Bar lounge

Avis sur JW Marriott Hotel Lima

5 out of 5
JW Marriott Hotel Lima
Malecon De La Reserva 615, Lima, Lima

Avis

9,4

Exceptionnel

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 729 avis sur 982." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 167 avis sur 982." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 53 avis sur 982." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 14 avis sur 982." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 19 avis sur 982." "

9,6/10

Propreté

9,4/10

Personnel et service

9,2/10

Équipements

9,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,2/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le staff était TRÈS polis et courtois. Excellent endroit où loger! 👍👍
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Cynthia Vera - Guest Service Supervisor le 7 août 2021
Cher Anonymous, Merci beaucoup d'avoir partagé votre expérience avec nous. Il est bon de savoir que vous avez apprécié votre séjour à l'hôtel. Nous espérons vous revoir ici. Meilleures salutations,

10/10 Excellent

Joey

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Jaime le 24 févr. 2020
Estimado Joey: Gracias por su apreciación de nuestro producto & servicio, estaré compartiendo con nuestro equipo su comentario. Esperamos su pronta visita a esta su casa. Saludos, Jaime Escalante

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Jaime le 4 sept. 2019
Dear guest: Thank you very much for your great comments! Your feedback is a very valuable tool for us. We look forward to welcoming you again in the not too distant future. Thank you for your preference! Sincerely, Jaime Escalante

10/10 Excellent

Philippe

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel de luxe !
Le rapport qualité/prix des excursions proposées par l'hôtel est très mauvais !
Réponse de General Manager le 14 déc. 2016
Dear Guest: We will share your comment with concierge department in order to check with the Travel Agencies the issues you have mentioned in this post. We look forward to welcoming you back for a renewed experience. Best regards, Jaime Escalante, Operations Assistant.

10/10 Excellent

Philippe

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel de grande classe.
Petit bémol : les services sont hors de prix (laundry et petit-déjeuner).
Réponse de General Manager le 13 janv. 2017
Dear Guest: Thank you very much for your feedback about our product and services. We look forward to welcoming you back soon. Best regards, Jaime Escalante, Operations Assistant.

8/10 Bien

jean louis, Lunel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel Marriott : un hotel trés américain
Premiere nuit de notre sejour peruvien au Marriott a Lima. L'avion atterrissait a 7H00 du matin mais pas de chambre disponible, soi-disant, avant 12H00. Vu le prix, cést un peu limite ...En fait, il y avait bien des chambres disponibles mais moyennant un surcout de 30 dollars. Le Marriott, cést aussi cela : un splendide hotel ou tout nést regi que par l´argent. Dommage.

10/10 Excellent

Philippe, Lyob

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Philippe
Estancia muy relajante en lugar muy bien ubicado.
Réponse de Walter Regidor le 27 oct. 2015
Estimado Philippe: Muchas gracias por su preferencia y apreciacion. espero que nos visite pronto a esta su casa. Saludos, Heinz Prelle, Gerente General

10/10 Excellent

Sandra, Suisse

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tellemenz bien.
Quel bonheur après un voyage en avion de plus de 15 heures de pouvoir se détendre dans un tel endroit. Un peu surpris lors du chek in qu on nous demande un dépôt de garantie de 500$ mais la personne de la réception a ete tres professionnel et nous avons pu nous arranger autrement . La chambre ést tres spacieuse et nous avions une vue partielle sur la mer et la piscine . La piscine est superbe avec une vue parfaite sur le pacific. La salle de sport c ést le top . Appareil dernier cri et salle d aérobic . Juste en face du centre larcomar et du circuits des plages Bref..... Des prix un peu plus élevés que dans les autres hotels de miraflores mais on ne regrette absolument pas vu le plaisir que c était de séjourner dans un endroit pareil . Merci on reviendra ;-)

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réception exigüe pour un hôtel d une telle capacité Sinon établissement top mais cher pour le Peru 250 USD en tarif weekend promo

6/10 Satisfaisant

Destouches, France

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Personne qui propose de monter les valises pour un 5 etoiles c'est nul sinon bof cher pour les services proposes pas de wifi,ptit dej en plus a payer....

