Avis
9,4
Exceptionnel
9,6/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
9,2/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
7 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Cynthia Vera - Guest Service Supervisor le 7 août 2021
Cher Anonymous,
Merci beaucoup d'avoir partagé votre expérience avec nous. Il est bon de savoir que vous avez apprécié votre séjour à l'hôtel. Nous espérons vous revoir ici.
Meilleures salutations,
10/10 Excellent
Joey
Voyage en famille
21 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Joey
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Jaime le 24 févr. 2020
Estimado Joey:
Gracias por su apreciación de nuestro producto & servicio, estaré compartiendo con nuestro equipo su comentario.
Esperamos su pronta visita a esta su casa.
Saludos,
Jaime Escalante
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Jaime le 4 sept. 2019
Dear guest:
Thank you very much for your great comments! Your feedback is a very valuable tool for us.
We look forward to welcoming you again in the not too distant future. Thank you for your preference!
Sincerely,
Jaime Escalante
10/10 Excellent
Philippe
16 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel de luxe !
Philippe
Réponse de General Manager le 14 déc. 2016
Dear Guest:
We will share your comment with concierge department in order to check with the Travel Agencies the issues you have mentioned in this post.
We look forward to welcoming you back for a renewed experience.
Best regards,
Jaime Escalante,
Operations Assistant.
10/10 Excellent
Philippe
16 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel de grande classe.
Philippe
Réponse de General Manager le 13 janv. 2017
Dear Guest:
Thank you very much for your feedback about our product and services.
We look forward to welcoming you back soon.
Best regards,
Jaime Escalante,
Operations Assistant.
8/10 Bien
jean louis, Lunel
7 févr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel Marriott : un hotel trés américain
jean louis
10/10 Excellent
Philippe, Lyob
16 sept. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Philippe
Philippe
Réponse de Walter Regidor le 27 oct. 2015
Estimado Philippe:
Muchas gracias por su preferencia y apreciacion. espero que nos visite pronto a esta su casa.
Saludos,
Heinz Prelle,
Gerente General
10/10 Excellent
Sandra, Suisse
28 mars 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tellemenz bien.
Sandra
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
28 déc. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Destouches, France
23 oct. 2013
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Destouches
10/10 Excellent
Thierry, France
6 sept. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hotel a lima
Thierry
8/10 Bien
Christina
Voyage en famille, Voyage en groupe
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christina
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Gray
Voyage en famille
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gray
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Yaakov
1 mai 2024
Yaakov
Séjour de 4 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Paula
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Paula
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
RABINDRANATH, Hollis
Voyage en couple
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
RABINDRANATH
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de JW Marriott Lima le 7 avr. 2024
Thank you! We're thrilled you enjoyed the stunning view from JW Marriott Lima. We strive to offer our guests unforgettable experiences, and it's wonderful to hear that the view added to your stay. We hope to welcome you back soon for another memorable visit!
10/10 Excellent
jiahua
3 avr. 2024
jiahua
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Maria Riza
Voyage en famille
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria Riza
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de JW Marriott Lima le 7 avr. 2024
Thank you for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that you had an amazing experience with us. Our staff strives to provide exceptional service, and we're delighted that they were able to accommodate your early check-in. It's fantastic to know that you enjoyed our wonderful rooms, great food, and convenient location near shopping malls and restaurants. We can't wait to welcome you back for another fantastic stay!
10/10 Excellent
Johnny
Voyage en famille, Voyage en groupe
27 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Johnny
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de JW Marriott Lima le 7 avr. 2024
Thank you for your feedback! We're delighted to hear that you enjoyed your stay at our hotel. We take pride in our central location and comfortable rooms, and we're pleased to know that they met your expectations. Being within walking distance of the main attractions is definitely a bonus! We hope to welcome you back for another great experience soon. Thank you for choosing our hotel!
10/10 Excellent
stamenka
Voyage en groupe
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
stamenka
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de JW Marriott Lima le 7 avr. 2024
¡Nos complace enormemente escuchar tus comentarios positivos! Nos alegra que hayas disfrutado de nuestra excelente ubicación, así como de nuestro atento servicio y la comida espectacular. Tu satisfacción es nuestra prioridad y nos enorgullece saber que cumplimos con tus expectativas al 100%. Esperamos darte la bienvenida nuevamente en el futuro. ¡Gracias por elegir nuestro establecimiento y por compartir tu experiencia!
10/10 Excellent
Sandra
Voyage d’affaires
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Expensive but marvelous
Sandra
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de JW Marriott Lima le 7 avr. 2024
Thank you for your feedback! We're glad to hear that you found your experience marvelous. While we strive to provide exceptional service and amenities, we understand that our prices may not suit everyone's budget. Your satisfaction is our priority, and we appreciate your understanding. We hope to have the opportunity to welcome you back for another marvelous experience in the future. Thank you for choosing us!
