Avis
7,4
Bien
8,0/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
7,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
Avis
Voyage en couple
8 oct. 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en septembre 2019
Réponse de Jon D le 9 oct. 2019
Thank you the shout out! Sorry to hear about the speed of our wi-fi but we also offer a premium wi-fi connection which is designed for those guests who need high bandwidth. We recommend this option for anything outside of general browsing and email. We hope to see you again soon.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
27 août 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Jon D le 30 août 2019
We are so disappointed to hear that you did not have a good stay with us. As a brand, we are very guest focused and as a hotel we seek to deliver each and every guest to ours with an amazing experience beyond the physical products. We would love to hear more details about your stay so we make improvements and make sure that our guests are happy. So any details you can provide us would be greatly appreciated.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
6 juin 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en mai 2019
Réponse de Jon D le 16 juin 2019
Thank you for your feedback! We always love to hear from our guests about ways we can improve. Feel free to share them with us. Have a wonderful rest of the weekend.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
13 avr. 2019
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Terrible nuit
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Jon D le 15 avr. 2019
We are so sorry to hear about this. Please us now if there is anything we can do. Wishing you a great week.
6/10 Satisfaisant
Thibaud
29 janv. 2019
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Thibaud
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de Jon D le 4 févr. 2019
Thank you for your feedback. If there is anything specific we should work on, please feel free to let us know. Have a wonderful weekend
8/10 Bien
Olivier
5 oct. 2018
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Olivier
Séjour de 7 nuits en septembre 2018
Réponse de Jon le 10 oct. 2018
Olivier , thanks for letting us know. Hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
Réponse de Jon le 10 oct. 2018
THANK YOU !!
10/10 Excellent
Sarah
28 août 2018
Sarah
Séjour de 5 nuits en août 2018
Réponse de Jon le 4 sept. 2018
Thanks Sarah!! See you again soon! We trust that your journey home was a safe and pleasant one. Until next time... travel stylishly. Your Standard Family awaits.
6/10 Satisfaisant
Antoine
1 févr. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Antoine
Séjour de 4 nuits en janvier 2018
8/10 Bien
Fabrice
9 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chic, cher et clinquant
Fabrice
Séjour de 4 nuits en décembre 2017
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
30 sept. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
3 sept. 2015
Les points faibles : Confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
ANTOINE, Paris
5 juil. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ANTOINE
8/10 Bien
Fabrice, Paris
15 mars 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Prétentieux
Fabrice
6/10 Satisfaisant
Lara, Toulouse
13 oct. 2014
Les points forts : Propreté et personnel et service
Cher pour un trois étoiles
Lara
10/10 Excellent
Catherine, Paris
25 août 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel Design bien situé sur Sunset bvd
Catherine
10/10 Excellent
Déborah
3 sept. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Déborah
8/10 Bien
Anonymous
8 juin 2010
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
The room was very big (I had a
Anonymous
10/10 Excellent
Alexia
20 août 2009
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel où être à LA
Alexia
8/10 Bien
Caroline, Paris
19 mai 2009
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très pratique
Caroline
8/10 Bien
Bulmaro
11 déc. 2020
Bulmaro
Séjour de 1 nuit en décembre 2020
Réponse de Jon le 22 déc. 2020
Bulmaro,
Thank you for staying with us. We hope to see yo again soon. Until then, please be well
10/10 Excellent
Sally M
10 déc. 2020
Sally M
Séjour de 2 nuits en décembre 2020
Réponse de Jon le 22 déc. 2020
Sally,
Thank you for staying with us. We hope to see yo again soon. Until then, please be well
6/10 Satisfaisant
Karen
Voyage d’affaires
16 nov. 2020
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Pretty good stay - could use some improvements
Karen
Séjour de 2 nuits en novembre 2020
Réponse de Jon D le 16 nov. 2020
Hello Karen,
Thank you for stay with us. We appreciate your support during our reopening and your feedback. Due to Covid-19 we had to remove all the high touch items from our rooms. Some of our furniture had to be removed comply with the social distancing protocol by Los Angeles County. Bell service is also available upon request. Essentially most items that used to be in our rooms, like all other hotels in Los Angeles County, are now available upon request to ensure cleanliness and safety for our guests. Parking fee is $30 per night which is well below the other hotels in our neighborhood. Again, we are happy to have you with us and got to be a part of your special trip. Come back soon. By then, we do hope things are closer to normal than now.