10/10 Excellent

Thierry, France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hotel a lima
Très bien place. Chambre spacieuse avec vue mer. Petit déjeuner excellent. Wifi en supplément. Dommage.

8/10 Bien

Christina

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Overall, the hotel is great. I'm a business traveler and would recommend the hotel for business. This trip however, I was on vacation, and the hotel is clean and modern. Has a great view of the Pacific Ocean, and is across the street from a shopping center with several food options. The hotel staff is helpful. The only negative, and it does stand out quite a bit for me - is the noise level. Every single surface in the hotel is hard, so noise bounces off everything. From the moment we walked in to check-in it was an overwhelming tidal wave of sound. We heard every voice, music, car, chair, cellphone, elevator, it was honestly too much. But the worst are the chairs in the restaurant which you can't help but drag because they are heavy and they make an awful noise! I did mention it to the hostess, that felt pads would make a world of difference. I do hope the hotel does something about the chairs. My friend on this trip wears a hearing aide, and the compounded effect of many types of noises were too much for her as well. Other than sound, you'll have a great stay.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Gray

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great
Séjour de 3 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Yaakov

Séjour de 4 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Paula

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

RABINDRANATH, Hollis

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great view.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de JW Marriott Lima le 7 avr. 2024
Thank you! We're thrilled you enjoyed the stunning view from JW Marriott Lima. We strive to offer our guests unforgettable experiences, and it's wonderful to hear that the view added to your stay. We hope to welcome you back soon for another memorable visit!

10/10 Excellent

jiahua

Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Maria Riza

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amazing !!1 The staff was very kind and helpful. They checked us in even before it as 3pm. The rooms were wonderful!. Food was great ! Location was closed to shopping mall and restaurants We will stay here again
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de JW Marriott Lima le 7 avr. 2024
Thank you for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that you had an amazing experience with us. Our staff strives to provide exceptional service, and we're delighted that they were able to accommodate your early check-in. It's fantastic to know that you enjoyed our wonderful rooms, great food, and convenient location near shopping malls and restaurants. We can't wait to welcome you back for another fantastic stay!

10/10 Excellent

Johnny

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great Hotel in a central location with comfortable rooms. walking distance of main attraction
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de JW Marriott Lima le 7 avr. 2024
Thank you for your feedback! We're delighted to hear that you enjoyed your stay at our hotel. We take pride in our central location and comfortable rooms, and we're pleased to know that they met your expectations. Being within walking distance of the main attractions is definitely a bonus! We hope to welcome you back for another great experience soon. Thank you for choosing our hotel!

10/10 Excellent

stamenka

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
excelente ubicacion, muy serviciales todo, comida espectacular, 100/100
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de JW Marriott Lima le 7 avr. 2024
¡Nos complace enormemente escuchar tus comentarios positivos! Nos alegra que hayas disfrutado de nuestra excelente ubicación, así como de nuestro atento servicio y la comida espectacular. Tu satisfacción es nuestra prioridad y nos enorgullece saber que cumplimos con tus expectativas al 100%. Esperamos darte la bienvenida nuevamente en el futuro. ¡Gracias por elegir nuestro establecimiento y por compartir tu experiencia!

10/10 Excellent

Sandra

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Expensive but marvelous
Irs expensive but marvelous
Vista desde mi ventana en el JW Marriot Lima
Vista desde mi ventana
Atardecer en Lima
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de JW Marriott Lima le 7 avr. 2024
Thank you for your feedback! We're glad to hear that you found your experience marvelous. While we strive to provide exceptional service and amenities, we understand that our prices may not suit everyone's budget. Your satisfaction is our priority, and we appreciate your understanding. We hope to have the opportunity to welcome you back for another marvelous experience in the future. Thank you for choosing us!

10/10 Excellent

Marion C

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Exemplary staff and service! Lovely views of the ocean and Miraflores. I would highly recommend! There was a little building maintenance work going on so I didn’t leave the top review for property conditions. Still maintenance is a good thing and the inconvenience was minimal
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de JW Marriott Lima le 7 avr. 2024
Thank you for your wonderful feedback! We're delighted to hear that you found our staff and service exemplary, and that you enjoyed the lovely views of the ocean and Miraflores. Your recommendation means a lot to us!We appreciate your understanding regarding the building maintenance work. While it may have caused some inconvenience, we're glad to hear that it was minimal and that you recognize the importance of maintenance for ensuring a top-quality experience for our guests.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future for another enjoyable stay. Thank you for choosing our property!

