Avis sur Radisson Blu Hotel & Spa, Limerick
Radisson Blu Hotel & Spa, Limerick
Ennis Road, Limerick, Limerick
Avis
8,6
Excellent
9,0/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
30 mai 2023
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Emer Mulcahy le 12 juin 2023
Thank you for your your ranking Michel.
8/10 Bien
Françoise
22 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel hôtel
Françoise
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de . le 14 oct. 2019
Françoise, Many thanks for your review!
8/10 Bien
patrick
10 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
patrick
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de . le 2 juil. 2019
Cher Patrick,
Merci pour vos commentaires concernant votre récent séjour chez nous.
Veuillez vous assurer que vos commentaires ont été transmis à la direction et que nous examinons le bruit provenant du radiateur dans la pièce dans laquelle vous avez séjourné.
nous espérons vous revoir bientôt.
sincères amitiés,
Annette McDonagh
Front Office Manager
10/10 Excellent
Jean-Philippe
1 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel
Jean-Philippe
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de .. le 30 mai 2019
Cher Jean-Philippe,
Merci beaucoup pour votre avis!
Nous espérons te revoir bientôt.
Cordialement,
Annette McDonagh
Front Office Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bonne situation
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2018
Réponse de Annette M le 14 sept. 2018
Merci pour votre avis.
10/10 Excellent
Jean
19 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
tres belle prestation resto bon et bien servi
Jean
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de Annette M le 8 sept. 2018
Cher Jean,
Merci pour ton avis. Nous espérons te revoir bientôt.
sincères amitiés,
Annette McDonagh
Front Office Manager
6/10 Satisfaisant
Wunnenburger
18 août 2018
Les points forts : Personnel et service
Wunnenburger
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Eoin C le 18 août 2018
Thank you for your feedback!
Kind regards
Eoin Chambers
Senior Assistant Manager
8/10 Bien
Jean Michel
5 août 2018
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Jean Michel
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de Eoin C le 6 août 2018
Dear jean-Michel,
Thank you for staying with us and for sharing your lovely feedback. We do hope you will visit again very soon. Kind Regards
Eoin Chambers
Senior Assistant Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beau et calme
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2017
Réponse de Brian le 5 sept. 2017
Merci d'avoir séjourné dans notre établissement. Nous apprécions vos commentaires !
Eoin Chambers
Senior Assistant Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2017
Réponse de Brian le 18 juil. 2017
Thank you for your 5 star rating we look forward to your next visit to the hotel.
Kind Regards
Eoin Chambers
Guest Relations
10/10 Excellent
Maria, Paris
16 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien
Maria
10/10 Excellent
Arnaud
12 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel
Arnaud
Réponse de General Manager le 17 août 2016
Cher Arnaud,
Je vous remercie d'avoir pris le temps de répondre à notre enquête concernant votre récent séjour chez nous.
Au nom de tout le personnel du Radisson Blu, je souhaite vous remercier de nous avoir fait confiance et j'espère avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau très bientôt !
Eoin Chambers
Front Office Manager
8/10 Bien
yvan, Quebec Canada
8 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Radisson blu Limerick
yvan
8/10 Bien
Joanne, Lausanne
14 juil. 2015
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Joanne
8/10 Bien
Voyageur vérifié
23 mars 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
julien, france
28 mars 2013
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
julien
10/10 Excellent
Devon
Voyage en couple
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Devon
Réponse de Emer Mulcahy le 9 avr. 2024
Dear Devon, Thank you for your stay and for the feedback on our hotel and team. I am delighted to see you enjoyed your stay with us. I look forward to welcoming you back again in the near future.Kind regards, Emer Mulcahy. Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Heather
23 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Heather
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Emer Mulcahy le 9 avr. 2024
Dear Heather, Thank you for your recent stay and for the feedback on our hotel and team. I am delighted to see you enjoyed your stay with us. I look forward to welcoming you back again in the near future.Kind regards, Emer Mulcahy. Guest Experience Manager
8/10 Bien
dermot
14 févr. 2024
dermot
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Emer Mulcahy le 9 avr. 2024
Dear Dermot, Thank you for your recent stay and for the feedback on our hotel and team. I am delighted to see you enjoyed your stay with us. I look forward to welcoming you back again in the near future.Kind regards, Emer Mulcahy. Guest Experience Manager
4/10 Médiocre
Brigid
13 févr. 2024
Brigid
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Emer Mulcahy le 9 avr. 2024
Dear Brigid, Thank you for your recent stay and for the feedback on our hotel and team. I am sorry that this time was not the experience it should have been for you. Such feedback is important to us as we do take it on board and learn from it to improve upon our offering, thank you. I look forward to welcoming you back again in the near future.Kind regards, Emer Mulcahy. Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Barry
Voyage d’affaires
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Barry
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Emer Mulcahy le 19 févr. 2024
