Suite Junior | Literie de qualité supérieure, minibar, coffres-forts dans les chambres

Avis sur NAU Palacio do Governador

5 out of 5
NAU Palacio do Governador
Rua Bartolomeu Dias, 117, Lisbon

Avis

9,4

Exceptionnel

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 331 avis sur 452." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 88 avis sur 452." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 19 avis sur 452." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 5 avis sur 452." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 9 avis sur 452." "

9,8/10

Propreté

9,4/10

Personnel et service

9,6/10

Équipements

9,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Christophe

Voyage en couple
Très bel endroit avec un bel accueil. Des chambres spacieuses et très bien décorées.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Christophe le 1 mars 2024
Nous vous remercions d'avoir choisi l'hôtel Palácio do Governador pour votre séjour à Lisbonne et d'avoir partagé votre expérience avec nous. Nous espérons pouvoir vous accueillir à nouveau très bientôt.Cordialement,équipe Palácio do Governador

10/10 Excellent

nathalie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hotel très agréable. Personnel très à l'écoute. Mention spéciale à Joao du restaurant l'Anfora qui parle un petit peu français, qui nous a expliqué l'histoire de cet hotel et qui a rendu ce séjour très agréable. Les soins au spa sont très agréables. Je recommande
Séjour de 10 nuits en janvier 2024
Réponse de Nathalie le 22 janv. 2024
Chère Nathalie,Merci beaucoup d'avoir choisi l'Hôtel Palácio do Governador et de nous avoir fait part de vos commentaires sur votre séjour!Merci d'avoir souligné nos soins au spa et particulièrement les éloges à João.Nous espérons pouvoir vous accueillir à nouveau très bientôt.Cordialement,équipe Palácio do Governador

8/10 Bien

Olivier

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Olivier le 22 janv. 2024
Dear Olivier,Thank you for choosing us. Your opinion is very important to us!Regards,Palácio do Governador Team

10/10 Excellent

Dominique

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Magnifique hôtel Très belle chambre Excellent petit-déjeuner
Réponse de Dominique le 19 déc. 2023
Dear Dominique,Thank you for taking the time to leave us your review. We are delighted that you enjoyed your visit.We look forward to seeing you again in the near future.Regards,Palácio do Governador Team

10/10 Excellent

Eni Agenor

Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Eni Agenor le 19 déc. 2023
Dear Eni Agenor,Thank you very much for sharing your experience with us.Best Regards,Palácio do Governador Team

10/10 Excellent

Karine

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel magnifique.
Réponse de Karine le 5 sept. 2023
Dear Karine,Thank you very much for choosing Palácio do Governador Hotel and for providing us with feedback about your stay!Looking forward to welcoming you back soon for another memorable experience!

10/10 Excellent

Pierre Yves

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Yves le 25 juil. 2023
Dear Mr.Pierre Yves,Thank you for taking the time to leave us your review. We are delighted that you enjoyed your visit.We look forward to seeing you again in the near future.Best regards,Palácio do Governador Team

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice place to stay
Nice Hotel 3 min walk away from the Belem Tower. a bit remote from the heart of Lisbon but very convenient either via Bolt or Public transportation. The hotel was clean, spacy clean room, nice embedded gastronomic restaurant. Breakfast with everything you need (fresh fruit, croissant, juices, eggs, and pastei of course). The inside pool was amazing, with all wellness facilities. Personnel was nice and very helpful during our stay. We will recommend.
Séjour de 4 nuits en avril 2023
Réponse de Ana Portugal le 15 avr. 2023
Dear GuestThank you for you good evaluation.I was so pleased that you had such a pleasant stay and enjoyed the our amazing hotel. We would all be delighted to welcome you back soon. Best wishes

8/10 Bien

Maryse

Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Ana Portugal le 2 févr. 2023
Dear MaryseThank you for you good evaluation.I was so pleased that you had such a pleasant stay and enjoyed the our amazing hotel. We would all be delighted to welcome you back soon.Best wishes

