Avis sur Holiday Inn Express Madrid Airport, an IHG Hotel
Holiday Inn Express Madrid Airport, an IHG Hotel
Avenida de Aragón, 402, Ciudad Pegaso, Madrid, Madrid
Avis
9,2
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Suzanne
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Suzanne
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de C. Calzon - Guest Service Manager le 31 mars 2024
Chere Suzanne,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience avec nous. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour dans notre hôtel, ainsi que la propreté de nos installations et l'efficacité de notre personnel.Il est également agréable de savoir que vous avez trouvé le système de transport en bus et en métro pratique pour vous rendre au centre-ville. Votre satisfaction est notre priorité, et nous sommes heureux que vous ayez pu profiter pleinement de votre séjour grâce à ces facilités.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau très prochainement dans notre établissement.Cordialement,
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
29 janv. 2024
Les points faibles : Confort de la chambre
Ruidoso
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
Jean Philippe
Voyage d’affaires
18 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel confortable et pratique
Jean Philippe
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
Lucien
16 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lucien
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
Jean Philippe
Voyage d’affaires
12 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bonne adresse
Jean Philippe
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
ANDRITH
Voyage en famille
28 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ANDRITH
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Helena Díez Guest Service Manager le 3 nov. 2023
Nous nous excusons pour tout inconvénient que vous avez rencontré. Notre système est actuellement en mode chauffage et nous regrettons que l'ouverture de la fenêtre ne vous ait pas permis de passer une bonne nuit de sommeil. Merci d'avoir porté cela à notre attention. Nous comprenons les inconvénients auxquels vous avez été confrontés et nous apprécierions avoir l'opportunité de mieux vous servir à l'avenir. Veuillez envisager de nous donner une autre chance pour une expérience plus confortable. Cordialement.
10/10 Excellent
Denis
Voyage en couple
26 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Denis
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Helena Díez Guest Service Manager le 26 sept. 2023
Dear Denis,Thank you for choosing Holiday Inn Express and for taking the time to offer your feedback. We are delighted to know that you enjoyed your visit, and we hope to see you again on a future visit to Madrid. Kind Regards,
10/10 Excellent
Maurice
Voyage en famille
18 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maurice
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Helena Díez Guest Service Manager le 26 sept. 2023
Cher Maurice,Merci beaucoup d'avoir choisi notre hôtel pour votre séjour et pour vos commentaires. Nous en tenons compte pour améliorer nos services à l’avenir. Cordialement,
8/10 Bien
Sébastien
18 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
trés bien
Sébastien
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de C. Calzon - Guest Service Manager le 14 sept. 2023
Cher Sébastien,Merci pour votre commentaire. Nous sommes heureux de savoir que vous avez globalement apprécié votre séjour. Nous espérons vous revoir. Cordialement,
10/10 Excellent
Gerson
28 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gerson
Séjour de 5 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Roy
Voyage en couple
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Roy
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de C. Calzon - Guest Service Manager le 28 mai 2024
Estimado Roy,Muchas gracias por compartir su experiencia con nosotros. Nos complace enormemente saber que disfrutaron de su estancia. Es genial escuchar que pudieron relajarse y ajustarse al cambio de horario antes de comenzar sus vacaciones. Nos enorgullece que hayan tenido una experiencia positiva en cuanto a la ubicación, ya que nos encontramos muy próximos a Coslada que ofrece una variedad de opciones gastronómicas y de entretenimiento que pudieron disfrutar.Nos alegra saber que el personal y las instalaciones del hotel estuvieron a la altura de sus expectativas. En Holiday Inn Express Madrid Airport nos esforzamos por ofrecer un servicio de calidad y un ambiente acogedor para todos nuestros huéspedes, y nos complace saber que cumplimos con sus expectativas.Gracias por compartir su experiencia con nosotros, esperamos darles la bienvenida nuevamente en el futuro. Si necesitan algo más en su próxima visita, no duden en hacérnoslo saber.Reciban un cordial saludo,