10/10 Excellent
Marion C
Voyage en groupe
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marion C
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de JW Marriott Lima le 7 avr. 2024
Thank you for your wonderful feedback! We're delighted to hear that you found our staff and service exemplary, and that you enjoyed the lovely views of the ocean and Miraflores. Your recommendation means a lot to us!We appreciate your understanding regarding the building maintenance work. While it may have caused some inconvenience, we're glad to hear that it was minimal and that you recognize the importance of maintenance for ensuring a top-quality experience for our guests.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future for another enjoyable stay. Thank you for choosing our property!
8/10 Bien
NIALL
Voyage en couple
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
NIALL
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de JW Marriott Lima le 7 avr. 2024
Thank you for sharing your feedback with us. We're thrilled to hear that you found our staff incredibly helpful, polite, and professional, and that you enjoyed the well-presented and maintained facilities throughout the hotel. We apologize for the inconvenience you experienced with the TV in your room and are glad that our management was able to compensate you by providing access to the Executive Lounge.Regarding your concerns about the furnishings in the room, we appreciate your valuable input. While we aim to provide comfortable accommodations, including spacious rooms and bathrooms, we understand the importance of having suitable work and dining areas. We'll certainly take your comments into consideration as we continue to improve our guest experience.We're delighted that you enjoyed the champagne and breakfast for your wife's birthday and the beautiful ocean view from our hotel in Miraflores. Your recommendation means a lot to us, and we hope to welcome you back in the future. If you have any further feedback or questions, please don't hesitate to reach out to us. Thank you for choosing to stay with us.
10/10 Excellent
Hyun
Voyage en groupe
8 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mejor ubicacion en lima
Hyun
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de JW Marriott Lima le 7 avr. 2024
¡Gracias por tu comentario! Nos alegra saber que disfrutaste de nuestra excelente ubicación en Lima. Estamos comprometidos a ofrecer a nuestros huéspedes una experiencia conveniente y accesible para explorar lo mejor que la ciudad tiene para ofrecer. Esperamos poder recibirte nuevamente en el futuro. ¡Gracias por elegir nuestro hotel!
10/10 Excellent
Margarita E
1 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Margarita E
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
ayelet kler
31 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ayelet kler
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
Ryan
Voyage en couple
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ryan
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Milagros
Voyage en famille
9 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Milagros
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de JW Marriott Hotel Lima le 9 janv. 2024
Estimada Milagros,Gracias por tus excelente feedback con respecto a su reciente estadia en nuestra propiedad, nos alegra saber que disfrutó de su estancia con nosotros.Esperamos nos visite pronto a esta su casa.Le deseamos un excelente año 2024!Saludos,JW Marriott Hotel Lima
10/10 Excellent
Felipe
Voyage en groupe
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Felipe
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de JW Marriott Hotel Lima le 9 janv. 2024
Estimado Felipe,Gracias por hacernos llegar sus comentarios a través de la encuesta que nos hace llegar a través de la plataforma donde realizó su reserva.Esperamos su pronta visita a esta su casa.Feliz año 2024Saludos,JW Marriott Hotel Lima
10/10 Excellent
Aruna
Voyage en couple
5 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aruna
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de JW Marriott Hotel Lima le 9 janv. 2024
Dear Aruna,Thank you for your positive remark, be assured I will share it with our staff to keep them motivated.We look forward to welcoming you back soon.Sincerely,JW Marriott Hotel Lima
10/10 Excellent
David
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
David
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de JW Marriott Hotel Lima le 9 janv. 2024
Dear David,Thank you for your positive feedback in regard to your recent stay at the JW Marriott Hotel Lima.We look forward to wlecoming you back soon.Sincerely,JW Marriott Hotel Lima
10/10 Excellent
Ivan, Los Angeles
Voyage en couple
27 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ivan
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de JW Marriott Hotel Lima le 10 janv. 2024
Dear Ivan,Thank you for your positive remark in regard to your recent stay at the JW Marriott Hotel.We loved the way you share your message all our city and property offer to our guests.We look forward to welcoming you back soon.Sincerely,JW Marriott Hotel Lima
10/10 Excellent
FRANCISCO
Voyage en famille
26 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
FRANCISCO
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de JW Marriott Hotel Lima le 10 janv. 2024
Dear Francisco,Thank you for taking the time to share your feedback.We look forward to welcoming you back soon.Sincerely,JW Marriott Hotel Lima
10/10 Excellent
Stephen
Voyage en famille
22 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephen
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Teresa
2 déc. 2023
Teresa
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de JW Marriotte Hotel Lima le 10 janv. 2024
Dear Teresa,We are thankful for your score you shared us in regard to your recent stay at JW Marriott Hotel Lima.We look forward to welcoming you back soon.Sincerely,JW Marriott Hotel Lima
10/10 Excellent
Momoyo
1 déc. 2023
Momoyo
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Réponse de JW Marriott Hotel Lima le 9 janv. 2024
Dear Momoyo,Thank you for positive remarks in regard to you last stay with us, be assured I will share it with our staff to keep them motivated.We look forward to welcoming you back soon.Sincerely,JW Marriott Hotel Lima