10/10 Excellent

Antoine

Séjour de 7 nuits en décembre 2022
Réponse de Ana Portugal le 2 févr. 2023
Dear AntoineThank you for you 10 star review.I was so pleased that you had such a pleasant stay and enjoyed our amazing hotel. We would all be delighted to welcome you back soon.Best wishes

6/10 Satisfaisant

MATEU

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Loin des 5 étoiles
Rien d'exceptionnel, simple mais pas 5 étoiles Loin de là, fenêtre sur là rue très bruyant la nuit avec les restaurants et le tram une semaine comme ça
Séjour de 7 nuits en janvier 2023
Réponse de Ana Portugal le 2 févr. 2023
Good afternoon Mr. MateuThank you for taking the time to review your stay with us at Palácio do Governador.I was naturally extremely sorry to read your feedback, and to know that you left the hotel with such disappointment. We were of course further saddened to know that your impression of the infrastructure of the property in particular led to you feeling let down.It is with sincere regret for me to read that you felt unable to make us aware of the detail of your feedback during your stay. My team and I always available to speak about any queries or suggestions our guests may have for us, and I am so sorry to read that you did not feel able to share the extent of your concerns with any of us during your stay, as I am sure we would have been able to go some distance to find some solutions which would have made your time with us more comfortable.I am saddened that you left us with such an impression, however I appreciate you taking the time to leave us your feedback. Should you wish to discuss your stay with me personally, I would be grateful for this opportunity, and can be reached any time directly at the Hotel.

8/10 Bien

Patrice

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
L'hôtel est bien situé. Accueil et personnel très sympathique. Seul bémol, l'insonorisation
Séjour de 5 nuits en septembre 2022
Réponse de Ana Portugal le 17 sept. 2022
Dear Patrice,Firstly I would like to thank you for having chosen the Palácio do Governador Hotel as your preferred location during your visit to Lisbon and for spending some of your valuable time sharing your comments regarding your recent stay in the Hotel.We would also like to thank you for sharing with us few points about the situation you have encountered during your stay and would like to sincerely apologize for any inconvenience this might have caused you. It is by sharing with us this kind of situations that we will be able to encounter the best resolution possible in order to guarantee our guest maximum satisfaction.Thank you once again for your comments, and we look forward to welcoming you back to the hotel on a future occasion

10/10 Excellent

Serge

Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Ana Portugal le 16 juil. 2022
Dear Serge.Thank you so much for your good evaluation about your experience in our Palace. We look forward to welcome you once more. With our kindest regards

10/10 Excellent

AVELINO

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
À quelques centaines de mètres de la tour de Belem cet hôtel est très bien situé, entouré de restaurants de toutes sortes, très confortable et agréable dans une rue chargée de monuments et musées, c’est idéal pour visiter un maximum d’endroits en un minimum de temps
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Ana Portugal le 20 mai 2022
Dear Avelino Thank you for sharing your feedback about your recent stay experience at Palácio do Governador We are glad to know that you specially appreciated our facilites and location. Please rest assured that your satisfaction and kind words will be shared with the entire team. It will be always a pleasure to welcome you back. Sincerely,

10/10 Excellent

FREDERIC

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Ana Portugal le 17 févr. 2022
Dear Frederic, Thank you so much for sharing this feedback about your recent stay with us. We are absolutely delighted to know you had a wonderful experience. Hopefully we will have the pleasure of welcoming you back in the future.

10/10 Excellent

Marguerite

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Ana Portugal le 15 nov. 2021
Dear Marguerite, we deeply appreciate your evaluation. We are very pleased to know you have enjoyed your stay with us, that is our main goal. We hope to receiving you again in the near future. Kind regards,

10/10 Excellent

Allouache

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Personnels aux petits soins, établissement haut de gamme. Tout est parfait! Merci
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Ana Portugal le 4 nov. 2021
Dear Allouache Thank you for sharing your feedback about your recent stay experience at Palácio do Governador We are glad to know that you specially appreciated our facilites and staff. Please rest assured that your satisfaction and kind words will be shared with the entire team. It will be always a pleasure to welcome you back. Sincerely,

2/10 Horrible

Manuel

Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Ana Portugal le 2 févr. 2023
Dear ManuelFurther to your evalutation, we kindly ask you to contact us, in order to inform us what really dissapointed you during your stay. Due the lack of comments, we will not able to improve our standards and services. Looking forward to hearing from you.

