Piscine extérieure, tentes de plage, parasols de plage

Avis sur Westgate Las Vegas Resort & Casino

4 out of 5
Westgate Las Vegas Resort & Casino
3000 Paradise Road, Las Vegas, NV

Avis

7,8

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 1383 avis sur 3241." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 759 avis sur 3241." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 542 avis sur 3241." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 270 avis sur 3241." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 287 avis sur 3241." "

8,2/10

Propreté

8,2/10

Personnel et service

7,6/10

Équipements

7,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,8/10

Écoresponsabilité

Avis

4/10 Médiocre

Alexis

Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Social media support le 10 avr. 2024
Hi Alexis, Thank you for taking the time to rate your visit. We would have loved to know more as we genuinely care about our guests' experience. We hope we will get the chance to make your next stay much better. Kind regards,Social media support

8/10 Bien

Patrick

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
La piscine est hors service lors de octobre à avril. Décevant puisqu’on ne nous en avait pas informé lors de la réservation.
Séjour de 3 nuits en février 2024

4/10 Médiocre

Katharina

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de Social Media Support le 8 janv. 2024
Hi Katharina, Thank you for taking the time to rate the Westgate Las Vegas Resort and Casino. We regret to see that you had a less than exceptional stay, while we don’t know the reason why, we hope you give us another chance to provide you with an experience that exceeds all your expectations.Best Wishes,Social Media Support

6/10 Satisfaisant

Stéphane

Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Social Media Support le 13 nov. 2023
Hi Stephane, Thank you for the feedback on the Westgate Las Vegas Resort and Casino. We regret to learn that you did not fully enjoy your experience. It is our hope that you will allow us the honor of hosting a more excellent stay in the future.Best Wishes,Social Media Support

10/10 Excellent

janet torres

Séjour de 4 nuits en septembre 2023

6/10 Satisfaisant

Jean

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté
Old and need to be refresh
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de Social Media Support le 31 mai 2023
Good Morning Jean,Thank you for taking the time to rate Westgate Las Vegas Resort & Casino. Your satisfaction is essential to us, and we aim to do all we can to ensure it. We aim to exceed your expectations, and we hope you will revisit us soon. Best Regards,

10/10 Excellent

Jessica

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Un peu loin de la Strip mais près du monorail. Hôtel vraiment très bien. Les installations sont super.
Séjour de 4 nuits en avril 2023
Réponse de Social Media Support le 25 avr. 2023
Hi Jessica, Thank you so much for taking the time to provide us with your feedback. We are so delighted that you rate our service as 5-star as we strive to provide just that for all our customers. We look forward to seeing you again soon at the Westgate Las Vegas Resort & Casino.Best Wishes,

10/10 Excellent

Louis Georges

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Près du monorail, ce qui facilitait les déplacements.
Séjour de 5 nuits en mars 2023
Réponse de Westgate Resorts le 3 avr. 2023
Louis,Thank you very much for your rating. We are glad you had a terrific stay and we invite you to visit us again soon. Kind regards,Social Media Support

8/10 Bien

Sophie

Séjour de 5 nuits en février 2023
Réponse de Social media support le 28 mars 2023
Hi Sophie, thanks for taking the time to rate your time with us. We hope to get the chance to welcome you back to Westgate Resorts.Kind regards

10/10 Excellent

Yves

Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de Social media support le 17 mars 2023
Hi Yves, thank you for taking the time to rate your experience. We would love to welcome you back in the future to deliver you the exceptional vacation you deserve.Kind regards

10/10 Excellent

ivon

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very clean ,Nice and staff are very helpful

6/10 Satisfaisant

Rene

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service et équipements
C’est notre cinquième visite à cet hôtel, notre chambre était assez désuète et le robinet de la baignoire était défectueux. Ils devraient avoir un document qui stipule que nous sommes de bons clients loyaux et un upgrade aurait été apprécié… le monorail à proximité est un plus!. René Simard
Séjour de 7 nuits en octobre 2022
Réponse de Westgate Resorts le 17 nov. 2022
Veuillez accepter nos excuses les plus sincères que nos hébergements n'aient pas répondu à vos attentes. Nous parlerons avec notre équipe pour nous assurer que nous travaillons pour offrir le meilleur à nos clients à l'avenir, et nous espérons que vous nous donnerez l'occasion de nous rattraper.

6/10 Satisfaisant

Carolyne

Voyage en couple
Les points forts : Propreté
Bain très moyen ( bain douche)pour le prix payé. Bruillant car chambre communicante que nous avions jamais demandé.
Séjour de 4 nuits en octobre 2022
Réponse de Social Media Support le 26 déc. 2022
Bonjour Carolyne, Merci pour vos commentaires. Tous les commentaires des clients sont appréciés, car nous recherchons toujours des domaines à améliorer afin d’offrir à nos clients une expérience de vacances de qualité. Nous nous excusons pour toute perturbation du bruit. Nous encourageons les clients à contacter notre équipe de réception s’ils rencontrent des problèmes, car nous aimerions avoir la chance d’améliorer votre séjour! Nous espérons que vous réserverez avec nous lors de votre prochaine visite dans la région.