10/10 Excellent
Yelena, East Brunswick
Voyage d’affaires
23 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yelena
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de JW Marriott Hotel Lima le 29 nov. 2023
Dear Yelena,Thank you very much for such a great note about your recent stay at JW Marriott Hotel, be assured I will share your message to our staff in order to keep them motivated.We look forward to welcoming you back soon.Sincerely,JW Marriott Hotel Lima
10/10 Excellent
Jersey
18 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jersey
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de JW Marriott hotel Lima le 29 nov. 2023
Dear Jersey,thank you for your positive remarks about our product and service,We are happy you have enjoyed your stay with us.We look forward to welcoming you back soon.Sincerely,JW Marriott hotel Lima
6/10 Satisfaisant
lydell
Voyage en couple
14 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
lydell
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de JW Marriott Hotel Lima le 15 nov. 2023
Dear Lydell,Thank you for bringing this information to our attention, this is not the kind of service that the JW Marriott Hotel Lima is know for. Be assured, I will share this information to our team to improve our product and service.We look forward to welcoming you back soon for a renewed experience.Sincerely,JW Marriott Hotel Lima
10/10 Excellent
Christina
13 nov. 2023
Christina
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de JW Marriott Hotel Lima le 9 janv. 2024
Dear Christina,Thank you for your score you made through Expedia.com platform.We look forward to welcoming you back soon to our hotel.Happy new year 2024Sincerely,JW Marriott Hotel Lima
10/10 Excellent
Takashi
10 nov. 2023
Takashi
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de JW Marriott Lima le 13 nov. 2023
Dear Takashi,Thank you for your kind response.We will share your feedback with our staff to keep them motivated.When you have plans to visit let us know it would be a pleasure to assist you.Sincerely,JW Marriott Hotel Lima
8/10 Bien
Hun Koo
6 nov. 2023
Hun Koo
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de JW Marriott Hotel Lima le 9 janv. 2024
Dear Hun Koo,Thank you for your feedback.We Look forward to welcoming you back soon.Sincerely,JW Marriott Hotel Lima
10/10 Excellent
Laura
4 nov. 2023
Laura
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de JW Marriott Hotel Lima le 25 nov. 2023
Dear Laura,Thank you for your positive remarks be assured I will share your feedback with our team to keep them motivated.We look forward to welcoming you back soon.Sincerely,JW Marriott Hotel Lima
10/10 Excellent
Salvador
24 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Salvador
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de JW Marriott Hotel Lima le 25 oct. 2023
Estimado Salvador,Gracias por sus comentarios positivos con respecto a su reciente visita al JW Marriott Hotel Lima.Esperamos nos visite pronto a esta su casaSaludos,JW Marriott Hotel Lima
10/10 Excellent
salvador
21 oct. 2023
salvador
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de JW Marriott Hotel Lima le 25 oct. 2023
Estimado Salvador,Nos alegra saber que disfrutó de su estadia con nosotros.Estaremos compartiendo con nuestro equipo su mensaje de felicitación.Saludos,JW Marriott Hotel Lima
8/10 Bien
Annabella
5 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Atención regular
Annabella
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de JW Marriott Lima le 12 oct. 2023
Estimada Annabella,Gracias por hacernos llegar sus comentarios con respecto a su experiencia en nuestra propiedad, tenga por seguro que estaré compartiendo con el equipo su mensaje con la finalidad de evitar cualquier inconveniente futuro.Esperamos nos brinde una nueva oportunidad con la finalidad de brindarle una experiencia renovada.Saludos,JW Marriott Lima
10/10 Excellent
JULIO C
Voyage d’affaires
29 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
👍
JULIO C
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de JW Marriott Lima Hotel le 12 oct. 2023
Estimado Julio C,Gracias por sus comentarios el cual estaré compartiendo con nuestro equipo.Estamos para servirle en una futura estancia.Saludos,JW Marriott Lima Hotel
6/10 Satisfaisant
Abel
Voyage d’affaires, Voyage en couple
21 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Abel
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Rafael Prieto le 6 oct. 2023
Dear Mr. Abel,We sincerely apologize for the inconvenience caused by the construction work that began at 8 am. We understand the importance of providing a peaceful and conducive environment for our guests to rest and work.Please know that we take your feedback seriously, and we will take steps to ensure that such disturbances do not recur in the future. Your comfort and satisfaction are of utmost importance to us.If there is anything else we can do to make your stay more comfortable, please do not hesitate to let us know. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to provide you with a more pleasant experience during your next visit.Warm regards,
8/10 Bien
Yerom
Voyage en couple
13 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yerom
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de JW Marriott Hotel le 14 sept. 2023
Dear Yerom,Thank you for your positive remarks about our renovated rooms.We look forward to welcoming you back soon.Sincerely,JW Marriott Lima
4/10 Médiocre
Ricardo
Voyage d’affaires
27 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Ricardo
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de JW Marriott Lima le 28 août 2023
Estimado Ricardo,Muchas gracias por haberse tomado el tiempo para expresar sus comentarios sobre nuestro producto y servicio. La excelente combinación de nuestra marca a escala mundial y la natural hospitalidad peruana nos comprometen a tomar su califiación como una gran oportunidad para revisar algunos temas que nos permita mejorar.Ojalá nos de usted una nueva oportunidad para demostrarle que hemos tomado en cuenta sus amables palabras. Hasta prontoSaludos,JW Marriott Lima