Avis sur SpringHill Suites by Marriott Lexington Near the University of Kentucky
SpringHill Suites by Marriott Lexington Near the University of Kentucky
863 South Broadway, Lexington, KY
Avis
8,8
Excellent
9,0/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Linda
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Linda
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Aiden le 8 mai 2024
Dear Linda,Thank you for sharing feedback about your stay with us! We are glad you enjoyed and hope to welcome you back next time you visit Lexington!Sincerely,Aiden FrahmAssistant General Manager
10/10 Excellent
Cindy, Westville
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cindy
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Aiden le 8 mai 2024
Dear Cindy,Thank you for your positive review! We hope to have the pleasure of welcoming you back for another wonderful stay in the future!Sincerely,Aiden FrahmAssistant General Manager
10/10 Excellent
Karrie
Voyage en famille
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Karrie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Aiden le 5 avr. 2024
We're delighted to hear that you found our rooms clean and enjoyed the proximity to the campus! Providing a comfortable and convenient stay for our guests is our top priority. We hope to have the pleasure of hosting you again in the future!Sincerely,Aiden FrahmAssistant General Manager
8/10 Bien
Alice
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alice
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Aiden le 5 avr. 2024
Thank you for sharing your feedback with us. We're pleased to hear that you had a great stay overall. We apologize for any inconvenience caused by the lack of visibility of our entrance from the road. We'll take your comments into consideration as we strive to improve our guests' experience. We hope to have the opportunity to welcome you back for another enjoyable stay in the future.Sincerely,Aiden FrahmAssistant General Manager
10/10 Excellent
Wesley
Voyage en famille
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wesley
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Aiden le 5 avr. 2024
We're thrilled to hear that our hotel's location worked out perfectly for your visit to the University of Kentucky! Providing convenience for our guests is a top priority, and we're glad we could contribute to your positive experience. Thank you for choosing to stay with us!Sincerely,Aiden FrahmAssistant General Manager
10/10 Excellent
Yulong
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yulong
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Aiden le 28 mars 2024
Dear Yulong,Thank you for your review! We're glad to hear that you enjoyed our breakfast hours and had an overall great stay. We hope to welcome you back next time you visit Lexington!Sincerely,Aiden FrahmAssistant General Manager
10/10 Excellent
Sabrina
13 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sabrina
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Aiden le 13 mars 2024
Dear Sabrina,Your satisfaction is our top priority. Thank you for taking the time to share your feedback. We can't wait to see you again!Sincerely,Aiden FrahmAssistant General Manager
10/10 Excellent
Jeffrey
Voyage en famille
5 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeffrey
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Aiden le 5 mars 2024
Dear Jeffery,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your experience at our property. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our staff as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.
10/10 Excellent
Scott
Voyage en couple
2 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Scott
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Aiden le 2 mars 2024
Thank you for your kind words about our property! We strive to make every guest's stay great. Hope to see you back soon!
10/10 Excellent
Michael
25 févr. 2024
Michael
Séjour de 2 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Toni
Voyage en groupe
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Toni
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
GARY
Voyage en famille
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
GARY
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Jeremy
21 févr. 2024
Jeremy
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
carrie
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
carrie
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Christopher
Voyage en couple
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 1 nuit en février 2024
8/10 Bien
Michael
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michael
Séjour de 1 nuit en février 2024
10/10 Excellent
Larry
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Larry
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Alexis Signore Assistant General Manager le 14 févr. 2024
Dear Larry,Thank you so much for taking the time to tell us about your stay. We look forward to welcoming you back soon!
10/10 Excellent
Terry
Voyage en famille, Voyage d’affaires
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Terry
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Alexis Signore Assistant General Manager le 31 janv. 2024
Dear Terry,Thank you for taking the time to tell us about your stay. We apologize if we were difficult to find! We hope to welcome you back soon!
10/10 Excellent
Daniel
Voyage en famille
21 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Alexis Signore Assistant General Manager le 31 janv. 2024
Dear Daniel,Thank you for taking the time to tell us about your stay. We look forward to welcoming you again soon!