6/10 Satisfaisant

Tijani

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 8 nuits en avril 2022

8/10 Bien

Jessica

Séjour de 4 nuits en avril 2022

10/10 Excellent

Bruno

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel confortable et agréable.
Séjour de 4 nuits en novembre 2021
Réponse de Kassie le 3 déc. 2021
Thank you for taking a moment to share your experience at the Westgate Las Vegas Resort & Casino. Our teams strive to create the best experience possible for our guests. We sincerely look forward to welcoming you back in the future for another visit.

2/10 Horrible

Cherise

Voyage en groupe
Les points faibles : Personnel et service et équipements
The staff was really rude, not helpful limited dinning choices. The food on property was not good. First and last time staying at the Westgate. Time share presentation gifts were not worth my time, the food that was offered was even more of a slap in the face. Hot dogs, shredded chicken etc. definitely unhappy with my time being wasted for that.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Kevin

Séjour de 1 nuit en mars 2024

8/10 Bien

Andre

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Property is too old it needs a TLC
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Kaylee

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was friendly and attentive! Location is very convenient.
Séjour de 4 nuits en avril 2024

6/10 Satisfaisant

Juan, Valley Village

Voyage en couple
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Not much to say.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Dusten

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fast and friendly service
Séjour de 4 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Alex

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great staff and pool
Séjour de 3 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Alex

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Everything was nice, only issue was for the North Tower Elevator on the 8th floor the button to go down didnt work and had to use the other down button, and at other times the elevator would skip the 8th floor on its way down. I would have to press up get on the elevator and then wait and ride it down afterwards (this was faster than waiting for the elevator to stop on my floor)
Séjour de 3 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Karen, Humboldt

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Older property that has gotten a revamp in some area like lobby, Casino and restaurants. We had a renovated room, unfortunately it was on the 3rd floor (pool access floor) and our view was the tennis courts. There is a monorail station at the hotel which could be convenient for some. Be sure to have your pictures taken with Elvis in the foyer.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

Paul

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

Migdalia

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice hotel. Would stay again.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Leandra

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The problems I had were a dog barking all night and day and dog poop outside my door! I reported it and it took two plus hours to clean it up. To only one day resort fee off. Other then that it was great!
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Melissa

Les points forts : Propreté et équipements
Great restaurant
Séjour de 3 nuits en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Aaron B

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2024

4/10 Médiocre

Precious

Voyage en couple
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Veryone waited hrs at north elevator
Séjour de 4 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

yasarhet

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Ivan

Les points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Rosalie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice place but I wish the hotel had a restaurant or cafe for a casual breakfast lunch and dinner but Benihana restaurant was excellent!!!
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

Anatoliy

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice hotel, free valet! Close to the strip
Séjour de 2 nuits en mai 2024

6/10 Satisfaisant

Tracy

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
We were able to get a room last minute, which was nice. However, while the room was one of the least expensive ones we could find for the night at the last minute, it was still over-priced with the quality of the room. There were lights out over the sink area (difficult to get ready) and it was very obvious that the room hadn't been vacuumed in quite sometime. I stayed at the hotel 20 years ago and the rooms were in much better condition.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

Katie, Indian Springs

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Was woken up by a very loud guest in the room next to me every single night
Séjour de 2 nuits en mai 2024

4/10 Médiocre

Melissa

Séjour de 1 nuit en mai 2024

8/10 Bien

Michael

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Was nice and relaxing not too busy the whole time right on monorail
Séjour de 6 nuits en mai 2024

4/10 Médiocre

Todd

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
We upgraded to room with a refrigerator but the refrigerator didn’t work. Despite our reporting it, nothing was done during our stay. They didn’t even look at it until about an hour before we checked out and they didn’t want to refund us for the upgrade. The casting feature being advertised on the TV didn’t work. We reported that and were told a technician would come but he didn’t come until we were checking out. He said the feature hadn’t worked at all in hotel for 2 years. Also, the TV kept coming on by itself every 10 minutes. We got no sleep on the last night but they wouldn’t change our room. We were there celebrating my wife’s birthday and I tried to have flowers waiting in the room when we arrived but they have no concierge service. Never staying there again.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Christopher

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Rodrigo

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wide range of facilities
Séjour de 3 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Yuliya

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It’s kinda far from Main Street by clean and new
Séjour de 2 nuits en mai 2024

4/10 Médiocre

Tracy

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté
Old and tired property. Sales reps bombard you with timeshare presentation hits. Room needed rehab.
Séjour de 2 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Jamie Richard

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Poor dining options. Too far to walk from most things. Other than that, decent facilities and nice staff. If better located, would stay there again
Séjour de 7 nuits en mai 2024

6/10 Satisfaisant

James

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et équipements
Sink kept clogging, too much heavy smoke
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Israel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Súper buena
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 Horrible

Akul

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
They damaged my shirt and when i logged the incident no response came. Scammers looting us.
Séjour de 3 nuits en mars 2024

8/10 Bien

LeRoy

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The customer service is very refreshing with all the staff.
Séjour de 1 nuit en mai 2024

4/10 Médiocre

El Mechry

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Personnel et service
Vas property with no one to show you where to check in and where to park. Smell like smoke everywhere.
Séjour de 1 nuit en mai 2024