Intérieur

Avis sur The Standard Hollywood

3.5 out of 5
The Standard Hollywood
8300 W Sunset Blvd, West Hollywood, CA

Avis

7,4

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 286 avis sur 990." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 306 avis sur 990." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 219 avis sur 990." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 97 avis sur 990." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 82 avis sur 990." "

8,0/10

Propreté

8,0/10

Personnel et service

7,8/10

Équipements

7,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

Avis

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice place with a good vibe. Wifi not very strong.
Séjour de 5 nuits en septembre 2019
Réponse de Jon D le 9 oct. 2019
Thank you the shout out! Sorry to hear about the speed of our wi-fi but we also offer a premium wi-fi connection which is designed for those guests who need high bandwidth. We recommend this option for anything outside of general browsing and email. We hope to see you again soon.

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cet établissent est ma pire expérience pour un hôtel
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Jon D le 30 août 2019
We are so disappointed to hear that you did not have a good stay with us. As a brand, we are very guest focused and as a hotel we seek to deliver each and every guest to ours with an amazing experience beyond the physical products. We would love to hear more details about your stay so we make improvements and make sure that our guests are happy. So any details you can provide us would be greatly appreciated.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Le bon état d’esprit de cette jeunesse qui gère cet hôtel
Séjour de 5 nuits en mai 2019
Réponse de Jon D le 16 juin 2019
Thank you for your feedback! We always love to hear from our guests about ways we can improve. Feel free to share them with us. Have a wonderful rest of the weekend.

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Terrible nuit
Extrêmement bruyant, impossible de fermer l'oeil, moquette douteuse, digne d'un motel.
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Jon D le 15 avr. 2019
We are so sorry to hear about this. Please us now if there is anything we can do. Wishing you a great week.

6/10 Satisfaisant

Thibaud

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de Jon D le 4 févr. 2019
Thank you for your feedback. If there is anything specific we should work on, please feel free to let us know. Have a wonderful weekend

8/10 Bien

Olivier

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en septembre 2018
Réponse de Jon le 10 oct. 2018
Olivier , thanks for letting us know. Hope to see you again soon.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2018
Réponse de Jon le 10 oct. 2018
THANK YOU !!

10/10 Excellent

Sarah

Très sympa
Séjour de 5 nuits en août 2018
Réponse de Jon le 4 sept. 2018
Thanks Sarah!! See you again soon! We trust that your journey home was a safe and pleasant one. Until next time... travel stylishly. Your Standard Family awaits.

6/10 Satisfaisant

Antoine

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en janvier 2018

8/10 Bien

Fabrice

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chic, cher et clinquant
Hotel branchouille un peu cher mais chic. Petit problème d'isolation des chambres (on entend les coisins au dessus) et odeur pas toujours digne de ce standing dans les parties communes... Très bons lits... très bons petits déjeuners pour qui a 50€ à dépenser à deux tous les matins :) Piscine chauffée même l'hiver. Attention à ceux qui réservent le WE, c'est très bruyant
Séjour de 4 nuits en décembre 2017

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nous sommes restés au Standard Hollywood pour une dizaine de jours avec mon époux. Le manager, Chris était très professionnel et très sympathique. Nous avons adoré l'hôtel qui a une ambiance jeune, chic mais décontractée.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Confort de la chambre

8/10 Bien

ANTOINE, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great location but overpriced

8/10 Bien

Fabrice, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Prétentieux
Hotel branchė un poil prétentieux. Tarif du parking exorbitant (35€ la nuit) et petit déjeuner non compris malgré le prix élevé. Odeur pas très sympa dans les couloirs menant aux chambres. Sinon bel endroit

6/10 Satisfaisant

Lara, Toulouse

Les points forts : Propreté et personnel et service
Cher pour un trois étoiles
Hotel assez bien placé. Personnel très agrėable et souriant. Petit déjeuner à la carte. Les couloirs et même la chambre sentent le renfermé et le moisi. Besoin urgent de travaux de rafraîchissement. Isolation moyenne et beaucoup de bruit des voisins. Room service très efficace. Parking payant sans être prévenu à l'arrivée: 36 $. Prix d'une nuit assez elevé à l'arrivée.