10/10 Excellent

Arlette

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magnifique
Inoubliable séjour ! Nous avons apprécié l’accueil et l’architecture de ce bel hôtel dans un cadre d’exception face à la tour de Belem Les chambres sont spacieuses magnifiquement décorées, la piscine est top pour se détendre
Séjour de 3 nuits en août 2021
Réponse de Ana Portugal le 26 août 2021
Dear Arlette Thank you for sharing your feedback about your recent stay experience at Palácio do Governador We are glad to know that you specially appreciated our rooms and facilities. Please rest assured that your satisfaction and kind words will be shared with the entire team. It will be always a pleasure to welcome you back. Sincerely,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en septembre 2020
Réponse de Ana Portugal le 22 sept. 2020
Dear Guest, we deeply appreciate your evaluation. We are very pleased to know you have enjoyed your stay with us, that is our main goal. We hope to receiving you again in the near future. Kind regards,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté
Serviable et sympa, bien situé , propre et et piscine ok
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Ana Portugal le 2 déc. 2019
Dear Guest, Thank you for the positive rating. We do hope that you choose to stay at Palácio do Governador again. Best regards,

10/10 Excellent

Marina

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Ana Portugal le 12 nov. 2019
Dear Marina, we deeply appreciate your comments, they are very importante to us. We are very pleased to know you have enjoyed your stay with us, that is our main goal. We hope to receiving you again in the near future. Kind regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cadre magnifique, petit déjeuner trop simple a mon goût choix limité
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de Ana Portugal le 29 oct. 2019
Dear guest, we deeply appreciate your comments, they are very importante to us. We are very pleased to know you have enjoyed your stay with us, that is our main goal. We hope to receiving you again in the near future. Kind regards,

10/10 Excellent

vincent, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très agréable
Séjour très agréable dans ce joli hôtel bien situé et dont le personnel est trés attentionné.
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
Réponse de Ana Portugal le 3 oct. 2019
Dear guest, we deeply appreciate your comments, they are very importante to us. We are very pleased to know you have enjoyed your stay with us, that is our main goal. We hope to receiving you again in the near future. Kind regards,

2/10 Horrible

Jonathan

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Hotel bruyant à éviter
Ce qui devait être un séjour reposant s'est transformé en un séjour catastrophique. Nous n'avons pas pu dormir après 7 h du matin car notre chambre se trouvant au RDC donnait sur des travaux de réhabilitation. Chaque matin à 7h nous étions réveillés par des bruits de tracteurs et de marteaux piqueurs. Nous avions bien demandé à la réception de nous garantir une chambre au calme mais sans succès. L'hotel n'a pas voulu nous changer de chambre afin de garantir notre tranquilité. En guise d'excuse, nous avions tout les jours une lettre d'excuse et 2 petits chocolats. Aucun geste commercial pour compenser ce désagrément, pas même un soin au SPA ni l'annulation des frais du mini Bar. Service indigne d'un 5 étoiles
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Ana Portugal le 28 août 2019
Dear Mr. Bron S. Thank you for taking the time for sharing your experience with us. I'm sorry for the fact that your experience didn't meet the expectations. We strive every day to meet our guests expactions, therefore your feedback is very important to us, so we can improve for your next stay. Hopefully you come again one day, so we can serve you better and meet with your expectations. With my best regards,

