Avis
8,0
Très bien
8,2/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
7,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
19 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 14 nuits en mars 2023
Réponse de LABRANDA Club Makadi le 20 août 2023
Dear Sandrine,thank you for choosing our hotel!We are proud that you enjoyed your stay with us so much and especially liked the staff!it was a pleasure to be your host and we hope to welcome you back again soon!With kind regards,Hedi Ben AissaCEO MPE Hotels and the entire Team
10/10 Excellent
Nathalie
Voyage en groupe
10 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Superbes vacances
Nathalie
Séjour de 12 nuits en décembre 2022
Réponse de LABRANDA Club Makadi le 20 août 2023
Dear Nathalie,thank you for choosing our hotel!We are happy that you enjoyed your stay with us so much and especially liked the pool, the food and the staff! We will forward your nice words!It was a pleasure to be your host and we hope to welcome you back again soon!With kind regards,Hedi Ben AissaCEO MPE Hotelsand the entire Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mon hôtel préféré
Voyageur vérifié
Séjour de 13 nuits en mars 2022
8/10 Bien
Crystal, Montréal
Voyage en famille avec de jeunes enfants
20 nov. 2020
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Crystal
Séjour de 12 nuits en novembre 2020
Réponse de Labranda Club le 18 déc. 2020
Dear Guest,
Thank you very much for your very review on Expedia of your recent holiday with us at Labranda Club Makadi.
We are glad that you enjoyed our beach and sea, entertainment and service. We are very sorry that your holiday spent in our hotel didn’t meet all your expectations Thank you for your comments about reception desk. We will consider your remarks for taking remedial actions and we would like to improve your opinion next time you visit us.
It was our pleasure to host your vacation and we are looking forward to welcoming you back soon.
Sincerely,
Hedi Ben Aissa Cluster
General Manager and the entire Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
8 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 12 nuits en juillet 2019
Réponse de General Manager le 9 août 2019
sunny greetings from the Makadi Bay and thank you very much for your time and positive feedback on Expedia.
We are very delighted that you had a nice and enjoyable time in our hotel and that you were especially satisfied with our restaurants and the cleanliness. The guest satisfaction is our main goal.
It would be a pleasure for us to welcome you soon in Labranda Club Makadi for another vacation with us again.
We wish you all the best!
sincerely,
Ahmed Roushdy
Hotel Manager
10/10 Excellent
Jaafar
13 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jaafar
Séjour de 8 nuits en avril 2019
Réponse de GR le 13 avr. 2019
Dear Mr. Jaafar,
Thank You for your time and positive feedback. We are happy that you enjoyed your stay in Labranda Club Makadi, as well as the fact that our hotel, staff and service leave you the most pleasant memories.
Assessment and recognition by our guests is our highest praise!
Once again we would like to thank you for your feedback and hope to see you soon in Labranda Club Makadi.
With best regards,
Sincerely,
Ahmed Roushdy
Hotel Manager
8/10 Bien
Maïlys
5 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Maïlys
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de GR le 6 mars 2019
Dear Guests;
Thank you very much for having taken the time to share your feedback following your recent stay at Labranda Club Makadi.
We are delighted to read that you enjoyed your holiday and looking forward to welcoming you for another pleasant vacation with us.
With best regards,
Sincerely,
Ahmed Roushdy
Hotel Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 janv. 2019
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Pour pensionnés.Propre.trop calme.ennuyeux
Voyageur vérifié
Séjour de 12 nuits en décembre 2018
Réponse de GM le 18 févr. 2019
Dear Guests,
Thank You for your time and positive feedback. We are happy that you enjoyed your stay in Labranda Club Makadi, as well as the fact that our hotel, staff and service leave you the most pleasant memories.
Assessment and recognition by our guests is our highest praise!
Once again we would like to thank you for your feedback and hope to see you soon in Labranda Club Makadi.
With best regards,
Sincerely,
Ahmed Roushdy
Hotel Manager
8/10 Bien
Thierry
5 janv. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Thierry
Séjour de 4 nuits en décembre 2018
Réponse de GM le 17 févr. 2019
Dear Mr. Thierry,
thank you for your comment and review about our hotel.
With pleasure we are forwarded your comments to our departments as catch better results.
It was for us an pleasure, to welcome you in Labranda Club Makadi.
We are looking forward for your next visit.
