at our hotel!Best regards, HSM Customer Service.
8/10 Bien
Sofie
Voyage en famille
12 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sofie
Séjour de 10 nuits en juillet 2023
Réponse de HSM Customer Service le 12 sept. 2023
Dear guest, First of all, we would like to thank you for sharing your experience with us. Feedback from our guests is a very important tool for us, since it allows us to identify our weak point and be able to improve them. We regret that the food has not been of your liking, our highest priority is the satisfaction of our customers. We take notes of your comments and we will send them to the kitchen team. We hope to welcome you again in one of our hotels. Best regards, HSM Customer Service.
8/10 Bien
Heorhii
Voyage en couple
29 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Heorhii
Séjour de 6 nuits en juin 2023
Réponse de HSM Customer Service le 3 juil. 2023
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon!Best regards, HSM Customer Service.
10/10 Excellent
Jörg
18 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jörg
Séjour de 7 nuits en mai 2023
Réponse de HSM Customer Service le 3 juil. 2023
Dear guest, Thanks for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travellers. We are sure that all staff enjoyed your visit. We are delighted that you liked the entire hotel. We will congratulate all the staff, they will be very happy. We will be very pleased to welcome you back again!Best wishes from Mallorca, HSM Customer Service.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
18 mai 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de HSM Customer Service le 18 mai 2023
Dear guest, Thank you for the time you invested in your fantastic review. We are happy to know that you have enjoyed of a wonderful stay and let us express our gratitude for your nice comments related to our hotel. We hope your journey back home was a safe and pleasant one and that you return to our hotel again in the future. Best regards,HSM Customer Service.
8/10 Bien
Birgitte
8 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Smuk beliggenhed
Birgitte
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de HSM Customer Service le 20 oct. 2022
Dear guest, We sincerely regret that we have not met your expectations and that you have not been able to fully enjoy your vacations. We would like to mention that kitchen items can be ordered at reception.We hope you accept our sincere apologies, all you complaints will be transmitted to the corresponding departments. Best regards, HSM Customer Service.
8/10 Bien
Yvonne
29 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yvonne
Séjour de 9 nuits en septembre 2022
Réponse de HSM Kunden Service le 4 oct. 2022
Sehr geehrter Gast oder Kunde,Wir freuen uns sehr, dass Sie Ihren Urlaub in unserem Hotel genossen haben. Darüber hinaus sind wir froh zu wissen, dass die gute Lage des Hotels hervorsticht.Sie wissen, dass Sie bei HSM zu Hause sind und dass sich unser gesamtes Team freut, Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen GrüßenHSM Kunden Service
6/10 Satisfaisant
Gail
Voyage en couple
20 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gail
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de HSM Customer Service le 20 sept. 2022
Dear guest, Thank you for sharing your time to comment your experience with us. We take note of your assessment and comments in order to continue improving day by day. We would have like that during your stay you had contacted us to improve your situation. Our highest priority is that our clients feel like home. Best regards,HSM Customer Service.
10/10 Excellent
Anne
Voyage en groupe
10 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Anne
Séjour de 7 nuits en septembre 2022
Réponse de HSM Customer Service le 12 sept. 2022
Dear guest, Thank you for taking your time to share your experience with us. Let us express our gratitude for your nice comments related to our service and facilities. Moreover, thank you for highlighting the professionalism and kindness of our staff, be ensured that we will share with the entire team your nice words. We hope to see you soon!Best regards, HSM Customer Service.
8/10 Bien
Andreea
Voyage en famille, Voyage en groupe
31 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wonderful hotel, stunning sea view!
Andreea
Séjour de 7 nuits en août 2022
Réponse de HSM Customer Service le 31 août 2022
Dear guest, First of all, we would like to thank you for sharing your experience at our hotel. We are grateful for your comment, because this helps us to constantly improve and adapt to the needs of our guests. We would like to thank you for you visit!Best regards, HSM Customer Service.