Dear Barry, Thank you for your 5*review and for the feedback on our hotel and team. I am delighted to see you enjoyed your stay with us. I look forward to welcoming you back again in the near future.Kind regards, Emer Mulcahy. Guest Experience Manager
8/10 Bien
Ryan
Voyage d’affaires
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Ryan
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Emer Mulcahy le 19 févr. 2024
Dear Ryan, Thank you for your recent stay and for the feedback on our hotel and team. I am sorry that this time was not the experience it should have been for you. Such feedback is important to us as we do take it on board and learn from it to improve upon our offering, thank you. I look forward to welcoming you back again in the near future.Kind regards, Emer Mulcahy. Guest Experience Manager
4/10 Médiocre
Richard
Voyage d’affaires
2 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Julia
Voyage en groupe
23 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Julia
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Emer Mulcahy le 30 janv. 2024
Dear Julia, Thank you for your 5*review and for the feedback on our hotel and team. I am delighted to see you enjoyed your stay with us. I look forward to welcoming you back again in the near future.Kind regards, Emer Mulcahy. Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Mike, Carrick on Shannon
20 janv. 2024
Mike
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Emer Mulcahy le 30 janv. 2024
Dear Mike, Thank you for your 5*review and for the feedback on our hotel and team. I am delighted to see you enjoyed your stay with us. I look forward to welcoming you back again in the near future.Kind regards, Emer Mulcahy. Guest Experience Manager
2/10 Horrible
eoin
Voyage en famille, Voyage d’affaires
15 janv. 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
eoin
Réponse de Emer Mulcahy le 30 janv. 2024
Dear Eoin, Thank you for your recent stay and for the feedback on our hotel and team. I am sorry that this time was not the experience it should have been for you. Such feedback is important to us as we do take it on board and learn from it to improve upon our offering, thank you. I look forward to welcoming you back again in the near future.Kind regards, Emer Mulcahy. Guest Experience Manager
8/10 Bien
dermot
Voyage d’affaires
10 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
dermot
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Emer Mulcahy le 30 janv. 2024
Dear Dermot, Thank you for your review and for the feedback on our hotel and team. I am delighted to see you enjoyed your stay with us. I look forward to welcoming you back again in the near future.Kind regards, Emer Mulcahy. Guest Experience Manager
4/10 Médiocre
John
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Poor experience due to lack of heating
John
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Emer Mulcahy le 30 janv. 2024
Dear John, Thank you for your recent stay and for the feedback on our hotel and team. I am sorry that this time was not the experience it should have been for you. Such feedback is important to us as we do take it on board and learn from it to improve upon our offering, thank you. I look forward to welcoming you back again in the near future.Kind regards, Emer Mulcahy. Guest Experience Manager
6/10 Satisfaisant
Michael
6 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michael
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Emer Mulcahy le 30 janv. 2024
Dear Michael, Thank you for your recent stay and for the feedback on our hotel and team. I am sorry that this time was not the experience it should have been for you. Such feedback is important to us as we do take it on board and learn from it to improve upon our offering, thank you. I look forward to welcoming you back again in the near future.Kind regards, Emer Mulcahy. Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Georgy
Voyage en famille avec de jeunes enfants
6 janv. 2024
Les points forts : Propreté
Georgy
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Emer Mulcahy le 30 janv. 2024
Dear Georgy, Thank you for your 5*review and for the feedback on our hotel and team. I am delighted to see you enjoyed your stay with us. I look forward to welcoming you back again in the near future.Kind regards, Emer Mulcahy. Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Sandra
Voyage d’affaires
13 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sandra
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Emer Mulcahy le 30 janv. 2024
Dear Sandra, Thank you for your 5*review and for the feedback on our hotel and team. I am delighted to see you enjoyed your stay with us. I look forward to welcoming you back again in the near future.Kind regards, Emer Mulcahy. Guest Experience Manager
10/10 Excellent
John H
Voyage en famille
25 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
John H
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
PHILLIP
22 nov. 2023
PHILLIP
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
14 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
dermot
Voyage d’affaires
25 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
dermot
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Jörg
17 oct. 2023
Jörg
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Sarita
8 oct. 2023
Sarita
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Emer Mulcahy le 12 oct. 2023
Dear Sarita, Thank you for your recent stay and for the feedback on our hotel and team. I am delighted to see you enjoyed your stay with us. I look forward to welcoming you back again in the near future.Kind regards, Emer Mulcahy. Guest Experience Manager
10/10 Excellent
David
8 oct. 2023
David
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Emer Mulcahy le 12 oct. 2023