8/10 Bien

NIALL

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Staff in the hotel were incredibly helpful, polite and professional. The lobby, bar, restaurant and coffee shop were all very well presented and maintained. Our room had just been refurbed and the room was sufficiently spacious and the bathroom area was really nice and spacious too. There were some drawbacks: the TV did not work for a couple of days (and after drawing Management's attention to this matter, they compensated us by giving us access to to the Executive Lounge, which was much appreciated). The other issue that we had with the room, which consisted of two Queen beds, was that there are no chairs or desks in the room and so working from the room or dining in-room is not possible. We had a champagne breakfast sent to the room for my wifes birthday, which we ate sitting on each bed! This is a significant defeciency for a five star hotel. We mentioned this to staff but were informed that this was the standard for the refurbed room design. The hotel is beautifully placed in Miraflores with a fabulous view of the ocean. I would recommend this hotel, but only if you can do without any chairs or a desk in your room.
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de JW Marriott Lima le 7 avr. 2024
Thank you for sharing your feedback with us. We're thrilled to hear that you found our staff incredibly helpful, polite, and professional, and that you enjoyed the well-presented and maintained facilities throughout the hotel. We apologize for the inconvenience you experienced with the TV in your room and are glad that our management was able to compensate you by providing access to the Executive Lounge.Regarding your concerns about the furnishings in the room, we appreciate your valuable input. While we aim to provide comfortable accommodations, including spacious rooms and bathrooms, we understand the importance of having suitable work and dining areas. We'll certainly take your comments into consideration as we continue to improve our guest experience.We're delighted that you enjoyed the champagne and breakfast for your wife's birthday and the beautiful ocean view from our hotel in Miraflores. Your recommendation means a lot to us, and we hope to welcome you back in the future. If you have any further feedback or questions, please don't hesitate to reach out to us. Thank you for choosing to stay with us.

10/10 Excellent

Hyun

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mejor ubicacion en lima
Mejor ubicacion en lima
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de JW Marriott Lima le 7 avr. 2024
¡Gracias por tu comentario! Nos alegra saber que disfrutaste de nuestra excelente ubicación en Lima. Estamos comprometidos a ofrecer a nuestros huéspedes una experiencia conveniente y accesible para explorar lo mejor que la ciudad tiene para ofrecer. Esperamos poder recibirte nuevamente en el futuro. ¡Gracias por elegir nuestro hotel!

10/10 Excellent

Margarita E

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

ayelet kler

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

10/10 Excellent

Ryan

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great place, loved everything.
Séjour de 5 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

Milagros

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de JW Marriott Hotel Lima le 9 janv. 2024
Estimada Milagros,Gracias por tus excelente feedback con respecto a su reciente estadia en nuestra propiedad, nos alegra saber que disfrutó de su estancia con nosotros.Esperamos nos visite pronto a esta su casa.Le deseamos un excelente año 2024!Saludos,JW Marriott Hotel Lima

10/10 Excellent

Felipe

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de JW Marriott Hotel Lima le 9 janv. 2024
Estimado Felipe,Gracias por hacernos llegar sus comentarios a través de la encuesta que nos hace llegar a través de la plataforma donde realizó su reserva.Esperamos su pronta visita a esta su casa.Feliz año 2024Saludos,JW Marriott Hotel Lima

10/10 Excellent

Aruna

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel is beautiful high rise that faces the ocean and so we had a wonderful ocean view room. The breakfast was an elaborate buffet that we also enjoyed.
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de JW Marriott Hotel Lima le 9 janv. 2024
Dear Aruna,Thank you for your positive remark, be assured I will share it with our staff to keep them motivated.We look forward to welcoming you back soon.Sincerely,JW Marriott Hotel Lima

10/10 Excellent

David

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de JW Marriott Hotel Lima le 9 janv. 2024
Dear David,Thank you for your positive feedback in regard to your recent stay at the JW Marriott Hotel Lima.We look forward to wlecoming you back soon.Sincerely,JW Marriott Hotel Lima