8/10 Bien
Giulia
Voyage en famille avec de jeunes enfants
25 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Giulia
Séjour de 11 nuits en août 2022
Réponse de HSM Customer Service le 25 août 2022
Dear guest,Thank you for your comment and for the positive assessment you make about your experience in our establishment. We are proud to know that you feel so comfortable in our hotel and that, as you can prove, for HSM our guests are the most important and your satisfaction is our main objective. We would like to mention that kitchenware can be ordered at reception.We are looking forward to welcome you soon again at our hotel!Best regards, HSM Customer Service.
8/10 Bien
John
Voyage en famille
28 juil. 2022
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Great family stay
John
Séjour de 7 nuits en juillet 2022
Réponse de HSM Customer Service le 29 juil. 2022
Dear guest,
First of all we want to thank you for the time invested in valuing our hotel and services. We are pleased to know that you liked the hotel food, our kitchen team works every day in order to offer you the best gastronomic offer.
We hope to see you again soon!
Best regards,
HSM Customer Service.
8/10 Bien
Bodo Hans
Voyage en famille
24 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bodo Hans
Séjour de 7 nuits en juillet 2022
Réponse de HSM Kunden Service le 27 juil. 2022
Sehr geehrter Gast oder Kunde,
Wir sind sehr stolz darauf, dass Sie einen so schönen Urlaub in unserem Hotel verbracht haben. Darüber hinaus freuen wir uns, dass Ihnen unsere renovierten Einrichtungen gefallen haben.
Sie wissen, dass Sie bei HSM zu Hause sind und dass sich unser gesamtes Team freut, Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen.
Mit freundlichen Grüßen
HSM Kunden Service
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
12 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en juin 2022
Réponse de HSM Customer Service le 15 juil. 2022
Dear guest,
Thanks for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travellers. We are sure that all staff enjoyed your visit.
We are delighted that you liked the entire hotel. We will congratulate all the staff, they will be very happy.
We will be very pleased to welcome you back again!
Best wishes from Mallorca,
HSM Customer Service.
6/10 Satisfaisant
Susann
Voyage en groupe
28 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Susann
Séjour de 5 nuits en juin 2022
Réponse de HSM Kunden Service le 29 juin 2022
Sehr geehrter Gast oder Kunde,
Zuallererst möchten wir Ihnen für die Zeit danken, die Sie sich genommen haben, um unser Hotel zu bewerten. Ihre Kommentare und Anregungen wurden an die verantwortliche Person weitergeleitet, um eine Verbesserung des Service zu erreichen. Eine konstruktive Kritik schätzten wir sehr.
Nochmals möchten wir uns für Ihren Besuch bedanken, und verbleiben,
mit freundlichen Grüßen
HSM Kunden Service
8/10 Bien
Felix
12 juin 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Felix
Séjour de 4 nuits en juin 2022
Réponse de HSM Customer Service le 13 juin 2022
Dear guest,
Thank you for the time you invested in your fantastic review. We are happy to know that you have enjoyed of a wonderful stay and let us express our gratitude for your nice comments related to our hotel.
We hope your journey back home was a safe and pleasant one and that you return to our hotel again in the future.
Best regards,
HSM Customer Service.
6/10 Satisfaisant
Aoife
Voyage en famille
24 mai 2022
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stunning sea views but be prepared to climb steps.
Aoife
Séjour de 5 nuits en mai 2022
Réponse de HSM Customer Service le 13 juin 2022
Dear guest,
First of all, we would like to thank you for sharing your experience at our hotel. We are grateful for your comment, because this helps us to constantly improve and adapt to the needs of our guests.
We would like to thank you for you visit!
Best regards,
HSM Customer Service.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
25 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en septembre 2019
Réponse de HSM Customer Service le 27 sept. 2019
Dear guest,
Thank you very much for your lovely comment. We are very pleased to know that you have enjoyed your holidays in our hotel.
We are pleased that you have valued in such a good way the efforts made by our staff because we always try to encourage the kindness and courtesy in our team.
For that reason, we will congratulate our staff for their great job. Our main objective is that our customers feel like home.