Dear David, Thank you for your recent stay and for the feedback on our hotel and team. I am delighted to see you enjoyed your stay with us. I look forward to welcoming you back again in the near future.Kind regards, Emer Mulcahy. Guest Experience Manager
8/10 Bien
Melissa, Ontonagon
Voyage en famille
28 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Melissa
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Emer Mulcahy le 12 oct. 2023
Dear Melissa, Thank you for your recent stay and for the feedback on our hotel and team. I am delighted to see you enjoyed your stay with us. I look forward to welcoming you back again in the near future.Kind regards, Emer Mulcahy. Guest Experience Manager
8/10 Bien
Mindy
Voyage en famille
28 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mindy
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Emer Mulcahy le 12 oct. 2023
Dear Mindy, Thank you for your recent stay and for the feedback on our hotel and team. I am delighted to see you enjoyed your stay with us. I look forward to welcoming you back again in the near future.Kind regards, Emer Mulcahy. Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Janet
27 sept. 2023
Janet
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Emer Mulcahy le 12 oct. 2023
Dear Janet, Thank you for your recent stay and for the feedback on our hotel and team. I am delighted to see you enjoyed your stay with us. I look forward to welcoming you back again in the near future.Kind regards, Emer Mulcahy. Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Seamus
17 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Seamus
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Emer Mulcahy le 12 oct. 2023
Dear Seamus, Thank you for your recent stay and for the feedback on our hotel and team. I am delighted to see you enjoyed your stay with us. I look forward to welcoming you back again in the near future.Kind regards, Emer Mulcahy. Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Seamus
16 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Seamus
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Emer Mulcahy le 12 oct. 2023
Dear Seamus, Thank you for your recent stay and for the feedback on our hotel and team. I am delighted to see you enjoyed your stay with us. I look forward to welcoming you back again in the near future.Kind regards, Emer Mulcahy. Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Debbie
Voyage en famille
13 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Debbie
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Emer Mulcahy le 12 oct. 2023
Dear Debbie, Thank you for your recent stay and for the feedback on our hotel and team. I am delighted to see you enjoyed your stay with us. I look forward to welcoming you back again in the near future.Kind regards, Emer Mulcahy. Guest Experience Manager
8/10 Bien
Everton
Voyage d’affaires
26 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Everton
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Emer Mulcahy le 12 oct. 2023
Dear Everton, Thank you for your recent stay and for the feedback on our hotel and team. I am delighted to see you enjoyed your stay with us. I look forward to welcoming you back again in the near future.Kind regards, Emer Mulcahy. Guest Experience Manager
10/10 Excellent
William
25 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Emer Mulcahy le 12 oct. 2023
Dear William, Thank you for your recent stay and for the feedback on our hotel and team. I am delighted to see you enjoyed your stay with us. I look forward to welcoming you back again in the near future.Kind regards, Emer Mulcahy. Guest Experience Manager
10/10 Excellent
Fiorella
16 août 2023
Fiorella
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Emer Mulcahy le 12 oct. 2023
Dear Fiorella, Thank you for your recent stay and for the feedback on our hotel and team. I am delighted to see you enjoyed your stay with us. I look forward to welcoming you back again in the near future.Kind regards, Emer Mulcahy. Guest Experience Manager
6/10 Satisfaisant
Peter
Voyage d’affaires
16 août 2023
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
One night
Peter
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Emer Mulcahy le 12 oct. 2023
Dear Peter, Thank you for your recent stay and for the feedback on our hotel and team. I am sorry that this time was not the experience it should have been for you. Such feedback is important to us as we do take it on board and learn from it to improve upon our offering, thank you. I look forward to welcoming you back again in the near future.Kind regards, Emer Mulcahy. Guest Experience Manager
8/10 Bien
Kieran
Voyage en famille
11 août 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kieran
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Emer Mulcahy le 12 oct. 2023
Dear Kieran, Thank you for your recent stay and for the feedback on our hotel and team. I am sorry that this time was not the experience it should have been for you. Such feedback is important to us as we do take it on board and learn from it to improve upon our offering, thank you. I look forward to welcoming you back again in the near future.Kind regards, Emer Mulcahy. Guest Experience Manager
8/10 Bien
Thomas
Voyage en famille
5 août 2023
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Nice but should be better at that room price
Thomas
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Emer Mulcahy le 12 oct. 2023
Dear Thomas, Thank you for your recent stay and for the feedback on our hotel and team. I am sorry that this time was not the experience it should have been for you. Such feedback is important to us as we do take it on board and learn from it to improve upon our offering, thank you. I look forward to welcoming you back again in the near future.Kind regards, Emer Mulcahy. Guest Experience Manager