Avis sur Omni Los Angeles Hotel at California Plaza
Omni Los Angeles Hotel at California Plaza
251 S Olive St, Los Angeles, CA
Avis
9,0
Merveilleux
9,2/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
28 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
Karine
29 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Karine
Séjour de 7 nuits en décembre 2022
Réponse de Shashi Poudyal, General Manager le 9 janv. 2023
Thank you for your acknowledgment of all the hard work and commitment by our associates! We will be sure to share it with them. We strive to provide the best possible service to our guests, and their satisfaction is our reward. Thank you for taking the time to let us know we're doing something right. We look forward to serving you in the future.
10/10 Excellent
Armando
27 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Armando
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Milena, San Diego
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Milena
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Deb
Voyage en famille
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Deb
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Alec, Washington
Voyage en famille
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alec
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
JeriLane
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
JeriLane
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Kimberly
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kimberly
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Arpit
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Arpit
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Cynthia, Anchorage
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cynthia
Séjour de 4 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Amanda
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amanda
Séjour de 5 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Loreen
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Loreen
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Andres
Voyage en famille
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andres
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Tanwi
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tanwi
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Robbie Nasser, General Manager le 17 mai 2024
We greatly appreciate your acknowledgment of our associates and their dedicated efforts in serving our guests. It brings us immense pleasure to have exceeded your expectations. We eagerly await the opportunity to welcome you back again in the near future. Thank you!
10/10 Excellent
Piyush, San Jose
Voyage en famille
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Piyush
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Benedicto
10 mai 2024
Benedicto
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Jasmin
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jasmin
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Robert
Voyage en couple
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Robbie Nasser, General Manager le 17 mai 2024
Thank you for sharing your feedback! We look forward to welcoming you back in the near future.
10/10 Excellent
Chris
Voyage en couple
4 mai 2024
Chris
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Robbie Nasser, General Manager le 17 mai 2024
Glad to hear you enjoyed the sites surrounding the hotel. If you are within a 3-mile radius of our property, we do offer a complimentary courtesy car service that can pick you up.
8/10 Bien
Carolyn
4 mai 2024
Carolyn
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Shawn
Voyage en couple
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shawn
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Michael
Voyage en couple
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Robbie Nasser, General Manager le 17 mai 2024
We genuinely appreciate the glowing compliments you shared with us! We are thrilled that we were able to create a memorable experience for you during your stay. We also hope that your wife is feeling better. We eagerly await the opportunity to welcome you back, and we sincerely hope that your next visit will be free of any challenges. Thank you once again!
10/10 Excellent
Patrick
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Patrick
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Robbie Nasser, General Manager le 17 mai 2024
We are thrilled to have been your first host during your visit to Downtown LA. Knowing that our staff exceeded your expectations brings us great joy. We eagerly look forward to the opportunity to serve you again in the near future. Thank you!
10/10 Excellent
Amy
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amy
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Allison
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Allison
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
MoJoe
1 mai 2024
MoJoe
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
August
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
August
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Hyungsoo
Voyage en groupe
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hyungsoo
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Daphne
Voyage en couple
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daphne
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Edvin
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Edvin
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Radwa, Chandler
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Radwa
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Robbie Nasser, General Manager le 29 avr. 2024
We are so delighted to hear you had a wonderful experience with us. We look forward to serving you again in the near future.
10/10 Excellent
Gustavo
Voyage en famille
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gustavo
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Scott David
Voyage en famille
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Scott David
Séjour de 1 nuit en avril 2024
4/10 Médiocre
Matt
27 avr. 2024
Matt
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Robbie Nasser, General Manager le 17 mai 2024
We apologize for the disappointment reflected in your 2-star rating. Providing excellent service to our guests is our utmost priority, and we value your feedback. We would greatly appreciate any specific feedback you can provide us with, as it will enable us to identify areas for improvement and work towards enhancing your experience. Thank you for taking the time to share your thoughts with us.
10/10 Excellent
Naoaki
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Naoaki
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Alicia
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alicia
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Robbie Nasser, General Manager le 29 avr. 2024
Thank you for letting us take care of you during your stay in Los Angeles! We are so pleased you had a wonderful experience.
10/10 Excellent
Kashif
Voyage en famille
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kashif
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Manisha
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Manisha
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Joan
22 avr. 2024
Joan
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Stacy
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
19 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stacy
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Robbie Nasser, General Manager le 29 avr. 2024
Thank you so much for your recognition of all the efforts by Sabrina and Tim! We have ways of recognizing our associates when their performance is mentioned, and I will make sure that this happens with them. It was a pleasure, and we would sincerely hope to have the opportunity to do serve you again in the very near future.
10/10 Excellent
Dawn
Voyage en famille, Voyage d’affaires
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dawn
Séjour de 2 nuits en février 2024
8/10 Bien
Paul
Voyage en famille
19 avr. 2024
Paul
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Robbie Nasser, General Manager le 29 avr. 2024
We love to hear that you enjoyed your stay with us, and will return again in the future. Your feedback is greatly appreciated, and we will be sure to share it with our team so we can address them for a more pleasant experience for you next time.
2/10 Horrible
Robert
17 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Robbie Nasser, General Manager le 18 avr. 2024
Thank you for sharing your concerns about your recent stay with us. We deeply regret and our truly sorry for the inconveniences and frustrations you experienced due to the technical issues with our system. We appreciate your understanding and graciousness in sharing your experience with us. We hope to have the opportunity to serve you again for a much smoother and enjoyable stay in the future
8/10 Bien
Kimberly
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kimberly
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Maricelle
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Maricelle
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Matthews
Voyage en couple
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Matthews
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Robbie Nasser, General Manager le 18 avr. 2024
Sounds like you had a memorable stay, and we are so pleased to hear that! If you travels ever bring you through Los Angeles, we hope you will remember us. Thank you again for such great compliments!
10/10 Excellent
Melissa, Quartz Hill
Voyage en famille
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Melissa
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Benito
14 avr. 2024
Benito
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Annie
Voyage en couple
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Annie
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Robbie Nasser, General Manager le 29 avr. 2024
Thank you so much for your recognition of our associates! We have ways to recognize and appreciate them for all their efforts in ensuring our guests are taken care of, and have a memorable experience. We look forward to welcoming you back soon.
10/10 Excellent
Lisha
Voyage en famille, Voyage d’affaires
8 avr. 2024
Lisha
Séjour de 1 nuit en avril 2024