Please take care and stay well.
10/10 Excellent
Jill, California
6 nov. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jill
Séjour de 2 nuits en novembre 2020
Réponse de Jon D le 15 nov. 2020
Hi Jill,
Thank you so much for your review and more importantly your support during our first week! So happy to have you with us and we hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Jason
Voyage d’affaires
19 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Love this place!
Jason
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Jon D le 24 mars 2020
Jason,
Thank you! This is so great to hear. We hope to see with us again when we find ourselves on the other side of all this... Until then please take care of yourself and keep well.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
15 mars 2020
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Not best standards at The Standard Hotel.
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mars 2020
Réponse de Jon D le 16 mars 2020
Thank you for your honest feedback, First and foremost, please accept our apologies for the fault alarm, especially in the middle of the night. Since our alarm system detect changes in temperature and moisture. It, unfortunately will set off sometime during the rain which is the case here. We understand that this certainly caused interruption for our guests and we are working diligently with our service provide to find the solution to this while keeping our guests and employee safe Thank you again and we wish you a great rest of the week.
8/10 Bien
Jonathan
14 mars 2020
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Jonathan
Séjour de 4 nuits en mars 2020
Réponse de Jon D le 16 mars 2020
Thanks Jonathan! We are happy to hear from you, If you have any specific feedback to help us improve, please feel free to let us know.
Hope to see you again soon
2/10 Horrible
Tracy
Voyage d’affaires
7 mars 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Anything but Standard. Gross,old, and dirty.
Tracy
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Jon D le 10 mars 2020
Tracy,
We appreciate your feedback regarding your stay.While we regret that we did not live up to your expectations, we understand and accept that we are not a hotel for everyone. Thank you again for taking the time to let us know. Have a great week!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
5 mars 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Jon D le 10 mars 2020
We appreciate you letting us know, If there is anything specific we should work on to make the experience better for our guests, we are all ears! Thank you.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
29 févr. 2020
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Partyhotell
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en février 2020
Réponse de Jon D le 10 mars 2020
Thank you for your feedback. We are so sorry that we did not have a great stay but glad to hear that our team was responsive to your needs. Please rest assured that we are not a party hotel. We do have events and nightlife on select night but those are for reserved for weekends and special occasions. We do hope you give us another opportunity when your travel brings you back to Los Angeles. Feel free to let us know you are coming back in, after your reservation is booked, and we will make sure you have a far better experience
4/10 Médiocre
pete
29 févr. 2020
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
pete
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Jon D le 10 mars 2020
Pete,
We appreciate you letting us know, If there is anything specific we should work on to make the experience better for our guests, we are all ears! Thank you.
6/10 Satisfaisant
Anthony
Voyage en groupe
26 févr. 2020
Les points forts : Propreté
Anthony
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Jon D le 10 mars 2020
We appreciate you letting us know, If there is anything specific we should work on to make the experience better for our guests, we are all ears! Thank you.
8/10 Bien
Ketil
Voyage en groupe
23 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hollywood vibes
Ketil
Séjour de 5 nuits en février 2020
Réponse de Jon D le 10 mars 2020
Ketil,
We appreciate your feedback. While we have different activities on select night, we are not a party hotel. Most our loyal guests are business travelers. On most nights, the vibe in our lobby and public areas is laid back and relax. We hope to see you again soon. Let us know there is anything we can do to make your next stay with more comfortable.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
20 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Jon D le 21 févr. 2020
Thank you! We love to see your feedback! Have a wonderful rest of the day and even better weekend to come, Hope to see you again soon.
