Avis
8,4
Très bien
8,6/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en groupe
26 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
17 sept. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Pas digne d’un 4* !!
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Kind regards, le 23 sept. 2023
Beste, Allereerst willen wij u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met Hotel NH Maastricht te beoordelen in het klanttevredenheidsonderzoek dat wij u hebben toegestuurd. Wij hebben uw opmerkingen zorgvuldig gelezen en hebben het management van het hotel op de hoogte gebracht om ervoor te zorgen dat er corrigerende maatregelen worden genomen. Wij zijn u dankbaar voor uw feedback, omdat het ons zal helpen ons te richten op de gebieden van onze service die verbetering behoeven. We hopen u in de nabije toekomst weer te mogen verwelkomen
8/10 Bien
Pascal
29 août 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Pascal
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Kind regards, le 23 sept. 2023
Dear, Thank you very much for your stay at the NH Maastricht and for your comment! We are happy to hear that you were satisfied with your stay. We look forward to welcoming you again in the future. Sincerely,
8/10 Bien
Pascal
29 août 2023
Pascal
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Team NH Maastricht le 23 sept. 2023
Dear, Thank you very much for your stay at the NH Maastricht and for your comment! We are happy to hear that you were satisfied with your stay. We look forward to welcoming you again in the future. Sincerely, Emilija The NH Maastricht team.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
23 avr. 2023
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Team NH Maastricht le 3 mai 2023
Dear guest,Thank you for taking the time to complete our Guest Satisfaction Survey.Please accept my apologies that your overall experience did not live up to your expectations. I regret that we were unable to meet our high standards during your recent stay.We are committed to providing memorable experiences with exceptional service and therefore we hope to have the opportunity to welcome you back and improve on your experience in the near future.Thank you again for choosing to stay with us and for your time in sharing your feedback.Best regards,NicoleNH Maastricht
4/10 Médiocre
edouard
Voyage d’affaires
6 mars 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
edouard
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Team NH Maastricht le 19 mars 2023
Dear Edouard,First of all we would like to thank you for taking the time to write a review. We are really sorry that you are not satisfied by your stay. We hope you told one of the managers about the inconveniences you might have experienced and you arranged something together. Again, we are really sorry and perhaps you could give us another chance to prove ourselves.Kind regards,
10/10 Excellent
abderrahmane, Ottawa
Voyage en famille
14 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
abderrahmane
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de Kind regards, Team NH Maastricht Vera le 16 nov. 2022
Dear guest, First of all thank you for sharing your experience in the hotel. Next to that, we're super happy to read that you enjoyed your stay!We're looking forward to welcoming you again at NH hotels!
10/10 Excellent
Gary
23 août 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Gary
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Team NH Maastricht, Oana-Elena le 27 août 2022
Dear Mr. GaryWe would like to thank you for staying at NH Maastricht and for taking the time to review your stay.We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcoming you again at NH Maastricht!With kind regards,
8/10 Bien
Laureano
17 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Laureano
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Team NH Maastricht le 19 déc. 2021
Dear Laureano,
Thank you for your choosing NH Maastricht and for taking the time to write this review!
The trainstation Randwyck is located very close. The central trainstation is indeed in the city centre. We are sorry that you had another indication of the location of our hotel.
We hope to welcome you again in the future.
Kind regards,
Team NH Maastricht
2/10 Horrible
Rommy
19 nov. 2021
Rommy
Séjour de 3 nuits en novembre 2021
Réponse de Team NH Maastricht le 22 nov. 2021
Beste Rommy,
Hartelijk dank voor uw verblijf bij NH Maastricht en voor uw beoordeling.
Wat jammer dat u ons zo een slechte score geeft. Mogen wij u vragen om deze beoordeling in een direct contact met ons toe te lichten? Op deze manier kunnen wij onze service alleen maar verbeteren.
Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!
Met vriendelijke groeten,
10/10 Excellent
Renaud
Voyage d’affaires
1 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect for a business stay in the area
Renaud
Séjour de 3 nuits en septembre 2021
Réponse de Team NH Maastricht le 2 oct. 2021
Dear Renaud,
Thank you for taking the time to write a review about our hotel.
We are very glad to see that you scored us the highest score you could give.
Your compliments about the hotel will be shared with all the staff, They will be glad to see this.
Hopefully we get to welcome you back in the future.
With Kind Regards,
Team NH Maastricht
8/10 Bien
s.h.j
16 juil. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
s.h.j
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Team NH Maastricht le 19 juil. 2021
Dear,
Thank you for taking the time to write this review.
We are happy to read that you are satisfied with the room and the location of the hotel.
We hope to welcome you again in the future at NH Hotels.