10/10 Excellent
Paula
26 mai 2024
Paula
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de C. Calzon - Guest Service Manager le 28 mai 2024
Dear Paula,We sincerely appreciate your kind words about our hotel. We are pleased to hear that our staff was extremely friendly and that you found the rooms to be clean and updated.We are sorry to hear that the breakfast did not meet your expectations on the second day, but we are glad to know that you enjoyed the convenience of having a complimentary breakfast. We will take note of your feedback to improve our consistency in this regard.We understand that the perception of distance can vary, and we are happy to provide clarity about our location. We are located about 10-15 minutes from the airport and about 15-20 minutes from the center of Madrid by car, which, in a city like Madrid, can be considered quite close.We are pleased to hear that you discovered public transportation as a more economical and efficient alternative for getting around the city.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and to continue improving to provide an even better experience.Thank you for choosing our hotel and for taking the time to share your experience!Kind regards,
6/10 Satisfaisant
kyeongnam
20 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
kyeongnam
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Helena Díez Guest Service Manager le 20 mai 2024
Dear Kyeongnam,Thank you for choosing to stay with us. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced regarding the cleanliness of your bed.We will address this issue with our housekeeping team to ensure such an incident does not happen again. Your feedback is invaluable to us as we strive to improve our services.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a better experience.Sincerely,
10/10 Excellent
Cheryl
Voyage en famille, Voyage en groupe
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cheryl
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Helena Díez Guest Service Manager le 20 mai 2024
Dear Cheryl,Thank you for your kind words. We are delighted to hear that our front desk staff was helpful, friendly, and kind. It is great to know they were patient with you and assisted you with your questions.We appreciate your feedback and hope to welcome you back to our hotel in the near future.Sincerely,
8/10 Bien
Rebecca
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rebecca
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Juan Jose
Voyage en couple
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Juan Jose
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Helena Díez Guest Service Manager le 16 mai 2024
Estimado Juan José,Agradecemos sinceramente sus amables palabras sobre nuestro personal. Es un placer para nosotros saber que disfrutó de un servicio amable y atento durante su estancia. Su satisfacción es nuestra prioridad, y esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida nuevamente en el futuro. Un cordial saludo
10/10 Excellent
Robert
Voyage en couple
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de C. Calzon - Guest Service Manager le 14 mai 2024
Dear Robert,Thank you for your review! We're glad to hear that your experience was positive and that you found our check-in process easy. We're delighted that you enjoyed the comfort of our bed and our convenient location near the airport. We hope to welcome you again in the future. Best regards.
10/10 Excellent
Teresita
Voyage en famille
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Teresita
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Martha
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Martha
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Helena Díez Guest Service Manager le 12 mai 2024
Dear Martha,Thank you for your feedback. We are delighted to hear that your stay was satisfactory. We look forward to welcoming you back soon. Best Regards,
10/10 Excellent
Daniel
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Giovanna
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Giovanna
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Helena Díez Guest Service Manager le 12 mai 2024
Dear Giovanna,Thank you for your feedback. We are delighted to hear that your stay was satisfactory. We look forward to welcoming you back soon. Best Regards,
10/10 Excellent
Reginald
8 mai 2024
Reginald
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Reginald
Voyage en couple
8 mai 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Reginald
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de C. Calzon - Guest Service Manager le 9 mai 2024