10/10 Excellent

Catherine, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel Design bien situé sur Sunset bvd
Nous avons passé 3 jours au Standard Hollywood: hotel design très agréable. Grande chambre, belle piscine, restau sympa et repas possible autour de la piscine. Classe et cool à la fois. Personnel sympathique et pro. Que du bonheur!

10/10 Excellent

Déborah

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

8/10 Bien

Anonymous

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
The room was very big (I had a
The room was very big (I had a suite) but the bathroom really small and kind of old fashion. A chewing gum was stuck on a magazin when I arrived and was still there 4 days later when I left ! A cherry pit stayed on the floor for 2 days... Swimming pool is nice but no more sun after 5pm in May.

10/10 Excellent

Alexia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel où être à LA
Hôtel très agréable et sympa, très bien situé...rapport qualité/prix excellent. Si envi de tranquillité, évité à partir du vendredi et et tout le we, la piscine est envahie de jeunes un peu bruyants.

8/10 Bien

Caroline, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très pratique
Très bon service, horaires de room service et choix des plats très bons. Un peu bruyant sur la rue du fait du passage des voitures.

8/10 Bien

Bulmaro

Séjour de 1 nuit en décembre 2020
Réponse de Jon le 22 déc. 2020
Bulmaro, Thank you for staying with us. We hope to see yo again soon. Until then, please be well

10/10 Excellent

Sally M

Séjour de 2 nuits en décembre 2020
Réponse de Jon le 22 déc. 2020
Sally, Thank you for staying with us. We hope to see yo again soon. Until then, please be well

6/10 Satisfaisant

Karen

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Pretty good stay - could use some improvements
The best thing was the balcony overlooking the pool. The carpet had a couple stains. Furniture had been removed, so there wasn't much. No glasses or cups in the room, no paper plates provided with room service. Room service was fast though. Shower was ok - good pressure, but no door so it flooded the whole bathroom. No shower products provided. The $30 per night for parking was a surprise - and pretty excessive if you consider that the lot was about 1/3 full, and no valet service or luggage carts provided. Bed was very comfortable.
Séjour de 2 nuits en novembre 2020
Réponse de Jon D le 16 nov. 2020
Hello Karen, Thank you for stay with us. We appreciate your support during our reopening and your feedback. Due to Covid-19 we had to remove all the high touch items from our rooms. Some of our furniture had to be removed comply with the social distancing protocol by Los Angeles County. Bell service is also available upon request. Essentially most items that used to be in our rooms, like all other hotels in Los Angeles County, are now available upon request to ensure cleanliness and safety for our guests. Parking fee is $30 per night which is well below the other hotels in our neighborhood. Again, we are happy to have you with us and got to be a part of your special trip. Come back soon. By then, we do hope things are closer to normal than now. Please take care and stay well.

10/10 Excellent

Jill, California

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
My new go-to when in L.A. Cool hotel with a mid-century L.A./Palm Springs lounge vibe. Great WeHo location on Sunset, incredible staff, and really good food. Way to go team at The Standard!
Séjour de 2 nuits en novembre 2020
Réponse de Jon D le 15 nov. 2020
Hi Jill, Thank you so much for your review and more importantly your support during our first week! So happy to have you with us and we hope to see you again soon!

10/10 Excellent

Jason

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Love this place!
The Standard is always an experience! I love The Standard especially their property on Sunset Strip. Ran into some well known fun folks out by the pool and partied till 2am. Always an experience!
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Jon D le 24 mars 2020
Jason, Thank you! This is so great to hear. We hope to see with us again when we find ourselves on the other side of all this... Until then please take care of yourself and keep well.