Kind regards,
Team NH Maastricht
10/10 Excellent
Edwin-Floyd
Voyage d’affaires
16 mai 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Edwin-Floyd
Séjour de 1 nuit en avril 2021
Réponse de Team NH Maastricht le 20 mai 2021
Dear Edwin,
Thank you so much for taking the time to write a review about your stay.
We are happy to read that you are satisfied with the quality of our breakfast.
We hope to welcome you again in the future at NH Hotels.
Kind Regards,
Team NH Maastricht
10/10 Excellent
marilene
27 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
marilene
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
Réponse de Team NH Maastricht le 28 sept. 2020
Beste Marilene,
Hartelijk dank voor uw verblijf bij NH Maastricht en voor het beoordelen met een 10/10!
We zijn blij om te horen dat u heeft genoten van uw verblijf.
We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen!
Met vriendelijke groeten,
Team NH Maastricht
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
Réponse de Team NH Maastricht le 27 sept. 2020
Beste hotelgast,
Hartelijk dank voor uw verblijf bij NH Maastricht en voor uw beoordeling met 5 sterren!
We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groeten,
Team NH Maastricht
8/10 Bien
Voyageur vérifié
3 nov. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Team NH Maastricht le 4 nov. 2019
Dear Hotel Guest,
Thank you so much that you took the time to rate our hotel.
We are happy to see that you rated us with 4 out of 5 stars.
Hopefully we get to welcome you back in the future.
With Kind Rgeards,
Team Nh Maastricht
8/10 Bien
Gaetan
Voyage d’affaires
25 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gaetan
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Team NH Maastricht le 4 nov. 2019
Dear Gaetan,
Thank you for your stay and the time that you took out of your day to review our hotel.
We are happy to see that you rated us with 8 out of 10.
Hopefully we get to see you back in the future.
With Kind Regards,
Team NH Maastricht
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
15 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en août 2019
Réponse de Team NH Maastricht le 28 sept. 2019
Dear Sir, dear Madam,
Thank you for choosing NH Maastricht and thank you for taking the time to write this review.
We are happy to hear that you liked the hotel and the location of it. It is true that the hotel is not located in the city centre but it is easy to reach by public transport, taxi or by a nice walk next to the Maas.
We hope to welcome you again in the future!
Kind regards
Team NH Maastricht
8/10 Bien
Stephane
2 sept. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Stephane
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Team NH Maastricht le 5 sept. 2019
Dear Stephane,
Thank you for writing htis review.
We are happy to see that you rate NH Maastricht a 8 out of 10.
We apologize for the long wait in our restaurant. During busy days the time between courses can be longer then normal. This is due to the fact that we always aim to provide you with the best dish possible. In our opinion you cannot rush quality.
We will forward your comment to our restaurant manager. We believe that good and clear communication between us and you, our guest is the key. The least thing we can do is inform you about a longer then normal waiting time.
We hope to have you as our guest the next time you visit Maastricht.
With kind regards,
Team NH Maastricht
6/10 Satisfaisant
claudine
30 août 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
claudine
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Team NH Maastricht le 3 sept. 2019
Dear Claudine,
Thank you for your taking the time to write an review about our hotel.
To hear you compliments about the hotel puts a smile on our faces. It is true though that not everybody on the reception speaks french, but we do have some colleagues that do speak the language.
Hopefully we get to have you back soon as our guests.
With Kind Regards,
Team NH Maastricht
8/10 Bien
Joel Taraud
29 juil. 2019
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Peut mieux faire!
Joel Taraud
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Team NH Maastricht le 10 août 2019
Dear Joel,
Thank you so much for your review.
We will make sure that the little issues you pointed out will be disguised in our next meeting, so we can improve our service to the guest.
We do want to thank you for recommending us and hopefully we will get to welcome you back in the future.
With Kind Regards,
Team NH Maastricht
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de NH Maastricht le 6 juin 2019
Cher invité
Merci de votre récension et le 5 stars!
Nous sommes heureux de voir que vous avez un bon séjour et que vous étiez satisfait de la distance au centre-ville.
Cordialement
10/10 Excellent
Françoise
3 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Allez y!
Françoise
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Team NH Maastricht le 4 mai 2019
Dear Francoise,
Thank you for staying with us and for taking your time to write a review about our hotel.
We are pleased to see that you enjoyed your stay with us and rate it 10 out of 10 on hotels.com. This is highly appreciated.
Hopefully we may welcome you again in the future.
Yours sincerely,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Team NH Maastricht le 3 mai 2019
Beste hotelgast,
Hartelijk dank voor uw verblijf en voor het nemen van uw tijd om deze beoordeling te plaatsen.
Wij vinden het fijn om te zien dat uw verblijf naar wens is geweest en hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen bij NH Maastricht.