Sincerely,
Ahmed Roushdy
General Manager
8/10 Bien
giacomo
Voyage en couple
3 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
giacomo
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de LABRANDA Club Makadi le 5 mai 2024
Dear Giacomo,thank you for choosing our Hotel and for sharing your experience with us; we will forward your nice words!It was a pleasure to be your host and we hope to welcome you back again soon!With kind regards,Hedi Ben AissaCEO MPE Hotelsand the entire Team
6/10 Satisfaisant
Barry
14 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Barry
Séjour de 8 nuits en janvier 2024
Réponse de Management le 27 janv. 2024
Dear Barry, thank you for choosing our Hotel and for sharing your Feedback!We are sorry that we could not reach your expectations!We will do our best to improve our services always!We hope that you give us a second chance!Best regards,Hedi Ben AissaCEO MPE Hotelsand the entire Team
8/10 Bien
Paolo
Voyage en couple
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Paolo
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Management le 27 janv. 2024
Dear Paola,thank you for choosing our Hotel!Thank you very much for your good review! We are always happy and proud to hear, that our Guests spend an amazing time with us!It was a pleasure to be your host and we hope to welcome you back again soon!With kind regards,Hedi Ben AissaCEO MPE Hotelsand the entire Team
4/10 Médiocre
Soultana
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Soultana
Séjour de 8 nuits en décembre 2023
Réponse de Management le 27 janv. 2024
Dear Soultana,thank you for choosing our hotel and for sharing your experience afterwards!We are sorry that you experience with us was not as expected!We will take immediate action regarding the mentioned points!It was a pleasure to be your host and we hope that you can give us a second chance!Best regards,Hedi Ben AissaCEO MPE Hotelsand the entire Team
6/10 Satisfaisant
Luis
6 janv. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Luis
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
Réponse de Management le 27 janv. 2024
Dear Luis,thank you for choosing our hotel!We are sorry that we could not reach your expectations!We are always working, to improve our services!We hope that you can give us a second chance!Best regards,Hedi Ben AissaCEO MPE Hotelsand the entire Team
8/10 Bien
Markus
29 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Markus
Séjour de 8 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
29 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Luigi
17 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Luigi
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
8/10 Bien
Safia
Voyage en groupe
8 août 2023
Les points forts : Personnel et service et équipements
Safia
Séjour de 6 nuits en juillet 2023
Réponse de LABRANDA Club Makadi le 20 août 2023
Dear Safia,thank you for choosing our hotel!We are happy that you liked the food and the staff so much! Regarding the wifi we will take action!It was a pleasure to be your host and we hope to welcome you back again soon!With kind regards,Hedi Ben AissaCEO MPE Hotelsand the entire Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
6 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A wonderful stay in labranda club makadi
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de LABRANDA Club Makadi le 20 août 2023
Dear Guest,thank you for choosing our hotel!We are happy that you enjoyed your stay with us so much and especially liked the staff, the cleanliness, the room and the hotel in general so much!it was a pleasure to be your host and we hope to welcome you back again soon!With kind regards,Hedi Ben AissaCEO MPE Hotelsand the entire Team
10/10 Excellent
emad
28 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
outstanding stay in labranda club makadi
emad
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de LABRANDA Club Makadi le 20 août 2023
Dear Emad,thank you for choosing our hotel!We are happy that you enjoyed your stay with us so much and especially liked the beach, the food, the room and the staff!It was a pleasure to be your host and we hope to welcome you back again soon!With kind regards,hedi Ben AissaCEO MPE Hotelsand the entire Team
10/10 Excellent
Ema
6 janv. 2023
Ema
Réponse de LABRANDA Club Makadi le 20 août 2023
Dear Ema,thank you for choosing our hotel!We are happy that you enjoyed your stay with us so much!It was a pleasure to be your host and we hope to welcome you back again soon!With kind regards,hedi Ben AissaCEO MPE Hotelsand the entire Team
8/10 Bien
CHAD
Voyage en famille
11 déc. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
CHAD
Séjour de 7 nuits en novembre 2022
10/10 Excellent
Bruno
Voyage en groupe, Voyage en couple
12 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bruno
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
2/10 Horrible
Heba
31 oct. 2022
Heba
Séjour de 5 nuits en octobre 2022
10/10 Excellent
Tarek
10 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tarek
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
2/10 Horrible
Yossr
Voyage en famille
10 oct. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Bad customer service
Yossr
Séjour de 5 nuits en octobre 2022
8/10 Bien
SAMIR
Voyage en famille
12 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
very good experience
SAMIR
Séjour de 4 nuits en septembre 2022
10/10 Excellent
Sylvia
22 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sylvia
Séjour de 13 nuits en mai 2022
8/10 Bien
Christine
Voyage en famille
9 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christine
Séjour de 5 nuits en avril 2022
8/10 Bien
Maria Dolores
Voyage en groupe
2 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Maria Dolores
Séjour de 4 nuits en avril 2022
10/10 Excellent
Ana Belen
Voyage en groupe
1 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ana Belen
Séjour de 3 nuits en avril 2022
8/10 Bien
Olivia Marie
Voyage en famille
22 avr. 2022
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Olivia Marie
Séjour de 7 nuits en avril 2022
6/10 Satisfaisant
Eman
1 oct. 2021
Eman
Séjour de 5 nuits en septembre 2021
8/10 Bien
Mahmoud
Voyage en famille
23 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mahmoud
Séjour de 3 nuits en septembre 2021
2/10 Horrible
Mazin Mohamad, Heliopolis
14 sept. 2021
Mazin Mohamad
Séjour de 6 nuits en août 2021
10/10 Excellent
Mohamad
10 sept. 2021
Mohamad
Séjour de 6 nuits en août 2021
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
10 sept. 2021
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Enjoyable Stay
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en août 2021
8/10 Bien
Hatem
7 sept. 2021
Hatem
Séjour de 3 nuits en août 2021
10/10 Excellent
Adel
Voyage en famille
31 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Adel
Séjour de 5 nuits en août 2021
10/10 Excellent
Ahmed
17 août 2021
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ahmed
Séjour de 4 nuits en juillet 2021
4/10 Médiocre
taymor
Voyage en famille
9 août 2021
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
taymor
Séjour de 3 nuits en juillet 2021
10/10 Excellent
Amira
20 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amira
Séjour de 3 nuits en juin 2021
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en couple
3 janv. 2021
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2020
Réponse de Labranda le 4 janv. 2021
Dear guest,
Thank you for taking time and giving the feedback.