10/10 Excellent

Ivan, Los Angeles

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Truly an amazing property. Loved staying here. Miraflores is definitely the nicest part of Lima. As long as you’re willing to spend money
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de JW Marriott Hotel Lima le 10 janv. 2024
Dear Ivan,Thank you for your positive remark in regard to your recent stay at the JW Marriott Hotel.We loved the way you share your message all our city and property offer to our guests.We look forward to welcoming you back soon.Sincerely,JW Marriott Hotel Lima

10/10 Excellent

FRANCISCO

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de JW Marriott Hotel Lima le 10 janv. 2024
Dear Francisco,Thank you for taking the time to share your feedback.We look forward to welcoming you back soon.Sincerely,JW Marriott Hotel Lima

10/10 Excellent

Stephen

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en décembre 2023

10/10 Excellent

Teresa

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de JW Marriotte Hotel Lima le 10 janv. 2024
Dear Teresa,We are thankful for your score you shared us in regard to your recent stay at JW Marriott Hotel Lima.We look forward to welcoming you back soon.Sincerely,JW Marriott Hotel Lima

10/10 Excellent

Momoyo

Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Réponse de JW Marriott Hotel Lima le 9 janv. 2024
Dear Momoyo,Thank you for positive remarks in regard to you last stay with us, be assured I will share it with our staff to keep them motivated.We look forward to welcoming you back soon.Sincerely,JW Marriott Hotel Lima

10/10 Excellent

Yelena, East Brunswick

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stayed at the JW Marriott in Miraflores, excellent choice! The staff is polite and professional. The hotel also helped us with hiring the CMV car service we needed for our business trip. We had a professional and friendly experience using this company. The service we received was outstanding. Julio Ramirez, our driver went above and beyond to accommodate our schedule and got us on time to each destination of our busy itinerary. He did this safely and on time. The auto was in a spotless conditions, as his graceful service. He made sure we were ok at all times, asking if the temperature was ok, etc. His driving skills were superb. He gracefully made us us feel comfortable and relax. Even recommended a great seafood restaurant when we asked for one and took us there as well. Julio is a driver you dream about while visiting a foreign country on a business trip. I definitely recommend CMV services, and most certainly will ask for Julio again on my next trip.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de JW Marriott Hotel Lima le 29 nov. 2023
Dear Yelena,Thank you very much for such a great note about your recent stay at JW Marriott Hotel, be assured I will share your message to our staff in order to keep them motivated.We look forward to welcoming you back soon.Sincerely,JW Marriott Hotel Lima

10/10 Excellent

Jersey

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel is located at a premium area in Miraflores with rooms overlooking the Larcomar Center and Pacific Ocean. Sunset is beautiful as viewed from the hotel room and the shopping mall. The surrounding of the hotel is clean, beautiful and decorated with loads of flowers/
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de JW Marriott hotel Lima le 29 nov. 2023
Dear Jersey,thank you for your positive remarks about our product and service,We are happy you have enjoyed your stay with us.We look forward to welcoming you back soon.Sincerely,JW Marriott hotel Lima

6/10 Satisfaisant

lydell

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
We where told our room would be ready ,but we arrived it was not, we had other reservations planned and had to rush to get ready and was treated like we done something wrong. They tried to make-up by offering us a drink of water or a drink at the bar. It was our anniversary day. They made us feeling very bad 👎 im sorry for booking there
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de JW Marriott Hotel Lima le 15 nov. 2023
Dear Lydell,Thank you for bringing this information to our attention, this is not the kind of service that the JW Marriott Hotel Lima is know for. Be assured, I will share this information to our team to improve our product and service.We look forward to welcoming you back soon for a renewed experience.Sincerely,JW Marriott Hotel Lima

10/10 Excellent

Christina

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de JW Marriott Hotel Lima le 9 janv. 2024
Dear Christina,Thank you for your score you made through Expedia.com platform.We look forward to welcoming you back soon to our hotel.Happy new year 2024Sincerely,JW Marriott Hotel Lima

10/10 Excellent

Takashi

Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de JW Marriott Lima le 13 nov. 2023
Dear Takashi,Thank you for your kind response.We will share your feedback with our staff to keep them motivated.When you have plans to visit let us know it would be a pleasure to assist you.Sincerely,JW Marriott Hotel Lima