We will be pleased to receive you again at our hotel!
Best regards!
10/10 Excellent
Evgeniy
18 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Уютный семейный отель с массой достоинств.
Evgeniy
Séjour de 14 nuits en août 2019
Réponse de Xavi le 20 août 2019
Thank you for your kind words. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us and look forward to your next visit!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
23 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
Réponse de Xavi le 23 juil. 2019
Thank you for your comment. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you again.
10/10 Excellent
Nadia, Bologna
Voyage en famille
23 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nadia
Séjour de 10 nuits en juillet 2019
Réponse de HSM Customer Service. le 23 juil. 2019
Dear Nadia,
Thank you for sharing your time and your experience with us. We feel very proud to have offered you an unforgettable stay in our hotel. Our main goals are you happiness and satisfaction during your holidays.
We would love to welcome you again in our hotel or in one of the hotels within our Hotels Saint Michel chain in Mallorca,
Best regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
19 juil. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
Réponse de HSM Customer Service. le 19 juil. 2019
Dear guest,
Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given us about the hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective.
We hope to see you again very soon!
Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
18 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juillet 2019
Réponse de Linda le 19 juil. 2019
Thankyou for your positive comments, we hope to see you in the future
8/10 Bien
Jan
12 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jan
Séjour de 5 nuits en juillet 2019
Réponse de HSM Customer Service le 16 juil. 2019
Dear Jan,
Thank you for your comment and for the positive assessment you make about your experience in our establishment.
We are looking forward to welcome you soon again at our hotel.
Best regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 juin 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en juin 2019
Réponse de HSM Customer Service le 16 juil. 2019
Dear guest,
Thank you for your comment and for the positive assessment you make about your experience in our establishment.
We are looking forward to welcome you soon again at our hotel.
Best regards,
6/10 Satisfaisant
Marie
4 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Not for family with baby and stroller
Marie
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de HSM Customer Service. le 16 juil. 2019
Dear Marie,
Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given us about the hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective.
We hope to see you again very soon!
Best regards,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
31 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en mai 2019
Réponse de HSM Customer Service. le 16 juil. 2019
Dear customer,
Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given us about the hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective.
We hope to see you again very soon!
Best regards,
6/10 Satisfaisant
Donna, Uk
Voyage en famille
28 mai 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Donna
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de HSM Customer Service le 16 juil. 2019
Dear Donna,
Thank you for sharing your opinion with us. All your comments are essential to improve our service. We will share you suggestions about the hotel with our quality department to continue improving our services day after day.
We will be very pleased to welcome you back again at our hotel.
Best regards,
8/10 Bien
geertruida
28 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Prima
geertruida
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de HSM Customer Service. le 16 juil. 2019
Dear Geertruida,
Thank you for your comment and for choosing us. We are very happy that you have valued our buffet. Offering an exquisite food and drinks is one of our main characteristics. We take care that our guests can notice and enjoy our gastronomic offer.
Best regards,
8/10 Bien
Pamela
Voyage en groupe
19 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pamela
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de linda le 24 mai 2019
we are sorry that you did not like the breakfast but because at this time in the morning there are no staff so we have to leave a cold breakfast, but you have hot drinks and juice.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
7 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de linda le 24 mai 2019
Estamos muy contentos que ustedes han pasado bien en nuestro complejo, espero que en el futuro lo puede reserva con HSM Hoteles otra vez.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
7 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de HSM Customer Service. le 18 juil. 2019
Estimado cliente,
Estamos muy contentos de que haya disfrutado de sus vacaciones en nuestro hotel. Además, nos alegra saber que destaca la buena ubicación del hotel.
Sepa que en HSM tiene su casa y que todo nuestro equipo estará encantado de recibirle de nuevo.
Atentamente,
8/10 Bien
LINDA
14 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Short break by sea.
LINDA
Séjour de 3 nuits en octobre 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en octobre 2018
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
20 sept. 2018
Ok hotel med trist mad
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en septembre 2018