8/10 Bien
Travis
14 janv. 2024
Travis
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Alexis Signore Assistant General Manager le 14 févr. 2024
Dear Travis,Thank you for taking the time to tell us about your stay. We look forward to welcoming you back soon!
8/10 Bien
Meghan
Voyage en famille
10 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Meghan
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Alexis Signore Assistant General Manager le 12 janv. 2024
Dear Meghan,Thank you for taking the time to tell us about your stay. I would love to hear more about your time with us so we are able to learn and improve. We look forward to welcoming you back soon.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
toilet troubles
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Alexis Signore Assistant General Manager le 5 janv. 2024
Dear Anonymous,Thank you so much for bringing this to my attention. This is certainly not the way we train our staff to respond to any guest requests. I will use this feedback as a learning opportunity for our staff. We hope to welcome you back and deliver the kind of service and experience we strive for and that you deserve!
8/10 Bien
Joshua
2 janv. 2024
Joshua
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Alexis Signore Assistant General Manager le 12 janv. 2024
Dear Joshua,Thank you so much for taking the time to tell us about your experience. In order to improve for future guests, I would love to hear more about your stay to learn the areas that could use improvement.
10/10 Excellent
Deborah
Voyage en famille
1 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Deborah
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Alexis Signore Assistant General Manager le 5 janv. 2024
Dear Deborah,Thank you so much for taking the time to tell us about your stay. We look forward to welcoming you back soon. Happy New Year!
8/10 Bien
Deana
30 déc. 2023
Deana
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Alexis Signore Assistant General Manager le 5 janv. 2024
Dear Deana, We appreciate you taking the time to tell us about your stay. We look forward to welcoming you back soon!
10/10 Excellent
Paul
28 déc. 2023
Paul
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Alexis Signore Assistant General Manager le 31 janv. 2024
Dear Paul,Thank you for taking the time to tell us about your stay. We look forward to welcoming you back soon!
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
22 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Marriott lost a long time Gold Elite customer
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
18 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Ended up not staying. The area is not good.
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Dorothy H
17 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dorothy H
Séjour de 11 nuits en décembre 2023
Réponse de Alexis Signore Assistant General Manager le 5 janv. 2024
Dear Dorothy H.Thank you so much for taking the time to tell us about your stay. We are so happy to hear you enjoyed your stay with us in Lexington. We look forward to welcoming you back soon!
10/10 Excellent
ROSIA
15 déc. 2023
Les points forts : Propreté
ROSIA
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Alexis Signore Assistant General Manager le 5 janv. 2024
Dear Rosia,Thank you so much for taking the time to tell us about your stay. We are happy to hear you enjoyed your time with us in Lexington!
8/10 Bien
Henning
12 déc. 2023
Henning
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Alexis Signore Assistant General Manager le 5 janv. 2024
Dear Henning,Thank you so much for taking the time to tell us about your stay. We are happy you enjoyed your time with us in Lexington! We look forward to welcoming you back soon.
8/10 Bien
Andrew
10 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Alexis Signore Assistant General Manager le 5 janv. 2024
Dear Andrew,Thank you for taking the time to tell us about your stay. We are so happy you enjoyed your time with us in Lexington! We look forward to welcoming you back.
10/10 Excellent
Alvaro
4 déc. 2023
Alvaro
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Alexis Signore Assistant General Manager le 5 janv. 2024
Dear Alvaro,Thank you so much for taking the time to tell us about your stay. We look forward to welcoming you back soon!
10/10 Excellent
Holly
Voyage en couple
12 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Holly
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Alexis Signore Assistant General Manager le 15 nov. 2023
Dear Holly,Thank you so much for taking the time to tell us about your stay. We are so happy to hear you enjoyed your time with us. We look forward to welcoming you back soon!
2/10 Horrible
Regina
Voyage en famille
12 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Regina
Réponse de Alexis Signore Assistant General Manager le 15 nov. 2023
Dear Regina,Thank you so much for taking the time to tell us about your stay. I am so sorry to hear you were not able to enjoy a restful night sleep and that the pull out trundle bed was not cleaned to our standards. I have shared your feedback with our housekeeping team, it is through feedback like this we are able to learn and improve. Thank you again for your time and I hope you would give us an opportunity to welcome you back next time you are in Lexington.