8/10 Bien

Hun Koo

Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de JW Marriott Hotel Lima le 9 janv. 2024
Dear Hun Koo,Thank you for your feedback.We Look forward to welcoming you back soon.Sincerely,JW Marriott Hotel Lima

10/10 Excellent

Laura

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de JW Marriott Hotel Lima le 25 nov. 2023
Dear Laura,Thank you for your positive remarks be assured I will share your feedback with our team to keep them motivated.We look forward to welcoming you back soon.Sincerely,JW Marriott Hotel Lima

10/10 Excellent

Salvador

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de JW Marriott Hotel Lima le 25 oct. 2023
Estimado Salvador,Gracias por sus comentarios positivos con respecto a su reciente visita al JW Marriott Hotel Lima.Esperamos nos visite pronto a esta su casaSaludos,JW Marriott Hotel Lima

10/10 Excellent

salvador

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de JW Marriott Hotel Lima le 25 oct. 2023
Estimado Salvador,Nos alegra saber que disfrutó de su estadia con nosotros.Estaremos compartiendo con nuestro equipo su mensaje de felicitación.Saludos,JW Marriott Hotel Lima

8/10 Bien

Annabella

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Atención regular
Muy bonito hotel, lo están remodelándo y a las 9 de la mañana empieza demasiado ruido y huele mucho a pintura dentro de los cuartos. Tuvimos un inconveniente con unas cosas que dejamos sin querer en el hotel, necesitábamos mucha atención y rapidez para poder resolverlo, pero las personas encargadas de ayudar no fueron tan amables. Tuvimos que llamarlos varias veces para rogar que nos ayudaran de manera rápida, y la respuesta era que tenían que hacer un protocolo y se iban a tardar. Finalmente perdimos un vuelo por la falta de rapidez en la ayuda. Siento que no le pusieron la atención necesaria.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de JW Marriott Lima le 12 oct. 2023
Estimada Annabella,Gracias por hacernos llegar sus comentarios con respecto a su experiencia en nuestra propiedad, tenga por seguro que estaré compartiendo con el equipo su mensaje con la finalidad de evitar cualquier inconveniente futuro.Esperamos nos brinde una nueva oportunidad con la finalidad de brindarle una experiencia renovada.Saludos,JW Marriott Lima

10/10 Excellent

JULIO C

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
👍
Excelente. Por favor colocar una caneca para la basura en el lavamanos.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de JW Marriott Lima Hotel le 12 oct. 2023
Estimado Julio C,Gracias por sus comentarios el cual estaré compartiendo con nuestro equipo.Estamos para servirle en una futura estancia.Saludos,JW Marriott Lima Hotel

6/10 Satisfaisant

Abel

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
There was construction taking place starting 8am which was inadequate for guests to rest and work.
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Rafael Prieto le 6 oct. 2023
Dear Mr. Abel,We sincerely apologize for the inconvenience caused by the construction work that began at 8 am. We understand the importance of providing a peaceful and conducive environment for our guests to rest and work.Please know that we take your feedback seriously, and we will take steps to ensure that such disturbances do not recur in the future. Your comfort and satisfaction are of utmost importance to us.If there is anything else we can do to make your stay more comfortable, please do not hesitate to let us know. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to provide you with a more pleasant experience during your next visit.Warm regards,

8/10 Bien

Yerom

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice refurbished rooms. Area around property is walkable
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de JW Marriott Hotel le 14 sept. 2023
Dear Yerom,Thank you for your positive remarks about our renovated rooms.We look forward to welcoming you back soon.Sincerely,JW Marriott Lima

4/10 Médiocre

Ricardo

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de JW Marriott Lima le 28 août 2023
Estimado Ricardo,Muchas gracias por haberse tomado el tiempo para expresar sus comentarios sobre nuestro producto y servicio. La excelente combinación de nuestra marca a escala mundial y la natural hospitalidad peruana nos comprometen a tomar su califiación como una gran oportunidad para revisar algunos temas que nos permita mejorar.Ojalá nos de usted una nueva oportunidad para demostrarle que hemos tomado en cuenta sus amables palabras. Hasta prontoSaludos,JW Marriott Lima