Les notes se basent sur un nombre total de 20 avis vérifiés

Ils ont payé. Ils ont séjourné. Nous avons vérifié.
4,4 sur 5
Recommandé par 100 % des clients
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Services et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,4 Conditions de l'hôtel
Ils ont payé. Ils ont séjourné.
Nous avons vérifié.
4 sur 5
Recommandé
pour Couples
par DORLEANS de ECULLY ( 69130 )

accueil très sympathique

Publié le 8 oct. 2013 sur Hotels.com
Très bonnes . J'aurais tendance à le recommander , dans la mesure où le service est impeccable et où il est proche d'une station de métro . Que la proximité immédiate de l'aéroport ne chagrine personne : l'isolation phonique des chambres est optimale .
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par jm de Tours

Pratique et accessible

Publié le 21 sept. 2013
Très pratique avec une voiture parking privé facile raisonnable.
5 sur 5
Recommandé
pour Couples
par Carpe Diem de Pays Basque / France

Lit XL extraordinairement confortable

Publié le 6 mai 2013 sur Hotels.com
Excellente impression de cet hôtel où on a vraiment été "pris en charge". un seul bémol : la restauration sur place : très succincte et plutôt chère.
5 sur 5
Recommandé
par un voyageur vérifié

Publié le 5 déc. 2012 sur Hotels.com
tres bonnes
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié de canada

Better then I expected

Publié le 10 juil. 2014
I stayed at the ibis Lisbon Jose malhoa and let me tell you I never expected such an amazing room for a 2 star hotel. In Canada it would be consider a 3/4 star. I have stayed at 2 stars in Canada this doesn't even compare. Check in is pretty early 12pm I think and check out is at 12pm. Exceeded my expectations. The only thing they didn't have was a pool I don't think and a spa but who cares. The breakfast Buffett was pretty good the first time I went it was very loud the second time I went it was closer to 11am where it wasn't too busy. I'm actually writing this review while sitting in the lobby
3 sur 5
Recommandé
pour Couples
par Nicholas de Manchester, UK

Friendly staff

Publié le 25 avr. 2014 sur Hotels.com
The location was good for the tourist services including the red and yellow bus tours as well as the bus service to the airport. There as no kettle in the hotel room which was very disappointing. There was not much to do around this hotel but the underground service was just 8 minutes about walk from the hotel.
5 sur 5
Recommandé
par Mark de Boston, Mass

Clean modern hotel

Publié le 29 déc. 2013 sur Hotels.com
We stayed for one night the day after Christmas. We found the hotel to be clean and comfortable although the room was quite small (as is typical of many European hotels). The location was very convenient; upon arrival, we walked to the hotel from the Sete Rios bus station and, upon departure, we walked from the hotel to the subway (which took us to the airport). The only minor annoyance with the hotel was the shower. Instead of a shower curtain or glass door, it had a glass wall that only extended half the length of the shower stall which meant it was very easy for water from the shower to spray out onto the bathroom floor and onto the toilet.
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par Angus

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 16 nov. 2013
4 sur 5
Recommandé
par JJL de Charlotte

lisbon

Publié le 14 oct. 2013 sur Hotels.com
Very good location for getting on metro.
5 sur 5
Recommandé
pour Escapade entre amis
par Paulo

great stay once again

Publié le 31 août 2013 sur Hotels.com
cannot say anything negative, everything was great as usual