6/10 Satisfaisant
Linda
Voyage en famille
5 nov. 2023
Linda
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Alexis Signore Assistant General Manager le 15 nov. 2023
Dear Linda, Thank you so much for taking the time to tell us about your stay. It is through feedback like this we are able to learn and improve. Thank you again for your time and we hope to welcome you back soon to give you the type of service your deserve and we strive for.
10/10 Excellent
Tanika
5 nov. 2023
Tanika
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Alexis Signore Assistant General Manager le 15 nov. 2023
Dear Tanika,Thank you so much for taking the time to tell us about your stay, we are so happy to hear you enjoyed your time with us. We look forward to welcoming you back soon!
10/10 Excellent
Nichole
Voyage en couple
3 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nichole
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Alexis Signore Assistant General Manager le 15 nov. 2023
Dear Nichole,Thank you so much for taking the time to tell us about your stay! We are so happy to hear you enjoyed your night with us, we look forward to welcoming you back soon!
10/10 Excellent
Chris
Voyage en famille
29 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Chris
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Alexis Signore Assistant General Manager le 30 oct. 2023
Dear Chris,Thank you so much for taking the time to tell us about your stay. We are so happy to hear you enjoyed your time with us and we look forward to welcoming you back soon!
10/10 Excellent
Dennis
Voyage en famille
22 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dennis
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Alexis Signore Assistant General Manager le 30 oct. 2023
Dear Dennis,We truly appreciate you taking the time to share your experience at our hotel. The fire alarms going off is definitely not an ideal situation but we are happy that you were still able to enjoy the majority of your stay. I look forward to sharing your feedback with our staff!
2/10 Horrible
Amanda
Voyage en famille
22 oct. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Alarms but no fire
Amanda
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Maureen
19 oct. 2023
Maureen
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Alexis Signore Assistant General Manager le 15 nov. 2023
Dear Maureen,Thank you so much for telling us about your stay. We are so happy to hear you enjoyed your time with us. We look forward to welcoming you back soon!
10/10 Excellent
Rylea
Voyage d’affaires
18 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rylea
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Alexis Signore Assistant General Manager le 20 oct. 2023
Dear Rylea,Thank you so much for taking the time to leave such an awesome review. We are so happy to hear your enjoyed your time with us in Lexington! We look forward to welcoming you back soon!
10/10 Excellent
Timothy
Voyage en couple
12 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Timothy
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Alexis Signore Assistant General Manager le 13 oct. 2023
Dear Timothy,Thank you so much for taking the time to tell us about your stay. We are so happy you enjoyed your time in Lexington. We look forward to welcoming you back soon!
8/10 Bien
Steve
Voyage en groupe
10 oct. 2023
Steve
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Alexis Signore Assistant General Manager le 13 oct. 2023
Dear Steve,We are sorry to hear you did not find our property attractive. We hope you give us another chance to deliver a better experience for you! Thank you again for staying with us.
10/10 Excellent
Eduard
Voyage en famille
30 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eduard
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Alexis Signore Assistant General Manager le 1 oct. 2023
Dear Eduard,Thank you so much for taking the time to tell us about your stay! We look forward to welcoming you back soon.
10/10 Excellent
Jeremy
29 sept. 2023
Jeremy
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Alexis Signore Assistant General Manager le 1 oct. 2023
Dear Jeremy,Thank you so much for taking the time to tell us about your stay! We look forward to welcoming you back soon.
10/10 Excellent
Mackenzie
27 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mackenzie
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Alexis Signore Assistant General Manager le 29 sept. 2023
Dear Mackenzie,Thank you so much for sharing about your stay with us! I look forward to sharing your review with our team. We hope you choose to stay with us again in the future.
10/10 Excellent
Yinson
Voyage d’affaires
25 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yinson
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Alexis Signore Assistant General Manager le 27 sept. 2023
Dear Yinson,We are so happy to hear you enjoyed your time with us. It is always encouraging to hear positive feedback and we look forward to welcoming you back soon!