10/10 Excellent

Estelle

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magnifique !!!
Hôtel magnifique. Très bien aménagé, décoré avec beaucoup de goût, très confortable. Prévoir néanmoins un moyen de transport pour se rendre au centre de Lisbonne. Un train local s'arrête à 50m de l'hôtel mais prévoir de la monnaie pour payer votre titre de transport, qui s'achète directement dans le train à l'automate.
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de Ana Portugal le 1 août 2019
Dear Estelle, Thank you very much for your perfect rating and honest review recording Hotel Palácio do Governador. Your kind words give us the great filling of mission accomplished and we will share with all our team. Looking forward to welcoming you back to our hotel again. Best Regards,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de Ana Portugal le 30 juil. 2019
Dear Guest, Thank you for the positive rating. We do hope that you choose to stay at Palácio do Governador again. Best regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en septembre 2018
Réponse de Ana Portugal le 26 juil. 2019
Dear Guest, Thank you very much for your perfect rating recording Hotel Palácio do Governador. Looking forward to welcoming you back to our hotel again. Best Regards,

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bel établissement bien situé. Piscine non chauffé en extérieur. Rapport qualité/prix moyen
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Ana Portugal le 2 juil. 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us, and for your feedback. We really appreciate your time and your comments. We are happy that you enjoyed our hotel. It is our hope to have the opportunity to better serve you in the future. Sincerely

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Ana Portugal le 13 juin 2019
Dear Guest, I would like to begin by thanking you for taking the time to share your feedback with us. Please, accept our deepest apologies for not making a special stay this time. It is our hope that this experience has not tarnish permanently your opinion of the Hotel, hoping to have the opportunity to welcome you back in the future in order to regain your trust. Best regards

8/10 Bien

andre

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour agréable
Accueil rapide, personnel avenant. Hôtel très agréable arrivée à 16 H, chambre pas prête, décoration harmonieuse. Chambre 110, spacieuse, bien équipée, mais quelques galères dû à la maintenance, robinet qui se balade dans tous les sens, réservoir WC 1 sur 2 qui fonctionne, les deux liseuse HS, quatre commandes sur un interrupteur de lumière. Extérieur bruyant dû aux quatre voies et aux trains qui sont aux abords de l’hôtel. Petit déjeuner banal pour un 5 étoiles.
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Ana Portugal le 11 juin 2019
Dear Andre, Thank you for staying with us, and for your feedback. We really appreciate your time and your comments. We are happy that you enjoyed our staff and hotel. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope to have the opportunity to better serve you in the future. Sincerely

8/10 Bien

NATHALIE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
week end à Lisbonne
Hotel très agréable, bon petit déjeuner excepté le jus d'orange pour un 5 étoiles il sera bien d'offrir du jus d'orange frais.... En face de la tour de BELEM, parking gratuit. Personnel accueillant. Piscine très froide à l'extérieur. Possibilité de prendre son petit déjeuner à l'extérieur. Prix un peu cher du restaurant. Literie et douche exceptionnelle
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Ana Portugal le 4 juin 2019
Dear Nathalie, Thank you for staying with us, and for your feedback. We really appreciate your time and your comments. We are happy that you enjoyed our hotel. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope to have the opportunity to better serve you in the future. Sincerely

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
L’hotel est très bien malgré un manque d’insonorisation. Le bruit du train et des voitures est perturbant le matin + un immeuble (ou hôtel ) en construction Nous sommes en colère contre Expédia et plus exactement contre la prestation taxi hôtel au retour . Expédia nous a convoqué un taxi pour 15h alors que notre vol était à 18h50 ! La société a volontairement prévu 15h car ça leur permettait de prendre un nouveau client à 16h à l’aéroport!
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de Ana Portugal le 3 juin 2019
Dear Guest, I would like to begin by thanking you for taking the time to share your feedback with us. It is for us a concern to read your comments as we always strive to provide the most comfortable experience to all our guests. For this please accept our deepest apologies for not making you feel this way this time. It is our hope that this experience has not tarnish permanently your opinion of the Hotel, hoping to have the opportunity to welcome you back in the future in order to regain your trust. Best regards

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Vraiment très bel établissement... au pied de la tour de Belém
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de Ana Portugal le 16 mai 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us, and for your feedback. We really appreciate your time and your comments. We are happy that you enjoyed our facilities and service. It is our hope to have the opportunity to better serve you in the future. Sincerely