We are very sorry that your holiday spent in our hotel didn’t meet your expectations. We will consider your remarks for taking remedial actions and we would like to improve your opinion next time you visit us.
Kindly we would like to inform you, that we do have in house our guest relation and as well your tour rep which are available to notice your comments and give a successful help for each guest.
We hope sincerely to see you again in Labranda Club Makadi.
With best regards,
Hedi Ben Aissa
Cluster General Manager and the entire Team
10/10 Excellent
Mahmoud
Voyage en groupe
2 janv. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mahmoud
Séjour de 3 nuits en décembre 2020
Réponse de Labranda le 4 janv. 2021
Dear Mr Mahmoud,
Thank you very much for choosing Labranda Club Makadi and for taking time to share your positive feedback! Your opinion is very important for us.
We are glad to know that you satisfied with our service and spent great time with us.
Looking forward to meet you again in our hotel.
Best Regards and Happy New Year!
Hedi Ben Aissa
Cluster General Manager end the entire team
8/10 Bien
mohamed
Voyage en famille
18 déc. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
mohamed
Séjour de 3 nuits en décembre 2020
Réponse de Labranda le 18 déc. 2020
Dear Mr. Mohamed,
Thank you very much for your very positive rating on Expedia of your recent holiday with us at Labranda Club Makadi.
We are glad to know that you enjoyed your vacation with us.
It was our pleasure to host you and we are looking forward to welcoming you back soon.
Sincerely,
Hedi Ben Aissa Cluster
General Manager and the entire Team
10/10 Excellent
Daniel
28 nov. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Simply Incredible
Daniel
Séjour de 1 nuit en novembre 2020
Réponse de Labranda le 18 déc. 2020
Dear Mr.Daniel,
Thank you so much for taking your valuable time to write your opinion about the lovely Labranda and share them with all the other people who follows those reviews.
You gave a light for the one who looking for a hotel for their holiday.
We forward this positive comment with all our department heads and the Entertainment team as well.
We are really looking forward to welcome you again very soon.
Best regards,
Hedi Ben Aissa
Cluster General Manager and the entire Team
8/10 Bien
Raju
Voyage en groupe
8 nov. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Raju
Séjour de 10 nuits en octobre 2020
10/10 Excellent
Joseph
Voyage en famille
22 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
i like it
Joseph
Séjour de 3 nuits en octobre 2020
Réponse de Response on Review Pro le 2 nov. 2020
Dear Mr. Joseph,
Firstly, we would like to thank you for taking the time and share a lovely feedback on Expedia after your holiday in our neighbor hotel Labranda Royal Makadi.
We are very glad to know that your expectations from holiday were satisfied by our service and facilities.
We would like to welcome you in Labranda Hotels again. We are always ready to do our best to make your holiday unforgettable.
Best regards,
Hedi Ben Aissa
Cluster General Manager and the entire Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en groupe
5 oct. 2020
Les points forts : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en septembre 2020
Réponse de Response on Expedia group le 2 nov. 2020
Dear Guest,
We thank you for you sincere feedback.
We are really glad that you enjoyed many things in our hotel. Every day our entire team works hard to ensure that every moment of your vacation is filled with incredible pleasure and comfort.
We are also very sorry that you had moments which upset you. We made all the necessary conclusions for ourselves be reading your message. Any criticism helps us to get better.
So we really hope that one day you will still give us a chance and your next visit will bring you only pleasure.
See you soon!
Best regards,
Hedi Ben Aissa
Cluster General Manager and the entire Team
2/10 Horrible
mina
Voyage en groupe
3 oct. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
used to be good but no more
mina
Séjour de 3 nuits en septembre 2020
Réponse de Response on Review Pro le 2 nov. 2020
Dear Mr. Mina,
The feedback of all our guests is very important for us, thought we sincerely regret to read about your dissatisfaction hereby. We kindly would like to inform you that you can always contact the Guest Relation or Reception desk in case of any questions or problems during your stay, in order to solve any problem as quick and convenient as possible. We truly regret to read that our hotel has not have an opportunity to assist you. The opinions and comments of all our guests are vital for us in order to overlook our services and to see if and where we can improve our services, we will share your comment with our management, though for the future we advice you to share your dissatisfaction on the spot.
Despite reading otherwise, we hope to welcome you again at Labranda Club Makadi, in order to convince you of our services and for you to spend a lovely holiday.
Sincerely,
Hedi Ben Aissa
Cluster General Manager and the entire Team