Dear Reginal,Thank you so much for your wonderful review! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. It's fantastic to know that you found our hotel clean and pleasant and that our staff, especially Marta, provided you with excellent service. We'll be sure to pass along your kind words to her. We're delighted that you also enjoyed the delicious food at our restaurant. We hope to have the pleasure of welcoming you back for another great experience soon!Kind regards,
10/10 Excellent
Joanne
8 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Joanne
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de C. Calzon - Guest Service Manager le 9 mai 2024
Dear Joanne,Thank you for taking the time to share your experience with us! We're delighted to hear that you appreciated the modern and tasteful design of our hotel. We're also glad that you enjoyed the dinner and breakfast options provided by our contracted outside company. It's great to know that our convenient location near the airport and shuttle service added to your overall positive experience. We hope to welcome you back again soon for another enjoyable stay!Kind regards,
10/10 Excellent
Cheryl
Voyage en famille
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cheryl
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de C. Calzon - Guest Service Manager le 9 mai 2024
Dear Cheryl,Thank you for your kind words! We're delighted to hear that our front desk staff provided you with helpful and patient service. We strive to ensure that all our guests feel valued and supported throughout their stay. If you have any more questions or need assistance in the future, please don't hesitate to reach out. We look forward to welcoming you back again soon!Kind regards,
6/10 Satisfaisant
Sakshat
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sakshat
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de C. Calzon - Guest Service Manager le 7 mai 2024
Dear Sakshat,Thank you for sharing your experience with us. We are pleased to hear that you found our hotel clean and pleasant.We understand the importance of having convenient transportation options, especially to the airport. To improve accessibility, we would like to inform you that we offer a shuttle service for 5 per person per trip (cheaper than public transportation) to and from the airport at specific times. Our shuttle service is available from 5 to 9 in the morning and from 20:30 to 23:30 hours, which we hope will be useful for our guests needing to reach the airport quickly and conveniently.We appreciate your feedback and look forward to having the opportunity to welcome you again in the future.Kind regards,
8/10 Bien
Patricia
Voyage en couple
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patricia
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de C. Calzon - Guest Service Manager le 9 mai 2024
Dear Patricia, We sincerely appreciate you taking the time to share your detailed feedback about your recent stay at our hotel. We are delighted to hear that you enjoyed the tranquility, cleanliness, comfort of the bed, friendliness of our staff, and the complimentary full breakfast during your time with us.We deeply regret any confusion regarding the distance to and from the airport. As per your observation, we are located approximately 8 km from Madrid Airport, which equates to a journey of around 10 minutes by car to terminals 1, 2, and 3, and approximately 15 minutes to Terminal 4. We acknowledge that the perception of distance may vary; however, in a city like Madrid, we consider this distance relatively close.Regarding the absence of seating in your room, we wish to clarify that all our rooms are equipped with at least one chair or armchair, with the exception of our accessible rooms designed to facilitate access for individuals with reduced mobility. Should you require an additional chair, as in your case, we invite you to request one, and we will be happy to provide it during your stay.We highly value your feedback as it provides us with the opportunity to continuously improve our services to ensure the complete satisfaction of our guests. We sincerely hope to have the privilege of welcoming you back again in the future and providing you with an even more enjoyable experience.Warm regards,
8/10 Bien
Henriette
5 mai 2024
Henriette
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Takashi
1 mai 2024
Takashi
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
ANTONIO
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
ANTONIO
Séjour de 2 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Carlos
Voyage en famille avec de jeunes enfants
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carlos
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Helena Díez Guest Service Manager le 4 mai 2024
Dear Carlos,Than you so much for your comment. We are glad to see your stay with us was pleasant. We hope to see you again in the future. Kind regards.