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
le calme, le professionnalisme du personnel, le spa.
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de Ana Portugal le 7 mai 2019
Dear Guest, We are very proud with your positive comment regarding our Hotel. Thank you for taking the time to leave us your feedback and kind words. We look forward to welcoming you again. Kind regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Personnel disponible, compétent et sympathique parlant souvent français, en particulier Francisco. Une petite mauvaise surprise : la piscine intérieure est en fait payante.
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Ana Portugal le 7 mai 2019
Dear Guest, We are very proud with your positive comment regarding our Hotel. Thank you for taking the time to leave us your feedback and kind words. We look forward to welcoming you again. Kind regards,

8/10 Bien

Dominique

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rather a 4.5 stars rather the a 5...
This hotel is indeed a nice one but, as frequent users of 5 stars hotel, this one doesn’t seem to deserve the 5 stars according to us. Many small details would make the difference: we had room 008, I would suggest future guests to avoid this left wing which is noisy because of the heating system of the spa. The painting on the wall of our toilets would deserve a bit of renewal. A bottle of wine is offered if you eat at the restaurant during your stay, that’s kind attention except that the wine is really basic. The service itself is not a best-in-class as witnessed in other 5* hotels... in a nutshell, as many as details that, once fixed, would really make it a 5 stars.
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Ana Portugal le 7 mai 2019
Dear Dominique, We regret that your stay at our Hotel did not entirely correspond to your expectations and would like to thank you for your constructive comments and feedback. Please be assured that your comments and suggestions will be taken into consideration and that we will do our utmost to improve wherever we can. We are sorry to hear that you aren't planning of returning. Thank you so much for your review and we can only hope to have a new chance to show our standards of service.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
1111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de Ana Portugal le 4 mai 2019
Dear Guest, Thank you for the positive rating. We do hope that you choose to stay at Palácio do Governador again. Best regards,

10/10 Excellent

Eric

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
La situation de l'hôtel "Quartier du BELEM" La gentillesse et le professionnalisme du personnel. Les équipements du SPA sont TOP !!!!
Séjour de 5 nuits en avril 2019
Réponse de Ana Portugal le 27 avr. 2019
Dear Eric, Thank you very much for choosing to stay at the Hotel Palácio do Governador and for taking the time to post your kind words. We are pleased to learn how much you enjoyed your stay with us and truly appreciate your kind comments on our hotel. It would be a great honor to welcome you back to our Palace in a future stay. Kind regards

10/10 Excellent

Fred

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent situation. Sauna et piscine au top. personnel serviable.
Séjour de 6 nuits en avril 2019
Réponse de Ana Portugal le 22 avr. 2019
Dear Fred, Thank you very much for choosing to stay at the Hotel Palácio do Governador. We are pleased to learn how much you enjoyed your stay with us. It would be a great honor to welcome you back to our Palace in a future stay. Kind regards.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
les + : le surclassement de la chambre offert , la gentillesse du personnel , la grande piscine intérieure et le spa . les - : Localisation un peu trop excentrée et service dîner restaurant un peu long .
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Ana Portugal le 30 avr. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience. I am very sorry to hear that your stay with us was not perfect as expected. Please accept our apologies for all the inconvenience. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you provided to make improvements to ensure we offer an exceptional experience for our guests in the future. Sincerely

10/10 Excellent

Jean

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Ana Portugal le 12 mars 2019
Dear Jean, Thank you for staying with us and for your feedback. Sincerely