10/10 Excellent
Vula
19 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stop off
Vula
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Jon D le 21 févr. 2020
Vula,
Thank you for your feedback. We are so happy to hear that you enjoyed your time here with us. Wishing you a wonderful weekend. See you again soon!
2/10 Horrible
Erdem
Voyage d’affaires
18 févr. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Worst Hotel i have ever stayed!
Erdem
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Jon D le 21 févr. 2020
Erdem,
We are very sorry to hear that you did not have a good stay. Please rest assured that the attitude problem you had encountered was and anomaly which we have addressed. As for as Housekeeping service, we do provide daily service between the hours of 8 am and 5:30 pm. Turn down service is neither advertised nor offered here The only skip service when PRIVACY REQUESTED is displayed on the door. We do apologized if was any sort of miscommunication on our end.
10/10 Excellent
WillJ, Baltimore
Voyage en groupe
17 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
WillJ
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Jon D le 21 févr. 2020
WillJ
Thank you! Blaine is our star and we are lucky to have him on our team. Have a wonderful weekend and come see us again soon.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Jon D le 21 févr. 2020
Thank you for your feedback. Anything specific we can work on to bring an 8 to a 10, please let us know, We'd love to hear. See you again soon.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
7 févr. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en février 2020
Réponse de Jon D le 21 févr. 2020
Thank you very much. We a super happy to hear from you. We look forward to having you with us again,
10/10 Excellent
Kendell
7 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kendell
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Jon D le 21 févr. 2020
Kendell,
Thanks for the shout out! Come back again soon.
10/10 Excellent
Nathalie
Voyage d’affaires
3 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nathalie
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Réponse de Jon D le 21 févr. 2020
Nathalie,
Thank you for your comment. Please come see us again soon!
10/10 Excellent
Kin
1 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kin
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Réponse de Jon D le 21 févr. 2020
Kin,
We appreciate your feedback. This is wonderful for us to hear. We do hope you stay with us again soon.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
22 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Jon D le 25 janv. 2020
Thank you for your review. We appreciate you staying with us. If there is anything specific we should work on, please let us know.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
14 janv. 2020
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Noisy
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de Jon D le 16 janv. 2020
Thank you for your feedback. We apologize for inconvenience you experienced during your stay with us. We realized that the city noise can be bothersome to some who are light sleepers so we offer ear plugs in all our rooms. We would love to make things right for you on your next stay. Please feel free to reach out to us directly once your stay is booked so we can make sure that you have a really great stay!!
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
13 janv. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de Jon D le 16 janv. 2020
Thank you for your feedback. We acknowledged that we. fail short of your expectations. Please share more details so we can continue to make improvements on our products and services.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
13 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de Jon D le 16 janv. 2020
Thank you for your feedback. Any specific you can share so we can make it a 5 instead of a 4 would be appreciated. See you again soon!
4/10 Médiocre
KN, New York
Voyage d’affaires
9 janv. 2020
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
KN
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Jon D le 16 janv. 2020
KN,
Thank you for your candid feedback. We apologize for falling short on your expectations. We have already addressed all the things that could be done immediately especially the service aspect as this is our primary product. We appreciate you taking the time to let us know and hope to see you again.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
7 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de Jon D le 16 janv. 2020
Thank you very much for your feedback. We are so happy to hear that you had a great time staying with us. Looking forward to having you with us again soon!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
7 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Jon D le 16 janv. 2020
Thank you for the shout out!! It looks like we found a perfect match in you! Come back soon.. until then, please take good care.
6/10 Satisfaisant
Laszlo
Voyage d’affaires
7 janv. 2020
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Time travel in Hollywood
Laszlo
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Jon D le 16 janv. 2020
Laszio,
Thank you for staying with us. We love to hear the feedback from our guests so we can continue to make improvements as we grow as a brand. Have a wonderful weekend!