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Not best standards at The Standard Hotel.
The room had a damp musty/gassy smells, large rm but no seating in the room (nothing to sit on but the bed or floor..so odd). Very very sm closet could only hang 4 items. Thin walls could the neighbors talking and TVs shows. NO air conditioning!!! There aren’t any electrical outlets next to the bed (to charge a phone/etc). The fire alarms went off several times (for no reason, no emergency or test) during the day...and 2 times in the middle of the night (at 1:15AM and 1:25 AM still no emergency)!!!
Séjour de 4 nuits en mars 2020
Réponse de Jon D le 16 mars 2020
Thank you for your honest feedback, First and foremost, please accept our apologies for the fault alarm, especially in the middle of the night. Since our alarm system detect changes in temperature and moisture. It, unfortunately will set off sometime during the rain which is the case here. We understand that this certainly caused interruption for our guests and we are working diligently with our service provide to find the solution to this while keeping our guests and employee safe Thank you again and we wish you a great rest of the week.

8/10 Bien

Jonathan

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en mars 2020
Réponse de Jon D le 16 mars 2020
Thanks Jonathan! We are happy to hear from you, If you have any specific feedback to help us improve, please feel free to let us know. Hope to see you again soon

2/10 Horrible

Tracy

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Anything but Standard. Gross,old, and dirty.
Gross hotel, hasn’t been updated since the 80’s when it was a big club destination. The room is moldy, cheap decor and smelled. Stay anywhere but here - I’ve stayed in dozens of The Standard Hotels and this gives them a bad name. It’s disgusting and they should close it down or sell it as fast as possible.
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de Jon D le 10 mars 2020
Tracy, We appreciate your feedback regarding your stay.While we regret that we did not live up to your expectations, we understand and accept that we are not a hotel for everyone. Thank you again for taking the time to let us know. Have a great week!

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Jon D le 10 mars 2020
We appreciate you letting us know, If there is anything specific we should work on to make the experience better for our guests, we are all ears! Thank you.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Partyhotell
Slitet hotell med bra läge. Lyhört.
Séjour de 6 nuits en février 2020
Réponse de Jon D le 10 mars 2020
Thank you for your feedback. We are so sorry that we did not have a great stay but glad to hear that our team was responsive to your needs. Please rest assured that we are not a party hotel. We do have events and nightlife on select night but those are for reserved for weekends and special occasions. We do hope you give us another opportunity when your travel brings you back to Los Angeles. Feel free to let us know you are coming back in, after your reservation is booked, and we will make sure you have a far better experience

4/10 Médiocre

pete

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Jon D le 10 mars 2020
Pete, We appreciate you letting us know, If there is anything specific we should work on to make the experience better for our guests, we are all ears! Thank you.

6/10 Satisfaisant

Anthony

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Jon D le 10 mars 2020
We appreciate you letting us know, If there is anything specific we should work on to make the experience better for our guests, we are all ears! Thank you.

8/10 Bien

Ketil

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hollywood vibes
Hotellet var bra i forhold til pris. Er et party hotell så man bør vite det. Med Hollywood vibes
Séjour de 5 nuits en février 2020
Réponse de Jon D le 10 mars 2020
Ketil, We appreciate your feedback. While we have different activities on select night, we are not a party hotel. Most our loyal guests are business travelers. On most nights, the vibe in our lobby and public areas is laid back and relax. We hope to see you again soon. Let us know there is anything we can do to make your next stay with more comfortable.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very friendly staff, good and reasonably priced food and cool vibe. The street side room was a little noisy, but overall a great place I have been to many times and would return to.
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Jon D le 21 févr. 2020
Thank you! We love to see your feedback! Have a wonderful rest of the day and even better weekend to come, Hope to see you again soon.

10/10 Excellent

Vula

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stop off
Great place to stay, even for a stop off which is what i did! Very clean, decently priced & great location especially if u're gonna do 'toristy' type things! Enjoyed staying here.
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Jon D le 21 févr. 2020
Vula, Thank you for your feedback. We are so happy to hear that you enjoyed your time here with us. Wishing you a wonderful weekend. See you again soon!