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Établissement de luxe , petit déjeuner fabuleux , parking gratuit . Hotel situé à côté de la tour de Bélem et d un arrêt de tram Eau offerte à l arrivée ainsi qu un verre de porto et tous les soirs des chocolats C était un sejour très agréable avec un personnel à nos petits soins Piscine intérieure superbe avec un immense hammam
Séjour de 7 nuits en mars 2019
Réponse de Ana Portugal le 9 mars 2019
Dear Guest, Thank you for your amazing review about our hotel. We are delighted that you liked Hotel Palácio do Governador and consider that this is the place to be during your time here in Lisbon. We are looking forward to welcoming you back on your next visit to Lisboa.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bonne situation géographique, Établissement excellent, Très beau, Personnelle très agréable et à votre écoute 😁 Petit déjeuner copieux👍 Établissement recommandé 😁👍
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de Ana Portugal le 27 nov. 2018
Dear Guest, Thank you for your kind review of Hotel Palácio do Governador. It gives me a great pleasure to read that our service provided you a wonderful experience during your visit to Lisbon. Rest assured I will share your feedback with the Hotel Team. We do hope to welcome you again in the near future. Yours faithfully,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Good stay. Nice service, high cleanness standard. One negative: dinner took a lot of time to be served
Séjour de 3 nuits en novembre 2018
Réponse de Ana Portugal le 7 nov. 2018
Dear Guest Thank you so much for taking your time to share this great review with us. It was a pleasure to welcome you at Hotel Palácio do Governador. We are very happy to hear that you enjoyed your stay with us. Your satisfaction and your rating are an encouragement to us in the pursuit of making each stay a memorable one. Please be assured that you kind comments will be well shared wit all our team members. Hoping to be able to welcome you again in our city.

2/10 Horrible

jean

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Extrêmement déçue : bruyant et inadapté aux famill
Tres déçue . Chambre extrêmement bruyante et surtout piscine intérieure ( la seule possible à cette saison ) inaccessible pour les enfants alors que j avais choisi cet hotel pour cela et que rien ne l indiquait dur le site . Très éloigné de tout de surcroît . Hotel pas pour les familles . Rikvu j
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Ana Portugal le 31 oct. 2018
Dear Jean Thank you for taking the time to tell us about your stay. We are sorry that your experience did not meet your expectations. Best regards

10/10 Excellent

Helma

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Personnels au top
Super séjour , les employés de l’hotel Sont discret et très souriant et serviable ,la chambre est parfaite et l hôtel à un très bonne emplacement.
Séjour de 3 nuits en août 2018
Réponse de Ana Portugal le 1 sept. 2018
Dear Helma Thank you so much for taking your time to share this great review with us. It was a pleasure to welcome you at Hotel Palácio do Governador. We are very happy to hear that you enjoyed your stay with us and that you had a nice time exploring Lisbon. Your satisfaction and your rating are an encouragement to us in the pursuit of making each stay a memorable one. Please be assured that you kind comments will be well shared wit all our team members. Hoping to be able to welcome you again in our city.

10/10 Excellent

Philippe, Angers

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un hôtel bien situé avec un personnel très aimable
Cet hôtel est bien situé tout près de la tour de Bellem et du monastère ainsi que de quelques musées. Un endroit idéal pour passer un agréable moment.
Séjour de 5 nuits en août 2018
Réponse de Ana Portugal le 30 août 2018
Dear Philippe Thank you so much for taking your time to share this great review with us. It was a pleasure to welcome you at Hotel Palácio do Governador. We are very happy to hear that you enjoyed your stay with us and that you had a nice time exploring Lisbon. Your satisfaction and your rating are an encouragement to us in the pursuit of making each stay a memorable one. Please be assured that you kind comments will be well shared wit all our team members. Hoping to be able to welcome you again in our city.

8/10 Bien

Clerc

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pour notre premier voyage à Lisbonne c’etait Une très bonne expérience
Séjour de 6 nuits en août 2018
Réponse de Ana Portugal le 27 août 2018
Dear Clerc, We appreciate your review regarding your experience at Hotel Palácio do Governador and we look forward to serving you in the future. Sincerely

10/10 Excellent

Vipin, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Palacio do Governador à Lisbonne
Un grand merci à l'ensemble du personnel du Palacio do Governador qui à rendu notre séjour très agréable. Nous vous recommandons cet hôtel pour votre prochaine visite à Lisbonne.
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
Réponse de Ana Portugal le 29 juil. 2018
Dear Vipin, what a wonderful review! We would like to sincerely thank you for taking the time to share your experience with us. We are honored to read that you enjoyed your stay here so much that you would recommend our hotel. It will be our pleasure to welcome you back at Hotel Palácio do Governador on your next stay in Lisbon!