8/10 Bien
John
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Ricardo
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ricardo
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Gerardo
25 avr. 2024
Gerardo
Séjour de 8 nuits en avril 2024
Réponse de Helena Díez Guest Service Manager le 16 mai 2024
Estimado Gerardo,Muchas gracias por su puntuación. Su satisfacción es nuestra prioridad, y esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida nuevamente en el futuro. Un cordial saludo,
10/10 Excellent
HERBERT
25 avr. 2024
HERBERT
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Jorge Alberto
Voyage en couple
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jorge Alberto
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Helena Díez Guest Service Manager le 24 avr. 2024
Estimado Jorge Alberto,Muchas gracias por elegirnos y por su amable comentario. Nos alegra saber que disfrutó de su estancia con nosotros y esperamos vuelva a visitarnos, un cordial saludo
10/10 Excellent
Roger Gabriel
21 avr. 2024
Roger Gabriel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Helena Díez Guest Service Manager le 24 avr. 2024
Estimado Roger Gabriel,Muchas gracias por su comentario, nos alegra saber que su estancia con nosotros fue satisfactoria, esperamos vuelva a visitarnos, un cordial saludo
10/10 Excellent
Cristian
20 avr. 2024
Cristian
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Jesus
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jesus
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Helena Díez Guest Service Manager le 24 avr. 2024
Estimado Jesús,Muchas gracias por sus amable comentario. Nos alegra saber que disfrutó de su estancia con nosotros, esperamos vuelva a visitarnos, un cordial saludo
6/10 Satisfaisant
Francisco
Voyage en couple
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Francisco
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de C. Calzon - Guest Service Manager le 18 avr. 2024
Dear Francisco,Thank you for sharing your experience with us! We're sorry to hear that the location of the shuttle service didn't meet your expectations. We want to clarify that our shuttle service is shared among several hotels, which sometimes requires strategic stops to minimize traffic and ensure a smooth experience for all passengers. We understand that traveling with luggage can be challenging, especially when dealing with multiple suitcases. We will take your feedback into consideration to improve the information we provide about our shuttle service. We hope that, despite this inconvenience, you enjoyed your stay with us and that you consider returning in the future. If there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to contact us. Thank you again for your feedback!Kind regards,
8/10 Bien
Olaitan
17 avr. 2024
Olaitan
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Jennifer
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Helena Díez Guest Service Manager le 24 avr. 2024
Dear Jennifer,Thank you very much for choosing us and for your comments. We are glad to know that you enjoyed your stay with us. We hope that you will visit us again in the future, best regards
10/10 Excellent
Gaile
Voyage en couple
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gaile
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Helena Díez Guest Service Manager le 24 avr. 2024
Dear Gaile,Thank you very much for choosing us for your stay and for your comments. We are glad to know that you enjoyed your stay with us. We hope that you will visit us again in the future, Best Regards,
10/10 Excellent
L. Humberto
Voyage en couple
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
L. Humberto
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Helena Díez Guest Service Manager le 24 avr. 2024
Estimadp L.Humberto,Queremos expresar nuestro sincero agradecimiento por compartir sus comentarios sobre su reciente estancia en nuestro hotel. Valoramos su perspectiva y apreciamos que haya tomado el tiempo para brindarnos su opinión. Es cierto que nuestra ubicación puede requerir una planificación previa para explorar la zona, pero estamos encantados de ofrecer un lugar tranquilo y cómodo para nuestros huéspedes. Esperamos vuelva a visitarnos en un futuro, un cordial saludo
10/10 Excellent
Oscar I
14 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Oscar I
Séjour de 8 nuits en mars 2024
Réponse de C. Calzón - Guest Service Manager le 14 avr. 2024
Dear Oscar,We are glad to read about your positive comment. We hope to welcome you back soon.Best Wishes,
10/10 Excellent
Rene
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rene
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de C. Calzón - Guest Service Manager le 14 avr. 2024
Estimado Rene,Gracias por tomarse tiempo para exponer su impresión sobre Holiday Inn Express Madrid-Airport. Nos alegra saber que tanto la limpieza como el desayuno y ubicación han sido de su agrado.¡Vuelva pronto, le esperamos!Un saludo,
10/10 Excellent
John
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Helena Díez Guest Service Manager le 24 avr. 2024
Dear John,Thank you so much for your comment. We are glad to see your stay with us was pleasant. We hope to see you again in the future. Kind regards.
10/10 Excellent
DAHLIA
12 avr. 2024
DAHLIA
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Helena Díez Guest Service Manager le 4 mai 2024
Dear Dahlia,Thank you so much for your comment. We are glad to see your stay with us was pleasant. We hope to see you again in the future. Kind regards.
10/10 Excellent
Teresita
Voyage en famille
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Teresita
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Helena Díez Guest Service Manager le 24 avr. 2024
Dear Teresita,Thank you so much for your comment. We are glad to see your stay with us was pleasant and that you enjoyed our breakfast. We hope to see you again in the future. Kind regards.