Met vriendelijke groet,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Team NH Maastricht le 25 avr. 2019
Dear hotel guest,
Thank you very much for staying with us and for taking your time to rate us on Expedia.
We are pleased to see that you enjoyed your stay and we hope that we can welcome you again in the future.
Yours sincerely,
8/10 Bien
Alicia
28 nov. 2018
Alicia
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Team NH Maastricht le 29 nov. 2018
Dear Alicia,
Thank you for your stay with us and also for rating our hotel with 4 stars!
We are pleased to see that you enjoyed your stay and hopefully we may welcome you again in the future.
Yours sincerely,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Confort, propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en novembre 2018
Réponse de Team NH Maastricht le 16 nov. 2018
Dear hotelguest,
Thank you very much for your stay with us and sharing your review!
We are happy to read that you had a good stay at NH Maastricht and we hope welcome you again in our hotel!
With kind regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
8 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de Team NH Maastricht le 10 nov. 2018
Dear Guest,
Thank you for rating our hotel with 4 stars!
We hope to see you again in the future.
Yours sincerely,
8/10 Bien
Wim
20 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wim
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Team NH Maastricht le 23 sept. 2018
Beste Wim,
Bedankt voor uw verblijf en voor uw 4 sterren beoordeling.
Wij vinden het fijn om te zien dat het naar wens was voor u.
Hopelijk mogen we u nogmaals verwelkomen bij NH Maastricht.
Met vriendelijke groet,
8/10 Bien
Bpost
21 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pas mal !
Bpost
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Team NH Maastricht le 26 août 2018
Dear Bpost,
Thank you very much for taking your time to write this review and for you stay with us.
We are happy to read that you enjoyed your stay and hopefully we will see you again!
Yours sincerely,
8/10 Bien
marc
7 janv. 2018
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
pas
marc
Séjour de 2 nuits en décembre 2017
Réponse de Jennifer le 12 janv. 2018
Dear Marc,
Thank you for your review.
We are sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us.
We will take your opinion seriously, so we can improve our service.
Hoping to welcome you an other time in NH Maastricht.
Kind regards,
Team NH Maastricht
10/10 Excellent
Françoise
21 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magie de Noël !
Françoise
Séjour de 1 nuit en décembre 2017
Dear Francoise,
Thank you for your review.
We are very happy to hear that you have enjoyed your stay with us.
And we love to let our guests feel like a princess and a prince for a weekend.
We wish you a merry christmas and a happy 2018!
Hope to welcome you again next year in NH Maastricht.
Kind regards,
Team NH Maastricht
6/10 Satisfaisant
Fred
2 nov. 2017
Les points forts : Propreté
Hôtel assez éloigné du centre ( 3 kms).
Fred
Séjour de 1 nuit en octobre 2017
Dear Fred,
Thank you for your review. We are sorry for the inconvenience during your stay with us.
We appreciate your opinion and we will do ur best to improve our service.
We hope we can welcome you again another time in NH Maastricht.
Kind regards,
Team NH Maastricht
10/10 Excellent
Alexandre
13 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice modern hotel close to downtown
Alexandre
Séjour de 2 nuits en août 2017
Dear Alexandre,
Thank you for your review. We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us.
We hope to welcome you again in NH Maastricht!
Kind regards,
Team NH Maastricht
10/10 Excellent
Françoise
4 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien ! ...comme toujours dans les NH ...
Françoise
Séjour de 1 nuit en juillet 2017
Dear Francoise,
Thank you for your review.
We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us.
We hope to see you again if you are visiting Maastricht.
Kind regards,
Team NH Maastricht
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 août 2016
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Chambre sans climatisation en période de canicule!
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Laurent, Valence
25 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent rapport qualité prix
Laurent
6/10 Satisfaisant
Raphael, Burdinne
24 juin 2015
Raphael
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 juin 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
26 mai 2015
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
bbc77, paris
5 janv. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent hôtel !!
bbc77
8/10 Bien
Philippe, Lille
6 déc. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chambres spacieuses
Philippe
10/10 Excellent
veronique, Lille
7 nov. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Maastricht une escapade à faire
veronique
8/10 Bien
Louis, Bruxelles
7 oct. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Positif
Louis
8/10 Bien
Thibault, Reims
23 sept. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bonne place pour les marcheurs
Thibault
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
18 juil. 2014
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
6 janv. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
service impeccable
Voyageur vérifié
8/10 Bien
David, Cornelius, NC
3 janv. 2014
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
David
8/10 Bien
Véronique, Paris
21 sept. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Petit déjeuner extraordinaire
Véronique
10/10 Excellent
CLAIRE, ALSACE FRANCE
10 août 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre