Avis sur Mandarin Oriental Hyde Park, London
Mandarin Oriental Hyde Park, London
66 Knightsbridge, London, England
Avis
8,6
Excellent
9,0/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
11 juin 2023
Séjour de 1 nuit en avril 2023
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
24 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2020
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
16 mars 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
excellent rapport qualité prix pour Londres
Voyageur vérifié
2/10 Horrible
HM
22 nov. 2012
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
HM
10/10 Excellent
Geoffroy
15 juil. 2009
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Du très grand luxe
Geoffroy
10/10 Excellent
emel
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
emel
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Sara
Voyage en famille
20 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sara
Séjour de 4 nuits en mars 2024
8/10 Bien
Kenan
Voyage en groupe
4 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kenan
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Jonathan le 19 mars 2024
Dear Kenan,Thank you for choosing to stay with us at the Mandarin Oriental Hyde Park, London and for taking the time to write a review.We are happy to see that you enjoyed your stay with us.We look forwards to welcoming you back soon.With kind regards,
10/10 Excellent
Carolina
Voyage en famille
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Carolina
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
Ugur
1 janv. 2024
Ugur
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Necmettin
1 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Necmettin
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
JESUS
Voyage en famille
22 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
JESUS
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Faris
Voyage en groupe
16 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best of London hotels!
Faris
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Esther
24 oct. 2023
Les points forts : Propreté
Esther
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
feroz
13 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
feroz
Séjour de 1 nuit en août 2023
10/10 Excellent
Felipe
17 juil. 2023
Felipe
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
James
5 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 4 nuits en mai 2023
10/10 Excellent
hamad, pasadena
3 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
hamad
4/10 Médiocre
Lindsey, Slough
Voyage en couple
7 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Lindsey
Séjour de 1 nuit en avril 2023
4/10 Médiocre
David
16 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Didn’t sleep as the beds are terrible.
David
Séjour de 1 nuit en mars 2023
10/10 Excellent
David
1 févr. 2023
David
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
10/10 Excellent
Chung Wah
Voyage en famille
26 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chung Wah
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
10/10 Excellent
Allison
Voyage en famille
3 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Allison
Séjour de 6 nuits en décembre 2022
10/10 Excellent
Mary
Voyage en famille
31 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mary
10/10 Excellent
Mary
Voyage en famille, Voyage en couple
28 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mary
10/10 Excellent
Antony
27 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Antony
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
10/10 Excellent
Ekaterina
24 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ekaterina
Séjour de 5 nuits en octobre 2022
10/10 Excellent
Rohit
15 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rohit
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
10/10 Excellent
Benjamin
Voyage en groupe
28 août 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Benjamin
Séjour de 1 nuit en août 2022
6/10 Satisfaisant
Jose Eduardo
21 août 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jose Eduardo
Séjour de 2 nuits en août 2022
8/10 Bien
Hei Fung Maggie
15 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hei Fung Maggie
Séjour de 1 nuit en août 2022
4/10 Médiocre
Oi Lin
Voyage en famille
14 août 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Oi Lin
Séjour de 3 nuits en août 2022
10/10 Excellent
Hei Fung maggie
6 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hei Fung maggie
Séjour de 5 nuits en juillet 2022
2/10 Horrible
Eric
Voyage en famille
4 août 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Eric
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
10/10 Excellent
Andrew
5 juin 2022
Andrew
Séjour de 1 nuit en juin 2022
4/10 Médiocre
Thaise S
15 févr. 2022
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Thaise S
Séjour de 4 nuits en février 2022
Réponse de Mandarin Oriental Hyde Park, London le 20 févr. 2022
Dear Thaise
On behalf of our colleagues, I wanted to thank you for taking the time for leaving your feedback about your recent visit to Mandarin Oriental, Hyde Park, London. We are committed to delivering a wonderful experience to each and every one of our guests while we keep striving to deliver a higher and more consistent level of service excellence,
Whilst we can see that your rating was very high in most service areas I was disappointed to learn your overall rating was only 4 out of 10. I would be delighted to further investigate any concerns you may by reaching out to me directly at the hotel.
Thank you and we look forward to hearing from you shortly
Best Wishes
Denny Lane
Director of Rooms
8/10 Bien
JL
Voyage en famille
4 févr. 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
JL
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
Réponse de Mandarin Oriental Hyde Park, London le 20 févr. 2022
Dear JL
Thank you for your recent review following your visit to Mandarin Oriental Hyde Park London.
It is always such a pleasure to welcome each of our guests and receive such a lovely review and rating following your visit. If I may kindly ask for some additional feedback on what could have scored is 10 out of 10 it would be a pleasure to know. Our colleagues will always do there upmost to ensure each and every guest has a wonderful experience.
We hope to have the pleasure to welcome you back in the near future and I look forward to hearing back from you in return.
Wishing you a lovely week ahead
Thank you
Denny Lane
Director of Rooms
10/10 Excellent
Chetan
31 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chetan
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Mandarin Oriental Hyde Park, London le 3 févr. 2022
Dear Chetan
Thank you for your recent review following your visit to Mandarin Oriental Hyde Park London.
It is always such a pleasure to welcome each of our guests and receive such a lovely review and rating following your visit. Our colleagues will always do there upmost to ensure each and every guest has a wonderful experience.
We hope to have the pleasure to welcome you back in the near future.
Thank you
Denny Lane
Director of Rooms
10/10 Excellent
Carlos
Voyage en famille avec de jeunes enfants
6 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carlos
Séjour de 4 nuits en janvier 2022
Réponse de Mandarin Oriental Hyde Park, London le 9 janv. 2022
Dear Carlos
Thank you for your recent review following your visit to Mandarin Oriental Hyde Park London.
It is always such a pleasure to welcome each of our guests and receive such a lovely review following your visit. Our colleagues will always do there upmost to ensure each and every guest has a wonderful experience.
We hope to have the pleasure to welcome you back in the near future.
Thank you
Denny Lane
Director of Rooms
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
3 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Incredible Stay
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Mandarin Oriental Hyde Park, London le 9 janv. 2022
Dear Guest
Thank you for your recent review following an event you attended at Mandarin Oriental Hyde Park London and your very kind words expressing your experience.
It is always such a pleasure to welcome each of our guests whether staying with us or just visiting and receiving such a lovely review following your visit. Our colleagues will always do there upmost to ensure each and every guest has a wonderful experience. I can assure you we will share your comments with all our team.
We hope to have the pleasure to welcome you back in the near future.
Thank you
Denny Lane
Director of Rooms
10/10 Excellent
Patrick
Voyage en couple
20 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patrick
Séjour de 5 nuits en décembre 2021
Réponse de Mandarin Oriental Hyde Park, London le 21 déc. 2021
Dear Patrick
Thank you for your recent review following an event you attended at Mandarin Oriental Hyde Park London and your very kind words expressing your experience.
It is always such a pleasure to welcome each of our guests whether staying with us or just visiting and receiving such a lovely review following your visit. Our colleagues will always do there upmost to ensure each and every guest has a wonderful experience. I can assure you we will share your comments with all our team. I am sorry if you felt that rooms on our Knightsbridge side are a little noisy, we will have your room checked to ensure that there is no fault with the soundproofing of the room. Our courtyard and park view rooms can be very quiet, perhaps on your next stay we can look at one of these for you offering the same comfort but away from the hustle and bustle of Knightsbridge.
We hope to have the pleasure to welcome you back in the near future and wishing you the best over the festive period.
Thank you
Denny Lane
Director of Rooms
10/10 Excellent
Julie
12 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Julie
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Mandarin Oriental Hyde Park, London le 13 déc. 2021
Dear Julie
Thank you for your recent review following your visit to Mandarin Oriental Hyde Park London and your very kind words.
It is such a pleasure to welcome our guests and receive such a lovely review following your visit. Our colleagues will always do there upmost to ensure each and every guest has a wonderful experience. I can assure you we will share your comments with all our team.
We hope to have the pleasure to welcome you back in the near future.
Thank you
Denny Lane
Director of Rooms
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
16 nov. 2021
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Incredible LACK of consideration from the Manager.
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en novembre 2021
Réponse de Mandarin Oriental Hyde Park, London le 22 nov. 2021
Dear Guest
On behalf of our colleagues, I wanted to thank you for taking the time for leaving your feedback about your recent experience with Mandarin Oriental, Hyde Park, London. I am so sorry that you were unable to travel and visit our hotel.
We are committed to delivering a wonderful experience to each and every one of our guests while we keep striving to deliver a higher and more consistent level of service excellence, I am so sorry that we were unable to answer any of your calls and allow your reservation as a result in a no show status due to the poor handling of your booking from our side. As luxury hoteliers it is our aim to fully exceed your expectations, which on this occasion we clearly failed. I would be delighted to look further into your comments, as such if you would like to reach out to me directly at the hotel in order to further understand how this terrible situation went so wrong, and more importantly how I can make it right for you. I am so sorry that you were unable to travel and visit our hotel.
In the meanwhile I wish you a pleasant day ahead and look forward to hearing from you in due course.
Kind regards & renewed apologies
Denny Lane
Director of Rooms
8/10 Bien
jaroslaw
28 oct. 2021
jaroslaw
Séjour de 4 nuits en octobre 2021
Réponse de Mandarin Oriental Hyde Park, London le 22 nov. 2021
Dear Jaroslaw
Thank you for your recent review following your visit to Mandarin Oriental Hyde Park London.
It is always such a pleasure to welcome you and receive such a lovely review following your visit. Our colleagues will always do there upmost to ensure each and every guest has a wonderful experience.
We hope that on your next stay we would be able to achieve a 10 of our 10. if you don't mind dropping us a few words on where we could have fully delighted you on your most recent visit.
We hope to have the pleasure to welcome you back in the near future.
Thank you
Denny Lane
Director of Rooms
10/10 Excellent
Hina
Voyage en couple
22 oct. 2021
Les points forts : Personnel et service
Hina
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Mandarin Oriental Hyde Park, London le 22 nov. 2021
Dear Hina
Thank you for your recent review following your visit to Mandarin Oriental Hyde Park London and your very kind words.
It is always such a pleasure to welcome you and receive such a lovely review following your visit. Our colleagues will always do there upmost to ensure each and every guest has a wonderful experience. I can assure you we will share your comments with all our team.
We hope to have the pleasure to welcome you back in the near future.
Thank you
Denny Lane
Director of Rooms
10/10 Excellent
abdulla
Voyage d’affaires
20 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
abdulla
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de Mandarin Oriental Hyde Park, London le 22 nov. 2021
Dear Abdulla
Thank you for your recent review following your visit to Mandarin Oriental Hyde Park London.
It is always such a pleasure to welcome you and receive such a lovely review following your visit. Our colleagues will always do there upmost to ensure each and every guest has a wonderful experience.
We hope to have the pleasure to welcome you back in the near future.
Thank you
Denny Lane
Director of Rooms
8/10 Bien
helena
11 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
helena
Séjour de 3 nuits en octobre 2021
10/10 Excellent
David
11 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
David
Séjour de 2 nuits en octobre 2021
Réponse de Mandarin Oriental Hyde Park, London le 22 nov. 2021
Dear David
Thank you for your recent review following your visit to Mandarin Oriental Hyde Park London.
It is always such a pleasure to welcome you and receive such a lovely review following your visit. Our colleagues will always do there upmost to ensure each and every guest has a wonderful experience.
We hope to have the pleasure to welcome you back in the near future.
Thank you
Denny Lane
Director of Rooms
10/10 Excellent
Anne
Voyage en famille
25 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Worth the price
Anne
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Mandarin Oriental Hyde Park, London le 22 nov. 2021
Dear Anne
Thank you for your recent review following your visit to Mandarin Oriental Hyde Park London and your very kind words.
It is always such a pleasure to welcome you and receive such a lovely review following your visit. Our colleagues will always do there upmost to ensure each and every guest has a wonderful experience. I can assure you we will share your comments with all our team.
We hope to have the pleasure to welcome you back in the near future.
Thank you
Denny Lane
Director of Rooms
10/10 Excellent
Richard
13 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Richard
Séjour de 2 nuits en septembre 2021
Réponse de Mandarin Oriental Hyde Park, London le 23 nov. 2021
Dear Richard
Thank you for your recent review following your visit to Mandarin Oriental Hyde Park London and your very kind rating.
It is always such a pleasure to welcome you and receive such a lovely review following your visit. Our colleagues will always do there upmost to ensure each and every guest has a wonderful experience.
We hope to have the pleasure to welcome you back in the near future.
Thank you
Denny Lane
Director of Rooms