2/10 Horrible

Erdem

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Worst Hotel i have ever stayed!
Very rude front desk! No housekeeping service, no turn down service, i would never ever use this hotel again!!!!
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Jon D le 21 févr. 2020
Erdem, We are very sorry to hear that you did not have a good stay. Please rest assured that the attitude problem you had encountered was and anomaly which we have addressed. As for as Housekeeping service, we do provide daily service between the hours of 8 am and 5:30 pm. Turn down service is neither advertised nor offered here The only skip service when PRIVACY REQUESTED is displayed on the door. We do apologized if was any sort of miscommunication on our end.

10/10 Excellent

WillJ, Baltimore

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everyone was wonderful. Blaine went above and beyond! I’d come back for his service alone. Great energy and amazing pool.
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Jon D le 21 févr. 2020
WillJ Thank you! Blaine is our star and we are lucky to have him on our team. Have a wonderful weekend and come see us again soon.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en février 2020
Réponse de Jon D le 21 févr. 2020
Thank you for your feedback. Anything specific we can work on to bring an 8 to a 10, please let us know, We'd love to hear. See you again soon.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et personnel et service
The property was a unique place. Quite and peaceful rest.
Séjour de 4 nuits en février 2020
Réponse de Jon D le 21 févr. 2020
Thank you very much. We a super happy to hear from you. We look forward to having you with us again,

10/10 Excellent

Kendell

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Jon D le 21 févr. 2020
Kendell, Thanks for the shout out! Come back again soon.

10/10 Excellent

Nathalie

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Réponse de Jon D le 21 févr. 2020
Nathalie, Thank you for your comment. Please come see us again soon!

10/10 Excellent

Kin

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff was very friendly and accommodating I had a great corner room. Room 254.
Séjour de 4 nuits en janvier 2020
Réponse de Jon D le 21 févr. 2020
Kin, We appreciate your feedback. This is wonderful for us to hear. We do hope you stay with us again soon.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Jon D le 25 janv. 2020
Thank you for your review. We appreciate you staying with us. If there is anything specific we should work on, please let us know.

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Noisy
Old hotel, door handle fell off. Noisy if facing the road (like they offer ear plugs next to the bed)... not ideal right?
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de Jon D le 16 janv. 2020
Thank you for your feedback. We apologize for inconvenience you experienced during your stay with us. We realized that the city noise can be bothersome to some who are light sleepers so we offer ear plugs in all our rooms. We would love to make things right for you on your next stay. Please feel free to reach out to us directly once your stay is booked so we can make sure that you have a really great stay!!

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de Jon D le 16 janv. 2020
Thank you for your feedback. We acknowledged that we. fail short of your expectations. Please share more details so we can continue to make improvements on our products and services.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de Jon D le 16 janv. 2020
Thank you for your feedback. Any specific you can share so we can make it a 5 instead of a 4 would be appreciated. See you again soon!

4/10 Médiocre

KN, New York

Voyage d’affaires
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel is super run down, old and smelly. It used the be cool, now it is just old and boring. Toilet paper is the worse I have ever seen, towels are old, no coffee machine in the room, carpet was dirty, just not what I expected. When I arrived and left, no one helped with my bag down the few steps to the taxi, valet guy was chatting with another employee and completely ignored me. The only good service I received was at the restaurant.
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Jon D le 16 janv. 2020
KN, Thank you for your candid feedback. We apologize for falling short on your expectations. We have already addressed all the things that could be done immediately especially the service aspect as this is our primary product. We appreciate you taking the time to let us know and hope to see you again.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
It was an overall great experience
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
Réponse de Jon D le 16 janv. 2020
Thank you very much for your feedback. We are so happy to hear that you had a great time staying with us. Looking forward to having you with us again soon!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Jon D le 16 janv. 2020
Thank you for the shout out!! It looks like we found a perfect match in you! Come back soon.. until then, please take good care.

6/10 Satisfaisant

Laszlo

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Time travel in Hollywood
The hotel design is a bit tired but it would have been cool at the time it opened. I like the colours of the hotel. Pool area is amazing and the location of the hotel is good. Comedy store is around the corner and easy to get both to the coast or downtown LA.
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Jon D le 16 janv. 2020
Laszio, Thank you for staying with us. We love to hear the feedback from our guests so we can continue to make improvements as we grow as a brand. Have a wonderful weekend!